Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 04:25:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21487558 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #6650 Dátum: 2006.04.07 péntek, 08:33:00 »

Ford Focus-Mondeo ,  index  lámpa , króm, 3-5 ajtós, 2 db  
 
Megnevezés: Index lámpa  
  Cikkszám: SMN/FF5D-X  
  Ár: 3500.-  
 
http://www.freeweb.hu/lkracing/simoni/Simoni%20lampak/Indexek/images/FF5DX2.jpg
 
http://lkracing.hu/
 
Eleg jo aron van szerintem Smiley
Nézd csak meg a ford szalonban, mennyibe kerül az új mondeohoz az index! Az jó a régebbi mondikba is!!! És szép!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6651 Dátum: 2006.04.07 péntek, 08:37:00 »

Nézd csak meg a ford szalonban, mennyibe kerül az új mondeohoz az index! Az jó a régebbi mondikba is!!! És szép!!
De ha megmondanád nem kéne be mennem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6652 Dátum: 2006.04.07 péntek, 09:06:00 »

Nézd csak meg a ford szalonban, mennyibe kerül az új mondeohoz az index! Az jó a régebbi mondikba is!!! És szép!!
Én most vettem 1100-ért darabját. Nem a csíkos fehéret (legújabbat), hanem a 2004 évi sárgához hasonló (de fehért).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6653 Dátum: 2006.04.07 péntek, 09:38:00 »

És melyik kereskedonel mert gondolom válozo aron van Cheesy Nekem a Simo van kozel fehervaron Cheesy majd be ugrom Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6654 Dátum: 2006.04.07 péntek, 10:26:00 »

Én most vettem 1100-ért darabját. Nem a csíkos fehéret (legújabbat), hanem a 2004 évi sárgához hasonló (de fehért).
agostonb,
 
nekem is olyan van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6655 Dátum: 2006.04.07 péntek, 11:19:00 »

És melyik kereskedonel mert gondolom válozo aron van Cheesy Nekem a Simo van kozel fehervaron Cheesy majd be ugrom Smiley
Én a simö-nél vettem Szfváron. Tudod, ők azok, ahol csak a raktárosok normálisak, a szerelőkközött már kevés van ebből az embertípusból, a karosszériás meg hiperparaszt! Vigyázz velük, mert lehúzósak (szervíz)!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6656 Dátum: 2006.04.07 péntek, 11:26:00 »

Na bent voltam Simő 1db balos volt raktáron 1310ft: D rendelésre hoznak Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6657 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 08:37:00 »

Ha a hátsó lökhárítómat fényezni kell, szerintetek miért kell 3 napig a Ford Solymárnál hagyni az autómat?
 
Az történt konkrétan, hogy nemrégiben egy friss jogsis csajszi meghúzta a Mondim fenekét, nem durván, de azért láthatóan. A felelősséget elvállalata, ezzel semmi gond.  
 
A solymári Fordra bíznám az ügyet, de ők nem akarnak belemenni abba, hogy három napra csak a lököst hagyjam náluk, és a kocsit addig is használom, mert szerintük mi van akkor, ha így igazoltat a rendőr.  
 
Szerintetek egyébként mi tart 3 napig egy lökös fényezésén? És miért nem elég ha csak a lököst hagyom ott 3 napra?
 
(Devlin elérhetősége meg van esetleg valakinek?)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6658 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 10:10:00 »

Ha a hátsó lökhárítómat fényezni kell, szerintetek miért kell 3 napig a Ford Solymárnál hagyni az autómat?
 
Az történt konkrétan, hogy nemrégiben egy friss jogsis csajszi meghúzta a Mondim fenekét, nem durván, de azért láthatóan. A felelősséget elvállalata, ezzel semmi gond.  
 
A solymári Fordra bíznám az ügyet, de ők nem akarnak belemenni abba, hogy három napra csak a lököst hagyjam náluk, és a kocsit addig is használom, mert szerintük mi van akkor, ha így igazoltat a rendőr.  
 
Szerintetek egyébként mi tart 3 napig egy lökös fényezésén? És miért nem elég ha csak a lököst hagyom ott 3 napra?
 
(Devlin elérhetősége meg van esetleg valakinek?)
Nekem Szeleczky simán benne volt, hogy csak a lököst hagyom ott. Rendőr miért szolna érte, a Lada-k, 50%-án nincs lökös, mert úgy "tuning". Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6659 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 10:12:00 »

Ha a hátsó lökhárítómat fényezni kell, szerintetek miért kell 3 napig a Ford Solymárnál hagyni az autómat?
 
Az történt konkrétan, hogy nemrégiben egy friss jogsis csajszi meghúzta a Mondim fenekét, nem durván, de azért láthatóan. A felelősséget elvállalata, ezzel semmi gond.  
 
A solymári Fordra bíznám az ügyet, de ők nem akarnak belemenni abba, hogy három napra csak a lököst hagyjam náluk, és a kocsit addig is használom, mert szerintük mi van akkor, ha így igazoltat a rendőr.  
 
Szerintetek egyébként mi tart 3 napig egy lökös fényezésén? És miért nem elég ha csak a lököst hagyom ott 3 napra?
 
(Devlin elérhetősége meg van esetleg valakinek?)
Én hanyagolnám az autót 3 napig. Vagy próbálj kisajtolni egy csereautót. Mi van akkor, ha lökös nélkül jársz és újra jön a csajszi?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6660 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 11:13:00 »

Én hanyagolnám az autót 3 napig. Vagy próbálj kisajtolni egy csereautót. Mi van akkor, ha lökös nélkül jársz és újra jön a csajszi?
Csereautót? És akkor azt is a károkozó csajszi biztosítója állja majd anyagilag?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6661 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 11:13:00 »

Nekem Szeleczky simán benne volt, hogy csak a lököst hagyom ott. Rendőr miért szolna érte, a Lada-k, 50%-án nincs lökös, mert úgy "tuning". Smiley
Remélem valahogy meg lehet majd beszélni a dolgot, mert szerintem abszolút felesleges dolog hosszú napokat pihentetni az autót a szervizben
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6662 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 11:14:00 »

Csereautót? És akkor azt is a károkozó csajszi biztosítója állja majd anyagilag?
Természetesen. Keresd a nőt
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6663 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 12:39:00 »

nekem kb. 1 hetig allt a solymari szervizben a jargany az ajtok rohadasa miatt. Engem nem zavart, hogy ott kell hagyni. Nem akartam csak az ajtokat ott hagyni, mert az en esetemben valceg picit furan nezett volna a rendor bacsi, ha meglatja, hogy az 5 ajtobol 4 hianyzik
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6664 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 12:41:00 »

ms02,
 
"Mi van akkor, ha lökös nélkül jársz és újra jön a csajszi?"
 
Akkor nem csak a lokost hagyja a szervizben, hanem a verda komplett segget Cool Bar csomagtarto nelkul picit humoros lenne a mondejo, de azert meg 4 kereken elgurulna a gepsarkany
Vegulis nem is olyan rossz... Nincs lokos, nincs csomi tarto, konnyebb a verda, jobban goyrsul...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6665 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 12:50:00 »

Csereautót? És akkor azt is a károkozó csajszi biztosítója állja majd anyagilag?
Csak részben. 80% az arány a másik kötelezője javára, ha jól emlékszem, de ha tényleg gondolkodsz csereautóban, utánakérdezek mennyi pontosan.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6666 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:39:00 »

Csak részben. 80% az arány a másik kötelezője javára, ha jól emlékszem, de ha tényleg gondolkodsz csereautóban, utánakérdezek mennyi pontosan.
Húúú az szupi lenne
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6667 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:42:00 »

nekem kb. 1 hetig allt a solymari szervizben a jargany az ajtok rohadasa miatt. Engem nem zavart, hogy ott kell hagyni. Nem akartam csak az ajtokat ott hagyni, mert az en esetemben valceg picit furan nezett volna a rendor bacsi, ha meglatja, hogy az 5 ajtobol 4 hianyzik
Zacci: rendben, de az ajtó mégis csak más téma, mint a lökhárító. Ezenkívül én most nem tudok hirtelen egy másik kocsit szerezni három napra, szóval létszükséglet nekem az autó.
 
Egyébként még mindig nem értem, hogy miért tart 3, azaz három napig egy darab elem lefényezése? Szerintem az lenne a korrekt, ha megbeszélünk egy reggel 7 órási kocsileadást és aznap estére készen lenne az autó. Vagy elképzelhető, hogy 3 napig szárad a festék? Vagy esetleg több réteget visznek fel? Vagy hány éves a kapitány?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6668 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 14:17:00 »

Zacci: rendben, de az ajtó mégis csak más téma, mint a lökhárító. Ezenkívül én most nem tudok hirtelen egy másik kocsit szerezni három napra, szóval létszükséglet nekem az autó.
 
Egyébként még mindig nem értem, hogy miért tart 3, azaz három napig egy darab elem lefényezése? Szerintem az lenne a korrekt, ha megbeszélünk egy reggel 7 órási kocsileadást és aznap estére készen lenne az autó. Vagy elképzelhető, hogy 3 napig szárad a festék? Vagy esetleg több réteget visznek fel? Vagy hány éves a kapitány?
A kapitányra tudok válaszolni:)))
A szervíz nem ad csereautót?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6669 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 15:36:00 »

Húúú az szupi lenne
Hoppá, nem is 80, hanem 90% :-)
Elvileg 0% kellene, hogy legyen, mert ugye azért van a kötelező, hogy a nem önhibás baleset költségeit lefedje.
 
De a biztosító azért biztosító, hogy ebbe is belepiszkáljon, szóval a bérautó napi költségének 10%-a az ügyfél által térítendő.
 
Persze kérdés, hogy van e bent náluk csereautó házon belül, mert a saját a legjobb bérleti díjú, ha bérautós cégtől szereznek egyet, sokkal drágább.  
 
Cserélik a lököst vagy csak fényezik?
Ha CS, akkor az is megoldás lehet, hogy a kocsi elgurul kárfelmérésre, és színminta vételezésre, majd vissza, a szervíz előkészíti az új elemet, lefújja, és ha kész, szólnak, az autó újra elgurul a szervízbe, ahol percek alatt feldobják az új elemet.
Igaz, hogy 2* kell menni, viszont végig nálad a kocsi és tudod használni.
 
Bár ha kicsi a sérülés, gondolom nem CS...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6670 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 16:06:00 »

Ha a hátsó lökhárítómat fényezni kell, szerintetek miért kell 3 napig a Ford Solymárnál hagyni az autómat?
 
Az történt konkrétan, hogy nemrégiben egy friss jogsis csajszi meghúzta a Mondim fenekét, nem durván, de azért láthatóan. A felelősséget elvállalata, ezzel semmi gond.  
 
A solymári Fordra bíznám az ügyet, de ők nem akarnak belemenni abba, hogy három napra csak a lököst hagyjam náluk, és a kocsit addig is használom, mert szerintük mi van akkor, ha így igazoltat a rendőr.  
 
Szerintetek egyébként mi tart 3 napig egy lökös fényezésén? És miért nem elég ha csak a lököst hagyom ott 3 napra?
 
(Devlin elérhetősége meg van esetleg valakinek?)
Srac,
Velük intéztetnéd a biztosítást? Mert ha igen, akkor a biztosító kárfelmérője miatt biztos egy nap, és ha utána azonnal neki állnak, az is egy nap, míg javítják, szárad. Jó ez még csak kettő, de a kárfelmérő nem megy azonnal. Én magam törtem meg a hátsó lököst pár hete, és pont három napig volt a fényezőnél (igaz 03.15 is benne volt), addig úgy jártam, többek között Esztergomban is voltam, és senkit sem zavart. Jött mögöttem a közeg pár km-t (azért akkor izzadtam kicsit), de nem foglalkoztak vele. A rendszám nem abban van, tehát akár még szabályos is lehetsz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6671 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 16:06:00 »

Hoppá, nem is 80, hanem 90% :-)
Elvileg 0% kellene, hogy legyen, mert ugye azért van a kötelező, hogy a nem önhibás baleset költségeit lefedje.
 
De a biztosító azért biztosító, hogy ebbe is belepiszkáljon, szóval a bérautó napi költségének 10%-a az ügyfél által térítendő.
 
Persze kérdés, hogy van e bent náluk csereautó házon belül, mert a saját a legjobb bérleti díjú, ha bérautós cégtől szereznek egyet, sokkal drágább.  
 
Cserélik a lököst vagy csak fényezik?
Ha CS, akkor az is megoldás lehet, hogy a kocsi elgurul kárfelmérésre, és színminta vételezésre, majd vissza, a szervíz előkészíti az új elemet, lefújja, és ha kész, szólnak, az autó újra elgurul a szervízbe, ahol percek alatt feldobják az új elemet.
Igaz, hogy 2* kell menni, viszont végig nálad a kocsi és tudod használni.
 
Bár ha kicsi a sérülés, gondolom nem CS...
Köszi az infókat!!! Te ilyen jól értesült vagy? Van biztosítós ismerősöd?
 
Nem csere lesz egyébként, mert tényleg kicsi a kár. Egyszerű fényezés, illetve a koptató csíkot cserélik rajta.
 
Ha így áll a dolog, akkor biztos kérek csereautót, 10 százalék önrésszel nekem simán megéri.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6672 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 16:34:00 »

Remélem valahogy meg lehet majd beszélni a dolgot, mert szerintem abszolút felesleges dolog hosszú napokat pihentetni az autót a szervizben
Igen!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6673 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 17:30:00 »

Köszi az infókat!!! Te ilyen jól értesült vagy? Van biztosítós ismerősöd?
 
Nem csere lesz egyébként, mert tényleg kicsi a kár. Egyszerű fényezés, illetve a koptató csíkot cserélik rajta.
 
Ha így áll a dolog, akkor biztos kérek csereautót, 10 százalék önrésszel nekem simán megéri.
A cégnél én vagyok a flotta "anyja".
Jelenleg 54 gyermekem van, amelyek kisebb-nagyobb rendszerességgel kerülnek kórházba...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6674 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 17:33:00 »

Srac,
Velük intéztetnéd a biztosítást? Mert ha igen, akkor a biztosító kárfelmérője miatt biztos egy nap, és ha utána azonnal neki állnak, az is egy nap, míg javítják, szárad. Jó ez még csak kettő, de a kárfelmérő nem megy azonnal. Én magam törtem meg a hátsó lököst pár hete, és pont három napig volt a fényezőnél (igaz 03.15 is benne volt), addig úgy jártam, többek között Esztergomban is voltam, és senkit sem zavart. Jött mögöttem a közeg pár km-t (azért akkor izzadtam kicsit), de nem foglalkoztak vele. A rendszám nem abban van, tehát akár még szabályos is lehetsz.
A nagyobb szervízekben - gondolom a solymári is ilyen - saját megbízott kárszakértő dolgozik néhány bizotsítónak, aki mindennap "szakért", tehát nem jelent plusznapot a szemlézés.
Ha az "ellenfél" autója pl. Hungáriás, ott helyben leszemlézik.  
Viszont a kisebb biztosítóknak tényleg nincs ilyen emberkéjük
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6675 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 20:26:00 »

Zacci: rendben, de az ajtó mégis csak más téma, mint a lökhárító. Ezenkívül én most nem tudok hirtelen egy másik kocsit szerezni három napra, szóval létszükséglet nekem az autó.
 
Egyébként még mindig nem értem, hogy miért tart 3, azaz három napig egy darab elem lefényezése? Szerintem az lenne a korrekt, ha megbeszélünk egy reggel 7 órási kocsileadást és aznap estére készen lenne az autó. Vagy elképzelhető, hogy 3 napig szárad a festék? Vagy esetleg több réteget visznek fel? Vagy hány éves a kapitány?
srac!
 
Én is holnap viszem fényezni az autót,kedd-szerda-csütörtök.3 nap kell az első lököshöz is.Úgy látszik 1 szabvány alapján dolgoznak!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6676 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 20:30:00 »

Nem lenne Nektek véletlenül egy vezetőoldali ajtó felesleges?
Esetleg fekete?
Mert nekem szerteszedte egy kecseg.
Remek lenne...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6677 Dátum: 2006.04.11 kedd, 00:53:00 »

Nem lenne Nektek véletlenül egy vezetőoldali ajtó felesleges?
Esetleg fekete?
Mert nekem szerteszedte egy kecseg.
Remek lenne...
Németországból tudnak hozni gyári színre fújt alkatrészeket. Asszem. Ha kell, utánaérdeklődhetek. Dobj egy mélt!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6678 Dátum: 2006.04.11 kedd, 07:33:00 »

A cégnél én vagyok a flotta "anyja".
Jelenleg 54 gyermekem van, amelyek kisebb-nagyobb rendszerességgel kerülnek kórházba...
Melyik cég kezeli az autótokat? vagy saját?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #6679 Dátum: 2006.04.11 kedd, 09:08:00 »

Melyik cég kezeli az autótokat? vagy saját?
Nextauto, szeretem őket, ügyesek és segítőkészek.
Régen MKBsok, meg Leaseplanesek voltunk, ők annyira nem jöttek be.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6680 Dátum: 2006.04.11 kedd, 09:18:00 »

Sziasztok!  
Mondeo tdci (115Le), 2004-es évjárat. Problémám a következő: gyorsításkor 1500-2000-es fordulat között morgó hang jön a motor felől, mintha rezonálna valami. Alacsony fokozatokban alig észrevehető, de magasabb fokozatokban, ahol már nem lendül át annyira gyorsan a fordulat a fent említett tartományon felerősödik a jelenség. Mi lehet a baj
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6681 Dátum: 2006.04.11 kedd, 09:34:00 »

Sziasztok!  
Mondeo tdci (115Le), 2004-es évjárat. Problémám a következő: gyorsításkor 1500-2000-es fordulat között morgó hang jön a motor felől, mintha rezonálna valami. Alacsony fokozatokban alig észrevehető, de magasabb fokozatokban, ahol már nem lendül át annyira gyorsan a fordulat a fent említett tartományon felerősödik a jelenség. Mi lehet a baj
Nem szabad 1500-as fordulaton padlógázzal gyorsítani. Csak finoman, vagy visszakapcsolva.
Nekem mint alul látszik automatám van, és ő is úgy van programozva, hogy visszakapcsol. Valszeg nem véletlen. Habár a Trip részével meg tudom erőszakolni, de ez nem egészséges. Mintahogy neked sem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6682 Dátum: 2006.04.11 kedd, 13:13:00 »

Nem szabad 1500-as fordulaton padlógázzal gyorsítani. Csak finoman, vagy visszakapcsolva.
Nekem mint alul látszik automatám van, és ő is úgy van programozva, hogy visszakapcsol. Valszeg nem véletlen. Habár a Trip részével meg tudom erőszakolni, de ez nem egészséges. Mintahogy neked sem.
1.Nem kell padlógázas gyorsítás ahhoz, hogy az említett probléma előjöjjön és nem csak 1500-as fordulaton jelentkezik a baj,hanem még 2000-es fordulatnál is.
2.Egy, a maximális nyomatékot 1900 rpm-nél leadó motornál a turbo bekapcsolását illetve be nem kapcsolását is figyelembe véve nyilván alacsonynak tekinthető az 1500-as fordulat, de az 1800-2000-es fordulat már nem. A jelenség pedig ebben a fordulatszám tartományban is megvan
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6683 Dátum: 2006.04.11 kedd, 17:41:00 »

A nagyobb szervízekben - gondolom a solymári is ilyen - saját megbízott kárszakértő dolgozik néhány bizotsítónak, aki mindennap "szakért", tehát nem jelent plusznapot a szemlézés.
Ha az "ellenfél" autója pl. Hungáriás, ott helyben leszemlézik.  
Viszont a kisebb biztosítóknak tényleg nincs ilyen emberkéjük
A saját embert nem tudtam.  Nem tudom pontosan, hogy müxik, de nem is akarom megtudni!!! De a javítás - festés - szárítás kitesz két napot. Szerintem. A harmadikban azzal mennek pl. árutbeszerezni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6684 Dátum: 2006.04.11 kedd, 18:03:00 »

A saját embert nem tudtam.  Nem tudom pontosan, hogy müxik, de nem is akarom megtudni!!! De a javítás - festés - szárítás kitesz két napot. Szerintem. A harmadikban azzal mennek pl. árutbeszerezni.
Vagy partyzni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6685 Dátum: 2006.04.12 szerda, 10:04:00 »

Sziasztok!  
Mondeo tdci (115Le), 2004-es évjárat. Problémám a következő: gyorsításkor 1500-2000-es fordulat között morgó hang jön a motor felől, mintha rezonálna valami. Alacsony fokozatokban alig észrevehető, de magasabb fokozatokban, ahol már nem lendül át annyira gyorsan a fordulat a fent említett tartományon felerősödik a jelenség. Mi lehet a baj
Nekem is volt már korábban hasonló problémám, mint később kiderült, valami berezonált a motortérben 2000-es fordulat környékén. Ezt az alkatrészt a szervizben meghúzták, azóta nincs ilyen probléma.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6686 Dátum: 2006.04.12 szerda, 16:49:00 »

Emberek bent van az utólagos tempomat, és működik, ma mindenhova azzal megyek. Köszönöm Vik, és Zacci
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #6687 Dátum: 2006.04.12 szerda, 17:58:00 »

Valaki megmondaná nekem, hogy az AC pumpához hozzá lehet-e férni könnyen? Nekem 4 ajtós MKIII van. Azért érdekel, mert tolvaj az immot (gyári és utólagos) kikerüli, ha könnyen hozzáférhető helyen van az AC pumpa elektromos csatlakozója. Az is érdekelne, hogy tud-e valaki olyan módszerről, amivel a motorháztető kulcs nélkül kinyitható, vagy esetleg zártöréssel nyitható-e? Rejtett kapcsoló elhelyezéséhez kérnék valami tippet, mert nem igazán sok lehetőséget találtam eddig, amit nem könnyű megtalálni. Egyet sem.  
 
Wyctor: Mennyibe került és milyen típusú tempomatot szerletek be? Később majd én is akarok berakatni a sok autópálya menet miatt. Esetleg képet rakhatnál fel arról, hogy hogyan is néz ki a kezelőrész
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6688 Dátum: 2006.04.12 szerda, 18:14:00 »

Valaki megmondaná nekem, hogy az AC pumpához hozzá lehet-e férni könnyen? Nekem 4 ajtós MKIII van. Azért érdekel, mert tolvaj az immot (gyári és utólagos) kikerüli, ha könnyen hozzáférhető helyen van az AC pumpa elektromos csatlakozója. Az is érdekelne, hogy tud-e valaki olyan módszerről, amivel a motorháztető kulcs nélkül kinyitható, vagy esetleg zártöréssel nyitható-e? Rejtett kapcsoló elhelyezéséhez kérnék valami tippet, mert nem igazán sok lehetőséget találtam eddig, amit nem könnyű megtalálni. Egyet sem.  
 
Wyctor: Mennyibe került és milyen típusú tempomatot szerletek be? Később majd én is akarok berakatni a sok autópálya menet miatt. Esetleg képet rakhatnál fel arról, hogy hogyan is néz ki a kezelőrész
Gyári kapcsolók, és vezeték vanbent.A kormány a régi, amit ki kell vágni, hacsak nem teszel bele gyárit, de az 160 pénz nekem ez 19-ből kijött.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #6689 Dátum: 2006.04.12 szerda, 19:44:00 »

Mint gyakorló Mondeo tulajdonosnak és forumozónak nem  illik ilyet kérdezni, de nem jöttem rá hogy : hogyan kell lenullázni az átlagfogyasztást?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6690 Dátum: 2006.04.12 szerda, 19:48:00 »

Mint gyakorló Mondeo tulajdonosnak és forumozónak nem  illik ilyet kérdezni, de nem jöttem rá hogy : hogyan kell lenullázni az átlagfogyasztást?
Müszerfalon a fordulatszám mérő mellett balra lent egy kis pöcök.nyomva kell tartani kb 10 másodpercig
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6691 Dátum: 2006.04.12 szerda, 19:51:00 »

Müszerfalon a fordulatszám mérő mellett balra lent egy kis pöcök.nyomva kell tartani kb 10 másodpercig
Mire leírtam beelőztél!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6692 Dátum: 2006.04.12 szerda, 19:51:00 »

Mint gyakorló Mondeo tulajdonosnak és forumozónak nem  illik ilyet kérdezni, de nem jöttem rá hogy : hogyan kell lenullázni az átlagfogyasztást?
A compjutert ráállítod az átlagfogyira és műszerfal órájából kiálló kis "tüskét" folyamatosan nyomod addíg,amíg a fogyi lenullázódik.Ez kb.4-5 másodperc.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6693 Dátum: 2006.04.12 szerda, 19:53:00 »

Mire leírtam beelőztél!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6694 Dátum: 2006.04.12 szerda, 20:53:00 »

Gyári kapcsolók, és vezeték vanbent.A kormány a régi, amit ki kell vágni, hacsak nem teszel bele gyárit, de az 160 pénz nekem ez 19-ből kijött.
Kicsit részletesebben leírnád? 19e Ft volt gyári kapcsolóval, kábellel és még be is építették? Miért kell kivágni és hol a kormányt? Légyszi írd le, hogy akkor mit tettek be, gyári kapcsolóval utángyártottat?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6695 Dátum: 2006.04.12 szerda, 21:35:00 »

Kicsit részletesebben leírnád? 19e Ft volt gyári kapcsolóval, kábellel és még be is építették? Miért kell kivágni és hol a kormányt? Légyszi írd le, hogy akkor mit tettek be, gyári kapcsolóval utángyártottat?
Gyári kapcsolóval, vezetékkel, pedálkapcsolókkal, beszerelve ennyi volt.A kormányt azért kelett kivágni, mivel nem tempomatos kormány volt, ezért a kapcsolók helyét ki kellett vágni
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6696 Dátum: 2006.04.12 szerda, 21:41:00 »

Itt egy kép a végeredményről
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #6697 Dátum: 2006.04.12 szerda, 21:44:00 »


Egész jó!-:))
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6698 Dátum: 2006.04.12 szerda, 21:46:00 »


Egész jó!-:))
És ez csak jobb lesz, mert Zacci már becsukott szemmel is kivágja a méretet.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #6699 Dátum: 2006.04.12 szerda, 22:31:00 »

A compjutert ráállítod az átlagfogyira és műszerfal órájából kiálló kis "tüskét" folyamatosan nyomod addíg,amíg a fogyi lenullázódik.Ez kb.4-5 másodperc.
Egészen pontosan le99,99eződik.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.199 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.