Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.29 vasárnap, 05:38:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 [1366] 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21404647 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68250 Dátum: 2016.05.14 szombat, 20:23:57 »

Sziasztok !
Ma sajna nem indult a sárkány... kulcs elfordít majd kattanás, csattanás hallatszik.
Akksi kb 2 hónapos Varta silver dynamic 84 Ah asszem.

Kulcs elfordul kattanás, klattyanás hallatszik előről.

Behúzattuk, elindult, szépen jár semmi gond. Rámértem műszerrel, generátort tölt, akksi fesz jó.

Önindító ? Önindító fogaskerék ?
Mennyibe fáj egy önindító ami jó hozzá ?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #68251 Dátum: 2016.05.14 szombat, 20:30:12 »

Sziasztok ! Nem tudja valaki hogy a középkonzolon azt az elemet amiben az óra meg a széovédő fűtéskapcsoló van azt hogyan lehet kiszedni ?
Ha jól értelmezem a képet,akkor kipattintós.
http://www.fordwiki.co.uk/images/c/cc/Satnav10.jpg
FL elötti:
http://mondeo.hu/index.php?page=124
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.14 szombat, 20:32:34 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #68252 Dátum: 2016.05.14 szombat, 20:51:12 »

Sziasztok !
Ma sajna nem indult a sárkány... kulcs elfordít majd kattanás, csattanás hallatszik.
Akksi kb 2 hónapos Varta silver dynamic 84 Ah asszem.

Kulcs elfordul kattanás, klattyanás hallatszik előről.

Behúzattuk, elindult, szépen jár semmi gond. Rámértem műszerrel, generátort tölt, akksi fesz jó.

Önindító ? Önindító fogaskerék ?
Mennyibe fáj egy önindító ami jó hozzá ?

Önindító / bendixe. Én Bosch felújítottat vettem nem rég, valami 36 pénz volt (+ cseredarab ára, de az értelemszerűen visszajár).
A felújítás olcsóbb valamivel, de azt meg kell várni.

Szerk: ha hozzáfértek, ilyenkor próbáljátok meg megkopogtatni az önindítót, az néha segít.
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68253 Dátum: 2016.05.14 szombat, 21:00:29 »

Önindító / bendixe. Én Bosch felújítottat vettem nem rég, valami 36 pénz volt (+ cseredarab ára, de az értelemszerűen visszajár).
A felújítás olcsóbb valamivel, de azt meg kell várni.

Szerk: ha hozzáfértek, ilyenkor próbáljátok meg megkopogtatni az önindítót, az néha segít.

Nem örülök, de ez van  wow1

Köszi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68254 Dátum: 2016.05.14 szombat, 21:20:52 »

Sziasztok !
Ma sajna nem indult a sárkány... kulcs elfordít majd kattanás, csattanás hallatszik.
Akksi kb 2 hónapos Varta silver dynamic 84 Ah asszem.

Kulcs elfordul kattanás, klattyanás hallatszik előről.

Behúzattuk, elindult, szépen jár semmi gond. Rámértem műszerrel, generátort tölt, akksi fesz jó.

Önindító ? Önindító fogaskerék ?
Mennyibe fáj egy önindító ami jó hozzá ?
van egy önindító bendixem, ami jó, ha kellene
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blaci82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #68255 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 08:41:56 »

Ha jól értelmezem a képet,akkor kipattintós.
http://www.fordwiki.co.uk/images/c/cc/Satnav10.jpg
FL elötti:
http://mondeo.hu/index.php?page=124
Köszi , megpróbálom !
Naplózva

Ford Mondeo mk3  Titanium 2.0 Kombi
Muskatal
Vendég
« Új hozzászólás #68256 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 09:29:33 »

Üdvözlet, mindenkinek!
Nagyon új vagyok még itt. Pár hete vagyok (egyenlőre még nem) boldog tulajdonosa egy MK3-as Mondeonak 2003-as 2.0l benzin/gáz kombi.

Van pár gond, amit nem sikerült három különböző szerelőnek sem megoldani ezekből az egyik
ford szerviz volt (itt nagyon sok testet, vizsgálatot végeztek).

A hibák a következő lennének:
Nehezen indul 5-6 pásod perc  is kell mire beindul és utána gyakran le is fullad ha párszor nem adok neki egy kis gázt. Próbáltam úgy, hogy többször ráadtam a gyújtást és csak utána indítottam, de nem változtatott semmin.

Hideg motornál ingadozik az alájárat viszont meleg motornál az rendben nem.

Meleg motornál nem tudok 1500-2000 fordulat között autózni, mert rángat és fémes kattogó-csattogó hang jön, a motortér felöl. Gyorsításnál vagy lassításnál nem produkál semmit, csak ha egyenletesen akarok menni ilyen fordulaton pl.: 50km/h-val szeretnék, a városban menni negyedikben akkor nem tudok, mert a fenti gondok előjönnek. Benzinnel és gázzal is csinálja a jelenséget. 2000 fölött megszűnik a probléma

Amiket kicseréltettek velem:
Kettőstömegű lendkerék, kuplung, szívócsonk kiherélés+dugózás, kipufogósor tömítés, benzinszűrő, gyertyák,
Meg még pár apróság de, azok nem függtek össze ezzel a gonddal.

Bocsánat, hogy ilyen hosszan írtam le a bánatom, de hátha így érthetőbb.
Ha valakinek lenne ötlete, vagy már találkozott hasonló hibával kérem, ossza meg velem a tapasztalatait.

Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #68257 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 09:46:31 »

Üdvözlet, mindenkinek!
Nagyon új vagyok még itt. Pár hete vagyok (egyenlőre még nem) boldog tulajdonosa egy MK3-as Mondeonak 2003-as 2.0l benzin/gáz kombi.

Van pár gond, amit nem sikerült három különböző szerelőnek sem megoldani ezekből az egyik
ford szerviz volt (itt nagyon sok testet, vizsgálatot végeztek).

A hibák a következő lennének:
Nehezen indul 5-6 pásod perc  is kell mire beindul és utána gyakran le is fullad ha párszor nem adok neki egy kis gázt. Próbáltam úgy, hogy többször ráadtam a gyújtást és csak utána indítottam, de nem változtatott semmin.

Hideg motornál ingadozik az alájárat viszont meleg motornál az rendben nem.

Meleg motornál nem tudok 1500-2000 fordulat között autózni, mert rángat és fémes kattogó-csattogó hang jön, a motortér felöl. Gyorsításnál vagy lassításnál nem produkál semmit, csak ha egyenletesen akarok menni ilyen fordulaton pl.: 50km/h-val szeretnék, a városban menni negyedikben akkor nem tudok, mert a fenti gondok előjönnek. Benzinnel és gázzal is csinálja a jelenséget. 2000 fölött megszűnik a probléma

Amiket kicseréltettek velem:
Kettőstömegű lendkerék, kuplung, szívócsonk kiherélés+dugózás, kipufogósor tömítés, benzinszűrő, gyertyák,
Meg még pár apróság de, azok nem függtek össze ezzel a gonddal.

Bocsánat, hogy ilyen hosszan írtam le a bánatom, de hátha így érthetőbb.
Ha valakinek lenne ötlete, vagy már találkozott hasonló hibával kérem, ossza meg velem a tapasztalatait.

Előre is köszönöm a segítséget.


Szia!

Az alapjárati problémákra: Alapjárati mágnesszelep és fojtószelep-ház tisztítást meg lehet próbálni, kéne nézelődni, hátha falsot szív valahol a motor.

A rángatás: tipikusan a gyújtásrendszer szokta okozni, kábelt, trafót kéne ellenőrizni/cserélni. A rángatás közben ettől még nem kéne nagyon csattognia, esetleg motortartókat, támasztókat lehetne ellenőrizni.
Naplózva
Muskatal
Vendég
« Új hozzászólás #68258 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 11:06:27 »

Szia!
Köszi, a gyors választ!
A tisztítások már meg voltak és nem segítettek a fals levegő állítólag megnézték, de nem találtak semmit bár lehet, hogy jobban járok, ha magam kezdem el nyomozni.
A trafó és kábel cserén gondolkodtam már, de már annyi mindent kicseréltettek velem, hogy addig nem akartam hozzányúlni még valaki nem ad ilyen tippet. Ezekből csak gyárit érdemes vagy valami jobb minőségű után gyártott is megfelel?
A támasztékokon nincsen szemmel látható probléma,de persze ettől még lehet bajuk.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #68259 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 11:29:27 »

Szia!
Köszi, a gyors választ!
A tisztítások már meg voltak és nem segítettek a fals levegő állítólag megnézték, de nem találtak semmit bár lehet, hogy jobban járok, ha magam kezdem el nyomozni.
A trafó és kábel cserén gondolkodtam már, de már annyi mindent kicseréltettek velem, hogy addig nem akartam hozzányúlni még valaki nem ad ilyen tippet. Ezekből csak gyárit érdemes vagy valami jobb minőségű után gyártott is megfelel?
A támasztékokon nincsen szemmel látható probléma,de persze ettől még lehet bajuk.


Ha biztosra akarsz menni, akkor gyári. Utángyártottból: a régi stílusú trafóból Visteon, az újból Bosch, gyertyából NGK a gyári beszállító. Sajnos kábelből nem sikerült rájönnöm ki szállítja. A többi márkára próbálj rákeresni itt, hátha volt valakinek tapasztalata velük.

Próbáljátok meg mozgatni a motort, hátha sikerül előcsalni a hangot, ennél hirtelen nem tudok jobbat.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #68260 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 11:43:44 »

Szia!
Köszi, a gyors választ!
A tisztítások már meg voltak és nem segítettek a fals levegő állítólag megnézték, de nem találtak semmit bár lehet, hogy jobban járok, ha magam kezdem el nyomozni.
A trafó és kábel cserén gondolkodtam már, de már annyi mindent kicseréltettek velem, hogy addig nem akartam hozzányúlni még valaki nem ad ilyen tippet. Ezekből csak gyárit érdemes vagy valami jobb minőségű után gyártott is megfelel?
A támasztékokon nincsen szemmel látható probléma,de persze ettől még lehet bajuk.

Csere elött,azért átnézném(kimérném)trafót ,kábeleket,a gyertyákat meg megnézném.
gyertya NGK,trafó Bosch,kábel nálam: http://www.gyujtokabel.hu/  2 éve minden oké.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.15 vasárnap, 11:45:23 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68261 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 11:50:18 »

Üdvözlet, mindenkinek!
Nagyon új vagyok még itt. Pár hete vagyok (egyenlőre még nem) boldog tulajdonosa egy MK3-as Mondeonak 2003-as 2.0l benzin/gáz kombi.

Van pár gond, amit nem sikerült három különböző szerelőnek sem megoldani ezekből az egyik
ford szerviz volt (itt nagyon sok testet, vizsgálatot végeztek).

A hibák a következő lennének:
Nehezen indul 5-6 pásod perc  is kell mire beindul és utána gyakran le is fullad ha párszor nem adok neki egy kis gázt. Próbáltam úgy, hogy többször ráadtam a gyújtást és csak utána indítottam, de nem változtatott semmin.

Hideg motornál ingadozik az alájárat viszont meleg motornál az rendben nem.

Meleg motornál nem tudok 1500-2000 fordulat között autózni, mert rángat és fémes kattogó-csattogó hang jön, a motortér felöl. Gyorsításnál vagy lassításnál nem produkál semmit, csak ha egyenletesen akarok menni ilyen fordulaton pl.: 50km/h-val szeretnék, a városban menni negyedikben akkor nem tudok, mert a fenti gondok előjönnek. Benzinnel és gázzal is csinálja a jelenséget. 2000 fölött megszűnik a probléma

Amiket kicseréltettek velem:
Kettőstömegű lendkerék, kuplung, szívócsonk kiherélés+dugózás, kipufogósor tömítés, benzinszűrő, gyertyák,
Meg még pár apróság de, azok nem függtek össze ezzel a gonddal.

Bocsánat, hogy ilyen hosszan írtam le a bánatom, de hátha így érthetőbb.
Ha valakinek lenne ötlete, vagy már találkozott hasonló hibával kérem, ossza meg velem a tapasztalatait.

Előre is köszönöm a segítséget.


A szivosor kiherelesnel meg megvolt mind a 4 orvenylap ? Ha nem, akkor kezdhetsz aggodni. Alapjarati gond lehet alapjarati szelep gond. ezt mar irtak elottem is. Tisztitas...
Ha trafo gond van, az szerintem akkor erzekelheto, maikor nagyobb gazt adsz, tehat terheles alatt. Sotetben nyisd fel a motortetot, inditsd be a motort, vedd le a muanyag tetot es figyeld a gyertya kabeleket. Turaztasd a motort 2000 kornyeken es ha szikrakat latsz a kabel es motor blokk kozt, akkor kabel csere.
Egyebkent meg meress kompressziot hidegen es uzemmeleg motornal ! Ez nem egy nagy mutatvany.
A szivosor kihereles miatt lehet hideg motornal instabil alapjaratod. Ezen max. annyit tudsz finomitani, hogy leveszed egy idore az akksi sarut.
Naplózva

blah blah blah
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #68262 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 12:02:31 »

Sziasztok!
Lenne egy kisebb( remélem Smiley problémám a légkondi vezérlővel! A mai napon szerettem volna bekapcsolni, de  elkezdett villogni (megjelenik-eltünik) a kijelzöről a beállitott hőfok. Valaki tudja mi lehet a baj?
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68263 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 12:05:30 »

Sziasztok!
Lenne egy kisebb( remélem Smiley problémám a légkondi vezérlővel! A mai napon szerettem volna bekapcsolni, de  elkezdett villogni (megjelenik-eltünik) a kijelzöről a beállitott hőfok. Valaki tudja mi lehet a baj?

kontakt hiba ? szereld ki a vezerlot es nezd meg a csatlakozot...mas tippem nincs. Esetleg vedd le az akksi sarut par percre, hatha csak megbolondult..Nekem nemreg volt olyan, hogy magatol bekapcsolt a legkondi. Akksi saru levetel megoldotta. Persze lehet nalad ez nem segit.
Naplózva

blah blah blah
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #68264 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 12:16:37 »

kontakt hiba ? szereld ki a vezerlot es nezd meg a csatlakozot...mas tippem nincs. Esetleg vedd le az akksi sarut par percre, hatha csak megbolondult..Nekem nemreg volt olyan, hogy magatol bekapcsolt a legkondi. Akksi saru levetel megoldotta. Persze lehet nalad ez nem segit.

Köszi kipobálom
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Muskatal
Vendég
« Új hozzászólás #68265 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 12:28:37 »

A szivosor kiherelesnel meg megvolt mind a 4 orvenylap ? Ha nem, akkor kezdhetsz aggodni. Alapjarati gond lehet alapjarati szelep gond. ezt mar irtak elottem is. Tisztitas...
Ha trafo gond van, az szerintem akkor erzekelheto, maikor nagyobb gazt adsz, tehat terheles alatt. Sotetben nyisd fel a motortetot, inditsd be a motort, vedd le a muanyag tetot es figyeld a gyertya kabeleket. Turaztasd a motort 2000 kornyeken es ha szikrakat latsz a kabel es motor blokk kozt, akkor kabel csere.
Egyebkent meg meress kompressziot hidegen es uzemmeleg motornal ! Ez nem egy nagy mutatvany.
A szivosor kihereles miatt lehet hideg motornal instabil alapjaratod. Ezen max. annyit tudsz finomitani, hogy leveszed egy idore az akksi sarut.

Szia!
Igen minden lapát a helyén volt és épnek tűntek,de ha már szét volt szedve ki is vették őket és ledugózták ahol kell meg persze megkapta az új tömítéseket is.
Az alapjárati szelep tisztítás megvolt, nem segített.
Terhelés alatt nem produkál gondot csak egyenletes fordulaton.
Kompresszió mérés volt azt mondták hibátlan meg kaptam róla valami papírt is, hogy milyen az értékek.

Köszi!

Naplózva
Muskatal
Vendég
« Új hozzászólás #68266 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 12:30:35 »

Ha biztosra akarsz menni, akkor gyári. Utángyártottból: a régi stílusú trafóból Visteon, az újból Bosch, gyertyából NGK a gyári beszállító. Sajnos kábelből nem sikerült rájönnöm ki szállítja. A többi márkára próbálj rákeresni itt, hátha volt valakinek tapasztalata velük.

Próbáljátok meg mozgatni a motort, hátha sikerül előcsalni a hangot, ennél hirtelen nem tudok jobbat.

Köszi, a segítséget.
Naplózva
Muskatal
Vendég
« Új hozzászólás #68267 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 12:33:40 »

Csere elött,azért átnézném(kimérném)trafót ,kábeleket,a gyertyákat meg megnézném.
gyertya NGK,trafó Bosch,kábel nálam: http://www.gyujtokabel.hu/  2 éve minden oké.

Szia!
A kimérés hogy történik mi a menete és mire kell figyelni, na nem mintha én megtudnám csinálni csak érdekel a dolog?

Köszi!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #68268 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 12:49:45 »

Szia!
A kimérés hogy történik mi a menete és mire kell figyelni, na nem mintha én megtudnám csinálni csak érdekel a dolog?

Köszi!
De megtudod csinálni,főleg ha van multimétered. vigyor3
Küldtem üzenetet. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Muskatal
Vendég
« Új hozzászólás #68269 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 12:55:50 »

De megtudod csinálni,főleg ha van multimétered. vigyor3
Küldtem üzenetet. eljen

Köszi!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #68270 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 13:25:19 »

Sziasztok !
Ma sajna nem indult a sárkány... kulcs elfordít majd kattanás, csattanás hallatszik.
Akksi kb 2 hónapos Varta silver dynamic 84 Ah asszem.

Kulcs elfordul kattanás, klattyanás hallatszik előről.

Behúzattuk, elindult, szépen jár semmi gond. Rámértem műszerrel, generátort tölt, akksi fesz jó.

Önindító ? Önindító fogaskerék ?
Mennyibe fáj egy önindító ami jó hozzá ?

Ne nagyon huzigasd, nem tesz neki jót, sőt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #68271 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 13:26:23 »

Önindító / bendixe. Én Bosch felújítottat vettem nem rég, valami 36 pénz volt (+ cseredarab ára, de az értelemszerűen visszajár).
A felújítás olcsóbb valamivel, de azt meg kell várni.

Szerk: ha hozzáfértek, ilyenkor próbáljátok meg megkopogtatni az önindítót, az néha segít.

Nem kell megvárni. Kertész utcába odaszólsz, hogy vinnél egy döglöttet, és másnap polcról adnak felújítottat cserébe.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #68272 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 14:36:45 »

De megtudod csinálni,főleg ha van multimétered. vigyor3
Küldtem üzenetet. eljen

A multiméter pár volt feszültséggel tesztel. A szekunder oldali feszültség a 20kV-os nagyságrendben van. Ebből kifolyólag elég korlátozott a multiméteres hibakeresés.

Nem kell megvárni. Kertész utcába odaszólsz, hogy vinnél egy döglöttet, és másnap polcról adnak felújítottat cserébe.

AndyA

De a kolléga Szegedről nem valószínű, hogy el akar menni a Kertész utcába egy önindítóért  hehe
Kisebb műhelyekben pedig nem annyira jellemző a polcon lévő cseredarab.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #68273 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 14:47:51 »

A multiméter pár volt feszültséggel tesztel. A szekunder oldali feszültség a 20kV-os nagyságrendben van. Ebből kifolyólag elég korlátozott a multiméteres hibakeresés.
Így van .Pontosítok egy videó segítségével: https://www.youtube.com/watch?v=XcmWa2Bt12U   ettől még csak egy támpontnak javasoltam.
De a kábeleknél multiméteres szakadásvizsgálattal azért kiszűrhetjük a kábelhibát. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Petya1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #68274 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 15:20:28 »

Nem hallom, hogy elindulna. Csak ki-be kapcsol. Ha túlnyomásra lekapcsol, mi a teendő?

 Roll Eyes
Naplózva

MKIV Turnier 2014 2.0 Tdci Manual 6 seb.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #68275 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 15:26:44 »

Roll Eyes
A venti nem indul? Csatlakozóját nézd meg,hátha csak kontakt hiba.
Kompresszor kuplung behúz?Ezt könnyen ellenőrizheted a szemeddel. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #68276 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 16:12:20 »

A multiméter pár volt feszültséggel tesztel. A szekunder oldali feszültség a 20kV-os nagyságrendben van. Ebből kifolyólag elég korlátozott a multiméteres hibakeresés.

De a kolléga Szegedről nem valószínű, hogy el akar menni a Kertész utcába egy önindítóért  hehe
Kisebb műhelyekben pedig nem annyira jellemző a polcon lévő cseredarab.

Csak példát mondtam, hogy ez így kategorikusan kijelentve nem igaz. Pl. járhat véletlenül valami más ügyben Pöstországban, és el tudja ezt is gyorsan és egyszerűen intézni.

Meg amúgy pár száz éve működik postaszolgálat Magyarországon, amivel el tudja küldeni a régit és megkapni az újat a Kertész utcából. Igaz, így eltart vagy két napig, tehát végülis tényleg várnia kell egy kicsit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #68277 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 16:54:26 »

Roll Eyes

Akkor meg kell keresni, hogy miért nem megy a hűtőventilátor. Azért kapcsolgat és nem hűt, mert nem megy a ventilátor...
Naplózva
Baracus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #68278 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 17:53:35 »

Sziasztok !

Nemrég vásároltam egy 2.0 Mondeo MK3-at, és az lenne a kérdésem, hogy van-e valami rejtekhelye a vonószemnek, vagy gyári szerszámos láda/táska tartalmazta, amim nincs... Köszönöm !

Üdv, Baracus
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68279 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 18:07:50 »

Sziasztok !

Nemrég vásároltam egy 2.0 Mondeo MK3-at, és az lenne a kérdésem, hogy van-e valami rejtekhelye a vonószemnek, vagy gyári szerszámos láda/táska tartalmazta, amim nincs... Köszönöm !

Üdv, Baracus

Nekem a pótkerék tartókonzoljában van. Ki kell venni a pótkereket és alatta van. Nekem.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #68280 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 18:14:19 »

Sziasztok !

Nemrég vásároltam egy 2.0 Mondeo MK3-at, és az lenne a kérdésem, hogy van-e valami rejtekhelye a vonószemnek, vagy gyári szerszámos láda/táska tartalmazta, amim nincs... Köszönöm !

Üdv, Baracus
Szia,
Nálam az emelőre pattintható egy kis műanyag tartóra. A pótkerék mellett wow1
Üdv,
grubi
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
Petya1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #68281 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 18:49:47 »

A venti nem indul? Csatlakozóját nézd meg,hátha csak kontakt hiba.
Kompresszor kuplung behúz?Ezt könnyen ellenőrizheted a szemeddel. vigyor3

 eljen
Naplózva

MKIV Turnier 2014 2.0 Tdci Manual 6 seb.
Petya1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #68282 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 18:50:32 »

Akkor meg kell keresni, hogy miért nem megy a hűtőventilátor. Azért kapcsolgat és nem hűt, mert nem megy a ventilátor...

 eljen
Naplózva

MKIV Turnier 2014 2.0 Tdci Manual 6 seb.
somedra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #68283 Dátum: 2016.05.15 vasárnap, 20:09:28 »

sziasztok!

segítséget szeretnék kérni klíma ügyben.
mi okozhatja azt a jelenséget /1.8 16V/ a man.klímánál, hogy téli időszakban minden rendben működik /bekepcsol ,kikapcsol stb/ viszont ahogy kb + 5 fok fölé emelkedik az idő akkor már nem lehet kikapcsolni és folyamatosan megy.hűteni hűt csak nem tudom kikapcsolni.a klíma bekapcsoló gomb az működik csak nem reagál semmire.télen viszont hibátlanul működik az egész. ki és be lehet kapcsolni letolja az ablakot ha odaállítom,teljesen jó csak ahogy melegszik az ídő már nem teszi a dolgát.
köszönöm
Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #68284 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 09:53:05 »

Sziasztok!
Van egy fl1-es ghiám. Tükör behajtásról szeretnék kérdezni, hogy azt manuálisan lehet, vagy elektromosan?
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68285 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 11:53:13 »

Már régóta akartam kérdezni, most meg is teszem  hehe

Jobb első ajtó nehezen nyílik, mármint nem az ajtó lóg vagy ilyesmi.. hanem maga a kilincs...kívülről rángatni kell vagy 3-4x erősebben mire kinyílik. Ellenben belülről tökéletesen nyílik erőlködés nélkül. Központi zárral is remekül működik, nyit zár.

Ötletek ?  eplus2
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #68286 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 12:02:16 »

Már régóta akartam kérdezni, most meg is teszem  hehe

Jobb első ajtó nehezen nyílik, mármint nem az ajtó lóg vagy ilyesmi.. hanem maga a kilincs...kívülről rángatni kell vagy 3-4x erősebben mire kinyílik. Ellenben belülről tökéletesen nyílik erőlködés nélkül. Központi zárral is remekül működik, nyit zár.

Ötletek ?  eplus2
Nekem is ilyen, de csak ha meleg van. A külső kilincs rudazatán kell valahogy állítani, le kell szedni a belső kárpitot még nem volt energiám megjavítani. Van leírás talán a karosszéria topicban.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68287 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 12:07:17 »

Nekem is ilyen, de csak ha meleg van. A külső kilincs rudazatán kell valahogy állítani, le kell szedni a belső kárpitot még nem volt energiám megjavítani. Van leírás talán a karosszéria topicban.

Igen igen, hidegben meg tökéletesen jó ezt elfelejtettem  nyes

Sajna nem találok róla sehol semmilyen leírást, még google-ba sem Sad Azért kérdeztem itt, hátha valaki már meg bírta oldani vagy tudja a probléma pontos okát Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.16 hétfő, 12:14:23 írta balkal » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #68288 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 12:17:11 »

Sziasztok!
Van egy fl1-es ghiám. Tükör behajtásról szeretnék kérdezni, hogy azt manuálisan lehet, vagy elektromosan?

Ha az állító gombon van egy lefelé nyíl alul, és arrafelé húzva becsukja, akkor elektromosan. Ha nincs nyíl, és lefelé nem tudod eltolni a gombot, akkor kézzel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #68289 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 12:30:27 »

Ha az állító gombon van egy lefelé nyíl alul, és arrafelé húzva becsukja, akkor elektromosan. Ha nincs nyíl, és lefelé nem tudod eltolni a gombot, akkor kézzel.

AndyA

Rendben, köszi! Majd rá nézek.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68290 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 12:47:10 »

Már régóta akartam kérdezni, most meg is teszem  hehe

Jobb első ajtó nehezen nyílik, mármint nem az ajtó lóg vagy ilyesmi.. hanem maga a kilincs...kívülről rángatni kell vagy 3-4x erősebben mire kinyílik. Ellenben belülről tökéletesen nyílik erőlködés nélkül. Központi zárral is remekül működik, nyit zár.

Ötletek ?  eplus2

Állítani kell a rudazaton. Sajnos ezt csak úgy lehet megtenni, ha a teljes zárszerkezet a kezünkben van. Én most csináltam nemrég. Ha hazaértem, szívesen leírom mit kell tenni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68291 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 13:06:22 »

Állítani kell a rudazaton. Sajnos ezt csak úgy lehet megtenni, ha a teljes zárszerkezet a kezünkben van. Én most csináltam nemrég. Ha hazaértem, szívesen leírom mit kell tenni.
anyós oldalon a helyén is lehet állítani rajta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68292 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 13:34:03 »

Jó jó, lehet de hogyan ?  vigyor3

Ha kell ki szedem ha nem nem, mindegy csak valaki írja le, hogyan tudom megcsinálni, mert az őrületbe kerget, hogy az asszony nem bírja kinyitni és át kell hajoljak mindig belülről nyitni.  gun
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68293 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 13:42:41 »

anyós oldalon a helyén is lehet állítani rajta

Én kiszedtem mert a rudazat végén lévő kis műanyag véget nem lehet addíg elfordítani a meneten amíg csatlakoztatva van. Elvileg egy kis műanyag pöcköt kéne összenyomni is kitolni belőle és akkor megy. Ezt mondja a Haynes is. Nade ott annyira korlátolt a hely, ráadásul olyan könnyű azokat a kis műanyag pöcköket eltörni, hogy én nem kockáztattam. Végén még mehetek zárat venni. Hát én kiszedtem a zárat. Sokkal gyorsabb mint egy 10cm-es lyukban matatni fogòval meg csipesszel.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.16 hétfő, 14:20:51 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68294 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 14:47:10 »

Jó jó, lehet de hogyan ?  vigyor3

Ha kell ki szedem ha nem nem, mindegy csak valaki írja le, hogyan tudom megcsinálni, mert az őrületbe kerget, hogy az asszony nem bírja kinyitni és át kell hajoljak mindig belülről nyitni.  gun

Na szóval leírom én mit csináltam azt lehet megfogadni vagy mást csinálni, engem nem izgat. Nekem az anyós ülés zárja, vagyis a külső kilincs csak a leges legkülső végállásban működött ezért általában rángatni kellett mint a fene, hogy működjön. egyik nap unatkoztam és megcsináltam. Csavarhúzó kell hozzá meg torx. A képek nem az enyémek.
Az ajtó belső borítását le és a teljes zárat kiszedtem. Mivel már nem először csináltam, nekem nem tartott tovább 15 percnél, az egész móka kb. 40 perc volt.
Itt egy útmutató a kiszereléshez (ez vezető oldali, de kb ugyanaz): http://www.talkford.com/community/topic/131866-how-to-change-the-drivers-side-door-lock/
Mikor az egész zár kint van, középen szétválasztható a 2 rész. Az egész procedúra alatt nagyon kell vigyázni mert sok könnyen törő műanyag fül, alkatrész van. Óvatosan. Ha nem jön könnyen valami, nem kell feszegetni, akkor valamit még ki kell csavarozni, vagy kipattintani. Az alábbi képen a zöld karikánál szedhető szét az alsó és felső rész. Ezek után a piros karikával jelölt menetes részt kell felfelé tekerni, hogy hosszabb legyen a rúdazat. Nem tekertem ki sokat, kb. 3-4 mm-t.


Az alábbi képen látható a bütyök, amit kijebb kell tekerni. Ennek a közepét elvileg ki lehet pattintani beszerelt állapotban. Én nem jöttem rá, hogy lehet könnyedén és nem mertem feszíteni. Lehet próbálkozni, hátha megy neked. Akkor csak a belső borítást kell levenni és beállítani, ennyi.

 
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.16 hétfő, 15:01:26 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68295 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 15:00:02 »

Na szóval leírom én mit csináltam azt lehet megfogadni vagy mást csinálni, engem nem izgat. Nekem az anyós ülés zárja, vagyis a külső kilincs csak a leges legkülső végállásban működött ezért általában rángatni kellett mint a fene, hogy működjön. egyik nap unatkoztam és megcsináltam. Csavarhúzó kell hozzá meg torx. A képek nem az enyémek.
Az ajtó belső borítását le és a teljes zárat kiszedtem. Mivel már nem először csináltam, nekem nem tartott tovább 15 percnél, az egész móka kb. 40 perc volt.
Itt egy útmutató a kiszereléshez (ez vezető oldali, de kb ugyanaz): http://www.talkford.com/community/topic/131866-how-to-change-the-drivers-side-door-lock/
Mikor az egész zár kint van, nagyon kell vigyázni mert sok könnyen törő műanyag fül, alkatrész van. Óvatosan. Az alábbi képen a zöld karikánál szétszedhető az alsó és felső rész. Ezek után a piros karikával jelölt menetes részt kell kifelé tekerni, hogy hosszabb legyen a rúdazat. Nem tekertem ki sokat, kb. 3 mm-t.


Az alábbi képen látható a bütyök, amit kijebb kell tekerni. Ennek a közepét elvileg ki lehet pattintani beszerelt állapotban. Én nem jöttem rá, hogy lehet könnyedén és nem mertem feszíteni. Lehet próbálkjozni, hátha megy neked. Akkor csak a belső borítást kell levenni és beállítani, ennyi.



 

 taps eljen Köszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #68296 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 17:11:44 »

Állítani kell a rudazaton. Sajnos ezt csak úgy lehet megtenni, ha a teljes zárszerkezet a kezünkben van. Én most csináltam nemrég. Ha hazaértem, szívesen leírom mit kell tenni.

Írj egy FAQtyát belőle.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68297 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 17:40:00 »

Na szóval leírom én mit csináltam azt lehet megfogadni vagy mást csinálni, engem nem izgat. Nekem az anyós ülés zárja, vagyis a külső kilincs csak a leges legkülső végállásban működött ezért általában rángatni kellett mint a fene, hogy működjön. egyik nap unatkoztam és megcsináltam. Csavarhúzó kell hozzá meg torx. A képek nem az enyémek.
Az ajtó belső borítását le és a teljes zárat kiszedtem. Mivel már nem először csináltam, nekem nem tartott tovább 15 percnél, az egész móka kb. 40 perc volt.
Itt egy útmutató a kiszereléshez (ez vezető oldali, de kb ugyanaz): http://www.talkford.com/community/topic/131866-how-to-change-the-drivers-side-door-lock/
Mikor az egész zár kint van, középen szétválasztható a 2 rész. Az egész procedúra alatt nagyon kell vigyázni mert sok könnyen törő műanyag fül, alkatrész van. Óvatosan. Ha nem jön könnyen valami, nem kell feszegetni, akkor valamit még ki kell csavarozni, vagy kipattintani. Az alábbi képen a zöld karikánál szedhető szét az alsó és felső rész. Ezek után a piros karikával jelölt menetes részt kell felfelé tekerni, hogy hosszabb legyen a rúdazat. Nem tekertem ki sokat, kb. 3-4 mm-t.


Az alábbi képen látható a bütyök, amit kijebb kell tekerni. Ennek a közepét elvileg ki lehet pattintani beszerelt állapotban. Én nem jöttem rá, hogy lehet könnyedén és nem mertem feszíteni. Lehet próbálkozni, hátha megy neked. Akkor csak a belső borítást kell levenni és beállítani, ennyi.

 

Túl is vagyok rajta !  eplus2

Az a vízzáró réteg felmérgelt (nincs türelmem az ilyenekhez) így pár helyen beleszakadt, de tényleg egy órás meló az egész kézmosással együtt.

Most lazán nyílik, jobb mint új korában  integet2

http://kepfeltoltes.hu/160516/20160516_160049_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68298 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 18:16:33 »

Túl is vagyok rajta !  eplus2

Az a vízzáró réteg felmérgelt (nincs türelmem az ilyenekhez) így pár helyen beleszakadt, de tényleg egy órás meló az egész kézmosással együtt.

Most lazán nyílik, jobb mint új korában  integet2

http://kepfeltoltes.hu/160516/20160516_160049_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ügyes vagy!  worship
Látom nem kímélted a vízzáró szivacsot, mondtam, hogy vágd a butilt.  szomoru1 Nem véletlenül vízzáró réteg. Remélem jól visszaraktad, ha be fogsz ázni, meg kell rendesen javítani. Kell venni butilszalagot vagy pasztát és körbetömíteni meg leragasztani a szakadásokat. De reméljük jó lesz. Wink
Így elég lett volna  nyes


Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68299 Dátum: 2016.05.16 hétfő, 18:19:04 »

Írj egy FAQtyát belőle.

AndyA

Ok, de várj vele júniusig, mert nincsennek képeim. Akkor majd úgyis le kell bontani hifi szerelés miatt, akkor megcsinálom.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak: 1 ... 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 [1366] 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.26 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.