Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:14:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 [1391] 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21856210 alkalommal)
0 Felhasználó és 220 vendég van a témában
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #69500 Dátum: 2016.08.30 kedd, 08:57:56 »

Sziasztok!
Sajnos tegnap elő jött egy hiba.
Elindítom az autót és az alapjárat ingadozik 750-850 között. Sötétben látszik hogy a műszer fal világítása, fényszórók is ingadozó világítással vannak.
Megyek 5-10 km-t világítás ok, de az alapjárat ugyan úgy ingadozik.
Merre kezdjem el keresni a hibát? Illetve szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszi a segítséget.
 szomoru1
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #69501 Dátum: 2016.08.30 kedd, 09:20:40 »

Sziasztok!
Sajnos tegnap elő jött egy hiba.
Elindítom az autót és az alapjárat ingadozik 750-850 között. Sötétben látszik hogy a műszer fal világítása, fényszórók is ingadozó világítással vannak.
Megyek 5-10 km-t világítás ok, de az alapjárat ugyan úgy ingadozik.
Merre kezdjem el keresni a hibát? Illetve szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszi a segítséget.
 szomoru1

a generátort kell felújíttatnod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #69502 Dátum: 2016.08.30 kedd, 10:14:02 »

Sziasztok!
Véleményetekre lenne szükségem;
2 hete kb a blokk és a hengerfej találkozásánál, vékony olaj-olajsár jelent meg.
Idáig nem volt és elég zavaró.
Esetleg vélemény?
 szomoru1

Valszeg tömítés wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69503 Dátum: 2016.08.30 kedd, 10:24:36 »

Valszeg tömítés wave

Dehogy!

A karter belever a dűznibe. Ilyenkor irányjelző-folyadékot kell cserélni!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #69504 Dátum: 2016.08.30 kedd, 10:27:40 »

Dehogy!

A karter belever a dűznibe. Ilyenkor irányjelző-folyadékot kell cserélni!

AndyA

De csak akkor kell cserélni hogyha biztos az ember benne, hogy a tompított lámpa az elektromos állítóval -súly hatására- nem emeli meg a vezető oldali ülést eplus2
Naplózva

mondejó 2.5 V6
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #69505 Dátum: 2016.08.30 kedd, 10:50:44 »

Ez már meg történt, de a hiba nem szűnt meg, valszeg akkor marad a tömítés!
 worship



De csak akkor kell cserélni hogyha biztos az ember benne, hogy a tompított lámpa az elektromos állítóval -súly hatására- nem emeli meg a vezető oldali ülést eplus2
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #69506 Dátum: 2016.08.30 kedd, 10:53:23 »

a generátort kell felújíttatnod.

Szia!

Kimértem , terhelve és alapjáraton is az akksit és a generátort is.
Fixen, 14.46-ot mértem
Idősebb szerelő bácsi , annyit mondott hogy a helyemben cserélne egy Go szűrőt...  Undecided
Szombaton Szerbeknél tankoltam az igaz de a szűrőben csak 14e km van...
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #69507 Dátum: 2016.08.30 kedd, 11:11:58 »

Szia!

Kimértem , terhelve és alapjáraton is az akksit és a generátort is.
Fixen, 14.46-ot mértem
Idősebb szerelő bácsi , annyit mondott hogy a helyemben cserélne egy Go szűrőt...  Undecided
Szombaton Szerbeknél tankoltam az igaz de a szűrőben csak 14e km van...
ha nem hiszed amit írunk akkor minek kérdezed?

az öreg bácsi már a ladákhoz se ért annyit felejtett, nem hogy a ford smartcharge-ról azt is tudná, hogy eszik vagy isszák
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #69508 Dátum: 2016.08.30 kedd, 11:24:48 »

Szia!

Kimértem , terhelve és alapjáraton is az akksit és a generátort is.
Fixen, 14.46-ot mértem
Idősebb szerelő bácsi , annyit mondott hogy a helyemben cserélne egy Go szűrőt...  Undecided
Szombaton Szerbeknél tankoltam az igaz de a szűrőben csak 14e km van...

Azt ugye tudod, hogy a mondeo az elektromos védelem miatt ha a generátor meghibásodik képes a computer szabályozni a töltést?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69509 Dátum: 2016.08.30 kedd, 11:25:04 »

Szia!

Kimértem , terhelve és alapjáraton is az akksit és a generátort is.
Fixen, 14.46-ot mértem
Idősebb szerelő bácsi , annyit mondott hogy a helyemben cserélne egy Go szűrőt...  Undecided
Szombaton Szerbeknél tankoltam az igaz de a szűrőben csak 14e km van...

Nem az a baj, hogy nincs meg a fesz., hanem az, hogy a kopott bronzkefék miatt szórja a fesz. tüskéket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #69510 Dátum: 2016.08.30 kedd, 11:30:53 »

Szia!

Kimértem , terhelve és alapjáraton is az akksit és a generátort is.
Fixen, 14.46-ot mértem
Idősebb szerelő bácsi , annyit mondott hogy a helyemben cserélne egy Go szűrőt...  Undecided
Szombaton Szerbeknél tankoltam az igaz de a szűrőben csak 14e km van...
kérdeztél,válaszoltam.ezzel kell kezdeni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69511 Dátum: 2016.08.30 kedd, 12:34:26 »

De csak akkor kell cserélni hogyha biztos az ember benne, hogy a tompított lámpa az elektromos állítóval -súly hatására- nem emeli meg a vezető oldali ülést eplus2

https://www.youtube.com/watch?v=E6GsXhBb10k

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #69512 Dátum: 2016.08.30 kedd, 13:45:17 »


 2funny 2funny 2funny Hát ezen majdnem bepisiltem.  taps taps
Jövőre a kipufogó csapágy útmutató jön. Már alig várom  2funny 2funny
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69513 Dátum: 2016.08.30 kedd, 14:15:23 »

2funny 2funny 2funny Hát ezen majdnem bepisiltem.  taps taps
Jövőre a kipufogó csapágy útmutató jön. Már alig várom  2funny 2funny

Olyan van. Smiley

Legalábbis vannak olyan turbófeltöltők, ahol kerámia-gyolyóscsapágyat használnak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #69514 Dátum: 2016.08.30 kedd, 18:36:30 »

Szia!

Mai futkosás és szerelés eredményre vezetett.
Régi generátor le, másik fel. Alapjárati ingadozás ugyan úgy meg maradt.
Go szűrő le, új fel.
Alapjárat szépen egyenletesen, ahogy kell.
Csak Omv és Molon tankolok. kb 13e km volt a Bosch szűrőben...  szomoru1 szomoru1
Köszönöm a segítségeteket és a tippeket.
 worship


kérdeztél,válaszoltam.ezzel kell kezdeni.
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #69515 Dátum: 2016.08.30 kedd, 18:49:15 »

Sziasztok,
kipufogó csere állok és olvastam, hogy volt variálás, hogy a közép dob nélküli autóra jó e a közép dobos rendszer. Jelenleg csak hátsó dobos rendszer van a kocsin, de a dob is meg a cső is kuka. Úgy gondoltam, hogy a flexi cső után mindent kukázok és a Bosal oldalán található közép dobost rendszert teszem rá. Életképes az ötlet?

http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_select_order_list.php?query_nr=20&sysnr=03496050

285-057   Középső kipufogódob
279-065   Hátsó kipufogódob
250-265   Bilincs   
255-051   Gumiszerelék x2
256-601   Tömítés   
258-056   Anya x2
255-121   Gumiszerelék

Senki?   rinya
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #69516 Dátum: 2016.08.30 kedd, 20:23:48 »

Szia!

Mai futkosás és szerelés eredményre vezetett.
Régi generátor le, másik fel. Alapjárati ingadozás ugyan úgy meg maradt.
Go szűrő le, új fel.
Alapjárat szépen egyenletesen, ahogy kell.
Csak Omv és Molon tankolok. kb 13e km volt a Bosch szűrőben...  szomoru1 szomoru1
Köszönöm a segítségeteket és a tippeket.
 worship


eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #69517 Dátum: 2016.08.30 kedd, 20:39:10 »

Szia!

Mai futkosás és szerelés eredményre vezetett.
Régi generátor le, másik fel. Alapjárati ingadozás ugyan úgy meg maradt.
Go szűrő le, új fel.
Alapjárat szépen egyenletesen, ahogy kell.
Csak Omv és Molon tankolok. kb 13e km volt a Bosch szűrőben...  szomoru1 szomoru1
Köszönöm a segítségeteket és a tippeket.
 worship


10 e.km csere periódus a legtöbbünknél  Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #69518 Dátum: 2016.08.30 kedd, 20:41:33 »

10 e.km csere periódus a legtöbbünknél  Wink

 eljen

a gyári előírás meg 60e!!! wow1 wow1
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #69519 Dátum: 2016.08.30 kedd, 20:46:16 »

eljen

a gyári előírás meg 60e!!! wow1 wow1
Azt meghagyom azoknak a tanult mérnököknek akik kitalálták igaz ebből van kereslet az ebböl kifolyólag tönkrement alkatrészre. Grin
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #69520 Dátum: 2016.08.30 kedd, 23:20:54 »

Azt meghagyom azoknak a tanult mérnököknek akik kitalálták igaz ebből van kereslet az ebböl kifolyólag tönkrement alkatrészre. Grin

Nem kell szutykos vagy vizes gázolajat tankolni, és akkor nincs probléma abból a 60ezres csereperiódusból. A szűrés minősége nem romlik ahogy telítődik, és ha rendes gázolajat kap 60 ezer alatt nem fog eltömődni.
Naplózva
Stiffler
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #69521 Dátum: 2016.08.30 kedd, 23:57:13 »

2003 2.0 tdci  135 le ,volt valakinek tapasztalata ,hogy 140-150km/h felett az autó lerak szervízbe?gyújtas le vissza azt gooo tovabb.kivetel nelkül kigyorsításkor és nagy sebességnél  alló helyből felpakolva kigyorsításkor csak 5 sebessègnél a leirt tempó után.Az autó tökéletessen jàr,indul megy mint szél 5.be alajáraton gyönyörűen  elmegyek.Csakis és kizárólag autopályán nagy sebessegnél. Fogyasztás asszonynál 6.5 nalam max 7.1. Varom a tippeket annyit leszögezek,hogy pár atvizsgslat mar meg volt,a ford szervizbe szétt  tett karokkal  álltak
Nem kell szutykos vagy vizes gázolajat tankolni, és akkor nincs probléma abból a 60ezres csereperiódusból. A szűrés minősége nem romlik ahogy telítődik, és ha rendes gázolajat kap 60 ezer alatt nem fog eltömődni.
Naplózva

gggloria
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #69522 Dátum: 2016.08.31 szerda, 13:15:59 »

sziasztok ..tud vki eladó 6sebesseges váltó gombot eladót ??
Naplózva
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #69523 Dátum: 2016.08.31 szerda, 14:53:26 »

2003 2.0 tdci  135 le ,volt valakinek tapasztalata ,hogy 140-150km/h felett az autó lerak szervízbe?gyújtas le vissza azt gooo tovabb.kivetel nelkül kigyorsításkor és nagy sebességnél  alló helyből felpakolva kigyorsításkor csak 5 sebessègnél a leirt tempó után.Az autó tökéletessen jàr,indul megy mint szél 5.be alajáraton gyönyörűen  elmegyek.Csakis és kizárólag autopályán nagy sebessegnél. Fogyasztás asszonynál 6.5 nalam max 7.1. Varom a tippeket annyit leszögezek,hogy pár atvizsgslat mar meg volt,a ford szervizbe szétt  tett karokkal  álltak
Ez valami google fordítóval készült szöveg? Mert én nem értem... De biztos velem van a baj...  hehe
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #69524 Dátum: 2016.08.31 szerda, 16:35:01 »

Sziasztok.
Kedves embörök, az lenne a kérdésem, hogy talál a benzines klima kompresszor a tddi re?
Köszi.  integet2
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #69525 Dátum: 2016.08.31 szerda, 19:21:52 »

Hát 15-18e-ént szoktam cserélni, havi 6-7e km-t megyek meló miatt...
 szomoru1

Azt meghagyom azoknak a tanult mérnököknek akik kitalálták igaz ebből van kereslet az ebböl kifolyólag tönkrement alkatrészre. Grin
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69526 Dátum: 2016.08.31 szerda, 21:17:11 »

Sziasztok.
Kedves embörök, az lenne a kérdésem, hogy talál a benzines klima kompresszor a tddi re?
Köszi.  integet2

A négy csavarjából háromnak van luk a TDDi-n is, szóval igen, fel lehet szerelni, ha nagyon akarod.

Viszont a csőcsatlakozásokat máshol hordja, és szerintem odáig nem tudod elhajtogatni a tádé klímacsöveit. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Stiffler
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #69527 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 12:54:57 »

Ez valami google fordítóval készült szöveg? Mert én nem értem... De biztos velem van a baj...  hehe
Hát mire vagy kiváncsi mert eléggé rövid,de velős az infó.Konkrét tények vannak.
Naplózva

WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #69528 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 13:01:18 »

Hát mire vagy kiváncsi mert eléggé rövid,de velős az infó.Konkrét tények vannak.

Olvasd el amit írtál, de olvasd ne félszavakból rakd össze a mondatot megérted mire céloz Smiley
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Stiffler
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #69529 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 14:16:49 »

Hát nem kevés szakmai hátterrel nekem kiindulópontnak bőven eleg az infó sajnos arról nem tehetek ha valaki nem látja a fától az erdőt.
Ha valakit érdekelne a részlet szivessen leírom csak nem akartam 3 oldallal kezdeni.
Naplózva

jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #69530 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 15:58:42 »

Ma megint indult úgy, hogy lehet nem kell vennem.Lehet a riasztó húzta le vagy a rádió  előlap rajta maradt  azon a 2 napon amikor nem indult  .Most a riasztót vissza kapcsoltam és ha így jó akkor valószínű a rádió a ludas.  

Nem úszom meg az aksi vetelt a magnó 10 perc alatt lehuzza a világítás 5 perc alatt. Veszek egy Varta silvert 61st.Köszönöm a javaslatokat.
.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #69531 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 16:21:44 »

2003 2.0 tdci  135 le ,volt valakinek tapasztalata ,hogy 140-150km/h felett az autó lerak szervízbe?gyújtas le vissza azt gooo tovabb.kivetel nelkül kigyorsításkor és nagy sebességnél  alló helyből felpakolva kigyorsításkor csak 5 sebessègnél a leirt tempó után.Az autó tökéletessen jàr,indul megy mint szél 5.be alajáraton gyönyörűen  elmegyek.Csakis és kizárólag autopályán nagy sebessegnél. Fogyasztás asszonynál 6.5 nalam max 7.1. Varom a tippeket annyit leszögezek,hogy pár atvizsgslat mar meg volt,a ford szervizbe szétt  tett karokkal  álltak

Nekem anno két ok miatt csinált ilyet:
1. Az egyik porlasztó hülyéskedett, és újra kellett programozni. Kb 1,5 évente jött elő.
2. Kezdte elveszteni a maximum nyomást a nagynyomású, végül eladás előtt fel kellett újíttatnom. Mérjenek rá, nekem már csak 1300 bar körül tudott ha jól emlékszem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #69532 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 16:47:00 »

Nem úszom meg az aksi vetelt a magnó 10 perc alatt lehuzza a világítás 5 perc alatt. Veszek egy Varta silvert 61st.Köszönöm a javaslatokat.
.
a töltést is ellenőriztesd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #69533 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 20:41:59 »

Nem kell szutykos vagy vizes gázolajat tankolni, és akkor nincs probléma abból a 60ezres csereperiódusból. A szűrés minősége nem romlik ahogy telítődik, és ha rendes gázolajat kap 60 ezer alatt nem fog eltömődni.
És hol adnak ilyen szutyok vizes gázolajat?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Szpeki
Vendég
« Új hozzászólás #69534 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 21:05:44 »

Sziasztok!

Kicseréltem a váltó tartó bakot! Biztos új/teli volt a csavar rögzítő mert nyomott rá a szaki bőven!  falbav falbav falbav
 A leállításnál a csattanás megszűnt! illetve a kopogások menet közben!!

Viszont leállításnál még mindig megrázza a kasznit a motor! nincs hangja! egyáltalán!

melyik bak szokott még "tönkre menni a legsűrűbben?
nem akarom, hogy tönkre tegye az új bakot!
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #69535 Dátum: 2016.09.02 péntek, 00:07:48 »

a töltést is ellenőriztesd.

Megnezte egy autoszerelő  (nem villamossagi )és azt mondta az akku rosz. Ma vettem egy bosh s5t a bardiba de vissza is adtam mert az hagyján, hogy tiszta por volt de olyan volt mintha már elkezdet volna oxidalodni. Nem volt  másik bosh így exide premium lett.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #69536 Dátum: 2016.09.02 péntek, 06:24:59 »

Sziasztok!

Kicseréltem a váltó tartó bakot! Biztos új/teli volt a csavar rögzítő mert nyomott rá a szaki bőven!  falbav falbav falbav
 A leállításnál a csattanás megszűnt! illetve a kopogások menet közben!!

Viszont leállításnál még mindig megrázza a kasznit a motor! nincs hangja! egyáltalán!

melyik bak szokott még "tönkre menni a legsűrűbben?
nem akarom, hogy tönkre tegye az új bakot!
Tisztelt Fórumtárs!
A cserélt "sebváltó nyomatéktámon" kívül még 2 db tényleges motortartóbak van a gépben. Az egyik a levegőszűrő alatt a másik, a menetirány szerinti jobboldalon. Ezek ritkán mennek tönkre, ezért mindkettőt alaposan meg kell vizsgálni mivel keményen megkérik az árát. Talán a levegőszűrő alatti a kényesebb és a sérülékenyebb. A sérült gumielem viszont jól látható, ami alapján eldönthető a csere. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TelekiTomi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #69537 Dátum: 2016.09.02 péntek, 08:21:16 »

Sziasztok  vigyor3

Ez a hibajelzés jelenik meg a műszerfalon majd pár száz km után eltűnik, aztán megint jelzi...


A kép csak illusztráció! ( és természetesen tudom hogy a képen a kézifék be van húzva  hehe )

A szerelő hibaolvasója EGR hibát írt ki, le is szerelte kitakarította de aztán megint kigyulladt. Azt vettem észre hogy a kocsi nem mindig indul be elsőre... van amikor csak teker az önindító de nem indul, ilyenkor újraindítom és második alkalommal már simán indul.
Lehet valami összefüggés ? Volt már ilyen valakinek?

2003.03.12. Mondeo 1.8i 16v ambiente

wf04xxgbb43k83761
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #69538 Dátum: 2016.09.02 péntek, 19:01:39 »

Sziasztok!

Amióta megvan a kocsi küzdök azzal a problémával, hogy ha rásüt a nap a csomagtér ajtóra, akkor nem tudom kinyitni.
Ma elérte az ingerküszöbömet a dolog elkezdtem megoldást keresni rá a neten, de nem találok semmit.
Tehát a jelenség az, hogy közvetlen napsütés hatására egyszerűen nem nyílik ki az ajtó. Ahogy nyomkodom a mikrokapcsolót dolgozik a zár hallom. Persze egy idő múlva letilt a zár is (gondolom túlmelegszik), de később újra próbálkozva megint működik. Az ajtó viszont meg sem moccan. A fél autót felemelhetem vele, akkor se. Néha picit megmoccan, de csak annyira, hogy bent világítson a lámpa. Ennél jobban sose.
Ha elmegy a nap vagy 10 percig árnyékban áll (lehül) a kocsi hátulja, akkor újból előírásszerűen működik minden.

Tapasztalt  már valaki ilyet? Mi a megoldás?
2003 -as (faceliftes) kombi.

Elértem abba az állapotba, hogy már egyáltalán nem nyílt a hátsó ajtó és ez már ok volt arra, hogy nekiálljak barkácsolni.
Szétszedtem és a zárnyitó motorral volt a gond. Sőt, rögtön két gond is volt vele:
1 - a sok mozgás szépen lemarta a ki-be mozgó műanyag pöcökről a menetet, ami kis műanyagforgács alakjában akadályozta a mozgását
2 - elgyengült benne a motor és bár a forgács kitakarítása után terhelés nélkül jól működött, de a zárszerkezetet már nem bírta kinyitni

Ahogy keresgéltem a neten, sehol sem találtam új belevaló motort. De aztán hirtelen megláttam egy "385827061C" cikkszámú Passat/Superb csomagtérnyitót ami pont így néz ki. Nosza meg is vettem gyorsan 5 ropiért. Most az előbb be is szereltem és jelentem csodálatosan és erősen működik. Jobban mint új korában, de tényleg.
Ami eltér a gyári nyitótól az a rögzítése, mert a Ford sima lemezcsavart hajt a műanyagba, míg a VW "tőcsavaros". Illetve a pöcök a végén ami a zárszerkezetbe akad. Viszont ez összecserélhető.
Szóval kb. 30 perc nettó szereléssel (ajtó + zár szét-össze) megoldódott a probléma.

Gondoltam leírom, hátha másnak is van ilyen gondja...
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #69539 Dátum: 2016.09.02 péntek, 21:29:21 »

Hali!

A kilóméterórán a jobboldali kijelző közepén egy olyan folt jelent meg, mintha nedves lenne. + elszállt a háttérvilágítása. (ezeket leszámítva teljesen jól működik) Ezt lehet orvosolni a kijelző cseréjével, vagy vehetek egy egész kilométerórát?  Roll Eyes
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #69540 Dátum: 2016.09.02 péntek, 21:55:20 »

 eljen készíts cikket.megy az faq ba.
Elértem abba az állapotba, hogy már egyáltalán nem nyílt a hátsó ajtó és ez már ok volt arra, hogy nekiálljak barkácsolni.
Szétszedtem és a zárnyitó motorral volt a gond. Sőt, rögtön két gond is volt vele:
1 - a sok mozgás szépen lemarta a ki-be mozgó műanyag pöcökről a menetet, ami kis műanyagforgács alakjában akadályozta a mozgását
2 - elgyengült benne a motor és bár a forgács kitakarítása után terhelés nélkül jól működött, de a zárszerkezetet már nem bírta kinyitni

Ahogy keresgéltem a neten, sehol sem találtam új belevaló motort. De aztán hirtelen megláttam egy "385827061C" cikkszámú Passat/Superb csomagtérnyitót ami pont így néz ki. Nosza meg is vettem gyorsan 5 ropiért. Most az előbb be is szereltem és jelentem csodálatosan és erősen működik. Jobban mint új korában, de tényleg.
Ami eltér a gyári nyitótól az a rögzítése, mert a Ford sima lemezcsavart hajt a műanyagba, míg a VW "tőcsavaros". Illetve a pöcök a végén ami a zárszerkezetbe akad. Viszont ez összecserélhető.
Szóval kb. 30 perc nettó szereléssel (ajtó + zár szét-össze) megoldódott a probléma.

Gondoltam leírom, hátha másnak is van ilyen gondja...

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69541 Dátum: 2016.09.02 péntek, 22:06:33 »

Elértem abba az állapotba, hogy már egyáltalán nem nyílt a hátsó ajtó és ez már ok volt arra, hogy nekiálljak barkácsolni.
Szétszedtem és a zárnyitó motorral volt a gond. Sőt, rögtön két gond is volt vele:
1 - a sok mozgás szépen lemarta a ki-be mozgó műanyag pöcökről a menetet, ami kis műanyagforgács alakjában akadályozta a mozgását
2 - elgyengült benne a motor és bár a forgács kitakarítása után terhelés nélkül jól működött, de a zárszerkezetet már nem bírta kinyitni

Ahogy keresgéltem a neten, sehol sem találtam új belevaló motort. De aztán hirtelen megláttam egy "385827061C" cikkszámú Passat/Superb csomagtérnyitót ami pont így néz ki. Nosza meg is vettem gyorsan 5 ropiért. Most az előbb be is szereltem és jelentem csodálatosan és erősen működik. Jobban mint új korában, de tényleg.
Ami eltér a gyári nyitótól az a rögzítése, mert a Ford sima lemezcsavart hajt a műanyagba, míg a VW "tőcsavaros". Illetve a pöcök a végén ami a zárszerkezetbe akad. Viszont ez összecserélhető.
Szóval kb. 30 perc nettó szereléssel (ajtó + zár szét-össze) megoldódott a probléma.

Gondoltam leírom, hátha másnak is van ilyen gondja...


Írd le kicsit bővebben, lehetőleg fényképekkel is illusztrálva, és HZsolt92 csinál belőle FAQtya cikket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69542 Dátum: 2016.09.02 péntek, 22:08:11 »

Hali!

A kilóméterórán a jobboldali kijelző közepén egy olyan folt jelent meg, mintha nedves lenne. + elszállt a háttérvilágítása. (ezeket leszámítva teljesen jól működik) Ezt lehet orvosolni a kijelző cseréjével, vagy vehetek egy egész kilométerórát?  Roll Eyes

Az ilyesmi az LCD halál szokik lenni. Az izzót ki tudod cserélni, arról van FAQ cikk. A kijelző is cserélhető - csak venni kell egy másik műszeregységet, amiből kinyered a cseredarabot. Smiley

Vagy teljes műszeregység csere, de akkor a km-óra állásod a régiben marad.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #69543 Dátum: 2016.09.02 péntek, 22:58:49 »

Az ilyesmi az LCD halál szokik lenni. Az izzót ki tudod cserélni, arról van FAQ cikk. A kijelző is cserélhető - csak venni kell egy másik műszeregységet, amiből kinyered a cseredarabot. Smiley

Vagy teljes műszeregység csere, de akkor a km-óra állásod a régiben marad.

AndyA

Ertem. Koszi!
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #69544 Dátum: 2016.09.03 szombat, 01:17:40 »

Helló!

2003 előtti MK3-as 2.0 benzines autóba, tett már valaki WSS-M2C-204-A2 olajat? S gond nélkül működik vele a szervóegység?

szerk.: http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.0
Ezt a takarítási folyamatot, az én autóm esetben is így kell elvégezni?
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.04 vasárnap, 11:26:40 írta Gaben88 » Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #69545 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 17:17:07 »

Ertem. Koszi!
A ki/be forrasztás jó játék ám, én már csináltam. Ónszippantó és vmi értelmesebb páka, forrasztó állomás kell hozzá, a 100W-os pillanatpáka csak úgy jó, ha óvatosan kapcsolgatva, ésszel melegíted. Én a régi rosszat nem kiforrasztottam, hanem oldalcsípő fogóval elvagdostam a lábait. Utána egyenként szépen ki lehetett húzogatni a maradékokat, persze melegítés mellett. A cseredarabnál ez nem játszik azt szépen türelmesen ónszippantóval, lábanként ki kell forrasztgatni. Persze ezzel kell kezdeni, nem a meglévő szétvágásával.
Az angol műszeregység kiváló donornak, 4-5000 Forintért tudsz venni, és utána lehet politechnikázni.
Ha nem tudsz forrasztani, vagy nincs türelmed hozzá, ne állj neki.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #69546 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 21:56:59 »

Sziasztok!

A szervo szivattyúmból csepeg az olaj az szíjtárcsa alól a tengelynél, itt van valami szimering ami cserélhető vagy valakinek van már tapasztalata hogy milyen alkatrész(tömítés) kell hozzá és mire ügyeljek ha megbontom?

Köszönöm a választ! worship
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #69547 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 09:27:36 »

Fagyállót milyen érdemes venni, mire figyeljek?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69548 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 10:23:20 »

Fagyállót milyen érdemes venni, mire figyeljek?

Olyan kell, ami az alut nem bántja. De manapság kb. mind olyan, úgyhogy nagyon nem tudsz mellényúlni.

Az ajánlott keverés szerint belövöd, vagy megnézeted, hogy ami az autóban van, mit bír (benzinkútnál megmondják), és aszerint töltesz hozzá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #69549 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 11:25:57 »


Sziasztok!

Írtam már régebben, hogy a víz hőfok folyamat 101-102 fokos, emiatt megy mindig a ventilátor a legnagyobb fokozaton és nem hűti vissza. Akkor hűti vissza ha elkezdem taposni neki. Álló helyben is ha 4-5 ezernél tartom fordulatot pár másodpercig. Ilyenkor 100 alá le megy a hőfok és a ventilátor is leáll, de utána szinte egyből vissza megy 100 fölé. Azt hittem hogy a vízpumpa a rossz, kicseréltettem, nem változott semmit. Ami benne volt eddig semmi kopás, sérülés nem volt rajta. Azt javasolták, hogy cseréljem még ki a termosztátot, hátha az lenne a baja.
Előtte a hűtő ki lett szedve, ki lett takarítva.

Ami még nem rég jelentkezett probléma, hogy ingadozik az alapjárat, kb 600-1000 körül. Nem akar leállni, nem fulladozik. Kis idő után abba hagyja, ha már fordulatszám mérő nem mozog, de még attól lehet hallani, hogy ingadozik. Fél meleg, meleg motornál csinálja, de akkor sem mindig. Ha beindítom, meg még ha megyek vele és kiveszem üresbe akkor szokta csinálni. Alapjárati motort ki tisztítani?
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Oldalak: 1 ... 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 [1391] 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.