Ford Mondeo Club Hungary
2025.08.27 szerda, 18:30:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1384
1385
1386
1387
1388
1389
1390
[
1391
]
1392
1393
1394
1395
1396
1397
1398
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 23740001 alkalommal)
László
és 27 vendég van a témában
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69500 Dátum:
2016.08.30 kedd, 08:57:56 »
Sziasztok!
Sajnos tegnap elő jött egy hiba.
Elindítom az autót és az alapjárat ingadozik 750-850 között. Sötétben látszik hogy a műszer fal világítása, fényszórók is ingadozó világítással vannak.
Megyek 5-10 km-t világítás ok, de az alapjárat ugyan úgy ingadozik.
Merre kezdjem el keresni a hibát? Illetve szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69501 Dátum:
2016.08.30 kedd, 09:20:40 »
Idézetet írta: farika84 - 2016.08.30 kedd, 08:57:56
Sziasztok!
Sajnos tegnap elő jött egy hiba.
Elindítom az autót és az alapjárat ingadozik 750-850 között. Sötétben látszik hogy a műszer fal világítása, fényszórók is ingadozó világítással vannak.
Megyek 5-10 km-t világítás ok, de az alapjárat ugyan úgy ingadozik.
Merre kezdjem el keresni a hibát? Illetve szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszi a segítséget.
a generátort kell felújíttatnod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 484
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69502 Dátum:
2016.08.30 kedd, 10:14:02 »
Idézetet írta: farika84 - 2016.08.29 hétfő, 17:24:08
Sziasztok!
Véleményetekre lenne szükségem;
2 hete kb a blokk és a hengerfej találkozásánál, vékony olaj-olajsár jelent meg.
Idáig nem volt és elég zavaró.
Esetleg vélemény?
Valszeg tömítés
Naplózva
mondejó 2.5 V6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69503 Dátum:
2016.08.30 kedd, 10:24:36 »
Idézetet írta: brughom - 2016.08.30 kedd, 10:14:02
Valszeg tömítés
Dehogy!
A karter belever a dűznibe. Ilyenkor irányjelző-folyadékot kell cserélni!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 484
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69504 Dátum:
2016.08.30 kedd, 10:27:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.30 kedd, 10:24:36
Dehogy!
A karter belever a dűznibe. Ilyenkor irányjelző-folyadékot kell cserélni!
AndyA
De csak akkor kell cserélni hogyha biztos az ember benne, hogy a tompított lámpa az elektromos állítóval -súly hatására- nem emeli meg a vezető oldali ülést
Naplózva
mondejó 2.5 V6
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69505 Dátum:
2016.08.30 kedd, 10:50:44 »
Ez már meg történt, de a hiba nem szűnt meg, valszeg akkor marad a tömítés!
Idézetet írta: brughom - 2016.08.30 kedd, 10:27:40
De csak akkor kell cserélni hogyha biztos az ember benne, hogy a tompított lámpa az elektromos állítóval -súly hatására- nem emeli meg a vezető oldali ülést
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69506 Dátum:
2016.08.30 kedd, 10:53:23 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.30 kedd, 09:20:40
a generátort kell felújíttatnod.
Szia!
Kimértem , terhelve és alapjáraton is az akksit és a generátort is.
Fixen, 14.46-ot mértem
Idősebb szerelő bácsi , annyit mondott hogy a helyemben cserélne egy Go szűrőt...
Szombaton Szerbeknél tankoltam az igaz de a szűrőben csak 14e km van...
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69507 Dátum:
2016.08.30 kedd, 11:11:58 »
Idézetet írta: farika84 - 2016.08.30 kedd, 10:53:23
Szia!
Kimértem , terhelve és alapjáraton is az akksit és a generátort is.
Fixen, 14.46-ot mértem
Idősebb szerelő bácsi , annyit mondott hogy a helyemben cserélne egy Go szűrőt...
Szombaton Szerbeknél tankoltam az igaz de a szűrőben csak 14e km van...
ha nem hiszed amit írunk akkor minek kérdezed?
az öreg bácsi már a ladákhoz se ért annyit felejtett, nem hogy a ford smartcharge-ról azt is tudná, hogy eszik vagy isszák
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
WildDaemon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 143
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69508 Dátum:
2016.08.30 kedd, 11:24:48 »
Idézetet írta: farika84 - 2016.08.30 kedd, 10:53:23
Szia!
Kimértem , terhelve és alapjáraton is az akksit és a generátort is.
Fixen, 14.46-ot mértem
Idősebb szerelő bácsi , annyit mondott hogy a helyemben cserélne egy Go szűrőt...
Szombaton Szerbeknél tankoltam az igaz de a szűrőben csak 14e km van...
Azt ugye tudod, hogy a mondeo az elektromos védelem miatt ha a generátor meghibásodik képes a computer szabályozni a töltést?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69509 Dátum:
2016.08.30 kedd, 11:25:04 »
Idézetet írta: farika84 - 2016.08.30 kedd, 10:53:23
Szia!
Kimértem , terhelve és alapjáraton is az akksit és a generátort is.
Fixen, 14.46-ot mértem
Idősebb szerelő bácsi , annyit mondott hogy a helyemben cserélne egy Go szűrőt...
Szombaton Szerbeknél tankoltam az igaz de a szűrőben csak 14e km van...
Nem az a baj, hogy nincs meg a fesz., hanem az, hogy a kopott bronzkefék miatt szórja a fesz. tüskéket.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69510 Dátum:
2016.08.30 kedd, 11:30:53 »
Idézetet írta: farika84 - 2016.08.30 kedd, 10:53:23
Szia!
Kimértem , terhelve és alapjáraton is az akksit és a generátort is.
Fixen, 14.46-ot mértem
Idősebb szerelő bácsi , annyit mondott hogy a helyemben cserélne egy Go szűrőt...
Szombaton Szerbeknél tankoltam az igaz de a szűrőben csak 14e km van...
kérdeztél,válaszoltam.ezzel kell kezdeni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69511 Dátum:
2016.08.30 kedd, 12:34:26 »
Idézetet írta: brughom - 2016.08.30 kedd, 10:27:40
De csak akkor kell cserélni hogyha biztos az ember benne, hogy a tompított lámpa az elektromos állítóval -súly hatására- nem emeli meg a vezető oldali ülést
https://www.youtube.com/watch?v=E6GsXhBb10k
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69512 Dátum:
2016.08.30 kedd, 13:45:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.30 kedd, 12:34:26
https://www.youtube.com/watch?v=E6GsXhBb10k
AndyA
Hát ezen majdnem bepisiltem.
Jövőre a kipufogó csapágy útmutató jön. Már alig várom
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69513 Dátum:
2016.08.30 kedd, 14:15:23 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.30 kedd, 13:45:17
Hát ezen majdnem bepisiltem.
Jövőre a kipufogó csapágy útmutató jön. Már alig várom
Olyan van.
Legalábbis vannak olyan turbófeltöltők, ahol kerámia-gyolyóscsapágyat használnak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69514 Dátum:
2016.08.30 kedd, 18:36:30 »
Szia!
Mai futkosás és szerelés eredményre vezetett.
Régi generátor le, másik fel. Alapjárati ingadozás ugyan úgy meg maradt.
Go szűrő le, új fel.
Alapjárat szépen egyenletesen, ahogy kell.
Csak Omv és Molon tankolok. kb 13e km volt a Bosch szűrőben...
Köszönöm a segítségeteket és a tippeket.
Idézetet írta: alf - 2016.08.30 kedd, 11:30:53
kérdeztél,válaszoltam.ezzel kell kezdeni.
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69515 Dátum:
2016.08.30 kedd, 18:49:15 »
Idézetet írta: akosm92 - 2016.08.29 hétfő, 17:27:59
Sziasztok,
kipufogó csere állok és olvastam, hogy volt variálás, hogy a közép dob nélküli autóra jó e a közép dobos rendszer. Jelenleg csak hátsó dobos rendszer van a kocsin, de a dob is meg a cső is kuka. Úgy gondoltam, hogy a flexi cső után mindent kukázok és a Bosal oldalán található közép dobost rendszert teszem rá. Életképes az ötlet?
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_select_order_list.php?query_nr=20&sysnr=03496050
285-057 Középső kipufogódob
279-065 Hátsó kipufogódob
250-265 Bilincs
255-051 Gumiszerelék x2
256-601 Tömítés
258-056 Anya x2
255-121 Gumiszerelék
Senki?
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69516 Dátum:
2016.08.30 kedd, 20:23:48 »
Idézetet írta: farika84 - 2016.08.30 kedd, 18:36:30
Szia!
Mai futkosás és szerelés eredményre vezetett.
Régi generátor le, másik fel. Alapjárati ingadozás ugyan úgy meg maradt.
Go szűrő le, új fel.
Alapjárat szépen egyenletesen, ahogy kell.
Csak Omv és Molon tankolok. kb 13e km volt a Bosch szűrőben...
Köszönöm a segítségeteket és a tippeket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69517 Dátum:
2016.08.30 kedd, 20:39:10 »
Idézetet írta: farika84 - 2016.08.30 kedd, 18:36:30
Szia!
Mai futkosás és szerelés eredményre vezetett.
Régi generátor le, másik fel. Alapjárati ingadozás ugyan úgy meg maradt.
Go szűrő le, új fel.
Alapjárat szépen egyenletesen, ahogy kell.
Csak Omv és Molon tankolok. kb 13e km volt a Bosch szűrőben...
Köszönöm a segítségeteket és a tippeket.
10 e.km csere periódus a legtöbbünknél
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69518 Dátum:
2016.08.30 kedd, 20:41:33 »
Idézetet írta: coboy - 2016.08.30 kedd, 20:39:10
10 e.km csere periódus a legtöbbünknél
a gyári előírás meg 60e!!!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69519 Dátum:
2016.08.30 kedd, 20:46:16 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.08.30 kedd, 20:41:33
a gyári előírás meg 60e!!!
Azt meghagyom azoknak a tanult mérnököknek akik kitalálták igaz ebből van kereslet az ebböl kifolyólag tönkrement alkatrészre.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69520 Dátum:
2016.08.30 kedd, 23:20:54 »
Idézetet írta: coboy - 2016.08.30 kedd, 20:46:16
Azt meghagyom azoknak a tanult mérnököknek akik kitalálták igaz ebből van kereslet az ebböl kifolyólag tönkrement alkatrészre.
Nem kell szutykos vagy vizes gázolajat tankolni, és akkor nincs probléma abból a 60ezres csereperiódusból. A szűrés minősége nem romlik ahogy telítődik, és ha rendes gázolajat kap 60 ezer alatt nem fog eltömődni.
Naplózva
Stiffler
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69521 Dátum:
2016.08.30 kedd, 23:57:13 »
2003 2.0 tdci 135 le ,volt valakinek tapasztalata ,hogy 140-150km/h felett az autó lerak szervízbe?gyújtas le vissza azt gooo tovabb.kivetel nelkül kigyorsításkor és nagy sebességnél alló helyből felpakolva kigyorsításkor csak 5 sebessègnél a leirt tempó után.Az autó tökéletessen jàr,indul megy mint szél 5.be alajáraton gyönyörűen elmegyek.Csakis és kizárólag autopályán nagy sebessegnél. Fogyasztás asszonynál 6.5 nalam max 7.1. Varom a tippeket annyit leszögezek,hogy pár atvizsgslat mar meg volt,a ford szervizbe szétt tett karokkal álltak
Idézetet írta: tpmportal - 2016.08.30 kedd, 23:20:54
Nem kell szutykos vagy vizes gázolajat tankolni, és akkor nincs probléma abból a 60ezres csereperiódusból. A szűrés minősége nem romlik ahogy telítődik, és ha rendes gázolajat kap 60 ezer alatt nem fog eltömődni.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
gggloria
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
6seb váltó gomb
«
Új hozzászólás #69522 Dátum:
2016.08.31 szerda, 13:15:59 »
sziasztok ..tud vki eladó 6sebesseges váltó gombot eladót ??
Naplózva
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69523 Dátum:
2016.08.31 szerda, 14:53:26 »
Idézetet írta: Stiffler - 2016.08.30 kedd, 23:57:13
2003 2.0 tdci 135 le ,volt valakinek tapasztalata ,hogy 140-150km/h felett az autó lerak szervízbe?gyújtas le vissza azt gooo tovabb.kivetel nelkül kigyorsításkor és nagy sebességnél alló helyből felpakolva kigyorsításkor csak 5 sebessègnél a leirt tempó után.Az autó tökéletessen jàr,indul megy mint szél 5.be alajáraton gyönyörűen elmegyek.Csakis és kizárólag autopályán nagy sebessegnél. Fogyasztás asszonynál 6.5 nalam max 7.1. Varom a tippeket annyit leszögezek,hogy pár atvizsgslat mar meg volt,a ford szervizbe szétt tett karokkal álltak
Ez valami google fordítóval készült szöveg? Mert én nem értem... De biztos velem van a baj...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69524 Dátum:
2016.08.31 szerda, 16:35:01 »
Sziasztok.
Kedves embörök, az lenne a kérdésem, hogy talál a benzines klima kompresszor a tddi re?
Köszi.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69525 Dátum:
2016.08.31 szerda, 19:21:52 »
Hát 15-18e-ént szoktam cserélni, havi 6-7e km-t megyek meló miatt...
Idézetet írta: coboy - 2016.08.30 kedd, 20:46:16
Azt meghagyom azoknak a tanult mérnököknek akik kitalálták igaz ebből van kereslet az ebböl kifolyólag tönkrement alkatrészre.
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69526 Dátum:
2016.08.31 szerda, 21:17:11 »
Idézetet írta: szbela - 2016.08.31 szerda, 16:35:01
Sziasztok.
Kedves embörök, az lenne a kérdésem, hogy talál a benzines klima kompresszor a tddi re?
Köszi.
A négy csavarjából háromnak van luk a TDDi-n is, szóval igen, fel lehet szerelni, ha nagyon akarod.
Viszont a csőcsatlakozásokat máshol hordja, és szerintem odáig nem tudod elhajtogatni a tádé klímacsöveit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Stiffler
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69527 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 12:54:57 »
Idézetet írta: Robin - 2016.08.31 szerda, 14:53:26
Ez valami google fordítóval készült szöveg? Mert én nem értem... De biztos velem van a baj...
Hát mire vagy kiváncsi mert eléggé rövid,de velős az infó.Konkrét tények vannak.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
WildDaemon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 143
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69528 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 13:01:18 »
Idézetet írta: Stiffler - 2016.09.01 csütörtök, 12:54:57
Hát mire vagy kiváncsi mert eléggé rövid,de velős az infó.Konkrét tények vannak.
Olvasd el amit írtál, de olvasd ne félszavakból rakd össze a mondatot megérted mire céloz
Naplózva
MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Stiffler
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69529 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 14:16:49 »
Hát nem kevés szakmai hátterrel nekem kiindulópontnak bőven eleg az infó sajnos arról nem tehetek ha valaki nem látja a fától az erdőt.
Ha valakit érdekelne a részlet szivessen leírom csak nem akartam 3 oldallal kezdeni.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69530 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 15:58:42 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.08.21 vasárnap, 12:52:15
Ma megint indult úgy, hogy lehet nem kell vennem.Lehet a riasztó húzta le vagy a rádió előlap rajta maradt azon a 2 napon amikor nem indult .Most a riasztót vissza kapcsoltam és ha így jó akkor valószínű a rádió a ludas.
Nem úszom meg az aksi vetelt a magnó 10 perc alatt lehuzza a világítás 5 perc alatt. Veszek egy Varta silvert 61st.Köszönöm a javaslatokat.
.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69531 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 16:21:44 »
Idézetet írta: Stiffler - 2016.08.30 kedd, 23:57:13
2003 2.0 tdci 135 le ,volt valakinek tapasztalata ,hogy 140-150km/h felett az autó lerak szervízbe?gyújtas le vissza azt gooo tovabb.kivetel nelkül kigyorsításkor és nagy sebességnél alló helyből felpakolva kigyorsításkor csak 5 sebessègnél a leirt tempó után.Az autó tökéletessen jàr,indul megy mint szél 5.be alajáraton gyönyörűen elmegyek.Csakis és kizárólag autopályán nagy sebessegnél. Fogyasztás asszonynál 6.5 nalam max 7.1. Varom a tippeket annyit leszögezek,hogy pár atvizsgslat mar meg volt,a ford szervizbe szétt tett karokkal álltak
Nekem anno két ok miatt csinált ilyet:
1. Az egyik porlasztó hülyéskedett, és újra kellett programozni. Kb 1,5 évente jött elő.
2. Kezdte elveszteni a maximum nyomást a nagynyomású, végül eladás előtt fel kellett újíttatnom. Mérjenek rá, nekem már csak 1300 bar körül tudott ha jól emlékszem.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69532 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 16:47:00 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.09.01 csütörtök, 15:58:42
Nem úszom meg az aksi vetelt a magnó 10 perc alatt lehuzza a világítás 5 perc alatt. Veszek egy Varta silvert 61st.Köszönöm a javaslatokat.
.
a töltést is ellenőriztesd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69533 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 20:41:59 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.08.30 kedd, 23:20:54
Nem kell szutykos vagy vizes gázolajat tankolni, és akkor nincs probléma abból a 60ezres csereperiódusból. A szűrés minősége nem romlik ahogy telítődik, és ha rendes gázolajat kap 60 ezer alatt nem fog eltömődni.
És hol adnak ilyen szutyok vizes gázolajat?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Szpeki
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69534 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 21:05:44 »
Sziasztok!
Kicseréltem a váltó tartó bakot! Biztos új/teli volt a csavar rögzítő mert nyomott rá a szaki bőven!
A leállításnál a csattanás megszűnt! illetve a kopogások menet közben!!
Viszont leállításnál még mindig megrázza a kasznit a motor! nincs hangja! egyáltalán!
melyik bak szokott még "tönkre menni a legsűrűbben?
nem akarom, hogy tönkre tegye az új bakot!
Naplózva
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69535 Dátum:
2016.09.02 péntek, 00:07:48 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.01 csütörtök, 16:47:00
a töltést is ellenőriztesd.
Megnezte egy autoszerelő (nem villamossagi )és azt mondta az akku rosz. Ma vettem egy bosh s5t a bardiba de vissza is adtam mert az hagyján, hogy tiszta por volt de olyan volt mintha már elkezdet volna oxidalodni. Nem volt másik bosh így exide premium lett.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
László
Törzstag
Elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69536 Dátum:
2016.09.02 péntek, 06:24:59 »
Idézetet írta: Szpeki - 2016.09.01 csütörtök, 21:05:44
Sziasztok!
Kicseréltem a váltó tartó bakot! Biztos új/teli volt a csavar rögzítő mert nyomott rá a szaki bőven!
A leállításnál a csattanás megszűnt! illetve a kopogások menet közben!!
Viszont leállításnál még mindig megrázza a kasznit a motor! nincs hangja! egyáltalán!
melyik bak szokott még "tönkre menni a legsűrűbben?
nem akarom, hogy tönkre tegye az új bakot!
Tisztelt Fórumtárs!
A cserélt "sebváltó nyomatéktámon" kívül még 2 db tényleges motortartóbak van a gépben. Az egyik a levegőszűrő alatt a másik, a menetirány szerinti jobboldalon. Ezek ritkán mennek tönkre, ezért mindkettőt alaposan meg kell vizsgálni mivel keményen megkérik az árát. Talán a levegőszűrő alatti a kényesebb és a sérülékenyebb. A sérült gumielem viszont jól látható, ami alapján eldönthető a csere.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TelekiTomi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69537 Dátum:
2016.09.02 péntek, 08:21:16 »
Sziasztok
Ez a hibajelzés jelenik meg a műszerfalon majd pár száz km után eltűnik, aztán megint jelzi...
A kép csak illusztráció! ( és természetesen tudom hogy a képen a kézifék be van húzva
)
A szerelő hibaolvasója EGR hibát írt ki, le is szerelte kitakarította de aztán megint kigyulladt. Azt vettem észre hogy a kocsi nem mindig indul be elsőre... van amikor csak teker az önindító de nem indul, ilyenkor újraindítom és második alkalommal már simán indul.
Lehet valami összefüggés ? Volt már ilyen valakinek?
2003.03.12. Mondeo 1.8i 16v ambiente
wf04xxgbb43k83761
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69538 Dátum:
2016.09.02 péntek, 19:01:39 »
Idézetet írta: KIZS - 2016.04.23 szombat, 14:23:03
Sziasztok!
Amióta megvan a kocsi küzdök azzal a problémával, hogy ha rásüt a nap a csomagtér ajtóra, akkor nem tudom kinyitni.
Ma elérte az ingerküszöbömet a dolog elkezdtem megoldást keresni rá a neten, de nem találok semmit.
Tehát a jelenség az, hogy közvetlen napsütés hatására egyszerűen nem nyílik ki az ajtó. Ahogy nyomkodom a mikrokapcsolót dolgozik a zár hallom. Persze egy idő múlva letilt a zár is (gondolom túlmelegszik), de később újra próbálkozva megint működik. Az ajtó viszont meg sem moccan. A fél autót felemelhetem vele, akkor se. Néha picit megmoccan, de csak annyira, hogy bent világítson a lámpa. Ennél jobban sose.
Ha elmegy a nap vagy 10 percig árnyékban áll (lehül) a kocsi hátulja, akkor újból előírásszerűen működik minden.
Tapasztalt már valaki ilyet? Mi a megoldás?
2003 -as (faceliftes) kombi.
Elértem abba az állapotba, hogy már egyáltalán nem nyílt a hátsó ajtó és ez már ok volt arra, hogy nekiálljak barkácsolni.
Szétszedtem és a zárnyitó motorral volt a gond. Sőt, rögtön két gond is volt vele:
1 - a sok mozgás szépen lemarta a ki-be mozgó műanyag pöcökről a menetet, ami kis műanyagforgács alakjában akadályozta a mozgását
2 - elgyengült benne a motor és bár a forgács kitakarítása után terhelés nélkül jól működött, de a zárszerkezetet már nem bírta kinyitni
Ahogy keresgéltem a neten, sehol sem találtam új belevaló motort. De aztán hirtelen megláttam egy "385827061C" cikkszámú Passat/Superb csomagtérnyitót ami pont így néz ki. Nosza meg is vettem gyorsan 5 ropiért. Most az előbb be is szereltem és jelentem csodálatosan és erősen működik. Jobban mint új korában, de tényleg.
Ami eltér a gyári nyitótól az a rögzítése, mert a Ford sima lemezcsavart hajt a műanyagba, míg a VW "tőcsavaros". Illetve a pöcök a végén ami a zárszerkezetbe akad. Viszont ez összecserélhető.
Szóval kb. 30 perc nettó szereléssel (ajtó + zár szét-össze) megoldódott a probléma.
Gondoltam leírom, hátha másnak is van ilyen gondja...
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69539 Dátum:
2016.09.02 péntek, 21:29:21 »
Hali!
A kilóméterórán a jobboldali kijelző közepén egy olyan folt jelent meg, mintha nedves lenne. + elszállt a háttérvilágítása. (ezeket leszámítva teljesen jól működik) Ezt lehet orvosolni a kijelző cseréjével, vagy vehetek egy egész kilométerórát?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69540 Dátum:
2016.09.02 péntek, 21:55:20 »
készíts cikket.megy az faq ba.
Idézetet írta: KIZS - 2016.09.02 péntek, 19:01:39
Elértem abba az állapotba, hogy már egyáltalán nem nyílt a hátsó ajtó és ez már ok volt arra, hogy nekiálljak barkácsolni.
Szétszedtem és a zárnyitó motorral volt a gond. Sőt, rögtön két gond is volt vele:
1 - a sok mozgás szépen lemarta a ki-be mozgó műanyag pöcökről a menetet, ami kis műanyagforgács alakjában akadályozta a mozgását
2 - elgyengült benne a motor és bár a forgács kitakarítása után terhelés nélkül jól működött, de a zárszerkezetet már nem bírta kinyitni
Ahogy keresgéltem a neten, sehol sem találtam új belevaló motort. De aztán hirtelen megláttam egy "385827061C" cikkszámú Passat/Superb csomagtérnyitót ami pont így néz ki. Nosza meg is vettem gyorsan 5 ropiért. Most az előbb be is szereltem és jelentem csodálatosan és erősen működik. Jobban mint új korában, de tényleg.
Ami eltér a gyári nyitótól az a rögzítése, mert a Ford sima lemezcsavart hajt a műanyagba, míg a VW "tőcsavaros". Illetve a pöcök a végén ami a zárszerkezetbe akad. Viszont ez összecserélhető.
Szóval kb. 30 perc nettó szereléssel (ajtó + zár szét-össze) megoldódott a probléma.
Gondoltam leírom, hátha másnak is van ilyen gondja...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69541 Dátum:
2016.09.02 péntek, 22:06:33 »
Idézetet írta: KIZS - 2016.09.02 péntek, 19:01:39
Elértem abba az állapotba, hogy már egyáltalán nem nyílt a hátsó ajtó és ez már ok volt arra, hogy nekiálljak barkácsolni.
Szétszedtem és a zárnyitó motorral volt a gond. Sőt, rögtön két gond is volt vele:
1 - a sok mozgás szépen lemarta a ki-be mozgó műanyag pöcökről a menetet, ami kis műanyagforgács alakjában akadályozta a mozgását
2 - elgyengült benne a motor és bár a forgács kitakarítása után terhelés nélkül jól működött, de a zárszerkezetet már nem bírta kinyitni
Ahogy keresgéltem a neten, sehol sem találtam új belevaló motort. De aztán hirtelen megláttam egy "385827061C" cikkszámú Passat/Superb csomagtérnyitót ami pont így néz ki. Nosza meg is vettem gyorsan 5 ropiért. Most az előbb be is szereltem és jelentem csodálatosan és erősen működik. Jobban mint új korában, de tényleg.
Ami eltér a gyári nyitótól az a rögzítése, mert a Ford sima lemezcsavart hajt a műanyagba, míg a VW "tőcsavaros". Illetve a pöcök a végén ami a zárszerkezetbe akad. Viszont ez összecserélhető.
Szóval kb. 30 perc nettó szereléssel (ajtó + zár szét-össze) megoldódott a probléma.
Gondoltam leírom, hátha másnak is van ilyen gondja...
Írd le kicsit bővebben, lehetőleg fényképekkel is illusztrálva, és HZsolt92 csinál belőle FAQtya cikket.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69542 Dátum:
2016.09.02 péntek, 22:08:11 »
Idézetet írta: D - 2016.09.02 péntek, 21:29:21
Hali!
A kilóméterórán a jobboldali kijelző közepén egy olyan folt jelent meg, mintha nedves lenne. + elszállt a háttérvilágítása. (ezeket leszámítva teljesen jól működik) Ezt lehet orvosolni a kijelző cseréjével, vagy vehetek egy egész kilométerórát?
Az ilyesmi az LCD halál szokik lenni. Az izzót ki tudod cserélni, arról van FAQ cikk. A kijelző is cserélhető - csak venni kell egy másik műszeregységet, amiből kinyered a cseredarabot.
Vagy teljes műszeregység csere, de akkor a km-óra állásod a régiben marad.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69543 Dátum:
2016.09.02 péntek, 22:58:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.02 péntek, 22:08:11
Az ilyesmi az LCD halál szokik lenni. Az izzót ki tudod cserélni, arról van FAQ cikk. A kijelző is cserélhető - csak venni kell egy másik műszeregységet, amiből kinyered a cseredarabot.
Vagy teljes műszeregység csere, de akkor a km-óra állásod a régiben marad.
AndyA
Ertem. Koszi!
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Gaben88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69544 Dátum:
2016.09.03 szombat, 01:17:40 »
Helló!
2003 előtti MK3-as 2.0 benzines autóba, tett már valaki WSS-M2C-204-A2 olajat? S gond nélkül működik vele a szervóegység?
szerk.:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.0
Ezt a takarítási folyamatot, az én autóm esetben is így kell elvégezni?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.04 vasárnap, 11:26:40 írta Gaben88
»
Naplózva
2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2814
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69545 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 17:17:07 »
Idézetet írta: D - 2016.09.02 péntek, 22:58:49
Ertem. Koszi!
A ki/be forrasztás jó játék ám, én már csináltam. Ónszippantó és vmi értelmesebb páka, forrasztó állomás kell hozzá, a 100W-os pillanatpáka csak úgy jó, ha óvatosan kapcsolgatva, ésszel melegíted. Én a régi rosszat nem kiforrasztottam, hanem oldalcsípő fogóval elvagdostam a lábait. Utána egyenként szépen ki lehetett húzogatni a maradékokat, persze melegítés mellett. A cseredarabnál ez nem játszik azt szépen türelmesen ónszippantóval, lábanként ki kell forrasztgatni. Persze ezzel kell kezdeni, nem a meglévő szétvágásával.
Az angol műszeregység kiváló donornak, 4-5000 Forintért tudsz venni, és utána lehet politechnikázni.
Ha nem tudsz forrasztani, vagy nincs türelmed hozzá, ne állj neki.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
nadotex
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69546 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 21:56:59 »
Sziasztok!
A szervo szivattyúmból csepeg az olaj az szíjtárcsa alól a tengelynél, itt van valami szimering ami cserélhető vagy valakinek van már tapasztalata hogy milyen alkatrész(tömítés) kell hozzá és mire ügyeljek ha megbontom?
Köszönöm a választ!
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69547 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 09:27:36 »
Fagyállót milyen érdemes venni, mire figyeljek?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27078
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69548 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 10:23:20 »
Idézetet írta: D - 2016.09.05 hétfő, 09:27:36
Fagyállót milyen érdemes venni, mire figyeljek?
Olyan kell, ami az alut nem bántja. De manapság kb. mind olyan, úgyhogy nagyon nem tudsz mellényúlni.
Az ajánlott keverés szerint belövöd, vagy megnézeted, hogy ami az autóban van, mit bír (benzinkútnál megmondják), és aszerint töltesz hozzá.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #69549 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 11:25:57 »
Sziasztok!
Írtam már régebben, hogy a víz hőfok folyamat 101-102 fokos, emiatt megy mindig a ventilátor a legnagyobb fokozaton és nem hűti vissza. Akkor hűti vissza ha elkezdem taposni neki. Álló helyben is ha 4-5 ezernél tartom fordulatot pár másodpercig. Ilyenkor 100 alá le megy a hőfok és a ventilátor is leáll, de utána szinte egyből vissza megy 100 fölé. Azt hittem hogy a vízpumpa a rossz, kicseréltettem, nem változott semmit. Ami benne volt eddig semmi kopás, sérülés nem volt rajta. Azt javasolták, hogy cseréljem még ki a termosztátot, hátha az lenne a baja.
Előtte a hűtő ki lett szedve, ki lett takarítva.
Ami még nem rég jelentkezett probléma, hogy ingadozik az alapjárat, kb 600-1000 körül. Nem akar leállni, nem fulladozik. Kis idő után abba hagyja, ha már fordulatszám mérő nem mozog, de még attól lehet hallani, hogy ingadozik. Fél meleg, meleg motornál csinálja, de akkor sem mindig. Ha beindítom, meg még ha megyek vele és kiveszem üresbe akkor szokta csinálni. Alapjárati motort ki tisztítani?
Naplózva
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Oldalak:
1
...
1384
1385
1386
1387
1388
1389
1390
[
1391
]
1392
1393
1394
1395
1396
1397
1398
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ