Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:03:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21864255 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #12800 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 20:50:00 »

A legjobb, hogy majdnem horvátországba indultunk a 7végén, csak közbejött egy dolog, így lemondtuk. Utólag szerencse, mert kintről hazahozatni az autót húzós lett volna.
Ha benzines lesz, én is 1.8 vagy 2.0-át vennék. Még meglátjuk mit hoz a jövő... Még akár egy frissen csúcs cserélt TDCi is lehet. Smiley Abba legalább nincs adagoló! Smiley Az adagoló mondjon le! Smiley
Szia Scratch!
Horvátország nem lett volna gyenge Mondeo nélkül.
Most nem akarlak megvezetni, de ha benyás, érdemesebb a 2,0i, mint az 1,8i-s. Fentartási költségek nagyon nem több a nagyobb motornál, viszont ezt a vasat a 2,0-s biztosabban mozgatja. És a klímát se nagyon veszi észre, ha be van kapcsolva.
Ha meg TDCi, én Facelift-eset vennék, azokról nem olvasok rosszakat.
Gondoldd jól végig, gondolom nem két évre vennél másikat.
Kíváncsian várom, mik lesznek a fejlemények...
Encs-i pizzás tali? Jöttök?
Meghírdetem majd a Találkozós topikba.
Üdv:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12801 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 21:34:00 »

Háááát Scratch komám..nagyon sajnálom. Valahogy nincs szerencséd! az a nyavajás generátor para ekkora galibát okozott? Még szerencse, hogy én annak idején egy métert sem mozdultam vele amíg a csövet ki nem cseréltem.
Ettől sztem még nem lehet a dízeleket leírni ámbár megértelek. Lehet, hogy én is így gondolkoznék hasonló cipőben...
Sok sikert és VERD AZ ASZTALT amíg meg nem csinálják.
Hogy van-e köze a dologoz a múltkori kigyulladásnak passz, de szerintem nincs. Inkább ott van a kutya elásva, hogy Kecelen se értenek a VP44-es adagolóhoz, mert mikor visszakaptam igaz, hogy működött az autó, de nagyon kormolt. Visszavittem, szerintük oké, ez ilyen, öreg már, stb... Végülis az autó rendesen ment, így így maradt. Szóval szerintem nem is volt rendberakva 100%-osan ez a adagoló, és most újra elérte élete végét.
Ez a második dízelem, elött egy MK2 volt, abba az adagoló tengelye tört el.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12802 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 21:41:00 »

Szia Scratch!
Horvátország nem lett volna gyenge Mondeo nélkül.
Most nem akarlak megvezetni, de ha benyás, érdemesebb a 2,0i, mint az 1,8i-s. Fentartási költségek nagyon nem több a nagyobb motornál, viszont ezt a vasat a 2,0-s biztosabban mozgatja. És a klímát se nagyon veszi észre, ha be van kapcsolva.
Ha meg TDCi, én Facelift-eset vennék, azokról nem olvasok rosszakat.
Gondoldd jól végig, gondolom nem két évre vennél másikat.
Kíváncsian várom, mik lesznek a fejlemények...
Encs-i pizzás tali? Jöttök?
Meghírdetem majd a Találkozós topikba.
Üdv:)
Igen, én is inkább a 2.0 felé hajlanék, de ha találok egy nagyon szép állapotú Ghia 1.8-ast talán az is jó lenne.
Havonta olyan 600-800km megyek.
Encsen még nem gondokoztunk, de ahogy nézem a térképen nincs közel. Ugye 21-én lenne?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12803 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 21:41:00 »

Szia Scratch!
Horvátország nem lett volna gyenge Mondeo nélkül.
Most nem akarlak megvezetni, de ha benyás, érdemesebb a 2,0i, mint az 1,8i-s. Fentartási költségek nagyon nem több a nagyobb motornál, viszont ezt a vasat a 2,0-s biztosabban mozgatja. És a klímát se nagyon veszi észre, ha be van kapcsolva.
Ha meg TDCi, én Facelift-eset vennék, azokról nem olvasok rosszakat.
Gondoldd jól végig, gondolom nem két évre vennél másikat.
Kíváncsian várom, mik lesznek a fejlemények...
Encs-i pizzás tali? Jöttök?
Meghírdetem majd a Találkozós topikba.
Üdv:)
Igen, én is inkább a 2.0 felé hajlanék, de ha találok egy nagyon szép állapotú Ghia 1.8-ast talán az is jó lenne.
Havonta olyan 600-800km megyek.
Encsen még nem gondokoztunk, de ahogy nézem a térképen nincs közel. Ugye 21-én lenne?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12804 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 21:42:00 »

Hogy van-e köze a dologoz a múltkori kigyulladásnak passz, de szerintem nincs. Inkább ott van a kutya elásva, hogy Kecelen se értenek a VP44-es adagolóhoz, mert mikor visszakaptam igaz, hogy működött az autó, de nagyon kormolt. Visszavittem, szerintük oké, ez ilyen, öreg már, stb... Végülis az autó rendesen ment, így így maradt. Szóval szerintem nem is volt rendberakva 100%-osan ez a adagoló, és most újra elérte élete végét.
Ez a második dízelem, elött egy MK2 volt, abba az adagoló tengelye tört el.
Az enyémben sincs kevés kilométer. Gőzöm sincs, h mennyiről tekerték vissza 72e-re. Én elgurultam vele 60 ezret 2005 dec óta és motorikusan, egy szoftver-frissítés, kivételével nincs vele gondom. Nekem is a második dízelem (az előző nem Ford volt) de én nem is akarok többet benzinest. (max. egy F430 Spider szóba jöhet ).
DE sztem lehet köze a kigyulladáshoz.Végül is a vezérlése elektronikus az adagolónak nem? Vagy mechanikai gond volt vele
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12805 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 21:52:00 »

Az enyémben sincs kevés kilométer. Gőzöm sincs, h mennyiről tekerték vissza 72e-re. Én elgurultam vele 60 ezret 2005 dec óta és motorikusan, egy szoftver-frissítés, kivételével nincs vele gondom. Nekem is a második dízelem (az előző nem Ford volt) de én nem is akarok többet benzinest. (max. egy F430 Spider szóba jöhet ).
DE sztem lehet köze a kigyulladáshoz.Végül is a vezérlése elektronikus az adagolónak nem? Vagy mechanikai gond volt vele
Nekem 256e a km óra állásom. Smiley
Az elektronikája volt rossz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12806 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 22:02:00 »

Scratch,
 
Mennyibe kerul ujjonan egy ilyen VP44 adagolo ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12807 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 22:02:00 »

Scratch, olvastam problémád, sorry!
Én a benyás 2L-essel csak városban elszaladgálok 8,5-el, vegyesben valóban reális a 7,0 - 7,2.  
Üdv:)
Melyik varosban 8.5 a fogyasztasod?
Nekem varosban keptelenseg 11.5 ala vinni, pedig ez csak 1.8-as (legalabb is az van a forgalmiban :-). (Napi kb 20km-t megyek.)
Lehet, hogy az a baj, hogy csak 1.8-as, es nem birja annyira a motor a kasztnit?
Nekem klimaval ugyanannyi a fogyasztas, mint klima nelkul, illetve nagyon nagyon minimalis a kulonbseg.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12808 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 22:05:00 »

Scratch,
 
Mennyibe kerul ujjonan egy ilyen VP44 adagolo ?
Ime egy felujitott példány
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12809 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 22:07:00 »

Scratch,
 
Mennyibe kerul ujjonan egy ilyen VP44 adagolo ?
Javító készlet hozzá
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12810 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 22:28:00 »

Scratch,
 
Mennyibe kerul ujjonan egy ilyen VP44 adagolo ?
Cromax-nál kedvezménnyel: 380 000Ft
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12811 Dátum: 2007.07.03 kedd, 01:06:00 »

Melyik varosban 8.5 a fogyasztasod?
Nekem varosban keptelenseg 11.5 ala vinni, pedig ez csak 1.8-as (legalabb is az van a forgalmiban :-). (Napi kb 20km-t megyek.)
Lehet, hogy az a baj, hogy csak 1.8-as, es nem birja annyira a motor a kasztnit?
Nekem klimaval ugyanannyi a fogyasztas, mint klima nelkul, illetve nagyon nagyon minimalis a kulonbseg.
Senkit nem akarok megsérteni, tényleg!, de a 'városban elszaladgálok 8,5-el' hülyeség, ha óvatos vagy esetleg kihozhatod a 10,5. Vagy ha az autó mögött szaladgálsz és tolod alapjáraton. :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12812 Dátum: 2007.07.03 kedd, 06:38:00 »

Cromax-nál kedvezménnyel: 380 000Ft
Teljesen egyszerű bowdenes Bosch VE-t kell rádobni. Nem fogja mutatni a pillanatnyi fogyasztást, nem fogja védeni a környezetet, de a világ végéig fog elmenni. Meg vissza. Ez kb 60k-s utatvány, és a fogyasztásod is ennyi marad... Smiley  
Egyébként részvétem, teljesen átérzem a bajodat, igaz nekem nem fájt ennyibe...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12813 Dátum: 2007.07.03 kedd, 08:03:00 »

Akkor vegyek egy dízel Volvo-t? Smiley
yesss!!!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12814 Dátum: 2007.07.03 kedd, 09:03:00 »

Teljesen egyszerű bowdenes Bosch VE-t kell rádobni. Nem fogja mutatni a pillanatnyi fogyasztást, nem fogja védeni a környezetet, de a világ végéig fog elmenni. Meg vissza. Ez kb 60k-s utatvány, és a fogyasztásod is ennyi marad... Smiley  
Egyébként részvétem, teljesen átérzem a bajodat, igaz nekem nem fájt ennyibe...
Komolyan működne a dolog? Van ilyen adagolód eladó?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12815 Dátum: 2007.07.03 kedd, 09:03:00 »

Senkit nem akarok megsérteni, tényleg!, de a 'városban elszaladgálok 8,5-el' hülyeség, ha óvatos vagy esetleg kihozhatod a 10,5. Vagy ha az autó mögött szaladgálsz és tolod alapjáraton. :-)
Neked mennyit fogyaszt vegyesbe?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12816 Dátum: 2007.07.03 kedd, 09:04:00 »

yesss!!!!
De hát az is Ford, csak drágább hozzá az alkatrész. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12817 Dátum: 2007.07.03 kedd, 09:42:00 »

Komolyan működne a dolog? Van ilyen adagolód eladó?
Nemsokára lesz. Nekem a level2 adagoló a csomiban várja a felrakást, ha a level1 lennvan, és átnéztük, beszélhetünk. De ez nagy butítás egy mk3-nak. Nemtudom, az elektronyosság mennyire tolerálná a dolgot.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12818 Dátum: 2007.07.03 kedd, 10:03:00 »

Nemsokára lesz. Nekem a level2 adagoló a csomiban várja a felrakást, ha a level1 lennvan, és átnéztük, beszélhetünk. De ez nagy butítás egy mk3-nak. Nemtudom, az elektronyosság mennyire tolerálná a dolgot.
Na ez az...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12819 Dátum: 2007.07.03 kedd, 10:14:00 »

Neked mennyit fogyaszt vegyesbe?
Scratch, nekem vegyesben kb 9 liter. Én kelet Magyarországon járok országutakon és alsóbb rendü utakon 100-140km/h között, itt 8 körül fogyaszt. De városban 11 körül bekapja. Véleményem szerint minden 2ezres benzines megeszik ennyit. Barátomnak 1.8T Passatja van, nem nagyon tudja 12liter aláhozzni a fogyit városban, pedig úgy vezet,hogy tojás van a lába alatt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12820 Dátum: 2007.07.03 kedd, 10:29:00 »

Ez borzasztó. Végül is mit mond a szerviz a garanciával kapcsolatban, az összel is ök javitották, jól tudom?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12821 Dátum: 2007.07.03 kedd, 10:36:00 »

Bocs. Scratchnek irtam 212962re.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12822 Dátum: 2007.07.03 kedd, 11:09:00 »

Azt mondja a szervíz, hogy rátették számítógépre, és azt írja ki, hogy nem kap gázolajat, de még pontosan nem tudják mi a baja. Vagy adagoló, vagy magasnyomású gázolajszivattyú. Nem akartam ott okoskodni, de utóbbi szerintem csak a TDCi-be van, nem?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12823 Dátum: 2007.07.03 kedd, 11:10:00 »

Scratch, nekem vegyesben kb 9 liter. Én kelet Magyarországon járok országutakon és alsóbb rendü utakon 100-140km/h között, itt 8 körül fogyaszt. De városban 11 körül bekapja. Véleményem szerint minden 2ezres benzines megeszik ennyit. Barátomnak 1.8T Passatja van, nem nagyon tudja 12liter aláhozzni a fogyit városban, pedig úgy vezet,hogy tojás van a lába alatt.
Köszönöm az infót.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12824 Dátum: 2007.07.03 kedd, 11:11:00 »

Ez borzasztó. Végül is mit mond a szerviz a garanciával kapcsolatban, az összel is ök javitották, jól tudom?
Még ott taranak, hogy keresik a hiba okát... Ősszel is ők csinálták, ezért is vittem ide, mert itt érvényes a garancia, ha adagoló lesz megint.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12825 Dátum: 2007.07.03 kedd, 11:12:00 »

Scratch,
 
Ha csak TDCI-ben van magasnyomasu szippantyu, akkor azt jobb ha nem cserelteted ki Nem lehet, hogy az AC pumparol beszeltek ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12826 Dátum: 2007.07.03 kedd, 11:13:00 »

Scratch,
 
"és azt írja ki, hogy nem kap gázolajat"
teh, lehet, hogy itt az ideje tankolni ?  
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12827 Dátum: 2007.07.03 kedd, 11:14:00 »

Scratch,
 
Ha csak TDCI-ben van magasnyomasu szippantyu, akkor azt jobb ha nem cserelteted ki Nem lehet, hogy az AC pumparol beszeltek ?
Én is így látom... Smiley Ha holnap nem találják meg a hiba okát, kivetem újra az adagolót, és megy kecelre, persze az ő költségükre, mert én újra nem fiezetem ki a 90K-t az adagoló diagnosztikára.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12828 Dátum: 2007.07.03 kedd, 11:15:00 »

Scratch,
 
"és azt írja ki, hogy nem kap gázolajat"
teh, lehet, hogy itt az ideje tankolni ?  
3/4-nél volt! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12829 Dátum: 2007.07.03 kedd, 11:28:00 »

Világos! Remélhetöleg,ha adagoló baja van,nem próbálják ráfogni valami másra. (hogy mindenképpen pénzt lássanak) bocs,ha pesszimistának tünök.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12830 Dátum: 2007.07.03 kedd, 11:37:00 »

Én is így látom... Smiley Ha holnap nem találják meg a hiba okát, kivetem újra az adagolót, és megy kecelre, persze az ő költségükre, mert én újra nem fiezetem ki a 90K-t az adagoló diagnosztikára.
Ilyenkor célszerű közvetlenül a kannából a csövet rákötni az adagolóra, kizárván minden lehetséges hibát, dugulás, vagy ilyesmi. Még a szűrőt is kiiktatnám.
Az én tippem az adagoló elektronikája, vagy egy durva dugulás. De jó eséllyel van köze a javításhoz.
 
Szerintem AC a tddi-ben sincs.
 
Scratch! Ha úgy érzed, be akarnak csapni, szólj, és megyek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12831 Dátum: 2007.07.03 kedd, 11:40:00 »

AC van a TDDI-ben is. Ara 70 rupia
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12832 Dátum: 2007.07.03 kedd, 12:41:00 »

AC van a TDDI-ben is. Ara 70 rupia
Ja, tényleg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #12833 Dátum: 2007.07.03 kedd, 13:56:00 »

Még nem ültem 3-as Mondiban, de jól sejtem, hogy kényelmetlenebb az MKII-nél? Magas, kemény ülések zéró oldaltartással; kemény burkolatok? Mert ez szerintem szörnyű, hogy az új autóknál mennyire spórolnak a gyártók amin csak lehet . Fateromnak van egy új Fókusza, de egyszerűen nem szeretek benne utazni. Kényelmetlen, a karomat nemtudom az ajtón a könyöklőn sokáig pihentetni, mert kemény az egész, a műszerfal is rideg, kemény... De egyébként a modern lakberendezésnél is divat, hogy rideg, sivár az egész... Nem értem ez mért jó, de biztos üzleti érdekek vannak ebben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12834 Dátum: 2007.07.03 kedd, 14:23:00 »

Még nem ültem 3-as Mondiban, de jól sejtem, hogy kényelmetlenebb az MKII-nél? Magas, kemény ülések zéró oldaltartással; kemény burkolatok? Mert ez szerintem szörnyű, hogy az új autóknál mennyire spórolnak a gyártók amin csak lehet . Fateromnak van egy új Fókusza, de egyszerűen nem szeretek benne utazni. Kényelmetlen, a karomat nemtudom az ajtón a könyöklőn sokáig pihentetni, mert kemény az egész, a műszerfal is rideg, kemény... De egyébként a modern lakberendezésnél is divat, hogy rideg, sivár az egész... Nem értem ez mért jó, de biztos üzleti érdekek vannak ebben.
Oldalt a konyoklo nekem kemeny. Van megoldas, vagy pulcsi, vagy tegyel oda hosszabb ut elott egy torolkozot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12835 Dátum: 2007.07.03 kedd, 14:24:00 »

Még nem ültem 3-as Mondiban, de jól sejtem, hogy kényelmetlenebb az MKII-nél? Magas, kemény ülések zéró oldaltartással; kemény burkolatok? Mert ez szerintem szörnyű, hogy az új autóknál mennyire spórolnak a gyártók amin csak lehet . Fateromnak van egy új Fókusza, de egyszerűen nem szeretek benne utazni. Kényelmetlen, a karomat nemtudom az ajtón a könyöklőn sokáig pihentetni, mert kemény az egész, a műszerfal is rideg, kemény... De egyébként a modern lakberendezésnél is divat, hogy rideg, sivár az egész... Nem értem ez mért jó, de biztos üzleti érdekek vannak ebben.
Az ules oldaltartasa szerintem nagyon jo.
Honda Prelude gyari, vagy az Escort gyari ulesenel is jobb. Azt nem tudom milyen az MkII-es ulese.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12836 Dátum: 2007.07.03 kedd, 14:26:00 »

Rocco,
 
MKII-ben alacsonyabban ul a user. Ergo nehezebb beulni es kiszalni. Az ules tenyleg mintha kemenyebb lenne, de nekem az oldaltartassal nincs gondom. A fene tudja...Megszokas kerdese szerintem...A konyoklo tenyleg kemeny, de en miota MKIIIat hasznalok, mar latom ertelmet a kozepso konyoklonek. MKI-II-ben gyakorlatilag hasznalhatatlan volt. MKIII-nal viszont nagyon jo. Tehat bal kez a kormanyon, jobb a kozepso konyoklon, vagy tovabb...
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12837 Dátum: 2007.07.03 kedd, 14:29:00 »

Még nem ültem 3-as Mondiban, de jól sejtem, hogy kényelmetlenebb az MKII-nél? Magas, kemény ülések zéró oldaltartással; kemény burkolatok? Mert ez szerintem szörnyű, hogy az új autóknál mennyire spórolnak a gyártók amin csak lehet . Fateromnak van egy új Fókusza, de egyszerűen nem szeretek benne utazni. Kényelmetlen, a karomat nemtudom az ajtón a könyöklőn sokáig pihentetni, mert kemény az egész, a műszerfal is rideg, kemény... De egyébként a modern lakberendezésnél is divat, hogy rideg, sivár az egész... Nem értem ez mért jó, de biztos üzleti érdekek vannak ebben.
Nem tudom, hogy milyen felszereltségűben ültél (az Ambientében mások az ülések), de szerintem az ülések formálya majdnem tökéletes. MKII-ben nem volt elég maga az ülés háttámlája. Ebben már az. Oldaltartás gyenge volt, ebben azért több van. Próbálj ki egy bőrös változatot. Az meg kifejezetten kényelmes.
A burkolatok itt-ott valóban keményebbek lettek.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12838 Dátum: 2007.07.03 kedd, 14:31:00 »

Nem tudom, hogy milyen felszereltségűben ültél (az Ambientében mások az ülések), de szerintem az ülések formálya majdnem tökéletes. MKII-ben nem volt elég maga az ülés háttámlája. Ebben már az. Oldaltartás gyenge volt, ebben azért több van. Próbálj ki egy bőrös változatot. Az meg kifejezetten kényelmes.
A burkolatok itt-ott valóban keményebbek lettek.
upsz ly=j
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #12839 Dátum: 2007.07.03 kedd, 14:50:00 »

Jó már látom a képeken, hogy frankók az első ülések. De mindenesetre én eddig akárhány autóban ültem (vagy beleláttam), az MKII-ben éreztem legjobban azt, hogy a formáktól kezdve a komfortérzést fokozó kisebb dolgokig is mindent nagyon jól kitaláltak. (A Focus belsejéről viszont semmi jót nem tudnék mondani. Abban az első ülések is csak sima kemény székek, hátul utazni meg egyenesen rossz élmény volt.) Ha MKIII-asom lenne akkor az lenne az első, hogy a burkolatokra egy vékony szivacs+plüsskárpit húzódna, a műszerfalat meg lehet hogy flokkoltatnám(az alatt is vékony szivaccsal)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12840 Dátum: 2007.07.03 kedd, 15:03:00 »

Nem veszélyes úgy véleményt mondani, hogy még nem ültél III-ban?
 
Nekem volt I is, na a III sokkal kényelmesebb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12841 Dátum: 2007.07.03 kedd, 15:24:00 »

Ilyenkor célszerű közvetlenül a kannából a csövet rákötni az adagolóra, kizárván minden lehetséges hibát, dugulás, vagy ilyesmi. Még a szűrőt is kiiktatnám.
Az én tippem az adagoló elektronikája, vagy egy durva dugulás. De jó eséllyel van köze a javításhoz.
 
Szerintem AC a tddi-ben sincs.
 
Scratch! Ha úgy érzed, be akarnak csapni, szólj, és megyek.
Szerinted ha az AC rossz alapjárata lenne? Mert szerintem akkor az se lenne.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12842 Dátum: 2007.07.03 kedd, 15:55:00 »

Scratch,
 
Nekem mikor elxarodott az AC-m volt alapjarat, es fel is porgot uresben a moci, de mihelyst terheltem, meghalt. Ha xar az AC, de meg mukodik, akkor valceg kevesebb naftat kozvetit, ami gazadasra, terhelesre hirtelen elfogy, es ledadog a gep, de az alapjarat attol meg jo lehet, mert ahhoz nagyon kis nyomas is elegendo. Persze egyaltalan nem biztoas, hogy gond van az AC-val, de ha nem kap naftat, akkor akar lehet azis...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12843 Dátum: 2007.07.03 kedd, 16:13:00 »

Scratch,
 
Nekem mikor elxarodott az AC-m volt alapjarat, es fel is porgot uresben a moci, de mihelyst terheltem, meghalt. Ha xar az AC, de meg mukodik, akkor valceg kevesebb naftat kozvetit, ami gazadasra, terhelesre hirtelen elfogy, es ledadog a gep, de az alapjarat attol meg jo lehet, mert ahhoz nagyon kis nyomas is elegendo. Persze egyaltalan nem biztoas, hogy gond van az AC-val, de ha nem kap naftat, akkor akar lehet azis...
A Zaccinak igaza van. Ha pl teljesen leáll az AC, az adagoló még tud valami minimálisat szívni, ami tötyögéshez elég, de gázadásra akár le is fulladhat. Üzemanyagnyomást kell mérni, és esetleg a kannás módszer.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12844 Dátum: 2007.07.03 kedd, 16:19:00 »

Szerinted ha az AC rossz alapjárata lenne? Mert szerintem akkor az se lenne.
Mit mond a szervíz?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12845 Dátum: 2007.07.03 kedd, 17:03:00 »

Scratch,
 
Nekem mikor elxarodott az AC-m volt alapjarat, es fel is porgot uresben a moci, de mihelyst terheltem, meghalt. Ha xar az AC, de meg mukodik, akkor valceg kevesebb naftat kozvetit, ami gazadasra, terhelesre hirtelen elfogy, es ledadog a gep, de az alapjarat attol meg jo lehet, mert ahhoz nagyon kis nyomas is elegendo. Persze egyaltalan nem biztoas, hogy gond van az AC-val, de ha nem kap naftat, akkor akar lehet azis...
Nekem üresben se pörög fel. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12846 Dátum: 2007.07.03 kedd, 17:06:00 »

Nekem üresben se pörög fel. Sad
Attól még lehet az AC. Az orionomnál annyira el volt dugulva a szűrő, hogy padlógáznál csak kb 1000-ig pörgött fel, ha elengedtem a gázt, leállt a motor. Aztán kicseréltük a szűrőt, és minden megjavult.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12847 Dátum: 2007.07.03 kedd, 17:08:00 »

Mit mond a szervíz?
Most értem vissza, azt mondják, hogy adagoló lesz újra. Beszéltek is a keceli szervízzel, és nagyon húzzák a szájukat, hogy gariba nem akarják megcsinálni. Azt mondja Kecel, hogy ők nem vállalnak garanciát az üzemanyag okozta károkra, és a természetes kopásra. De biztosat csak akkor tudnak mondani, ha elküldjük nekik az adagolót. Viszont ha rossz üzemanyag, vagy alakatrész kopás a hiba oka, 30 000Ft diagnosztikai díjat kell fizetnem. Na én erre mondtam azt, hogy nem. Úgyhogy most a Ford szervíz, és a Kecel harcol egymással, holnap zárásra megyek vissza, hogy mire jutottak.
Egyébként az autó Shell-nél volt mindig tankolva, viszont én számlát soha nem kértem, mert nem tudom elszámolni, úgyis kidobtam volna. De ha lenne is a Shell mutogatna Kecelre, és fordítva, egy véget nem érő kör indulna el.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12848 Dátum: 2007.07.03 kedd, 17:25:00 »

Scratch,
 
Eza legjobb duma, amit a szerviz mond. Szinte bebizonyithatatlan, hogy az uzemanyag miatt ment tonkre, vagy sem. A szerviz a szagerto, es mivel a keceliekk csinaltak, ugyis azt fogjak megallapitani, hogy a benya a ludas. Elvegre a Ford is ezt csinalja a TDCI csucsokkal. Nem mi vagyunk a hibasak, hanem az uzemanyag. Es ezzel ki is bujtak a feleloseg alol. Ennyit a garanciarol
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12849 Dátum: 2007.07.03 kedd, 17:26:00 »

A lenyeg, hogy olyan dologra fogjuk, amit mi szagertok ala tudunk tamasztani, ellenben az ugyfe l ennek ellenkezojet nem tudja bizonyitani. Ilyen ecceru az egesz. Hogy ro**dnanak meg
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.