Ford Mondeo Club Hungary
2025.12.15 hétfő, 17:00:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
381
382
383
384
385
386
387
[
388
]
389
390
391
392
393
394
395
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24787646 alkalommal)
bigzso
és 65 vendég van a témában
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19350 Dátum:
2009.10.13 kedd, 20:29:41 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.13 kedd, 20:20:56
Az anyósülést is rajta ülve tesztelted?
Kép ügyben tudok segíteni, ha elküldöd nekem, kiegészítem az ülésfűtős cikkemet a főoldalon.
Igen rajta ültem, mail ment a képekkel.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19351 Dátum:
2009.10.13 kedd, 22:05:20 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.10.13 kedd, 20:27:37
Ha az alapjárat az a bizonyos fordulat,és az utastérből hallod,és olyan mintha egy műanyag elem berregne akkor a szíjtárcsa haldoklik.
Azt meg xard le!
nem az alapjárat, hanem kicsit felette, ha nyomom neki... és először azt hittem, hogy a kesztyűtartóból jön, de megnéztem, s nem , s inkább mögüle...sztem a go szűrő felfogója, de majd csütörtökön Vikkel is meghallgatjuk! A szíjtárcsa mire is jó?
bocs, ha zöldfülü a kérdés, de nemtom!
Naplózva
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19352 Dátum:
2009.10.13 kedd, 22:06:36 »
Idézetet írta: BTomi - 2009.10.13 kedd, 20:00:28
Ha betéptem tökig a kézifékkart, akkor is elgurult az autó lejtőn.
Beállítás után elég 2-3 kattanást húzni és a függőleges falon is megáll!
Hogy mi zörög, azt meg kell hallgatni, így csak tényleg tippelgetni lehet a vakvilágba.
Ha Vik meghallagtja, megmondja rögtön.
Na remélem nálam is ez a baj, mert a szitu hasonló, csak nekem még a legtetején megfogja az autót...
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19353 Dátum:
2009.10.14 szerda, 08:20:57 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.10.13 kedd, 22:05:20
szíjtárcsa mire is jó?
bocs, ha zöldfülü a kérdés, de nemtom!
A generátor oldali szíjnál a legnagyobb tárcsa.Jelemzően a 2003 elötti dizeleknél szokott elfáradni benne a gumi rezgés csillapitó,és ilyenkor berregő hangot ad alapjáraton.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
KaoszNagymester
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19354 Dátum:
2009.10.14 szerda, 09:46:45 »
Sziasztok!
Azt vettem észre az utóbbi időben, egyre jobban kileng jobbra-balra az autó. Úgy emlékszem régebben jobban tapadt az úthoz, most mintha sokkal labilisabb lenne. Lengéscsillapítók kb. 10e km-el ezelőtt lettek cserélve, szóval az nem hiszem, hogy baj. Mi kopott vagy romlott el?
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19355 Dátum:
2009.10.14 szerda, 10:09:12 »
Idézetet írta: KaoszNagymester - 2009.10.14 szerda, 09:46:45
Sziasztok!
Azt vettem észre az utóbbi időben, egyre jobban kileng jobbra-balra az autó. Úgy emlékszem régebben jobban tapadt az úthoz, most mintha sokkal labilisabb lenne. Lengéscsillapítók kb. 10e km-el ezelőtt lettek cserélve, szóval az nem hiszem, hogy baj. Mi kopott vagy romlott el?
Nem lehet hogy üresen használod,régebben meg meg volt pakolva?
Kerekekbe rakjál 2.5-2.6-bart,hátha úgy stabilabnak érzed.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19356 Dátum:
2009.10.14 szerda, 10:31:42 »
Idézetet írta: KaoszNagymester - 2009.10.14 szerda, 09:46:45
Sziasztok!
Azt vettem észre az utóbbi időben, egyre jobban kileng jobbra-balra az autó. Úgy emlékszem régebben jobban tapadt az úthoz, most mintha sokkal labilisabb lenne. Lengéscsillapítók kb. 10e km-el ezelőtt lettek cserélve, szóval az nem hiszem, hogy baj. Mi kopott vagy romlott el?
Mostanában kumma nagy szél fúj oldalról......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19357 Dátum:
2009.10.14 szerda, 10:33:56 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.10.13 kedd, 19:28:25
Az a helyzet, hogy volt aki már felemelte, mert ezt a műveletet akartam csinálni, de túl sok volt sztem ott az okos, s azt mondták, hogy ez nem is olyan, meg különben is...szóval beszéltek össze vissza, viszont azt mondták, hogy a jobb hátsó részen be van rohadva, s ezért, ha használom beragadhat. Ezért mondták, hogy inkább ne használjam. Beszéltem ma Vik-el, 2 napos tanfolyamon van, ugyhogy csütörtökön megyek hozzá. Ő remélem tudni fogja mi vele a szitu. Remélem nem kell azért sok mindent cserézni.
Neked milyen volt mielött megfeszítettétek? Az a baj, hogy lehet hogy most már beképzelem, hogy kicsit fogja az autót a fék...
Más:
A motortér felöl jobb oldalról, adott fordulatnál/rezonanciánál furcsa zörgést hallog...nem motorikus inkább olyan mintha valami fix rész mozogna...megnéztem, s a go szűrő tartója kicsit mozog, ugy hogy még az is lehet a zaj forrása! Ötlet esetleg valaki?
Köszi
Nekem a go szűrő két szíjbilincsen lóg,mégsem zörög.Inkább a szíjfeszítő vagy a szíjtárcsa lehet az......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19358 Dátum:
2009.10.14 szerda, 10:43:59 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.10.13 kedd, 22:05:20
nem az alapjárat, hanem kicsit felette, ha nyomom neki... és először azt hittem, hogy a kesztyűtartóból jön, de megnéztem, s nem , s inkább mögüle...sztem a go szűrő felfogója, de majd csütörtökön Vikkel is meghallgatjuk! A szíjtárcsa mire is jó?
bocs, ha zöldfülü a kérdés, de nemtom!
1800-2000 RPM között? akkor az töltőlevegő cső bilincs lesz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19359 Dátum:
2009.10.14 szerda, 10:52:10 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.14 szerda, 10:33:56
Nekem a go szűrő két szíjbilincsen lóg,mégsem zörög.Inkább a szíjfeszítő vagy a szíjtárcsa lehet az......
Ma reggel jöttem munkába, és nyoma se volt a zörgésnek, és tegnap is csak egy úton, már beindit-megy-megáll úton hallottam, máskor tegnap se. Rejtély!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19360 Dátum:
2009.10.14 szerda, 10:53:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.14 szerda, 10:43:59
1800-2000 RPM között? akkor az töltőlevegő cső bilincs lesz.
De az a vezető felöli oldalon van.Illetve van jobb oldalon is,de nem az szokott kikopni.De lehet az is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19361 Dátum:
2009.10.14 szerda, 11:03:52 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.13 kedd, 20:20:56
Az anyósülést is rajta ülve tesztelted?
Kép ügyben tudok segíteni, ha elküldöd nekem, kiegészítem az ülésfűtős cikkemet a főoldalon.
Fotó átment? Esetleg valami további ötlet??
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19362 Dátum:
2009.10.14 szerda, 11:11:25 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.10.14 szerda, 10:52:10
Ma reggel jöttem munkába, és nyoma se volt a zörgésnek, és tegnap is csak egy úton, már beindit-megy-megáll úton hallottam, máskor tegnap se. Rejtély!
Aha. Ilyen nálam is van, én is a go szűrő tokjára tippeltem, aztán a klímakompresszor rögzítésére (jellemzően klímával gyakrabban csinálja), aztán meg kutyacsontra. Most meg épp lesz.rom, ha akar, úgyis szétesik.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19363 Dátum:
2009.10.14 szerda, 11:20:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.14 szerda, 11:11:25
Aha. Ilyen nálam is van, én is a go szűrő tokjára tippeltem, aztán a klímakompresszor rögzítésére (jellemzően klímával gyakrabban csinálja), aztán meg kutyacsontra. Most meg épp lesz.rom, ha akar, úgyis szétesik.
jaja kicsit azért vissza kell venni a nagy autó-hipohondriából, mert belebolondul az ember, meg annak barátnője is!
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19364 Dátum:
2009.10.14 szerda, 13:30:11 »
Idézetet írta: jancsoj - 2009.10.14 szerda, 11:03:52
Fotó átment? Esetleg valami további ötlet??
Igen, megkaptam, köszi! Már ki is egészítettem a cikkemet és tovább is küldtem az illetékesnek.
A további ötletem, hogy ki kéne mérni a vezetékeket, hogy kap-e áramot? Ha igen és a vezetékekben sincs szakadás, akkor marad a fűtőpanel csere. Esetleg kontaktos az ülés alatti csatlakozó, fújd be wd-40-el.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.14 szerda, 13:32:40 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19365 Dátum:
2009.10.14 szerda, 13:31:29 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.14 szerda, 13:30:11
Igen, megkaptam, köszi! Már ki is egészítettem a cikkemet és tovább is küldtem az illetékesnek.
A további ötletem, hogy ki kéne mérni a vezetékeket, hogy kap-e áramot? Ha igen és a vezetékekben sincs szakadás, akkor marad a fűtőpanel csere.
Hát akkor próbálkozom tovább
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
poliver
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19366 Dátum:
2009.10.14 szerda, 14:33:17 »
Nem értem ezt a xenon témát, ha elvileg kevesebb áram kell 35w a xenonhoz, akkor miért ne jutna el annyi áram amennyi begyújtja a trafót, ha eredetileg meg 55w kell hozzá? :S
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19367 Dátum:
2009.10.14 szerda, 14:35:07 »
Idézetet írta: poliver - 2009.10.14 szerda, 14:33:17
Nem értem ezt a xenon témát, ha elvileg kevesebb áram kell 35w a xenonhoz, akkor miért ne jutna el annyi áram amennyi begyújtja a trafót, ha eredetileg meg 55w kell hozzá? :S
35W a folyamatos teljesítményfelvétel, a begyújtáshoz jóval több kell 55W-nál.
Naplózva
poliver
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19368 Dátum:
2009.10.14 szerda, 16:22:52 »
És ezt hogy tudom áthidalni?
Naplózva
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19369 Dátum:
2009.10.14 szerda, 16:41:44 »
Sziasztok!
Ma reggel, hogy hűvösre fordult az idő keményebben be szerettem volna fűteni az autóba. ám azt tapasztaltam, hogy a műszerfalon lévő fűtés nyílásokban lévő lamellák el vannak mozdolva, nem tudom őket kellően irányítani. Hogyan tudom megbontani, hogy helyre tegyem őket?
T
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19370 Dátum:
2009.10.14 szerda, 17:43:17 »
Sziasztok,
Böngészem folyamatosan a fórumot, de nem találtam meg a választ a krédésemre. Hamarosan olaj cserénél leszek. A nyáron azt tapasztaltam, hogy néha picit mintha becsörögne alacsony fordulatszámon a motor gázadáskor. Egy ismerősömnek is ez volt a gondja és kiderült, hogy az olaj annyira elhasználódott, hogy azt kell neki cserélni. Elvileg nekem kb 7000km és 10 hónap van benne (nyáron kevesebb volt) és tudtommal a gyári olaj került bele. Van valamilyen ajánlás/tapasztalat az MKIII-as 1.8i duratec-hez, hogy mely olajat lenne jó használni?
Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19371 Dátum:
2009.10.14 szerda, 17:56:53 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.14 szerda, 14:35:07
35W a folyamatos teljesítményfelvétel, a begyújtáshoz jóval több kell 55W-nál.
jaja, de pontosítanék. A begyújtás áramerősségben jelentkezik. Ami ugyan wattosítható az UxI képlettel, de mivel ez egy tüske jel szerű teljesítmény felvétel, ezért nem szokták. A begyujtáshoz a trafó egy viszonylag rövid időre akár 20A feletti áramot is felvehet. Ez az ívképzéshez szükséges 10-20ezerV, gyújtófeszültséghez kell.
Az gyujtás egy kondenzátor-on feltöltött, indukciós rezgő körrel oldják meg. Az úgynevezett "olcsóbb" trafóknál az szokott a probléma lenni amikor megveszed, hogy a kondi nincs feltöltve és ezért nem kapcsol be a lámpa. Erre az egyszerű javítás, hogy néhányszor a trafót nem a lámpa kapcsoló szálon keresztül kapcsolhatod, hanem néhányszor az akkuról kapcsolod. Negatívot rákötöd és hozzá érintgeted a +-ot a + saruhoz. Nekem 5-8 éringetés után be szokott indúlni.
Az éringetés azért kell, mert egyenáramú körben a kondi szakadásként jelentkezik, itt pedig a gyújtáshoz szükséges feszkót tárolja. Az indukciós kör tudja a rendszert 20A felett megszívni, de ez olyan rövid ideig tart, hogy én még soha nem cseréltem ki a gyári biztit egyetlen autómon sem.
Üdv
Csaba
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.14 szerda, 17:59:44 írta kotta_cs
»
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19372 Dátum:
2009.10.14 szerda, 18:13:53 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.10.14 szerda, 17:43:17
Sziasztok,
Böngészem folyamatosan a fórumot, de nem találtam meg a választ a krédésemre. Hamarosan olaj cserénél leszek. A nyáron azt tapasztaltam, hogy néha picit mintha becsörögne alacsony fordulatszámon a motor gázadáskor. Egy ismerősömnek is ez volt a gondja és kiderült, hogy az olaj annyira elhasználódott, hogy azt kell neki cserélni. Elvileg nekem kb 7000km és 10 hónap van benne (nyáron kevesebb volt) és tudtommal a gyári olaj került bele. Van valamilyen ajánlás/tapasztalat az MKIII-as 1.8i duratec-hez, hogy mely olajat lenne jó használni?
Üdv
Csaba
ITT
nézz körül.
A gyári teljesen elég, de egy Castrollal is pl nem lehet melléfogni.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4973
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19373 Dátum:
2009.10.14 szerda, 19:16:51 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.14 szerda, 18:13:53
ITT
nézz körül.
A gyári teljesen elég, de egy Castrollal is pl nem lehet melléfogni.
Főleg, hogy a Ford gyári olaj is Castrol.
Amúgy nem hiszem, hogy a csörgésnek köze lenne az olajhoz.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19374 Dátum:
2009.10.14 szerda, 20:50:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.10.14 szerda, 19:16:51
Főleg, hogy a Ford gyári olaj is Castrol.
Amúgy nem hiszem, hogy a csörgésnek köze lenne az olajhoz.
Az az érdekes, hogy ha hideg van, akkor nincs ilyen gond és az olajcsere után sem volt egy darabig. Remélem nem hidrotőke probléma. Lassan 180eKM van benne és nem nagyon volt vele gond.
Üdv
Csaba
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19375 Dátum:
2009.10.14 szerda, 21:12:13 »
Idézetet írta: poliver - 2009.10.14 szerda, 16:22:52
És ezt hogy tudom áthidalni?
csinálsz egy relékábelt kb 1500ft-ból megvan vagy rendelsz egyet neten ha nem megy.....
Amugy a zárlatos trafó a 30A-es biztit is ugy elküdi mint a huzat...
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 194
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19376 Dátum:
2009.10.14 szerda, 22:58:04 »
Üdv!
Meg tudjátok mondani, hogy a Shell mikortól árulja a kútjain a téli diesel üzemanyagot, illetve miről lehet felismerni azt (ha fel lehet egyáltalán)? Eddig V-Power dieselt toltam a gépbe, meg is maradnék annál.
Mostanság ölég hidegek vannak egész nap. Az előbb 1 fokot mutatott a fedcomp. grrrrrrr
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK IV, Titanium Black, Powershift, 2013.
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19377 Dátum:
2009.10.14 szerda, 23:24:51 »
Szervó olaj csere megtörtént. Köszönöm az okításokat, sokat segített a leírás a fórumban, de viszont a gyors záró bilincsel megszenvedtem rendesen. A régi leengedett olaj kb. 3 dl lehetett az is tök koszos. bejöttek a hidegebb napok, reggel a garázsból indulva semmi gond, a cégnél kint a szabad ég alatt aztán gondolom megdermedt a kis drága.... aztán olyan hangot adott mintha egy komplett köszörülő lakatos brigád költözött volna a szervó helyére.
most remélem jó és nem adta meg magát a szervomotor
Számítógépes diagnosztikán is voltam ma, a hiba a következő:
A főáramköri relé
... na az meg mi a franc lehet 2 db ot találtam 10A os besült, vagy nem ad át valamit??? talán az ajtózár és a többi villamos megkergülés is attól van....
Nem tudom, hogy a vasnak egy frissíteni kellene a kis fedélzeti sz.gépét??? passz
Kíváncsian várom a véleményeteket.
Köszönöm
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19378 Dátum:
2009.10.14 szerda, 23:59:30 »
Idézetet írta: him007 - 2009.10.14 szerda, 23:24:51
Szervó olaj csere megtörtént. Köszönöm az okításokat, sokat segített a leírás a fórumban, de viszont a gyors záró bilincsel megszenvedtem rendesen. A régi leengedett olaj kb. 3 dl lehetett az is tök koszos. bejöttek a hidegebb napok, reggel a garázsból indulva semmi gond, a cégnél kint a szabad ég alatt aztán gondolom megdermedt a kis drága.... aztán olyan hangot adott mintha egy komplett köszörülő lakatos brigád költözött volna a szervó helyére.
most remélem jó és nem adta meg magát a szervomotor
Mennyi időnként kell a szervó olajat cserélni? Én hallok egy pici szervó motor hangot akkor is ha a kormányt nem mozgatom, ami felerősödik, ha álló helyzetben mozgatom (most nem a normál, szervó motor hangra gondolok ebben az esetben, ami amúgy is lenne). Elképzelhető, hogy olajat kell cserélni vagy már csapágy? Melyiknek mennyi a költsége?
Köszi az infókat előre is.
Üdv
Csaba
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19379 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 08:10:08 »
Idézetet írta: him007 - 2009.10.14 szerda, 23:24:51
Számítógépes diagnosztikán is voltam ma, a hiba a következő:
A főáramköri relé
... na az meg mi a franc lehet 2 db ot találtam 10A os besült, vagy nem ad át valamit??? talán az ajtózár és a többi villamos megkergülés is attól van....
Nem tudom, hogy a vasnak egy frissíteni kellene a kis fedélzeti sz.gépét??? passz
Kíváncsian várom a véleményeteket.
Köszönöm
Véletlenül nem P1631-es hibakód volt?
Nem villan be indításkor az izz. jelző, esetleg a MIL lámpával együtt?
Haldokló akksi is tud ilyet csinálni!
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19380 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 09:19:18 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.10.14 szerda, 20:50:24
Az az érdekes, hogy ha hideg van, akkor nincs ilyen gond és az olajcsere után sem volt egy darabig. Remélem nem hidrotőke probléma. Lassan 180eKM van benne és nem nagyon volt vele gond.
Üdv
Csaba
Ha jól látom, 1,8-as motorod van. Az korongos, nem tőkés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19381 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 09:35:32 »
Sziasztok!!! SOS
Nagy baj van a kocsimmal. Reggel menet közben el kezdett világítani a töltésvisszajelző. Ledobta a szíjat. Már pár nappal ezelőtt éreztem égett gumiszagot, de semmi egyéb különlegeset nem tapasztaltam, tehát hangja sem volt és az összes feszítő is rendesen forgott. Most már biztos megszorult azért dobta le csak melózok és nemtudom megnézni. Azt kérdezném hogy haza tudok így menni vele? töltés nélkül? Budaörs-Felcsút kb 35 km. Régi dízelekkel simán lehetett menni töltés nélkül. Ez azért gondolom már más...
Üdv.
Lénárd
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19382 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 09:38:12 »
Idézetet írta: Leni - 2009.10.15 csütörtök, 09:35:32
Sziasztok!!! SOS
Nagy baj van a kocsimmal. Reggel menet közben el kezdett világítani a töltésvisszajelző. Ledobta a szíjat. Már pár nappal ezelőtt éreztem égett gumiszagot, de semmi egyéb különlegeset nem tapasztaltam, tehát hangja sem volt és az összes feszítő is rendesen forgott. Most már biztos megszorult azért dobta le csak melózok és nemtudom megnézni. Azt kérdezném hogy haza tudok így menni vele? töltés nélkül? Budaörs-Felcsút kb 35 km. Régi dízelekkel simán lehetett menni töltés nélkül. Ez azért gondolom már más...
Üdv.
Lénárd
Kb egy órát el tudsz menni. Én semián megindulnék haza. Persze minnél kevesebb fogyasztót használj.
A lámpa, fűtés elég sokat elvisz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19383 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 09:42:19 »
Idézetet írta: Angel - 2009.10.15 csütörtök, 09:38:12
Kb egy órát el tudsz menni. Én semián megindulnék haza. Persze minnél kevesebb fogyasztót használj.
A lámpa, fűtés elég sokat elvisz.
Akkor oké, ezeket egyből le is kapcsoltam mikor felvillant.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19384 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 10:07:06 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.10.14 szerda, 23:59:30
Mennyi időnként kell a szervó olajat cserélni? Én hallok egy pici szervó motor hangot akkor is ha a kormányt nem mozgatom, ami felerősödik, ha álló helyzetben mozgatom (most nem a normál, szervó motor hangra gondolok ebben az esetben, ami amúgy is lenne). Elképzelhető, hogy olajat kell cserélni vagy már csapágy? Melyiknek mennyi a költsége?
Köszi az infókat előre is.
Üdv
Csaba
Cikk a főoldalon.
Addig is: ha 2003-as a verda és még nem cseréltél, akkor itt az ideje! Érdemes "átmosni" is rendszert, mert a sima leengedés-feltöltés nem mindig elég. Amúgy ha az olaj már sötét színű, mint a használt motorolaj, akkor csere. A friss olaj majdnem áttetsző.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.15 csütörtök, 10:09:46 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19385 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 10:44:29 »
Idézetet írta: Leni - 2009.10.15 csütörtök, 09:35:32
Sziasztok!!! SOS
Nagy baj van a kocsimmal. Reggel menet közben el kezdett világítani a töltésvisszajelző. Ledobta a szíjat. Már pár nappal ezelőtt éreztem égett gumiszagot, de semmi egyéb különlegeset nem tapasztaltam, tehát hangja sem volt és az összes feszítő is rendesen forgott. Most már biztos megszorult azért dobta le csak melózok és nemtudom megnézni. Azt kérdezném hogy haza tudok így menni vele? töltés nélkül? Budaörs-Felcsút kb 35 km. Régi dízelekkel simán lehetett menni töltés nélkül. Ez azért gondolom már más...
Üdv.
Lénárd
Valamelyik csapágyad beállt.Klíma,generátor,vezetőgörgő,stb.A szíjat meg szétégette.Én is hazavinném a lábán.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19386 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 11:11:54 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.15 csütörtök, 10:44:29
Valamelyik csapágyad beállt.Klíma,generátor,vezetőgörgő,stb.A szíjat meg szétégette.Én is hazavinném a lábán.
Köszi a válaszokat, remélem kibír még egy indítást plusz a hazautat. Autópályát meg merjem kockáztatni szerintetek?Mert ott ha sietek 20 perc sem kell és otthon vagyok.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19387 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 11:22:24 »
Idézetet írta: Angel - 2009.10.15 csütörtök, 09:19:18
Ha jól látom, 1,8-as motorod van. Az korongos, nem tőkés.
na most nagyon láma leszek. Mi az, hogy korongos? Én még ott tartok, hogy hidro tőkés, vagy alul vezerélet esetben tolórudas és emelő himba, felül vezérelt esetben, emelő himba közvetlenül.
Bocs a láma kérdésért.
Üdv
Csaba
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19388 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 11:23:45 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.10.15 csütörtök, 11:22:24
na most nagyon láma leszek. Mi az, hogy korongos? Én még ott tartok, hogy hidro tőkés, vagy alul vezerélet esetben tolórudas és emelő himba, felül vezérelt esetben, emelő himba közvetlenül.
Bocs a láma kérdésért.
Üdv
Csaba
A hibma nem állíthato, van egy korong a szelepszár fölött, ha elfogy a hézag, ezt a korongot cserélik vékonyabbra.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19389 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 11:24:57 »
Idézetet írta: Leni - 2009.10.15 csütörtök, 11:11:54
Köszi a válaszokat, remélem kibír még egy indítást plusz a hazautat. Autópályát meg merjem kockáztatni szerintetek?Mert ott ha sietek 20 perc sem kell és otthon vagyok.
Szerintem inkább az autópályán menj 90-es tempóval, mint az 1-esen.
Üdv
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19390 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 12:50:23 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.10.15 csütörtök, 11:24:57
Szerintem inkább az autópályán menj 90-es tempóval, mint az 1-esen.
Üdv
Én is affelé hajlok.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19391 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 13:20:54 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.10.15 csütörtök, 08:10:08
Véletlenül nem P1631-es hibakód volt?
Nem villan be indításkor az izz. jelző, esetleg a MIL lámpával együtt?
Haldokló akksi is tud ilyet csinálni!
Szia!
Nem írta ki ezen nevű kódot, csak a főáramköri relé...
Igen néha felvillanik, ajtók össze vissza, rádió elhangolódik, indításkor a műszerfal vil. elhalványúl, a digit kijelző meg megszünik létezni idításnál. Régen nem ilyen volt.
A teszt szerint az aksi jó....pöcre undul...
De én is erre gondolok.
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19392 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 13:29:30 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.15 csütörtök, 11:23:45
A hibma nem állíthato, van egy korong a szelepszár fölött, ha elfogy a hézag, ezt a korongot cserélik vékonyabbra.
Ezek szerint akkor ezen a motoron időszakosan kell hézagot ellenőrizni. Azt hittem az MKIII-asnál már nem kell és annó a márka szervízben sem mondták, hogy kellene, pont azért, mert szerintük hidrotőkés.
Na akkor majd az olajcserénél megkérem, hogy vegyük le a szelepfedelet.
Üdv
Csaba
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19393 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 13:30:24 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.10.15 csütörtök, 13:29:30
Na akkor majd az olajcserénél megkérem, hogy vegyük le a szelepfedelet.
... és ne felejtsd el az új fedéltömit.
Naplózva
Liszti
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19394 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 15:09:31 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.15 csütörtök, 10:07:06
Cikk a főoldalon.
Addig is: ha 2003-as a verda és még nem cseréltél, akkor itt az ideje! Érdemes "átmosni" is rendszert, mert a sima leengedés-feltöltés nem mindig elég. Amúgy ha az olaj már sötét színű, mint a használt motorolaj, akkor csere. A friss olaj majdnem áttetsző.
Érdekes, nekem vörös/bordó a gyári Ford szervóolajam, amit vettem
Nálam mondjuk olyan félévente a maxról lecsökken a minimumra a tartályban (ez kb. 1-1.5 dl ), ergo mindig utánatöltök, így frissítve a rendszert
Naplózva
Liszti
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19395 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 15:13:39 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2009.10.14 szerda, 22:58:04
Üdv!
Meg tudjátok mondani, hogy a Shell mikortól árulja a kútjain a téli diesel üzemanyagot, illetve miről lehet felismerni azt (ha fel lehet egyáltalán)? Eddig V-Power dieselt toltam a gépbe, meg is maradnék annál.
Mostanság ölég hidegek vannak egész nap. Az előbb 1 fokot mutatott a fedcomp. grrrrrrr
Köszi
Az OMV-nél amit egész évben premium dieselként árusítanak télen átnevezik alpesi dieselnek...erről ennyit
Lehet ott is ugyanaz lesz
Naplózva
Billy
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19396 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 17:59:38 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.10.14 szerda, 20:50:24
Az az érdekes, hogy ha hideg van, akkor nincs ilyen gond és az olajcsere után sem volt egy darabig. Remélem nem hidrotőke probléma. Lassan 180eKM van benne és nem nagyon volt vele gond.
Üdv
Csaba
Hidrotőke biztos nem, mivel nem az van benne.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19397 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 18:09:05 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.10.15 csütörtök, 15:09:31
Nálam mondjuk olyan félévente a maxról lecsökken a minimumra a tartályban (ez kb. 1-1.5 dl ), ergo mindig utánatöltök,
Na ez azért gáz. Nem lenne szabad.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19398 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 18:42:28 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.10.15 csütörtök, 15:09:31
Érdekes, nekem vörös/bordó a gyári Ford szervóolajam, amit vettem
Nálam mondjuk olyan félévente a maxról lecsökken a minimumra a tartályban (ez kb. 1-1.5 dl ), ergo mindig utánatöltök, így frissítve a rendszert
Nem úgy értettem, hogy víztiszta, áttetsző hanem, ha beledugod az ujjad és kihúzod akkor "tiszta" marad ellentétben a használttal. Nekem is piros van benne, de van pl. kék is a lényeg, hogy teljesítse az ATF-III-at. Ha csak utántöltöd akkor a lerakódások benne maradnak!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19399 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 20:14:21 »
Szerencsére sikerült hazaérnem. Nem merült le nagyon az akksi, kicsit kellett tölteni csak. Szóval megnéztem és a szíjtárcsa ment szét. abban olvadt szét valami gumi és most össze-vissza lötyög. Annak éreztem a szagát, de szerintem a szíjat és feszítő görgőt is cserélek, mert arra is ráégett ez a cucc.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Oldalak:
1
...
381
382
383
384
385
386
387
[
388
]
389
390
391
392
393
394
395
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ