Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:21:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21908440 alkalommal)
0 Felhasználó és 135 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #10450 Dátum: 2006.12.17 vasárnap, 08:26:00 »

Kösz a hozzászólásokat!
Mögnézem a másik topikban az említett járgányt.
 
Webasto-t használtan érdemes/lehet kajtatni?
Ha igen, mennyibe fáj?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10451 Dátum: 2006.12.17 vasárnap, 16:20:00 »

Kösz a hozzászólásokat!
Mögnézem a másik topikban az említett járgányt.
 
Webasto-t használtan érdemes/lehet kajtatni?
Ha igen, mennyibe fáj?
Használtan nem nagyon találsz szerintem, újonan meg 200 fölött van
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #10452 Dátum: 2006.12.17 vasárnap, 17:43:00 »

sziasztok!
az új típusú, krómkeretes hűtőmaszk kompatibilis a "régi", 2002-es mondiméval?
menniybe kerülnek kb,  
létezik már ezekből utángyártott?
köszi!
üdv pee
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10453 Dátum: 2006.12.17 vasárnap, 20:52:00 »

Üdv Mindenkinek.
A legtöbb újonc kérdésével kezdeném, illetve először a T-nyáladékot ösmertetem:
2.0 TDCI kombit, akarom mondani, Turniert tervezek vásárolni.
Egyet már találtam a használtautón, de nem tudom megítélni, hogy mennyi is a reális ár érte. Oké: állapottól függ + a megtett kilóméterek számától.
Kérdéseim:
1. A motordiagnosztikával, illetve egyéb számítógépes állapotfelmérés során felderíthető, ha huncut módjára visszatekerték a km-számlálót? Vagy olyan ügyes az elektronyos "visszatekerés", állítás, hogy utána annak semmi nyoma nem lesz?
 
2. Olvastam, hogy a vétel előtt állókat figyelmeztettétek, hogy nézzék meg az ajtók alsó szélét, hogy rozsdásodik-e. EGY MAX 5 ÉVES AUTÓNÁL??? Na, neeeee! Ha mégis DE, akkor az átrozsdásodásra adott 12 éves garival lehet ilyenkor vmit kezdeni, vagy körberöhögik az embert ha ilyennel állít egy Ford szervízbe? Sad
 
A belinkelt járgány paramétereit begórva' a ford.hu-ra, vhol 9,5 misi környékén lenne újonna egy ilyen paripa. És akkor még a Webasto kályhát nem is számoltam. A műszaki érvényességet nézve sztem külföldi.
 
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=925881&command=ugras&screenwidth=1280
 
Vélemény? Az autóról, a lepcses pof@'mról?Smiley))
 
Sziasztok,
 
M
Hali!
 
Kinti autót ne vegyél kereskedésbe.Én fél év után egy jót sem találtam.Ha felmész egy német használtautó oldalra megtudod nézni hogy menyiért menek kint  akocsi.Ha az ürge 3.4 adja ezt a gépet  amibe már bent van a 8 ezer ft regadó akkor eben a kocsiban minimum 200ezer km van,azokad adják enyi pénzért.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10454 Dátum: 2006.12.17 vasárnap, 21:59:00 »

sziasztok!
az új típusú, krómkeretes hűtőmaszk kompatibilis a "régi", 2002-es mondiméval?
menniybe kerülnek kb,  
létezik már ezekből utángyártott?
köszi!
üdv pee
Nem kompatibilis, a zárnál ki kell vágni a rácsot, és a lökhárító ívét sem követi, rá lahat barkácsolni, de nem olyan igényesen.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #10455 Dátum: 2006.12.18 hétfő, 08:39:00 »

köszi. :-(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10456 Dátum: 2006.12.18 hétfő, 11:32:00 »

Hali!
 
Kinti autót ne vegyél kereskedésbe.Én fél év után egy jót sem találtam.Ha felmész egy német használtautó oldalra megtudod nézni hogy menyiért menek kint  akocsi.Ha az ürge 3.4 adja ezt a gépet  amibe már bent van a 8 ezer ft regadó akkor eben a kocsiban minimum 200ezer km van,azokad adják enyi pénzért.
Hali HusQy!
 
Köszi a tippet. Sad Elszomorító, de legalább nem szop@tom magam Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10457 Dátum: 2006.12.18 hétfő, 16:51:00 »

Hali HusQy!
 
Köszi a tippet. Sad Elszomorító, de legalább nem szop@tom magam Smiley
Egy hozáértő emberrel nézezsd meg és akiderül a kocsi állapota.Lehet hogy jó az amit kinéztél.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10458 Dátum: 2006.12.18 hétfő, 21:10:00 »

Lehet hulye kerdes, de eza gyali mester milyen mester ? Jo tudom, gyali...de ezen kivul megbizhato, ert a szakmahoz ? Tehat egy feltve orzott Mondeo-t ra lehet bizni ?
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10459 Dátum: 2006.12.19 kedd, 07:21:00 »

Lehet hulye kerdes, de eza gyali mester milyen mester ? Jo tudom, gyali...de ezen kivul megbizhato, ert a szakmahoz ? Tehat egy feltve orzott Mondeo-t ra lehet bizni ?
Szerintem, ha itt a fórumon ajálják, akkor rossz nemlehet, bár solymárt is sokan istenítik, és hát hmm....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #10460 Dátum: 2006.12.19 kedd, 07:21:00 »

Nem kompatibilis, a zárnál ki kell vágni a rácsot, és a lökhárító ívét sem követi, rá lahat barkácsolni, de nem olyan igényesen.
de igényes vagy... persze akinek van zsetonja faceliftesre...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10461 Dátum: 2006.12.19 kedd, 07:55:00 »

Nem kompatibilis, a zárnál ki kell vágni a rácsot, és a lökhárító ívét sem követi, rá lahat barkácsolni, de nem olyan igényesen.
Nem azért írom,hogy okoskodjak,de a gyári nem faceliftes rács az úgy pudvás ahogy van!!!
A faceliftes rács,még úgy ahogy áll is rajta
százszor külömb mint a régi!
Egyébként laikusok semmit nem vesznek észre,meg amúgy se annyira szembeötlő.
Én azt mondom,hogy aki megteheti az cserélje ki...!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10462 Dátum: 2006.12.19 kedd, 09:02:00 »

sziasztok!
az új típusú, krómkeretes hűtőmaszk kompatibilis a "régi", 2002-es mondiméval?
menniybe kerülnek kb,  
létezik már ezekből utángyártott?
köszi!
üdv pee
A különbség érezhető:)kép
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10463 Dátum: 2006.12.19 kedd, 12:08:00 »

cserélt már valaki első lengéscsillapítókat, és toronycsapágyakat? hol csináltatta? sajnos érdekelne...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10464 Dátum: 2006.12.19 kedd, 12:16:00 »

A különbség érezhető:)kép
Ez nagyon szubjektív dolog, mert nekem a fekete jobban tetszik. Smiley)
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10465 Dátum: 2006.12.19 kedd, 12:23:00 »

Nem azért írom,hogy okoskodjak,de a gyári nem faceliftes rács az úgy pudvás ahogy van!!!
A faceliftes rács,még úgy ahogy áll is rajta
százszor külömb mint a régi!
Egyébként laikusok semmit nem vesznek észre,meg amúgy se annyira szembeötlő.
Én azt mondom,hogy aki megteheti az cserélje ki...!
Most akkor illeszkedik vagy nem a lököshöz? Mennyibe fáj a művelet?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #10466 Dátum: 2006.12.19 kedd, 12:39:00 »

Most akkor illeszkedik vagy nem a lököshöz? Mennyibe fáj a művelet?
Minimálisan alul,de azzal nem kell foglalkozni!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10467 Dátum: 2006.12.19 kedd, 13:03:00 »

Most akkor illeszkedik vagy nem a lököshöz? Mennyibe fáj a művelet?
Nekem most cserélnek... A nagyautó ezt ajánlotta: hűtődíszrács 24 625
króm keret 11 347 és a zárhoz is kiadtak már egy javító szetett, ami a facelift elötti zárat hozza kí a faceliftes rácshoz. A gyári fordos az 16e.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #10468 Dátum: 2006.12.19 kedd, 13:25:00 »

A különbség érezhető:)kép
A fekete jobb!-:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10469 Dátum: 2006.12.19 kedd, 13:26:00 »

A fekete jobb!-:)))
Nem is értem,hogy mit szerettek ezen a sok agyonkrómozott dolgon!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10470 Dátum: 2006.12.19 kedd, 13:27:00 »

Nekem most cserélnek... A nagyautó ezt ajánlotta: hűtődíszrács 24 625
króm keret 11 347 és a zárhoz is kiadtak már egy javító szetett, ami a facelift elötti zárat hozza kí a faceliftes rácshoz. A gyári fordos az 16e.
Uhh.. nem semmi árak. Azt hiszem maradok a réginél.
Köszi.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #10471 Dátum: 2006.12.19 kedd, 13:58:00 »

A fekete jobb!-:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10472 Dátum: 2006.12.19 kedd, 14:01:00 »

Minimálisan alul,de azzal nem kell foglalkozni!
Jövőre úgyis lesz lökhárító+hátsólámpa update:),majd akkor rendesen fog illeszkedni a rács(remélem)!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10473 Dátum: 2006.12.19 kedd, 16:02:00 »

Nuh, ma elballagtam gyali mesterhez. kb. 1.5km-re van tolem Cool Kicsereltek a komplett szivosort. Nem kis melo volt, bar elso korben nem tunt annak. Nagyon korrekt, jo fej tarsasag, es nagyon jol dolgoznak De csak az menjen oda, akinek van ideje...Tudjatok, jo munkahoz ido kell...Nekem sajnos nem volt, de ez az en gondom...Jah, es persze ujfent beszopatott a kicsikem...Koran reggel odagurultam, bealltam a muhelybe...Nah, akkor nyissuk fel a geptetot...aha, csak szerettuk volna...Nem lehetett felnyitni, mert valami gebasz van a zarral...Ott toketlenkedtunk egy darabig, oszt ajanlottak, hogy guruljak el nem messze egy karosszeria ismerosukhoz, hatha...Elgurultam, es O nagy nehezen kinyitotta...Nah, akkor vissza...Mire sorra kerultem mar reggeltol sazmitva eltel kb. 2 ora...Ideg szetbax...Es akkor elkezdodott a csere...A legszopatosabb resz az volt, mikor tettel fel az uj szivosort, es a tetu csavarokat nem lehetett betenni a helyukre, nem meg az en nogyogasz kezem sem fert oda. De vegulis sikerult. Ezta qrva zarat hogy lehet meghackolni, hogy mukodjon ? Mert ugye most sem nyit...Tehat ha valami gond van, akkor nemtom felnyitni a geptetot...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10474 Dátum: 2006.12.19 kedd, 16:10:00 »

A fekete jobb!-:)))
Ugye?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10475 Dátum: 2006.12.19 kedd, 16:37:00 »

Nuh, ma elballagtam gyali mesterhez. kb. 1.5km-re van tolem Cool Kicsereltek a komplett szivosort. Nem kis melo volt, bar elso korben nem tunt annak. Nagyon korrekt, jo fej tarsasag, es nagyon jol dolgoznak De csak az menjen oda, akinek van ideje...Tudjatok, jo munkahoz ido kell...Nekem sajnos nem volt, de ez az en gondom...Jah, es persze ujfent beszopatott a kicsikem...Koran reggel odagurultam, bealltam a muhelybe...Nah, akkor nyissuk fel a geptetot...aha, csak szerettuk volna...Nem lehetett felnyitni, mert valami gebasz van a zarral...Ott toketlenkedtunk egy darabig, oszt ajanlottak, hogy guruljak el nem messze egy karosszeria ismerosukhoz, hatha...Elgurultam, es O nagy nehezen kinyitotta...Nah, akkor vissza...Mire sorra kerultem mar reggeltol sazmitva eltel kb. 2 ora...Ideg szetbax...Es akkor elkezdodott a csere...A legszopatosabb resz az volt, mikor tettel fel az uj szivosort, es a tetu csavarokat nem lehetett betenni a helyukre, nem meg az en nogyogasz kezem sem fert oda. De vegulis sikerult. Ezta qrva zarat hogy lehet meghackolni, hogy mukodjon ? Mert ugye most sem nyit...Tehat ha valami gond van, akkor nemtom felnyitni a geptetot...
Nemtom. Nekem a TDCinél mindennel együtt fel leszerelés 15-20percnél nem vett több időt igénybe. Ennyivel könnyebb lenne a dízel szerelése? Igaz van pár jó szerszámom.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10476 Dátum: 2006.12.19 kedd, 17:57:00 »

Nuh, ma elballagtam gyali mesterhez. kb. 1.5km-re van tolem Cool Kicsereltek a komplett szivosort. Nem kis melo volt, bar elso korben nem tunt annak. Nagyon korrekt, jo fej tarsasag, es nagyon jol dolgoznak De csak az menjen oda, akinek van ideje...Tudjatok, jo munkahoz ido kell...Nekem sajnos nem volt, de ez az en gondom...Jah, es persze ujfent beszopatott a kicsikem...Koran reggel odagurultam, bealltam a muhelybe...Nah, akkor nyissuk fel a geptetot...aha, csak szerettuk volna...Nem lehetett felnyitni, mert valami gebasz van a zarral...Ott toketlenkedtunk egy darabig, oszt ajanlottak, hogy guruljak el nem messze egy karosszeria ismerosukhoz, hatha...Elgurultam, es O nagy nehezen kinyitotta...Nah, akkor vissza...Mire sorra kerultem mar reggeltol sazmitva eltel kb. 2 ora...Ideg szetbax...Es akkor elkezdodott a csere...A legszopatosabb resz az volt, mikor tettel fel az uj szivosort, es a tetu csavarokat nem lehetett betenni a helyukre, nem meg az en nogyogasz kezem sem fert oda. De vegulis sikerult. Ezta qrva zarat hogy lehet meghackolni, hogy mukodjon ? Mert ugye most sem nyit...Tehat ha valami gond van, akkor nemtom felnyitni a geptetot...
MK3 hiba, többünknek volt vele gondja. WD40 jó alaposan pár nap pihi... Meg nem javul, de legalább kinyilik könnyebben.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #10477 Dátum: 2006.12.19 kedd, 18:29:00 »

Valaki fejből tudja, hogy az anyós-oldali légzsákot hogy kell kikapcsolni? Gyerekülést akarnék belerakni... Lehet egyáltalán?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10478 Dátum: 2006.12.19 kedd, 18:32:00 »

Valaki fejből tudja, hogy az anyós-oldali légzsákot hogy kell kikapcsolni? Gyerekülést akarnék belerakni... Lehet egyáltalán?
Biztosítékkal.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #10479 Dátum: 2006.12.19 kedd, 18:47:00 »

Biztosítékkal.
off 307-esben a kulccsal ki lehet kapcsolni valahol a kesztyűtartó környékén... Ilyen nincs a mondiban?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10480 Dátum: 2006.12.19 kedd, 19:54:00 »

Scratch,
 
Es hogy lehet vegervenyesen es tartosan megjavitani a zarat ? Csere ? Es vajon mennyibe kerul ? Es ha veszek egy ilyen zarat, akkor a meglevo kulcsommal mukodni fog ? Tudom, hulyesegeket kerdezek, de rettento modon bosszant, hogy nem tudom kinyitni a geptetot akkor amikor eeen akarom
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10481 Dátum: 2006.12.19 kedd, 20:03:00 »

Kisber,
 
Akar a kulccsal is kikapcsolhatod, csak picit macerasabb azzal kikotorni a biztositekot
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10482 Dátum: 2006.12.19 kedd, 21:59:00 »

Sziasztok!
 
Sacc/kb. fel tudnátok homályosítani, hogy abban az esetben ha az ember gyermeke az összes előző életének a bűnéért azzal vezekel, hogy vesz egy 2003-as TDCI-t, ami jócskán többet futott, mint ahogy az óra mutatja (200K felett), akkor a pszichiátriai kezelés költségét nem számolva mennyibe kerülhet az ekkorra már "kopó" alkatrészek kategóriájába eső egységek cseréje? Persze szereléssel együtt. Itt mindenre gondolok: motor, futómű, erőátviteli rendszer, stb.
 
Előre is köszi!
 
Reális tudásbázissal rendelkezők ne kiméljenek!!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10483 Dátum: 2006.12.19 kedd, 22:27:00 »

off 307-esben a kulccsal ki lehet kapcsolni valahol a kesztyűtartó környékén... Ilyen nincs a mondiban?
Nincs, illetve ha be van kapcsolva az öv, de senki nem ül ott, akkor automatikusan kikapcsol. Vagy marad a biztosíték.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10484 Dátum: 2006.12.19 kedd, 22:28:00 »

Scratch,
 
Es hogy lehet vegervenyesen es tartosan megjavitani a zarat ? Csere ? Es vajon mennyibe kerul ? Es ha veszek egy ilyen zarat, akkor a meglevo kulcsommal mukodni fog ? Tudom, hulyesegeket kerdezek, de rettento modon bosszant, hogy nem tudom kinyitni a geptetot akkor amikor eeen akarom
Nem tudom, de biztos nem olcsó. Én meg olyan gyakran nem nyitogatom WD40-es kezelés után egész jó lett. Kicsit ki kell tapasztalni hol kapja el a kulcs, és utána megy már.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #10485 Dátum: 2006.12.19 kedd, 22:31:00 »

Sziasztok!
 
Sacc/kb. fel tudnátok homályosítani, hogy abban az esetben ha az ember gyermeke az összes előző életének a bűnéért azzal vezekel, hogy vesz egy 2003-as TDCI-t, ami jócskán többet futott, mint ahogy az óra mutatja (200K felett), akkor a pszichiátriai kezelés költségét nem számolva mennyibe kerülhet az ekkorra már "kopó" alkatrészek kategóriájába eső egységek cseréje? Persze szereléssel együtt. Itt mindenre gondolok: motor, futómű, erőátviteli rendszer, stb.
 
Előre is köszi!
 
Reális tudásbázissal rendelkezők ne kiméljenek!!!
Mongyő,
 
Mire készülsz? Csak az üléseket akarod megtartani? Vagy azok is csere?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10486 Dátum: 2006.12.20 szerda, 07:08:00 »

Tomi3118!
 
Mittomén' hogy mit akarok!
DE: nem sz@patós 130 lovas TDCI Mondeo-t, ami nem futott annyit, hogy lépten nyomon javitani kék', kombi legyen, 6 sebességes, ülés- és állófűtése legyen és ha lehet, sötétszürke.
Csak ennyi!
 
"Csak az üléseket"? 200 felett már majdnem minden a kopó kategóriába sorolandó???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10487 Dátum: 2006.12.20 szerda, 08:14:00 »

Scratch,
 
Es hogy lehet vegervenyesen es tartosan megjavitani a zarat ? Csere ? Es vajon mennyibe kerul ? Es ha veszek egy ilyen zarat, akkor a meglevo kulcsommal mukodni fog ? Tudom, hulyesegeket kerdezek, de rettento modon bosszant, hogy nem tudom kinyitni a geptetot akkor amikor eeen akarom
Sztem az új zár régi kulccsal fog működni. Csak azé gondolom, mer a kollégám 12 éves Escortjának kulcsa működik a bal első ajtómban. Legalábbis zárja. Sztem ha összevetsz más Mondeos kulcsot a tieddel, az nagy eséllyel stimmel.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10488 Dátum: 2006.12.20 szerda, 08:50:00 »

agostonb,
 
hmmm, most nemtom sirjak, vagy nevessek ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10489 Dátum: 2006.12.20 szerda, 08:53:00 »

Sztem az új zár régi kulccsal fog működni. Csak azé gondolom, mer a kollégám 12 éves Escortjának kulcsa működik a bal első ajtómban. Legalábbis zárja. Sztem ha összevetsz más Mondeos kulcsot a tieddel, az nagy eséllyel stimmel.
A fordnál ez a kulcs elég sokáig volt. Az összes ilyen alakú kulccsal be tudod zárni, de csak bezárni. Ez igaz a későbbi fiestákra, escortokra, az I-es fókára, és az összes mondeóra.
 
Tök jó poén volt. A szomszéd apja megvette a vadiúj mondeót, nekem még a régi volt. Kérdem, hol a kulcsa. Azt mondja, a zsebében. Mondok muti. Megmutatja (azért kértem, nehogy mégis az autóban legyen). Erre fogom, és bezárom az autót a saját kulcsommal. Leesett az álla. :-))
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10490 Dátum: 2006.12.20 szerda, 08:55:00 »

Nem akarom elkiabalni (bar altalaban azt teszem), de a tegnapi szivosor csere eredmenyekent, ma ugy indult minusz fokban a gep, hogy nem ingadozott az alapjarat Elozoleg hidegen volt nemi rangatas fele olyan 1800-2000 korul, de ugy tunik azis megszunt. Bar ez utobbit a szerelok is a szivosorra fogtak. Szal most tutko a gep
Jah, es teganp tankoltam, es lenullaztam a fogyit, es mire ahazertem az atlag ha jol emlexem olyan 7.5-8korul volt. De mindenkeppen kevesebbet mutatott mint az elozo szivosorral...Tehat ugy tunik tenyleg igaz, amit a szervizdoksi ir, hogy a szivosorban levo orvenylapok alkalmazasa csokkenti a fogyasztast. Persze ez csak bizonyos fordulatszam alatt ervenyes, de ugye ha a varsoban totymorog az ember, es egyebkent sem huzatja ki a gepet, akkor osszesegeben csokken az atlag fogyi. Igaz ezta a jo kis fogyit reggel sikerult elbaxnom, mert kb. 5 percet jarattam a gepet indulas elott, igy az atlag ertek felkuszott 10-re.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #10491 Dátum: 2006.12.20 szerda, 11:49:00 »

A fordnál ez a kulcs elég sokáig volt. Az összes ilyen alakú kulccsal be tudod zárni, de csak bezárni. Ez igaz a későbbi fiestákra, escortokra, az I-es fókára, és az összes mondeóra.
 
Tök jó poén volt. A szomszéd apja megvette a vadiúj mondeót, nekem még a régi volt. Kérdem, hol a kulcsa. Azt mondja, a zsebében. Mondok muti. Megmutatja (azért kértem, nehogy mégis az autóban legyen). Erre fogom, és bezárom az autót a saját kulcsommal. Leesett az álla. :-))
Haveromék a céges fókákkal tették ugyanezt a télen a telepen előmelegítő kollégáikkal....autó pöfög...kulcs benne...ajtó zárva... ooops.
Persze a telepen volt mindegyikhez a pótkulcs az irodában.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10492 Dátum: 2006.12.20 szerda, 12:25:00 »

Sziasztok. Átirányíttottak ebbe a topicba (joggal). Kuplung bajaim vannak. Kétszer fordult elő, hogy hiába nyomtam a gázt kiengedett kuplungnál, csak bőgött a motor de nem húzott. Egyszer a budai hegyekben, egyszer meg pályán. A furcsa, hogy utána megjavult. Azóta is megy. De eléggé aggódom. Budapesten lakom. Egy jó szervíz nekem is jól jönne. (Egy helyen azt mondták teljesen szét van égetve, és a kuplungom, és hogy rá fogom költeni a gatyámat is. El is jöttem onnan). Szóval egy jó kuplungos kellene, meg hogy mifene ez tudja -e valaki?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10493 Dátum: 2006.12.20 szerda, 12:31:00 »

Sziasztok. Átirányíttottak ebbe a topicba (joggal). Kuplung bajaim vannak. Kétszer fordult elő, hogy hiába nyomtam a gázt kiengedett kuplungnál, csak bőgött a motor de nem húzott. Egyszer a budai hegyekben, egyszer meg pályán. A furcsa, hogy utána megjavult. Azóta is megy. De eléggé aggódom. Budapesten lakom. Egy jó szervíz nekem is jól jönne. (Egy helyen azt mondták teljesen szét van égetve, és a kuplungom, és hogy rá fogom költeni a gatyámat is. El is jöttem onnan). Szóval egy jó kuplungos kellene, meg hogy mifene ez tudja -e valaki?
Solymár
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10494 Dátum: 2006.12.20 szerda, 12:33:00 »

Haveromék a céges fókákkal tették ugyanezt a télen a telepen előmelegítő kollégáikkal....autó pöfög...kulcs benne...ajtó zárva... ooops.
Persze a telepen volt mindegyikhez a pótkulcs az irodában.
Soha nem hagyom benne a kulcsot. Ha más ül benne, akkor sem. Még ha az Ildikó ott is ül, akkor sem. Mondjuk nálam van rablásgátló - ha kinyitom az ajtót, egy idő után motor leáll
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10495 Dátum: 2006.12.20 szerda, 12:43:00 »

cornelius,
 
solymar, vagy a gyali mester. Utobbi gyalon van, elobbi meg Solymar...
Valceg kuplung tarcsa csere, de ha mar sok km van a verdaban, pl. 150+ akkor valceg komplett kuplung szerkezet+kinyomo csapagy, esetleg meg lendkerek. Kuplung szerkezetben benne van a tarcsa is. Nem lesz kis osszeg, de vannak beszerzesi alternativak. Nagyauto, illetve fox79 kollega. Utobbit ajanlanam, de iden mar nem "rendel". kuggye neki mailt. fox79kukacfreemailponthu
 
Egyebkent ha mar sok km van a gepben, akkor erdemes lendkereke is cserelni. Igy csak 1x kell  bontani a fel verdat
Osszegben anyag+munkadij szerintem megallhat ugy 120-150e korul. De akkor ugye minden ki va cserezve. Jah, es ha veszel lendkereket, akkro mindenkeppen vegyel hozza csavart is, mert azt lendkerek cserenel szinten cserezni kell ! dizlinel 8db csavarra lesz szukseged. Azt nemtom, hogy fox kollega tud-e hozni csavart, de ha nem, akkor valamellik ford botban tucc venni. Asszem darabja olyan 5-600ft.
Csak viszonyitas keppen, ford szervizben csak a lendkerek 90-100e kozott mozog ! Kinyomo csapagy kb. 40e, a kuplung szerkezet+tarcsa meg aszem valami 60 ropi. Es akkor meg nem beszeltunk a munkadijrol...Tehat sokat tucc sporolni, ha varsz picit es fox kollegatol rendeled a cuccokat. Rendes, korrekt srac ! Csak ajanlani tudom
Azert mindenkeppen vidd el egy masik szerelohoz is szemleztetni, hogy tuti legyen a problema. De en erosen kuplungra gyanaxom.
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10496 Dátum: 2006.12.20 szerda, 13:09:00 »

Valaki fejből tudja, hogy az anyós-oldali légzsákot hogy kell kikapcsolni? Gyerekülést akarnék belerakni... Lehet egyáltalán?
A légzsák kikapcsol, ha az öv bekapcsolva van, és ha jól emlékszem 25 kg-ra van kalibrálva, ha ez alatt van kikapcsol magától, de ezt látod is a vészvillogó melletti lámpán.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #10497 Dátum: 2006.12.20 szerda, 13:28:00 »

cornelius,
 
Nekem nyáron cserélték a lendkereket, mert nagyon zörgött és kuplungot, mert szét volt szedve.
Anyagilag ez nekem 200e Ft-ba került.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10498 Dátum: 2006.12.20 szerda, 13:29:00 »

Ui.
Mindez Solymáron történt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10499 Dátum: 2006.12.20 szerda, 13:58:00 »

cornelius,
 
Nekem nyáron cserélték a lendkereket, mert nagyon zörgött és kuplungot, mert szét volt szedve.
Anyagilag ez nekem 200e Ft-ba került.
A komplett kuplungot? Kinyomóval, tokkal vonóval?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.