Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:44:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 279 280 [281] 282 283 284 285 286 287 288 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21875693 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14000 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 19:20:57 »

Már említettem ezt az örvénylapot a szerelőnek, mi ezzel a teendő? Vagy hogy is néz ki ez?
Majd a Zacci...
Zacci, tudnál segíteni? Előre is köszönöm.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14001 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 21:13:28 »

Ha fordod van, GONDOD van!!!  Ezt ne feledjétek:)))

Ja, neked lehet  nyes

Miért nem nézetted meg vagy kérdeztél akár itt is mielőtt vetted? Utólag már ne síránkozzál, csak magadat okolhatod, meg azt vagy azokat akik megvezettek.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14002 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 21:22:38 »

Ha fordod van, GONDOD van!!!  Ezt ne feledjétek:)))

Ja, neked lehet  nyes

Miért nem nézetted meg vagy kérdeztél akár itt is mielőtt vetted? Utólag már ne síránkozzál, csak magadat okolhatod, meg azt vagy azokat akik megvezettek.
Bocs, de az autót zörejek nélkül vettem 1. tulaja volt, vezetett szervízkönyvvel. Most hogy ez pont nálam jött ki... ez meg az én formám. Sad
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14003 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 21:28:31 »

Bocs, de az autót zörejek nélkül vettem 1. tulaja volt, vezetett szervízkönyvvel. Most hogy ez pont nálam jött ki... ez meg az én formám. Sad

Pont ezért van itt néhány nagytudású hogy azonnal neki álljon huhogni ha valaki kérdez hogy mire kell figyelni és mire illik alkudni egy adott futott teljesítménynél. Egyébként megvagyok róla győződve hogy a csapat össztudása messze kenterbeveri bármelyik fordszervizt (csak tudni kell hogy mely témában kire érdemes hallgatni). te pl halgass Zaccira, de ha dizeles lennél akkor azt mondanán hogy csak Zaccira ne halgass  Wink  wave
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14004 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 21:29:16 »

Ha fordod van, GONDOD van!!!  Ezt ne feledjétek:)))

Ja, neked lehet  nyes

Miért nem nézetted meg vagy kérdeztél akár itt is mielőtt vetted? Utólag már ne síránkozzál, csak magadat okolhatod, meg azt vagy azokat akik megvezettek.
Bocs, de az autót zörejek nélkül vettem 1. tulaja volt, vezetett szervízkönyvvel. Most hogy ez pont nálam jött ki... ez meg az én formám. Sad

Amíg jön Zacci leírom kb mire lesz szükség: Átalakító az új tipusú szivósorhoz, új tipusú szívósor cserélhető örvénylap tengellyel, hozzá való tömítések. www.nagyuto.hu nál kérj ajánlatot - szerintem legolcsóbbak és postán is elküldik. Zacci otthon cserélte ki magának, nem könnyű, de egy jól kpzett autószerelőre rábízhatod.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14005 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 21:34:46 »



Ja, neked lehet  nyes

Miért nem nézetted meg vagy kérdeztél akár itt is mielőtt vetted? Utólag már ne síránkozzál, csak magadat okolhatod, meg azt vagy azokat akik megvezettek.
Bocs, de az autót zörejek nélkül vettem 1. tulaja volt, vezetett szervízkönyvvel. Most hogy ez pont nálam jött ki... ez meg az én formám. Sad

Amíg jön Zacci leírom kb mire lesz szükség: Átalakító az új tipusú szivósorhoz, új tipusú szívósor cserélhető örvénylap tengellyel, hozzá való tömítések. www.nagyuto.hu nál kérj ajánlatot - szerintem legolcsóbbak és postán is elküldik. Zacci otthon cserélte ki magának, nem könnyű, de egy jól kpzett autószerelőre rábízhatod.
Drága dolog ez így együtt?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14006 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 21:39:24 »


Drága dolog ez így együtt?

Valahol 70-100K között kéne megállnia ha nem kapott még be a moci egy lamellát a szelepek közé.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14007 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 21:42:27 »


Drága dolog ez így együtt?

Valahol 70-100K között kéne megállnia ha nem kapott még be a moci egy lamellát a szelepek közé.
[/quote
De már el is küldtem az ajánlatkérést. Addig is köszönöm a segítséget.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14008 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 21:49:26 »


Drága dolog ez így együtt?

Valahol 70-100K között kéne megállnia ha nem kapott még be a moci egy lamellát a szelepek közé.
Egyébként érdemes megvenni az új típusú szívósort? Ehhez le kell venni a hengerfejet is vagy elég a szelepdeknit?
Tudom gagyi kérdés, de fordban még kopasz vagyok.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14009 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 21:58:27 »

Egyébként érdemes megvenni az új típusú szívósort? Ehhez le kell venni a hengerfejet is vagy elég a szelepdeknit?
Tudom gagyi kérdés, de fordban még kopasz vagyok.
Esetleg van erről képetek? Mert szerintem a szerelőt is el kell látnom instrukciókkal. 2002.  1.8 duratec he  125 LE
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14010 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 22:00:41 »

Egyébként érdemes megvenni az új típusú szívósort? Ehhez le kell venni a hengerfejet is vagy elég a szelepdeknit?
Tudom gagyi kérdés, de fordban még kopasz vagyok.
Esetleg van erről képetek? Mert szerintem a szerelőt is el kell látnom instrukciókkal. 2002.  1.8 duratec he  125 LE

Régi szivosort nem árulnak azért van az átalakító. Zaccinak talán vannak képei nem kell szétkapni a motort.
Naplózva
esetleg
Vendég
« Új hozzászólás #14011 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 22:01:12 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy van-e nektek valami infótok a mkIII-as benzines 2.0l-es 2002-2003-as váltóáttételeiről.

Készült valami excel fájl erről?

Érdekelne, hogy 5-ben mennyit forog 100-nál ill 130-nál?

Válaszotokat előre is nagyon köszönöm!

Jó autózást kívánok!

Üdvözlettel!
András
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14012 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 22:02:21 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy van-e nektek valami infótok a mkIII-as benzines 2.0l-es 2002-2003-as váltóáttételeiről.

Készült valami excel fájl erről?

Érdekelne, hogy 5-ben mennyit forog 100-nál ill 130-nál?

Válaszotokat előre is nagyon köszönöm!

Jó autózást kívánok!

Üdvözlettel!
András

Alvázszám alapján kideríthető az áttétel ->micromacska hozza
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14013 Dátum: 2007.10.29 hétfő, 22:34:25 »

Alvázszám alapján kideríthető az áttétel ->micromacska hozza
És ha megvan a szám... legyen 0,8965432. Ebből hogy számolom ki, mennyivel megy 3000-es fordulatnál?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14014 Dátum: 2007.10.30 kedd, 09:48:35 »

Egyébként érdemes megvenni az új típusú szívósort? Ehhez le kell venni a hengerfejet is vagy elég a szelepdeknit?
Tudom gagyi kérdés, de fordban még kopasz vagyok.
Esetleg van erről képetek? Mert szerintem a szerelőt is el kell látnom instrukciókkal. 2002.  1.8 duratec he  125 LE

Régi szivosort nem árulnak azért van az átalakító. Zaccinak talán vannak képei nem kell szétkapni a motort.
Most esett le a 20 fillér. A szívósor a hengerfej utastér felőli oldalán van, és fém burkolata van. Ezen keresztül kapja a benzint a moci. De ha az ment tönkre akkor mi az az erős kerregő hang? Valamit bekapott a szelepek közé, és így már le kell venni a hengerfejet is. De ha nem kapott be semmit akkor meg nagy bajt nem csinált, de attól tartok nem így van. Egyébként nem kerregne.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14015 Dátum: 2007.10.30 kedd, 09:53:28 »

Egyébként érdemes megvenni az új típusú szívósort? Ehhez le kell venni a hengerfejet is vagy elég a szelepdeknit?
Tudom gagyi kérdés, de fordban még kopasz vagyok.
Esetleg van erről képetek? Mert szerintem a szerelőt is el kell látnom instrukciókkal. 2002.  1.8 duratec he  125 LE

Régi szivosort nem árulnak azért van az átalakító. Zaccinak talán vannak képei nem kell szétkapni a motort.
Most esett le a 20 fillér. A szívósor a hengerfej utastér felőli oldalán van, és fém burkolata van. Ezen keresztül kapja a benzint a moci. De ha az ment tönkre akkor mi az az erős kerregő hang? Valamit bekapott a szelepek közé, és így már le kell venni a hengerfejet is. De ha nem kapott be semmit akkor meg nagy bajt nem csinált, de attól tartok nem így van. Egyébként nem kerregne.

Kicsit eltevedtel. Amirol Te beszelsz, aza leomlo. Amirol en/mi beszelunk aza szivosor, ami a hutoracs feloli oldalon van. Nagy fekete froccsontott muanyag izebigyula. Ha tenyleg aza rossz, es bekapkodta a moci a lapokat, nah akkor gaz van. Mar ha tenyleg eza baja.
Naplózva

blah blah blah
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #14016 Dátum: 2007.10.30 kedd, 09:56:20 »


Most esett le a 20 fillér. A szívósor a hengerfej utastér felőli oldalán van, és fém burkolata van. Ezen keresztül kapja a benzint a moci. De ha az ment tönkre akkor mi az az erős kerregő hang? Valamit bekapott a szelepek közé, és így már le kell venni a hengerfejet is. De ha nem kapott be semmit akkor meg nagy bajt nem csinált, de attól tartok nem így van. Egyébként nem kerregne.
Nem, a szívósor a motor hűtő felöli oldalán van, és műanyag burkolata van. Ezen keresztül kapja a levegőt a moci Wink
Van benne valami örvénylap, ami a motor fordulatától függően nyitottabb, vagy zártabb. Ennek a tengelye szokott kikopni, és kritikus esetben eltörni. Na ekkor van a nagy baj, mert a motor beszívhatja a kisebb darabokat, illetve a szelepeket is tönkreverheti. Ha ez megtörténik, az drága dolog Sad
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #14017 Dátum: 2007.10.30 kedd, 09:59:12 »

Eh, lemaradtam eggyel  Tongue
De legalább megjött a Zacci, majd ő megmondja a frankót szívósor ügyben Wink

(amúgy jelzem a fenti kis piros bekeretezett részt, az egyiptomi építményekről...)
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #14018 Dátum: 2007.10.30 kedd, 10:21:09 »

szegény gyereket ijeszgetitek,lehet,hogy csak szelep állitás kéne,de azt sem irta mijen a kerregös hang?hallani kéne,hogy pontos diagnozist adjunk...
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14019 Dátum: 2007.10.30 kedd, 10:22:10 »


Most esett le a 20 fillér. A szívósor a hengerfej utastér felőli oldalán van, és fém burkolata van. Ezen keresztül kapja a benzint a moci. De ha az ment tönkre akkor mi az az erős kerregő hang? Valamit bekapott a szelepek közé, és így már le kell venni a hengerfejet is. De ha nem kapott be semmit akkor meg nagy bajt nem csinált, de attól tartok nem így van. Egyébként nem kerregne.
Nem, a szívósor a motor hűtő felöli oldalán van, és műanyag burkolata van. Ezen keresztül kapja a levegőt a moci Wink
Van benne valami örvénylap, ami a motor fordulatától függően nyitottabb, vagy zártabb. Ennek a tengelye szokott kikopni, és kritikus esetben eltörni. Na ekkor van a nagy baj, mert a motor beszívhatja a kisebb darabokat, illetve a szelepeket is tönkreverheti. Ha ez megtörténik, az drága dolog Sad


Annyira nem néztem meg, de ott a kipufogósor szokott lenni. De ha ti mondjátok elhiszem. Azzal kéne kezdeni a szerelést nem? Megnézni hiányzik-e belőle valami. Képetek esetleg van? 1.8 Duratec
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14020 Dátum: 2007.10.30 kedd, 10:24:00 »

Mennyit szoktál tankolni?

50-53L-eket.
De úgy 700km, hogy 600-630km-nél már világít.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14021 Dátum: 2007.10.30 kedd, 10:27:06 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy van-e nektek valami infótok a mkIII-as benzines 2.0l-es 2002-2003-as váltóáttételeiről.

Készült valami excel fájl erről?

Érdekelne, hogy 5-ben mennyit forog 100-nál ill 130-nál?

Válaszotokat előre is nagyon köszönöm!

Jó autózást kívánok!

Üdvözlettel!
András

Nekem 5-be 130-nál 3500 RPM.
80-90 körül pedig ~2200 RPM.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #14022 Dátum: 2007.10.30 kedd, 10:32:28 »

Annyira nem néztem meg, de ott a kipufogósor szokott lenni. De ha ti mondjátok elhiszem. Azzal kéne kezdeni a szerelést nem? Megnézni hiányzik-e belőle valami. Képetek esetleg van? 1.8 Duratec
Van olyan OFF aminek elöl van a leömlő, és hátul a szívósor. A mondinál fordítva van, a miértről kérdezd a mérnököket Wink
(amúgy furcsa is lenne, ha a tűzforró kipufogógáz műanyag leömlőn jönne le, elég gyorsan szétolvasztaná)
De tényleg nem riogatni akarunk, csak kérdezted, hogy mi ez a szívósoros hiba, elmondtuk. Egyáltalán nem biztos, hogy nálad ez a gond.
Mindenesetre én nem indítanám be, egy meghallgatás erejéig sem, addig amíg meg nem bizonyosodtam róla, hogy a szelepeknél/hengerben nincs semmi idegen anyag. Ha van, akkor ne legyen alkalma nagyobb kárt csinálni.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14023 Dátum: 2007.10.30 kedd, 10:33:19 »

Annyira nem néztem meg, de ott a kipufogósor szokott lenni. De ha ti mondjátok elhiszem. Azzal kéne kezdeni a szerelést nem? Megnézni hiányzik-e belőle valami. Képetek esetleg van? 1.8 Duratec
Van olyan OFF aminek elöl van a leömlő, és hátul a szívósor. A mondinál fordítva van, a miértről kérdezd a mérnököket Wink
(amúgy furcsa is lenne, ha a tűzforró kipufogógáz műanyag leömlőn jönne le, elég gyorsan szétolvasztaná)
De tényleg nem riogatni akarunk, csak kérdezted, hogy mi ez a szívósoros hiba, elmondtuk. Egyáltalán nem biztos, hogy nálad ez a gond.
Mindenesetre én nem indítanám be, egy meghallgatás erejéig sem, addig amíg meg nem bizonyosodtam róla, hogy a szelepeknél/hengerben nincs semmi idegen anyag. Ha van, akkor nem legyen alkalma nagyobb kárt csinálni.

MKI nél meg korai MKII nél fordítva volt, de a Focus óta ez a helyzet
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14024 Dátum: 2007.10.30 kedd, 10:33:38 »

szegény gyereket ijeszgetitek,lehet,hogy csak szelep állitás kéne,de azt sem irta mijen a kerregös hang?hallani kéne,hogy pontos diagnozist adjunk...
Nem egyszerű szelepállításról van szó az tuti.Mert olyan hangja van mint egy öreg dízelnek olaj nélkül.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14025 Dátum: 2007.10.30 kedd, 10:36:00 »

Annyira nem néztem meg, de ott a kipufogósor szokott lenni. De ha ti mondjátok elhiszem. Azzal kéne kezdeni a szerelést nem? Megnézni hiányzik-e belőle valami. Képetek esetleg van? 1.8 Duratec
Van olyan OFF aminek elöl van a leömlő, és hátul a szívósor. A mondinál fordítva van, a miértről kérdezd a mérnököket Wink
(amúgy furcsa is lenne, ha a tűzforró kipufogógáz műanyag leömlőn jönne le, elég gyorsan szétolvasztaná)
De tényleg nem riogatni akarunk, csak kérdezted, hogy mi ez a szívósoros hiba, elmondtuk. Egyáltalán nem biztos, hogy nálad ez a gond.
Mindenesetre én nem indítanám be, egy meghallgatás erejéig sem, addig amíg meg nem bizonyosodtam róla, hogy a szelepeknél/hengerben nincs semmi idegen anyag. Ha van, akkor ne legyen alkalma nagyobb kárt csinálni.
De mindenesetre már folyamatban a szétszedése, tehát már nincs indítható állapotban. A fejleményekről ígérem részletesen be fogok számolni.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14026 Dátum: 2007.10.30 kedd, 10:36:04 »

Annyira nem néztem meg, de ott a kipufogósor szokott lenni. De ha ti mondjátok elhiszem. Azzal kéne kezdeni a szerelést nem? Megnézni hiányzik-e belőle valami. Képetek esetleg van? 1.8 Duratec

KÉP!
ha jól sejtem pont látszik is leröntgenezve a lamellasor.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
TURBOMAN
Vendég
« Új hozzászólás #14027 Dátum: 2007.10.30 kedd, 11:12:23 »

sziasztok Mondeó tdci hez keresnék komplett motorblokkot, motorkód FMBA 2002 es évjárat de jó lenne fiatalabb is.
z összes bontót végighívtam de sehol sem találok aki tud segítsen SOS  703874091 sos
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14028 Dátum: 2007.10.30 kedd, 18:58:06 »

Van fejlemény, de nem túl rózsás a helyzet. Levették a szívósort, azon mind a 4 örvénylap kifogástalan, de valami mégis van a szelepeknél. Úgyhogy holnap reggel leveszik a hengerfejet is, és akkor már többet látni. A kereket sebességbe forgatva ide-oda is lehet néha hallani egy kis koppanást. Valamint egy ponton megakad, mikor az 1-es henger kipufogó és a 2-es henger szívó szelepjei lent vannak. Valószínű hogy a szelepekkel lesz valami.(remélem nem lejjebb)
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14029 Dátum: 2007.10.30 kedd, 20:08:14 »

sziasztok Mondeó tdci hez keresnék komplett motorblokkot, motorkód FMBA 2002 es évjárat de jó lenne fiatalabb is.
z összes bontót végighívtam de sehol sem találok aki tud segítsen SOS  703874091 sos

itt 2 motor is van
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Norbu
Vendég
« Új hozzászólás #14030 Dátum: 2007.10.30 kedd, 21:21:06 »

Na ez A segítség....
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14031 Dátum: 2007.10.31 szerda, 08:15:07 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna, hogy a 3-mas kocsikhoz van-e vkinek az okosságok összegyűjtva egy csokorba?
Értem én ezalatt a központi magától záródását elindulás után például.
Mert néha lehetett ilyesmit olvasni itt, csak annyira szanaszét, hogy csuda.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14032 Dátum: 2007.10.31 szerda, 08:24:11 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy a 3-mas kocsikhoz van-e vkinek az okosságok összegyűjtva egy csokorba?
Értem én ezalatt a központi magától záródását elindulás után például.
Mert néha lehetett ilyesmit olvasni itt, csak annyira szanaszét, hogy csuda.

ITT! van a: Biztonságiőv figyelmeztető hang kikapcsolása (MK3) ; Automatikus ablakfelhúzás (MK3) ; Fedélzeti computer programozás ; Ajtózárás programozása.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14033 Dátum: 2007.10.31 szerda, 08:27:09 »

ITT! van a: Biztonságiőv figyelmeztető hang kikapcsolása (MK3) ; Automatikus ablakfelhúzás (MK3) ; Fedélzeti computer programozás ; Ajtózárás programozása.

Frankó! Nagyon köszi, el is felejtettem ott megnézni. Van még vmi okosság esetleg amit még tudni lehet ezeken kívül?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14034 Dátum: 2007.10.31 szerda, 08:35:39 »

Frankó! Nagyon köszi, el is felejtettem ott megnézni. Van még vmi okosság esetleg amit még tudni lehet ezeken kívül?

mACSman a napokba írt be 1 csokorral valamelyik totyikba, de lehet, h ugyanezek voltak. még talán a pill fogyi opció bekapcsolása esélyes szervízben. monnyuk az sajna a vagysikerülvagynem kategória nálad, mert ha jól emléxek akkor 2003.07. előtti a V6.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14035 Dátum: 2007.10.31 szerda, 08:38:53 »

Tegnap este kicsereltem az EGR szelepet+tomitest. Ugy tunik a kormany remeges megszunt. Es ami erdekes, hogy mostanaban 11.1-11.5 korul volt az atlag fogyim. Hiaba nullaztam le tobbszor is, csak felkuszott 11 fole. Ma reggel megint lenullaztam es mire beertem meloba csak 9.6-ig ment fel. Lehet korai az orom, de az uj EGR szeleppel elkepzelheto, hogy kevesebb lett a fogyim ?
Naplózva

blah blah blah
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #14036 Dátum: 2007.10.31 szerda, 08:51:23 »

Tegnap este kicsereltem az EGR szelepet+tomitest. Ugy tunik a kormany remeges megszunt. Es ami erdekes, hogy mostanaban 11.1-11.5 korul volt az atlag fogyim. Hiaba nullaztam le tobbszor is, csak felkuszott 11 fole. Ma reggel megint lenullaztam es mire beertem meloba csak 9.6-ig ment fel. Lehet korai az orom, de az uj EGR szeleppel elkepzelheto, hogy kevesebb lett a fogyim ?
Minden lehetséges (meg mindennek az ellenkezője is), de az ilyen következtetésekkel váj meg egy tanknyi benzint. Amúgy azt ellenőrizted valamikor, hogy a computered jól mér-e? Mert amióta én írom hogy mikor és mennyit tankolok, és kiszámolom, az jön ki, hogy a comp min egy fél lityivel alá számol  Roll Eyes
Amúgy amióta a belvárosba járok, sajna én is 8 felett vagyok  szomoru1
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14037 Dátum: 2007.10.31 szerda, 09:07:33 »

Van fejlemény, de nem túl rózsás a helyzet. Levették a szívósort, azon mind a 4 örvénylap kifogástalan, de valami mégis van a szelepeknél. Úgyhogy holnap reggel leveszik a hengerfejet is, és akkor már többet látni. A kereket sebességbe forgatva ide-oda is lehet néha hallani egy kis koppanást. Valamint egy ponton megakad, mikor az 1-es henger kipufogó és a 2-es henger szívó szelepjei lent vannak. Valószínű hogy a szelepekkel lesz valami.(remélem nem lejjebb)
Nem lehetséges hogy ebbe a szívósorba még van valami ami elszabadulhatott?  De remélem már levették a hengerfejet, csak az a baj hogy én meg dolgozok. Valami ötlet?

Köszi
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14038 Dátum: 2007.10.31 szerda, 09:16:32 »

Tegnap este kicsereltem az EGR szelepet+tomitest. Ugy tunik a kormany remeges megszunt. Es ami erdekes, hogy mostanaban 11.1-11.5 korul volt az atlag fogyim. Hiaba nullaztam le tobbszor is, csak felkuszott 11 fole. Ma reggel megint lenullaztam es mire beertem meloba csak 9.6-ig ment fel. Lehet korai az orom, de az uj EGR szeleppel elkepzelheto, hogy kevesebb lett a fogyim ?

háát olvastam már olyan dolgokat amiből az jön le, h ez megoldhatja a gondod. de sztem is inkább a később tapasztalt dolgokra alapozz. 1ik napról a másikra ebben az esetben korai ítéletet mondani.
másrészt lehet nálam is valami ilyesmi gond fog mostanába előkerülni. agresszív gyorsításnál kb 3500ford/min-nél szép kis ködöt kezd okozni az autó, és talán a fogyim is csúszik felfelé ... városban 7,5l ... a nyáron bőven elég volt a 6,7 is neki. lehet, h csak én vagyok túl rigolyás és ezzekkel semmi gond nincs. a ködöt magyrázhatja az agresszív gázadás, csak idegesítő, h amikor éppen legyorsulok valakit akkor a tükörbe látom a ködösítést. aztán ilyenkor mintha a fülembe csengene az otthagyott autóban folyó párbeszéd: sofőr -hogy füstöl! utas -de azéé állvahagyott! .. végülis nekem ez nem vigasz Sad
a 0,8 fogyi emelkedést + magyarázhatja az időjárás változása is nyár óta. ebben nincs tapasztalatom, mivel 1. mondim ráadásul 1. dizlim, és augusztus 1 volt a beülés időpontja.
én vagy az EGR szelepre vagy a turbocsőre gondolok így 1. körben, mert máskülönben a motor teljesen hangtalan, és úgy jár mint a doxa. hidegen és melegen is. valamint normál gyorsításkor teljesen füstmentes. olajcserekor meg akartam lesni a turbócsövet, de sehogy nem találtam meg. monnyuk nem is vittem túlzásba a kutakodást, de az olvasottak alapján nincs is annyira elrejtve.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14039 Dátum: 2007.10.31 szerda, 09:28:15 »

Van olyan OFF aminek elöl van a leömlő, és hátul a szívósor. A mondinál fordítva van, a miértről kérdezd a mérnököket Wink
MKI nél meg korai MKII nél fordítva volt, de a Focus óta ez a helyzet
Focusnál (MKI) van ilyen is, olyan is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14040 Dátum: 2007.10.31 szerda, 09:33:06 »

Tegnap este kicsereltem az EGR szelepet+tomitest. Ugy tunik a kormany remeges megszunt.
Zacci!

Mi volt ez a kormány remegés?
Az EGR-nek mi köze a kormányhoz?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #14041 Dátum: 2007.10.31 szerda, 09:38:59 »

Sziasztok!

2003-as MKIII-nál ki lehet valahogyan kapcsolni a biztonságiöv visszajelző hangot? (persze a bizt.öv bekapcs nélkül... smile )
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #14042 Dátum: 2007.10.31 szerda, 09:43:13 »

Sziasztok!

2003-as MKIII-nál ki lehet valahogyan kapcsolni a biztonságiöv visszajelző hangot? (persze a bizt.öv bekapcs nélkül... smile )

JÓ, JÓÓÓ .... visszaolvastam! Smiley Bocsi
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14043 Dátum: 2007.10.31 szerda, 09:44:33 »

Sziasztok!
2003-as MKIII-nál ki lehet valahogyan kapcsolni a biztonságiöv visszajelző hangot? (persze a bizt.öv bekapcs nélkül... smile )

http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?topic=2.msg222784#msg222784
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #14044 Dátum: 2007.10.31 szerda, 09:45:00 »

Sziasztok!

2003-as MKIII-nál ki lehet valahogyan kapcsolni a biztonságiöv visszajelző hangot? (persze a bizt.öv bekapcs nélkül... smile )
Nos... igen ki lehet, de miért akarod kikapcsolni? miért nem kapcsolod be inkább az övet? taxizol? (mondjuk azzal sem értek egyet, miért ne kéne nekik is bekapcsolni az övet?)
Ha nincs bekötve az öv, akkor a légzsák sem működik (kivéve, ha beledugsz valamit az övcsatba, de akkor meg veszélyesebb, mintha nem is működne)
Nem véletlenül találták ki, hasznos dolog az.
Na mindegy, te dolgod, példabeszéd off  Lips Sealed
Itten van, hogyan tudod kikapcsolni:
http://www.mondeo.hu/modul.asp?name=cikk&file=article&sid=127
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #14045 Dátum: 2007.10.31 szerda, 10:02:05 »

Sziasztok!

2003-as MKIII-nál ki lehet valahogyan kapcsolni a biztonságiöv visszajelző hangot? (persze a bizt.öv bekapcs nélkül... smile )
Nos... igen ki lehet, de miért akarod kikapcsolni? miért nem kapcsolod be inkább az övet? taxizol? (mondjuk azzal sem értek egyet, miért ne kéne nekik is bekapcsolni az övet?)
Ha nincs bekötve az öv, akkor a légzsák sem működik (kivéve, ha beledugsz valamit az övcsatba, de akkor meg veszélyesebb, mintha nem is működne)
Nem véletlenül találták ki, hasznos dolog az.
Na mindegy, te dolgod, példabeszéd off  Lips Sealed
Itten van, hogyan tudod kikapcsolni:
http://www.mondeo.hu/modul.asp?name=cikk&file=article&sid=127

Szia Szappy!

Egyetértek, de egy taxis ismerősömnek kellett az infó. Kevés utas kapcsolja be az övet és egész nap úgy taxizni, hogy dudál a visszajelző eléggé idegtépő + naponta 20x elmagyarázni, hogy mi és miért dudál..

köszi
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
somi
Vendég
« Új hozzászólás #14046 Dátum: 2007.10.31 szerda, 10:04:14 »

Sziasztok!

2003-as MKIII-nál ki lehet valahogyan kapcsolni a biztonságiöv visszajelző hangot? (persze a bizt.öv bekapcs nélkül... smile )
Nos... igen ki lehet, de miért akarod kikapcsolni? miért nem kapcsolod be inkább az övet? taxizol? (mondjuk azzal sem értek egyet, miért ne kéne nekik is bekapcsolni az övet?)
Ha nincs bekötve az öv, akkor a légzsák sem működik (kivéve, ha beledugsz valamit az övcsatba, de akkor meg veszélyesebb, mintha nem is működne)
Nem véletlenül találták ki, hasznos dolog az.
Na mindegy, te dolgod, példabeszéd off  Lips Sealed
Itten van, hogyan tudod kikapcsolni:
http://www.mondeo.hu/modul.asp?name=cikk&file=article&sid=127

annyit modositok,hogy muxik a légzsák ha nincs bekapcsolva az öv,csak nem fejti ki azt a védelmet mintha belenne kapcsolva az öv.
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #14047 Dátum: 2007.10.31 szerda, 10:08:44 »

annyit modositok,hogy muxik a légzsák ha nincs bekapcsolva az öv,csak nem fejti ki azt a védelmet mintha belenne kapcsolva az öv.
Te Somi, ebben biztos vagy? Tudtommal a légzsák nyitásáról az elektronika dönt, és ehhez igénybe veszi a biztiöv visszajelző adatait is (feszülés többek között).
Mindezen túl, úgy tudom, hogy egy előre repülő, bekötetlen utas mellkasába robbanó légzsák nagyobb kárt okoz (betöri a bordákat, tüdő, szívsérülés), mintha az illető kirepülne a szélvédőn.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14048 Dátum: 2007.10.31 szerda, 10:39:11 »

Tegnap este kicsereltem az EGR szelepet+tomitest. Ugy tunik a kormany remeges megszunt.
Zacci!

Mi volt ez a kormány remegés?
Az EGR-nek mi köze a kormányhoz?

Alapjaraton vibralast lehetett erezni a kormanyon. Ez most ugy tunik teljesen megszunt.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14049 Dátum: 2007.10.31 szerda, 10:41:36 »

Tegnap este kicsereltem az EGR szelepet+tomitest. Ugy tunik a kormany remeges megszunt. Es ami erdekes, hogy mostanaban 11.1-11.5 korul volt az atlag fogyim. Hiaba nullaztam le tobbszor is, csak felkuszott 11 fole. Ma reggel megint lenullaztam es mire beertem meloba csak 9.6-ig ment fel. Lehet korai az orom, de az uj EGR szeleppel elkepzelheto, hogy kevesebb lett a fogyim ?
Minden lehetséges (meg mindennek az ellenkezője is), de az ilyen következtetésekkel váj meg egy tanknyi benzint. Amúgy azt ellenőrizted valamikor, hogy a computered jól mér-e? Mert amióta én írom hogy mikor és mennyit tankolok, és kiszámolom, az jön ki, hogy a comp min egy fél lityivel alá számol  Roll Eyes
Amúgy amióta a belvárosba járok, sajna én is 8 felett vagyok  szomoru1

Reg nem ellenoriztem a comput. Majd megnezem, hogy mennyire pontos...Mindenesetre a kormany vibralas elmult es ez mar jo jel.
Varosban, dugoban nincs olyan auto, ami keveset kajalna. Sajna ez van  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 279 280 [281] 282 283 284 285 286 287 288 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.