Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:58:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 422 423 424 425 426 427 428 [429] 430 431 432 433 434 435 436 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21949142 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
Imbu
Vendég
« Új hozzászólás #21400 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 21:06:00 »

Hali!

2x használt tetőcsomagtartó KOMBI-ra eladó.
Akit érdekel írjon privátba.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21401 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 22:06:35 »

Hali!

2x használt tetőcsomagtartó KOMBI-ra eladó.
Akit érdekel írjon privátba.

Ez kerdes ? Sajna nincs 2x hasznalt tetocsomi  Undecided
Naplózva

blah blah blah
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #21402 Dátum: 2010.02.05 péntek, 07:42:35 »

Sziasztok!

Boldog tulajdonosa lettem én is egy mondeonak.
-Első lámpában izzót már rögtön kellett cserélnem, ezt kell állítani, vagy ha kell és lehet házilag, akkor valaki le tudná írni a menetét?
-Sony mp3-s rádió BT részéhez van valakinek használati utasítása (esetleg digitális formában)?

Köszi a segítséget.

Üdv közöttünk! Gratulálok az Autóhoz. Milyen évjáratú? Az izzócseréhez ki kell venni a lámpatestet, Scratch vagy Ervin biztos le tudja írni neked részletesen.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21403 Dátum: 2010.02.05 péntek, 08:33:35 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-3589140

+5 év gari azért nem lenne rossz, ha igaz lenne Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21404 Dátum: 2010.02.05 péntek, 08:44:32 »

Sziasztok!

Boldog tulajdonosa lettem én is egy mondeonak.
-Első lámpában izzót már rögtön kellett cserélnem, ezt kell állítani, vagy ha kell és lehet házilag, akkor valaki le tudná írni a menetét?
-Sony mp3-s rádió BT részéhez van valakinek használati utasítása (esetleg digitális formában)?

Köszi a segítséget.

Gratula a géphez! Remélem minden oké lesz vele!!

Nem kell állítani tudtommal semmit, ha magasság állításról van szó! Xenon akkor dinamikusan állít, ha meg normál halogén akkor műszerfalról állítod a lámpákat.

Nekem is mp3-as sony-m van leírásom sajna csak papíron nincs digitalizálva, de, ha kérdésed van akkor csak írd le és megpróbálom megválaszolni vagy esteleg, ha Budaörs környékén jársz le is másolhatom.

Egyébként itt van a leírása remélem benne van a válasz a kérdésedre:

http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/audiokeszulekek.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 péntek, 09:23:04 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
haimon97
Vendég
« Új hozzászólás #21405 Dátum: 2010.02.05 péntek, 10:37:41 »

Gratula a géphez! Remélem minden oké lesz vele!!

Nem kell állítani tudtommal semmit, ha magasság állításról van szó! Xenon akkor dinamikusan állít, ha meg normál halogén akkor műszerfalról állítod a lámpákat.

Nekem is mp3-as sony-m van leírásom sajna csak papíron nincs digitalizálva, de, ha kérdésed van akkor csak írd le és megpróbálom megválaszolni vagy esteleg, ha Budaörs környékén jársz le is másolhatom.

Egyébként itt van a leírása remélem benne van a válasz a kérdésedre:

http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/audiokeszulekek.pdf


2006 évvégi, normál halogén izzós.

Másolást megköszönném, a cég irodája Budaörsön van, bár ritkán kell bemennem, de szerintem a jövőhéten fogok arra járni.
Naplózva
haimon97
Vendég
« Új hozzászólás #21406 Dátum: 2010.02.05 péntek, 10:39:24 »

Üdv közöttünk! Gratulálok az Autóhoz. Milyen évjáratú? Az izzócseréhez ki kell venni a lámpatestet, Scratch vagy Ervin biztos le tudja írni neked részletesen.

Cserét már sikerült megcsinálnom.
Ez az első autó, amiben ennyire egyszerű és gyors a halogén cseréje.  Wink
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #21407 Dátum: 2010.02.05 péntek, 11:32:17 »

igen.

Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21408 Dátum: 2010.02.05 péntek, 12:00:34 »

Tom, a ford mar alkatreszeket sem tervez mert nem ert hozza  vigyor3 Mondjuk a bosch se nagyon  duhos2
Nah tessek, a 2004 elotti feknyergek berohadnak a 2004 utani feknyergek kopnak...pfff cheesy1 crazy2


lehet venni más féket is rá....ate,bosch,sbs....sbs sokkal olcsóbb, és lehet jobb.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21409 Dátum: 2010.02.05 péntek, 13:11:27 »

lehet venni más féket is rá....ate,bosch,sbs....sbs sokkal olcsóbb, és lehet jobb.

lehet...jah...
Naplózva

blah blah blah
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21410 Dátum: 2010.02.05 péntek, 13:15:34 »

Másolást megköszönném, a cég irodája Budaörsön van, bár ritkán kell bemennem, de szerintem a jövőhéten fogok arra járni.
Lecsekkolom otthon (most bringával vagyok melózni), hogy egyezik-e az oldalra feltöltött audiokeszulekek.pdf doksival az enyém.
Amennyiben nem akkor másolok egy példányt hétfőn!
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21411 Dátum: 2010.02.05 péntek, 13:53:59 »


5 év garit csak a központi kormányzásnak és közbeszerzési eéjárás keretében adott az FMH
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haimon97
Vendég
« Új hozzászólás #21412 Dátum: 2010.02.05 péntek, 14:38:22 »

Lecsekkolom otthon (most bringával vagyok melózni), hogy egyezik-e az oldalra feltöltött audiokeszulekek.pdf doksival az enyém.
Amennyiben nem akkor másolok egy példányt hétfőn!
Üdv, T.


OK, köszi.
audiokeszulekek.pdf-ben nincs szó a bluetooth használatárol.
Akkor hétfőn meglátjuk.
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #21413 Dátum: 2010.02.05 péntek, 14:41:54 »

Az volt az első.
Az Ivanicsék 90-ért cseréltek volna kézifékkötelet (mint a szorulás oka), valamint tárcsát és betétet, mivel azok szorulás miatt megégtek/elkoptak. A kötélcserét megcsináltam magam, de már akkor láttam, hogy annak semmi baja nem volt. Ezután egy független szervizes szétszedte a nyerget, polírozta, megkente, gumiharangokat és fékcsöveket cserélt. Egy darabig úgy tűnt, hogy jó, de megint előjött a hiba: menet közben azt mondja, hogy nyik-nyik-nyik... és melegszik a kerék.

A kézifék által mozgatott kis karok hibátlanul forgnak, és ha kiengedem a kéziféket, akkor a rugó simán visszahúzza őket. Szerintem egyébként azon is cserélték a gumiharangot.
Nekem is ez volt, és a probléma a következő sztem.
A hátsó fékbetéteken van egy (2) kis csap ami csak 1 helyzetben engedné összeszerelni a pofákat a kengyellel, dugattyúval. No ugye ez hátul azé van, mert a kézifék meghúzásakor akarna fordulni a dugattyúvég is. Ezt megakadályozandó a 2 csap. Elég gagyi tervezés (habár BOSCH) mert alig 1mm-es kiemelkedésűek a pofa hátlaptól (lehetne 2mm is). Ami a következőt eredményezi, főleg annál aki ritkán használja a kéziféket. (mint én mert automatás vagyok) Ugyanis a fék utánállítást egyben a kézifék végzi, ugyanis ő tekeri kijebb a dugattyút. De ha ritkán van behúzva, akkor a kopás miatt kicsit jobban eltávolodik a dugattyú a hátlaptól, és ez egy sima kézifék behúzásakor elfordul, és ráfordul a 2 pöcökre. Ha le van gömbölyödve a pöcök éle, akkor ez történt vele. Na ilyenkor befeszül a pofa, és melegszik a fék.
Megoldás: (saját recept)
- ha ritkán huzzuk be a kéziféket, akkor azt csakis úgy tegyük, hogy közben tapossuk az üzemi féket is. Ugyanis akkor már nekifeszül a pofának a dugattyú vége, és a kézifékkar nem fordítja el a dugattyút.
- ha már megtörtén a lesarkalódás a pöcköknél, akkor lapos tűreszelővel a pöcök élét élesítsük ki (a hengeres részt reszelve körbe) és úgy rakjuk össze újra.
Eddig én is szívtam vele, de már rájöttem a turpisságra.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21414 Dátum: 2010.02.05 péntek, 14:50:09 »

Nekem is ez volt, és a probléma a következő sztem.
A hátsó fékbetéteken van egy (2) kis csap ami csak 1 helyzetben engedné összeszerelni a pofákat a kengyellel, dugattyúval. No ugye ez hátul azé van, mert a kézifék meghúzásakor akarna fordulni a dugattyúvég is. Ezt megakadályozandó a 2 csap. Elég gagyi tervezés (habár BOSCH) mert alig 1mm-es kiemelkedésűek a pofa hátlaptól (lehetne 2mm is). Ami a következőt eredményezi, főleg annál aki ritkán használja a kéziféket. (mint én mert automatás vagyok) Ugyanis a fék utánállítást egyben a kézifék végzi, ugyanis ő tekeri kijebb a dugattyút. De ha ritkán van behúzva, akkor a kopás miatt kicsit jobban eltávolodik a dugattyú a hátlaptól, és ez egy sima kézifék behúzásakor elfordul, és ráfordul a 2 pöcökre. Ha le van gömbölyödve a pöcök éle, akkor ez történt vele. Na ilyenkor befeszül a pofa, és melegszik a fék.
Megoldás: (saját recept)
- ha ritkán huzzuk be a kéziféket, akkor azt csakis úgy tegyük, hogy közben tapossuk az üzemi féket is. Ugyanis akkor már nekifeszül a pofának a dugattyú vége, és a kézifékkar nem fordítja el a dugattyút.
- ha már megtörtén a lesarkalódás a pöcköknél, akkor lapos tűreszelővel a pöcök élét élesítsük ki (a hengeres részt reszelve körbe) és úgy rakjuk össze újra.
Eddig én is szívtam vele, de már rájöttem a turpisságra.
húúúú..
erről a szerelési műveletről képsorozatot kellet volna készíteni, mert érdekesnek tűnik!!!! eljen taps
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #21415 Dátum: 2010.02.05 péntek, 20:27:48 »

Sziasztok.
Tud valaki bontott első fűtött szélvédőt korrekt áron?
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21416 Dátum: 2010.02.05 péntek, 20:33:13 »

Sziasztok.
Tud valaki bontott első fűtött szélvédőt korrekt áron?
szerintem nem érdemes bontottat venni..a fűtő szálak nagyon könnyen elpattannak, a bomtósok pedig nem kesztyűs kézzel bánnak az alkatrészekkel... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #21417 Dátum: 2010.02.05 péntek, 20:49:42 »

Igen erre én is gondoltam,de sajna elég sokat kell költeni a  vasra,és ez is csak a műszaki miatt kell.Egy éve el van már repedve bal oszlop mellett 15cmre alulról fel és az a oszlop aljától majdnem a jobb oldali ig,szerencsére még működik.
Nem tudom mekkora  az árkülönbség emiatt keresek inkább használtat.
köszi a tanácsot ,lehet megfogadom
szerintem nem érdemes bontottat venni..a fűtő szálak nagyon könnyen elpattannak, a bomtósok pedig nem kesztyűs kézzel bánnak az alkatrészekkel... vigyor3
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #21418 Dátum: 2010.02.05 péntek, 20:52:28 »

Igen erre én is gondoltam,de sajna elég sokat kell költeni a  vasra,és ez is csak a műszaki miatt kell.Egy éve el van már repedve bal oszlop mellett 15cmre alulról fel és az a oszlop aljától majdnem a jobb oldali ig,szerencsére még működik.
Nem tudom mekkora  az árkülönbség emiatt keresek inkább használtat.
köszi a tanácsot ,lehet megfogadom

Meg tudják javítani hivatalosan,és el is fogadják vizsgakor.Persze függ a sérülés mértékétől. Szerintem keress fel nagyáruházak parkolójában lévő üvegest, nézzen rá, az ingyenes...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #21419 Dátum: 2010.02.05 péntek, 20:56:45 »

ja azt nem mondtam ,azon már sajna túlvagyok.
3000ért megfurta,befolyatta a cuccot,hogy megállítsa  a repedést.eljöttem,rá 2napra továbbment,visszamente,rendesvolt megint megcsinálta,de egy 7 mulva teljesen felfutott.
na meg ha a két repedést tölettem fel ami kb 1.5m azt cmre mérik,ami nem lenne kevés.
szerinted?
Meg tudják javítani hivatalosan,és el is fogadják vizsgakor.Persze függ a sérülés mértékétől. Szerintem keress fel nagyáruházak parkolójában lévő üvegest, nézzen rá, az ingyenes...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #21420 Dátum: 2010.02.05 péntek, 21:05:39 »

ja azt nem mondtam ,azon már sajna túlvagyok.
3000ért megfurta,befolyatta a cuccot,hogy megállítsa  a repedést.eljöttem,rá 2napra továbbment,visszamente,rendesvolt megint megcsinálta,de egy 7 mulva teljesen felfutott.
na meg ha a két repedést tölettem fel ami kb 1.5m azt cmre mérik,ami nem lenne kevés.
szerinted?

Ja értem. Hát akkor sajna marad a csere...

http://www.szelvedonagyker.hu/termek.php?kat=13

Ez nem is tünik drágának, legalábbis a Cromax áraihoz képest. Persze gondolom lehet még ettől is olcsóbban találni, csak gyorsan beütöttem a keresőbe.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 péntek, 21:11:14 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #21421 Dátum: 2010.02.05 péntek, 21:16:59 »


Köszi szépen.

Ja értem. Hát akkor sajna marad a csere...

http://www.szelvedonagyker.hu/termek.php?kat=13

Ez nem is tünik drágának, legalábbis a Cromax áraihoz képest. Persze gondolom lehet még ettől is olcsóbban találni, csak gyorsan beütöttem a keresőbe.
Naplózva
DonJoker
Vendég
« Új hozzászólás #21422 Dátum: 2010.02.06 szombat, 11:07:49 »

Sziasztok!
Lenne két kérdésem, hogy egy 2.0 TDCI-nél kb. mennyibe fáj a főtengely ékszíjtárcsa csere?
Ha körbenézem az autót az üvegekben hol látom a gyártási évet?
THX!
Üdv.:
Don
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #21423 Dátum: 2010.02.06 szombat, 11:18:21 »

Sziasztok!
Lenne két kérdésem, hogy egy 2.0 TDCI-nél kb. mennyibe fáj a főtengely ékszíjtárcsa csere?
Ha körbenézem az autót az üvegekben hol látom a gyártási évet?
THX!
Üdv.:
Don
Az alkatrész 18-31ezerig (cromax) a munkadíj az attól függ hol.
Az évjárat az oldalüvegek alsó sarkában van. Van egy szám és előtte vagy utána pöttyök. Előtte 0-6 hónap, utána 7-12. Pl.: 3 .. ez azt jelenti 2003 8. hónap.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21424 Dátum: 2010.02.06 szombat, 11:36:36 »

Sziasztok!
Lenne két kérdésem, hogy egy 2.0 TDCI-nél kb. mennyibe fáj a főtengely ékszíjtárcsa csere?
Ha körbenézem az autót az üvegekben hol látom a gyártási évet?
THX!
Üdv.:
Don
Ha elküldöd az alvázszámot akkor a napot is megmondjuk.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21425 Dátum: 2010.02.06 szombat, 13:27:46 »

Az előbbi hsz-t a TDCI-be akartam írni. Bocs. Átpakoltam oda.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.06 szombat, 13:29:55 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21426 Dátum: 2010.02.06 szombat, 16:42:44 »


OK, köszi.
audiokeszulekek.pdf-ben nincs szó a bluetooth használatárol.
Akkor hétfőn meglátjuk.


Szia! Ma lecsekkoltam és nem ugyan az a kezelési, de a bluetooth
-ról ebben sincs semmi. Sajna a sony mp3-as vagy a 6 lemezes kivitelek sem tudják még a bluetooth-t.
Külön nokia ck-7w kihangosító van beépítve az asszony autójában is, üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #21427 Dátum: 2010.02.06 szombat, 17:01:01 »

Ha elküldöd az alvázszámot akkor a napot is megmondjuk.
Hély! engemet is érdekelne az ótó szülinapja nekem eláruljátok? a zalvázszámja wf0wxxgbbw1p38970 én ebből arra tippelek, hogy 2001 03 09... üdv a sanyi  coolsmiley
Naplózva
sasa68
Vendég
« Új hozzászólás #21428 Dátum: 2010.02.06 szombat, 17:24:35 »

Sziasztok!
A kormány oszlopon lévő rádió vez.. kiszedése érdekelne!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21429 Dátum: 2010.02.06 szombat, 17:41:25 »

Szia! Ma lecsekkoltam és nem ugyan az a kezelési, de a bluetooth
-ról ebben sincs semmi. Sajna a sony mp3-as vagy a 6 lemezes kivitelek sem tudják még a bluetooth-t.
Külön nokia ck-7w kihangosító van beépítve az asszony autójában is, üdv, T.

Tévedés, a Sony mp3-asa nagyon is tudja a bluetooth-t, de csak azok amelyekben benne van a gyári kihangosító. Én direkt gyári kihangosítóval és hangvezérléssel rendeltem az enyémet.  A telefonhoz bluetoothon kapcsolódik, úgy hogy a Sony kijelzőjén látom a hívó(tt) számot is. Ezt általában csak az rendelte bele aki nagyon sokat telefonál autóból 120ropi volt ez az opció   Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21430 Dátum: 2010.02.06 szombat, 17:46:05 »

Hély! engemet is érdekelne az ótó szülinapja nekem eláruljátok? a zalvázszámja wf0wxxgbbw1p38970 én ebből arra tippelek, hogy 2001 03 09... üdv a sanyi  coolsmiley
Majdnem  vigyor3
Gyártás dátuma: 2001.04.24
Jó a szine: ide az van írva hogy gyűmölcszöld (az milyen  fejvakaras )
50-es sorozat
kombi
EEC7
115PS
5 fokozat kézi MTX75
 wave
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #21431 Dátum: 2010.02.06 szombat, 17:51:45 »

Majdnem  vigyor3
Gyártás dátuma: 2001.04.24
Jó a szine: ide az van írva hogy gyűmölcszöld (az milyen  fejvakaras )
50-es sorozat
kombi
EEC7
115PS
5 fokozat kézi MTX75
 wave
köxi xépen!!! Grin a gyümölcszöld szerintem azzal egyenlő , hogy setét zöld metál, amint a mellékelt képen is látható/vagy nem lát6ó üdv a sanyi coolsmiley
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.06 szombat, 19:19:01 írta sanyikabacsi » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21432 Dátum: 2010.02.06 szombat, 18:57:26 »

hello ezt a microcat-tel vagy mivel nézitek??
ühüm  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21433 Dátum: 2010.02.06 szombat, 19:19:54 »

kösz melyik a lefutolsó változat??
2.1.3.8
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #21434 Dátum: 2010.02.06 szombat, 19:23:58 »

KÉRDÉS: osztán ez az ESP (Electronic Stability Program) tényleg ér valami? valaki tapasztalta már vagy? csak humbuk az egész? mert hát a ladában (renault 5-ösben, bmw e34-ben) sem volt ilyen oszt mégis itt vagyok/vagyunk... nam cak paraszt vakítás ez? üdv a sanyi coolsmiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21435 Dátum: 2010.02.06 szombat, 19:33:22 »

pü-ben tudnátok küldeni linket, honnan lehet beszerezni egy működő képes példányt?
Jujuj valamit félre értesz mi nem vagyunk olyanok akik bármi warez vagy egyéb illegális dolgot művelnének csak jogtisztán ahogy szoktuk  nezze  Nekem az első dolgom lenne a tartalék benzineskannámat hozzávágni ahhoz aki ilyet csinálna.  wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21436 Dátum: 2010.02.06 szombat, 19:38:18 »

tartalék benzines kanna 2.2TDCI-hez??? eplus2 banplz
Na mindig csalódik az ember  Undecided Csak most mondjátok, hogy nekem nem kell benzin  rinya  falbav én meg csak cipeltem eddig még jó hogy nem kellett.   falbav
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21437 Dátum: 2010.02.06 szombat, 19:41:26 »

szerencséd, hogy nem töltötted bele taps  eplus2
Most mond meg.  falbav Már rögtön megérte idejönni eplus2
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #21438 Dátum: 2010.02.06 szombat, 20:52:41 »

Nekem is ez volt, és a probléma a következő sztem.
A hátsó fékbetéteken van egy (2) kis csap ami csak 1 helyzetben engedné összeszerelni a pofákat a kengyellel, dugattyúval. No ugye ez hátul azé van, mert a kézifék meghúzásakor akarna fordulni a dugattyúvég is. Ezt megakadályozandó a 2 csap. Elég gagyi tervezés (habár BOSCH) mert alig 1mm-es kiemelkedésűek a pofa hátlaptól (lehetne 2mm is). Ami a következőt eredményezi, főleg annál aki ritkán használja a kéziféket. (mint én mert automatás vagyok) Ugyanis a fék utánállítást egyben a kézifék végzi, ugyanis ő tekeri kijebb a dugattyút. De ha ritkán van behúzva, akkor a kopás miatt kicsit jobban eltávolodik a dugattyú a hátlaptól, és ez egy sima kézifék behúzásakor elfordul, és ráfordul a 2 pöcökre. Ha le van gömbölyödve a pöcök éle, akkor ez történt vele. Na ilyenkor befeszül a pofa, és melegszik a fék.
Megoldás: (saját recept)
- ha ritkán huzzuk be a kéziféket, akkor azt csakis úgy tegyük, hogy közben tapossuk az üzemi féket is. Ugyanis akkor már nekifeszül a pofának a dugattyú vége, és a kézifékkar nem fordítja el a dugattyút.
- ha már megtörtén a lesarkalódás a pöcköknél, akkor lapos tűreszelővel a pöcök élét élesítsük ki (a hengeres részt reszelve körbe) és úgy rakjuk össze újra.
Eddig én is szívtam vele, de már rájöttem a turpisságra.

Ez érdekes, majd megnézem. Mondjuk én azért szoktam használni a kéziféket. Viszont az feltűnt, hogy ezen az oldalon elég nagy a tárcsa oldalirányú ütése, talán ez is rásegít az eltávolodásra. A külső-belső betét felcserélhető, ha a pöckök a másikon jobbak?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21439 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:10:38 »

Jujuj valamit félre értesz mi nem vagyunk olyanok akik bármi warez vagy egyéb illegális dolgot művelnének csak jogtisztán ahogy szoktuk  nezze  Nekem az első dolgom lenne a tartalék benzineskannámat hozzávágni ahhoz aki ilyet csinálna.  wave

JUJ DE JÓ.. mennyiért vetted a mikromacskát?   eplus2
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21440 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:16:22 »

JUJ DE JÓ.. mennyiért vetted a mikromacskát?   eplus2
biztos a benzines kannához adták ajándékba.... eplus2 hehe
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21441 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:21:58 »

JUJ DE JÓ.. mennyiért vetted a mikromacskát?   eplus2
Ugyan én az vagyok aki azért vesz is legálisan cuccot pl ebay vagy direkt rendelve a neten. De a picicica az nekem nincs meg én csak megtudom kérdezni mailbe egy ismerősömtől akinek a sógora megvette és általában azonnal tud reagálni.   eplus2 wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21442 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:25:06 »

Ez érdekes, majd megnézem. Mondjuk én azért szoktam használni a kéziféket. Viszont az feltűnt, hogy ezen az oldalon elég nagy a tárcsa oldalirányú ütése, talán ez is rásegít az eltávolodásra. A külső-belső betét felcserélhető, ha a pöckök a másikon jobbak?
Nem mert a hátsó fékpofák aszimetrikusak !!!!

Nézd meg ezt:



« Utoljára szerkesztve: 2010.02.06 szombat, 21:26:39 írta stealt » Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #21443 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:28:08 »

Nem mert a hátsó fékpofák aszimetrikusak !!!!

Nézd meg ezt:





A régebbi féknyeregnél nincs ilyen forgásirány szerintem, ott talán felcserélhető...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21444 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:29:52 »

Ugyan én az vagyok aki azért vesz is legálisan cuccot pl ebay vagy direkt rendelve a neten. De a picicica az nekem nincs meg én csak megtudom kérdezni mailbe egy ismerősömtől akinek a sógora megvette és általában azonnal tud reagálni.   eplus2 wave

ja értem...nekem nincs azért kérdem,csak a számitógépemnek... wow1
Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #21445 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:30:36 »

Bocsi hogy ide is betolom de ezt a topicot többen nézik,hátha érdekel valakit.Szerintem érdekes.http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/823862/
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21446 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:38:44 »

A régebbi féknyeregnél nincs ilyen forgásirány szerintem, ott talán felcserélhető...
A véleményem: falbav
A hátsó fékbetét szett úgy 10500Ft körül van a gyári. Ugyan a hátsó fékbetét igazából csak a  kéziféknek kell ( na jó meg a menetstabilizátor is használja de az egy barom aki rászorul az IVD-re mint ma én de sietni kellett  Undecided )
A nekem ne mondja senki hogy ezen akar sporolni mert nem fog!!!! A kerék levétellel kb fél óra a hátsó betét csere ha cserél mindent! Ráadásúl elég mocsok szimetrikusan kopik a hátsó belső pofa! Aki cserélni akarja az gondoljon arra hogy az egy dolog hogy saját magát megszívatja de ha másba is belerongyol és ez kiderül akkor gátlástalanúl lesz sokáig rugdosva   falbav. A fékbetéten talán nem kéne spórolni! Nem jó ötlet  falbav falbav
 
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #21447 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:41:42 »

A véleményem: falbav
A hátsó fékbetét szett úgy 10500Ft körül van a gyári. Ugyan a hátsó fékbetét igazából csak a  kéziféknek kell ( na jó meg a menetstabilizátor is használja de az egy barom aki rászorul az IVD-re mint ma én de sietni kellett  Undecided )
A nekem ne mondja senki hogy ezen akar sporolni mert nem fog!!!! A kerék levétellel kb fél óra a hátsó betét csere ha cserél mindent! Ráadásúl elég mocsok szimetrikusan kopik a hátsó belső pofa! Aki cserélni akarja az gondoljon arra hogy az egy dolog hogy saját magát megszívatja de ha másba is belerongyol és ez kiderül akkor gátlástalanúl lesz sokáig rugdosva   falbav. A fékbetéten talán nem kéne spórolni! Nem jó ötlet  falbav falbav
 


Nem értem a problémádat...Ki beszélt itt spóroláson? Nem én vetettem fel a külső belső oldal felcserélését...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21448 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:48:32 »

Nem értem a problémádat...Ki beszélt itt spóroláson? Nem én vetettem fel a külső belső oldal felcserélését...
Az a bajom hogy nem kopnak egyformán. Mivel úszónyereg. Az egy dolog hogy elméletileg meg gyakorlatilag is a belső jobban kopik mert ugye a munkahenger ezt tolja először a tárcsához, de ráadásul a hátsóknál a forgásiránynak belépő résznél kb 1-2 mm-el jobban kopott mint a kilépőnél. Leírni nehezebb mint látni.   Undecided Ha látnál egy használt pofát akkor nem tartanád jó ötletnek.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #21449 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:52:48 »

Az a bajom hogy nem kopnak egyformán. Mivel úszónyereg. Az egy dolog hogy elméletileg meg gyakorlatilag is a belső jobban kopik mert ugye a munkahenger ezt tolja először a tárcsához, de ráadásul a hátsóknál a forgásiránynak belépő résznél kb 1-2 mm-el jobban kopott mint a kilépőnél. Leírni nehezebb mint látni.   Undecided Ha látnál egy használt pofát akkor nem tartanád jó ötletnek.

Akkor olvasd el mégegyszer mielőtt felidegesíted magad. Most nem a betét kopásáról volt szó, hanem a betéten lévő pöcök kopásáról,ami beleakad a dugattyú kis bizb@szába...Mindegy.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 422 423 424 425 426 427 428 [429] 430 431 432 433 434 435 436 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.