Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:56:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21945751 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #13050 Dátum: 2007.07.17 kedd, 21:22:00 »

Tehát 300ezret akart alkudni. A lendkerék azért messze nem 300eFt. A Cromaxnál olyan 100eFt alatt van az ára + munkadíj akárhol. Gondolom nem érzed hogy remegne a kuplung, nem jár egyenletlenül nem csörög induláskor leálláskor. Szerintem a így akart alkudni
Igen, hamar rájöttem, hogy erre megy ki az egész, úgyhogy hagytam őket, csak már előző nap fogalót is adtak, aztán úgy gondolták még megpróbálnak lehúzni, mert a végén ez a drága "300ezeres" alkatrészcsere nem zavarta volna őket, ha még 150-et engedek...Na mindegy, én addig örülök, amíg nálam a Mondeo
 
És igen, a kuplunk nem remeg, teljesen egyenletesen jár a motor, és csörgésnek nyoma sincs. Egyedül leálláskor hallani ezt a kattogó-csattogó hangot ha kuplung nélkül áll le a motor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13051 Dátum: 2007.07.17 kedd, 21:25:00 »

Igen, hamar rájöttem, hogy erre megy ki az egész, úgyhogy hagytam őket, csak már előző nap fogalót is adtak, aztán úgy gondolták még megpróbálnak lehúzni, mert a végén ez a drága "300ezeres" alkatrészcsere nem zavarta volna őket, ha még 150-et engedek...Na mindegy, én addig örülök, amíg nálam a Mondeo
 
És igen, a kuplunk nem remeg, teljesen egyenletesen jár a motor, és csörgésnek nyoma sincs. Egyedül leálláskor hallani ezt a kattogó-csattogó hangot ha kuplung nélkül áll le a motor.
Az van másnál is
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13052 Dátum: 2007.07.17 kedd, 21:39:00 »

A gyöngyösi Ford "szervíz" monnnyyon le!!!Azért lehet olcsóbb lett volna 1-ből Solymárra vinni,még az első hibánál....Azért tájékoztass a fejleményekről.Esetleg,ha kell vmi segítség szólj,van ott 1 ismerősöm,ámbár gondolom amit tudtál már megtettél.
Első perctől kezdve adagoló gyanus, a múltkori adagoló garim meg itt érvényes, nem tudtam máshova vinni. Illetve tudtam volna, de akkor nem élne a garancai, mondjuk így se nagyon... Már kihoztam a kocsit, viszem Bp-re a Bosch adagoló szervízbe dignosztikára.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #13053 Dátum: 2007.07.17 kedd, 21:46:00 »

Igen, hamar rájöttem, hogy erre megy ki az egész, úgyhogy hagytam őket, csak már előző nap fogalót is adtak, aztán úgy gondolták még megpróbálnak lehúzni, mert a végén ez a drága "300ezeres" alkatrészcsere nem zavarta volna őket, ha még 150-et engedek...Na mindegy, én addig örülök, amíg nálam a Mondeo
 
És igen, a kuplunk nem remeg, teljesen egyenletesen jár a motor, és csörgésnek nyoma sincs. Egyedül leálláskor hallani ezt a kattogó-csattogó hangot ha kuplung nélkül áll le a motor.
Inkább bebukták a foglalót és hagyták az autót?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13054 Dátum: 2007.07.17 kedd, 22:33:00 »

Aka,
 
Ugye nincs benne hely a sebesseg jeladonak ? Mer ha joltom e miatt nem sikerult beszerelni az 5gangos helyere. Egyebkent minden mas stimmelt.
Egyebkent kb. hogye adod ?
Igen de minden megoldhato a helye ott van csak ki kellene furni,vagy egy kerekagy kell hozza ugy tudom onnan veszi a jelet a masiknal,de nem vagyok benne biztos.Az ar nagyon keplekeny.meglepodsz!minden kellene hozza?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13055 Dátum: 2007.07.17 kedd, 23:06:00 »

Első perctől kezdve adagoló gyanus, a múltkori adagoló garim meg itt érvényes, nem tudtam máshova vinni. Illetve tudtam volna, de akkor nem élne a garancai, mondjuk így se nagyon... Már kihoztam a kocsit, viszem Bp-re a Bosch adagoló szervízbe dignosztikára.
Aha,tudom,hogy itt a garid,remélem megoldódik a gondod.De azért ne pártolj el a Monditól,jó gép ez,csak nem volt szerencséd ezekkel a gyöngyösiekkel.Én szerencsére eddig még 1 fillért sem költöttem a gépre a kötelezőkőn kívül(kopp-kopp).Csak azt nem értem,hogy ez nem a Mazdával vmi hasonló fejlesztésű moci??(TDCi)mert ismerősöm off 6-os dízele most jár 350-nél és még baja sem volt semmi....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13056 Dátum: 2007.07.18 szerda, 06:19:00 »

Beszéltem a tulajdonossal, állítása szerint azért eladó az autó, mert elvették kb. 2 évre a jogsiját.
2 hónapja vette.
 
Visszavitte a kereskedésbe, ahol vette. 2 200 000 Ft-ért vette, beszámoltak neki egy Ford Fiestát egy millióért és adott vagy vett fel 1,2 milla hitelt.
Van szervízkönye, az előző tulaj végig vezette, de ő már nem.
Szia Ultio!
Nem rossz ha van szervízkönyv vezetve, de van bőven téma amit az adatbázis tartalmaz, és a szervízkönyv nem...Ha érdekel komolyan a Mondi ( vagy ez, vagy bármelyik más ) az adatbázisos utánajárást ne hagyd ki!
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13057 Dátum: 2007.07.18 szerda, 06:26:00 »

Sziasztok!
 
Majdnem eladtam a szegény Mondeomat, de az utolsó pillanatban a vevő autókereskedő barája észrevett egy hangot amikor leállítom az autót, és szerinte gáz van a lendkerékkel ami 300e Ft. Meghallgattam, és ha úgy állítom le, hogy nem nyomom be a kuplungot, akkor tényleg kicsit hangosabban áll le a motor, mintha "rúgna még párat". (Én mindig úgy állítom le, hogy be van nyomva a kuplung, ezért ezt eddig nem vettem észre)
A kérdésem, hogy mi igaz ebből? Ha fura hangot ad motorleállás közben az tényleg ezt jelenti? És ha igen, mennyiből lehet javítani?
Szia!
Mennyi a Km a Mondiban? És nagyon el szeretnéd adni, vagy csak "futunk egy tiszteletkört"? Megnézni, h. milyen az érdeklődés?
Alkatrész-árba kérdezzd meg Wyctort privibe, a nagyautónál milyen okosságok volnának egy ilyen beruházáshoz.
És ha rég volt, ( vagy egyáltalán nem ) a kuplung alkatrészeit is érdemes felújításra/cserélésre beruházni ilyenkor. Ha már úgyis szét kell kapni a lendkerék csercsihez.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13058 Dátum: 2007.07.18 szerda, 07:52:00 »

Inkább bebukták a foglalót és hagyták az autót?
Nem, a foglalót visszadtam nekik, annyit nem ér, hogy utána egy bandaháborúba kezdjek...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13059 Dátum: 2007.07.18 szerda, 07:58:00 »

Szia!
Mennyi a Km a Mondiban? És nagyon el szeretnéd adni, vagy csak "futunk egy tiszteletkört"? Megnézni, h. milyen az érdeklődés?
Alkatrész-árba kérdezzd meg Wyctort privibe, a nagyautónál milyen okosságok volnának egy ilyen beruházáshoz.
És ha rég volt, ( vagy egyáltalán nem ) a kuplung alkatrészeit is érdemes felújításra/cserélésre beruházni ilyenkor. Ha már úgyis szét kell kapni a lendkerék csercsihez.
Üdv:)
A Mondiban 170 ezer van, szervízkönyves, 2003-as. Az eladással most úgy vagyok, ha 2.5m-ért valaki elviszi, akkor elengedem, ez alá nem megyek, akkor inkább marad.  
 
De akkor most nem tudom, hogy ez a hang normális, vagy tényleg valami gáz van. Lehet, hogy ma felveszem, és meghallgathatjátok, hogy szerintetek ez normális-e..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13060 Dátum: 2007.07.18 szerda, 08:50:00 »

KaoszNagymester,
 
Ha leallitaskor csorompol, az majdnem 100%, hogy lendkerek es ilyenkor mar ajanlott a csereje. Menet kozben nagyobb erohatasoknal becsoroghet, az szinte normalis, bar van olyan verda, ahol akarmit csinalsz, nem csorog, mig egy masik verdanal meg igen. De ha leallitaskor csinazza, az mar tenyleg gaz. 170e-nel ha meg nem volt soha cserelve, akkor sajnos teljesen elfogadhato a lendkerek csere. Erdems futni par kort, mert okosban jo aron hozza lehet jutni. 300e picit tulzas. Annyibol hivatalos szervizben veszel 3db-ot es meg marad kb. 30penzed.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13061 Dátum: 2007.07.18 szerda, 08:56:00 »

norbu,
 
A dizlit sajna a PSA-val 1ut fejlesztette a Ford. A benyas mocit csinaztak 1ut a Mazdaval.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #13062 Dátum: 2007.07.18 szerda, 08:59:00 »

norbu,
 
A dizlit sajna a PSA-val 1ut fejlesztette a Ford. A benyas mocit csinaztak 1ut a Mazdaval.
zacci szivem, az _új_ dízel mondi motorját fejlesztették a PSA-val, az mkIII-ét még nem  
(bár azt nem tudom, hogy azt kivel, ha egyáltalán valakivel)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13063 Dátum: 2007.07.18 szerda, 09:06:00 »

Igen, hamar rájöttem, hogy erre megy ki az egész, úgyhogy hagytam őket, csak már előző nap fogalót is adtak, aztán úgy gondolták még megpróbálnak lehúzni, mert a végén ez a drága "300ezeres" alkatrészcsere nem zavarta volna őket, ha még 150-et engedek...Na mindegy, én addig örülök, amíg nálam a Mondeo
 
És igen, a kuplunk nem remeg, teljesen egyenletesen jár a motor, és csörgésnek nyoma sincs. Egyedül leálláskor hallani ezt a kattogó-csattogó hangot ha kuplung nélkül áll le a motor.
Az a 300e.Ft  alkatrész a Nagyautónál 70e.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13064 Dátum: 2007.07.18 szerda, 09:09:00 »

Szappy,
 
Tudtommal az MKIII dizlit is a PSA-val kozosen fejlesztettek. De konnyen lehet, hogy tevedek.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #13065 Dátum: 2007.07.18 szerda, 09:28:00 »

Szappy,
 
Tudtommal az MKIII dizlit is a PSA-val kozosen fejlesztettek. De konnyen lehet, hogy tevedek.
Hát, nem lehetetlen, de nagyon meglepődnék.  
Egyrészt a közös fejlesztési megállaposás sem olyan régi szerintem, mint az mkIII (2000 előtt jóval kellett kifejleszteni a motort)
Másrészt, ha az is közös fejlesztés lenne, akkor miért nincs semmi PSA autóban a mostani mondi motorja, és miért kellett kifejleszteni egy újy motort, amikor az mkIII dízele elég modern, és hoz minden értéket.
Szóval szerintem ez nem PSA-s.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13066 Dátum: 2007.07.18 szerda, 09:47:00 »

Szappy,
 
Hmmm, akkor valceg tevedek. Hogy miert kellett uj mocit belerakni az MKIV-be ? Hat ez baromi jo kerdes.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #13067 Dátum: 2007.07.18 szerda, 09:59:00 »

Mer' olcsóbb
 
Amúgy itt a TDCi "története":
http://en.wikipedia.org/wiki/Duratorq
A mondeo TDCi-je az 'Ford-only' ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13068 Dátum: 2007.07.18 szerda, 10:17:00 »

A Mondiban 170 ezer van, szervízkönyves, 2003-as. Az eladással most úgy vagyok, ha 2.5m-ért valaki elviszi, akkor elengedem, ez alá nem megyek, akkor inkább marad.  
 
De akkor most nem tudom, hogy ez a hang normális, vagy tényleg valami gáz van. Lehet, hogy ma felveszem, és meghallgathatjátok, hogy szerintetek ez normális-e..
A szervizben épp a leállításnál jelentkező hangból próbálnak következtetni az állapotára.
Ha van hangja az még nem jelent azonnali cserét. Az enyémnek is van valamekkora hangja. 50-100e km-t mondtak rá, használattól függően.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13069 Dátum: 2007.07.18 szerda, 10:38:00 »

A Mondiban 170 ezer van, szervízkönyves, 2003-as. Az eladással most úgy vagyok, ha 2.5m-ért valaki elviszi, akkor elengedem, ez alá nem megyek, akkor inkább marad.  
 
De akkor most nem tudom, hogy ez a hang normális, vagy tényleg valami gáz van. Lehet, hogy ma felveszem, és meghallgathatjátok, hogy szerintetek ez normális-e..
Valamekkora hangja lehet, nem jelent azonnali cserét. Szervizben kérdezd meg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13070 Dátum: 2007.07.18 szerda, 11:30:00 »

norbu,
 
A dizlit sajna a PSA-val 1ut fejlesztette a Ford. A benyas mocit csinaztak 1ut a Mazdaval.
Akkor a benzinest csinálták 1ütt a Mazdával.Hát tényleg így lehet,mert semmi hasonlóság a két autóban a motortérben.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13071 Dátum: 2007.07.18 szerda, 12:34:00 »

Aha,tudom,hogy itt a garid,remélem megoldódik a gondod.De azért ne pártolj el a Monditól,jó gép ez,csak nem volt szerencséd ezekkel a gyöngyösiekkel.Én szerencsére eddig még 1 fillért sem költöttem a gépre a kötelezőkőn kívül(kopp-kopp).Csak azt nem értem,hogy ez nem a Mazdával vmi hasonló fejlesztésű moci??(TDCi)mert ismerősöm off 6-os dízele most jár 350-nél és még baja sem volt semmi....
A TDDi Ford fejlesztés a Transit-ba szánták, csak túl jól sikerült. Smiley Vagy ezek szerint mégse... Szerintük az üzamagyag a rossz.
Igazából szerettem a nagy fehér bálnát, de most kezdett kicsit betelni a pohár. Az biztos, hogy adagolós autót többet nem akarok, úgyhogy a következő vagy benzines lesz, vagy TDCi.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #13072 Dátum: 2007.07.18 szerda, 13:16:00 »

A TDDi Ford fejlesztés a Transit-ba szánták, csak túl jól sikerült. Smiley Vagy ezek szerint mégse... Szerintük az üzamagyag a rossz.
Igazából szerettem a nagy fehér bálnát, de most kezdett kicsit betelni a pohár. Az biztos, hogy adagolós autót többet nem akarok, úgyhogy a következő vagy benzines lesz, vagy TDCi.
Szeretted? Miért eladtad?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13073 Dátum: 2007.07.18 szerda, 15:34:00 »

A TDDi Ford fejlesztés a Transit-ba szánták, csak túl jól sikerült. Smiley Vagy ezek szerint mégse... Szerintük az üzamagyag a rossz.
Igazából szerettem a nagy fehér bálnát, de most kezdett kicsit betelni a pohár. Az biztos, hogy adagolós autót többet nem akarok, úgyhogy a következő vagy benzines lesz, vagy TDCi.
Egy jó TDCi-t válassz.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13074 Dátum: 2007.07.18 szerda, 21:23:00 »

Szeretted? Miért eladtad?
El fogom.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13075 Dátum: 2007.07.18 szerda, 21:29:00 »

Egy jó TDCi-t válassz.
Akarok írni a Klub által ismert kereskedőknek, hogy van-e raktáron még valahol MK3, hátha egy jó kedvezménnyel oda adják + beszámítják a TDDi-t.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #13076 Dátum: 2007.07.18 szerda, 21:33:00 »

Akarok írni a Klub által ismert kereskedőknek, hogy van-e raktáron még valahol MK3, hátha egy jó kedvezménnyel oda adják + beszámítják a TDDi-t.
Aha,az jó ötlet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13077 Dátum: 2007.07.18 szerda, 21:45:00 »

Akarok írni a Klub által ismert kereskedőknek, hogy van-e raktáron még valahol MK3, hátha egy jó kedvezménnyel oda adják + beszámítják a TDDi-t.
Szerintem minden ford kereskedő már csak 1 listát lát, ahol még van MKIII.
3 hete még volt választék 2.0 tdci-ből.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13078 Dátum: 2007.07.18 szerda, 22:00:00 »

Aha,az jó ötlet.
Meglátjuk mi lesz még, és mennyiért. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13079 Dátum: 2007.07.18 szerda, 22:03:00 »

Szerintem minden ford kereskedő már csak 1 listát lát, ahol még van MKIII.
3 hete még volt választék 2.0 tdci-ből.
Te, hogy hogy nem inkább új autót választottál?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13080 Dátum: 2007.07.18 szerda, 22:03:00 »

Aha,az jó ötlet.
Meglátjuk mi lesz még, és mennyiért. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #13081 Dátum: 2007.07.18 szerda, 22:30:00 »

El fogom.
Hát tényleg sajnálom, nagyon nincs szerencséd.. Azóta ótó nélkül vagy?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13082 Dátum: 2007.07.18 szerda, 22:34:00 »

Na az *** lehetett! végignézni ahogy flexel nyilik a géptér!Ügye ügye!!!Már megint a müanyagok,a nagy környezettvédelem,meg lebomlunk a természetben,persze.Régebben 20évente került egy autó a kukába most 10évente!!!Hol itt a környezetvédelem!Érdemes szétszedni és megnézni,a kesztyütartó zárszerkezetét is,ami egy rendkivül okos szerkezet,csak ott van elvékonyitva az anyag ahol a leghamarabb  eltörik.(1*1 grizlli barátomnak a kezében maradt a kilincs,szerencsére nem volt benne semmi!sirtam amikor pajszeral kellet kinyitni.
 
(Moderálva - Scratch)
Az én kesztyütartó záram is eltört! Egyenlöre szétszedtem, a letört müanyagot pótoltam egy facsavarral! (a ragasztás csak 3napig birta)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13083 Dátum: 2007.07.18 szerda, 22:57:00 »

Hát tényleg sajnálom, nagyon nincs szerencséd.. Azóta ótó nélkül vagy?
Félig meddig. Van még a családba egy Ka, és Ágica Mondeója. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #13084 Dátum: 2007.07.19 csütörtök, 00:16:00 »

norbu,
 
A dizlit sajna a PSA-val 1ut fejlesztette a Ford. A benyas mocit csinaztak 1ut a Mazdaval.
MIERT sajna,hogy a psa-val fejlesztettek közösen.hisz köztudot(vagy legalább is elismert tény),hogy a psa diesel motorok a kategoriájuk egyik legjobb motorja.és nem csak most hanem régen is az volt.ha annyira sz@r lenne akkor nem igen kooperáltak volna velük.s ráadásul most már az 1,6benzines motorokat meg a bmw.vel közösen csinálják...és hát az is az egyik legjobb motor...szal nem értem,hogy miért sajnos
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13085 Dátum: 2007.07.19 csütörtök, 13:35:00 »

Te, hogy hogy nem inkább új autót választottál?
A legújabba még nincsen annyi minden, a régebbibe meg már nincsen olyan amit szeretne Zsoelnek tetőablak nélkül pl. már nem is autó az autó
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #13086 Dátum: 2007.07.19 csütörtök, 14:26:00 »

A legújabba még nincsen annyi minden, a régebbibe meg már nincsen olyan amit szeretne Zsoelnek tetőablak nélkül pl. már nem is autó az autó
Ó,yes!
 
Én most 2-3 évig kibirom ezzel, amit most vettem.
Addigra lesz 2.2 TDCI, duplakuplungos autómata váltóval.+ napfénytető!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13087 Dátum: 2007.07.19 csütörtök, 16:12:00 »

A legújabba még nincsen annyi minden, a régebbibe meg már nincsen olyan amit szeretne Zsoelnek tetőablak nélkül pl. már nem is autó az autó
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13088 Dátum: 2007.07.19 csütörtök, 16:13:00 »

Ó,yes!
 
Én most 2-3 évig kibirom ezzel, amit most vettem.
Addigra lesz 2.2 TDCI, duplakuplungos autómata váltóval.+ napfénytető!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #13089 Dátum: 2007.07.20 péntek, 08:03:00 »

Sziasztok! Új tag vagyok. 2 napja van egy új mondim a kifutó MIII-as (ugye ez a MIII-as a kifutó, és az új a IV-es?), kombi, 2.0 tdci trend 130 Le, utolsó darab volt raktáron a kereskedésben, iszonyat engedménnyel, 0 km-es. Szeretnék fontosat kérdezni. Tudom, hogy mindenki mást mond, de hol a fenében tankoljak, melyik kút a legjobb a tdci számára. Már kétszer tankoltam a MOL-nál, a Shellt tervezem. Köszi, és üdv mindenkinek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13090 Dátum: 2007.07.20 péntek, 08:48:00 »

Sziasztok! Új tag vagyok. 2 napja van egy új mondim a kifutó MIII-as (ugye ez a MIII-as a kifutó, és az új a IV-es?), kombi, 2.0 tdci trend 130 Le, utolsó darab volt raktáron a kereskedésben, iszonyat engedménnyel, 0 km-es. Szeretnék fontosat kérdezni. Tudom, hogy mindenki mást mond, de hol a fenében tankoljak, melyik kút a legjobb a tdci számára. Már kétszer tankoltam a MOL-nál, a Shellt tervezem. Köszi, és üdv mindenkinek.
Van aki erre a márkára esküszik és van aki arra!Inkább generációs szabályként azt szoktuk ajánlani, hogy lehetőség szerint nagy forgalmú kúton tankolj, vagy lakóhelyedhez közeli, általad ismert kúton, ahol esetleg nem vernek át.
A számlákat tedd el, ha később baj lenne.
Én MOL-nál tankolok, 2 éve semmi bajom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13091 Dátum: 2007.07.20 péntek, 08:49:00 »

Sziasztok! Új tag vagyok. 2 napja van egy új mondim a kifutó MIII-as (ugye ez a MIII-as a kifutó, és az új a IV-es?), kombi, 2.0 tdci trend 130 Le, utolsó darab volt raktáron a kereskedésben, iszonyat engedménnyel, 0 km-es. Szeretnék fontosat kérdezni. Tudom, hogy mindenki mást mond, de hol a fenében tankoljak, melyik kút a legjobb a tdci számára. Már kétszer tankoltam a MOL-nál, a Shellt tervezem. Köszi, és üdv mindenkinek.
Van aki erre a márkára esküszik és van aki arra!Inkább generációs szabályként azt szoktuk ajánlani, hogy lehetőség szerint nagy forgalmú kúton tankolj, vagy lakóhelyedhez közeli, általad ismert kúton, ahol esetleg nem vernek át.
A számlákat tedd el, ha később baj lenne.
Én MOL-nál tankolok, 2 éve semmi bajom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13092 Dátum: 2007.07.20 péntek, 08:54:00 »

Sziasztok! Új tag vagyok. 2 napja van egy új mondim a kifutó MIII-as (ugye ez a MIII-as a kifutó, és az új a IV-es?), kombi, 2.0 tdci trend 130 Le, utolsó darab volt raktáron a kereskedésben, iszonyat engedménnyel, 0 km-es. Szeretnék fontosat kérdezni. Tudom, hogy mindenki mást mond, de hol a fenében tankoljak, melyik kút a legjobb a tdci számára. Már kétszer tankoltam a MOL-nál, a Shellt tervezem. Köszi, és üdv mindenkinek.
A (S)Hell-t én messziről elkerülném, egyéb hozzáállásuk miatt. A MOL szerintem jó, én amúgy általában OMV-nél tankolok, de a második ami nálam szóba jöhet az a MOL.
De igazából az a lényeg, hogy nagy kúton tankolj, ott lényegesen kissebb az esély a trükközésre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13093 Dátum: 2007.07.20 péntek, 09:37:00 »

Sziasztok! Új tag vagyok. 2 napja van egy új mondim a kifutó MIII-as (ugye ez a MIII-as a kifutó, és az új a IV-es?), kombi, 2.0 tdci trend 130 Le, utolsó darab volt raktáron a kereskedésben, iszonyat engedménnyel, 0 km-es. Szeretnék fontosat kérdezni. Tudom, hogy mindenki mást mond, de hol a fenében tankoljak, melyik kút a legjobb a tdci számára. Már kétszer tankoltam a MOL-nál, a Shellt tervezem. Köszi, és üdv mindenkinek.
Szia!
Üdv itt nálunk, gratula a Mondeódhoz!
Hol tankolj...Hm, inkább arról hol ne! Kerüld lehetőleg a tecsó kútjait, a noname kutakat, a bizonytalan eredetű " haverom tudott egy jó helyet", valamint kannából sem ajánlott! Olcsó ukrijnait még gondolatban sem!
Egyebként a blokkot mindig tedd el!
Ha külföldön jársz, ne tankolj bele biodízelt/cetadízelt! Még akkor sem, ha olcsóbb.
Üdv:  
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13094 Dátum: 2007.07.20 péntek, 10:31:00 »

Ha abbol indulunk ki, hogy lehetoleg forgalmas kuton tankoljunk, akkor a tecsoval sem lehet igazan nagy baj, hisz allando ott a forgalom. Az hogy eppen mit tankolsz a gepbe elegge lutri. Lehet egy OMV-nel trutyisabb cuccot tankolsz, mint egy tecsos kutnal. Hogy miert mondom ezt ? Mert En eddig 1 bizonyos OMV kuthoz jartam, aztan meg is jartam. Uzemanyag pupa csere, tank tisztitas, katalizator csere, es most legutobb lambda szonda csere. Ennyit a markas kutakrol. Barmikor elofordulhat, hogy szennyezett anyagot tankolsz. Egy tecsos kutnal sem fog ez surubben elofordulni. Max. az anyag minosege gyengebb, igy tan kevesbe fog jol menni a gep. De ez sem 100%.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #13095 Dátum: 2007.07.20 péntek, 10:36:00 »

Ha abbol indulunk ki, hogy lehetoleg forgalmas kuton tankoljunk, akkor a tecsoval sem lehet igazan nagy baj, hisz allando ott a forgalom. Az hogy eppen mit tankolsz a gepbe elegge lutri. Lehet egy OMV-nel trutyisabb cuccot tankolsz, mint egy tecsos kutnal. Hogy miert mondom ezt ? Mert En eddig 1 bizonyos OMV kuthoz jartam, aztan meg is jartam. Uzemanyag pupa csere, tank tisztitas, katalizator csere, es most legutobb lambda szonda csere. Ennyit a markas kutakrol. Barmikor elofordulhat, hogy szennyezett anyagot tankolsz. Egy tecsos kutnal sem fog ez surubben elofordulni. Max. az anyag minosege gyengebb, igy tan kevesbe fog jol menni a gep. De ez sem 100%.
A tecsoval az a gondom, hogy tudomásom szerint nincs adalékolva az üa. viszont lassan uyganannyit kérnek érte.  
Akkor már inkább veszek valami adalékolt, talán jobb minűségűt neves kútról. placebo effect rulez
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13096 Dátum: 2007.07.20 péntek, 10:44:00 »

Szappy,
 
Ebben nyilvan lehet valami igazsag. Sot, biztos. jah, enis taknyoltam eccer adalekos benyat neves kuton. Jo fajta adalek vot benne Cool Ugy hivtak homok Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #13097 Dátum: 2007.07.20 péntek, 11:43:00 »

Sziasztok! Új tag vagyok. 2 napja van egy új mondim a kifutó MIII-as (ugye ez a MIII-as a kifutó, és az új a IV-es?), kombi, 2.0 tdci trend 130 Le, utolsó darab volt raktáron a kereskedésben, iszonyat engedménnyel, 0 km-es. Szeretnék fontosat kérdezni. Tudom, hogy mindenki mást mond, de hol a fenében tankoljak, melyik kút a legjobb a tdci számára. Már kétszer tankoltam a MOL-nál, a Shellt tervezem. Köszi, és üdv mindenkinek.
Én is a MOL-t ajánlom. Nekem a Shell-től jobban csörög az ótó. Ettől még lehet hogy a Shell a jobb, csak az adalékja nekem nem fekszik. Hallhatóan simábban jár a MOLossal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13098 Dátum: 2007.07.20 péntek, 11:46:00 »

Ti is határozottan érzitek a benyomott klímás menetteljesítmény csökkenést? Mert én mostanában 100fölött igencsak. Vagy gyenge ilyen melegben az intercooler hatásfoka, és ott is veszít lovakat?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13099 Dátum: 2007.07.20 péntek, 11:51:00 »

agostonb,
 
Szerintem sok tenyezo 1utes hatasa okozza ezt. Enis kinlodok mar ezzel egy ideje, es ugy tunik, hogy ez normalis jelenseg. vik kollega azt mondja tokeletes a gepem. Es nyilvan, ha nagyon meleg a bearamlo levego, akkor csokken a hatasfok. Es erre meg radob egy lapattal a folyamatosan uzemelo klima is.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.