Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 12:12:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 378 379 380 381 382 383 384 [385] 386 387 388 389 390 391 392 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21943212 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19200 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 21:29:47 »

Csak akkor fűt ha ülnek az ülésbe - van valami súlyérzékelője. Ha így se működik az ülés alatti csatiba kéne megnézni a feszültséget, ha odáig rendben akkor a fűtőlap kábele törött. Többnyire lehet azt ott javítani forrasztással szigeteléssel. Minden lapnak van hőbiztosítéka - a kárpit alatt van az is cserélhető

A csatiba lehet mindent méregetni, mert nem tudom hogy ki-kivel van, a hőbiztihez le kell venni a kárpitot?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19201 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 21:29:54 »

megvan az automata zárás.....

törölni szeretném....
Ez ki-be kapcsoló porgramozás.
Ha megcsinázod még1x, ki fogja kapcsolni.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #19202 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 21:38:56 »

A csatiba lehet mindent méregetni, mert nem tudom hogy ki-kivel van, a hőbiztihez le kell venni a kárpitot?

Az ülőlap panelba van a hővédő, azt még ne keresd - inkább termosztát mint biztosíték - védi a tojásokat nehogy megfőzd Wink
Ha nincs kéznél TIS - amibe megvan a bekötése a csatinak - szereld ki az ülést és keresd vissza melyik láb a fűtés? (nem motorrol az ülésből és a támlából jön 1-1 kábel egy Y kötegbe)
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19203 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 21:42:05 »

Az ülőlap panelba van a hővédő, azt még ne keresd - inkább termosztát mint biztosíték - védi a tojásokat nehogy megfőzd Wink
Ha nincs kéznél TIS - amibe megvan a bekötése a csatinak - szereld ki az ülést és keresd vissza melyik láb a fűtés? (nem motorrol az ülésből és a támlából jön 1-1 kábel egy Y kötegbe)

Köszönöm holnap nekilátok.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19204 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 22:08:04 »

Köszönöm holnap nekilátok.
légzsákokra figyelj, mert ha légzsákos az ülés, azon a csatin kapják a lufik a vezérlést.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19205 Dátum: 2009.10.02 péntek, 12:11:25 »

Úgy látszik kezdődik az ülésfűtés időszak. Már privátban is érdeklődtek, mert azt ígértem, írok egy ilyen cikket is. Sajnos a cikkek lassan kerülnek fel az oldalra ezért itt egy kis összefoglaló:
Szóval, a gond az, hogy az ülésfűtés átvezető kábel tervezési hiányosságai miatt meg tud törni a vezeték, sőt el is tud teljesen szakadni.  
A javításhoz ki kell venni az ülést. Ez néhány csavar a sínek négy sarkán, de előre-hátra kell állítani az ülést, hogy könnyen hozzáférj. Van egy elektromos csati is az ülés alatt, de ezt csak az akksi lekötése után húzd szét, mert rajta van az övfeszítő meg a lufi tápja is és az el tud durranni. A biztonsági övet is le kell kötni, vagy ha van hely az autóban, akkor el lehet forgatni az ülést, mert le kell venni az ülőlapot. A konkrét hiba az ülésfűtés vezetékének a kábel rövidségével van és ahol bemegy a habszivacsba ott a fém perem eltépi. Sajnos csak akkor derül ki, amikor leszedi az ember a szigetelést. A megoldás ettől kezdve roppant egyszerű, mert a szakadt vezetékeket meg kell hosszabbítani, összeforrasztani és jól leszigetelni. Esetleg egy darab gumicsövet is rá lehet húzni, hogy az is védje. A vezetéken, a szivacsba ágyazva van egy fekete doboz is, az a vezérlés, de nem szokott gond lenni vele.
Az összeszerelés fordított sorrendben történik. A csatlakozókat érdemes WD-40-el befújni. Ha minden a helyén, vissza kell kötni az aksit.
Ritkább esetben: Van egy relé is a belső biztosíték tábla hátsó részén (mind azt lentebb már írták), az is tönkremehet.
Fontos!
Az akku visszakötés után a hifi kéri a pin-t ( ha olyan) és az ablakokat is újra kell programozni, amiről a főoldalon találsz leírást.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.02 péntek, 12:21:40 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19206 Dátum: 2009.10.02 péntek, 12:16:14 »

A javításhoz kell venni az ülést.
taps taps taps
Nem akarok Angeleskedni, de gondolom, KI kell venni az ülést, nem vásárolni kell egyet...  eplus2
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19207 Dátum: 2009.10.02 péntek, 12:23:04 »

taps taps taps
Nem akarok Angeleskedni, de gondolom, KI kell venni az ülést, nem vásárolni kell egyet...  eplus2
falbav Javítva. Köszi!  worship  vigyor3
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19208 Dátum: 2009.10.02 péntek, 12:24:47 »

falbav Javítva. Köszi!  worship  vigyor3
taps worship
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19209 Dátum: 2009.10.02 péntek, 12:52:33 »

Úgy látszik kezdődik az ülésfűtés időszak. Már privátban is érdeklődtek, mert azt ígértem, írok egy ilyen cikket is. Sajnos a cikkek lassan kerülnek fel az oldalra ezért itt egy kis összefoglaló:
Szóval, a gond az, hogy az ülésfűtés átvezető kábel tervezési hiányosságai miatt meg tud törni a vezeték, sőt el is tud teljesen szakadni.  
A javításhoz ki kell venni az ülést. Ez néhány csavar a sínek négy sarkán, de előre-hátra kell állítani az ülést, hogy könnyen hozzáférj. Van egy elektromos csati is az ülés alatt, de ezt csak az akksi lekötése után húzd szét, mert rajta van az övfeszítő meg a lufi tápja is és az el tud durranni. A biztonsági övet is le kell kötni, vagy ha van hely az autóban, akkor el lehet forgatni az ülést, mert le kell venni az ülőlapot. A konkrét hiba az ülésfűtés vezetékének a kábel rövidségével van és ahol bemegy a habszivacsba ott a fém perem eltépi. Sajnos csak akkor derül ki, amikor leszedi az ember a szigetelést. A megoldás ettől kezdve roppant egyszerű, mert a szakadt vezetékeket meg kell hosszabbítani, összeforrasztani és jól leszigetelni. Esetleg egy darab gumicsövet is rá lehet húzni, hogy az is védje. A vezetéken, a szivacsba ágyazva van egy fekete doboz is, az a vezérlés, de nem szokott gond lenni vele.
Az összeszerelés fordított sorrendben történik. A csatlakozókat érdemes WD-40-el befújni. Ha minden a helyén, vissza kell kötni az aksit.
Ritkább esetben: Van egy relé is a belső biztosíték tábla hátsó részén (mind azt lentebb már írták), az is tönkremehet.
Fontos!
Az akku visszakötés után a hifi kéri a pin-t ( ha olyan) és az ablakokat is újra kell programozni, amiről a főoldalon találsz leírást.

Sziasztok.
Én most ott tartok hogy a kapcsolót kimértem, de semmi nem változik a kivezetéseknél, viszont a visszajelző lámpák világítanak szép sorban.
Gyútás nélkül egy csatin 12V másikon 3V, gyújtáson kettőn 12V másikon 9V, és ez nem változik csak a visszajelők világítanak. szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.02 péntek, 13:29:56 írta jancsoj » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #19210 Dátum: 2009.10.02 péntek, 13:49:46 »

Automatikus ajtózárás (MK3)
Az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat.
- Adjuk rá a gyújtást.
- Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.
- Vegyük le a gyújtást.
- A gombbal ismételjük meg az elöbbi mőveletet újra háromszor.
- Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).
- A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).


Az egy sípolásik jutok utána le kell venni a gyújtást és ismét bezárni gombbal, utána rá a gyújtás?
VAgy gyújtás alatt bezárni gombbal
Az utolsó fázisnál akadok el.

Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19211 Dátum: 2009.10.02 péntek, 13:53:03 »


Az egy sípolásik jutok utána le kell venni a gyújtást és ismét bezárni gombbal, utána rá a gyújtás?
VAgy gyújtás alatt bezárni gombbal
Az utolsó fázisnál akadok el.

Köszönöm
Szerintem gyújtás alatt, nekem úgy sikerült igaz hogy harmadszorra. Wink
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19212 Dátum: 2009.10.02 péntek, 14:02:34 »

Sajnos a cikkek lassan kerülnek fel az oldalra ezért itt egy kis összefoglaló:

Küld nekem direktbe, és gyorsan felkerül.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19213 Dátum: 2009.10.02 péntek, 14:04:11 »

Sziasztok.
Én most ott tartok hogy a kapcsolót kimértem, de semmi nem változik a kivezetéseknél, viszont a visszajelző lámpák világítanak szép sorban.
Gyútás nélkül egy csatin 12V másikon 3V, gyújtáson kettőn 12V másikon 9V, és ez nem változik csak a visszajelők világítanak. szomoru1
Este kigyűjtöm a TIS-ből a hibakeresési menetet, nekem is kell, mert nem müxik nálam sem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19214 Dátum: 2009.10.02 péntek, 14:08:17 »

Este kigyűjtöm a TIS-ből a hibakeresési menetet, nekem is kell, mert nem müxik nálam sem.
Köszönöm.
Esetleg ilyet TIS-em nekem is lehetne???
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #19215 Dátum: 2009.10.02 péntek, 16:12:23 »


Az egy sípolásik jutok utána le kell venni a gyújtást és ismét bezárni gombbal, utána rá a gyújtás?
VAgy gyújtás alatt bezárni gombbal
Az utolsó fázisnál akadok el.

Köszönöm

Na addig programoztam az ajtót, hogy ha az ajtónyitóval bezárom magam a kocsiba már csak kulccsal tudom kinyitni, ügyes vagyok, de amit akartam, hogy magától 3km/h-nál zárjon le az nem mükszik.

Már levettem az aksisarut is, hogy felejtsen el mindent, de nem felejtette el ezt a programozást.
Rehát már belülről is csak kulcsgombbal lehet nyitni az ajtót.

Ötlet?

köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19216 Dátum: 2009.10.02 péntek, 16:39:30 »

Sziasztok.
Én most ott tartok hogy a kapcsolót kimértem, de semmi nem változik a kivezetéseknél, viszont a visszajelző lámpák világítanak szép sorban.
Gyútás nélkül egy csatin 12V másikon 3V, gyújtáson kettőn 12V másikon 9V, és ez nem változik csak a visszajelők világítanak. szomoru1

Akkor a vezeték lesz a gond az ülés alatt, ahogy írtam.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19217 Dátum: 2009.10.02 péntek, 17:13:32 »

Akkor a vezeték lesz a gond az ülés alatt, ahogy írtam.
Én másra gondolok, mivel a kapcsolónál nem változik semmi (kivéve a fényeket) és egyszerre romlik el mind a kettő?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19218 Dátum: 2009.10.02 péntek, 18:27:00 »

Küld nekem direktbe, és gyorsan felkerül.
E-mail ment.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19219 Dátum: 2009.10.02 péntek, 18:32:50 »

Én másra gondolok, mivel a kapcsolónál nem változik semmi (kivéve a fényeket) és egyszerre romlik el mind a kettő?

Ha az ülésig elmegy a delej akkor ülés alatti vezeték, ha nem, akkor relé gond. Amúgy én is hasonló tüneteket tapasztaltam és hasonló értékeket mértem annak idején mikor a csatikat vizsgáltam.
A szakadást sajnos csak akkor látható ha szétszeded.
Tesztelni járó motornál és az ülésen ülve célszerű.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
melgibzon
Vendég
« Új hozzászólás #19220 Dátum: 2009.10.02 péntek, 21:38:54 »

Először is megszeretném mindenkinek köszönni, hogy egy kicsit azért foglalkoztatok a problémámmal. Hál istennek megoldódott nagyobb összeg kiadása nélkül. Kivétel generátor + jav. 69.000 Huf. Említettem , hogy gen. csere után a gázpedál nem működött. (Indítás után kb 10 mp-ig.) Visszavittem a szerelőhöz, hogy ez előtte nem volt ilyen, kéne kezdeni vele valamit. Kb: 2 nap múlva dülőre jutott, azt a választ kaptam, -és most kapaszkodjatok meg- tönkrement az izzítórelé mert folyamatosan izzított, ettől letette a lantot a generátor, és ezért nem reagált a gázpedál. wow1 Nekem ez elég is volt a boldogsághoz. Eztán megkérdeztem tőle, hogy a régi generátort elvihetném-e mert lehet, megjavítják nekem. Mire ő: le kellett adni mert cseredarab volt. Na ennyit a siralmakról, remélem másoknak ezzel a pár sorral tudok segíteni ha hasonló problémája van. vigyor3 mégegyszer köszönöm a segíteni akarást. De ha valakinek van hozzáfűzni valója ehhez az egészhez azt szívesen veszem.
Naplózva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #19221 Dátum: 2009.10.02 péntek, 21:52:38 »

Hi tesók!
2 darab kérdésem lenne!
part 1:Digitklímás autónál ha fűtök megy a légkondi kompresszor ez ilyen?vagy hiba van?
part 2:a 100 km-ter feletti szélzaj ellen lehete tenni valamit(állítólag csak néhány széria ilyen)AZ enyim illen!!
Kössszi!
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19222 Dátum: 2009.10.02 péntek, 22:38:26 »

Hi tesók!
2 darab kérdésem lenne!
part 1:Digitklímás autónál ha fűtök megy a légkondi kompresszor ez ilyen?vagy hiba van?
part 2:a 100 km-ter feletti szélzaj ellen lehete tenni valamit(állítólag csak néhány széria ilyen)AZ enyim illen!!
Kössszi!

Külső- és belső hőmérsékelt viszonyától függ, hogy bekapcsol-e az AC vagy sem. Ami biztos, hogy 4 fok alatt nem fog. Többnyire fűtéskor is be fog ilyen hőmérsékleteknél kapcsolni, de nem állandóan. Ha biztosan nem kell a hűtés és a párátlanítás, akkor tedd ECO módba az AC kapcsolóval. Ha ECO-n van akkor sose kapcsol be az AC.

A szélzajra van egy hivatalos szerviz eljárás, találkoztam már vele a TIS-ben. Ismert probléma.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #19223 Dátum: 2009.10.02 péntek, 22:48:55 »

Sajna az enyémen nincs eco mód 2001-es a vas(de szeretem)
Akkor elfogadom így!! vigyor3
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19224 Dátum: 2009.10.03 szombat, 11:53:39 »

Sajna az enyémen nincs eco mód 2001-es a vas(de szeretem)
Akkor elfogadom így!! vigyor3
Az eco mód az, hogy kikapcsolod a légkondit. A/C feliratú gomb. Ez kapcsolja ki-be. Arra figyelj, hogy az AUTO módban visszakapcsol magától.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.03 szombat, 11:57:20 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #19225 Dátum: 2009.10.03 szombat, 13:58:50 »

Az eco mód az, hogy kikapcsolod a légkondit. A/C feliratú gomb. Ez kapcsolja ki-be. Arra figyelj, hogy az AUTO módban visszakapcsol magától.  wave
Ha rányomon auto-ra akkor az a/c nem világít így nem is tudom kikapcsolni!
+ha off-on van a masina 1 gramm levegő se jön csak lábra és meleg!
Így ha be van kapcsolva a rendszer szinte mindig megy a cucc.Fő a takarékosság!
Igazábol az zavar hogy sehogy sem lehet az hogy csak kinti luftot fujjon be.
De ez van így köll szeretnyi!!
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19226 Dátum: 2009.10.03 szombat, 16:08:12 »

Ha rányomon auto-ra akkor az a/c nem világít így nem is tudom kikapcsolni!
+ha off-on van a masina 1 gramm levegő se jön csak lábra és meleg!
Így ha be van kapcsolva a rendszer szinte mindig megy a cucc.Fő a takarékosság!
Igazábol az zavar hogy sehogy sem lehet az hogy csak kinti luftot fujjon be.
De ez van így köll szeretnyi!!

Ebben az esetben keress fel egy márkaszervizt, mert nem így kéne működnie. Hanem így: Az a/c lámpa a működését jelzi, ha nem ég, nem kéne mennie és bármikor ki-be kapcsolható. A belső levegő keringetésnek szintén van egy külön kapcsolója, ha világít a belsőt keringeti, de nálad az sem reagál. Gondolom akkor a többi rész sem megy? Mondjuk csak ablak, csak láb, csak arc, stb? Szóval, valami vezérlési gond lehet, ha eddig minden oké volt. Egy dolgot tudsz tenni. Kipucolod a jobb térdednél lévő hőérzékelőt. Ehhez le kell venni a borítást, csak négy csavar.
Esetleg olvasgasd a felhasználói kézikönyvet, hátha több okosság van benne, mint amit én mondok. Itt a főoldalon a kezelési könyvek között meg is találod.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.03 szombat, 16:14:00 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #19227 Dátum: 2009.10.03 szombat, 16:52:33 »

Ebben az esetben keress fel egy márkaszervizt, mert nem így kéne működnie. Hanem így: Az a/c lámpa a működését jelzi, ha nem ég, nem kéne mennie és bármikor ki-be kapcsolható. A belső levegő keringetésnek szintén van egy külön kapcsolója, ha világít a belsőt keringeti, de nálad az sem reagál. Gondolom akkor a többi rész sem megy? Mondjuk csak ablak, csak láb, csak arc, stb? Szóval, valami vezérlési gond lehet, ha eddig minden oké volt. Egy dolgot tudsz tenni. Kipucolod a jobb térdednél lévő hőérzékelőt. Ehhez le kell venni a borítást, csak négy csavar.
Esetleg olvasgasd a felhasználói kézikönyvet, hátha több okosság van benne, mint amit én mondok. Itt a főoldalon a kezelési könyvek között meg is találod.
Köszi tzs tesó!
Olvazsgatom!Amúgy minden működik!Az a/c csak akkor világít ha megnyomom,ha simán autot nyomok és beindul a klíma akkor nem!
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19228 Dátum: 2009.10.03 szombat, 17:19:09 »

Köszi tzs tesó!
Olvazsgatom!Amúgy minden működik!Az a/c csak akkor világít ha megnyomom,ha simán autot nyomok és beindul a klíma akkor nem!


Ja értem! Auto módban megy a klíma, ha megnyomod az a/c-t akkor világít is. Ugye? Na akkor miután világít is a lámpa és auto-ban is van nyomd meg mégegyszer az a/c-t. Ekkor kéne kikapcsolnia.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
teo
Vendég
« Új hozzászólás #19229 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:26:12 »

Sziasztok, új tulaj vagyok!
Nem találok a kézikönyvben semmit, hogyan lehetne megállapítani, hány RF távirányító van felokosítva a kocsihoz. Létezik ilyen eljárás?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19230 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:27:04 »

Sziasztok, új tulaj vagyok!
Nem találok a kézikönyvben semmit, hogyan lehetne megállapítani, hány RF távirányító van felokosítva a kocsihoz. Létezik ilyen eljárás?
ford service megmondja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
teo
Vendég
« Új hozzászólás #19231 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:32:14 »

ford service megmondja.

Márkaszervízt érted ezalatt?
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19232 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:36:27 »

Este kigyűjtöm a TIS-ből a hibakeresési menetet, nekem is kell, mert nem müxik nálam sem.
Sziasztok
Nagyon várom ezt a hibakeresési menetet, mert megtorpantam.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #19233 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 08:48:46 »

Ha rányomon auto-ra akkor az a/c nem világít így nem is tudom kikapcsolni!
+ha off-on van a masina 1 gramm levegő se jön csak lábra és meleg!
Így ha be van kapcsolva a rendszer szinte mindig megy a cucc.Fő a takarékosság!
Igazábol az zavar hogy sehogy sem lehet az hogy csak kinti luftot fujjon be.
De ez van így köll szeretnyi!!


Az automata klíma úgy működik, hogy ha a vetillátort bekapcsolod, akkor a klíma automatikusan bekapcsolódik, de az A/C lámpa nem fog világítani. Ez egy elég kretén megoldás, de ez van. Az A/C be- és kikapcsolásával tudod kikapcsolni. Ha így állítod le az autót, akkor újraindításnál már nem indítja el a klímát megint, de ha az OFF-fal kikapcsolod a ventillátort majd újr bekapcsolod, akkor megint kezdi előlről. Az AUTO mód tényleg automata, ott ő szereti állítgatni a klímát, de az A/C ki-bekapcsolásával ezen is tudsz változtatni, ekkor a külső levegő állítgatásával próbálja a beállított hőfokot tartani.
És ehhez a külső hőérséklet is hozzájárul, mert 4 fok alatt AUTO módban sem kapcsolja be a klímát.
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #19234 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 09:16:52 »

Az automata klíma úgy működik, hogy ha a vetillátort bekapcsolod, akkor a klíma automatikusan bekapcsolódik, de az A/C lámpa nem fog világítani. Ez egy elég kretén megoldás, de ez van. Az A/C be- és kikapcsolásával tudod kikapcsolni. Ha így állítod le az autót, akkor újraindításnál már nem indítja el a klímát megint, de ha az OFF-fal kikapcsolod a ventillátort majd újr bekapcsolod, akkor megint kezdi előlről. Az AUTO mód tényleg automata, ott ő szereti állítgatni a klímát, de az A/C ki-bekapcsolásával ezen is tudsz változtatni, ekkor a külső levegő állítgatásával próbálja a beállított hőfokot tartani.
És ehhez a külső hőérséklet is hozzájárul, mert 4 fok alatt AUTO módban sem kapcsolja be a klímát.
Lenne egy hasonló problémám nekem is, hátha tudtok rá választ:
Digit klíma van az autóban. Ha bekapcsolom "auto" üzemmódban, akkor megy a külső ventilátor mint állat, de annyira hogy nem engedi a motort felmelegedni üzemi hőmérsékletre. Ez a jelenség fenn áll függetlenül attől, hogy hűtök vagy fűtők, hogy A/C vagy ECO módban van. Ha viszont "Auto"-ról átváltok manuálisra, tehát én állítom be az utastér ventilátor erejét és Eco mód, akkor nem járatja őrült módjára hűtő ventilátort és a motor is normálisan - persze egy mondeo-hoz képest - melegszik fel üzemire.
Ötletek?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #19235 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 12:24:19 »


Sziasztok!

Valaki(k) nem tervez(tek) mostanában EGR dugózást. Illetve ugyan itt érdekelne EGR dugó. Ha valakinek van feleslegben amit eladna vagy tudna valaki gyártani akkor abból is szívesen vásárolnék.

Köszi
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #19236 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 12:31:11 »


Elkezdett zörögni a műszerfalnál, illetve az anyós ajtónál a hangszórónál a műanyag. Mit lehetne tenni az ügy érdekében, hogy megoldódjon ez a zörgés.

Köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19237 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 12:58:53 »

Elkezdett zörögni a műszerfalnál, illetve az anyós ajtónál a hangszórónál a műanyag. Mit lehetne tenni az ügy érdekében, hogy megoldódjon ez a zörgés.

Köszi

A kesztyűtartót, könyöklőt napszemüvegtartót pakold ki. Sokszor csak a cucc zörög.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #19238 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 13:00:57 »

A kesztyűtartót, könyöklőt napszemüvegtartót pakold ki. Sokszor csak a cucc zörög.

A legszebb, hogy semmi nincs benne mert elsőre én is erre gondoltam.
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19239 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 13:12:47 »

Sziasztok.
Tudna valaki segíteni Microcat-tal kapcsolatban.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19240 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 13:44:44 »

Sziasztok.
Tudna valaki segíteni Microcat-tal kapcsolatban.
Persze, mit akarsz tudni? Amúgy az ülésfűtés vezetékével mi a helyzet?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19241 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 14:05:53 »

Persze, mit akarsz tudni? Amúgy az ülésfűtés vezetékével mi a helyzet?
PÜ ment
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
tibike18
Vendég
« Új hozzászólás #19242 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 14:19:14 »

Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy 5 ajtós mondeomnak beragadt a csomagtartó ajtaja és se a kulcsal se a műszerfalon lévő gombbal nem tudom kinyitni. Mit tudok vele csinálni?
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #19243 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 14:40:55 »

Köszi Tzs!Bejött a téma!Minden úgy van ahogy mondtad jó a klimám és már ki is tudom kapcsolni!Azt kell mondjam ez a mondeos közösség egyszerüen fantasztikus. Itt minden kérdésre megjön a válasz.Örülök,hogy itt lehetek és KÖSZÖNÖM
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19244 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 16:11:24 »

Köszi Tzs!Bejött a téma!Minden úgy van ahogy mondtad jó a klimám és már ki is tudom kapcsolni!Azt kell mondjam ez a mondeos közösség egyszerüen fantasztikus. Itt minden kérdésre megjön a válasz.Örülök,hogy itt lehetek és KÖSZÖNÖM
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #19245 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 19:27:47 »

Elkezdett zörögni a műszerfalnál, illetve az anyós ajtónál a hangszórónál a műanyag. Mit lehetne tenni az ügy érdekében, hogy megoldódjon ez a zörgés.

Köszi

Szia!

Csak egy tipp. Nálam az anyósülés fölötti kapaszkodó egyik csavarja lazult fel egyszer és az zörgött. Az is abban az irányban van ahol te hangokat hallasz. Nézd meg hátha az.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #19246 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 19:35:47 »

Sziasztok!

Valaki(k) nem tervez(tek) mostanában EGR dugózást. Illetve ugyan itt érdekelne EGR dugó. Ha valakinek van feleslegben amit eladna vagy tudna valaki gyártani akkor abból is szívesen vásárolnék.

Köszi

Szia!

Én is szerettem volna ezt az egyszerűbb megoldást, de csak arra biztattak, hogy álljak neki hamar megy. ÉS IGAZ!
A helyi MÉH telepen adtak ingyé egy darab 1,5 saválló lemezdarabot, ha leveszed az EGR-szívosór felé menő fémcsövet és a peremet körberajzolod flex segítségével hamar ki is tudod vágni, ill a két furat is simán megy. kb 10-15 perc alatt megvan. Nem ördöngösség.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19247 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 19:36:10 »

A legszebb, hogy semmi nincs benne mert elsőre én is erre gondoltam.

Valaki más vezessen, ülj az anyós helyére és hallgatózz, hogy honnan jön, ez segít lokalizálni.
A motorháztető-zsanér is csinál ilyesmit.
Vagy rázópad.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19248 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 19:53:57 »

Köszi Tzs!Bejött a téma!Minden úgy van ahogy mondtad jó a klimám és már ki is tudom kapcsolni!Azt kell mondjam ez a mondeos közösség egyszerüen fantasztikus. Itt minden kérdésre megjön a válasz.Örülök,hogy itt lehetek és KÖSZÖNÖM
Máskor is!  worship
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19249 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 20:55:29 »

Sziasztok
Nagyon várom ezt a hibakeresési menetet, mert megtorpantam.
Íme:
Első fűtött ülések nem működnek
Az első fűtött ülések valamelyike nem működik
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.04 vasárnap, 21:00:49 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 378 379 380 381 382 383 384 [385] 386 387 388 389 390 391 392 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.