Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:14:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 349 350 351 352 353 354 355 [356] 357 358 359 360 361 362 363 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21869304 alkalommal)
0 Felhasználó és 185 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17750 Dátum: 2009.05.02 szombat, 20:28:25 »

Tegnap kézifékbowdent cseréltem az autómon (MKIII) mert eléggé fent fogott, gondoltam a két hátsó kötél megnyúlt, s majd a csere segít....hát sokat nem javult a helyzet de legalább a következő újabb 8 évben megint nem kell tartani a berohadástól... vigyor3  Egyébként, ha középen szét van bontva a kipuff(2 anya fogja össze) és le van kissé engedve, nagyon könnyű a csere, ezen a képen látszik milyen könnyű hozzáférni:
http://kepfeltolto.hu/i/?230681&t=img
Közben kerestem a helyet, hogy hol érhet hozzá a bowden valamihez, mert rossz úton halk tompa kopogást hallottam hátulról...de!!! nem a bowden volt, hanem egy olyan amire nem gondoltam, és még itt sem olvastam Shocked  na a két hátsó függőleges stab rudat összekötő, csavaró mozgást végző rúd, ahol fel van fogatva a kasztnihoz, ott van 2db szilent....ezekben lötyög a rúd... de amint láttam a szilent csere nem old meg mindent, mert a rúd is megkopott az állandó mozgástól, tehát kisebb az átmérője, ezért hiába az új szilent...vassal együtt kell megvenni vigyor3
Erről a rúdról meg szilentről van szó:http://kepfeltolto.hu/i/?230688&t=img

Ez  a hátsó kereszt stabilizátor rúd?!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17751 Dátum: 2009.05.02 szombat, 20:36:38 »

Ez  a hátsó kereszt stabilizátor rúd?!
Igen az! Kézzel megmozgatva érezhetően és hallhatóan kopog..
Holnap még nagyobb melóba fogok...szíj, szíjtárcsa, feszítő, görgők, főtengely szimmering csere... mondjuk még alszom rá egyet eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17752 Dátum: 2009.05.02 szombat, 20:40:25 »

Igen az! Kézzel megmozgatva érezhetően és hallhatóan kopog..
Holnap még nagyobb melóba fogok...szíj, szíjtárcsa, feszítő, görgők, főtengely szimmering csere... mondjuk még alszom rá egyet eplus2
Az igen! pias
Hajrá! eljen
Sokat ne gondolkozz rajta! smile
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17753 Dátum: 2009.05.02 szombat, 20:44:15 »

Igen az! Kézzel megmozgatva érezhetően és hallhatóan kopog..
Holnap még nagyobb melóba fogok...szíj, szíjtárcsa, feszítő, görgők, főtengely szimmering csere... mondjuk még alszom rá egyet eplus2
ezeket a cseréidet szerintem publikálnod kellene, és cikket írni róluk wave.... mert nagyon aktuális témákat "feszegetsz" vele... taps
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17754 Dátum: 2009.05.02 szombat, 20:46:17 »

Az igen! pias
Hajrá! eljen
Sokat ne gondolkozz rajta! smile
 Wink wave
Az a célszerszám, az a ferde vas hehe, mindenképpen kell a szíj le és feltevéséhez??? vagy megoldható? Huh?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17755 Dátum: 2009.05.02 szombat, 20:51:00 »

Az a célszerszám, az a ferde vas hehe, mindenképpen kell a szíj le és feltevéséhez??? vagy megoldható? Huh?
A szíjat feltenni mndenképp kell.A levételhez is szerintem.Azzal 3másodperc levenni a szíjat,és feltenni sem sokkal több!
Volt itt aki mesélte,hogy a cromaxban kivették a főtengelyszíjtárcsa 2db csavarját,a 3ikon pedig elfordították excenteresen,és már lazult is a szíj.Visszafelé is hasonlóan,de kúva nagy szenvedéssel.
Nem nyugat dunántúlon laksz?
Holnap az m1 en megyünk sopronba,ha kell egy mikrotalival kölcsön tudom adni a spec cuccot!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17756 Dátum: 2009.05.02 szombat, 21:00:04 »

A szíjat feltenni mndenképp kell.A levételhez is szerintem.Azzal 3másodperc levenni a szíjat,és feltenni sem sokkal több!
Volt itt aki mesélte,hogy a cromaxban kivették a főtengelyszíjtárcsa 2db csavarját,a 3ikon pedig elfordították excenteresen,és már lazult is a szíj.Visszafelé is hasonlóan,de kúva nagy szenvedéssel.
Nem nyugat dunántúlon laksz?
Holnap az m1 en megyünk sopronba,ha kell egy mikrotalival kölcsön tudom adni a spec cuccot!
Mór környéke, az M1 picit messze, de azért köszi  worship
Rajzom van, akkor asszem csinálok előtte egyet. Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
highend
Vendég
« Új hozzászólás #17757 Dátum: 2009.05.02 szombat, 21:01:44 »

Mór környéke, az M1 picit messze, de azért köszi  worship
Rajzom van, akkor asszem csinálok előtte egyet. Roll Eyes
Ha holnap Alf Tatabányán odaadja, Székesfehérváron átvehető. (Mórhoz az közelebb van, nem? -szerk annyira talán nem, de felajánlottam.  eljen -)
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.02 szombat, 21:03:32 írta Highend » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17758 Dátum: 2009.05.02 szombat, 21:04:01 »

Ha holnap Alf Tatabányán odaadja, Székesfehérváron átvehető. (Mórhoz az közelebb van, nem? -szerk annyira talán nem, de felajánlottam.  eljen -)
Nekem így is jó! Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17759 Dátum: 2009.05.02 szombat, 21:19:21 »

énis szétkaptam egykét dolgot a verdán, ilyen tavaszi nagytakaritás,javitás.....



ilyen egy fék-kuplung szerkezet aki még nem látott ilyet... eplus2



holnap folytatom énis....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17760 Dátum: 2009.05.02 szombat, 21:21:34 »

énis szétkaptam egykét dolgot a verdán, ilyen tavaszi nagytakaritás,javitás.....

ilyen egy fék-kuplung szerkezet aki még nem látott ilyet... eplus2

holnap folytatom énis....

 eljen

tyu en kuplungszerkezetbol meg nem lattam ilyet  vigyor3 Nekem ilyen nagy kerek tarcsa forma remlik  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17761 Dátum: 2009.05.02 szombat, 21:23:47 »

eljen

tyu en kuplungszerkezetbol meg nem lattam ilyet  vigyor3 Nekem ilyen nagy kerek tarcsa forma remlik  vigyor3
..ez a másik vége..ezeket nem nézegetni kellene, ha nem taposni szokták.. eplus2 nyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #17762 Dátum: 2009.05.02 szombat, 21:28:18 »

énis szétkaptam egykét dolgot a verdán, ilyen tavaszi nagytakaritás,javitás.....



holnap folytatom énis....

Ha ilyen a takarítás nálad, hogy néz ki egy javítás? hehe hehe hehe
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17763 Dátum: 2009.05.02 szombat, 21:34:57 »

Ha ilyen a takarítás nálad, hogy néz ki egy javítás? hehe hehe hehe

hehe, nincs benne tempomat  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17764 Dátum: 2009.05.02 szombat, 21:37:17 »

Ha holnap Alf Tatabányán odaadja, Székesfehérváron átvehető. (Mórhoz az közelebb van, nem? -szerk annyira talán nem, de felajánlottam.  eljen -)
Köszönöm a segítőkészségeteket worship worship de azt hiszem előbb meg lesz a szerszám mint egy fehérvár oda-vissza út ideje.  Kösz mégegyszer  worship...viszont holnap lehet lesz egy-két kérdésem, ha nekiállok.. vigyor3 wilting lama
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17765 Dátum: 2009.05.02 szombat, 22:02:51 »

Ha ilyen a takarítás nálad, hogy néz ki egy javítás? hehe hehe hehe

nem beszolni... eplus2

voltak ilyen csövek meg,ventilátorok a garázsba,azt egyhelyre söpörtem őket... eplus2

javitás, takaritás holnap amugy,ma csak szétkaptam......

végülis csak egy klima előtét ellenálást akartam cserélni, de elkapott a gépszij és belelendöltem, nembaj legalább egy ideig nem lessz rá gond.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17766 Dátum: 2009.05.02 szombat, 22:03:56 »

hehe, nincs benne tempomat  vigyor3

tempomat a fék-kuplungon van?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17767 Dátum: 2009.05.02 szombat, 22:05:50 »

tempomat a fék-kuplungon van?

A kapcsolója...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17768 Dátum: 2009.05.02 szombat, 22:06:01 »

tempomat a fék-kuplungon van?
a szukseges pedalkapcsolok igen  wave
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17769 Dátum: 2009.05.02 szombat, 22:07:47 »

a szukseges pedalkapcsolok igen  wave

hogy néz ki a kapcsolója, mert ezek kettő van egy fekete meg egy zöld...
Naplózva
tombr
Vendég
« Új hozzászólás #17770 Dátum: 2009.05.02 szombat, 22:11:08 »

sziasztok!
van nálam 1 '98 2,5 v6 rs  taps és ha kicsit odalépek elkezd zölden világítani az  falbav O/D OFF, valamint a válto miatt is aggódom, automata. kérlek ajánljatok 1 megbízható fordost Budapest és környékén aki belenézne lengéscs., gömbfejek, silentek stb.
előre is köszönöm
Naplózva
tombr
Vendég
« Új hozzászólás #17771 Dátum: 2009.05.02 szombat, 22:15:35 »

elérhetőségem  tombr@freemail.hu
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17772 Dátum: 2009.05.02 szombat, 23:17:28 »

sziasztok!
van nálam 1 '98 2,5 v6 rs  taps és ha kicsit odalépek elkezd zölden világítani az  falbav O/D OFF, valamint a válto miatt is aggódom, automata. kérlek ajánljatok 1 megbízható fordost Budapest és környékén aki belenézne lengéscs., gömbfejek, silentek stb.
előre is köszönöm
wave szerintem ezzel a kérdéssel rossz helyen jársz... van MKII.... és Hibák... és szervizek... és kérdése topic is.... szerintem ott nagyobb esélyel kapsz választ a kérdéseidre.... integet2 vigyor3
Arról nem is beszélve hogy a lap tetején a piros szöveg kötelező érvényű... ajánlanám szíves figyelmedbe..... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.02 szombat, 23:19:30 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #17773 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 07:43:12 »


Minek szedted ki a pedálszettet?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17774 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 08:35:07 »

Minek szedted ki a pedálszettet?

Gondolom, le akarta tisztítani a pedálokat  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17775 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 08:48:36 »

Gondolom, le akarta tisztítani a pedálokat  vigyor3
Szerintem meg az egy zsír vadi új szett! Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #17776 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 08:49:26 »

Volt itt aki mesélte,hogy a cromaxban kivették a főtengelyszíjtárcsa 2db csavarját,a 3ikon pedig elfordították excenteresen,és már lazult is a szíj.Visszafelé is hasonlóan,de kúva nagy szenvedéssel.
Én írtam ezt, de egy csöppet sem szenvedtek vele. Ránézésre nagyon egyszerű műveletnek tűnt. A harmadik csavar lelazításánál, meghúzásánál trükköztek, hogy már excenteresen forgatható legyen a tárcsa, de szért szoruljon is (gondolom)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17777 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 09:03:17 »

Én írtam ezt, de egy csöppet sem szenvedtek vele. Ránézésre nagyon egyszerű műveletnek tűnt. A harmadik csavar lelazításánál, meghúzásánál trükköztek, hogy már excenteresen forgatható legyen a tárcsa, de szért szoruljon is (gondolom)
Ezzel 1 gond vanik!
Nem a 3 db rögzítőcsavar tartja központban a tárcsát! ejnye1
Éspedig ,hogy a szíjtárcsán van egy tájoló furat,és a főtengely végen is.Elméletileg úgy kellene felrakni a szíjtárcsát,hogy 1 tájolócsappal összevezeted pozícióba,és csak utána húzod fixre a csavarokat(belső info  Grin ),különben minimális mértékben excenteresen fut majd a szíjtárcsa,és szétveri saját magát,a feszítőt,meg a szíjjal a csapágyakat még idő előtt.Lehet,hogy mindezt így is megteszi,de az is lehet,hogy ezek a kókler megoldások miatt vesztette jóhírét a generátorszíjfelöli idő előtti berregés........... Roll Eyes
Hozzáteszem,megnézem aki ezzel a módszerral feltesz szenvedés nélkül 1 új 1637es szíjat! eplus2 Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.03 vasárnap, 10:29:51 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17778 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 09:26:10 »

Szerintem meg az egy zsír vadi új szett! Cheesy

igy van ez egy zsir uj, és ebből nekem csak a kuplung munkahenger kell, mert az enyémben az rosszalkodik....
igy egybe olcsóbban megtudtam szerezni a gyárit mint külön a munkahengert.....de a cseréhez is szétkell szedni.... eplus2
a kép csak azoknak ment akik még nem láttak ilyet egybe.....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17779 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 09:39:33 »

igy van ez egy zsir uj, és ebből nekem csak a kuplung munkahenger kell, mert az enyémben az rosszalkodik....
igy egybe olcsóbban megtudtam szerezni a gyárit mint külön a munkahengert.....de a cseréhez is szétkell szedni.... eplus2
a kép csak azoknak ment akik még nem láttak ilyet egybe.....
Viszont legalább van benne tempomat inhibitor kapcsoló. Meg várhatóan a kuplungkapcsoló is 4 lábú.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17780 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 09:41:49 »

hogy néz ki a kapcsolója, mert ezek kettő van egy fekete meg egy zöld...
A ferdén álló zöld az. A kuplungpedál fölül viszont hiányzik a teljesen piros kapcsoló. A normál 2 lábú kuplungkapcsoló nálam piros-szürke volt, a 4  lábú tiszta piros.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17781 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 10:01:57 »

A ferdén álló zöld az. A kuplungpedál fölül viszont hiányzik a teljesen piros kapcsoló. A normál 2 lábú kuplungkapcsoló nálam piros-szürke volt, a 4  lábú tiszta piros.


aha akkor kellene még egy piros kapcsoló is?
az enyémben nem tudom mi van ,mert még nem jutottam el odáig hogy szétkapjam....
nincs egy leirás képekkel erről a tempomatról?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17782 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 10:14:18 »

aha akkor kellene még egy piros kapcsoló is?
az enyémben nem tudom mi van ,mert még nem jutottam el odáig hogy szétkapjam....
nincs egy leirás képekkel erről a tempomatról?
de, a főoldalon van.
Konkrétan mi érdekel?
A kulcs a vezetékelésben van. Tettem föl korábban képeket a TDCI topikba az enyémről (Ghia).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #17783 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 16:25:41 »

Helló. Minimum és Maximum olajszint között mennyi literben a különbség?Huh?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #17784 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 17:18:28 »

Helló. Minimum és Maximum olajszint között mennyi literben a különbség?Huh?

1-1.5 liter. Szerintem. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #17785 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 17:45:31 »

Teljes kupplung felújításkor érdemes vagy muszály cserélni a lendkereket is??, föleg akkor ha már kopog. Köszönöm.
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #17786 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 17:51:20 »

Teljes kupplung felújításkor érdemes vagy muszály cserélni a lendkereket is??, föleg akkor ha már kopog. Köszönöm.

Jellemzően a lendkerék megy elöszőr tönkre, ha elkopott a kuplung a lendkerék is a végét járja. wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #17787 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 17:52:05 »

Teljes kupplung felújításkor érdemes vagy muszály cserélni a lendkereket is??, föleg akkor ha már kopog. Köszönöm.
Érdemes mert megspórolod vele a 2x munkadíjat. Főleg úgy hogy ezek nagyon egyszerre mennek tönkre.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #17788 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 18:10:36 »

Teljes kupplung felújításkor érdemes vagy muszály cserélni a lendkereket is??, föleg akkor ha már kopog. Köszönöm.
Természetesen igen.
gondolj bele felrakod az új kuplungot, szétmegy a lendkerék és hazavág mindet a csapággyal együtt. Vehetsz újat mindenből +még1 munkadíj szomoru1
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #17789 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 18:29:50 »

Természetesen igen.
gondolj bele felrakod az új kuplungot, szétmegy a lendkerék és hazavág mindet a csapággyal együtt. Vehetsz újat mindenből +még1 munkadíj szomoru1
Hát ja. De egy új kupplungot tönkre tudna tenni 7000 km alatt a rossz lendkerék,? ennyit mentünk vele mióta ki lett cserélve a kupplung. Most ha be indítom kb rosszabb hangja van mint egy dízelnek annyira kopog zörög.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17790 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 18:34:40 »

Hát ja. De egy új kupplungot tönkre tudna tenni 7000 km alatt a rossz lendkerék,? ennyit mentünk vele mióta ki lett cserélve a kupplung. Most ha be indítom kb rosszabb hangja van mint egy dízelnek annyira kopog zörög.

szerintem inakbb a valto...ha benyomod a kuplungot, akkor is zorog ?
Naplózva

blah blah blah
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #17791 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 18:37:10 »

Hát ja. De egy új kupplungot tönkre tudna tenni 7000 km alatt a rossz lendkerék,? ennyit mentünk vele mióta ki lett cserélve a kupplung. Most ha be indítom kb rosszabb hangja van mint egy dízelnek annyira kopog zörög.
Mint látom a tied benyás. Annál nem nagyon szokás lendkereket cserélni wow1
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17792 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 18:39:09 »

Mint látom a tied benyás. Annál nem nagyon szokás lendkereket cserélni wow1

pedig de...ezis csak egy fjord  falbav
Naplózva

blah blah blah
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #17793 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 18:45:15 »

pedig de...ezis csak egy Ford  falbav
ez mekkora:) eplus2 tudod: érezd a különbséget!!!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17794 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 18:46:49 »

ez mekkora:) eplus2 tudod: érezd a különbséget!!!
vigyor3 ha de tenyleg...en kb. 160e-nel csereltettem...logott... falbav
Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17795 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 22:08:37 »

Az igen! pias
Hajrá! eljen
Sokat ne gondolkozz rajta! smile
 Wink wave
Sikerült ma megcsinálnom mindent, elég sokat melóztam vele, de megérte, nagyon pöpec lett....
A lazítóvas nélkül elvéreztem volna, jó hogy írtad, hogy kell! Azzal kezdtem, hogy gyorsan összedobtam egyet...
A többi adta magát, lecsupaszítottam mindent azon az oldalon, hogy könnyebben hozzáférjek mindenhez.
Motort alulról emelővel megtámasztottam, motortartóbak le, go.szűrő tartóstól le, kiegyenlítőtartály félre tesz, és már tiszta is volt a pálya.... eplus2
Annak nagyon örülök, hogy vettem főtengely szimmeringet is, még nem folyatott, de az miatt később kár lett volna újra szétbombázni mindent!!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17796 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 22:23:39 »

Sikerült ma megcsinálnom mindent, elég sokat melóztam vele, de megérte, nagyon pöpec lett....
A lazítóvas nélkül elvéreztem volna, jó hogy írtad, hogy kell! Azzal kezdtem, hogy gyorsan összedobtam egyet...
A többi adta magát, lecsupaszítottam mindent azon az oldalon, hogy könnyebben hozzáférjek mindenhez.
Motort alulról emelővel megtámasztottam, motortartóbak le, go.szűrő tartóstól le, kiegyenlítőtartály félre tesz, és már tiszta is volt a pálya.... eplus2
Annak nagyon örülök, hogy vettem főtengely szimmeringet is, még nem folyatott, de az miatt később kár lett volna újra szétbombázni mindent!!
remélem dokumentáltál mindent... remek cikk téma.... vigyor3 eljen Wink
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17797 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 22:25:21 »

érdekesség:
Ma unalmamban a műszertesztet nyomkodtam, míg vártam a kocsiban. Megdöbbenésemre dtc none üzenet helyett két hibakódot írt ki. d262 és 9318. A frászt hozta rám, főleg a 262-es, mivel a P0262 a 1-es injektor hiba. de nem, mert ez a megfejtés:
* 115A (P115A) Low Fuel Level - Forced Limited Power
* 115B (P115B) Low Fuel Level - Forced Engine Shutdown
* 9202 (B1202) Fuel pump and sender unit/fuel level sensor open circuit
* 9204 (B1204) Fuel pump and sender unit/fuel level sensor short to ground
* 9317 (B1317) Battery voltage high (greater than 16V)
* 9318 (B1318) Battery voltage low (less than 10V)
* 9342 (B1342) PCM is defective
* 9342 (B1342) Odometer RESET button sticking
* 9342 (B1342) Trip computer SET button sticking
* 9342 (B1342) NVM memory failure
* A286 (B2286) MODE switch sticking
* 9359 (B1359) Ignition run/accessory circuit failure
* A477 (B2477) Module configuration failure
* D262 (U1262) Communication bus fault (missing CAN messages)
* E196 (U2196) Invalid data for engine RPM (Invalid CAN message)
* E197 (U2197) Invalid data for vehicle speed (Invalid CAN message)
* E198 (U2198) Invalid data for fuel pulse (Invalid CAN message)
* E199 (U2199) Invalid data for engine coolant temperature (Invalid CAN message)
* E200 (U2200) Invalid data for odometer (Invalid CAN message)
* E201 (U2201) Invalid data for ambient temperature (Invalid CAN message)

Én ezeket a kódokat nem tudtam elérni OBD-s kódolvasóval. Lehet, a stealt féle látná ezeket is.
Mind a kettőre van tippem. Az akksi akkor lett kevés, amikor cseréltem és nem indult vele a motor, a 9318 meg a diag eszköz ki-be húzogatása miatt lett.

További érdekesség, hogy a tempomat szerelése miatt kb 2 óráig le volt véve az akksi, és a hibakódok megmaradtak az ecu-ben. Van egy p1000 meg volt egy p0200 az akksicsere miatt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17798 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 22:33:19 »

remélem dokumentáltál mindent... remek cikk téma.... vigyor3 eljen Wink
Hát eléggé el voltam foglalva, de még fejből megy minden... hehe
Egy-két fotót úgy véletlenszerűen készítettem....
Egy dolog ami kicselezett, a feszítő felrögzítése előtt a szíjat a helyére fűzni...nem felrakni, csak az útvonala stimmeljen....különben szopacs hehe Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17799 Dátum: 2009.05.03 vasárnap, 22:40:40 »

...., de még fejből megy minden... hehe
.....
eplus2 mint a fanatikus katonák bekötött szemmel... hehe aztán jön az izgalmas rész beindításnál.... nyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Oldalak: 1 ... 349 350 351 352 353 354 355 [356] 357 358 359 360 361 362 363 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.