Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:56:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 [1359] 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21867752 alkalommal)
0 Felhasználó és 266 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #67900 Dátum: 2016.04.15 péntek, 13:06:39 »

eplus2
de mi lessz ha folyat az olajkarteled és ki kell cserélni a dekli tömítését?

Nekem csak a gumihédert kell nemsokára kicserélni az első ajtónál. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #67901 Dátum: 2016.04.16 szombat, 13:04:36 »

Jó napot kívánok!
Olyan kérdésem lenne hogy mennyire reális a 9 literes fogyasztás ennél az autónál? (télen 12l) nulláztam is de mindig ennyi volt vagyis ennyit ír a fed.comp, hogy most az nem mutat valós adatot vagy valójában ennyit fogyaszt az autó? mert szerintem az rengetek , főleg városba használom az autót átlag 50-60 km/h között,napi kb 20 km-ha megyek, nem huzatom , rendes tempóban fel veszem a városi közlekedést. Tankolásnál is pl: 300km-t mutat mire haza érek 2-3 km már olyan 280km-t ír. valami tipp ötlet h esetleg nálatok is így megy ez vagy van valami gond az autóval? köszönöm , kellemes hétvégét. wave
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #67902 Dátum: 2016.04.16 szombat, 14:15:26 »

Jó napot kívánok!
Olyan kérdésem lenne hogy mennyire reális a 9 literes fogyasztás ennél az autónál? (télen 12l) nulláztam is de mindig ennyi volt vagyis ennyit ír a fed.comp, hogy most az nem mutat valós adatot vagy valójában ennyit fogyaszt az autó? mert szerintem az rengetek , főleg városba használom az autót átlag 50-60 km/h között,napi kb 20 km-ha megyek, nem huzatom , rendes tempóban fel veszem a városi közlekedést. Tankolásnál is pl: 300km-t mutat mire haza érek 2-3 km már olyan 280km-t ír. valami tipp ötlet h esetleg nálatok is így megy ez vagy van valami gond az autóval? köszönöm , kellemes hétvégét. wave
   

Szerintem  tankold tele és számold ki a következő tankolásnál a fogyasztását mert a  fed computer sokszor nem a valós értéket mutatja.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #67903 Dátum: 2016.04.16 szombat, 16:05:05 »

Jó napot kívánok!
Olyan kérdésem lenne hogy mennyire reális a 9 literes fogyasztás ennél az autónál? (télen 12l) nulláztam is de mindig ennyi volt vagyis ennyit ír a fed.comp, hogy most az nem mutat valós adatot vagy valójában ennyit fogyaszt az autó? mert szerintem az rengetek , főleg városba használom az autót átlag 50-60 km/h között,napi kb 20 km-ha megyek, nem huzatom , rendes tempóban fel veszem a városi közlekedést. Tankolásnál is pl: 300km-t mutat mire haza érek 2-3 km már olyan 280km-t ír. valami tipp ötlet h esetleg nálatok is így megy ez vagy van valami gond az autóval? köszönöm , kellemes hétvégét. wave

Megjósolhatatlan, mit és hogyan számol. Idővel hozzászoksz, hogy ha valamennyit mutat, az mennyi a valóságban.

Tankolásból és km-ből számolj fogyasztást.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #67904 Dátum: 2016.04.16 szombat, 18:57:13 »

Jó napot kívánok!
Olyan kérdésem lenne hogy mennyire reális a 9 literes fogyasztás ennél az autónál? (télen 12l) nulláztam is de mindig ennyi volt vagyis ennyit ír a fed.comp, hogy most az nem mutat valós adatot vagy valójában ennyit fogyaszt az autó? mert szerintem az rengetek , főleg városba használom az autót átlag 50-60 km/h között,napi kb 20 km-ha megyek, nem huzatom , rendes tempóban fel veszem a városi közlekedést. Tankolásnál is pl: 300km-t mutat mire haza érek 2-3 km már olyan 280km-t ír. valami tipp ötlet h esetleg nálatok is így megy ez vagy van valami gond az autóval? köszönöm , kellemes hétvégét. wave

Pontos adat a tankolásból számított érték. A megtehetőt folyamatosan számolja újra, ez még akár jó is lehet. De a 9 liter az biztosan rengeteg.
Nincs kilyukadva a turbócsöved? Nem fütyül, ha odalépsz?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #67905 Dátum: 2016.04.16 szombat, 19:28:19 »

Sziasztok!

Mekkora munka levenni a bal első sárvédőt?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67906 Dátum: 2016.04.16 szombat, 19:44:47 »

Sziasztok!

Mekkora munka levenni a bal első sárvédőt?

nagy!  eplus2

ha össze van rohadva a lököst tartó anya a sárvédő peremébe húzott hüvellyel, (azt hiszem 3db van belőle oldalanként) akkor vért lehet izzadni, h előlről a lámpa helyén benyúlva egy kis nyíláson és a doblemezt leszedve alulról hozzáférj vhogy az anyához, és megfogd vmivel a hüvelyt,h ne forogjon,ugorjon el.Anno én úgy csináltam, h a kis nyíláson egy hosszú reszelővel egyenesre ráspolyoztam a hüvely 2 oldalát, h vmivel meg lehessen fogni. Időt nem mértem, de hogy le tudjam szedni a lököst, tuti ráment az egész napom. Meg jópárat káromkodtam. Tanultam belóle, az ősszes hüvelyes csavart kicseréltem sima, átmenő csavarra, megzsíroztam, és rá az anya. Többet nem fog így megszhopatni.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67907 Dátum: 2016.04.16 szombat, 19:54:20 »

Sziasztok!

Mekkora munka levenni a bal első sárvédőt?



a kép bal oldalán 3 piros körrel jelöltem a hüvelyek helyét, a jobb oldalon pedig a kis nyílást jelzi, amin keresztül meg kéne tudni fogni a hüvelyeket.
Hajrá! taps
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #67908 Dátum: 2016.04.16 szombat, 20:16:49 »

Sziasztok!  wave

Van valakinek tapasztalata, vagy ismeri a  Hengst márkájú szűrőket?
Levegő,olaj, gázolaj...
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #67909 Dátum: 2016.04.16 szombat, 21:29:59 »

nagy!  eplus2

ha össze van rohadva a lököst tartó anya a sárvédő peremébe húzott hüvellyel, (azt hiszem 3db van belőle oldalanként) akkor vért lehet izzadni, h előlről a lámpa helyén benyúlva egy kis nyíláson és a doblemezt leszedve alulról hozzáférj vhogy az anyához, és megfogd vmivel a hüvelyt,h ne forogjon,ugorjon el.Anno én úgy csináltam, h a kis nyíláson egy hosszú reszelővel egyenesre ráspolyoztam a hüvely 2 oldalát, h vmivel meg lehessen fogni. Időt nem mértem, de hogy le tudjam szedni a lököst, tuti ráment az egész napom. Meg jópárat káromkodtam. Tanultam belóle, az ősszes hüvelyes csavart kicseréltem sima, átmenő csavarra, megzsíroztam, és rá az anya. Többet nem fog így megszhopatni.

Tripla toldóval, negyed collos kulccsal alulról felérsz odáig gond nélkül. Mikor kitaláltam végre, hogyan tudom megoldani, kettő perc volt levenni oldalanként.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #67910 Dátum: 2016.04.16 szombat, 22:24:08 »

Tripla toldóval, negyed collos kulccsal alulról felérsz odáig gond nélkül. Mikor kitaláltam végre, hogyan tudom megoldani, kettő perc volt levenni oldalanként.

AndyA
Akkor van gond ha az anya elforog mert nem bírja a peremezése.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #67911 Dátum: 2016.04.16 szombat, 22:46:53 »

Sziasztok!  wave

Van valakinek tapasztalata, vagy ismeri a  Hengst márkájú szűrőket?
Levegő,olaj, gázolaj...

Nálunk a dizlibe az utolsó 2 alkalommal Hengst gázolajszűrő került (60 ezres periódussal, most lesz mindjárt megint cserélve). Probléma nem volt vele, nem térdelt le tőle az üzemanyagrendszer.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67912 Dátum: 2016.04.16 szombat, 22:48:31 »

Tripla toldóval, negyed collos kulccsal alulról felérsz odáig gond nélkül. Mikor kitaláltam végre, hogyan tudom megoldani, kettő perc volt levenni oldalanként.

AndyA

nem a csavarral van a gond, hanem a hüvellyel, ha elforog... akkor hiába tekered sajnos a csavart. És nekem persze az összes elforgott anno. falbav
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #67913 Dátum: 2016.04.16 szombat, 23:02:38 »

nem a csavarral van a gond, hanem a hüvellyel, ha elforog... akkor hiába tekered sajnos a csavart. És nekem persze az összes elforgott anno. falbav

Az is hatlapú. Azt ellen kell tartani egy másik kulccsal, nyilván.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67914 Dátum: 2016.04.16 szombat, 23:16:58 »

Az is hatlapú. Azt ellen kell tartani egy másik kulccsal, nyilván.

AndyA

nekem hengeres volt. sajnos nem hatlapú. azért is kellett reszelővel egyenesítenem a falát. A peremezés megadta magát, és körbeforgott...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #67915 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 00:05:05 »

Pontos adat a tankolásból számított érték. A megtehetőt folyamatosan számolja újra, ez még akár jó is lehet. De a 9 liter az biztosan rengeteg.
Nincs kilyukadva a turbócsöved? Nem fütyül, ha odalépsz?
Én is 9 literrel járok, télen. Sok rövidtáv+hegyre fel, félig-meddig hideg motorral.
Simán megy, ép turbócsövekkel is.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.17 vasárnap, 07:20:18 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ocsifarkas
Vendég
« Új hozzászólás #67916 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 02:22:19 »

Elöször is köszöntök mindenkit. E remek oldalon En egy mk3 tddi 2001 115 lovas tulaja vagyok és egy egesz bomyolult helyzetbe kerultem hütöfok kifeküdt motor forro volt viszont a kiegyenlitobe pedig hideg volt a viz masnap kicsereltuk a fököri termosztatot. Sajna ugyanaz majd a vizpumpa kiszedesekor kibukott a baj ujj vizpumpa. Autan mindent ossze tovabra is fokori elott forro a viz de mar a huto iranyaban hideg höfok közepen viszont a ventilator nem indul csak ha bekapcsolom. Futest akkor elindul de ugy hogy megterheli a motort mintha klima menne de nem unokateso csinalta elegcbonyolult vplt neki mi lett elszurva segitsetek koszonettel!!!


!
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.17 vasárnap, 12:47:21 írta ocsifarkas » Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #67917 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 07:23:46 »

Én is 9 literrel járok, télen. Sok rövidtáv+hegyre fel, félig-meddig hideg motorral.
Simán megy ép turbócsövekkel is.

Sziasztok.
Nekem is mutatott télen 9,3. Es en se tapostam szét, szépen nem porgetve főleg a hideg motort.
De en régebben irtam hogy nem nagyon pontosan mutat a vas. 0.5 es kb 1 litert csal. Akkor valaki itt van szépen le hüly. Zett.
Meg hogy milyen régi módi parasz.t szokás az utána számolás mikor en is ezt javasoltam. En akkor nem irtam neki vissza semmit mert értelmesebb embernek tartom magam mint hogy egy ilyen ember szintjére le menjek. Szerintem számolni se tud az ilyen......
Pont az ilyen barmo.k végett nem járok mar fel en se ide... Mert ha építő jellegű hozza szólás van azt aláírom. De mikor csak fikázni, okoskodni, beszolni tudnak es nem is a kérdésre válaszol, az ilyen ember nem ide való.....
De vissza a témához. Szerintem is valós télen es jo turbó csövekkel a 9 liter.
En pl ha nincs tel de azért nyár sincs meg tudom vele etetni a 7 is Smiley
Szep napot
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #67918 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 11:27:37 »

Sziasztok!
Erről tud valaki valamit?
Egy munkatársam szemez vele.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia-10061079
Köszi előre is.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #67919 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 12:48:03 »

Valami izgalmas dolog történt: megyek az autóhoz, és az autó mellett találom a lámpamosó fedelét...
Az autó piszkos volt, így láttam volna, ha valaki hozzányúlt volna. Szimplán csak lefújta volna a szél?
Ha eltört, miért nem menet közben rázódott le, és ott nagyobb a menetszél... a lököst sem nyomtán meg,látszott volna.
Na mind1, ezt hagyjuk Sherlock Holmesra, már gőzerővel dolgozik az ügyön.
Viszont, mi legyen a folytatás? Műanyagozzam össze a két darabot, oszt jólvan, vagy nem érdemes, mert úgyis xar lesz, és vegyek egy lámpatakarót?
A másikkal mi legyen? Azt is nézzem meg, hátha el fog törni?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ocsifarkas
Vendég
« Új hozzászólás #67920 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 13:19:29 »

Én is 9 literrel járok, télen. Sok rövidtáv+hegyre fel, félig-meddig hideg motorral.
Simán megy, ép turbócsövekkel is.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67921 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 13:51:16 »

Valami izgalmas dolog történt: megyek az autóhoz, és az autó mellett találom a lámpamosó fedelét...
Az autó piszkos volt, így láttam volna, ha valaki hozzányúlt volna. Szimplán csak lefújta volna a szél?
Ha eltört, miért nem menet közben rázódott le, és ott nagyobb a menetszél... a lököst sem nyomtán meg,látszott volna.
Na mind1, ezt hagyjuk Sherlock Holmesra, már gőzerővel dolgozik az ügyön.
Viszont, mi legyen a folytatás? Műanyagozzam össze a két darabot, oszt jólvan, vagy nem érdemes, mert úgyis xar lesz, és vegyek egy lámpatakarót?
A másikkal mi legyen? Azt is nézzem meg, hátha el fog törni?

nekem a horvátországi nyaralásnál volt uez.
megérkeztünk, leparkoltam, és láttam,h vmi nem stimmel a fedéllel, nagyon furán áll. Kibírta az 500km-es utat pályán és úton egyaránt, és nem esett le, pedig abszolút nem tartotta semmi. Még meg is lepődtem, h ekkora szerencsém volt, h nem vitte el a menetszél, és sehol nem esett le. Visszaraktam, de nem volt meggyőző a helyén, ezért vettem egy zselés Pattex pillanatragasztót, ott helyben visszaragasztottam a biztonság kedvéért, azóta úgy van.
A másikat nemsokkal utána lelopták. Amit visszaragasztottam,azt nem tudták vinni!  eplus2 Így amit vettem újat, azt is leragasztottam.  nyes
azon még nem gondolkodtam, h ha le kell venni a lököst, akkor hogyan oldom meg, de ez majd ráér akkor.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67922 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 13:52:52 »



látom vmi nem megy.
ha válaszolni akarsz vmire, válasz fül, majd az alsó quote alá írd, amit szeretnél. wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #67923 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 14:25:41 »

Sziasztok!  wave

Van valakinek tapasztalata, vagy ismeri a  Hengst márkájú szűrőket?
Levegő,olaj, gázolaj...
Tisztelt Fórumtárs!
Igaz, hogy én a Mann szűrőket preferálom, de a Hengst márka is egy megbízható márka, ha nem hamisítvány. A korrekt beszerzési forrás nagyon fontos! wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #67924 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 14:39:45 »

nekem a horvátországi nyaralásnál volt uez.
megérkeztünk, leparkoltam, és láttam,h vmi nem stimmel a fedéllel, nagyon furán áll. Kibírta az 500km-es utat pályán és úton egyaránt, és nem esett le, pedig abszolút nem tartotta semmi. Még meg is lepődtem, h ekkora szerencsém volt, h nem vitte el a menetszél, és sehol nem esett le. Visszaraktam, de nem volt meggyőző a helyén, ezért vettem egy zselés Pattex pillanatragasztót, ott helyben visszaragasztottam a biztonság kedvéért, azóta úgy van.
A másikat nemsokkal utána lelopták. Amit visszaragasztottam,azt nem tudták vinni!  eplus2 Így amit vettem újat, azt is leragasztottam.  nyes
azon még nem gondolkodtam, h ha le kell venni a lököst, akkor hogyan oldom meg, de ez majd ráér akkor.

Na de így nem tud sprickolni... bár én szinte soha nem használom, de azért néha jó lenne.
Megpróbálom megműanyagozni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #67925 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 15:24:24 »

nekem a horvátországi nyaralásnál volt uez.
megérkeztünk, leparkoltam, és láttam,h vmi nem stimmel a fedéllel, nagyon furán áll. Kibírta az 500km-es utat pályán és úton egyaránt, és nem esett le, pedig abszolút nem tartotta semmi. Még meg is lepődtem, h ekkora szerencsém volt, h nem vitte el a menetszél, és sehol nem esett le. Visszaraktam, de nem volt meggyőző a helyén, ezért vettem egy zselés Pattex pillanatragasztót, ott helyben visszaragasztottam a biztonság kedvéért, azóta úgy van.
A másikat nemsokkal utána lelopták. Amit visszaragasztottam,azt nem tudták vinni!  eplus2 Így amit vettem újat, azt is leragasztottam.  nyes
azon még nem gondolkodtam, h ha le kell venni a lököst, akkor hogyan oldom meg, de ez majd ráér akkor.

Nekem is hasonlóan jött le, én is ragasztóval oldottam meg, azóta is tuti. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67926 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 17:25:55 »

Na de így nem tud sprickolni... bár én szinte soha nem használom, de azért néha jó lenne.
Megpróbálom megműanyagozni.
a fedél alsó részében 3 helyre pattan be a mosófej. Kézzel kihúzod a mosófejet, a 3 fület kicsit megragasztózod, belepattintod a helyére a fedelet, közben még mindig kihúzva tartod 1 kézzel a mosófejet, vársz vele egy picit, h kössön a ragasztó, majd szépen lassan elengeded. Én úgy csináltam, h addig engedtem vissza a mosó a már ráragasztott fedélle, míg mára csak az ujjam volt lökös és a fedél közt, innen egy gyors mozdulattal elengedtem és a mosó visszahúzta magát a heylére. a fedelet itt még egy kicsit tudod igazgatni, amíg a ragasztó nem kt meg teljesen.
+ még annyit csináltam, hragasztás után pár órával megint kihúztam a mosót, és a füleknél körbenyomtam még ragasztóval, így tuti.
Ha így csinálod, működni fog a mosó rendesen.

Te arra gondolhattál, h a fedelet a lökösre ragasztottam rá?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #67927 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 17:29:12 »

a fedél alsó részében 3 helyre pattan be a mosófej. Kézzel kihúzod a mosófejet...

Ez tetszik, kipróbálom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67928 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 17:30:02 »

Ez tetszik, kipróbálom.

 eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67929 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 17:31:30 »

Nekem is hasonlóan jött le, én is ragasztóval oldottam meg, azóta is tuti. Smiley

pill.ragasztó csodákra képes!  eplus2 taps
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #67930 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 20:11:46 »

Üdv!

Ma reggeli meglepetés egy "check engine" lámpa volt.  Roll Eyes (mármint a narancssárga motor ikon a kevés a benya ikon mellett)
Korábban párszor elment az erő masszívabb gyorsításokkor, de ez ritka volt, kb. 3x fordult elő az elmúlt 1 évben. Ahogyan javasoltátok, nézegettem nem e valamelyik csőnél "szökik a vákum", de nem. Az jutott eszembe, nem-e valami gyertya baj, bár simán jár semmi gond, csak világít a lámpa. Szóval a bajt okozhatja esetleg egy csendesen haldokló gyertya?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67931 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 20:39:59 »

Üdv!

Ma reggeli meglepetés egy "check engine" lámpa volt.  Roll Eyes (mármint a narancssárga motor ikon a kevés a benya ikon mellett)
Korábban párszor elment az erő masszívabb gyorsításokkor, de ez ritka volt, kb. 3x fordult elő az elmúlt 1 évben. Ahogyan javasoltátok, nézegettem nem e valamelyik csőnél "szökik a vákum", de nem. Az jutott eszembe, nem-e valami gyertya baj, bár simán jár semmi gond, csak világít a lámpa. Szóval a bajt okozhatja esetleg egy csendesen haldokló gyertya?

nekem anno off benyásnál haldokló gyújtótrafó produkálta ezt a jelenséget.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #67932 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 20:42:33 »

nekem anno off benyásnál haldokló gyújtótrafó produkálta ezt a jelenséget.

Arra is gyanakszom, csak gyertya van a konyhaszekrényben, szóval jobban hangzana a gyertya, de ha az nem akkor a köv az lesz Cheesy
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67933 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 20:44:51 »

Arra is gyanakszom, csak gyertya van a konyhaszekrényben, szóval jobban hangzana a gyertya, de ha az nem akkor a köv az lesz Cheesy
ha ilyen jelenség lép fel, azt szokták tanácsolni, h cseréld a mesterhármast (trafó, kábel, gyertya)
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #67934 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 20:51:44 »

ha ilyen jelenség lép fel, azt szokták tanácsolni, h cseréld a mesterhármast (trafó, kábel, gyertya)

Lehet az lesz  eljen
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67935 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 21:40:38 »

nekem anno off benyásnál haldokló gyújtótrafó produkálta ezt a jelenséget.
NEkem is hasonló volt. Vegül gyertya+egy sor kábel cseréje lett a megoldás. A trafó túlélte.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67936 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 21:49:06 »

NEkem is hasonló volt. Vegül gyertya+egy sor kábel cseréje lett a megoldás. A trafó túlélte.

 eljen
ezért is mondják, h a tuti az, ha mind3at cserélik. Bár az ember pénztárcája ezt nem mindig szokta örömmel fogadni. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #67937 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 09:06:49 »

Arra is gyanakszom, csak gyertya van a konyhaszekrényben, szóval jobban hangzana a gyertya, de ha az nem akkor a köv az lesz Cheesy

A viasznak nem jó a hőertéke, olyant ne szerelj bele! Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67938 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 10:13:13 »

eljen
ezért is mondják, h a tuti az, ha mind3at cserélik. Bár az ember pénztárcája ezt nem mindig szokta örömmel fogadni. vigyor3

nekem nem megfelelő keverék az 1. hengersoron (vagy valami hasonló) hiba jött. A márkaszervíz a benzinszűrő cseréje után kapásból 2db lambdaszonda cseréjével akarta orvosolni.... A végén egy barna csík volt az 1. henger gyertyáján, a gyertya csere után sokkal rosszabb lett. A hátsó gyújtókábelsor csere után pedig hibátlan. A lambda szondák azóta is működnek.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #67939 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 10:20:26 »

A viasznak nem jó a hőertéke, olyant ne szerelj bele! Cheesy

AndyA

Késő, már beszereltem 6 teamécsest, remélhetőleg finom narancsillatú lesz tőle a kipufogógáz.  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.18 hétfő, 10:23:51 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #67940 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 11:55:08 »

Nekem is hasonlóan jött le, én is ragasztóval oldottam meg, azóta is tuti. Smiley

Na én meg vagy 5 éve dróttal fogtam össze. A fedélbe kis lyukat fúrtam és azon keresztül drótoztam össze a mosóval. Azóta is tart. És le tudom venni roncsolás nélkül, ha kellene.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #67941 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 15:44:48 »

Sziasztok,

mostanság alapjáraton elég hangos kopogást hallok, ha kinyomom a kuplungot, megszűnik.

Kinyomócsapágy? Váltó? Valószínűleg mi lehet a gond?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #67942 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 16:28:19 »

Fiúk/lányok!

Kérdésem az alábbi lenne, tudom, hogy helye és embere válogatja...
Nagyságrendileg mennyibe kerül egy mondeon a lengéscsillapító csere?
Első-hátsó egyaránt érdekelne.
(nyilván nem márkakereskedés fogja elvégezni a cserét. )
Várom megtisztelő válaszotok.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #67943 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 19:09:48 »

Fiúk/lányok!

Kérdésem az alábbi lenne, tudom, hogy helye és embere válogatja...
Nagyságrendileg mennyibe kerül egy mondeon a lengéscsillapító csere?
Első-hátsó egyaránt érdekelne.
(nyilván nem márkakereskedés fogja elvégezni a cserét. )
Várom megtisztelő válaszotok.


10ezer/tengely - 25ezer/tengely. Attól függ hol.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #67944 Dátum: 2016.04.19 kedd, 16:22:15 »

Sziasztok.
Nekem is mutatott télen 9,3. Es en se tapostam szét, szépen nem porgetve főleg a hideg motort.
De en régebben irtam hogy nem nagyon pontosan mutat a vas. 0.5 es kb 1 litert csal. Akkor valaki itt van szépen le hüly. Zett.
Meg hogy milyen régi módi parasz.t szokás az utána számolás mikor en is ezt javasoltam. En akkor nem irtam neki vissza semmit mert értelmesebb embernek tartom magam mint hogy egy ilyen ember szintjére le menjek. Szerintem számolni se tud az ilyen......
Pont az ilyen barmo.k végett nem járok mar fel en se ide... Mert ha építő jellegű hozza szólás van azt aláírom. De mikor csak fikázni, okoskodni, beszolni tudnak es nem is a kérdésre válaszol, az ilyen ember nem ide való.....
De vissza a témához. Szerintem is valós télen es jo turbó csövekkel a 9 liter.
En pl ha nincs tel de azért nyár sincs meg tudom vele etetni a 7 is Smiley
Szep napot

Persze, hogy valós, csak íratlan szabály, hogy ha dízeled van akkor 5 alatti fogyasztást kell hazudni, télen-nyáron  hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #67945 Dátum: 2016.04.19 kedd, 17:08:57 »

Persze, hogy valós, csak íratlan szabály, hogy ha dízeled van akkor 5 alatti fogyasztást kell hazudni, télen-nyáron  hehe

Ez akkor olyasmi, mint hogy ha V6-osod van, akkor el kell hallgatni a folytonos hibákat?  vigyor3
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #67946 Dátum: 2016.04.19 kedd, 17:12:59 »

Persze, hogy valós, csak íratlan szabály, hogy ha dízeled van akkor 5 alatti fogyasztást kell hazudni, télen-nyáron  hehe
Viszont ugyanevvel az autóval megjártam Ausztriát.
Bp-Bad Mitterndorf-Bp
Jellemzően autópálya, de elég sok helyen megszakítva 80-as korlátozásokkal
1fő+1 ajtó+szerszámok
72 liter Magyar Go/1067 km
6,7 liter/100km
és ebben volt még egy sacc 70-80 km Bp a végére
szóval tud ilyet is
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.19 kedd, 17:16:55 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #67947 Dátum: 2016.04.19 kedd, 17:28:12 »

Viszont ugyanevvel az autóval megjártam Ausztriát.
Bp-Bad Mitterndorf-Bp
Jellemzően autópálya, de elég sok helyen megszakítva 80-as korlátozásokkal
1fő+1 ajtó+szerszámok
72 liter Magyar Go/1067 km
6,7 liter/100km
és ebben volt még egy sacc 70-80 km Bp a végére
szóval tud ilyet is

Ez nem is rossz egy V6 benzinestől. Cheesy
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #67948 Dátum: 2016.04.19 kedd, 18:28:54 »

Ez akkor olyasmi, mint hogy ha V6-osod van, akkor el kell hallgatni a folytonos hibákat?  vigyor3

Ami nincs arról nem lehet beszélni  hehe

Viszont ugyanevvel az autóval megjártam Ausztriát.
Bp-Bad Mitterndorf-Bp
Jellemzően autópálya, de elég sok helyen megszakítva 80-as korlátozásokkal
1fő+1 ajtó+szerszámok
72 liter Magyar Go/1067 km
6,7 liter/100km
és ebben volt még egy sacc 70-80 km Bp a végére
szóval tud ilyet is

Ó, ilyen fogyikat az igazi fanatikusok dugóban csinálnak Pesten Cheesy
Mármint amit írsz az reális, de néha olyan fogyasztások repkednek itt, hogy ajjajj Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.19 kedd, 18:33:12 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #67949 Dátum: 2016.04.19 kedd, 18:32:26 »

Sziasztok!

Csinált már valamelyikőtök olyat, hogy 1.8-as benzines helyére 2.0-ás motort rakott be?
Mi ennek a hivatalos menete?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Oldalak: 1 ... 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 [1359] 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.