Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 14:49:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21923649 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6250 Dátum: 2006.03.15 szerda, 23:47:00 »

Ha neki nem kell, akkor fényképezd már le, nekem lehet kell! Smiley
Holnap lefotózom.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #6251 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 06:30:00 »

Hello,olyan gondom lenne,hogy a gép elsőre,többnyire nehezen vesz az 1-t.Ha nem erőltetem,kiveszem,majd újre berakom,akkor tökéletesen működik (mint kés a vajba). Szoval lecseréljem az olajet, vagy hagyjam,de igazából igy nem az  igazi. 2001tddi/tdci
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6252 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 08:38:00 »

sanc,
 
Ezt a jelenseget csak hidegen csinalja, vagy akkoris, ha mar uzemmeleg a rendszer ?
Az olaj csere segithet a gondon, de valceg itt valami kopasrol lehet szo. En azt gyanitom, hogy valami megvezeto kopott ki annyira, hogy hidegen nehezen lehet berakni 1-be. Mivel az 1-es nem szinkronizalt, igy nem hinnem, hogy konkretan a valtoval lenne gond, bar az olaj csere ugymond megujitja a rendszert. Szal valami olyan alkatresz kophat ki, ami kap a valto olajbol.
Egyebkent ezzel a jelenseggel nem vagy egyedul. Jo lenne rajonni, hogy mi okozza eztaz akadast, mert neha (hidegen) bosszanto tud lenni.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6253 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 08:58:00 »

sanc,
 
Ezt a jelenseget csak hidegen csinalja, vagy akkoris, ha mar uzemmeleg a rendszer ?
Az olaj csere segithet a gondon, de valceg itt valami kopasrol lehet szo. En azt gyanitom, hogy valami megvezeto kopott ki annyira, hogy hidegen nehezen lehet berakni 1-be. Mivel az 1-es nem szinkronizalt, igy nem hinnem, hogy konkretan a valtoval lenne gond, bar az olaj csere ugymond megujitja a rendszert. Szal valami olyan alkatresz kophat ki, ami kap a valto olajbol.
Egyebkent ezzel a jelenseggel nem vagy egyedul. Jo lenne rajonni, hogy mi okozza eztaz akadast, mert neha (hidegen) bosszanto tud lenni.
Mondeoba az 1 -es és a R is szinkronizált ! ! !
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6254 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 09:15:00 »

Fusim,
 
hmmm, en ugy tudtam, hogy nem szokas az 1-est szinkronizalni. Foleg az R-t Cool Ezexerint 50nel siman lukibe tudnam pakolni ? Asszem megrazo elmeny lenne
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6255 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 09:21:00 »

zacci!
az ok, csak mégis ne én költsek már rá pénzt...
először jelentse ki megint, h szupi és jó, aztán essünk neki.
csak nem a MAF szenzorról volt itt fenn valami video? mer akkor bolondulok én is vele. Shocked)
de van annyi mérőke, amit sorolt, hogy bibis lehet...
de mégis azért lehet rálépek pisszit a hétvégén. ha nagyon sírós akkor meg úgyis átgurgulázunk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6256 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 09:59:00 »

Hello,olyan gondom lenne,hogy a gép elsőre,többnyire nehezen vesz az 1-t.Ha nem erőltetem,kiveszem,majd újre berakom,akkor tökéletesen működik (mint kés a vajba). Szoval lecseréljem az olajet, vagy hagyjam,de igazából igy nem az  igazi. 2001tddi/tdci
Szerintem az 1 és a rüki nem szinkronizált, vagy legalábbis nem annyira, mint a többi. Míg 2-be akár 160-nál is berakhatod, rükibe szerencsére nem.
 
Csináld a következőt: üres, kuplung ki, kuplung be, majd 1. Simán fogja venni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6257 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 11:47:00 »

shiva74,
 
igazabul az lett volna a legjobb megoldas, ha meg vasarlas elott elviszitek egy diag+allapotfelmeresre. Igy utolag meg mondhatja a kereskedo, hogy hat ez jo vot, mikor megvettetek.
Talalgatasok elrerulese vegett en csinaltatnek egy diagot. Ha valami erzekelo problema van, akkor az nagy esellyel kiderul egy ilyen diag alkalmaval. Hiaba viszed vissza a kereskedohoz, ot a verda mar nem erdekli, de ha megis neki kell megcsinaltatnia, akkor valceg a legolcsobb sufnitunning megoldast fogja valasztani, ami esetleg csak idegi oraig oldja meg a problemat. Szerintem...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6258 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 11:50:00 »

shiva74,
 
"az ok, csak mégis ne én költsek már rá pénzt... "
 
hat ki mas ? Elvegre a TE autod vagymi. A genyo kereskedo mar jol jart, mert megkapta a piizt. A tobbi ugymond a TE bajod. Sajna itt magyarorszagon eza a trend.
Ha ez a problema meg a vasarlas elott derul ki, akkor 100%, hogy a kereskedo vagy enged az arbol, vagy megcsinaltatja. Utobbi modja mar kerdeses...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6259 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 13:06:00 »

Hello,olyan gondom lenne,hogy a gép elsőre,többnyire nehezen vesz az 1-t.Ha nem erőltetem,kiveszem,majd újre berakom,akkor tökéletesen működik (mint kés a vajba). Szoval lecseréljem az olajet, vagy hagyjam,de igazából igy nem az  igazi. 2001tddi/tdci
Szinte csak hidegen vettem észre.most akkor véleményetek szerint cseréljek benne olajat?? Milyen való bele??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6260 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 13:07:00 »

Zaccinak szántam... (elsősorban)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6261 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 13:08:00 »

ZACCI husi
kiderül a jövőhéten. Shocked)
költeni akkor kell, ha nagyon muszály!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6262 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 13:09:00 »

shiva74,
 
oki, remeljuk nem kell ra kolteni...sokat...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6263 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 13:12:00 »

sanc,
 
hany km van a verdaban ?
En csereltettem olajat es szerintem megerte. Persze nem tunteti L a 160e km nyomait, de sokat javitott az akadason. Szagszerviz meg tudja mondani milyen olaj valo bele. Elvileg cserelheto az olaj. Azert csak elvileg, mert nem mind1ik modellen vanik valto olja leereszto csavar, mondvan ezaz olaj ugyis orokeletu, igy lesporoljuk a leereszto csavart es gazdagok leszunk...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6264 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 13:15:00 »

sanc,
 
Egyebkent kuplung cserenel ugyis elfolyik a valto olaj es olyankor szoktak kvazi cserelni. De szerintem gyakrabban kene...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6265 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 13:22:00 »

130e van benne,de nem régóta csinálja. CSajom is vezeti,néha úgy belekúrja,h nekem is rossz. Majd ráfenyítek,h csínnyán bánjon vele...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6266 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 15:37:00 »

shiva74,
 
igazabul az lett volna a legjobb megoldas, ha meg vasarlas elott elviszitek egy diag+allapotfelmeresre. Igy utolag meg mondhatja a kereskedo, hogy hat ez jo vot, mikor megvettetek.
Talalgatasok elrerulese vegett en csinaltatnek egy diagot. Ha valami erzekelo problema van, akkor az nagy esellyel kiderul egy ilyen diag alkalmaval. Hiaba viszed vissza a kereskedohoz, ot a verda mar nem erdekli, de ha megis neki kell megcsinaltatnia, akkor valceg a legolcsobb sufnitunning megoldast fogja valasztani, ami esetleg csak idegi oraig oldja meg a problemat. Szerintem...
Üdv!
 
A váltóval pontosan ugyanez a problémám nekem is (2002 TDCI).  
 
Azzal vitába szállnék, hogy az 1-es szinkronizált-e, mert szerintem az. Aki nem hiszi az üljön be egy Polski Fiatba. A hiba oka egyébként pont a szinkrongyűrű kopása. Próbáljátok ki (igaz, nem túl elegáns megoldás), hogy először 2-be rakod be és onnan az 1-be. A legjobb megoldás a szinkrongyűrű cseréje, de lehet, hogy a szimpla olajcsere is segít rajta.  
 
/Ängel, arra azért kíváncsi lennék, amikor 160-nál berakod a talicskát 2-be...  /
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6267 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 15:40:00 »

Üdv!
 
A váltóval pontosan ugyanez a problémám nekem is (2002 TDCI).  
 
Azzal vitába szállnék, hogy az 1-es szinkronizált-e, mert szerintem az. Aki nem hiszi az üljön be egy Polski Fiatba. A hiba oka egyébként pont a szinkrongyűrű kopása. Próbáljátok ki (igaz, nem túl elegáns megoldás), hogy először 2-be rakod be és onnan az 1-be. A legjobb megoldás a szinkrongyűrű cseréje, de lehet, hogy a szimpla olajcsere is segít rajta.  
 
/Ängel, arra azért kíváncsi lennék, amikor 160-nál berakod a talicskát 2-be...  /

Semmi se történik, csak kikönyököl a motor:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6268 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 16:02:00 »

Semmi se történik, csak kikönyököl a motor:))
Nem könyököl ki, mert szerintem nem lehet berakni...
 
Vagy ha igen, akkor meg igencsak erőltetni kell és megintcsak a szinkrongyűrű issza meg a levét
 
A szinkrongyűrű elméletem mellett szól az is, hogy ha az autó lassan gurul, akkor megint könnyen beveszi az 1-est. (A kispolák ezt heveny recsegéssel jutalmazta.) Szóval a hiba csak akkor jelentkezik, ha a talicska álló helyzetben van.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6269 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 16:23:00 »

muppet,
 
hat attol meg nem bizta, hogy van benne szinkron. Ugyanis az osszes verdanal lassan gurulo allapotban be tucc tenni 1-et. Az 1es aze kol, hogy elindulj, ergo nem szinkronizalt. Szerintem. Alacsony sebessegnel kb. 5-10km/h meg be lehet rakni. Utana mar nem. Ketlem, hogy a tobbi verdanal is szinkronos lenne az 1-es, megis be lehet pottyantani akar egy OFF buzukinal is ON. Pedig ott aztan 100%, hogy nincs szinkronizalt 1-es.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6270 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 16:25:00 »

muppet,
 
es mi a velemenyed arrol, hogy uzemi hofoknal minden gond nelkul, vagyis akadasmentes a valto !? Ha xar a szinkron gyuru, akkor az elvileg mindig xar, nem ? Nem lehet, hogy valami valto rudazat van kikopva vagymi !?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6271 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 17:22:00 »

130e van benne,de nem régóta csinálja. CSajom is vezeti,néha úgy belekúrja,h nekem is rossz. Majd ráfenyítek,h csínnyán bánjon vele...
Sanc
Várd meg míg melegszik egy kicsit az idő.
Az akadás el fog múlni.
Az enyém meg hátramenetnél csinálja míg hideg./46e.km./
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6272 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 20:08:00 »

Szerintem az 1 és a rüki nem szinkronizált, vagy legalábbis nem annyira, mint a többi. Míg 2-be akár 160-nál is berakhatod, rükibe szerencsére nem.
 
Csináld a következőt: üres, kuplung ki, kuplung be, majd 1. Simán fogja venni.
Mondeo prosi 12. oldal lap alján középen ! ! ! bocsánat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6273 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 20:27:00 »

muppet,
 
hat attol meg nem bizta, hogy van benne szinkron. Ugyanis az osszes verdanal lassan gurulo allapotban be tucc tenni 1-et. Az 1es aze kol, hogy elindulj, ergo nem szinkronizalt. Szerintem. Alacsony sebessegnel kb. 5-10km/h meg be lehet rakni. Utana mar nem. Ketlem, hogy a tobbi verdanal is szinkronos lenne az 1-es, megis be lehet pottyantani akar egy OFF buzukinal is ON. Pedig ott aztan 100%, hogy nincs szinkronizalt 1-es.
Bocs, hogy beleszólok, de a szinkronizálás azt jelenti, hogy amikor egyik fokozatból a másikba kapcsolsz, vagy üresből sebességbe, akkor a szinkrongyűrűk a motor főtengelyének és a váltótengelynek a fordulatszámát egyensúlyba hozzák: szinkronizálják! Az 1-es és a R is szinkronizált, de rükvercbe azért nem tudod menet közben bepakolni, mert a fent vázolt két tengely szembeforog, így nem lehet szinkronba hozni. Ezt a műveletet segítette régen a dupla kuplungolás közben a gázfröccs!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6274 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 20:47:00 »

Tamás nekem a gyári van benne, de nekem a könyöklő elött, illetve kicsit takarásban alatt van, mivel a rádió kezeli a telefont, nem nagyon kell hozzáférni a gombokhoz.
Wyctor és Ticu! Kösz a segítséget. Az a helyzet, hogy a gyári kihangosító nekem is a pohártartóba van integrálva, és nekem is nagyon hiányzik az a kis rakodó hely is amit ez az esztétikus kis szerkezet elfoglal, de számomra ez kihasználatlan, mert ehhez a kihangosítóhoz egy régebbi NOKIA modell ( ilyen hosszúkás modell) kompatibilis, így az enyém nem OK hozzá. Így a Ticu által felajánlott "biznyákolást" is másra hagyom, hisz lehet, h. hamarosan én is feldobom egy bartelra a gyári kihangosítót amit már le is teszteltem és igen jó dolog, de hosszútávon úgyis mindig családostól utazom ( ergo: vezetés és telefonálás megoldható két emberrel ) azon kevés alkalmak pedig mikor egyedül utazom nem teszik szükségessé, hogy telefont váltsak. A konzol csak azért kellene, hogy ne a felszabaduló pohártartóban kössön ki a telefon. Ja még egy kis okfejtés: ha kiveszem ezt a kihangosító egységet ott nem az a szép krómkeretes pohártartó lapul hanem egy üregecske, ami viszonylag kemény műanyag. Bármit beletéve kopogna. Van ennek valami bélése? És hogyan kerülhetne vissza rá a króm perem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6275 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 20:54:00 »

Hello,olyan gondom lenne,hogy a gép elsőre,többnyire nehezen vesz az 1-t.Ha nem erőltetem,kiveszem,majd újre berakom,akkor tökéletesen működik (mint kés a vajba). Szoval lecseréljem az olajet, vagy hagyjam,de igazából igy nem az  igazi. 2001tddi/tdci
Az én autómnál is van ez a váltó probléma ( 2003.12. havi TDCI Kombi 110.000km ). Már én is fel akartam dobni kérdésként.
Megoldás még nálam sem született.
Viszont tegnap voltam egy szakinál akinek szintén elpanaszkodtam a jobb hátsó kerekek felől hallható sivítást( ami nem a csomagtartóban lapuló malacoktól ered). Szétszedte, megnézte, összerakta és azt mondta, hogy minden jól műkszik, nem kopotabba jobb mint a bal. Közben morgolódott sokat, hogy a Ford miért ragaszkodik ahhoz a lapos vashoz ami még a hátsó kerekeket felfüggeszti az alvázhoz. Óva intett a magas járda peremre való "durvább" rátolatásoktól, ugyanis ez a laposvas fog eldeformálódni és akkor nem csak sivítani, hanem kopogni is fog a verda.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6276 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 21:56:00 »

fusim,
 
oo izeee TE gyoztel
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6277 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 22:01:00 »

tamas meg ugy mindenki, aki erintett a dologban...
 
Szerintem ezaz akadozas inkabb a hidegnek koszonheto. Uzem meleg kornyezetben olyan a valto, mint kes a vajban. Egyebkent bratyom 0km-es OFF buzuki ON valtoja is akad. Uj, es ecceruen alig birtam betuszmakolni lukibe. recsegett is rendesen, pedig japan meg preciz meg minden...naja, persze.... Ahhoz kepest a mondim valtoja egy alom. Szal semmi sem lehet tokeletes...kiveve a mondejo, mert az mOindig jo
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6278 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 22:59:00 »

fusim,
 
oo izeee TE gyoztel
Esetleg folyadékszintet kéne ellenőrizni. Vagy lecserélni olajat váltóba ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6279 Dátum: 2006.03.17 péntek, 00:27:00 »

tamas meg ugy mindenki, aki erintett a dologban...
 
Szerintem ezaz akadozas inkabb a hidegnek koszonheto. Uzem meleg kornyezetben olyan a valto, mint kes a vajban. Egyebkent bratyom 0km-es OFF buzuki ON valtoja is akad. Uj, es ecceruen alig birtam betuszmakolni lukibe. recsegett is rendesen, pedig japan meg preciz meg minden...naja, persze.... Ahhoz kepest a mondim valtoja egy alom. Szal semmi sem lehet tokeletes...kiveve a mondejo, mert az mOindig jo
Na jo, beallok a sorba! Az enyem is akad hidegen, foleg a ruki. Ugy kell beraknom, hogy eloszor 1-es, picit gurulok elore, aztan be ruk.be. Igy beveszi, de egybol csak akkor, ha izmot is dolgoztatok a karomon, ugy viszont nem szeretek valtani.. kimeletes vagyok Smiley
Szoval tenyleg segitene a valtoolaj csere, vagy ez az egesz termeszetes??
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6280 Dátum: 2006.03.17 péntek, 08:43:00 »

David,
 
Mint mondottam, nekem segitett az olaj csere (160e km) Nekem hidegen asszem egyedul az 1-essel van gond, de ott is csak akkor, ha mar picit gurulok. Melegen meg jol muxik. Lukivel soha nem vot gondom. Apropo luki... Me van az, hogy lukiben jobban megy a verda, mint 1esben ? Cool Vagy ez csak erzeki csalodas, mert ha hatrafele nyomok neki egy koveret, akkor nem tart az ules es lefejelem a kormanyt ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6281 Dátum: 2006.03.17 péntek, 08:46:00 »

Fusim,
 
ahh, nepitelet rovatban tobben is nyavajogtak miatta. Szerintem ez ilyen. Occso husnak...
1. Bratyom szerint jo.  
2. Persze, mert nem szokta vezetni a mondimat Cool 3. Bratyom szerint az 1.3as mocival megy mint a raketta. Nah, persze... Goto 2.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6282 Dátum: 2006.03.17 péntek, 08:48:00 »

Egyebkent szerintem erdemes reggel indulas elott jaratni a mocit kb. 5 percig. Ilyenkor 1. Mar van esely arra, hogy meleg levegot fuj a rendszer. 2. Atmelexik az egesz rendszer, es mar nem jelentkezik a valto akadas. Probaljatok ki.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6283 Dátum: 2006.03.17 péntek, 09:33:00 »

Sziasztok!
 
Van egy olyan problémám, hogy ha automatára állítom a klímát, akkor a középső konzolon nem fúj semmit sem a rendszer... kb 1 hónapja pedig működött, de azóta nem hajlandó ott fújni...
Ha leveszem automatáról, és kézzel pittyentem be, hogy középre is fújjon, akkor fúj is szépen...
 
De valamiért automatán nem akarja... Tudtok rá valami ellenszert? Cheesy
 
Más: A műszerfalon kiégett egy égőm (már így vettem), ki szeretném cserélni (ami a km-állást világítja meg), nagyon macerás szétszerelni a műszerfalat?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6284 Dátum: 2006.03.17 péntek, 09:39:00 »

Fusim,
 
ahh, nepitelet rovatban tobben is nyavajogtak miatta. Szerintem ez ilyen. Occso husnak...
1. Bratyom szerint jo.  
2. Persze, mert nem szokta vezetni a mondimat Cool 3. Bratyom szerint az 1.3as mocival megy mint a raketta. Nah, persze... Goto 2.
Nekem most OFF opel astra F ON váltóolaj van benne Cheesy simán kapcsolok bármelyik fokozatba no akadás 275000km után sem
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6285 Dátum: 2006.03.17 péntek, 10:02:00 »

Kisber,
 
Szerintem ez normalis. Nalam sem fuj kozepen, csak a labon. De ez azota van igy, miota bekoszontott a tel. Szerintem logikus, hogy a meleg levegot a labra fujja. Ne aggodj, nyaron majd ugyis kapol a z arcodba a hideg levegobol
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6286 Dátum: 2006.03.17 péntek, 10:14:00 »

Zacci, valami nem kóser... Mert mikor már javában Tél volt, mindig autómatán indultam... És egy idő után már szépen fújt középen is meleget... De kb 1 hónap semmit nem fúj. Még akkor sem, mikor üzemmeleg a verda... Sad
Tehát valami szerintem elbaszódott, de nem tudom, hogy mi...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6287 Dátum: 2006.03.17 péntek, 10:47:00 »

Kisber,
 
hmmm erdekes. Nalam pedig folyamatosan csak a labra fuj, ami szerintem tok jo dolog. Lehet nalam is Lbaxodott valami ?
Mar nyaron kiderul...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6288 Dátum: 2006.03.17 péntek, 11:22:00 »

Kisber,
 
hmmm erdekes. Nalam pedig folyamatosan csak a labra fuj, ami szerintem tok jo dolog. Lehet nalam is Lbaxodott valami ?
Mar nyaron kiderul...
Nekem is labra+ablakra fuj automatan. Eleinte tobbet az ablakra, aztan szinte csak a labra. Kozepre csak leheletnyit. Szerintem ez igy logikus, legalabbis en utalom, ha kifujja a szellozo a szememet. Ez az elso kocsi, ami odafigyel az emberre!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6289 Dátum: 2006.03.17 péntek, 11:24:00 »

David,
 
"Ez az elso kocsi, ami odafigyel az emberre!"
 
jah, mar csak aza kerdes, hogy tudatosan, vagy azert mert meghibasodott !?
De szerintem is aza logikus mukodes, ha telen a meleget a labra fujja. Mertohgyha arcba fujna, akkor lefagyna a labam, mert ugye a meleg levego felfele aramlik. Igy meg nehez kivonni belule azoxigent
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6290 Dátum: 2006.03.17 péntek, 11:30:00 »

David,
 
"Ez az elso kocsi, ami odafigyel az emberre!"
 
jah, mar csak aza kerdes, hogy tudatosan, vagy azert mert meghibasodott !?
De szerintem is aza logikus mukodes, ha telen a meleget a labra fujja. Mertohgyha arcba fujna, akkor lefagyna a labam, mert ugye a meleg levego felfele aramlik. Igy meg nehez kivonni belule azoxigent
Jaja! Biztos nem hibasodott meg. De majd kivancsi vagyok, hogy nyaron a hutest hogy fogja megoldani. A futessel mindenesetre elegedett vagyok.
Raadasul nyaron kevesebb azoxigen... nehez dolga lesz a mondinak!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6291 Dátum: 2006.03.17 péntek, 12:12:00 »

Bocs, hogy beleszólok, de a szinkronizálás azt jelenti, hogy amikor egyik fokozatból a másikba kapcsolsz, vagy üresből sebességbe, akkor a szinkrongyűrűk a motor főtengelyének és a váltótengelynek a fordulatszámát egyensúlyba hozzák: szinkronizálják! Az 1-es és a R is szinkronizált, de rükvercbe azért nem tudod menet közben bepakolni, mert a fent vázolt két tengely szembeforog, így nem lehet szinkronba hozni. Ezt a műveletet segítette régen a dupla kuplungolás közben a gázfröccs!
Valószínű Jockánál van a bölcsek köve. Az 1-es nem csak elindulásra való (vagy csak én nem arra használom), mert télen van amikor jól jön motorfékezni. Megint csak a kispolákot tudom felhozni példának, mert az nem tudott olyan lassan gurulni, hogy a váltó ne recsegjen, ha 1-be akartad rakni.
 
A hétvégére tervezem a váltóolaj cseréjét, majd referálok, hogy eredményezett-e változást.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6292 Dátum: 2006.03.17 péntek, 12:19:00 »

Tud nekem valaki segiteni,hogy miert nem mukodhet a tempomatom?2001-es mondeo tddi kombi es tegnap meg mukodott!A valaszokat elore is koszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6293 Dátum: 2006.03.17 péntek, 12:20:00 »

Sziasztok!
 
Van egy olyan problémám, hogy ha automatára állítom a klímát, akkor a középső konzolon nem fúj semmit sem a rendszer... kb 1 hónapja pedig működött, de azóta nem hajlandó ott fújni...
Ha leveszem automatáról, és kézzel pittyentem be, hogy középre is fújjon, akkor fúj is szépen...
 
De valamiért automatán nem akarja... Tudtok rá valami ellenszert? Cheesy
 
Más: A műszerfalon kiégett egy égőm (már így vettem), ki szeretném cserélni (ami a km-állást világítja meg), nagyon macerás szétszerelni a műszerfalat?
Műszerfal kiszerelés benne van a TIS-ben.  
1. Rádió bajusz ki
2. Vezető oldali alsó műanyag szoknya ki
3. kormány alsó és felső borítás ki
4. kormány feletti műa. borítás ki
...és már ott is a két csavar alul, ami a műszerfalat tartja. Mielőtt kiszeded szerezd be az izzókat. A km órát és a fordulatszám mérőt olyan izzó világítja meg, mint a helyzetjelző, csak kisebb a teljesítménye (nem 5, hanem 3W-os). Asszem ebből 3 vagy 4 darab kell, a többi a normál 1,2W-os foglalat nélküli (olyan, mint a helyzetjelző, csak kisebb).
Ha már szétbontod, akkor érdemes kicserélni minden izzót (hogy 2 hét múlva ne kelljen szétbombázni az egészet megint).
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6294 Dátum: 2006.03.17 péntek, 12:36:00 »

spock11,
 
Lehetseges hibaforras:
 
1. Pedal fek es kuplung kapcsolok meghibasodasa.
2. Bowden szakadas.(mar ha van)
3. Tempomat motor (mar ha van) meghibasodas.
4. kormany kapcsolo meghibasodas.
 
Lehet neked csak az 1. es a 4. es pontok jaccanak. Nezd meg a vezeto oldali belso biztositekot. Asszem 7.5A-es. Asszem F89 a jele vagymi. Ha nem boldogulsz, akkor ha nincs tul messze Pestimre, akkor kiugorhatnal hetvegen es szivesen bevizsgalom a dolgot.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6295 Dátum: 2006.03.17 péntek, 12:39:00 »

koszonom a gyors valaszt jovo heten hetvegen jarok pesten,akkor is kiugorhatnek hozzad esetleg?en pecsett elek igy kisse korulmenyes de megerne felmennem legalabb megismernek egy hozza erto embert
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6296 Dátum: 2006.03.17 péntek, 13:01:00 »

Megnéztem a TIS-ben, a sebváltó minden fokozata (a hátramenet is) szinkronizált.
 
Közös szinkrongyűrűje (sincroniser assembly) van:
1-2
3-4
5-R
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6297 Dátum: 2006.03.17 péntek, 13:08:00 »

Tud nekem valaki segiteni,hogy miert nem mukodhet a tempomatom?2001-es mondeo tddi kombi es tegnap meg mukodott!A valaszokat elore is koszi!
Muppet, mi az a TIS?
Amúgy a helyzetjelző szerintem 3w-os, mert 5w-ost vettem, és mivel jobban világított az egyik oldal, kicseréltem a másikat is 5w-osra.
 
Más: Ne mondjátok már nekem, hogy ha automatán van - mondjuk HI hőmérsékleten - és üzemmeleg a verda, akkor normális, hogy SEMMI sem jön a középső szellőzőből...
 
Megaztán azt sem igazán értem, hogy miért van az, ha nem automatán van és HI fokozaton, akkor 23 fok fölé nem tudom fűteni a belső teret. Ha automatára rakom, akkor persze őnti a forró levegőt... De ha nem autómatán van, akkor csak langyosat fúj... Furi...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6298 Dátum: 2006.03.17 péntek, 13:12:00 »

Muppet, mi az a TIS?
Amúgy a helyzetjelző szerintem 3w-os, mert 5w-ost vettem, és mivel jobban világított az egyik oldal, kicseréltem a másikat is 5w-osra.
 
Más: Ne mondjátok már nekem, hogy ha automatán van - mondjuk HI hőmérsékleten - és üzemmeleg a verda, akkor normális, hogy SEMMI sem jön a középső szellőzőből...
 
Megaztán azt sem igazán értem, hogy miért van az, ha nem automatán van és HI fokozaton, akkor 23 fok fölé nem tudom fűteni a belső teret. Ha automatára rakom, akkor persze őnti a forró levegőt... De ha nem autómatán van, akkor csak langyosat fúj... Furi...
Technical Information Service. Nézz szét a hasonló nevű topicban.
 
Ha egyszer azt akarod, hogy középre fújjon, akkor kapcsold úgy. Attól még automata marad tudomásom szerint. Az automatika csak akkor kapcsol ki, ha a ventillátor erőséghez nyúlsz.
 
Volt korábban olyanról szó, hogy szervizben tudnak frissíteni a klíma szoftverén. Esetleg nézz utána ha ennyire zavar.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6299 Dátum: 2006.03.17 péntek, 13:15:00 »

Technical Information Service. Nézz szét a hasonló nevű topicban.
 
Ha egyszer azt akarod, hogy középre fújjon, akkor kapcsold úgy. Attól még automata marad tudomásom szerint. Az automatika csak akkor kapcsol ki, ha a ventillátor erőséghez nyúlsz.
 
Volt korábban olyanról szó, hogy szervizben tudnak frissíteni a klíma szoftverén. Esetleg nézz utána ha ennyire zavar.
Muppet, félre ne érts, nem basztatni akartalak...  
Csak eddig működött és most nem működik.. Nem tudom csak sejtem, hogy most nem működik normálisan Cheesy
 
Sajnos, ha bármit állítasz, elugrik automatáról...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.