Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 08:05:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 353 354 355 356 357 358 359 [360] 361 362 363 364 365 366 367 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20612983 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
tonylau53
Vendég
« Új hozzászólás #17950 Dátum: 2009.06.06 szombat, 18:20:08 »

Sziasztok. Van egy mondeo III kombim. Az ablaktörlő kapcsolómon nem megy az első ablakmosó, ha tudna valaki olcsón. előre is köszi.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #17951 Dátum: 2009.06.06 szombat, 19:05:53 »

Sziasztok. Van egy mondeo III kombim. Az ablaktörlő kapcsolómon nem megy az első ablakmosó, ha tudna valaki olcsón. előre is köszi.
És a hátsó megy? Merthogy ugyanaz a motor, és akkor csak dugulásod van.
Estleg a bajuszkapcsolód hibás. Azt akár meg is javítom neked.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tonylau53
Vendég
« Új hozzászólás #17952 Dátum: 2009.06.06 szombat, 20:56:18 »

A hátsó működik.Csak ez az egy funkció nem megy a kapcsolón.Az egyik bontóban kipróbáltam egyet, de azzal sem ment.Vagy az is rossz volt, v. más abaj, de több bontóban nem találtam ilyen kapcsolót.[ amúgy egy szerelő mutatta, hogy ha rápöccint a pozitívval akkor megy az első spricni.]
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17953 Dátum: 2009.06.06 szombat, 21:50:47 »

Talán Relhist az embered. Jobban jársz, ha egyedül zongorázod végig.
Ha a tiéd 115 lovas, jó eséllyel nincs bekábelezve. A kábelezés, programozás, kapcsolók, szerelgetés kb 50e.
Nem találok rendszert a kábelezésben.
Enyém Mo-i Ghia, 2003 f1, kábelezés megvan
Alf-é olasz Ghia, 2004 f1, kábelezés nincs
Btomi, 115le, asszem ghia, külföldi, benne van a kábelezés.
Sam47 115le TDDi ghia, 2002, benne van a kábelezés.
Meg kell nézni, aztán eldől.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17954 Dátum: 2009.06.06 szombat, 23:26:59 »

Nem találok rendszert a kábelezésben.
Enyém Mo-i Ghia, 2003 f1, kábelezés megvan
Alf-é olasz Ghia, 2004 f1, kábelezés nincs
Btomi, 115le, asszem ghia, külföldi, benne van a kábelezés.
Sam47 115le TDDi ghia, 2002, benne van a kábelezés.
Meg kell nézni, aztán eldől.  wave
..szerintem nem is érdemes rendszert keresni...Vik mesélt ezekről a kábelezésekről (mikor a tempómattot szerelte be/élesztette fel).. attól függ ki az adott autó beszállítója és, hogy milyen kedve volt a kábelköteg készítőnek olyan köteg került be az autóba...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #17955 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 09:20:42 »

..szerintem nem is érdemes rendszert keresni...Vik mesélt ezekről a kábelezésekről (mikor a tempómattot szerelte be/élesztette fel).. attól függ ki az adott autó beszállítója és, hogy milyen kedve volt a kábelköteg készítőnek olyan köteg került be az autóba...

igen,valszeg a raktárkészlet feldolgozásáról lehet szó,és amelyikbe pedig nem került,az meg a "költségek csökkentése"...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #17956 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 10:04:01 »

A hátsó működik.Csak ez az egy funkció nem megy a kapcsolón.Az egyik bontóban kipróbáltam egyet, de azzal sem ment.Vagy az is rossz volt, v. más abaj, de több bontóban nem találtam ilyen kapcsolót.[ amúgy egy szerelő mutatta, hogy ha rápöccint a pozitívval akkor megy az első spricni.]
Hova "pöccintett" pozitívat?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tonylau53
Vendég
« Új hozzászólás #17957 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 10:47:15 »

Hova "pöccintett" pozitívat?
A kapcsolón áthidalta valamelyik pontot egy pillanatra, és beindult az első spricc. Nem láttam melyik pontokat.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17958 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 10:50:10 »

Nem találok rendszert a kábelezésben.
Enyém Mo-i Ghia, 2003 f1, kábelezés megvan
Alf-é olasz Ghia, 2004 f1, kábelezés nincs
Btomi, 115le, asszem ghia, külföldi, benne van a kábelezés.
Sam47 115le TDDi ghia, 2002, benne van a kábelezés.
bunyek 115Le TDDI TREND 2002 és van.
Meg kell nézni, aztán eldől.  wave
szerintem 2003 utántól elkezdték lesporólni és ennyi...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17959 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 10:53:47 »

Nem találok rendszert a kábelezésben.
Enyém Mo-i Ghia, 2003 f1, kábelezés megvan
Alf-é olasz Ghia, 2004 f1, kábelezés nincs
Btomi, 115le, asszem ghia, külföldi, benne van a kábelezés.
Sam47 115le TDDi ghia, 2002, benne van a kábelezés.
Meg kell nézni, aztán eldől.  wave

Nincs rendszer benne...Ezert olyan a Mondeo amilyen... levele
En pl. lattam mar olyan AMBIENT mondit, amiben benne volt a kabelezes !  wave
Naplózva

blah blah blah
tonylau53
Vendég
« Új hozzászólás #17960 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 11:21:52 »

Még egy tényleg nagy problémám van, voltam vele többek közt a Fertő utca-i cégnél is [a nevük nem jut eszembe, de minden szerelő akivel beszéltem , őket ajánlotta végsőnek].A generátorom tavaly , ahogy bejött a meleg leégett,[dioda híd +állórész-plusz fogyasztó nem volt rajta] egy maszek megcsinálta;aztán leégett még 2x,mindig ráfogta valamire-hiba nem lett meg. következő leégés, új szerelő,+ Fertő utca , 1hónapig bírta. utána a következő leégésnél új generátort tett bele a Fert
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17961 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 11:41:54 »

Még egy tényleg nagy problémám van, voltam vele többek közt a Fertő utca-i cégnél is [a nevük nem jut eszembe, de minden szerelő akivel beszéltem , őket ajánlotta végsőnek].A generátorom tavaly , ahogy bejött a meleg leégett,[dioda híd +állórész-plusz fogyasztó nem volt rajta] egy maszek megcsinálta;aztán leégett még 2x,mindig ráfogta valamire-hiba nem lett meg. következő leégés, új szerelő,+ Fertő utca , 1hónapig bírta. utána a következő leégésnél új generátort tett bele a Fer

Van első szélvédőfűtésed? Mert ha igen, ott lesz a probléma. Majd leírom, hogy miért.
A másik: te is keress egy normális szerelőt. Meg kell mérni az aksit is, hogy mekkora áramot vesz fel töltéskor. Megmérni, hogy a generátor mennyit ad le. Amikor a motor jár, generátor árama-aksi árama= kb 15A körül kell lennie. Ha sokkal több, meg kell keresni, hol van zárlat.
De az aksit is meg kell mérni, lehet, hogy zárlatos, akkor ő falja fel a sok ampert, és amiatt megy gajra a generátor.
Ha minden OK, a generátort nem lehet túlterhelni.
Mekkora a töltőfeszültség?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #17962 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 11:51:07 »

Még egy tényleg nagy problémám van, voltam vele többek közt a Fertő utca-i cégnél is [a nevük nem jut eszembe, de minden szerelő akivel beszéltem , őket ajánlotta végsőnek].A generátorom tavaly , ahogy bejött a meleg leégett,[dioda híd +állórész-plusz fogyasztó nem volt rajta] egy maszek megcsinálta;aztán leégett még 2x,mindig ráfogta valamire-hiba nem lett meg. következő leégés, új szerelő,+ Fertő utca , 1hónapig bírta. utána a következő leégésnél új generátort tett bele a Fer
Nem.90 A es van a mondikban gyárilag.Angel mondja a tutit a szélvédőfűtéssel...... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #17963 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 11:52:25 »


Nem hiszem,mert Btomi-é 2004es és vann benne....... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tonylau53
Vendég
« Új hozzászólás #17964 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 11:54:36 »

Van első szélvédőfűtésed? Mert ha igen, ott lesz a probléma. Majd leírom, hogy miért.
A másik: te is keress egy normális szerelőt. Meg kell mérni az aksit is, hogy mekkora áramot vesz fel töltéskor. Megmérni, hogy a generátor mennyit ad le. Amikor a motor jár, generátor árama-aksi árama= kb 15A körül kell lennie. Ha sokkal több, meg kell keresni, hol van zárlat.
De az aksit is meg kell mérni, lehet, hogy zárlatos, akkor ő falja fel a sok ampert, és amiatt megy gajra a generátor.
Ha minden OK, a generátort nem lehet túlterhelni.
Mekkora a töltőfeszültség?
A töltő fesz 14,6 V az aksi akkor is vadi új volt, és most is egy 1\2 éves van benne. A +kábelen mért áram alap járatú motornál 13A. A zárlat v. akármi, esetleges, nem utól érhető. A szélvédőm nem fűthető.A generátor többször meg lett mérve, én is mértem, aszerelő is minden alkalommal, de a hiba nem jön elő.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #17965 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 11:55:01 »

A kapcsolón áthidalta valamelyik pontot egy pillanatra, és beindult az első spricc. Nem láttam melyik pontokat.
Ha rajta van a kar a csatlakozón, akkor nem szabad áthidalni semmit, mert zárlat lesz.
Ha levette a kart a csatlakozóról, akkor két áthidalást kell betenni: 2-3 és 4-6.
A 2 és a 4 kivezetés a mosó motor két lába, a 3-ason test, a 6-oson pedig gyújtás plusz van. Attól függően, hogy a 2-4 kivezetésekre milyen polaritással kötsz feszültséget, előre vagy hátra nyomja a vizet.
Ha elugrasz hozzám (XXII kerület), akkor meg tudom nézni, hogy hol a hiba, illetve jó eséllyel a kapcsolódat is meg tudom javítani, ha az lenne kontakthibás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tonylau53
Vendég
« Új hozzászólás #17966 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 12:00:58 »

Ha rajta van a kar a csatlakozón, akkor nem szabad áthidalni semmit, mert zárlat lesz.
Ha levette a kart a csatlakozóról, akkor két áthidalást kell betenni: 2-3 és 4-6.
A 2 és a 4 kivezetés a mosó motor két lába, a 3-ason test, a 6-oson pedig gyújtás plusz van. Attól függően, hogy a 2-4 kivezetésekre milyen polaritással kötsz feszültséget, előre vagy hátra nyomja a vizet.
Ha elugrasz hozzám (XXII kerület), akkor meg tudom nézni, hogy hol a hiba, illetve jó eséllyel a kapcsolódat is meg tudom javítani, ha az lenne kontakthibás.
szeretnék elugrani Hozzád,de nem tudom előre mikor és csak este vagyok, v. pedig szombat de.1\212-ig.Ha tudsz egy T.számot küldeni,megpróbálhatunk egyeztetni. "tonylau53kukacgmail.com" előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #17967 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 12:09:11 »

A töltő fesz 14,6 V az aksi akkor is vadi új volt, és most is egy 1\2 éves van benne. A +kábelen mért áram alap járatú motornál 13A. A zárlat v. akármi, esetleges, nem utól érhető. A szélvédőm nem fűthető.A generátor többször meg lett mérve, én is mértem, aszerelő is minden alkalommal, de a hiba nem jön elő.
Azért van még néhány dolog ami ellenőrizhető.Nem tudom miről van szó,benyás vagy dizil?
Pl ha dizil,az egyik legnagyobb fogyasztó az izzítógyertyák.Itt az egész rendszert érdemes átnézni.Zárlatra,reléösszeégésre,az automatika helyes üzemelésére.
Szélvédőfűtés ugye kilőve.Aztán ami még ellenőrizhető,hogy nem -e marad a forgórésztekercsen rajta a gerjesztő fesz. egy összeégett relé miatt.Ellenőriznikell a testkábel csatlakozásait a kasztnira,és  a motorra.A generátoron lehet mérni zárlat áramot is,de csak próbapadon.
Egyébként próbapadon végzett mérésekkel lehet csak azt állítani 1 generátorról 100%-osan ,hogy jó. smile wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17968 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 12:09:37 »

A töltő fesz 14,6 V az aksi akkor is vadi új volt, és most is egy 1\2 éves van benne. A +kábelen mért áram alap járatú motornál 13A. A zárlat v. akármi, esetleges, nem utól érhető. A szélvédőm nem fűthető.A generátor többször meg lett mérve, én is mértem, aszerelő is minden alkalommal, de a hiba nem jön elő.

Amikor ráadod a gyújtást, világít az aksi ikonja, majd amikor beindul a motor, elalszik?
Azért mondtam az első szélvédőfűtést, mert annak a reléje csak akkor indul be, ha már jár a motor. Mivel elég nagy áramot húz, összeéghetnek a pólusai, és így az történhet, hogy amikor leveszed a gyújtást, akkor is megkapja a generátor a gerjesztést, a beégett póusokon keresztül, visszafelé. Ezt mérjétek ki.
Lehet, hogy ugyanez a hiba a hátsó szélvédőfűtéssel is bekövetkezhet. Vagy más hasonló nagy áramfelvételű fogyasztó rejéjével.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #17969 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 12:12:58 »

Amikor ráadod a gyújtást, világít az aksi ikonja, majd amikor beindul a motor, elalszik?
Azért mondtam az első szélvédőfűtést, mert annak a reléje csak akkor indul be, ha már jár a motor. Mivel elég nagy áramot húz, összeéghetnek a pólusai, és így az történhet, hogy amikor leveszed a gyújtást, akkor is megkapja a generátor a gerjesztést, a beégett póusokon keresztül, visszafelé. Ezt mérjétek ki.
Lehet, hogy ugyanez a hiba a hátsó szélvédőfűtéssel is bekövetkezhet. Vagy más hasonló nagy áramfelvételű fogyasztó rejéjével.
Erre írtam az izzítókat pl.-nak Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17970 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 12:14:08 »

Azért van még néhány dolog ami ellenőrizhető.Nem tudom miről van szó,benyás vagy dizil?
Pl ha dizil,az egyik legnagyobb fogyasztó az izzítógyertyák.Itt az egész rendszert érdemes átnézni.Zárlatra,reléösszeégésre,az automatika helyes üzemelésére.
Szélvédőfűtés ugye kilőve.Aztán ami még ellenőrizhető,hogy nem -e marad a forgórésztekercsen rajta a gerjesztő fesz. egy összeégett relé miatt.Ellenőriznikell a testkábel csatlakozásait a kasztnira,és  a motorra.A generátoron lehet mérni zárlat áramot is,de csak próbapadon.
Egyébként próbapadon végzett mérésekkel lehet csak azt állítani 1 generátorról 100%-osan ,hogy jó. smile wave

Közben kb te is leírtad, amit én. Én is felraknám padra, és megterhelném mondjuk 80A-ral, pár percre. Ha minden OK, akkor annak nem különösebben kell melegednie. A generátor, mivel a motorra rá van szerelve, amúgy is kb 80 fokos... ha a padon nem melegszik, a generátor OK. Ha igen, akkor akár a forgórész is lehet zárlatos, vagy más 102 baja lehet, de onnantól tudod, hogy azzal van a baj.
Itt Szigetszentmikin vagy egy generátoros cég, nekik van próbapadjuk, és értenek is hozzá.

De az izzítók nem okozhatnak ilyen problémát, mert azok nem csak motorindításra mennek, hanem gyújtásra, szóval az nem abban a körben van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #17971 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 12:18:30 »

Közben kb te is leírtad, amit én. Én is felraknám padra, és megterhelném mondjuk 80A-ral, pár percre. Ha minden OK, akkor annak nem különösebben kell melegednie. A generátor, mivel a motorra rá van szerelve, amúgy is kb 80 fokos... ha a padon nem melegszik, a generátor OK. Ha igen, akkor akár a forgórész is lehet zárlatos, vagy más 102 baja lehet, de onnantól tudod, hogy azzal van a baj.
Itt Szigetszentmikin vagy egy generátoros cég, nekik van próbapadjuk, és értenek is hozzá.

De az izzítók nem okozhatnak ilyen problémát, mert azok nem csak motorindításra mennek, hanem gyújtásra, szóval az nem abban a körben van.
Nem csak indításkor,hanem hideg mocinál az alapjárat kisimítására is bekapcsolja az izzítást az ecu.De mindjárt benézek a tisbe...... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17972 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 12:28:49 »

Nem csak indításkor,hanem hideg mocinál az alapjárat kisimítására is bekapcsolja az izzítást az ecu.De mindjárt benézek a tisbe...... vigyor3 Wink wave

Tudom, de nem azon a körön van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tonylau53
Vendég
« Új hozzászólás #17973 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 12:58:09 »

Amit írtam Fertő utca-i céget, ez egy országosan ismert-elismert generátoros,önindítós stb. cég. Azt mondják van 3db ilyen autójuk, csak ez engem nem vígasztal. Tehát amitŐk javítottak generátort az utolsó 3 ,valószínű hogy padra tették. Az érdekesség benne, hogy a meleg beálltával indulnak a bajok, és mint írtam , nem utól érhető. Többször, mikor 2 cím között vagyok, én is rá mérek, figyelem a hangját a motornak, idegen hangokra, jelenségekre vadászok, de semmi. Idáig egy szerencsém volt, mindig vidékről pestre érve szálltam el.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17974 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 13:16:14 »

Amit írtam Fertő utca-i céget, ez egy országosan ismert-elismert generátoros,önindítós stb. cég. Azt mondják van 3db ilyen autójuk, csak ez engem nem vígasztal. Tehát amitŐk javítottak generátort az utolsó 3 ,valószínű hogy padra tették. Az érdekesség benne, hogy a meleg beálltával indulnak a bajok, és mint írtam , nem utól érhető. Többször, mikor 2 cím között vagyok, én is rá mérek, figyelem a hangját a motornak, idegen hangokra, jelenségekre vadászok, de semmi. Idáig egy szerencsém volt, mindig vidékről pestre érve szálltam el.

De ilyen nincs! Majd olvasd el, amit Alf és én írtunk. Az meg, hogy valószínűleg padra tették, nekem kevés. A helyedben megnézném én is, hogy mennyire melegszik 80A-nél.
Ismert, elismert szervíz, és nem tud mit kezdeni 3 autóval - ez jó? Az elismert szervíz az, ami megoldja azon 3 autó problémáját...
Arra nem válaszoltál, hogy az aksi lámpája világít-e, amikor ráadod a gyújtást, és még nem jár a motor, majd elalszik-e, ha már beindult?

Valamint mérjétek meg, nincs-e rajta a feszültség a generátoron, amikor áll a motor. Ezeket nem olyan nehé megcsinálni, akár egyedül is.
Ha ezek megvannak, adunk még tippeket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tonylau53
Vendég
« Új hozzászólás #17975 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 13:20:47 »

De ilyen nincs! Majd olvasd el, amit Alf és én írtunk. Az meg, hogy valószínűleg padra tették, nekem kevés. A helyedben megnézném én is, hogy mennyire melegszik 80A-nél.
Ismert, elismert szervíz, és nem tud mit kezdeni 3 autóval - ez jó? Az elismert szervíz az, ami megoldja azon 3 autó problémáját...
Arra nem válaszoltál, hogy az aksi lámpája világít-e, amikor ráadod a gyújtást, és még nem jár a motor, majd elalszik-e, ha már beindult?

Valamint mérjétek meg, nincs-e rajta a feszültség a generátoron, amikor áll a motor. Ezeket nem olyan nehé megcsinálni, akár egyedül is.
Ha ezek megvannak, adunk még tippeket.
Az akksi lámpája világít, ha beindítom elalszik. A generátoron nem mértem még állóhelyzetben feszültséget.Hétfőn megpróbálom .
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17976 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 13:26:01 »

Az akksi lámpája világít, ha beindítom elalszik. A generátoron nem mértem még állóhelyzetben feszültséget.Hétfőn megpróbálom .

Ez így ok, majd mérd meg még a gerjesztést is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tonylau53
Vendég
« Új hozzászólás #17977 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 13:28:34 »

Ez így ok, majd mérd meg még a gerjesztést is.
Köszi. majd jelentkezem, hogy mit sikerült.csá
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #17978 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 17:15:43 »

Nem hiszem,mert Btomi-é 2004es és vann benne....... Roll Eyes

... és ráadásul még csak nem is ghia. Őszintén nem tudom melyik itthoni felszereltségnek felel meg az enyém, németéknél "Viva" néven fut.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #17979 Dátum: 2009.06.07 vasárnap, 19:16:41 »

... és ráadásul még csak nem is ghia. Őszintén nem tudom melyik itthoni felszereltségnek felel meg az enyém, németéknél "Viva" néven fut.


Ha jól rémlik, akkor a Viva a Trend és a Ghia közötti kategória a németeknél.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17980 Dátum: 2009.06.09 kedd, 13:27:32 »


Üdv.

Úthibákon kopog a hátsó futómű mindkét oldalon.
Futóműves már látta, de szerinte nincs baja. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet? Mi szokott lenni a típikus ok?
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.14 vasárnap, 09:19:09 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #17981 Dátum: 2009.06.09 kedd, 15:40:57 »

Üdv.

Úthibákon kopog a hátsó futómű mindkét oldalon.
Futóműves már látta, de szerinte nincs baja. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet? Mi szokott lenni a típikus ok?

Kézifék kötél rögzítés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #17982 Dátum: 2009.06.09 kedd, 15:44:00 »

Üdv.

Úthibákon kopog a hátsó futómű mindkét oldalon.
Futóműves már látta, de szerinte nincs baja. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet? Mi szokott lenni a típikus ok?


Hátsó stabilizátor rúd összekötő rúd...
Nekem az volt, mindkét oldalon cseréltem...
http://www.cromax.hu/?katid=33818902&katnev=2000.10.15-2007.03.19.
Szerintem...
Naplózva
sityuka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #17983 Dátum: 2009.06.09 kedd, 15:45:56 »

Ma regeltem.
Örülök, hogy idetaláltam.
Egyébként nekem is kopog a hátulja meg a jobb eleje.Lógnak a stabilizátorok-csere)-Nekem ezt mondták.
Üdv mindenkinek.
Naplózva

2001 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDDi - 115LE - fehér
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17984 Dátum: 2009.06.09 kedd, 17:02:34 »

Üdv.

Úthibákon kopog a hátsó futómű mindkét oldalon.
Futóműves már látta, de szerinte nincs baja. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet? Mi szokott lenni a típikus ok?


Hát én kezdésnek inkább a hátsó hid szilenteket nézném meg,utánna a többit...és abból csakis gyárit szabad venni...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #17985 Dátum: 2009.06.09 kedd, 19:23:23 »

Hátsó stabilizátor rúd összekötő rúd...
De azt meg kell volna állapítania a futóművesnek, nem?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17986 Dátum: 2009.06.09 kedd, 21:21:09 »

azért mondtam a hid szilenteket.....kereket megrángatod az látszik a nem jó valami....
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17987 Dátum: 2009.06.09 kedd, 22:03:55 »

Üdv.

Úthibákon kopog a hátsó futómű mindkét oldalon.
Futóműves már látta, de szerinte nincs baja. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet? Mi szokott lenni a típikus ok?

A két hátsó függ stabrudat összekötő keresztstabilizátor rúd plussz a szilentek!! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
vajnazltn
Vendég
« Új hozzászólás #17988 Dátum: 2009.06.09 kedd, 22:14:16 »

De azt meg kell volna állapítania a futóművesnek, nem?

Nekunk mindent csereltek szilenteket, hatso stabilizator rudat es osszekotot si es azota nem kopog...
Eloszor csak a szilentek lettek cserelve de meg mindig kopogott, aztan a tobbi is.
Felemelve nem tudtak megmondani mi baja, csak mikor leeresztve meglogattam... Csak akkor latszik ha suly van rajta... allitolag
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.09 kedd, 22:16:20 írta Zooty » Naplózva
sityuka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #17989 Dátum: 2009.06.09 kedd, 23:41:48 »

Azt mondják nem jó ha nincs benne súly(tehát ha egyedül kocsikázok)Igaz ez?
Okozhat rossz gumikopást, ha nincs terhelve a hátulja az autónak?
Naplózva

2001 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDDi - 115LE - fehér
vajnazltn
Vendég
« Új hozzászólás #17990 Dátum: 2009.06.10 szerda, 00:13:13 »

Azt mondják nem jó ha nincs benne súly(tehát ha egyedül kocsikázok)Igaz ez?
Okozhat rossz gumikopást, ha nincs terhelve a hátulja az autónak?

Rakjal be hatul 3 zsak cementet, viccet felre sztem nem szabadna ettol baja legyen...
1600 kilo az auto es nagyjabol 500 kiloval terhelheto (a kombi) de nem hiszem h ugy terveztek h mindig ennyi legyen benne mert ez nem egy fugon...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #17991 Dátum: 2009.06.10 szerda, 10:12:06 »

Azt mondják nem jó ha nincs benne súly(tehát ha egyedül kocsikázok)Igaz ez?
Okozhat rossz gumikopást, ha nincs terhelve a hátulja az autónak?

Nekem is ezt mondták. Állítólag ezért koptak kagylósra a hátsó kerekeim. Én akkoriban 2személlyel utaztam (magamat is beleértve), és ugye elől ültünk, ott a motor is, szal minden terhelés az első kerekekre ment. A hátsó kerekek meg úgymond elpattognak a minimáls terhelés miatt. (legalábbis az elsőkhöz képest) A lengéscsillapítók jók. Azt mondták ez tipikus jelenség annak aki így használja az autót, hosszú távokon, nagy sebességgel...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #17992 Dátum: 2009.06.10 szerda, 10:19:43 »

Nekem is ezt mondták. Állítólag ezért koptak kagylósra a hátsó kerekeim. Én akkoriban 2személlyel utaztam (magamat is beleértve), és ugye elől ültünk, ott a motor is, szal minden terhelés az első kerekekre ment. A hátsó kerekek meg úgymond elpattognak a minimáls terhelés miatt. (legalábbis az elsőkhöz képest) A lengéscsillapítók jók. Azt mondták ez tipikus jelenség annak aki így használja az autót, hosszú távokon, nagy sebességgel...
A kagylósodás kizárólag lengéscsillapítótól van!!!!Elpattogtak?Ilyet még nem hallottam.... Roll Eyes
Ne higgy el mindent amit mondanak! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #17993 Dátum: 2009.06.10 szerda, 10:23:16 »

A kagylósodás kizárólag lengéscsillapítótól van!!!!Elpattogtak?Ilyet még nem hallottam.... Roll Eyes
Ne higgy el mindent amit mondanak! vigyor3 Wink wave

A lengéscsillapítók jók...Nem csak attól van, olvass utána. Nem mondom hogy igazuk van, de van benne valami.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17994 Dátum: 2009.06.10 szerda, 10:23:44 »

A lengéscsillapítók jók...Nem csak attól van, olvass utána. Nem mondom hogy igazuk van, de van benne valami.

van hat.
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #17995 Dátum: 2009.06.10 szerda, 10:33:42 »

A lengéscsillapítók jók...Nem csak attól van, olvass utána. Nem mondom hogy igazuk van, de van benne valami.
azért nekem nem tudják megmagyarázni,hogy ha minden rendben van a futóművel és a lengéscsillapítóval,akkor egy temészetes dolog,hogy kikagylósodik a gumi!Sok mindenre rá lehet moindani,hogy jó,de akkor nem alakulhat ki a kagylósodás,még üresen járva hosszútávokat nagy sebességgel sem! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17996 Dátum: 2009.06.10 szerda, 10:35:11 »

azért nekem nem tudják megmagyarázni,hogy ha minden rendben van a futóművel és a lengéscsillapítóval,akkor egy temészetes dolog,hogy kikagylósodik a gumi!Sok mindenre rá lehet moindani,hogy jó,de akkor nem alakulhat ki a kagylósodás,még üresen járva hosszútávokat nagy sebességgel sem! Wink wave

azért az, hogy benne van a kezelésiben, hogy 5e km-enként cseréld meg az első és hátsó gumikat, csak jelent valamit.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #17997 Dátum: 2009.06.10 szerda, 10:50:56 »

azért az, hogy benne van a kezelésiben, hogy 5e km-enként cseréld meg az első és hátsó gumikat, csak jelent valamit.
igen,a folyamatos kopás miatt,mert hogy az elsők többet kopnak mint a hátsók. vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #17998 Dátum: 2009.06.10 szerda, 10:52:50 »

azért az, hogy benne van a kezelésiben, hogy 5e km-enként cseréld meg az első és hátsó gumikat, csak jelent valamit.
Aztán megkérdezhetnétek Stealt-et,aki 1 év alatt 100ekm-t lecsavart,tök üresen,neki hány garnitúrája kagylósodott ki! Roll Eyes vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17999 Dátum: 2009.06.10 szerda, 10:53:43 »

Aztán megkérdezhetnétek Stealt-et,aki 1 év alatt 100ekm-t lecsavart,tök üresen,neki hány garnitúrája kagylósodott ki! Roll Eyes vigyor3 Wink wave

Es hany kutyat csapott el  vigyor3
Hutocsereben valceg O a listavezeto  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 353 354 355 356 357 358 359 [360] 361 362 363 364 365 366 367 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.