Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:46:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 335 336 337 338 339 340 341 [342] 343 344 345 346 347 348 349 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21949943 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17050 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 10:53:52 »

Pont az adagoló az amit keresni kell, és nem a motor tetején van. Smiley
Joyjal nemrég vezérműszíjat cseréltünk az offomon, kicserélte magának az adagolót és most újít fel egy MTX-75öt. Szerintem meg fogja találni az adagolót...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17051 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 11:29:30 »

Joyjal nemrég vezérműszíjat cseréltünk az offomon, kicserélte magának az adagolót és most újít fel egy MTX-75öt. Szerintem meg fogja találni az adagolót...

MTX-75 felujitas engem is erdekelne. Tud kepeket felrakni ? Nalam velhetoen a nyelestengely csapagy kezd elfaradni. wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17052 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 11:30:39 »

Ha végigolvastad 1,5 csak hitelre!

akkoris  nyes
Naplózva

blah blah blah
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17053 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 11:37:10 »

MTX-75 felujitas engem is erdekelne. Tud kepeket felrakni ? Nalam velhetoen a nyelestengely csapagy kezd elfaradni. wave
Mk1ről beszélünk...
keresek képeket.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17054 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 11:40:25 »

Mk1ről beszélünk...
keresek képeket.


thx !
MKIIIban is MTX-75 van. Gondolom a bele kb. ua.
Naplózva

blah blah blah
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17055 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 11:43:49 »

thx !
MKIIIban is MTX-75 van. Gondolom a bele kb. ua.
Töltődnek fel a képek.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17056 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 11:44:21 »

Töltődnek fel a képek.

THX ! worship worship worship
Naplózva

blah blah blah
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17057 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 11:51:42 »

Linkek következnek.
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000730_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000734_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000735_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000736_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000737_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000740_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000744_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000746_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000747_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000748_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000749_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000750_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000751_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000752_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17058 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 12:06:17 »

THx !  worship

Ez lenne a nyelestengely ? http://kepfeltoltes.hu/view/090118/IM000735_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

blah blah blah
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17059 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 12:09:06 »

Igen.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17060 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 12:35:00 »

És kilóméteróra-állás alapján? Szerintem egy kategória...  eplus2

kilóméter nincs irva, és mi köze van a megtett kilóméternek a teljesitményhez?   nemtudom
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17061 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 12:43:50 »

Mk1ről beszélünk...
keresek képeket.


MK3 topic-ba? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17062 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 13:21:17 »

MK3 topic-ba? Smiley
Váltó csak van az Mk3ban is, nem?  eplus2
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17063 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 16:04:43 »

Váltó csak van az Mk3ban is, nem?  eplus2

Nem kekeckedés képpen, de az egész dolog úgy jött fel, hogy mi alapján lehet megkülönböztetni a Di-t a Ci-tól, MK1, se Di, se Ci nem volt. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17064 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 16:34:42 »

Nem kekeckedés képpen, de az egész dolog úgy jött fel, hogy mi alapján lehet megkülönböztetni a Di-t a Ci-tól, MK1, se Di, se Ci nem volt. Smiley
Amiből kilinkelted a figyelmeztetést, ott pont arról volt szó, hogy Zaccit érdekli a váltó lelki élete (gondja van a nyelestengelycsapággyal). Volt közben szó arról is, hogy az Mk3ban is MTX75 van, linkeltem neki képeket a váltó bennsőségeiről. Szerintem ez Mk3 hiba volt, így jó helyen van az.
Amiről te beszélsz, az GinJoy autóvásárlási szándéka, látott egy TDCi-t 1.5ért, és megpróbáltam ellátni tanácsokkal, hogy ne ugorjon bele egy feltünően olcsó facelift előtti TDCibe.... Ez szintén Mk3 kérdéskör, bár be lehetne erőszakolni a TDDi/TDCi topicba is, mivel GinJoy itt tette fel a kérdést, itt válaszoltam.

nem kekeckedés képpen...
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #17065 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 16:36:50 »

Amiből kilinkelted a figyelmeztetést, ott pont arról volt szó, hogy Zaccit érdekli a váltó lelki élete (gondja van a nyelestengelycsapággyal). Volt közben szó arról is, hogy az Mk3ban is MTX75 van, linkeltem neki képeket a váltó bennsőségeiről. Szerintem ez Mk3 hiba volt, így jó helyen van az.
Amiről te beszélsz, az GinJoy autóvásárlási szándéka, látott egy TDCi-t 1.5ért, és megpróbáltam ellátni tanácsokkal, hogy ne ugorjon bele egy feltünően olcsó facelift előtti TDCibe.... Ez szintén Mk3 kérdéskör, bár be lehetne erőszakolni a TDDi/TDCi topicba is, mivel GinJoy itt tette fel a kérdést, itt válaszoltam.

nem kekeckedés képpen...
GinJoy lecseréli a mondiát?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17066 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 16:39:25 »

GinJoy lecseréli a mondiát?
Ja, a  lama fontolgatja a cserét.... Igaz Mk3ra, vagy offra, de valamiért azt hiszi, hogy a 12 év mondeonál soknak számít....  vigyor3 Próbálom meggyőzni, hogy ez még autó, a többi a szervizek megélhetésének kulcsa...  eplus2

szerk de ez már az offtopicba való....
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #17067 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 16:42:31 »

Ja, a  lama fontolgatja a cserét.... Igaz Mk3ra, vagy offra, de valamiért azt hiszi, hogy a 12 év mondeonál soknak számít....  vigyor3 Próbálom meggyőzni, hogy ez még autó, a többi a szervizek megélhetésének kulcsa...  eplus2

szerk de ez már az offtopicba való....
én szerintem 10 év még benn van az mk1-ben.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
keki
Vendég
« Új hozzászólás #17068 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 19:10:13 »

Sziasztok!
A minap voltam a gyáli Mesternél (Moldvai úrnál), megnéztük a fékolaj minőségét, és arról diskuráltunk, hogy egyszer majd azért ki kellene cserélni. Azt mondta, hogy várjam meg, amíg már a műszer szerint is csere, mert fékolaj cserénél 80%, hogy főfékhenger szimeringet is cserélni kell, merthogy az olaj cseréjekor elmozdul a fékhenger, és megsérti a szimeringet (remélem, jól értettem). Kicsit meglepődtem, mert a régi OFF Opelomnál ON semmi ilyesmi nem volt, egyszerűen a fékpedállal ki lett pumpálva a régi olaj, miközben töltötték utána a frisset. A német szervizkönyvem (So wird's gemacht sorozat) sem említ ilyen okosságot. Van valakinek ezzel tapasztalata? És tudom, hogy nem fékolaj, hanem fékfolyadék  Wink
Naplózva
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #17069 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 22:47:04 »

Sziasztok! :worship:A segítségetek kérem.Három éve van szerencsém hajtani egy 2001-es tddi kombit azóta semmi gond vele de mostanság két bibi is lett.A jobb hátsó keréktől  úgy három hónapja furcsa klattyogó hang jön egyenletlen úton.A szerelőm mondta semmi gond csak a stabilizátor gömbfeje , ráér cserélni.Ha a tetőcsomagtartónál fogva megrángattam a verdát és ő lefogta vagy megfeszítette az aknában tényleg nem kotyogott.A nagyobb gond ,hogy úgy egy hete a kinyomócsapágy felől sikító hangot hallok (mint amikor a tárcsafék szól lassú fékezésnél)nagyon magas hang.
A mesterem aki nagyon korrekt volt eddig kicserélte a kinyomócsapágyat és a gömbfejet (85 ft) és kb 10 m-t jutottam a kapujától hallom ám a zörgést hátulról meg persze a sikítást ha benyomom a kuplungot.Visszamentem, a fejét vakargatta hogy pedig ő erre gondolt (a használt hidraulikus kinyomó meg a gömbfej is a jobb első ülésnél figyelt azt hiszem nem zilé)Ha lenne valakinek ötlete megköszönném,a szerelőt vagy valami mást cseréljek még.Köszönöm!taki60-ból. help
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.19 hétfő, 22:50:57 írta taki60 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #17070 Dátum: 2009.01.20 kedd, 05:13:44 »

Sziasztok! :worship:A segítségetek kérem.Három éve van szerencsém hajtani egy 2001-es tddi kombit azóta semmi gond vele de mostanság két bibi is lett.A jobb hátsó keréktől  úgy három hónapja furcsa klattyogó hang jön egyenletlen úton.A szerelőm mondta semmi gond csak a stabilizátor gömbfeje , ráér cserélni.Ha a tetőcsomagtartónál fogva megrángattam a verdát és ő lefogta vagy megfeszítette az aknában tényleg nem kotyogott.A nagyobb gond ,hogy úgy egy hete a kinyomócsapágy felől sikító hangot hallok (mint amikor a tárcsafék szól lassú fékezésnél)nagyon magas hang.
A mesterem aki nagyon korrekt volt eddig kicserélte a kinyomócsapágyat és a gömbfejet (85 ft) és kb 10 m-t jutottam a kapujától hallom ám a zörgést hátulról meg persze a sikítást ha benyomom a kuplungot.Visszamentem, a fejét vakargatta hogy pedig ő erre gondolt (a használt hidraulikus kinyomó meg a gömbfej is a jobb első ülésnél figyelt azt hiszem nem zilé)Ha lenne valakinek ötlete megköszönném,a szerelőt vagy valami mást cseréljek még.Köszönöm!taki60-ból. help
A sikítás lehet még a váltó nyelestengeje.Hátul van még stabrúd,keresztlengőkar,szilentek,lengéscsillapító,rugótörés.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #17071 Dátum: 2009.01.20 kedd, 07:02:07 »

A sikítás lehet még a váltó nyelestengeje.Hátul van még stabrúd,keresztlengőkar,szilentek,lengéscsillapító,rugótörés.....

Jaja. A futómű klattyogását nem könnyű megtalálni, ha nem triviális. Nekem 3 éve nem találja senki, hogy miért hangos a hátsó futómű minden útgyűrődésnél, pedig vagy öt szerelővel nézettem át (még Vikkel is). Volt, aki pajszerral feszegette meg a szilenteket, hogy észrevegye a belső kopást, de mindenki mindent jónak talált. Úgy egy hónapja elkezdett klattyogni is, úgyhogy ha majd megiont elviszem Vikhez, akkor talán már sikerül megtalálni a hibás alkatrészt.

A szerelőhöz meg annyit, hogy azon azért gondolkozz el, hogy tippelés alapján cseréltet veled 85 000 Ft-ért alkatrészt, vagy tudja is, hogy mit csinál - a tippelgetés állati sokba tud kerülni.
Naplózva
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #17072 Dátum: 2009.01.20 kedd, 12:49:49 »

A sikítás lehet még a váltó nyelestengeje.Hátul van még stabrúd,keresztlengőkar,szilentek,lengéscsillapító,rugótörés.....
Köszi szépen ALF megpróbálom ezeket megnézetni de nekem is az volt a véleményem mint a szerelőnek.A nyelestengely is adhat ilyen hangot?Ne haragudjatok de csak ritkán jutok géphez meg aztán nem vagyok egy hekker ,kilenc újjal keresek egyel ütök (mármint a gépet) és meg kell tanulnom a fórumozást.már kétszer elküldtem ezt a kérést csak azt nem tudom hová ért de most azért összejött.Köszönöm.
Naplózva
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #17073 Dátum: 2009.01.20 kedd, 13:01:25 »

Jaja. A futómű klattyogását nem könnyű megtalálni, ha nem triviális. Nekem 3 éve nem találja senki, hogy miért hangos a hátsó futómű minden útgyűrődésnél, pedig vagy öt szerelővel nézettem át (még Vikkel is). Volt, aki pajszerral feszegette meg a szilenteket, hogy észrevegye a belső kopást, de mindenki mindent jónak talált. Úgy egy hónapja elkezdett klattyogni is, úgyhogy ha majd megiont elviszem Vikhez, akkor talán már sikerül megtalálni a hibás alkatrészt.

A szerelőhöz meg annyit, hogy azon azért gondolkozz el, hogy tippelés alapján cseréltet veled 85 000 Ft-ért alkatrészt, vagy tudja is, hogy mit csinál - a tippelgetés állati sokba tud kerülni.
Köszi TOMI3118 a választ de eddig mindig eltalálta a szerelő ha gond volt meg nagyon rendes korrekt.Nekem mindig kell a verda és ha olajcsere vagy valami gond van reggel elviszi délután hozza, előtte megnézi és csak akkor kezd hozzá ha megvan minden.A mondi előtt volt egy escortom fókuszom meg egy Scorpióm a béka( Cosworth, egy állat) mindet ő csinálta de még így nem sült be.Az a gond hogy annó Trabi, Wartburg motorcserét az úton megcsináltam de ezekbe már két csavarnál több van ,nem elég a franciakulcs. Ha esetleg valamire rájövünk felteszem a fórumra.Mégegyszer köszönöm.
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #17074 Dátum: 2009.01.20 kedd, 13:11:43 »

Sziasztok! :worship:A segítségetek kérem.Három éve van szerencsém hajtani egy 2001-es tddi kombit azóta semmi gond vele de mostanság két bibi is lett.A jobb hátsó keréktől  úgy három hónapja furcsa klattyogó hang jön egyenletlen úton.A szerelőm mondta semmi gond csak a stabilizátor gömbfeje , ráér cserélni.Ha a tetőcsomagtartónál fogva megrángattam a verdát és ő lefogta vagy megfeszítette az aknában tényleg nem kotyogott.A nagyobb gond ,hogy úgy egy hete a kinyomócsapágy felől sikító hangot hallok (mint amikor a tárcsafék szól lassú fékezésnél)nagyon magas hang.
A mesterem aki nagyon korrekt volt eddig kicserélte a kinyomócsapágyat és a gömbfejet (85 ft) és kb 10 m-t jutottam a kapujától hallom ám a zörgést hátulról meg persze a sikítást ha benyomom a kuplungot.Visszamentem, a fejét vakargatta hogy pedig ő erre gondolt (a használt hidraulikus kinyomó meg a gömbfej is a jobb első ülésnél figyelt azt hiszem nem zilé)Ha lenne valakinek ötlete megköszönném,a szerelőt vagy valami mást cseréljek még.Köszönöm!taki60-ból. help

A klattyogásra:

Nekem egyszer a hátsó fékbetétet hanyagul cserélték: van rajta valami feszítő lemez, az nem feszített rendsen... Ha macskakövesen mentem akkor klattyogott... visszavittem a feszítőt megbuzerálták és jó lett...

A sikítás nekem is volt... akkor cseréltek kinyomót, kuplungot, lendkereket... Nekem mondjuk elmúlt...
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #17075 Dátum: 2009.01.20 kedd, 13:38:46 »

Sziasztok!

Akinek van a kombiján hátsó spoiler, annak is kutyául fest a hátsó ablak esőben, vagy azért valamennyire tisztán marad?
Köszi
SS
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #17076 Dátum: 2009.01.20 kedd, 13:41:50 »

Sziasztok!

Akinek van a kombiján hátsó spoiler, annak is kutyául fest a hátsó ablak esőben, vagy azért valamennyire tisztán marad?
Köszi
SS

A megváltozott légörvényekre gondolsz?

MKII-n van hátsó szárnyunk, az egy kis menet után is tiszta dzsindzsa lesz...
Naplózva
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #17077 Dátum: 2009.01.20 kedd, 13:42:42 »

Sziasztok!

Akinek van a kombiján hátsó spoiler, annak is kutyául fest a hátsó ablak esőben, vagy azért valamennyire tisztán marad?
Köszi
SS

Sokat nem segít a spoiler, viszont jól néz ki!
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #17078 Dátum: 2009.01.20 kedd, 14:10:36 »

Sokat nem segít a spoiler, viszont jól néz ki!

tartottam ettől...
Naplózva
domino
Vendég
« Új hozzászólás #17079 Dátum: 2009.01.20 kedd, 20:16:33 »

Helló!

Kéne egy kis infó az 1.8 benzines mondiról. A szelepek állítását mi végzi pontosan. Lapkák, vagy ahogy itt már olvastam úgynevezett poharak amiket lehet cserebelélni a szelephézag állítás miatt. Vagy esetleg hidrotőkés, vagy mi esetleg a kettő kombinációja?Huh?
A boltban CROMAX éedeklődtem, és minden alkalommal mást mondtak Shocked

Azért érdekel mivel szerintem kicsit szelephangja van a motornak, és gondoltam elhalgattatom. íííííííícsak tudni szeretném mennyibe fáj majd ez nekem.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17080 Dátum: 2009.01.20 kedd, 20:21:49 »

Helló!

Kéne egy kis infó az 1.8 benzines mondiról. A szelepek állítását mi végzi pontosan. Lapkák, vagy ahogy itt már olvastam úgynevezett poharak amiket lehet cserebelélni a szelephézag állítás miatt. Vagy esetleg hidrotőkés, vagy mi esetleg a kettő kombinációja?Huh?
A boltban CROMAX éedeklődtem, és minden alkalommal mást mondtak Shocked

Azért érdekel mivel szerintem kicsit szelephangja van a motornak, és gondoltam elhalgattatom. íííííííícsak tudni szeretném mennyibe fáj majd ez nekem.
Hidrotőkések ezek már.
Olajat próbáltál cserélni?


Szerk: Kromaksz honlapon van is belőle bár nem értem, miért ezredmiliméteres lépcsőkkel...  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.20 kedd, 20:27:50 írta highend » Naplózva
domino
Vendég
« Új hozzászólás #17081 Dátum: 2009.01.20 kedd, 20:43:58 »

Az olajban kb 8000 Km van gondolom nem az lehet a gondja.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17082 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:51:35 »

Helló!

Kéne egy kis infó az 1.8 benzines mondiról. A szelepek állítását mi végzi pontosan. Lapkák, vagy ahogy itt már olvastam úgynevezett poharak amiket lehet cserebelélni a szelephézag állítás miatt. Vagy esetleg hidrotőkés, vagy mi esetleg a kettő kombinációja?Huh?
A boltban CROMAX éedeklődtem, és minden alkalommal mást mondtak Shocked

Azért érdekel mivel szerintem kicsit szelephangja van a motornak, és gondoltam elhalgattatom. íííííííícsak tudni szeretném mennyibe fáj majd ez nekem.

Nos, a Te gepedben korongos a szelep es nem hidrotokes !!! Mennyi km van benne ? En inkabb a szivosorra gyankodnek, mert annak lehet hasonlo hangja, mintha szelep hang lenne !!! Ha pesti vagy akkor megsasolom neked ! Csak gyere el hozzam vagy a melohelyre, es 2sec alatt megmondom, hogy szivosor vagy mastol ered a hang.  wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17083 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:52:20 »

Hidrotőkések ezek már.
Olajat próbáltál cserélni?


Szerk: Kromaksz honlapon van is belőle bár nem értem, miért ezredmiliméteres lépcsőkkel...  Huh?

azert mert az nem hidrotoke, hanem korong.  Wink
Naplózva

blah blah blah
domino
Vendég
« Új hozzászólás #17084 Dátum: 2009.01.20 kedd, 22:38:57 »

Köszi az ajánlatot sajna nem Pesten lakom, de ha megyek , márpedig sűrűn járok arrafelé okvetlen megkereslek worship
Naplózva
domino
Vendég
« Új hozzászólás #17085 Dátum: 2009.01.20 kedd, 22:41:49 »

Még egy kérdés,  ha a szívósorral van gond és így járok vele lehet valami tragikus következménye a motorra nézve?
Valamint egy javítási ár érdekel ha kb. meg lehet ezt saccolni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17086 Dátum: 2009.01.21 szerda, 01:06:40 »

Még egy kérdés,  ha a szívósorral van gond és így járok vele lehet valami tragikus következménye a motorra nézve?
Valamint egy javítási ár érdekel ha kb. meg lehet ezt saccolni.

Csak annyi, hogy ha elszabadul egy alkatrész, a motor beszippantja... az motorcserét jelenthet.
Beszélj a Zaccival, ő ért a szívósorokhoz, majd ő megmondja milyen állapotban van.
Neked szerintem a régebbi szívósorod van, az a drágábbik...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17087 Dátum: 2009.01.21 szerda, 06:52:07 »

azert mert az nem hidrotoke, hanem korong.  Wink
Akkor nem lenne baj, ha nem hidrotőkének hívnák. Egyébként alvázszám alapján rendelhető, a lapkát nem mérni kéne a helyes beállításhoz? Nem kötekedés képpen....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17088 Dátum: 2009.01.21 szerda, 08:00:12 »

Még egy kérdés,  ha a szívósorral van gond és így járok vele lehet valami tragikus következménye a motorra nézve?
Valamint egy javítási ár érdekel ha kb. meg lehet ezt saccolni.

Igen lehet. Vagy moci general, vagy moci csere. A szivosor csere kb. 60-70bol megoldhato gyari alkatresszel, szagszervizben. Van egy masik olcsobb megoldas is, de azt majd szemelyesen...ha jossz.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17089 Dátum: 2009.01.21 szerda, 08:05:06 »

Akkor nem lenne baj, ha nem hidrotőkének hívnák. Egyébként alvázszám alapján rendelhető, a lapkát nem mérni kéne a helyes beállításhoz? Nem kötekedés képpen....

Nem. Az, hogy az alkatreszboltoknak fogalma nincs arrol, hogy mijaza hidrotoke es a korong arrol en nem tehetek  vigyor3
Ez ugy muxik, hogy eloszoris megmerik a jelenlegi szelephezagot es feljegyzik. Ha elteres mutatkozik a gyari adatoktol, akkor kiveszik a korongot, megnezik az hanyas vot+ a mert ertek- gyari kotelezo min hezag= uj korong meret. Van, hogy nem is kell az osszes korongot megvenni, mert lehet pont van az egyik szelepnel egy olyan meretu. Jo kis lego az tuti  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17090 Dátum: 2009.01.21 szerda, 09:13:51 »

Akkor nem lenne baj, ha nem hidrotőkének hívnák. Egyébként alvázszám alapján rendelhető, a lapkát nem mérni kéne a helyes beállításhoz? Nem kötekedés képpen....

Korongos a motor, nem hidrotőkés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17091 Dátum: 2009.01.21 szerda, 09:17:09 »

Korongos a motor, nem hidrotőkés.
Elsőre is megértettem. Elnézést kérek az érintettektől.
Naplózva
domino
Vendég
« Új hozzászólás #17092 Dátum: 2009.01.21 szerda, 09:51:47 »

Köszi az infót mindenkitől!

PÉcsen nem ismer valaki egy normális mondeóhoz értő szerelőt?
A ford márkaszervízben már jártam ott azt mondták, hogy a motornak ez teljesen normális hang. De én úgy gondolom, hogyha hangosabb a motor mint a régi escortomé az nem lehet jó.

Amúgy február közepe felé megyek Bp-re ha addig nem találok an környékünkön egy megbízható manust akkor viszem  Zacci-hoz.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #17093 Dátum: 2009.01.21 szerda, 21:14:36 »

Köszi az infót mindenkitől!

PÉcsen nem ismer valaki egy normális mondeóhoz értő szerelőt?
A ford márkaszervízben már jártam ott azt mondták, hogy a motornak ez teljesen normális hang. De én úgy gondolom, hogyha hangosabb a motor mint a régi escortomé az nem lehet jó.

Amúgy február közepe felé megyek Bp-re ha addig nem találok an környékünkön egy megbízható manust akkor viszem  Zacci-hoz.
Nemhogy Pécsen, Baranyában reménytelen.
Kérdezd meg Bunyek-et ő gyakran forog szervizek,  szerelők között wave
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17094 Dátum: 2009.01.21 szerda, 22:00:20 »

Őőőőő csak halkan megsúgom ,nemsokára(folyamatban) nyilik egy jókis autószerelő műhely Pécsen....de még nem publikus....és FORD lessz a fő profil....de psszztt  eplus2 eplus2
infó nálam....
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #17095 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 21:05:31 »

Őőőőő csak halkan megsúgom ,nemsokára(folyamatban) nyilik egy jókis autószerelő műhely Pécsen....de még nem publikus....és FORD lessz a fő profil....de psszztt  eplus2 eplus2
infó nálam....
Márkaszervíz lesz, vagy független?
Mennyire nemsokára? És hol?
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #17096 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 21:14:07 »

Köszi az infót mindenkitől!

PÉcsen nem ismer valaki egy normális mondeóhoz értő szerelőt?
A ford márkaszervízben már jártam ott azt mondták, hogy a motornak ez teljesen normális hang. De én úgy gondolom, hogyha hangosabb a motor mint a régi escortomé az nem lehet jó.

Amúgy február közepe felé megyek Bp-re ha addig nem találok an környékünkön egy megbízható manust akkor viszem  Zacci-hoz.
wow1 Azt akarod,hogy felgyújtsa? eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #17097 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 23:12:39 »

wow1 Azt akarod,hogy felgyújtsa? eplus2 eplus2 eplus2
Nem kéne neki mert lassan már tudja hogy merre fele kell kapirgálnia Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #17098 Dátum: 2009.01.23 péntek, 05:11:36 »

Nem kéne neki mert lassan már tudja hogy merre fele kell kapirgálnia Wink
Most kiről van szó?Zacci vagy Dominó? eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #17099 Dátum: 2009.01.23 péntek, 09:04:12 »

Az utastéri szivargyújtó biztosítéka melyik illetve hol találom a biztosítékokat?
Amatőr kérdés egy amatőrtől Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 335 336 337 338 339 340 341 [342] 343 344 345 346 347 348 349 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.