Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 04:32:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21488301 alkalommal)
0 Felhasználó és 479 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #10000 Dátum: 2006.11.01 szerda, 19:02:00 »

A club weboldalán nézz körül letölthető pdf ben
Kösz.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10001 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 16:38:00 »

Lehet, hogy anno volt mar rola szo...tehat...
en altalaban ugy hasznalom a futes/hutes/szellozteto rendszert, hogy eloszor megnyomom az AUTO gombot, aztan a legkondit be/ki kapcsolom. Igy ha huteni akar, akkor csak a kinti levegore hagyatkozhatom, de minden mas automatikusa mukodik. Pl. csokkenti a venti fordulatszamat, vezerli a belso legtereloket stb. Altalaban csak akkor szoktam AUTO-t nyomni, ha tenylegesen kell a legkondi. Namost azt vettem eszre, hogyha ebben a "nagy" hidegben benyomom az AUTO gombot, akkor bekapcsol a legkondi. Es ha jol ereztem, akkor mintha folyamatosan kapcsolgatna, mintha en szandekosan legkondizni akarnek. Ez igy normalis ? Ertem en, hogy jo dolog a legkondi paratlanito hatasa, de ennek tenyleg igy kene mukodnie ? Tehat telen is bekapcsol a legkondi, akkor mikor en meleget szeretnek ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10002 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 16:46:00 »

Hello mindenki.
 
Érdekes az itt kialakult gyerekes vita benzin vs diesel között. Meg kell érteni végre, hogy a sok tróge keresekedő külföldről nem a 100e km-es autót houzta be, hanem a 200-300 közötti leharcolt gépeket. Ezeket kitakarították, polírozták és eladták. A tulajnál kb elment 300-ig és kpurcant a porlasztócsúcs benne. Ezért van ez, nem mert *** a diesel. Ha valaki véletlenül kifog egy olyat amiben hamarabb cserélték és utána hozták be, vagy nincs benne sok km, akkor szerencséje van. Kevés ember jár úgy, mint én hogy 3 évesen apóstól átvesz 41e km-t futott autót. Én egy darabig remélem semmit sem fogok cserélni rajta a kötelező dolgokon kívül. Emiatt nem is fogom eladni 2 évig valószínű. Akkor sem lesz benne több 130e km-nél kb. 5 évesen, így jól fog járni vele valaki.
Aki jót akar, az menjen ki magának külföldre és válasszon jó autót.
 
Más. Az hülyeség, hogy az MKIV jövetelekor lemennek az árak. Mindig ezt mondták, és mégsem jött be egy típusnál sem. Megy az magától is ebben a kategóriában lefelé rendesen. 3 évesen kb -40 vagy 50 %, ami nem kevés, de innentől már nem fog ennyire menni az ára.
A következő autónak én 2,2 TDCI-t vennék kintről valami bemutatóautót garanciával
Akitől vettem az autóm, vett egy új mondeo-t. TDCI. Garantáltan 55e km-nél (hiszen ő használta Smiley) 2 porlasztó kukás volt... Cserélte mind a 4-et. (ha minden igaz tavasszal megveszem tőle Smiley))
Akkor ezt hogy magyarázzátok?
Folyamatosan a Shell-nél tankolt (mondtam neki, hogy omv, de nem hallgatott rám), tehát még csak nem is pancsolt a nedüvel...
 
Tehát kurvára kifoghatsz egy ilyent is Smiley
 
Ezzel nem elkeseríteni akarok senkit sem, csak tény... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10003 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 16:49:00 »

Lehet, hogy anno volt mar rola szo...tehat...
en altalaban ugy hasznalom a futes/hutes/szellozteto rendszert, hogy eloszor megnyomom az AUTO gombot, aztan a legkondit be/ki kapcsolom. Igy ha huteni akar, akkor csak a kinti levegore hagyatkozhatom, de minden mas automatikusa mukodik. Pl. csokkenti a venti fordulatszamat, vezerli a belso legtereloket stb. Altalaban csak akkor szoktam AUTO-t nyomni, ha tenylegesen kell a legkondi. Namost azt vettem eszre, hogyha ebben a "nagy" hidegben benyomom az AUTO gombot, akkor bekapcsol a legkondi. Es ha jol ereztem, akkor mintha folyamatosan kapcsolgatna, mintha en szandekosan legkondizni akarnek. Ez igy normalis ? Ertem en, hogy jo dolog a legkondi paratlanito hatasa, de ennek tenyleg igy kene mukodnie ? Tehat telen is bekapcsol a legkondi, akkor mikor en meleget szeretnek ?
Zacci, már lassan 2 éve használom a verdát, de én még mindig nem tudtam úgy beállítani a szellőztetést, hogy az jó legyen Cheesy
 
Sajnálom, de ez van. Ilyen hidegben pl nem tudok kib@szott forró levegőt fújni Sad((
Csak ha felnyomom "hi"-re, és bekapcsolom az autót... Ha nem autó-n hagyom, akkor olyan langyi jön be még "hi"-nél is Sad
 
Szóval vannak hibák... de hát az embert - autót - a hibáival kell szeretni Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10004 Dátum: 2006.11.02 csütörtök, 21:59:00 »

Lehet, hogy anno volt mar rola szo...tehat...
en altalaban ugy hasznalom a futes/hutes/szellozteto rendszert, hogy eloszor megnyomom az AUTO gombot, aztan a legkondit be/ki kapcsolom. Igy ha huteni akar, akkor csak a kinti levegore hagyatkozhatom, de minden mas automatikusa mukodik. Pl. csokkenti a venti fordulatszamat, vezerli a belso legtereloket stb. Altalaban csak akkor szoktam AUTO-t nyomni, ha tenylegesen kell a legkondi. Namost azt vettem eszre, hogyha ebben a "nagy" hidegben benyomom az AUTO gombot, akkor bekapcsol a legkondi. Es ha jol ereztem, akkor mintha folyamatosan kapcsolgatna, mintha en szandekosan legkondizni akarnek. Ez igy normalis ? Ertem en, hogy jo dolog a legkondi paratlanito hatasa, de ennek tenyleg igy kene mukodnie ? Tehat telen is bekapcsol a legkondi, akkor mikor en meleget szeretnek ?
Én még mindig nem tudtam rájönni a klima pontos működésére... Smiley)
Ez a bekapcsolom az autoval és kikapcsolom a klimát hogy van? Én meg nem tudtam a kinti levegőt befújatni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10005 Dátum: 2006.11.03 péntek, 08:12:00 »

Zacci, már lassan 2 éve használom a verdát, de én még mindig nem tudtam úgy beállítani a szellőztetést, hogy az jó legyen Cheesy
 
Sajnálom, de ez van. Ilyen hidegben pl nem tudok kib@szott forró levegőt fújni Sad((
Csak ha felnyomom "hi"-re, és bekapcsolom az autót... Ha nem autó-n hagyom, akkor olyan langyi jön be még "hi"-nél is Sad
 
Szóval vannak hibák... de hát az embert - autót - a hibáival kell szeretni Smiley
A TDDI-től és a TDCi-től ne várjatok forró levegőt.
Én már körbejártam egyszer-kétszer ezt a témát,Angel rám is szózta a "megtisztelő"fázós szekció titulust.
Egy a lényeg.Ha egy autó 120-as tempónál nem pörög 2000-nél többet,akkor ne is várjunk tőle túl sok meleget.
-15,-20 foknál én azt tapasztalatm,hogy kb.15-20 kilóméter kell ahoz,hogy az autó elérje az üzemmeleg hőmérsékletet.És addíg nagyon langyos a befúvott levegő!-:(((
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10006 Dátum: 2006.11.03 péntek, 11:04:00 »

Zacci, már lassan 2 éve használom a verdát, de én még mindig nem tudtam úgy beállítani a szellőztetést, hogy az jó legyen Cheesy
 
Sajnálom, de ez van. Ilyen hidegben pl nem tudok kib@szott forró levegőt fújni Sad((
Csak ha felnyomom "hi"-re, és bekapcsolom az autót... Ha nem autó-n hagyom, akkor olyan langyi jön be még "hi"-nél is Sad
 
Szóval vannak hibák... de hát az embert - autót - a hibáival kell szeretni Smiley
Látod? Én pont ezért örülök, hogy manuális klímám van. Meleg is van amennyit csak akarok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10007 Dátum: 2006.11.03 péntek, 11:06:00 »

A TDDI-től és a TDCi-től ne várjatok forró levegőt.
Én már körbejártam egyszer-kétszer ezt a témát,Angel rám is szózta a "megtisztelő"fázós szekció titulust.
Egy a lényeg.Ha egy autó 120-as tempónál nem pörög 2000-nél többet,akkor ne is várjunk tőle túl sok meleget.
-15,-20 foknál én azt tapasztalatm,hogy kb.15-20 kilóméter kell ahoz,hogy az autó elérje az üzemmeleg hőmérsékletet.És addíg nagyon langyos a befúvott levegő!-:(((
-15-20 foknál már tényleg így van. egy évtized mire felmelegszik. de -5, -8 fokig sztem kiváló.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10008 Dátum: 2006.11.03 péntek, 11:08:00 »

A TDDI-től és a TDCi-től ne várjatok forró levegőt.
Én már körbejártam egyszer-kétszer ezt a témát,Angel rám is szózta a "megtisztelő"fázós szekció titulust.
Egy a lényeg.Ha egy autó 120-as tempónál nem pörög 2000-nél többet,akkor ne is várjunk tőle túl sok meleget.
-15,-20 foknál én azt tapasztalatm,hogy kb.15-20 kilóméter kell ahoz,hogy az autó elérje az üzemmeleg hőmérsékletet.És addíg nagyon langyos a befúvott levegő!-:(((
Ezért jó az ülésfűtés.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10009 Dátum: 2006.11.03 péntek, 11:30:00 »

Zacci, már lassan 2 éve használom a verdát, de én még mindig nem tudtam úgy beállítani a szellőztetést, hogy az jó legyen Cheesy
 
Sajnálom, de ez van. Ilyen hidegben pl nem tudok kib@szott forró levegőt fújni Sad((
Csak ha felnyomom "hi"-re, és bekapcsolom az autót... Ha nem autó-n hagyom, akkor olyan langyi jön be még "hi"-nél is Sad
 
Szóval vannak hibák... de hát az embert - autót - a hibáival kell szeretni Smiley
Kisber,
 
Auto modnal lehet elzarja a kintrol erkezo levego utjat, igy csak es kizarolag a meleg levego jut be, illetve keringeti a belsot.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10010 Dátum: 2006.11.03 péntek, 11:37:00 »

mleslie,
 
AUTO modnal ugy lehet kikapcsozni a legkondit, hogy megnyomod 2x az A/C gombot. Eccer bekapcsolod direkte, ilyenkor vilagit a kis sarga lampa az A/C gombon, aztan a masodikra meg kikapcsolod. Persze ilyenkor nem teljesen auto az auto, es eltunik az AUTO felirat is az LCD-rol, de a legkondin kivul minden mas automatice mukodik. Tehat magatol vezerlodik a ventillator sebessege es a befujas iranya is. Nalam ez ugy nez ki, hogy ha hideg van es a moci is hideg, akkor csak nagyon minimalisan fuj. Majd mikor mar elkezd melegedni a moci, akkor kapcsol ra a ventillator. Tehat akkor mar langyos levegot fujdogal. Ez szerintem igy tok kafa. Ha meg nagyobb meleg kell, akkor belso keringetesre allitom. Ilyenkor meg ugye nem szijja kintrol a hideget. Cserebe elkezdunk parasodni
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10011 Dátum: 2006.11.03 péntek, 11:39:00 »

wyctor,
 
jaja, enis igy szoktam tamogatni a globalis autofelmelegedest
Nameg az sem hatrany, ha indulas elott 5 percel beroffentjuk a gepet. Mire beulunk mar langyos a belso klima, leolvad a szmotyi az ablaxrol stb.
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10012 Dátum: 2006.11.03 péntek, 11:42:00 »

wyctor,
 
jaja, enis igy szoktam tamogatni a globalis autofelmelegedest
Nameg az sem hatrany, ha indulas elott 5 percel beroffentjuk a gepet. Mire beulunk mar langyos a belso klima, leolvad a szmotyi az ablaxrol stb.
Az igazi, a fűtőtt garázs
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #10013 Dátum: 2006.11.03 péntek, 12:20:00 »

Üdvözlök mindenkit, kis segítséget kérek. A III-as Mondeomban, betört az első szélvédő, vettem egy másikat ami fűtött. Szeretnék segítséget vagy olyan helyet megtudni, ahol bekötik illetve "átalakítják" a rendszert, mert én nem boldogulok vele. Elérhetőségem: mark@optimistaklub.hu. Tel: 06302787501.
Köszönöm előre is!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10014 Dátum: 2006.11.03 péntek, 12:24:00 »

optimistaklub.hu,
 
sarga keretes resz !!!
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10015 Dátum: 2006.11.03 péntek, 16:47:00 »

Barátkozom az autóval :-)
A leírásban szereplő műszerfal világítás szabályzót nem találom az autóban. Most én vagyok béna, vagy ebben nincs?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10016 Dátum: 2006.11.03 péntek, 17:23:00 »

Barátkozom az autóval :-)
A leírásban szereplő műszerfal világítás szabályzót nem találom az autóban. Most én vagyok béna, vagy ebben nincs?
Pedig ott kell annak lennie a kormány bal oldalán a kormány és a fényszórókapcsoló között, a fényszóróállító potméter alatt.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10017 Dátum: 2006.11.03 péntek, 17:25:00 »

Barátkozom az autóval :-)
A leírásban szereplő műszerfal világítás szabályzót nem találom az autóban. Most én vagyok béna, vagy ebben nincs?
Nem mindegyikben van. Pl.:2001 Trendben nincs.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #10018 Dátum: 2006.11.03 péntek, 17:29:00 »

Pedig ott kell annak lennie a kormány bal oldalán a kormány és a fényszórókapcsoló között, a fényszóróállító potméter alatt.
Sajnos nincs ott :-((
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10019 Dátum: 2006.11.03 péntek, 17:33:00 »

Sajnos nincs ott :-((
A fenébe... Mondjuk szerintem értelmetlen dolog is, nem olyan fényerejű az, hogy lejjebb kelljen venni. Engem pl. idegesít is, hogy időnként elállítom, ha pl. törölgetem a műszerfalat. Úgyhogy ne bánkódj, hogy nincs!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10020 Dátum: 2006.11.03 péntek, 17:51:00 »

Én még mindig nem tudtam rájönni a klima pontos működésére... Smiley)
Ez a bekapcsolom az autoval és kikapcsolom a klimát hogy van? Én meg nem tudtam a kinti levegőt befújatni...
Szia!
Pedig mutattam! ( ha jól emléxem én is elbizonytalanodtam, a két Mondeo-n más-más a vezérlő )
Jah, úgy látom hozzá kell állni szervezni egy miskolci mini/mikro - talit!
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10021 Dátum: 2006.11.03 péntek, 17:59:00 »

A fenébe... Mondjuk szerintem értelmetlen dolog is, nem olyan fényerejű az, hogy lejjebb kelljen venni. Engem pl. idegesít is, hogy időnként elállítom, ha pl. törölgetem a műszerfalat. Úgyhogy ne bánkódj, hogy nincs!
A régebbi autóimon nagyon megszoktam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10022 Dátum: 2006.11.03 péntek, 18:11:00 »

A régebbi autóimon nagyon megszoktam.
Szia!
Biztos van rá utólag megoldás. Kell egy autóvill. ambícióval megáldott ügyes szerelő, aztán nem kell nélkülöznöd!
Szerintem nem egy nagy áldozat...
Üdv:)
Ja, a nick-neved netán munkahelyet jelöl
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10023 Dátum: 2006.11.03 péntek, 18:18:00 »

Tudom, hogy nem bonyolult, az előző autómon a reflektor visszajelzőt is letompítottam egy potival :-)
A nicknév azt jelöli :-)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10024 Dátum: 2006.11.03 péntek, 20:12:00 »

tomi3118,
 
jaja, enis kicsit halovanynak erzem a meszerfalvilagitast, pedig maxon van. Fenyes nappal szinte egyaltalan nem lathato, ha pl. veletlenul felkapcsolom a refit. A sima fenyszoro visszajelzo sem tul elenk, nemhogy a melykek refi visszajelzo lampa
De mar megszoktam
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10025 Dátum: 2006.11.03 péntek, 20:33:00 »

Szia!
Pedig mutattam! ( ha jól emléxem én is elbizonytalanodtam, a két Mondeo-n más-más a vezérlő )
Jah, úgy látom hozzá kell állni szervezni egy miskolci mini/mikro - talit!
Üdv:)
Ha dec 27-és 30 közé szervezitek, akkor Én is ott leszek
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #10026 Dátum: 2006.11.03 péntek, 22:43:00 »

mleslie,
 
AUTO modnal ugy lehet kikapcsozni a legkondit, hogy megnyomod 2x az A/C gombot. Eccer bekapcsolod direkte, ilyenkor vilagit a kis sarga lampa az A/C gombon, aztan a masodikra meg kikapcsolod. Persze ilyenkor nem teljesen auto az auto, es eltunik az AUTO felirat is az LCD-rol, de a legkondin kivul minden mas automatice mukodik. Tehat magatol vezerlodik a ventillator sebessege es a befujas iranya is. Nalam ez ugy nez ki, hogy ha hideg van es a moci is hideg, akkor csak nagyon minimalisan fuj. Majd mikor mar elkezd melegedni a moci, akkor kapcsol ra a ventillator. Tehat akkor mar langyos levegot fujdogal. Ez szerintem igy tok kafa. Ha meg nagyobb meleg kell, akkor belso keringetesre allitom. Ilyenkor meg ugye nem szijja kintrol a hideget. Cserebe elkezdunk parasodni
Na ezt kipróbálom! A kézikönyvben szereplő leírás alapján nekem nem ment a klima nélküli külső levegő befújatás sem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10027 Dátum: 2006.11.03 péntek, 22:46:00 »

Az igazi, a fűtőtt garázs
Ja, csak lehet venni egy 3-4 éves Ghia Mondeót az árából...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10028 Dátum: 2006.11.03 péntek, 22:48:00 »

Szia!
Pedig mutattam! ( ha jól emléxem én is elbizonytalanodtam, a két Mondeo-n más-más a vezérlő )
Jah, úgy látom hozzá kell állni szervezni egy miskolci mini/mikro - talit!
Üdv:)
Hát mutattad, de a tiéd már ujabb...
Amikor megvettem is elmagyarázta a srác, de aztán azt már kiderítettem, hogy zöldségeket beszélt!
Én a sima külső levegő befújásra nem bírtam rávenni, a gyári leírás alapján.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10029 Dátum: 2006.11.03 péntek, 22:51:00 »

Ha dec 27-és 30 közé szervezitek, akkor Én is ott leszek
Hát most per pillanat még nekem is jó az időpont!
Akkor ez már szervezkedésnek számít? Smiley
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10030 Dátum: 2006.11.03 péntek, 22:54:00 »

Hát most per pillanat még nekem is jó az időpont!
Akkor ez már szervezkedésnek számít? Smiley
akkor ketten biztos lennénk :)Esu, és mACS még kérdéses, de még addig bármi is lehet
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #10031 Dátum: 2006.11.03 péntek, 22:59:00 »

Hát eddig még csak 2 nagyonmikrotalin volt szerencsém részt venni...
MondESU-val, illetve Zacci-val.
Jó lenne már egy 4-5 fős minitalit összehozni Miskolciában.
Mondjuk volt a múltkor is, csak melóztam. Sad
Megnézném szivesen mit tud egy TDCI moci, vagy Macsman verdája a tuning-szörny... Smiley)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10032 Dátum: 2006.11.03 péntek, 23:34:00 »

Zacci, már lassan 2 éve használom a verdát, de én még mindig nem tudtam úgy beállítani a szellőztetést, hogy az jó legyen Cheesy
 
Sajnálom, de ez van. Ilyen hidegben pl nem tudok kib@szott forró levegőt fújni Sad((
Csak ha felnyomom "hi"-re, és bekapcsolom az autót... Ha nem autó-n hagyom, akkor olyan langyi jön be még "hi"-nél is Sad
 
Szóval vannak hibák... de hát az embert - autót - a hibáival kell szeretni Smiley
Nekem télen-nyáron 20C Auto mód, és gyakorlatilag nem kell hozzá nyúlni. Párátlanítani meg a fűtőszálakkal szoktam.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10033 Dátum: 2006.11.03 péntek, 23:36:00 »

Az igazi, a fűtőtt garázs
Abba rohad be az autó igazán. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10034 Dátum: 2006.11.04 szombat, 00:18:00 »

Kalandom tovább folytatódott tegnap, megjött az autóhoz minden alkatrész, adagoló felújjítva, új csöveket kapott, hogy minden szabályos legyen. Bendix felújjítva, tehát mindnet megtettünk. De az autó ugyan olyan mint egy hónapja, mikor bekerült a szervízve, egyenletlen kimaradozó alapjárat, rángat, fulladozik. Sad A szervíz közölte, hogy nem tudják mi a baja akkor. Lehet mégis akkor porlasztócsúcs lesz. A dolog érdekessége az, hogy mikor bekerült az autó, ez volt az első tipp, de akkor megnézték, és azt mondták az rendbe van. Az izzítás jelző nem villog...
A másik tipp, hogy nincs megfelelő kompresszió. De aztán beszéltem egy szakival, aki egyértelműen azt mondja, hogy ez hülyeség, mert akkor nem csak néha rángatna be, hanem mindig.
Úgyhogy most az egész autó, nem csak az adagoló megy Kecelre az adagoló szervízbe, hogy ne a gyári értékekre, hanem az autóhoz állítsák be az adagolót.
És ha ezek után se lesz jó, én valakivel totálkárosra töretem, és veszek a biztosítási díjból egy másikat...
Ezt már nem hiszem el, 1 hónapja nem is ültem benne... Sad((
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #10035 Dátum: 2006.11.04 szombat, 01:36:00 »

Sziasztok! Ismét itt vagyok, s hamarosan egy szép Mondeo tulajdonosát köszönthetitek személyemben. :-) 2003/12. havi Mondeo TDCi, facelift (asszem így mondják), Ghia, 90000 km, külföldön futott (talán francia), s mindezért kérnek 3.5M-át. Megéri szerintetek? Jó gumik, 16-os könnyűfém felnik, tempomat, 6000-es hifi, bőrkormány, általános szép állapot, vezetett szervizkönyv.  
 
Hja, igen, az eurotax szerint 2003 év végi Ghia csak M6-os váltóval lehetne, azaz 6 sebességes, de ez biztosan csak 5. Mi az igazság? Csak nem akarnak átverni? Fogyasztásban nagyon megmutatkozik a 6 sebességes előnye?
 
Kicsit sok kérdést tettem fel, de tudjátok, most izgalomban vagyok a hőn szeretett autóm átvétele előtt. :-)  
 
A válaszokat előre is köszöni: Istyu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10036 Dátum: 2006.11.04 szombat, 06:11:00 »

Kalandom tovább folytatódott tegnap, megjött az autóhoz minden alkatrész, adagoló felújjítva, új csöveket kapott, hogy minden szabályos legyen. Bendix felújjítva, tehát mindnet megtettünk. De az autó ugyan olyan mint egy hónapja, mikor bekerült a szervízve, egyenletlen kimaradozó alapjárat, rángat, fulladozik. Sad A szervíz közölte, hogy nem tudják mi a baja akkor. Lehet mégis akkor porlasztócsúcs lesz. A dolog érdekessége az, hogy mikor bekerült az autó, ez volt az első tipp, de akkor megnézték, és azt mondták az rendbe van. Az izzítás jelző nem villog...
A másik tipp, hogy nincs megfelelő kompresszió. De aztán beszéltem egy szakival, aki egyértelműen azt mondja, hogy ez hülyeség, mert akkor nem csak néha rángatna be, hanem mindig.
Úgyhogy most az egész autó, nem csak az adagoló megy Kecelre az adagoló szervízbe, hogy ne a gyári értékekre, hanem az autóhoz állítsák be az adagolót.
És ha ezek után se lesz jó, én valakivel totálkárosra töretem, és veszek a biztosítási díjból egy másikat...
Ezt már nem hiszem el, 1 hónapja nem is ültem benne... Sad((
Ha ,nem az adagolónak volt baja,akkor vissza kell adniuk a lét amit eddig ráköltöttél.Illetve én nem fizetnék 1 fillért sem.Na nem nondok semmit..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10037 Dátum: 2006.11.04 szombat, 06:26:00 »

Sziasztok! Ismét itt vagyok, s hamarosan egy szép Mondeo tulajdonosát köszönthetitek személyemben. :-) 2003/12. havi Mondeo TDCi, facelift (asszem így mondják), Ghia, 90000 km, külföldön futott (talán francia), s mindezért kérnek 3.5M-át. Megéri szerintetek? Jó gumik, 16-os könnyűfém felnik, tempomat, 6000-es hifi, bőrkormány, általános szép állapot, vezetett szervizkönyv.  
 
Hja, igen, az eurotax szerint 2003 év végi Ghia csak M6-os váltóval lehetne, azaz 6 sebességes, de ez biztosan csak 5. Mi az igazság? Csak nem akarnak átverni? Fogyasztásban nagyon megmutatkozik a 6 sebességes előnye?
 
Kicsit sok kérdést tettem fel, de tudjátok, most izgalomban vagyok a hőn szeretett autóm átvétele előtt. :-)  
 
A válaszokat előre is köszöni: Istyu
Sztem ez csak 6 sebességes lehet ... hiszen faceliftes
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10038 Dátum: 2006.11.04 szombat, 07:15:00 »

Sziasztok! Ismét itt vagyok, s hamarosan egy szép Mondeo tulajdonosát köszönthetitek személyemben. :-) 2003/12. havi Mondeo TDCi, facelift (asszem így mondják), Ghia, 90000 km, külföldön futott (talán francia), s mindezért kérnek 3.5M-át. Megéri szerintetek? Jó gumik, 16-os könnyűfém felnik, tempomat, 6000-es hifi, bőrkormány, általános szép állapot, vezetett szervizkönyv.  
 
Hja, igen, az eurotax szerint 2003 év végi Ghia csak M6-os váltóval lehetne, azaz 6 sebességes, de ez biztosan csak 5. Mi az igazság? Csak nem akarnak átverni? Fogyasztásban nagyon megmutatkozik a 6 sebességes előnye?
 
Kicsit sok kérdést tettem fel, de tudjátok, most izgalomban vagyok a hőn szeretett autóm átvétele előtt. :-)  
 
A válaszokat előre is köszöni: Istyu
Ha külföldről hozott nagyon utána néznék annak a 90000 km-nek is...
Alvázszám alapján le lehet kérdezni az autó előéletét! Én is megtettem mielőtt megvettem az én kis drágaszágomat.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10039 Dátum: 2006.11.04 szombat, 08:02:00 »

Sziasztok! Ismét itt vagyok, s hamarosan egy szép Mondeo tulajdonosát köszönthetitek személyemben. :-) 2003/12. havi Mondeo TDCi, facelift (asszem így mondják), Ghia, 90000 km, külföldön futott (talán francia), s mindezért kérnek 3.5M-át. Megéri szerintetek? Jó gumik, 16-os könnyűfém felnik, tempomat, 6000-es hifi, bőrkormány, általános szép állapot, vezetett szervizkönyv.  
 
Hja, igen, az eurotax szerint 2003 év végi Ghia csak M6-os váltóval lehetne, azaz 6 sebességes, de ez biztosan csak 5. Mi az igazság? Csak nem akarnak átverni? Fogyasztásban nagyon megmutatkozik a 6 sebességes előnye?
 
Kicsit sok kérdést tettem fel, de tudjátok, most izgalomban vagyok a hőn szeretett autóm átvétele előtt. :-)  
 
A válaszokat előre is köszöni: Istyu
Ha Francia az autó, akkor 99% törve volt, illetve kisebb nagyobb horpadások után is kell kutatni
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #10040 Dátum: 2006.11.04 szombat, 09:39:00 »

Kalandom tovább folytatódott tegnap, megjött az autóhoz minden alkatrész, adagoló felújjítva, új csöveket kapott, hogy minden szabályos legyen. Bendix felújjítva, tehát mindnet megtettünk. De az autó ugyan olyan mint egy hónapja, mikor bekerült a szervízve, egyenletlen kimaradozó alapjárat, rángat, fulladozik. Sad A szervíz közölte, hogy nem tudják mi a baja akkor. Lehet mégis akkor porlasztócsúcs lesz. A dolog érdekessége az, hogy mikor bekerült az autó, ez volt az első tipp, de akkor megnézték, és azt mondták az rendbe van. Az izzítás jelző nem villog...
A másik tipp, hogy nincs megfelelő kompresszió. De aztán beszéltem egy szakival, aki egyértelműen azt mondja, hogy ez hülyeség, mert akkor nem csak néha rángatna be, hanem mindig.
Úgyhogy most az egész autó, nem csak az adagoló megy Kecelre az adagoló szervízbe, hogy ne a gyári értékekre, hanem az autóhoz állítsák be az adagolót.
És ha ezek után se lesz jó, én valakivel totálkárosra töretem, és veszek a biztosítási díjból egy másikat...
Ezt már nem hiszem el, 1 hónapja nem is ültem benne... Sad((
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10041 Dátum: 2006.11.04 szombat, 09:41:00 »

Kalandom tovább folytatódott tegnap, megjött az autóhoz minden alkatrész, adagoló felújjítva, új csöveket kapott, hogy minden szabályos legyen. Bendix felújjítva, tehát mindnet megtettünk. De az autó ugyan olyan mint egy hónapja, mikor bekerült a szervízve, egyenletlen kimaradozó alapjárat, rángat, fulladozik. Sad A szervíz közölte, hogy nem tudják mi a baja akkor. Lehet mégis akkor porlasztócsúcs lesz. A dolog érdekessége az, hogy mikor bekerült az autó, ez volt az első tipp, de akkor megnézték, és azt mondták az rendbe van. Az izzítás jelző nem villog...
A másik tipp, hogy nincs megfelelő kompresszió. De aztán beszéltem egy szakival, aki egyértelműen azt mondja, hogy ez hülyeség, mert akkor nem csak néha rángatna be, hanem mindig.
Úgyhogy most az egész autó, nem csak az adagoló megy Kecelre az adagoló szervízbe, hogy ne a gyári értékekre, hanem az autóhoz állítsák be az adagolót.
És ha ezek után se lesz jó, én valakivel totálkárosra töretem, és veszek a biztosítási díjból egy másikat...
Ezt már nem hiszem el, 1 hónapja nem is ültem benne... Sad((
Hát vaze ez már tényleg több a soknál. De ha tényleg trotty volt az adagoló, akkor nincs mit tenni. Tuti mindent jól csináltak? Megpróbálnék még a helyedben egy csúcs újraprogramozást is, hátha (már ha TDDi-ben is kell/lehet ilyet). A munkadíjat meg nagy ívben elkezdeném felezni, negyedelni nekik. Itt azért már nem 4-5 ezer forintos csereberékről beszélünk.
Ahogy fejlődik a tecnika némely szervíz úgy butul vissza esküszöm.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #10042 Dátum: 2006.11.04 szombat, 09:41:00 »

Ha Francia az autó, akkor 99% törve volt, illetve kisebb nagyobb horpadások után is kell kutatni
Sőt,ha a francia tengerparthoz közeli városokból való,akkor a rejtőzködő rozsdákra is érdemes odafigyelni!
 
Ez a fene sós levegő negatív csodákra képes!-:(
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10043 Dátum: 2006.11.04 szombat, 09:52:00 »

Ha külföldről hozott nagyon utána néznék annak a 90000 km-nek is...
Alvázszám alapján le lehet kérdezni az autó előéletét! Én is megtettem mielőtt megvettem az én kis drágaszágomat.
Mindez a dízelre fokozottan igaz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10044 Dátum: 2006.11.04 szombat, 09:52:00 »

Sziasztok! Ismét itt vagyok, s hamarosan egy szép Mondeo tulajdonosát köszönthetitek személyemben. :-) 2003/12. havi Mondeo TDCi, facelift (asszem így mondják), Ghia, 90000 km, külföldön futott (talán francia), s mindezért kérnek 3.5M-át. Megéri szerintetek? Jó gumik, 16-os könnyűfém felnik, tempomat, 6000-es hifi, bőrkormány, általános szép állapot, vezetett szervizkönyv.  
 
Hja, igen, az eurotax szerint 2003 év végi Ghia csak M6-os váltóval lehetne, azaz 6 sebességes, de ez biztosan csak 5. Mi az igazság? Csak nem akarnak átverni? Fogyasztásban nagyon megmutatkozik a 6 sebességes előnye?
 
Kicsit sok kérdést tettem fel, de tudjátok, most izgalomban vagyok a hőn szeretett autóm átvétele előtt. :-)  
 
A válaszokat előre is köszöni: Istyu
Engem azért érdekelne. Ez vagy nem faceliftes, azaz 2003/12 forgalomba állítású, és 2003 április előtti a verda, vagy nem ghia, és 115 lovas motor van benne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10045 Dátum: 2006.11.04 szombat, 09:53:00 »

Hát vaze ez már tényleg több a soknál. De ha tényleg trotty volt az adagoló, akkor nincs mit tenni. Tuti mindent jól csináltak? Megpróbálnék még a helyedben egy csúcs újraprogramozást is, hátha (már ha TDDi-ben is kell/lehet ilyet). A munkadíjat meg nagy ívben elkezdeném felezni, negyedelni nekik. Itt azért már nem 4-5 ezer forintos csereberékről beszélünk.
Ahogy fejlődik a tecnika némely szervíz úgy butul vissza esküszöm.
A tddi-nél nincs csúcs programozás. Az adagoló mechanikus, az elektronika ebbe nem tud beavatkozni, hanem csak kisebb szabályzásokba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #10046 Dátum: 2006.11.04 szombat, 09:56:00 »

Kalandom tovább folytatódott tegnap, megjött az autóhoz minden alkatrész, adagoló felújjítva, új csöveket kapott, hogy minden szabályos legyen. Bendix felújjítva, tehát mindnet megtettünk. De az autó ugyan olyan mint egy hónapja, mikor bekerült a szervízve, egyenletlen kimaradozó alapjárat, rángat, fulladozik. Sad A szervíz közölte, hogy nem tudják mi a baja akkor. Lehet mégis akkor porlasztócsúcs lesz. A dolog érdekessége az, hogy mikor bekerült az autó, ez volt az első tipp, de akkor megnézték, és azt mondták az rendbe van. Az izzítás jelző nem villog...
A másik tipp, hogy nincs megfelelő kompresszió. De aztán beszéltem egy szakival, aki egyértelműen azt mondja, hogy ez hülyeség, mert akkor nem csak néha rángatna be, hanem mindig.
Úgyhogy most az egész autó, nem csak az adagoló megy Kecelre az adagoló szervízbe, hogy ne a gyári értékekre, hanem az autóhoz állítsák be az adagolót.
És ha ezek után se lesz jó, én valakivel totálkárosra töretem, és veszek a biztosítási díjból egy másikat...
Ezt már nem hiszem el, 1 hónapja nem is ültem benne... Sad((
Húúú!
Ezt nem hiszem el!  
Sorry...
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10047 Dátum: 2006.11.04 szombat, 10:15:00 »

Kalandom tovább folytatódott tegnap, megjött az autóhoz minden alkatrész, adagoló felújjítva, új csöveket kapott, hogy minden szabályos legyen. Bendix felújjítva, tehát mindnet megtettünk. De az autó ugyan olyan mint egy hónapja, mikor bekerült a szervízve, egyenletlen kimaradozó alapjárat, rángat, fulladozik. Sad A szervíz közölte, hogy nem tudják mi a baja akkor. Lehet mégis akkor porlasztócsúcs lesz. A dolog érdekessége az, hogy mikor bekerült az autó, ez volt az első tipp, de akkor megnézték, és azt mondták az rendbe van. Az izzítás jelző nem villog...
A másik tipp, hogy nincs megfelelő kompresszió. De aztán beszéltem egy szakival, aki egyértelműen azt mondja, hogy ez hülyeség, mert akkor nem csak néha rángatna be, hanem mindig.
Úgyhogy most az egész autó, nem csak az adagoló megy Kecelre az adagoló szervízbe, hogy ne a gyári értékekre, hanem az autóhoz állítsák be az adagolót.
És ha ezek után se lesz jó, én valakivel totálkárosra töretem, és veszek a biztosítási díjból egy másikat...
Ezt már nem hiszem el, 1 hónapja nem is ültem benne... Sad((
Na, nem csak én szívok a mondeo-val?
Részvétem. Én nem fizetnék a szervíznek egy fillért sem, hisz nem csináltak semmit!
Beviszem egy hibával, kicserélik a fél autót és megmarad a hiba. Ez igen!
Csak nem egy ford szervíz volt???
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #10048 Dátum: 2006.11.04 szombat, 10:33:00 »

Kalandom tovább folytatódott tegnap, megjött az autóhoz minden alkatrész, adagoló felújjítva, új csöveket kapott, hogy minden szabályos legyen. Bendix felújjítva, tehát mindnet megtettünk. De az autó ugyan olyan mint egy hónapja, mikor bekerült a szervízve, egyenletlen kimaradozó alapjárat, rángat, fulladozik. Sad A szervíz közölte, hogy nem tudják mi a baja akkor. Lehet mégis akkor porlasztócsúcs lesz. A dolog érdekessége az, hogy mikor bekerült az autó, ez volt az első tipp, de akkor megnézték, és azt mondták az rendbe van. Az izzítás jelző nem villog...
A másik tipp, hogy nincs megfelelő kompresszió. De aztán beszéltem egy szakival, aki egyértelműen azt mondja, hogy ez hülyeség, mert akkor nem csak néha rángatna be, hanem mindig.
Úgyhogy most az egész autó, nem csak az adagoló megy Kecelre az adagoló szervízbe, hogy ne a gyári értékekre, hanem az autóhoz állítsák be az adagolót.
És ha ezek után se lesz jó, én valakivel totálkárosra töretem, és veszek a biztosítási díjból egy másikat...
Ezt már nem hiszem el, 1 hónapja nem is ültem benne... Sad((
scracth
van egy tarsasag dasnak hivjak oket, szerzodjel le veluk. jogi vedelmet nyujtanak. szerintem ha rakoltesz egy hatalmas osszeget az autodra mert azt mondjak hogy utana jo lesz es megsem javul meg, azt siman vissza lehet perelni toluk. nyilvan par tizezer eseten felesleges, de bazzeg 300e nel menjenek a (cenzured)ba.
nyugodtan felhozhatod a fenyegetest, a 9íees bevizsgalast meg amit meg akarsz. hogy mennyire atvertek. naplopo hozentroger banda
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #10049 Dátum: 2006.11.04 szombat, 12:35:00 »

Hát vaze ez már tényleg több a soknál. De ha tényleg trotty volt az adagoló, akkor nincs mit tenni. Tuti mindent jól csináltak? Megpróbálnék még a helyedben egy csúcs újraprogramozást is, hátha (már ha TDDi-ben is kell/lehet ilyet). A munkadíjat meg nagy ívben elkezdeném felezni, negyedelni nekik. Itt azért már nem 4-5 ezer forintos csereberékről beszélünk.
Ahogy fejlődik a tecnika némely szervíz úgy butul vissza esküszöm.
Igen ez egy érdekes kérdés, ha az adagoló felújítás után ugyan olyan mint volt, akkor mit csináltak az adagolóval 270K-ért? Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.