Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.23 kedd, 16:11:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1542
1543
1544
1545
1546
1547
1548
[
1549
]
1550
1551
1552
1553
1554
1555
1556
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19718299 alkalommal)
Scratch
és 30 vendég van a témában
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77400 Dátum:
2021.09.10 péntek, 15:56:16 »
Sziasztok! 2006-os fl2-es st küszöb spoiler, hogy van rögzítve? Csavarokkal vagy esetleg ragasztva van?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77401 Dátum:
2021.09.11 szombat, 13:53:55 »
Sziasztok!
Van egy olyan jelenség, hogy az anyós oldalon nem mindig nyílik kívülről az ajtó.
Van annak valami állítási lehetősége, vagy csere?
Köszi a segítséget!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77402 Dátum:
2021.09.13 hétfő, 08:45:20 »
Idézetet írta: Attila925 - 2021.09.11 szombat, 13:53:55
Sziasztok!
Van egy olyan jelenség, hogy az anyós oldalon nem mindig nyílik kívülről az ajtó.
Van annak valami állítási lehetősége, vagy csere?
Köszi a segítséget!
A dupla reteszelés oldja a fizikai kapcsolatot a kilincs és a zár között. Ha ez nyitáskor nem áll helyre, akkor nem tudod a külső kilinccsel az ajtót nyitni --> leginkább cserés a zárszerkezet. Bontósoktól kapsz pár ezer Ft-ért.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77403 Dátum:
2021.09.13 hétfő, 17:18:15 »
Idézetet írta: Attila925 - 2021.09.11 szombat, 13:53:55
Sziasztok!
Van egy olyan jelenség, hogy az anyós oldalon nem mindig nyílik kívülről az ajtó.
Van annak valami állítási lehetősége, vagy csere?
Köszi a segítséget!
Ha nem a távirányítós nyitással van baj, akkor tessék rendesen nyitni az ajtót
Gondolom húzod a kilincset és nem nyílik, annak idején a szerelő barátom azt mondta, hogy az emberek 90% nem jól nyitja az ilyen fajta ajtókilincseket,
mivel nekem ugyan ez a bajom volt az MK3-nál.
Azt mondta hüvelykujjat támasszam neki a kulcshelynek és ugy nyissam és lás csodát kitudtam nyitni, azóta is ha simán meghúzom nem nyílik,
de ha támasztom a hüvelykujjam , akkor simán minden nyitásra
Nem tudom megmagyarázni miért, de igy tökéletesen lehet nyitni
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77404 Dátum:
2021.09.15 szerda, 13:42:06 »
Sziasztok! Valaki tudna segíteni nekem abban, hogy 2006-is st tdci első és hátsó lengéscsillapító cikkszámba? Olvastam, hogy a lengéscsillapító és a rugó is más elviekben.
Ha segít valamit, akkor ez az alvázszám :
WF05XXGBB56Y51868
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77405 Dátum:
2021.09.15 szerda, 13:56:10 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.09.15 szerda, 13:42:06
Sziasztok! Valaki tudna segíteni nekem abban, hogy 2006-is st tdci első és hátsó lengéscsillapító cikkszámba? Olvastam, hogy a lengéscsillapító és a rugó is más elviekben.
Ha segít valamit, akkor ez az alvázszám :
WF05XXGBB56Y51868
Segít. :-)
Mindjárt megnézem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77406 Dátum:
2021.09.15 szerda, 13:57:58 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.09.15 szerda, 13:42:06
Sziasztok! Valaki tudna segíteni nekem abban, hogy 2006-is st tdci első és hátsó lengéscsillapító cikkszámba? Olvastam, hogy a lengéscsillapító és a rugó is más elviekben.
Ha segít valamit, akkor ez az alvázszám :
WF05XXGBB56Y51868
https://ford.7zap.com/en/car/99/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77407 Dátum:
2021.09.15 szerda, 16:06:31 »
Idézetet írta: alf® - 2021.09.15 szerda, 13:57:58
https://ford.7zap.com/en/car/99/
Miután ki töltöttem az adatokat sajna az oldal nem lép tovább hiába nyomok rá.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77408 Dátum:
2021.09.15 szerda, 16:58:57 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.09.15 szerda, 16:06:31
Miután ki töltöttem az adatokat sajna az oldal nem lép tovább hiába nyomok rá.
Mindegy, PÜ-ben megkaptad már. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77409 Dátum:
2021.09.15 szerda, 19:50:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.09.15 szerda, 16:58:57
Mindegy, PÜ-ben megkaptad már. :-)
AndyA
Köszönöm szépen
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77410 Dátum:
2021.09.15 szerda, 20:52:13 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.09.15 szerda, 16:06:31
Miután ki töltöttem az adatokat sajna az oldal nem lép tovább hiába nyomok rá.
nem megy a szerver elérése...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
doky7
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77411 Dátum:
2021.09.15 szerda, 22:30:02 »
Szasztok ! Idén nem volt eddig semmi gondom a 2002-es kiadású Mondeo MK3 2000 ccm TDCI kombimmal, azonban reggel az első indításnál a műszerfalon folyamatosan világított a menetstabilizáló ikonja, más egyéb probléma nem látszott. Nyomkodtam az ESP kapcsoló gombját de semmi nem történt. Elindultam, aztán kigyulladt a töltésjelzőm is pár száz méter után. Uticélomhoz érve leállítottam a gépet , fél óra elteltével újra indítottam az autót , mire minden hibajelzés megszünt, azonban pár perc után kigyulladt ismét a töltésjelzőm, és folyamatosan hazáig világított. Generátort 3 éve cseréltettem , az aksi kb 5 éves (motorcraft) . Szerintetek mi lehet a baj.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77412 Dátum:
2021.09.16 csütörtök, 09:30:30 »
Idézetet írta: doky7 - 2021.09.15 szerda, 22:30:02
Szasztok ! Idén nem volt eddig semmi gondom a 2002-es kiadású Mondeo MK3 2000 ccm TDCI kombimmal, azonban reggel az első indításnál a műszerfalon folyamatosan világított a menetstabilizáló ikonja, más egyéb probléma nem látszott. Nyomkodtam az ESP kapcsoló gombját de semmi nem történt. Elindultam, aztán kigyulladt a töltésjelzőm is pár száz méter után. Uticélomhoz érve leállítottam a gépet , fél óra elteltével újra indítottam az autót , mire minden hibajelzés megszünt, azonban pár perc után kigyulladt ismét a töltésjelzőm, és folyamatosan hazáig világított. Generátort 3 éve cseréltettem , az aksi kb 5 éves (motorcraft) . Szerintetek mi lehet a baj.
generátor,akksi...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
doky7
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77413 Dátum:
2021.09.16 csütörtök, 18:42:46 »
Idézetet írta: alf® - 2021.09.16 csütörtök, 09:30:30
generátor,akksi...
Köszi, Felfegyverkeztem -lakatfogó- poreltávolító spray-kontox 10 spray, motorház fel -> sorban aksi saru csavar ok.-> + saru rögzítő rendben -> önindító csavar rendben-> generátor csavar hoppá kézzel tekerhető !! Meg lett a hiba ( ez olcsó lett)! Üresen- terhelve minden rendben ! Visszajelzők OK.
Köszi még egyszer a segítséget !
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77414 Dátum:
2021.09.16 csütörtök, 19:59:01 »
Idézetet írta: doky7 - 2021.09.16 csütörtök, 18:42:46
Köszi, Felfegyverkeztem -lakatfogó- poreltávolító spray-kontox 10 spray, motorház fel -> sorban aksi saru csavar ok.-> + saru rögzítő rendben -> önindító csavar rendben-> generátor csavar hoppá kézzel tekerhető !! Meg lett a hiba ( ez olcsó lett)! Üresen- terhelve minden rendben ! Visszajelzők OK.
Köszi még egyszer a segítséget !
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
eporosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77415 Dátum:
2021.09.18 szombat, 11:07:34 »
Sziasztok,
Hátha valakinek ismerős a hibajelenség és tud segíteni.Van egy 2.0l-es DDI (115LE) szerelt drágaságom. Jól indul és nyomatékosan megy, de kb. 20 km megtétele után elkezd rángatni a motor és ki idő múlva le is áll. Ezután nem is lehet elindítani, várni kell vele. A várakozással arányosan újra lehet vele menni x km-et. Pl. ha 1 órát várok akkor 5 km-et is el lehet vele jutni. Egy fél nap eltelte után már újra 20 km a hatótáv. A porlasztócsúcsok be lettek mérve, azok megfelelőek, a gázolajszűrő is ki lett cserélve. A lefulladáskor a tankban nincs vákum (volt egy olyan feltételezésem, hogy kb ezt a 20 km-re elég üzemeanyagot tud kiszívni a tápszívattyú a tankból és a utána a vákum miatt már nem tud töbet, de ez a feltételezésem megdőlt). Az EGR szelepet az előző tulajdonsok ledugózták. A computer azt írja, hogy üzemanyagellátási probléma van. Elképelhető, hogy a tápszivattyúval van a probléma, csak akkor nem értem, hogy miért tudok megtenni vele "hideg motorral" 20 km-et és miért kell várni, hogy "kihüljön" a motor?
Köszi, Ezi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77416 Dátum:
2021.09.18 szombat, 11:38:26 »
Idézetet írta: eporosz - 2021.09.18 szombat, 11:07:34
Sziasztok,
Hátha valakinek ismerős a hibajelenség és tud segíteni.Van egy 2.0l-es DDI (115LE) szerelt drágaságom. Jól indul és nyomatékosan megy, de kb. 20 km megtétele után elkezd rángatni a motor és ki idő múlva le is áll. Ezután nem is lehet elindítani, várni kell vele. A várakozással arányosan újra lehet vele menni x km-et. Pl. ha 1 órát várok akkor 5 km-et is el lehet vele jutni. Egy fél nap eltelte után már újra 20 km a hatótáv. A porlasztócsúcsok be lettek mérve, azok megfelelőek, a gázolajszűrő is ki lett cserélve. A lefulladáskor a tankban nincs vákum (volt egy olyan feltételezésem, hogy kb ezt a 20 km-re elég üzemeanyagot tud kiszívni a tápszívattyú a tankból és a utána a vákum miatt már nem tud töbet, de ez a feltételezésem megdőlt). Az EGR szelepet az előző tulajdonsok ledugózták. A computer azt írja, hogy üzemanyagellátási probléma van. Elképelhető, hogy a tápszivattyúval van a probléma, csak akkor nem értem, hogy miért tudok megtenni vele "hideg motorral" 20 km-et és miért kell várni, hogy "kihüljön" a motor?
Köszi, Ezi
tápszivattyú vagy a reléje haldokolhat.
Idézek:
"Szia!
Az AC pumpa a F27 biztosítékon keresztül, az F341 relén át, az inercia relé közbeiktatásával kap áramot.
http://knigaproavto.ru/shemy/en/ford/mondeo/477-2000-2007-ford-mondeo-mk3-fuse-box-diagram.html
A linkelt oldalon megtalálod az F27, F341 helyét, az inercia relé meg a vezető oldalon, a bal boka magasságában van, ütközéskor lép életbe és tiltja az üa. ellátást.
Az F341 relét a PCM vezérli, az F42 biztosíték segedelmével, a PCM meg összeköttetésben áll az adagoló elektronikával."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77417 Dátum:
2021.09.19 vasárnap, 12:05:06 »
Sziasztok.
Elkopott a gyári kulcs az autóhoz, szeretnék egy újat.
Mi ennek a menete?
Veszek egy nyers kulcsot és belemaradtatom?
Üdv.
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77418 Dátum:
2021.09.19 vasárnap, 12:21:02 »
Idézetet írta: Palermo - 2021.09.19 vasárnap, 12:05:06
Sziasztok.
Elkopott a gyári kulcs az autóhoz, szeretnék egy újat.
Mi ennek a menete?
Veszek egy nyers kulcsot és belemaradtatom?
Üdv.
igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77419 Dátum:
2021.09.19 vasárnap, 18:45:34 »
Idézetet írta: alf® - 2021.09.19 vasárnap, 12:21:02
igen
Aztán az immo-t és a távirányítót felprogramoz(tat)od...
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77420 Dátum:
2021.09.19 vasárnap, 19:02:09 »
Idézetet írta: Gyuri74 - 2021.09.19 vasárnap, 18:45:34
Aztán az immo-t és a távirányítót felprogramoz(tat)od...
a bicskakulcsban nem lehet csak a szárat cserélni?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77421 Dátum:
2021.09.20 hétfő, 10:14:40 »
Idézetet írta: Palermo - 2021.09.19 vasárnap, 12:05:06
Sziasztok.
Elkopott a gyári kulcs az autóhoz, szeretnék egy újat.
Mi ennek a menete?
Veszek egy nyers kulcsot és belemaradtatom?
Üdv.
"Üres" kulcsot óccón kapsz az Alin vagy eBayen. A szárat hozzáértő kulcsos a régi alapján (vagy pótkulcs alapján, ami még nem olyan kopott) simán legyártja. Utána át kell tenni bele a távirányító pici nyákját és az immo üvegkapszuláját a régiből.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2021.09.25 szombat, 14:15:41 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77422 Dátum:
2021.09.24 péntek, 17:39:03 »
Idézetet írta: Palermo - 2021.09.19 vasárnap, 12:05:06
Sziasztok.
Elkopott a gyári kulcs az autóhoz, szeretnék egy újat.
Mi ennek a menete?
Veszek egy nyers kulcsot és belemaradtatom?
Üdv.
Igazából elég egy kulcsszárat venned és bemaratod. Ennyi.
https://www.google.com/search?q=ford+kulcssz%C3%A1r&sxsrf=AOaemvJYWl6Hxac79gpZLC5GktCwrh45yA:1632497790378&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwik85CX-JfzAhXE-KQKHSSlDVoQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1366&bih=625
Ottó
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77423 Dátum:
2021.09.29 szerda, 19:02:52 »
Az normális ha megy a fűtés vagy a klíma, bekapcsol a hűtőventilátor?
12 fok külső hőmérsékletnél, nem húzatva a motort?
Beálltam a parkolóba és addig nem állt le a ventilátor, amíg ki nem kapcsoltam a fűtést.
Egyszer már sikerült felforralnom a hűtővizet hegymenet után nyáron,
szét is ment a kiegyenlítő tartály, azóta várok terhelt menet után a visszahűtéssel, de most 12 foknál nem értem miért csinálja.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.09.29 szerda, 19:12:03 írta zeix
»
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77424 Dátum:
2021.09.30 csütörtök, 06:55:45 »
Idézetet írta: zeix - 2021.09.29 szerda, 19:02:52
Az normális ha megy a fűtés vagy a klíma, bekapcsol a hűtőventilátor?
12 fok külső hőmérsékletnél, nem húzatva a motort?
Beálltam a parkolóba és addig nem állt le a ventilátor, amíg ki nem kapcsoltam a fűtést.
Egyszer már sikerült felforralnom a hűtővizet hegymenet után nyáron,
szét is ment a kiegyenlítő tartály, azóta várok terhelt menet után a visszahűtéssel, de most 12 foknál nem értem miért csinálja.
A klíma esetében igen. Ha ECO módban vagy, akkor nemigen kellene neki.
Diag vagy a műszerfali menüben hőmérő mit mond, hogy milyen meleg a motor?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77425 Dátum:
2021.09.30 csütörtök, 11:28:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.09.30 csütörtök, 06:55:45
A klíma esetében igen. Ha ECO módban vagy, akkor nemigen kellene neki.
Diag vagy a műszerfali menüben hőmérő mit mond, hogy milyen meleg a motor?
AndyA
A hőmérő ~90C-t.
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77426 Dátum:
2021.09.30 csütörtök, 11:51:22 »
Idézetet írta: zeix - 2021.09.30 csütörtök, 11:28:27
A hőmérő ~90C-t.
Olyankor még nem kellene mennie a ventilátornak. Klímánál igen, de az másik történet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77427 Dátum:
2021.09.30 csütörtök, 12:18:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.09.30 csütörtök, 11:51:22
Olyankor még nem kellene mennie a ventilátornak. Klímánál igen, de az másik történet.
AndyA
Akkor biztos valami hiba van.
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77428 Dátum:
2021.10.16 szombat, 13:52:20 »
Sziasztok
Indítókulcs annyira elkopott hogy nem lehet már másolni, kulcsos azt javasolta hogy a kulcshoz szokott lenni egy számsor, és az alapján el tudja készíteni az új kulcsot, ezt a számsort fel lehet valahol kutatni?
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77429 Dátum:
2021.10.16 szombat, 20:26:46 »
Idézetet írta: Palermo - 2021.10.16 szombat, 13:52:20
Sziasztok
Indítókulcs annyira elkopott hogy nem lehet már másolni, kulcsos azt javasolta hogy a kulcshoz szokott lenni egy számsor, és az alapján el tudja készíteni az új kulcsot, ezt a számsort fel lehet valahol kutatni?
Szia.
Annak idején, amikor átadták az új autót a kulcsra rakott kis bilétán volt, egy 6 számjegyű kód, ez a kulcs kódja.
Ha ez nincs meg (ugyanis másütt nem található) akkor csak hat lehetőséged van:
- Ford márkaszervízben alvázszám alapján talán le tudják kérni neked
- vidd a kevésbé kopott pótkulcsot másoltatni
- olyan kulcsoshoz viszed aki nagyon profi és nagyon nehezen, de le tudja olvasni
- olyan kulcsoshoz viszed akinek van fordhoz való kulcsfésűje és le tudja olvasni a zár vagy a gyújtáskapcsoló alapján kiszerelés nélkül
- kiszereled a zárat vagy a gyújtáskapcsolót és elviszed kulcsoshoz aki annak alapján csinál kulcsot
- kompletten cserélsz zárszettet kulcsokkal együtt
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77430 Dátum:
2021.10.26 kedd, 18:14:13 »
Sziasztok!
Van egy Mondeo mk3 2.2 TDCI ghia executiv 2005-ös autóm,pezgő metál szinű.és Bézs bőr belsővel.
Motoros első ülésekkel,digit klimával,nagy navival,stb.
Az utóbbi egy évben a következő dolgokat cseréltem ki rajta:
összes kerékagy csapágy
elől Monró,hátul Bilstein lengéscsillapítók
mindkét féltengely
akkumulátor(még garis)
xenon izzók
kettőstömegű lendkerék
komplett vezérmű szett
hosszú szíjkör ,a főtengely szíjtárcsája is
első féktárcsák,összes fékbetét
első munkahenger dugattyúi
bal oldali trapéz gömbfej
jobb oldalon komplett trapéz
kormány gömbcsukló mindkét oldalon
injektorok felújítása(6 hónap gari van rá)
A kérdés az,hogy mennyi forintra lehet beárazni a szerkezetet?
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77431 Dátum:
2021.10.27 szerda, 08:10:14 »
Idézetet írta: mk3sanyi - 2021.10.26 kedd, 18:14:13
Sziasztok!
Van egy Mondeo mk3 2.2 TDCI ghia executiv 2005-ös autóm,pezgő metál szinű.és Bézs bőr belsővel.
Motoros első ülésekkel,digit klimával,nagy navival,stb.
Az utóbbi egy évben a következő dolgokat cseréltem ki rajta:
összes kerékagy csapágy
elől Monró,hátul Bilstein lengéscsillapítók
mindkét féltengely
akkumulátor(még garis)
xenon izzók
kettőstömegű lendkerék
komplett vezérmű szett
hosszú szíjkör ,a főtengely szíjtárcsája is
első féktárcsák,összes fékbetét
első munkahenger dugattyúi
bal oldali trapéz gömbfej
jobb oldalon komplett trapéz
kormány gömbcsukló mindkét oldalon
injektorok felújítása(6 hónap gari van rá)
A kérdés az,hogy mennyi forintra lehet beárazni a szerkezetet?
Két dolog:
1. Magyarországon a futott km a fétis, semmi más nem számít.
2. Ergó mindegy, mit cseréltél ki rajta, úgyis az alapján fogják beárazni, hogy mennyi a futott km... :-(
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adamo1990
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77432 Dátum:
2021.10.27 szerda, 18:37:56 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. A mai napon kicseréltem az alapjárati motort, mivel előtte a fordulatszám megálláskor felpörgött 2500-ig kb illetve az alapjárat is magas volt. Voltam vele szerívzbe ott kitisztították az alapjárati motort illetve a fojtószelep házat de a hiba nem szűnt meg. Az alapjárati motor csere után most indításkor felpörög a motor 7000-ig majd vissza esik 3500 as forulatr és ott tartja magát. Mentem vele kb 8 kilométert de minden megállásnál felpörög a motor maximum fordulatig és vissza esik 3500-ra. Az akkumlátorról is lehúztam hátha az segít de semmi változás minden indításnál, megállásnál felpörög.
Az autó: Ford Mondeo 2004, 1.8 bezin 125 LE
Valakinek esetleg ötlet, hogy ilyen mit lehet tenni ? :S
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77433 Dátum:
2021.10.27 szerda, 20:09:56 »
Idézetet írta: adamo1990 - 2021.10.27 szerda, 18:37:56
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. A mai napon kicseréltem az alapjárati motort, mivel előtte a fordulatszám megálláskor felpörgött 2500-ig kb illetve az alapjárat is magas volt. Voltam vele szerívzbe ott kitisztították az alapjárati motort illetve a fojtószelep házat de a hiba nem szűnt meg. Az alapjárati motor csere után most indításkor felpörög a motor 7000-ig majd vissza esik 3500 as forulatr és ott tartja magát. Mentem vele kb 8 kilométert de minden megállásnál felpörög a motor maximum fordulatig és vissza esik 3500-ra. Az akkumlátorról is lehúztam hátha az segít de semmi változás minden indításnál, megállásnál felpörög.
Az autó: Ford Mondeo 2004, 1.8 bezin 125 LE
Valakinek esetleg ötlet, hogy ilyen mit lehet tenni ? :S
Válaszokat előre is köszönöm.
pcv szelepre menő gumicső szokott elszakadni, ami ilyesmi hibát okoz. legalábbis itt ilyesmikről szokott menni a diskurzus
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77434 Dátum:
2021.10.30 szombat, 14:27:00 »
Sziasztok! Az olajköri termosztát cseréjénél a Ford 1114968 cikkszámon kapható tömítéskészletből
a kisebbik tömítést azt hova kell rakni? Most amit kiszereltem abban nem volt belül.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77435 Dátum:
2021.10.30 szombat, 20:06:23 »
Idézetet írta: Gabesz09 - 2021.10.30 szombat, 14:27:00
Sziasztok! Az olajköri termosztát cseréjénél a Ford 1114968 cikkszámon kapható tömítéskészletből
a kisebbik tömítést azt hova kell rakni? Most amit kiszereltem abban nem volt belül.
http://mondeo.hu/index.php?topic=22368.0
2helyen tömít. A külső átmérőn van egy nagyobb ó gyűrű. Ha kiveszed a rugót, a benne lévő termo elem nyakán is van egy kis alakos gumitömítés.Ez szerintem nem cserélhető gyárilag.Furcsa ha ezt kaptad meg készletben.Máshol nincs benne tömítés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77436 Dátum:
2021.10.31 vasárnap, 08:23:47 »
Idézetet írta: adamo1990 - 2021.10.27 szerda, 18:37:56
Valakinek esetleg ötlet, hogy ilyen mit lehet tenni ? :S
Válaszokat előre is köszönöm.
Szia! Van tempomat az autódban? Csak egy tipp, hogy ellenőrizd annak a bowdenét is, nincs-e megakadva, a végén kiszőrösödve, és hogy jó helyen megy-e, nincs megfeszülve? Nekem is volt ehhez hasonló problémám, és a bowden nem ott volt vezetve, ahol kellene, emiatt feszült, és ráhúzta a gázt.
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77437 Dátum:
2021.10.31 vasárnap, 21:01:14 »
Idézetet írta: alf® - 2021.10.30 szombat, 20:06:23
http://mondeo.hu/index.php?topic=22368.0
2helyen tömít. A külső átmérőn van egy nagyobb ó gyűrű. Ha kiveszed a rugót, a benne lévő termo elem nyakán is van egy kis alakos gumitömítés.Ez szerintem nem cserélhető gyárilag.Furcsa ha ezt kaptad meg készletben.Máshol nincs benne tömítés.
Igen, állítólag ez a kis tömítés lenne arra, hogy ha kikeményedik az eredeti kis alakos gumitömítés azt le kellene vágni és ez menne a helyére. Mire az eredeti kikeményedik addigra a rugó is gyengül annyit, hogy tuti áteresztene+ a készletben levő kis tömítés kb. 3X vékonyabb az eredeti kis alakosnál. Mindegy mert beletettem a réz központosítót.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77438 Dátum:
2021.11.03 szerda, 10:50:53 »
Sziasztok
Hűtőfyadekot szeretnék cserélni de nem lehet hozzáferni a csavarhoz semmivel, hogyan tudom a legegyszerubben leengedni?
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77439 Dátum:
2021.11.03 szerda, 13:18:40 »
Idézetet írta: Palermo - 2021.11.03 szerda, 10:50:53
Sziasztok
Hűtőfyadekot szeretnék cserélni de nem lehet hozzáferni a csavarhoz semmivel, hogyan tudom a legegyszerubben leengedni?
Leginkább aknán. Megkeresed azt a hűtőcsövet, ami legalul, legmélyebben van, és ott kinyitod. Meg leveszed a tartály kupakját.
Amúgy miért akarod cserélni? Normál körülmények között ez az egyik olyan folyadék, ami nem szokott "megromlani".
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48446
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77440 Dátum:
2021.11.04 csütörtök, 11:50:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.11.03 szerda, 13:18:40
Leginkább aknán. Megkeresed azt a hűtőcsövet, ami legalul, legmélyebben van, és ott kinyitod. Meg leveszed a tartály kupakját.
Amúgy miért akarod cserélni? Normál körülmények között ez az egyik olyan folyadék, ami nem szokott "megromlani".
AndyA
"Hűtőfolyadék: a hűtőrendszer víz és ethilénglikol és adalékok keverékből készült fagyálló folyadékkal van feltöltve, forráspontja több mint 100 ºC! A rendszer hűtésén kívül biztosítja a vízpumpa kenését és a motor valamint a hűtőrendszer belső kiorrozóvédelmét. Az betöltött anyag 2-3 év alatt elveszti kenőképességét cseréje szükséges. "
Forrás:TIS
A mostani anyagoknál is 7évente javasolt a csere.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.11.04 csütörtök, 11:51:44 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sierra2008
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77441 Dátum:
2021.11.06 szombat, 14:06:42 »
Sziasztok!
Sajnos engem sem kímél a beázás... a pollenszűrőnél sikerült megszüntetni, viszont az ajtók aljánál nem, pedig befóliáztuk meg beszilóztuk a lyukakat, de így is befolyik a víz. Viszont ami jobban idegesít, hogy most is ami volt több napos eső, vagy hirtelen lezúduló nagy mennyiség után a vezetőoldali biztonsági öv is vizes... ma konkrétan nem nedves vagy nyirkos volt, hanem vizes. Vajon hol ázhat, hogy a B oszlopban vizesedik az öv? Illetve van-e olyan személy, aki tudna segíteni az összes beázás megszüntetésében? Előre is köszi!
Naplózva
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77442 Dátum:
2021.11.07 vasárnap, 20:45:25 »
Idézetet írta: alf® - 2021.11.04 csütörtök, 11:50:00
"Hűtőfolyadék: a hűtőrendszer víz és ethilénglikol és adalékok keverékből készült fagyálló folyadékkal van feltöltve, forráspontja több mint 100 ºC! A rendszer hűtésén kívül biztosítja a vízpumpa kenését és a motor valamint a hűtőrendszer belső kiorrozóvédelmét. Az betöltött anyag 2-3 év alatt elveszti kenőképességét cseréje szükséges. "
Forrás:TIS
A mostani anyagoknál is 7évente javasolt a csere.
A Ford-os flakonon (Super Plus Premium) ha jól emlékszem 5 és v. 150 000 km. volt írva a cserére. A régi flakonon rajt volt, azóta újabb és egyszerűbb lett a matrica. Most kellett nekem is egy kevés , mindét termosztát cseréjénél kb. 4 liter körül jött ki azt töltöttem utána.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
zee83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77443 Dátum:
2021.11.11 csütörtök, 21:37:53 »
Sziasztok!
Olyannal talalkozott mar valaki, hogy ha bekapcsolom a klimat a kocsiban (futesre), akkor visszahul a hutoviz? Ha kikapcsolom, akkor visszaall normal homersekletre.
MK3, 1.8-as benzines sedan, 2006-os.
Ennek menten Vecsés kornyeken megbizhato szerelot tud valaki ajanlani?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77444 Dátum:
2021.11.12 péntek, 06:07:06 »
Idézetet írta: zee83 - 2021.11.11 csütörtök, 21:37:53
Sziasztok!
Olyannal talalkozott mar valaki, hogy ha bekapcsolom a klimat a kocsiban (futesre), akkor visszahul a hutoviz? Ha kikapcsolom, akkor visszaall normal homersekletre.
MK3, 1.8-as benzines sedan, 2006-os.
Ennek menten Vecsés kornyeken megbizhato szerelot tud valaki ajanlani?
Ebben a téli időjárásba igen, ez természetes, ha rövidtávot mész.
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
zee83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77445 Dátum:
2021.11.12 péntek, 06:44:59 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.11.12 péntek, 06:07:06
Ebben a téli időjárásba igen, ez természetes, ha rövidtávot mész.
Mi szamit rovid tavnak?
Azert gyanakszom hibara, mert eloszor tavaly kezdte el ezt csinalni. A tipikus ut egyebkent BP-re jaras (kb 27 km), de videkre menetelnel is elojon (kb 190 km).
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77446 Dátum:
2021.11.12 péntek, 08:17:02 »
Idézetet írta: zee83 - 2021.11.12 péntek, 06:44:59
Mi szamit rovid tavnak?
Azert gyanakszom hibara, mert eloszor tavaly kezdte el ezt csinalni. A tipikus ut egyebkent BP-re jaras (kb 27 km), de videkre menetelnel is elojon (kb 190 km).
Nekem itthonról kb. 15 km a városon át, míg kijutok az autópályára. Ha 3-5 fok alatt indulok, akkor a viszonylag kis teljesítményt igénylő városi forgalomban lassan melegszik a víz, akár egy piros lámpánál megállás-alapjárat is visszatolja kicsit a mutatót. Amikor kiérek az autópályára, 100-as tempó, onnantól nincs gond. A tiéd ráadásul benzines, ami gyorsabban melegszik, ezt nekem a 2.2 dizli csinálja.
Ha neked a vidéki menetnél is visszamegy a hőfok, amikor elkezdesz fűteni, az nem normális. 90-100-as tempónál, pláne benzinesnél elég fölösleges melegnek kellene keletkeznie, hogy jusson bőven a fűtésre.
Próbáld valahogyan kifülelni, hogy amikor bekapcsolod a fűtést, elindul-e a hűtőventilátor. Ilyen hidegben nemigen kellene neki. Az pl. le tudja hűteni eléggé a rendszert, hiszen pont ez a feladata.
Ha klíma nélkül, csak fűtést kapcsolsz, akkor is lemegy a vízhőfok?
A benzines termosztátok elrendezését nem ismerem, arról nem tudok mit mondani, hogy hol és mi lehet rossz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zee83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77447 Dátum:
2021.11.12 péntek, 10:08:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.11.12 péntek, 08:17:02
Nekem itthonról kb. 15 km a városon át, míg kijutok az autópályára. Ha 3-5 fok alatt indulok, akkor a viszonylag kis teljesítményt igénylő városi forgalomban lassan melegszik a víz, akár egy piros lámpánál megállás-alapjárat is visszatolja kicsit a mutatót. Amikor kiérek az autópályára, 100-as tempó, onnantól nincs gond. A tiéd ráadásul benzines, ami gyorsabban melegszik, ezt nekem a 2.2 dizli csinálja.
Ha neked a vidéki menetnél is visszamegy a hőfok, amikor elkezdesz fűteni, az nem normális. 90-100-as tempónál, pláne benzinesnél elég fölösleges melegnek kellene keletkeznie, hogy jusson bőven a fűtésre.
Próbáld valahogyan kifülelni, hogy amikor bekapcsolod a fűtést, elindul-e a hűtőventilátor. Ilyen hidegben nemigen kellene neki. Az pl. le tudja hűteni eléggé a rendszert, hiszen pont ez a feladata.
Ha klíma nélkül, csak fűtést kapcsolsz, akkor is lemegy a vízhőfok?
A benzines termosztátok elrendezését nem ismerem, arról nem tudok mit mondani, hogy hol és mi lehet rossz.
AndyA
Ok, koszi a tanacsot, ma probalok ra figyelni.
Tempo fuggetlen ahogy eddig tapasztaltam. Este mar 'vicces' volt, ahogy parasodott az ablak, bekapcsoltam a klimat, de 1-2 perc alatt lehult a hutoviz, kinyomtam a klimat, mire visszamelegedett megint beparasodott kicsit az ablak, igy jo jatek volt
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26970
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77448 Dátum:
2021.11.12 péntek, 11:07:28 »
Idézetet írta: zee83 - 2021.11.12 péntek, 10:08:44
Ok, koszi a tanacsot, ma probalok ra figyelni.
Tempo fuggetlen ahogy eddig tapasztaltam. Este mar 'vicces' volt, ahogy parasodott az ablak, bekapcsoltam a klimat, de 1-2 perc alatt lehult a hutoviz, kinyomtam a klimat, mire visszamelegedett megint beparasodott kicsit az ablak, igy jo jatek volt
Próbálj klíma nélkül, ECO módban meleget fújatni az ablakra.
Az normális, hogy a klíma kiveszi a zoxigént, akarom mondani a párát a levegőből, lecsapatja a hideg hűtőfelületen, majd amikor a hátést leállítod, az onnan elpárolog és visszafújja.
Azt kéne kitalálni, hogy a klímával A/C módban azonnal indul-e a hűtőventilátor. Ilyen időben, amikor ennyire hideg van kinn, nem kellene neki, mert minek. De mint mondtam, az simán lehűtheti a hűtővized*, hiszen pont az a dolga.
Nem ismerem a klímapanel öntesztjét, mert sosem kellett, de próbáld meg azt lefuttatni, hátha mond valami értelmeset. Legrosszabb esetben Forscannel és diaggal menet közben is tudod nézni a hűtőventilátor állapotát, ha emlékeim nem csalnak.
AndyA
* GSR-nek: hűtőfolyadék.
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #77449 Dátum:
2021.11.13 szombat, 15:10:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.11.12 péntek, 11:07:28
Azt kéne kitalálni, hogy a klímával A/C módban azonnal indul-e a hűtőventilátor. Ilyen időben, amikor ennyire hideg van kinn, nem kellene neki, mert minek. De mint mondtam, az simán lehűtheti a hűtővized*, hiszen pont az a dolga.
normális esetben igen. azt hiszem 5 fok alatt nem indul már el, csak a páralefúvatásra.
én egy egész telet eljártam működő ventilátor nélkül úgy, h akár csak a legkisebb jele lett volna. ventilátor nélkül sem melegszik túl ha tiszta a rendszer, erre még a venti rásegít akár csak 10 fokban,, úgy teljesen normális ha 40-50 fokra visszaesik a hőfok.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Oldalak:
1
...
1542
1543
1544
1545
1546
1547
1548
[
1549
]
1550
1551
1552
1553
1554
1555
1556
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ