Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:15:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 386 387 [388] 389 390 391 392 393 394 395 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21850892 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19350 Dátum: 2009.10.13 kedd, 20:29:41 »

Az anyósülést is rajta ülve tesztelted?
Kép ügyben tudok segíteni, ha elküldöd nekem, kiegészítem az ülésfűtős cikkemet a főoldalon.
Igen rajta ültem, mail ment a képekkel.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #19351 Dátum: 2009.10.13 kedd, 22:05:20 »

Ha az alapjárat az a bizonyos fordulat,és az utastérből hallod,és olyan mintha egy műanyag elem berregne akkor a szíjtárcsa haldoklik. levele
Azt meg xard le! pias

nem az alapjárat, hanem kicsit felette, ha nyomom neki... és először azt hittem, hogy a kesztyűtartóból jön, de megnéztem, s nem , s inkább mögüle...sztem a go szűrő felfogója, de majd csütörtökön Vikkel is meghallgatjuk! A szíjtárcsa mire is jó?  Huh? bocs, ha zöldfülü a kérdés, de nemtom! Smiley
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #19352 Dátum: 2009.10.13 kedd, 22:06:36 »

Ha betéptem tökig a kézifékkart, akkor is elgurult az autó lejtőn.
Beállítás után elég 2-3 kattanást húzni és a függőleges falon is megáll!  vigyor3
Hogy mi zörög, azt meg kell hallgatni, így csak tényleg tippelgetni lehet a vakvilágba.
Ha Vik meghallagtja, megmondja rögtön.


Na remélem nálam is ez a baj, mert a szitu hasonló, csak nekem még a legtetején megfogja az autót...
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #19353 Dátum: 2009.10.14 szerda, 08:20:57 »

szíjtárcsa mire is jó?  Huh? bocs, ha zöldfülü a kérdés, de nemtom! Smiley
A generátor oldali szíjnál a legnagyobb tárcsa.Jelemzően a 2003 elötti dizeleknél szokott elfáradni benne a gumi rezgés csillapitó,és ilyenkor berregő hangot ad alapjáraton.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #19354 Dátum: 2009.10.14 szerda, 09:46:45 »

Sziasztok!

Azt vettem észre az utóbbi időben, egyre jobban kileng jobbra-balra az autó. Úgy emlékszem régebben jobban tapadt az úthoz, most mintha sokkal labilisabb lenne. Lengéscsillapítók kb. 10e km-el ezelőtt lettek cserélve, szóval az nem hiszem, hogy baj. Mi kopott vagy romlott el?  Undecided
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #19355 Dátum: 2009.10.14 szerda, 10:09:12 »

Sziasztok!

Azt vettem észre az utóbbi időben, egyre jobban kileng jobbra-balra az autó. Úgy emlékszem régebben jobban tapadt az úthoz, most mintha sokkal labilisabb lenne. Lengéscsillapítók kb. 10e km-el ezelőtt lettek cserélve, szóval az nem hiszem, hogy baj. Mi kopott vagy romlott el?  Undecided
Nem lehet hogy üresen használod,régebben meg meg volt pakolva?
Kerekekbe rakjál 2.5-2.6-bart,hátha úgy stabilabnak érzed.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19356 Dátum: 2009.10.14 szerda, 10:31:42 »

Sziasztok!

Azt vettem észre az utóbbi időben, egyre jobban kileng jobbra-balra az autó. Úgy emlékszem régebben jobban tapadt az úthoz, most mintha sokkal labilisabb lenne. Lengéscsillapítók kb. 10e km-el ezelőtt lettek cserélve, szóval az nem hiszem, hogy baj. Mi kopott vagy romlott el?  Undecided
Mostanában kumma nagy szél fúj oldalról...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19357 Dátum: 2009.10.14 szerda, 10:33:56 »

Az a helyzet, hogy volt aki már felemelte, mert ezt a műveletet akartam csinálni, de túl sok volt sztem ott az okos, s azt mondták, hogy ez nem is olyan, meg különben is...szóval beszéltek össze vissza, viszont azt mondták, hogy a jobb hátsó részen be van rohadva, s ezért, ha használom beragadhat. Ezért mondták, hogy inkább ne használjam. Beszéltem ma Vik-el, 2 napos tanfolyamon van, ugyhogy csütörtökön megyek hozzá. Ő remélem tudni fogja mi vele a szitu. Remélem nem kell azért sok mindent cserézni.
Neked milyen volt mielött megfeszítettétek? Az a baj, hogy lehet hogy most már beképzelem, hogy kicsit fogja az autót a fék...

Más:
A motortér felöl jobb oldalról, adott fordulatnál/rezonanciánál furcsa zörgést hallog...nem motorikus inkább olyan mintha valami fix rész mozogna...megnéztem, s a go szűrő tartója kicsit mozog, ugy hogy még az is lehet a zaj forrása! Ötlet esetleg valaki?
Köszi
Nekem a go szűrő két szíjbilincsen lóg,mégsem zörög.Inkább a szíjfeszítő vagy a szíjtárcsa lehet az......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19358 Dátum: 2009.10.14 szerda, 10:43:59 »

nem az alapjárat, hanem kicsit felette, ha nyomom neki... és először azt hittem, hogy a kesztyűtartóból jön, de megnéztem, s nem , s inkább mögüle...sztem a go szűrő felfogója, de majd csütörtökön Vikkel is meghallgatjuk! A szíjtárcsa mire is jó?  Huh? bocs, ha zöldfülü a kérdés, de nemtom! Smiley
1800-2000 RPM között? akkor az töltőlevegő cső bilincs lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #19359 Dátum: 2009.10.14 szerda, 10:52:10 »

Nekem a go szűrő két szíjbilincsen lóg,mégsem zörög.Inkább a szíjfeszítő vagy a szíjtárcsa lehet az......

Ma reggel jöttem munkába, és nyoma se volt a zörgésnek, és tegnap is csak egy úton, már beindit-megy-megáll úton hallottam, máskor tegnap se. Rejtély!

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19360 Dátum: 2009.10.14 szerda, 10:53:06 »

1800-2000 RPM között? akkor az töltőlevegő cső bilincs lesz.
De az a vezető felöli oldalon van.Illetve van jobb oldalon is,de nem az szokott kikopni.De lehet az is. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19361 Dátum: 2009.10.14 szerda, 11:03:52 »

Az anyósülést is rajta ülve tesztelted?
Kép ügyben tudok segíteni, ha elküldöd nekem, kiegészítem az ülésfűtős cikkemet a főoldalon.
Fotó átment? Esetleg valami további ötlet??
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19362 Dátum: 2009.10.14 szerda, 11:11:25 »

Ma reggel jöttem munkába, és nyoma se volt a zörgésnek, és tegnap is csak egy úton, már beindit-megy-megáll úton hallottam, máskor tegnap se. Rejtély!


Aha. Ilyen nálam is van, én is a go szűrő tokjára tippeltem, aztán a klímakompresszor rögzítésére (jellemzően klímával gyakrabban csinálja), aztán meg kutyacsontra. Most meg épp lesz.rom, ha akar, úgyis szétesik. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #19363 Dátum: 2009.10.14 szerda, 11:20:04 »

Aha. Ilyen nálam is van, én is a go szűrő tokjára tippeltem, aztán a klímakompresszor rögzítésére (jellemzően klímával gyakrabban csinálja), aztán meg kutyacsontra. Most meg épp lesz.rom, ha akar, úgyis szétesik. Smiley

jaja kicsit azért vissza kell venni a nagy autó-hipohondriából, mert belebolondul az ember, meg annak barátnője is!  vigyor3  hehe
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19364 Dátum: 2009.10.14 szerda, 13:30:11 »

Fotó átment? Esetleg valami további ötlet??
Igen, megkaptam, köszi! Már ki is egészítettem a cikkemet és tovább is küldtem az illetékesnek.
A további ötletem, hogy ki kéne mérni a vezetékeket, hogy kap-e áramot? Ha igen és a vezetékekben sincs szakadás, akkor marad a fűtőpanel csere. Esetleg kontaktos az ülés alatti csatlakozó, fújd be wd-40-el.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.14 szerda, 13:32:40 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19365 Dátum: 2009.10.14 szerda, 13:31:29 »

Igen, megkaptam, köszi! Már ki is egészítettem a cikkemet és tovább is küldtem az illetékesnek.
A további ötletem, hogy ki kéne mérni a vezetékeket, hogy kap-e áramot? Ha igen és a vezetékekben sincs szakadás, akkor marad a fűtőpanel csere.
Hát akkor próbálkozom tovább nyes
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
poliver
Vendég
« Új hozzászólás #19366 Dátum: 2009.10.14 szerda, 14:33:17 »

Nem értem ezt a xenon témát, ha elvileg kevesebb áram kell 35w a xenonhoz, akkor miért ne jutna el annyi áram amennyi begyújtja a trafót, ha eredetileg meg 55w kell hozzá? :S
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19367 Dátum: 2009.10.14 szerda, 14:35:07 »

Nem értem ezt a xenon témát, ha elvileg kevesebb áram kell 35w a xenonhoz, akkor miért ne jutna el annyi áram amennyi begyújtja a trafót, ha eredetileg meg 55w kell hozzá? :S
35W a folyamatos teljesítményfelvétel, a begyújtáshoz jóval több kell 55W-nál.
Naplózva
poliver
Vendég
« Új hozzászólás #19368 Dátum: 2009.10.14 szerda, 16:22:52 »

És ezt hogy tudom áthidalni?
Naplózva
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #19369 Dátum: 2009.10.14 szerda, 16:41:44 »

Sziasztok!
Ma reggel, hogy hűvösre fordult az idő keményebben be szerettem volna fűteni az autóba. ám azt tapasztaltam, hogy a műszerfalon lévő fűtés nyílásokban lévő lamellák el vannak mozdolva, nem tudom őket kellően irányítani. Hogyan tudom megbontani, hogy helyre tegyem őket?
T
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19370 Dátum: 2009.10.14 szerda, 17:43:17 »

Sziasztok,

Böngészem folyamatosan a fórumot, de nem találtam meg a választ a krédésemre. Hamarosan olaj cserénél leszek. A nyáron azt tapasztaltam, hogy néha picit mintha becsörögne alacsony fordulatszámon a motor gázadáskor. Egy ismerősömnek is ez volt a gondja és kiderült, hogy az olaj annyira elhasználódott, hogy azt kell neki cserélni. Elvileg nekem kb 7000km és 10 hónap van benne (nyáron kevesebb volt) és tudtommal a gyári olaj került bele. Van valamilyen ajánlás/tapasztalat az MKIII-as 1.8i duratec-hez, hogy mely olajat lenne jó használni?

Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19371 Dátum: 2009.10.14 szerda, 17:56:53 »

35W a folyamatos teljesítményfelvétel, a begyújtáshoz jóval több kell 55W-nál.

jaja, de pontosítanék. A begyújtás áramerősségben jelentkezik. Ami ugyan wattosítható az UxI képlettel, de mivel ez egy tüske jel szerű teljesítmény felvétel, ezért nem szokták. A begyujtáshoz a trafó egy viszonylag rövid időre akár 20A feletti áramot is felvehet. Ez az ívképzéshez szükséges 10-20ezerV, gyújtófeszültséghez kell.

Az gyujtás egy kondenzátor-on feltöltött, indukciós rezgő körrel oldják meg. Az úgynevezett "olcsóbb" trafóknál az szokott a probléma lenni amikor megveszed, hogy a kondi nincs feltöltve és ezért nem kapcsol be a lámpa. Erre az egyszerű javítás, hogy néhányszor a trafót nem a lámpa kapcsoló szálon keresztül kapcsolhatod, hanem néhányszor az akkuról kapcsolod. Negatívot rákötöd és hozzá érintgeted a +-ot a + saruhoz. Nekem 5-8 éringetés után be szokott indúlni.

Az éringetés azért kell, mert egyenáramú körben a kondi szakadásként jelentkezik, itt pedig a gyújtáshoz szükséges feszkót tárolja. Az indukciós kör tudja a rendszert 20A felett megszívni, de ez olyan rövid ideig tart, hogy én még soha nem cseréltem ki a gyári biztit egyetlen autómon sem.

Üdv
Csaba
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.14 szerda, 17:59:44 írta kotta_cs » Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19372 Dátum: 2009.10.14 szerda, 18:13:53 »

Sziasztok,

Böngészem folyamatosan a fórumot, de nem találtam meg a választ a krédésemre. Hamarosan olaj cserénél leszek. A nyáron azt tapasztaltam, hogy néha picit mintha becsörögne alacsony fordulatszámon a motor gázadáskor. Egy ismerősömnek is ez volt a gondja és kiderült, hogy az olaj annyira elhasználódott, hogy azt kell neki cserélni. Elvileg nekem kb 7000km és 10 hónap van benne (nyáron kevesebb volt) és tudtommal a gyári olaj került bele. Van valamilyen ajánlás/tapasztalat az MKIII-as 1.8i duratec-hez, hogy mely olajat lenne jó használni?

Üdv
Csaba
ITT nézz körül.  wave
A gyári teljesen elég, de egy Castrollal is pl nem lehet melléfogni.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #19373 Dátum: 2009.10.14 szerda, 19:16:51 »

ITT nézz körül.  wave
A gyári teljesen elég, de egy Castrollal is pl nem lehet melléfogni.
Főleg, hogy a Ford gyári olaj is Castrol.
Amúgy nem hiszem, hogy a csörgésnek köze lenne az olajhoz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19374 Dátum: 2009.10.14 szerda, 20:50:24 »

Főleg, hogy a Ford gyári olaj is Castrol.
Amúgy nem hiszem, hogy a csörgésnek köze lenne az olajhoz.

Az az érdekes, hogy ha hideg van, akkor nincs ilyen gond és az olajcsere után sem volt egy darabig. Remélem nem hidrotőke probléma. Lassan 180eKM van benne és nem nagyon volt vele gond.

Üdv
Csaba
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19375 Dátum: 2009.10.14 szerda, 21:12:13 »

És ezt hogy tudom áthidalni?

csinálsz egy relékábelt kb 1500ft-ból megvan vagy rendelsz egyet neten ha nem megy.....
Amugy a zárlatos trafó a 30A-es biztit is ugy elküdi mint a huzat...
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #19376 Dátum: 2009.10.14 szerda, 22:58:04 »

Üdv!

Meg tudjátok mondani, hogy a Shell mikortól árulja a kútjain a téli diesel üzemanyagot, illetve miről lehet felismerni azt (ha fel lehet egyáltalán)? Eddig V-Power dieselt toltam a gépbe, meg is maradnék annál.

Mostanság ölég hidegek vannak egész nap. Az előbb 1 fokot mutatott a fedcomp. grrrrrrr

Köszi
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19377 Dátum: 2009.10.14 szerda, 23:24:51 »

Szervó olaj csere megtörtént. Köszönöm az okításokat, sokat segített a leírás a fórumban, de viszont a gyors záró bilincsel megszenvedtem rendesen. A régi leengedett olaj kb. 3 dl lehetett az is tök koszos. bejöttek a hidegebb napok, reggel a garázsból indulva semmi gond, a cégnél kint a szabad ég alatt aztán gondolom megdermedt a kis drága.... aztán olyan hangot adott mintha egy komplett köszörülő lakatos brigád költözött volna a szervó helyére.

most remélem jó és nem  adta meg magát a szervomotor szomoru1

Számítógépes diagnosztikán is voltam ma, a hiba a következő: A főáramköri relé...  na az meg mi a franc lehet 2 db ot találtam 10A os besült, vagy nem ad át valamit??? talán az ajtózár és a többi villamos megkergülés is attól van....

Nem tudom, hogy a vasnak egy frissíteni kellene a kis fedélzeti sz.gépét??? passz

Kíváncsian várom a véleményeteket.

Köszönöm
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19378 Dátum: 2009.10.14 szerda, 23:59:30 »

Szervó olaj csere megtörtént. Köszönöm az okításokat, sokat segített a leírás a fórumban, de viszont a gyors záró bilincsel megszenvedtem rendesen. A régi leengedett olaj kb. 3 dl lehetett az is tök koszos. bejöttek a hidegebb napok, reggel a garázsból indulva semmi gond, a cégnél kint a szabad ég alatt aztán gondolom megdermedt a kis drága.... aztán olyan hangot adott mintha egy komplett köszörülő lakatos brigád költözött volna a szervó helyére.

most remélem jó és nem  adta meg magát a szervomotor szomoru1

Mennyi időnként kell a szervó olajat cserélni? Én hallok egy pici szervó motor hangot akkor is ha a kormányt nem mozgatom, ami felerősödik, ha álló helyzetben mozgatom (most nem a normál, szervó motor hangra gondolok ebben az esetben, ami amúgy is lenne). Elképzelhető, hogy olajat kell cserélni vagy már csapágy? Melyiknek mennyi a költsége?

Köszi az infókat előre is.
Üdv
Csaba
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #19379 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 08:10:08 »

Számítógépes diagnosztikán is voltam ma, a hiba a következő: A főáramköri relé...  na az meg mi a franc lehet 2 db ot találtam 10A os besült, vagy nem ad át valamit??? talán az ajtózár és a többi villamos megkergülés is attól van....

Nem tudom, hogy a vasnak egy frissíteni kellene a kis fedélzeti sz.gépét??? passz

Kíváncsian várom a véleményeteket.

Köszönöm
Véletlenül nem P1631-es hibakód volt?
Nem villan be indításkor az izz. jelző, esetleg a MIL lámpával együtt?

Haldokló akksi is tud ilyet csinálni!
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19380 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 09:19:18 »

Az az érdekes, hogy ha hideg van, akkor nincs ilyen gond és az olajcsere után sem volt egy darabig. Remélem nem hidrotőke probléma. Lassan 180eKM van benne és nem nagyon volt vele gond.

Üdv
Csaba

Ha jól látom, 1,8-as motorod van. Az korongos, nem tőkés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19381 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 09:35:32 »

Sziasztok!!!  SOS

 rinya

Nagy baj van a kocsimmal. Reggel menet közben el kezdett világítani a töltésvisszajelző. Ledobta a szíjat. Már pár nappal ezelőtt éreztem égett gumiszagot, de semmi egyéb különlegeset nem tapasztaltam, tehát hangja sem volt és az összes feszítő is rendesen forgott. Most már biztos megszorult azért dobta le csak melózok és nemtudom megnézni. Azt kérdezném hogy haza tudok így menni vele? töltés nélkül? Budaörs-Felcsút kb 35 km. Régi dízelekkel simán lehetett menni töltés nélkül. Ez azért gondolom már más...

Üdv.

Lénárd
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19382 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 09:38:12 »

Sziasztok!!!  SOS

 rinya

Nagy baj van a kocsimmal. Reggel menet közben el kezdett világítani a töltésvisszajelző. Ledobta a szíjat. Már pár nappal ezelőtt éreztem égett gumiszagot, de semmi egyéb különlegeset nem tapasztaltam, tehát hangja sem volt és az összes feszítő is rendesen forgott. Most már biztos megszorult azért dobta le csak melózok és nemtudom megnézni. Azt kérdezném hogy haza tudok így menni vele? töltés nélkül? Budaörs-Felcsút kb 35 km. Régi dízelekkel simán lehetett menni töltés nélkül. Ez azért gondolom már más...

Üdv.

Lénárd

Kb egy órát el tudsz menni. Én semián megindulnék haza. Persze minnél kevesebb fogyasztót használj.
A lámpa, fűtés elég sokat elvisz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19383 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 09:42:19 »

Kb egy órát el tudsz menni. Én semián megindulnék haza. Persze minnél kevesebb fogyasztót használj.
A lámpa, fűtés elég sokat elvisz.

Akkor oké, ezeket egyből le is kapcsoltam mikor felvillant.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19384 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 10:07:06 »

Mennyi időnként kell a szervó olajat cserélni? Én hallok egy pici szervó motor hangot akkor is ha a kormányt nem mozgatom, ami felerősödik, ha álló helyzetben mozgatom (most nem a normál, szervó motor hangra gondolok ebben az esetben, ami amúgy is lenne). Elképzelhető, hogy olajat kell cserélni vagy már csapágy? Melyiknek mennyi a költsége?

Köszi az infókat előre is.
Üdv
Csaba
Cikk a főoldalon.  wave
Addig is: ha 2003-as a verda és még nem cseréltél, akkor itt az ideje! Érdemes "átmosni" is rendszert, mert a sima leengedés-feltöltés nem mindig elég. Amúgy ha az olaj már sötét színű, mint a használt motorolaj, akkor csere. A friss olaj majdnem áttetsző.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.15 csütörtök, 10:09:46 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19385 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 10:44:29 »

Sziasztok!!!  SOS

 rinya

Nagy baj van a kocsimmal. Reggel menet közben el kezdett világítani a töltésvisszajelző. Ledobta a szíjat. Már pár nappal ezelőtt éreztem égett gumiszagot, de semmi egyéb különlegeset nem tapasztaltam, tehát hangja sem volt és az összes feszítő is rendesen forgott. Most már biztos megszorult azért dobta le csak melózok és nemtudom megnézni. Azt kérdezném hogy haza tudok így menni vele? töltés nélkül? Budaörs-Felcsút kb 35 km. Régi dízelekkel simán lehetett menni töltés nélkül. Ez azért gondolom már más...

Üdv.

Lénárd
Valamelyik csapágyad beállt.Klíma,generátor,vezetőgörgő,stb.A szíjat meg szétégette.Én is hazavinném a lábán.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19386 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 11:11:54 »

Valamelyik csapágyad beállt.Klíma,generátor,vezetőgörgő,stb.A szíjat meg szétégette.Én is hazavinném a lábán.

Köszi a válaszokat, remélem kibír még egy indítást plusz a hazautat. Autópályát meg merjem kockáztatni szerintetek?Mert ott ha sietek 20 perc sem kell és otthon vagyok.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19387 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 11:22:24 »

Ha jól látom, 1,8-as motorod van. Az korongos, nem tőkés.

na most nagyon láma leszek. Mi az, hogy korongos? Én még ott tartok, hogy hidro tőkés, vagy alul vezerélet esetben tolórudas és emelő himba, felül vezérelt esetben, emelő himba közvetlenül.

Bocs a láma kérdésért.

Üdv
Csaba
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19388 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 11:23:45 »

na most nagyon láma leszek. Mi az, hogy korongos? Én még ott tartok, hogy hidro tőkés, vagy alul vezerélet esetben tolórudas és emelő himba, felül vezérelt esetben, emelő himba közvetlenül.

Bocs a láma kérdésért.

Üdv
Csaba
A hibma nem állíthato, van egy korong a szelepszár fölött, ha elfogy a hézag, ezt a korongot cserélik vékonyabbra.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19389 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 11:24:57 »

Köszi a válaszokat, remélem kibír még egy indítást plusz a hazautat. Autópályát meg merjem kockáztatni szerintetek?Mert ott ha sietek 20 perc sem kell és otthon vagyok.

Szerintem inkább az autópályán menj 90-es tempóval, mint az 1-esen.

Üdv
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19390 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 12:50:23 »

Szerintem inkább az autópályán menj 90-es tempóval, mint az 1-esen.

Üdv

Én is affelé hajlok.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19391 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 13:20:54 »

Véletlenül nem P1631-es hibakód volt?
Nem villan be indításkor az izz. jelző, esetleg a MIL lámpával együtt?

Haldokló akksi is tud ilyet csinálni!


Szia!

Nem írta ki ezen nevű kódot, csak a főáramköri relé... wow1
Igen néha felvillanik, ajtók össze vissza, rádió elhangolódik, indításkor a műszerfal vil. elhalványúl, a digit kijelző meg megszünik létezni idításnál. Régen nem ilyen volt.
A teszt szerint az aksi jó....pöcre undul...

De én is erre gondolok.

 szomoru1
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19392 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 13:29:30 »

A hibma nem állíthato, van egy korong a szelepszár fölött, ha elfogy a hézag, ezt a korongot cserélik vékonyabbra.

Ezek szerint akkor ezen a motoron időszakosan kell hézagot ellenőrizni. Azt hittem az MKIII-asnál már nem kell és annó a márka szervízben sem mondták, hogy kellene, pont azért, mert szerintük hidrotőkés.  gun

Na akkor majd az olajcserénél megkérem, hogy vegyük le a szelepfedelet.

Üdv
Csaba
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19393 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 13:30:24 »

Na akkor majd az olajcserénél megkérem, hogy vegyük le a szelepfedelet.
... és ne felejtsd el az új fedéltömit.  wave
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #19394 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 15:09:31 »

Cikk a főoldalon.  wave
Addig is: ha 2003-as a verda és még nem cseréltél, akkor itt az ideje! Érdemes "átmosni" is rendszert, mert a sima leengedés-feltöltés nem mindig elég. Amúgy ha az olaj már sötét színű, mint a használt motorolaj, akkor csere. A friss olaj majdnem áttetsző.

Érdekes, nekem vörös/bordó a gyári Ford szervóolajam, amit vettem  nemtudom
Nálam mondjuk olyan félévente a maxról lecsökken a minimumra a tartályban (ez kb. 1-1.5 dl ), ergo mindig utánatöltök, így frissítve a rendszert  eplus2 hehe eplus2
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #19395 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 15:13:39 »

Üdv!

Meg tudjátok mondani, hogy a Shell mikortól árulja a kútjain a téli diesel üzemanyagot, illetve miről lehet felismerni azt (ha fel lehet egyáltalán)? Eddig V-Power dieselt toltam a gépbe, meg is maradnék annál.

Mostanság ölég hidegek vannak egész nap. Az előbb 1 fokot mutatott a fedcomp. grrrrrrr

Köszi

Az OMV-nél amit egész évben premium dieselként árusítanak télen átnevezik alpesi dieselnek...erről ennyit  vigyor3
Lehet ott is ugyanaz lesz   eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #19396 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 17:59:38 »

Az az érdekes, hogy ha hideg van, akkor nincs ilyen gond és az olajcsere után sem volt egy darabig. Remélem nem hidrotőke probléma. Lassan 180eKM van benne és nem nagyon volt vele gond.

Üdv
Csaba
Hidrotőke biztos nem, mivel nem az van benne.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19397 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 18:09:05 »

Nálam mondjuk olyan félévente a maxról lecsökken a minimumra a tartályban (ez kb. 1-1.5 dl ), ergo mindig utánatöltök,
Na ez azért gáz. Nem lenne szabad.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19398 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 18:42:28 »

Érdekes, nekem vörös/bordó a gyári Ford szervóolajam, amit vettem  nemtudom
Nálam mondjuk olyan félévente a maxról lecsökken a minimumra a tartályban (ez kb. 1-1.5 dl ), ergo mindig utánatöltök, így frissítve a rendszert  eplus2 hehe eplus2
Nem úgy értettem, hogy víztiszta, áttetsző hanem, ha beledugod az ujjad és kihúzod akkor "tiszta" marad ellentétben a használttal. Nekem is piros van benne, de van pl. kék is a lényeg, hogy teljesítse az ATF-III-at. Ha csak utántöltöd akkor a lerakódások benne maradnak!  wave
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19399 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 20:14:21 »

Szerencsére sikerült hazaérnem. Nem merült le nagyon az akksi, kicsit kellett tölteni csak. Szóval megnéztem és a szíjtárcsa ment szét. abban olvadt szét valami gumi és most össze-vissza lötyög. Annak éreztem a szagát, de szerintem a szíjat és feszítő görgőt is cserélek, mert arra is ráégett ez a cucc.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 386 387 [388] 389 390 391 392 393 394 395 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.