Ford Mondeo Club Hungary
2025.08.28 csütörtök, 11:53:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1361
1362
1363
1364
1365
1366
1367
[
1368
]
1369
1370
1371
1372
1373
1374
1375
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 23749462 alkalommal)
Scratch
és 29 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2814
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68350 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 09:54:41 »
Idézetet írta: kellaz64 - 2016.05.22 vasárnap, 07:12:52
Huuhhh , igazad van ezt át sem gondoltam.
... esetleg van valakinek használható leírása,tapasztalata a km alapú de buta fedkomp és az okos de mérföldes órák ötvözésére!
/ állítólag 1/2 órás, nem túl bonyolult művelet /
A kijelzőket nem tudod mph- ről kmh- ra átállítani.
szerk.: a napi és az összmegtett km-t nem tudod.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.22 vasárnap, 09:59:32 írta Ferqo
»
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68351 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 10:51:06 »
Idézetet írta: kellaz64 - 2016.05.22 vasárnap, 07:02:14
Fedkompos egységben előlap cserére van valakinek használható leírása vagy linkje? /mérföld/km verziót cserélném csak km-re/
Gondolván itt főként a mutatók eltávolítása-visszahelyezése anomáliára..... Visszahelyezés után kell újra kalibrálni?...... stb.
Köszönöm
Szia!
A feladat nagyon egyszerű.
A komplett műszeregységet négy részre lehet szedni.
1. a hajlított átlátszó plexi a fekete előlappal, amin a két kis luk és a két nagy luk van az óráknak
2. a komplett számlap mutatókkal
3. a panel
4. a fehér hátlap
Ha így szétszedted, kidobod a régi panel és beleteszed az újat és van egy új műszercsoportod.
A fedcompos részén mindent át lehet állítani az európai mértékegységekre. A másiknál nem. Természetesen a hozott mérföldet fogja mutatni.
Eztán GPS-el leellenőrízheted, hogy csal-e valamennyit. (nekem 130 környékén teljesen pontos)
Van egy másik lehetőség is. De ott a panelon kell forrasztani, de azt nem ismerem részletesen.
Ottó
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
kellaz64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68352 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 11:01:35 »
nagyon köszönöm Ottó,értékes volt !!!!
Naplózva
2001 MONDEO MK3 2.0 TDDI/
E
G
R
+
144LE
(
http://www.jokkatdi.hu
)
+36703838217
kellaz64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68353 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 11:36:12 »
Esetleg valaki aki a "chiptunig"-gal , cserével kapcsolatban rendelkezik némi infóval? /természetesen nem a summa-km adatot szeretném megváltoztatni !!!!! /
/nem vagyok egyszerű tudom,csak hát azt szeretném ha a fedkompom sem lenne az .... bocs/
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.22 vasárnap, 13:02:14 írta kellaz64
»
Naplózva
2001 MONDEO MK3 2.0 TDDI/
E
G
R
+
144LE
(
http://www.jokkatdi.hu
)
+36703838217
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68354 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 12:33:41 »
A motor bal oldalából honnan jöhet ütemes, nyekergő hang? Szíjra gondoltam, de az a jobb oldalon van.
Általában hidegen a leghangosabb, amikor az automata szívató 1500-ról kezdi visszaejteni a fordulatot és 1100-1200 között van. Ilyenkor kissé rázkódik is az autó. Ha 1000 alá leesik, akkor megszűnik. Aztán indulás után, menet közben is hallom, de van hogy nem. Ez teljesen kiszámíthatatlan, hogy éppen hallatszik e, vagy nem.
A hangon kívül semmi rendelleneset nem tapasztalok, jól megy, nincs hibakód, azonnal indul.
Van valami ötletetek, mi lehet, merre keressük a hibát?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
kellaz64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68355 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 13:12:15 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.05.22 vasárnap, 12:33:41
A motor bal oldalából honnan jöhet ütemes, nyekergő hang? Szíjra gondoltam, de az a jobb oldalon van.
Általában hidegen a leghangosabb, amikor az automata szívató 1500-ról kezdi visszaejteni a fordulatot és 1100-1200 között van. Ilyenkor kissé rázkódik is az autó. Ha 1000 alá leesik, akkor megszűnik. Aztán indulás után, menet közben is hallom, de van hogy nem. Ez teljesen kiszámíthatatlan, hogy éppen hallatszik e, vagy nem.
A hangon kívül semmi rendelleneset nem tapasztalok, jól megy, nincs hibakód, azonnal indul.
Van valami ötletetek, mi lehet, merre keressük a hibát?
Ugyan ilyen jelenséggel találkoztam az MK1 - Automata -2.0 ZETEC-nél volt ilyenem, nálam a rugós feszítőgörgőt kellett cserélni./ persze hogy a motor szemből bal oldalán /
Ha már odáig lebontottátok,akkor érdemes a szíjat is.
Nálam megoldódott.
Naplózva
2001 MONDEO MK3 2.0 TDDI/
E
G
R
+
144LE
(
http://www.jokkatdi.hu
)
+36703838217
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68356 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 13:21:19 »
Idézetet írta: kellaz64 - 2016.05.22 vasárnap, 13:12:15
Ugyan ilyen jelenséggel találkoztam az MK1 - Automata -2.0 ZETEC-nél volt ilyenem, nálam a rugós feszítőgörgőt kellett cserélni./ persze hogy a motor szemből bal oldalán /
Ha már odáig lebontottátok,akkor érdemes a szíjat is.
Nálam megoldódott.
De nekem szemből a jobb oldala. Ott szerintem nincs szíj. Menetirány szerinti bal oldal.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
kellaz64
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68357 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 16:16:15 »
Értettem, azért írtam hogy nálam a bal oldal
!!!
Naplózva
2001 MONDEO MK3 2.0 TDDI/
E
G
R
+
144LE
(
http://www.jokkatdi.hu
)
+36703838217
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68358 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 16:32:17 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.05.22 vasárnap, 13:21:19
De nekem szemből a jobb oldala. Ott szerintem nincs szíj. Menetirány szerinti bal oldal.
De van, a vízpumpáé.
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68359 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 16:37:16 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.05.22 vasárnap, 12:33:41
A motor bal oldalából honnan jöhet ütemes, nyekergő hang? Szíjra gondoltam, de az a jobb oldalon van.
Általában hidegen a leghangosabb, amikor az automata szívató 1500-ról kezdi visszaejteni a fordulatot és 1100-1200 között van. Ilyenkor kissé rázkódik is az autó. Ha 1000 alá leesik, akkor megszűnik. Aztán indulás után, menet közben is hallom, de van hogy nem. Ez teljesen kiszámíthatatlan, hogy éppen hallatszik e, vagy nem.
A hangon kívül semmi rendelleneset nem tapasztalok, jól megy, nincs hibakód, azonnal indul.
Van valami ötletetek, mi lehet, merre keressük a hibát?
A motortartó műanyag alatt van egy szíj.
Ha jól tudom a vízpumpát ez a szíj hajtja. Azt kellene cserélni!!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68360 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 18:10:55 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.05.21 szombat, 11:49:58
2006-os évjárat:
2006
Típus Európai (T1)
Pozitív átmérő: 19,5 mm
Negatív átmérő: 17,9 mm
Magasság: 18 mm
Jobb plusz (-+) 12V 70 A/h 670 А-740 A
Magasság: 175 mm
Hossz: 278 mm
Szélesség: 175 mm
Köszönöm.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68361 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 20:02:44 »
Sziasztok.
Köszönöm az eddigi válaszokat
, de most megint s.o.s. kellene valami megoldás a klímára:
jelenség:
klíma bekapcsolás után hűtő ventillátor indul (lassú fokozatban szerintem) hűt de nemfagyok bele az autóba még menet közbe se. Motor felmelegszik (üzemi hőfokra) vantillátor maxon pörög (gondolom maxra emeli) és jéghideget fúj !!!
mi kapcsolhatja maxra a ventillátort már az elején, hogy alapjáraton is hideget fújjon? A vezérlője az ovális csatlakozós ,1 ventillátoros.
kipróbáltam: a ventillátor elektronikára ráadtam 12 voltot és maxon pörög, de ha visszakötöm a rendszerbe ( csatlakozóval ) máris csak kb feleannyira pörög. van olyan jelenség is hogy menet közben néha ránt a motoron eggyet mintha be-ki kapcsolgatna a klíma (mintha felmelegedne a gáz és letiltana a klíma, volmár példa rá nálam hogy a ventillátor nemindult el és letoltott a klíma álló autónál és állandóan ki-be kapcsolt a kompresszor)
pedig a vezérlő beállítása: ECO , LOV , 4-5-os fokozat beállításon van a vezérlő, az AUTO módot nemigen használom (a vezérlőbe hiba nincs a tesztben).
előre köszi.
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27080
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68362 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 20:10:49 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.05.22 vasárnap, 12:33:41
A motor bal oldalából honnan jöhet ütemes, nyekergő hang? Szíjra gondoltam, de az a jobb oldalon van.
Általában hidegen a leghangosabb, amikor az automata szívató 1500-ról kezdi visszaejteni a fordulatot és 1100-1200 között van. Ilyenkor kissé rázkódik is az autó. Ha 1000 alá leesik, akkor megszűnik. Aztán indulás után, menet közben is hallom, de van hogy nem. Ez teljesen kiszámíthatatlan, hogy éppen hallatszik e, vagy nem.
A hangon kívül semmi rendelleneset nem tapasztalok, jól megy, nincs hibakód, azonnal indul.
Van valami ötletetek, mi lehet, merre keressük a hibát?
Bal oldalon is van, a kis szíjkör. A váltó és a motor között felül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27080
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68363 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 20:11:40 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.05.22 vasárnap, 16:37:16
A motortartó műanyag alatt van egy szíj.
Ha jól tudom a vízpumpát ez a szíj hajtja. Azt kellene cserélni!!
Mármint nem (csak) a szíjat, hanem a görgőt is (csapágyra, a FAQ cikk szerint).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68364 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 20:58:13 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.05.22 vasárnap, 16:37:16
A motortartó műanyag alatt van egy szíj.
Ha jól tudom a vízpumpát ez a szíj hajtja. Azt kellene cserélni!!
Köszönöm, akkor ebben az irányban indulok el.
Lényegében akkor egy vízpumpa szíjra + görgőre lehet szükségem. Mennyire komplikált a cseréje? Felülről hozzá lehet férni, vagy fel kell emelni?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.22 vasárnap, 21:10:29 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68365 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 21:31:07 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2016.05.22 vasárnap, 20:58:13
Köszönöm, akkor ebben az irányban indulok el.
Lényegében akkor egy vízpumpa szíjra + görgőre lehet szükségem. Mennyire komplikált a cseréje? Felülről hozzá lehet férni, vagy fel kell emelni?
Felülről simán hozzáférsz
Most cseréltem én is és nekem elsőre 30 perc volt csapágyasítással együtt, amelyből a megfelelő alátét keresés volt a legtöbb idő
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68366 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 22:00:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.22 vasárnap, 20:11:40
Mármint nem (csak) a szíjat, hanem a görgőt is (csapágyra, a FAQ cikk szerint).
AndyA
Idézetet írta: rstwingo - 2016.05.22 vasárnap, 21:31:07
Felülről simán hozzáférsz
Most cseréltem én is és nekem elsőre 30 perc volt csapágyasítással együtt, amelyből a megfelelő alátét keresés volt a legtöbb idő
V6
!
.....nem olyan a dolog mint a dizlinél.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68367 Dátum:
2016.05.22 vasárnap, 22:35:57 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.05.22 vasárnap, 22:00:40
V6
!
.....nem olyan a dolog mint a dizlinél.
Akkor milyen a dolog? Remélem nem kell kiemelni a blokkot.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68368 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 13:54:45 »
Sziasztok!
Sajnos a klímakompresszor a rossz
A külső része leesett...talán a kuplung része.
Tehát keresnem kell egy klímakompresszort.
Erről is elég sok rosszat mondott a klimás, hogy veszélyes mulatság, mert ha sokáig volt a szabadban, simán előfordulhat, hogy nem jó
Vélemények erről?
Vagy kompresszor újítanak fel autóvillamossági helyen?
vagy bárhol?
Valakinek van egy használt, bontott kompresszora? Én vevő lennék rá
, sürgős lenne.
Korrekt áron
Az újak 140-160 ezer körül vannak...ezek meg vannak bolondulva...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.23 hétfő, 13:57:43 írta Petike86
»
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68369 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 14:04:57 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.05.23 hétfő, 13:54:45
Sziasztok!
Sajnos a klímakompresszor a rossz
A külső része leesett...talán a kuplung része.
Tehát keresnem kell egy klímakompresszort.
Erről is elég sok rosszat mondott a klimás, hogy veszélyes mulatság, mert ha sokáig volt a szabadban, simán előfordulhat, hogy nem jó
Vélemények erről?
Vagy kompresszor újítanak fel autóvillamossági helyen?
vagy bárhol?
Valakinek van egy használt, bontott kompresszora? Én vevő lennék rá
, sürgős lenne.
Korrekt áron
Az újak 140-160 ezer körül vannak...ezek meg vannak bolondulva...
Igaza van a klímásnak. Nem tesz jót, ha állnak ezek a kompresszorok. Azért kell télen is járatni kicsit. A gázban van a kenéshez szükséges olaj.
Van gyári felújított kb 120-ért (cromax), de fele ennyiért tudsz jó minőségű utángyártottat + szárítót. Turkálj kicsit alkatrész boltokban.
Én annak idején ezeket vettem, erről a veboldalról, azóta is hibátlanul megy:
http://www.autoalkatreszonline24.hu/nrf/2387896
http://www.autoalkatreszonline24.hu/nrf/2388400
Én tanácsolom, hogy a szárítót is cseréld ha már kompresszort is cseréltetsz.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.23 hétfő, 14:09:04 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27080
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68370 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 15:24:29 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.05.23 hétfő, 14:04:57
Igaza van a klímásnak. Nem tesz jót, ha állnak ezek a kompresszorok. Azért kell télen is járatni kicsit. A gázban van a kenéshez szükséges olaj.
Van gyári felújított kb 120-ért (cromax), de fele ennyiért tudsz jó minőségű utángyártottat + szárítót. Turkálj kicsit alkatrész boltokban.
Én annak idején ezeket vettem, erről a veboldalról, azóta is hibátlanul megy:
http://www.autoalkatreszonline24.hu/nrf/2387896
http://www.autoalkatreszonline24.hu/nrf/2388400
Én tanácsolom, hogy a szárítót is cseréld ha már kompresszort is cseréltetsz.
Unixtól (megfelelő kedvezménnyel persze) 55 ezer volt a Nissens gyári új kompresszor (a Ford is Nissens), a szárítószűrővel együtt 68 lett a vége.
Fordtól csak a mágnes-kuplung-szíjtárcsa lett volna némi baráti kedvezménnyel 55 ezer...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68371 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 15:58:06 »
FIGYELEM!
Kollégák,
felmérést végzünk a nagytalikkal szemben támasztott igényeinket illetően.
Légy szíves elsőnek szavazzatok ennek az oldalnak a tetején, hogy anyagilag kb mi fér bele.
http://mondeo.hu/index.php?topic=23534.0
Később lehet lesz majd még szavazás a programokra való igényfelmérésre is.
Ha figyelitek ezt a nagytalis topikot, akkor láthattok ötleteket a következő találkozókra vonatkozóan.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68372 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 16:40:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.23 hétfő, 15:24:29
Unixtól (megfelelő kedvezménnyel persze) 55 ezer volt a Nissens gyári új kompresszor (a Ford is Nissens), a szárítószűrővel együtt 68 lett a vége.
Fordtól csak a mágnes-kuplung-szíjtárcsa lett volna némi baráti kedvezménnyel 55 ezer...
AndyA
A Visteon az Nissens? Azt hittem az 2 külön cég.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68373 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 21:11:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.23 hétfő, 15:24:29
Unixtól (megfelelő kedvezménnyel persze) 55 ezer volt a Nissens gyári új kompresszor (a Ford is Nissens), a szárítószűrővel együtt 68 lett a vége.
Fordtól csak a mágnes-kuplung-szíjtárcsa lett volna némi baráti kedvezménnyel 55 ezer...
AndyA
Nekem tiszta trutyi a kompresszor es kornyeke. Gondolom valahol "ereszt". Elvileg mas baja nincs, mert kapcsol rendesen (csak nyaron szoktam hasznalni).
Mivel most nem hasznalom, igy egyelore nem gond, hogy kiment belole a gaz, amig nem huz be a kuplung nincs baj
De jon a meleg es szeretnem rendbe rakatni.
Vajon mennyibe fajhat a felujitasa ?
Naplózva
blah blah blah
ocsi248
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68374 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 21:23:57 »
Sziasztok. Olyan kérdésem van hogy egy 210E km futott mondeoba érdemes 5W30-as olajat tölteni? Nekem ezt írja a könyve, de azt hallottam hogy ha ennyi km van benne akkor csak megeszi ezt az olajat. Igaz ez?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68375 Dátum:
2016.05.23 hétfő, 21:26:40 »
Idézetet írta: ocsi248 - 2016.05.23 hétfő, 21:23:57
Sziasztok. Olyan kérdésem van hogy egy 210E km futott mondeoba érdemes 5W30-as olajat tölteni? Nekem ezt írja a könyve, de azt hallottam hogy ha ennyi km van benne akkor csak megeszi ezt az olajat. Igaz ez?
5w30 kell bele, ha 500ekm van benne akkor is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68376 Dátum:
2016.05.24 kedd, 07:21:50 »
Idézetet írta: ocsi248 - 2016.05.23 hétfő, 21:23:57
Sziasztok. Olyan kérdésem van hogy egy 210E km futott mondeoba érdemes 5W30-as olajat tölteni? Nekem ezt írja a könyve, de azt hallottam hogy ha ennyi km van benne akkor csak megeszi ezt az olajat. Igaz ez?
Tisztelt Fórumtárs!
A Duratorq motorok nem eszik az olajat. Még több 100 ezer megtett km után sem. Olajcserétől olajcseréig (10-15 ezer km figyelembe véve) sem eszik meg 0.5 l olajat. Én a gyári Ford Formula F 5W30 olaj használatát javaslom.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68377 Dátum:
2016.05.24 kedd, 08:34:12 »
Idézetet írta: László - 2016.05.24 kedd, 07:21:50
Tisztelt Fórumtárs!
A Duratorq motorok nem eszik az olajat. Még több 100 ezer megtett km után sem. Olajcserétől olajcseréig (10-15 ezer km figyelembe véve) sem eszik meg 0.5 l olajat. Én a gyári Ford Formula F 5W30 olaj használatát javaslom.
Tisztelettel László!
Igen, ez teljesen igaz dízelekre. Az 1.8-as benzineseknél viszont lehetséges típushiba az olajlehúzó gyűrűk letapadása és ez erősen megnövekedett olajhasználattal jár. Néhány embernek sikerült ezt megoldani parafin kezeléssel, de érdemben csak a gyűrűzés segít. Egyéb benzines modellek több százezer km után már elkezdik enni az olajat. Az enyém 1.5L-t eszik 2200km-en. A sűrűbb olajnak vitathatóak az előnyei. Én kipróbáltam az 5w40-et. Talán leheletnyivel kevesebb olaj fogyott, de megnőtt a fogyasztás. A precíziós olajcsatornákon illetve fúvókákon keresztül a sűrűbb olaj nem ugyanazzal a sebességgel halad. Nem éri meg.
Szumma szummárum, én is azt mondom kizárólag 5w 30 bele.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.24 kedd, 14:28:14 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27080
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68378 Dátum:
2016.05.24 kedd, 08:36:57 »
Idézetet írta: zacci - 2016.05.23 hétfő, 21:11:49
Nekem tiszta trutyi a kompresszor es kornyeke. Gondolom valahol "ereszt". Elvileg mas baja nincs, mert kapcsol rendesen (csak nyaron szoktam hasznalni).
Mivel most nem hasznalom, igy egyelore nem gond, hogy kiment belole a gaz, amig nem huz be a kuplung nincs baj
De jon a meleg es szeretnem rendbe rakatni.
Vajon mennyibe fajhat a felujitasa ?
Ha a tárcsája jó, nekem nemsokára lesz egy bontott kompresszorom, amin csak azt kell kicserélni...
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.24 kedd, 14:18:55 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68379 Dátum:
2016.05.24 kedd, 14:10:26 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.05.24 kedd, 08:34:12
Igen, ez teljesen igaz dízelekre. Az 1.8-as benzineseknél viszont lehetséges típushiba az olajlehúzó gyűrűk letapadása és ez erősen megnövekedett olajhasználattal jár. Néhány embernek sikerült ezt megoldani parafin kezeléssel, de érdemben csak a gyűrűzés segít. Egyéb benzines modellek több százezer km után már elkezdik enni az olajat. Az enyém 1.5L-t eszik 2200km-en. A sűrűbb olajnak vitathatóak az előnyei. Én kipróbáltam az 5w40-et. Talán leheletnyivel kevesebb olaj fogyott, de megnőtt a fogyasztás. A precíziós olajcsatornákon illetve fúvókákon keresztül a sűrűbb olaj nem ugyanazzal a sebességgel halad.
Szumma szummárum, én is azt mondom kizárólag 5w 30 bele.
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a kiigazítást. Nem figyeltem az aláírást.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68380 Dátum:
2016.05.24 kedd, 16:37:06 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.05.24 kedd, 08:34:12
Igen, ez teljesen igaz dízelekre. Az 1.8-as benzineseknél viszont lehetséges típushiba az olajlehúzó gyűrűk letapadása és ez erősen megnövekedett olajhasználattal jár. Néhány embernek sikerült ezt megoldani parafin kezeléssel, de érdemben csak a gyűrűzés segít. Egyéb benzines modellek több százezer km után már elkezdik enni az olajat. Az enyém 1.5L-t eszik 2200km-en. A sűrűbb olajnak vitathatóak az előnyei. Én kipróbáltam az
5w40
-et. Talán leheletnyivel kevesebb olaj fogyott, de megnőtt a fogyasztás. A precíziós olajcsatornákon illetve fúvókákon keresztül a sűrűbb olaj nem ugyanazzal a sebességgel halad. Nem éri meg.
Szumma szummárum, én is azt mondom kizárólag
5w 30
bele.
Szerény tudásom szerint és a google szerint
idézet
Az 5W-30 és az 5W-40 között a meleg oldali viszkozitásban van különbség. Az 5W-40 melegen "vékonyabb", könnyebben folyik, mint az 5W-30, hidegen meg mindkettő ugyanolyan.
Hogy melyikkel lehet elviekben több kilométert megtenni? Ugyanannyit megy el mindkettővel a motor. Egy átlagos, nem versenycélra kihegyezett erőforrás olyan tűréssel épül, hogy az 5W-30 és az 5W-40 melegoldali viszkozitása közti különbség meg se kottyan neki, mindkettővel jó a kenés (feltéve, hogy mindkettő használható az adott motorban a gyári előírás szerint). Az élettartamot tehát nem befolyásolja a viszkozitás. Az olajcsere-periódus is független a viszkozitástól, ugyanannyi idő alatt savasodik el és telítődik kosszal az olaj. Kopott motor esetén viszont lehet különbség az olajfogyasztásban: a melegen kisebb viszkozitású 5W-40-est egy kopott erőforrás jobban fogja fogyasztani, mint az 5W-30-ast. Illetve ha különböző az alapolaj (ásványi és szintetikus), illetve más az adalékolás, akkor az olajok nem mérhetőek össze, mert nem csak a viszkozitásuk tér el.
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68381 Dátum:
2016.05.24 kedd, 17:16:06 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.05.24 kedd, 16:37:06
Szerény tudásom szerint és a google szerint
idézet
Az 5W-30 és az 5W-40 között a meleg oldali viszkozitásban van különbség. Az 5W-40 melegen "vékonyabb", könnyebben folyik, mint az 5W-30, hidegen meg mindkettő ugyanolyan.
Hogy melyikkel lehet elviekben több kilométert megtenni? Ugyanannyit megy el mindkettővel a motor. Egy átlagos, nem versenycélra kihegyezett erőforrás olyan tűréssel épül, hogy az 5W-30 és az 5W-40 melegoldali viszkozitása közti különbség meg se kottyan neki, mindkettővel jó a kenés (feltéve, hogy mindkettő használható az adott motorban a gyári előírás szerint). Az élettartamot tehát nem befolyásolja a viszkozitás. Az olajcsere-periódus is független a viszkozitástól, ugyanannyi idő alatt savasodik el és telítődik kosszal az olaj. Kopott motor esetén viszont lehet különbség az olajfogyasztásban: a melegen kisebb viszkozitású 5W-40-est egy kopott erőforrás jobban fogja fogyasztani, mint az 5W-30-ast. Illetve ha különböző az alapolaj (ásványi és szintetikus), illetve más az adalékolás, akkor az olajok nem mérhetőek össze, mert nem csak a viszkozitásuk tér el.
Nem tudom, honnan szedted, de pont fordítva van a viszkozitás:
http://www.viscopedia.com/viscosity-tables/substances/engine-oil/
Minél nagyobb a szám annál sűrűbb az olaj. Az 5w-20 olyan mint egy sűrűbb tej, de egy 20w-60-as már mint a méz. Azzal azért már eléggé kell dolgozni.
Itt szépen látni is (ez egy erősen lehűtött olajteszt, de a számokat szemlélteti. Kissebb szám, jobban folyik)
https://www.youtube.com/watch?v=V5a4kP-5Jiw
Azt, hogy érezhető e a motornak a 30-40 közti különbség, vagy sem, az vitatható. Nekem 4dl-el megugrott a fogyasztás, csak miután kicseréltem az olajat. Mást nem csináltam.
Lehet, hogy más motor nem olyan érzékeny, mondjuk egy nyomatékos dízel.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.24 kedd, 17:29:42 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68382 Dátum:
2016.05.24 kedd, 17:42:12 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.05.24 kedd, 17:16:06
Nem tudom, honnan szedted, de pont fordítva van a viszkozitás:
http://www.viscopedia.com/viscosity-tables/substances/engine-oil/
Minél nagyobb a szám annál sűrűbb az olaj. Az 5w-20 olyan mint egy sűrűbb tej, de egy 20w-60-as már mint a méz. Azzal azért már eléggé kell dolgozni.
Itt szépen látni is (ez egy erősen lehűtött olajteszt, de a számokat szemlélteti. Kissebb szám, jobban folyik)
https://www.youtube.com/watch?v=V5a4kP-5Jiw
Azt, hogy érezhető e a motornak a 30-40 közti különbség, vagy sem, az vitatható. Nekem 4dl-el megugrott a fogyasztás, csak miután kicseréltem az olajat. Mást nem csináltam.
Lehet, hogy más motor nem olyan érzékeny, mondjuk egy nyomatékos dízel.
Én nem akarok vitát indítani belőle, de nem jól értelmezed, amit idéztem
igen a magasabb szám sűrűbbet jelent , igen az 5W-től sűrűbb a 10W vagy a 15W, csak hogy
Te 5W30 és 5W40 olajat említesz, akkor melyik 5W olaj a sűrűbb ha az első szám jelenti az olaj sűrűséget??
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.24 kedd, 17:45:14 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68383 Dátum:
2016.05.24 kedd, 17:46:47 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.05.24 kedd, 17:42:12
Én nem akarok vitát indítani belőle, de nem jól értelmezed, amit idéztem
igen a magasabb szám sűrűbbet jelent , igen az 5W-től sűrűbb a 10W vagy a 15W, csak hogy
Te 5W30 és 5W40 olajat említesz, akkor melyik 5W olaj a sűrűbb ??
Az 5W-t felejtsd el. Az a hideg viszkozitás, az mindkettőnek ugyanaz. Az 5W-40 meleg motorban sűrűbb mint az 5W-30.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ocsi248
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68384 Dátum:
2016.05.24 kedd, 19:45:32 »
Idézetet írta: László - 2016.05.24 kedd, 07:21:50
Tisztelt Fórumtárs!
A Duratorq motorok nem eszik az olajat. Még több 100 ezer megtett km után sem. Olajcserétől olajcseréig (10-15 ezer km figyelembe véve) sem eszik meg 0.5 l olajat. Én a gyári Ford Formula F 5W30 olaj használatát javaslom.
Tisztelettel László!
Köszönöm a válaszokat. Blekynek is. Akkor én is azt rakok bele.
Naplózva
ocsi248
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68385 Dátum:
2016.05.24 kedd, 19:55:18 »
Idézetet írta: ocsi248 - 2016.05.24 kedd, 19:45:32
Köszönöm a válaszokat. Blekynek is. Akkor én is azt rakok bele.
Köszönöm mindenkinek.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68386 Dátum:
2016.05.24 kedd, 22:18:16 »
Sziasztok !
Segitséget kérnék : korábban láttam egy cikket itt a fórumon az alábbi turbócső rögzitő átalakitásról, ha valaki tudja hol találom kérem küldje el számomra
köszi
http://www.kephost.com/images/2016/05/24/mondi.jpg
...megtaláltam ..
http://www.kephost.com/images/2016/05/24/rezonator.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.24 kedd, 22:28:27 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68387 Dátum:
2016.05.26 csütörtök, 09:42:32 »
Ismerősöm mondeojan futómű állítás utan azt tapasztalja,hogy balra áll a kormány nem vízszintes a közepe viszont nem húz félre.Kérdés az hogyan lehet azt visszaállítani vízszintes allapotba ?ESP van benne.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27080
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68388 Dátum:
2016.05.26 csütörtök, 09:56:54 »
Idézetet írta: coboy - 2016.05.26 csütörtök, 09:42:32
Ismerősöm mondeojan futómű állítás utan azt tapasztalja,hogy balra áll a kormány nem vízszintes a közepe viszont nem húz félre.Kérdés az hogyan lehet azt visszaállítani vízszintes allapotba ?ESP van benne.
Visszaviszi oda, ahol a futóművet állították, hogy nem csinálták meg rendesen.
A kormányösszekötő gombfejeket kell mindkét oldalon egyenlő mértékben odébb csavarni, míg egyenesbe nem áll a kormány, de ez nem otthoni játék, műszer kell hozzá. Nagyon könnyű közben elállítani a futóművet, nem elég jó az, hogy "kb. 3,5-et tekertem az egyik oldalon, a másikon is annyit tekerek, és rendben lesz".
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.26 csütörtök, 12:29:31 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68389 Dátum:
2016.05.26 csütörtök, 12:21:59 »
Idézetet írta: coboy - 2016.05.26 csütörtök, 09:42:32
Ismerősöm mondeojan futómű állítás utan azt tapasztalja,hogy balra áll a kormány nem vízszintes a közepe viszont nem húz félre.Kérdés az hogyan lehet azt visszaállítani vízszintes allapotba ?ESP van benne.
Vidd normális szervizbe, ahol a futómű állítást úgy kezdik, hogy középállásban lefixálják a kormányt és utána kezdenek bármit állítgatni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68390 Dátum:
2016.05.26 csütörtök, 22:10:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.26 csütörtök, 09:56:54
Visszaviszi oda, ahol a futóművet állították, hogy nem csinálták meg rendesen.
A kormányösszekötő gombfejeket kell mindkét oldalon egyenlő mértékben odébb csavarni, míg egyenesbe nem áll a kormány, de ez nem otthoni játék, műszer kell hozzá. Nagyon könnyű közben elállítani a futóművet, nem elég jó az, hogy "kb. 3,5-et tekertem az egyik oldalon, a másikon is annyit tekerek, és rendben lesz".
AndyA
Lengőkaron cseréltetett gömbfejet majd elvitte beallittatni utána lett ferde előtte nem volt.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68391 Dátum:
2016.05.26 csütörtök, 22:20:20 »
Alapjárati léptetőmotor csere kellett. Az adta ki a fura ütemes hangot.
Még jó, hogy a vízpumpát vissza tudtam vinni...
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68392 Dátum:
2016.05.27 péntek, 11:00:02 »
Idézetet írta: zacci - 2016.05.23 hétfő, 21:11:49
Nekem tiszta trutyi a kompresszor es kornyeke. Gondolom valahol "ereszt". Elvileg mas baja nincs, mert kapcsol rendesen (csak nyaron szoktam hasznalni).
Mivel most nem hasznalom, igy egyelore nem gond, hogy kiment belole a gaz, amig nem huz be a kuplung nincs baj
De jon a meleg es szeretnem rendbe rakatni.
Vajon mennyibe fajhat a felujitasa ?
Nekem is ilyen, de nem igazán jelentős az gázfogyás.
2010-ben töltettem fel, majd tavaly, nagyon kevés gáz hiányzott.
Azt mondták, csere segít csak.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27080
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68393 Dátum:
2016.05.27 péntek, 11:03:43 »
Idézetet írta: coboy - 2016.05.26 csütörtök, 22:10:04
Lengőkaron cseréltetett gömbfejet majd elvitte beallittatni utána lett ferde előtte nem volt.
Ahol állították, ott reklamáljon. Ez így selejt munka.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68394 Dátum:
2016.05.27 péntek, 15:29:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.27 péntek, 11:03:43
Ahol állították, ott reklamáljon. Ez így selejt munka.
AndyA
Továbbítom bár 5 ezért nem érdemes patariat rendezni még a végén laza marad valami csavar
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27080
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68395 Dátum:
2016.05.27 péntek, 15:51:57 »
Idézetet írta: coboy - 2016.05.27 péntek, 15:29:11
Továbbítom bár 5 ezért nem érdemes patariat rendezni még a végén laza marad valami csavar
Az az előre megfontolt szándékkal elkövetett gyilkossági kísérlet kategóriája, de minimum közúti baleset szándékos okozása. Mindkettő bűncselekmény, BTK-s ügylet, ami sok évet ér egy túlságosan is kényelmes helyen. Nem hiszem, hogy megkockáztatnák.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68396 Dátum:
2016.05.27 péntek, 18:46:50 »
Véleményt szeretnék kérni...
Olvasgatom az internetet és láttam egy terméket, amit az emberek többsége halálra dícsér.
Ez pedig a
XADO GÉL!
Ebből létezik a motorolajba való, kormányszervóhoz való,stb...
Engem ez a kettő érdekelne.
Valakinek van véleménye? Tényleg olyan jó és hatásos mint ahogy írják?
Érdemes beruházni 10-ezret? Talán a motorba való 8-ezer, a kormányszervóba való 3 ezer...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68397 Dátum:
2016.05.27 péntek, 19:36:46 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.05.27 péntek, 18:46:50
Véleményt szeretnék kérni...
Olvasgatom az internetet és láttam egy terméket, amit az emberek többsége halálra dícsér.
Ez pedig a
XADO GÉL!
Ebből létezik a motorolajba való, kormányszervóhoz való,stb...
Engem ez a kettő érdekelne.
Valakinek van véleménye? Tényleg olyan jó és hatásos mint ahogy írják?
Érdemes beruházni 10-ezret? Talán a motorba való 8-ezer, a kormányszervóba való 3 ezer...
Szia.
A kormányszervósról csak azt tudom,nekem bevált eddig.A sziv. full kitekerésnél sírt,de ez elég hamar elhagyta a gél beöntése után.Biztosabbat csak pár hónap múlva tudok mondani.Azért függ a szervósziv.állapotától is,mert csodák itt nincsenek.(max véletlenek)
Az ár szervóhoz 2000 Ft körül.
http://mondeo.hu/index.php?topic=19525.msg1059935#msg1059935
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.27 péntek, 19:46:46 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Cabrio
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68398 Dátum:
2016.05.28 szombat, 09:25:14 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.05.27 péntek, 18:46:50
Véleményt szeretnék kérni...
Olvasgatom az internetet és láttam egy terméket, amit az emberek többsége halálra dícsér.
Ez pedig a
XADO GÉL!
Ebből létezik a motorolajba való, kormányszervóhoz való,stb...
Engem ez a kettő érdekelne.
Valakinek van véleménye? Tényleg olyan jó és hatásos mint ahogy írják?
Érdemes beruházni 10-ezret? Talán a motorba való 8-ezer, a kormányszervóba való 3 ezer...
Tervezem én is ezek használatát, eddig csak jókat olvastam róla, pedig én sem vagyok híve az adalékoknak
Naplózva
Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 37305
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #68399 Dátum:
2016.05.28 szombat, 10:11:52 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.05.27 péntek, 18:46:50
Véleményt szeretnék kérni...
Olvasgatom az internetet és láttam egy terméket, amit az emberek többsége halálra dícsér.
Ez pedig a
XADO GÉL!
Ebből létezik a motorolajba való, kormányszervóhoz való,stb...
Engem ez a kettő érdekelne.
Valakinek van véleménye? Tényleg olyan jó és hatásos mint ahogy írják?
Érdemes beruházni 10-ezret? Talán a motorba való 8-ezer, a kormányszervóba való 3 ezer...
Kormányszervóba tettem én is, előtte elment a szervó, átmostuk a rendszert, kapott Xado-t, azóta tökéletes.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
...
1361
1362
1363
1364
1365
1366
1367
[
1368
]
1369
1370
1371
1372
1373
1374
1375
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ