Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:16:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 434 435 436 437 438 439 440 [441] 442 443 444 445 446 447 448 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21950519 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #22000 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 21:53:04 »

Hali!

 help Akinek van TIS-e, tudna nekem segíteni? help
Mondjuk egy pü-vel?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #22001 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 21:59:46 »

Mondjuk egy pü-vel?

  Wink worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tibike18
Vendég
« Új hozzászólás #22002 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 23:16:44 »

Sziasztok!

Egy számomra érdekes hibára szeretnék megoldást találni. Mikor felkapcsolom az autón a világítás akkor elsőre minden rendben van és bekapcsol a belső műszerfal világítás is. Aztán 1 pillanat múlva kialszik a világítás kapcsolónak a helyzetjelzőt és a tompított fényszórót jelképező kis ikonja és többé nem világít. Tehát, hogy érthetőbb legyek a kerek kapcsolónál amivel felkapcsolom a világítást nem ég ez a kettő kis ábrája. Mivel felkapcsoláskor egy pillanatig világít ezért nem hiszem hogy biztosíték vagy izzó probléma lenne. Várom a véleményeket mi lehet ez.
Naplózva
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #22003 Dátum: 2010.03.19 péntek, 07:51:44 »

Lehet,hogy en vagyok a hulye,de nem tudom kiszedni a magnot!100-as szeg ide meg oda semmi!
Dontottem ugy marad!Ulunk a nagy kussba!Remelem gyorsan tul adok rajt....
Naplózva
boczus
Vendég
« Új hozzászólás #22004 Dátum: 2010.03.19 péntek, 08:53:27 »

Sziasztok!

Sürgős segítségre lenne szükségem: az autóm (mk3, 2005.10, 1.8 Trend 16V, 125LE) teljesen rapszódikusan, de egyre többször csinálja azt, hogy ha hosszabb (50-60km<) országúti menet után megállok vele, az elindulásnál gyorsításkor erősen rángat 1-2-3 fokozatban, mintha valamilyen üzemanyag problémája lenne. Utána ez "beáll", és pár perc múlva már nem jelentkezik, a következő megállásig szinte soha. Amúgy a nyomatékkal, gyorsításkor az eréjével nincs baj.
Mire gyanakodtok?
Kaptam egy olyan fülest, hogy ez típushibája ennek a szériának, és a trafósor cseréje és a gyertyák cseréje megoldaná. Erről mi a véleményetek?

Várom a segítő válaszaitokat,
kösz!
T.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22005 Dátum: 2010.03.19 péntek, 08:59:47 »

Sziasztok!

Sürgős segítségre lenne szükségem: az autóm (mk3, 2005.10, 1.8 Trend 16V, 125LE) teljesen rapszódikusan, de egyre többször csinálja azt, hogy ha hosszabb (50-60km<) országúti menet után megállok vele, az elindulásnál gyorsításkor erősen rángat 1-2-3 fokozatban, mintha valamilyen üzemanyag problémája lenne. Utána ez "beáll", és pár perc múlva már nem jelentkezik, a következő megállásig szinte soha. Amúgy a nyomatékkal, gyorsításkor az eréjével nincs baj.
Mire gyanakodtok?
Kaptam egy olyan fülest, hogy ez típushibája ennek a szériának, és a trafósor cseréje és a gyertyák cseréje megoldaná. Erről mi a véleményetek?

Várom a segítő válaszaitokat,
kösz!
T.


A Benzinmotorok (1.8, 2.0) topikban van róla szó éppen.
Pl. nekem is hasonló gondom van. Én a benzinszűrő cseréjével kezdem.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #22006 Dátum: 2010.03.19 péntek, 12:24:19 »

Sziasztok Kollégák!
Lenne egy kérdésem a szakértőkhöz. Az autóm váltója eléggé gatya. Mármint a mozgató mechanika lehet, mert a váltókar eléggé kelletlenül, akadozva és kopogós zajjal mozog. Arra tippelek, hogy a váltószoknya alatt van egy fehér műanyag szerkezet "amelyből kiáll a váltókar", mintha ez lenne elkopva vagy kiszáradva.
Meg tudja valaki mondani, hogy okozhatja-e ez a hibát? Ha igen, mit lehet tenni? Csere, vagy esetleg egy kis WD-40 vagy zsír segíthetne az ügyön? Ha cserélni kell akkor drága?
Olyan idegesítő a dolog, hogy már automata váltóról álmodozom . nyes

Köszi előre is.
Naplózva
zolie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #22007 Dátum: 2010.03.20 szombat, 11:16:09 »

Sziasztok klubtarsak. 2001 TDDI 90 LE Egy par kerdesem lenne hozzatok.
1. Meg az oszel csereltettem termosztattot. de csak a fokorit csereltek ki. (szerelo nem tudta hogy van meg 1 es akkor meg en sem.) Azota igy van.
Kb 20 kmes utak vannak 0 fokban nem mutat a hofok mutato. nem mozdul. talan egy kicsit. Meleget ad de lehet tobbet kellene. -8, -15 ben nehezen melegedett fel  ezen a tavon. Vegyek olajkori termosztattot? Vagy majd csak osszel  telire?

2. Hideg inditasnal visszajelez a kezifek- es az ABS-ego. Ezt egesz telen csinalta. Kb 2 mp, es elalszanak. Szerelo szerint csak ujra aktivalja a rendszert. Szerintetek? Nektek szokta ezt csinalni?
Koszi szepen.




Az 1. engem is nagyon érdekelne. Uigyan ez volt a szitu.
Naplózva

TDCI 130le Ghia  2002.07.
timer1
Vendég
« Új hozzászólás #22008 Dátum: 2010.03.20 szombat, 18:53:53 »


Sziasztok!

Új vagyok itt, de olvasgattam már a fórumot, a segítségeteket kérném és úgy látom sok a hozzáértő. 2001 - es 1,8 125 lovas ghiám van. Az a visszatérő gondom van, hogy a klímakompresszor a klíma teljesen kikapcsolt állapotában is félpercenként ki - be kapcsol. Voltam már Ford szervizbe, megbütykölték 2 hét múlva megint kezdte. Voltam specialistánál, ott is így jártam. Ha valakinek van ötlete köszönettel fogadom. Félek hogy hamar kárt csinál ez a jelenség. Mindenkinek köszönöm, és mindenkinek szép hétvégét! Üdv. András
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #22009 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 19:46:43 »

Sziasztok! Nemrég került a birtokomba egy 2.0 TDCI motoros kombi. 2004-es gyártás, 170.000 km-rel. Kb 10e km megtétele után most kezdett valami jelentkezni. Bővebben: elkezdett sírni a kuplungom, először csak sípolni majd egy kicsit zörögni is. Csak kinyomócsapágyat szeretném cseréltetni, mert a szerkezet működése és a tárcsa tökéletes. Viszont amiért most legfőképp írok, hogy segítséget vagy tanácsot szeretnék kérni az alábbi diagnózishoz:
Kb 160 a kocsi max sebessége, egyszerűen nem akar többet menni. A megvételkor 220-ig próbáltam, valami álom volt a gyorsulás 100-ról, most viszont egy jóképű szívódízel kadett lenyomna 140 felett. 1-4 sebességfokozatban szépen gyorsul, ahogy kell egészen 130-ig, viszont efelett teljes halál... Kb 90-100-as tempónál alkalmanként minimális rángatást észlelek, mintha a turbo ki-be kapcsolgatna. Ezt sem tudom mire vélni... A kocsit előttem premium gázolajjal használták 120e km-t (aztán követve a példát én is), szóval kannás burogatás és társai nem volt. Ezt a gyorsulásos dolgot most észleltem, lehet hogy már egy ideje ilyen az autóm, csak eddig nem tudtam róla. Most volt hosszabb utam, ahol hajtottam volna a paripát...
Minden építő jellegű hosszászólást szívesen fogadok és megköszönök! Mondjon valaki egy okosat, hogy mihez nyúljak (magamon kívül, mert az anélkül is megteszem :-))) )
Előre is köszi! Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
mk2
Vendég
« Új hozzászólás #22010 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 20:10:02 »

Sziasztok! Nemrég került a birtokomba egy 2.0 TDCI motoros kombi. 2004-es gyártás, 170.000 km-rel. Kb 10e km megtétele után most kezdett valami jelentkezni. Bővebben: elkezdett sírni a kuplungom, először csak sípolni majd egy kicsit zörögni is. Csak kinyomócsapágyat szeretném cseréltetni, mert a szerkezet működése és a tárcsa tökéletes. Viszont amiért most legfőképp írok, hogy segítséget vagy tanácsot szeretnék kérni az alábbi diagnózishoz:
Kb 160 a kocsi max sebessége, egyszerűen nem akar többet menni. A megvételkor 220-ig próbáltam, valami álom volt a gyorsulás 100-ról, most viszont egy jóképű szívódízel kadett lenyomna 140 felett. 1-4 sebességfokozatban szépen gyorsul, ahogy kell egészen 130-ig, viszont efelett teljes halál... Kb 90-100-as tempónál alkalmanként minimális rángatást észlelek, mintha a turbo ki-be kapcsolgatna. Ezt sem tudom mire vélni... A kocsit előttem premium gázolajjal használták 120e km-t (aztán követve a példát én is), szóval kannás burogatás és társai nem volt. Ezt a gyorsulásos dolgot most észleltem, lehet hogy már egy ideje ilyen az autóm, csak eddig nem tudtam róla. Most volt hosszabb utam, ahol hajtottam volna a paripát...
Minden építő jellegű hosszászólást szívesen fogadok és megköszönök! Mondjon valaki egy okosat, hogy mihez nyúljak (magamon kívül, mert az anélkül is megteszem :-))) )
Előre is köszi! Laci
Hali!

Valószínű,hogy a szokásos tdci hiba ,porlasztócsúcs,vagy  az elektromos turbó 150-200ezer km körül jönnek elő ezek a problémák.Az üzemanyagból mindegy milyet veszel mert az itt abszurdisztánban mindenhol gagyi,saját kocsiban is az első mol tankolás után adta meg magát az egyik csúcs addig a z angol üzemanyaggal hibátlanul működött .
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #22011 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 20:14:20 »

Először is nem szeretnélek elszomorítani, de egy kinyomócsapágy cserével nem úszod meg!!! falbav Ha zörög is, az a lendkerék végének a közeledtét jelenti!!  Egyébként is ajánlatos az egész kuplungszettet cserélni, mert általában az is eléggé elkopik ekorra és elég nagy meló a kuplungolás!!!
A kocsi húzásának a problémája számomra érthetetlen!!! Akár turbó, vagy turbócső probléma lenne, annak kisebb fokozatban is érezhető jele lenne. Füstöt látsz az autó után ilyenkor?? A sípolás lehet hogy nem is a kuplungból jön, hanem a turbócsöved luhas és kifúj!! De ezt kisebb fokozatban is érezni kellene!! Mindenesetre nem árt végignézni az összes turbócsövet, nem lukas-e valahol. Ha valahol olajfolyás van rajta, valószinü ott lessz a hiba!!


Sziasztok! Nemrég került a birtokomba egy 2.0 TDCI motoros kombi. 2004-es gyártás, 170.000 km-rel. Kb 10e km megtétele után most kezdett valami jelentkezni. Bővebben: elkezdett sírni a kuplungom, először csak sípolni majd egy kicsit zörögni is. Csak kinyomócsapágyat szeretném cseréltetni, mert a szerkezet működése és a tárcsa tökéletes. Viszont amiért most legfőképp írok, hogy segítséget vagy tanácsot szeretnék kérni az alábbi diagnózishoz:
Kb 160 a kocsi max sebessége, egyszerűen nem akar többet menni. A megvételkor 220-ig próbáltam, valami álom volt a gyorsulás 100-ról, most viszont egy jóképű szívódízel kadett lenyomna 140 felett. 1-4 sebességfokozatban szépen gyorsul, ahogy kell egészen 130-ig, viszont efelett teljes halál... Kb 90-100-as tempónál alkalmanként minimális rángatást észlelek, mintha a turbo ki-be kapcsolgatna. Ezt sem tudom mire vélni... A kocsit előttem premium gázolajjal használták 120e km-t (aztán követve a példát én is), szóval kannás burogatás és társai nem volt. Ezt a gyorsulásos dolgot most észleltem, lehet hogy már egy ideje ilyen az autóm, csak eddig nem tudtam róla. Most volt hosszabb utam, ahol hajtottam volna a paripát...
Minden építő jellegű hosszászólást szívesen fogadok és megköszönök! Mondjon valaki egy okosat, hogy mihez nyúljak (magamon kívül, mert az anélkül is megteszem :-))) )
Előre is köszi! Laci
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #22012 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 21:48:04 »

Üdv! Köszi a kommentet, elgondolkodtató!
Az a legfurább, hogy 130km/h-ig totál álomszerű a gép működése, nemhiába a 131Le. Minden fokozatban szedi a pacskert, nem is akárhogy... Mint Kresz tisztelő A-B jogsival rendelkező fiatal, általános a 120km/h utazósebesség 60-as táblánál is, de csak pályán szoktam ennyire tolni neki, ezért csak most tudtam megállapítani a tünetet. Ahogy elérem a 160-at, teljesen mindegy meddig nyomom a pedált, nem történik semmi... Érthetetlen... Első dolgom a MAF szenzor kitakarítása lesz, majd az EGR szelepé, utóbbi talán csere is egyben.
A kuplung témában gondolatom szerint ameddig a szerkezet finoman működik és a "tengelykapcsoló" :-) a teljes útjának 1/3-ádánál kezdődik az erőátvitel, addig felesleges szerkezetet és lendkereket cserélni. Véleményem szerint a kinyomócsapágy szárazonfutásának (emiatt egyben sz@arrákopásának) következtében hallom a sípoló hangot. De persze ez csak feltételezés, majd meglátjuk mit mond a doki, mikor a beteg a műtőasztalon lesz. Ha valaki tud mégvalamit, esetleg eszébe jut valami, szívesen olvasnám. Ja és egy veszprém környéki Ford-specialista telefonszáma igazán jókedvre tudna deríteni...
Üdv. Laci

Először is nem szeretnélek elszomorítani, de egy kinyomócsapágy cserével nem úszod meg!!! falbav Ha zörög is, az a lendkerék végének a közeledtét jelenti!!  Egyébként is ajánlatos az egész kuplungszettet cserélni, mert általában az is eléggé elkopik ekorra és elég nagy meló a kuplungolás!!!
A kocsi húzásának a problémája számomra érthetetlen!!! Akár turbó, vagy turbócső probléma lenne, annak kisebb fokozatban is érezhető jele lenne. Füstöt látsz az autó után ilyenkor?? A sípolás lehet hogy nem is a kuplungból jön, hanem a turbócsöved luhas és kifúj!! De ezt kisebb fokozatban is érezni kellene!! Mindenesetre nem árt végignézni az összes turbócsövet, nem lukas-e valahol. Ha valahol olajfolyás van rajta, valószinü ott lessz a hiba!!


Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #22013 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 21:54:49 »

Szia!
Nekem az ABS és ESP lámpa világít ugyanígy 2mp-ig és szintén csak hidegben 0 fok alatt. Ezek szerint már legalább ketten vagyunk, úgyhogy aggodalomra nincs ok! A 2.-at hála isten nem tapasztaltam... Üdv. Laci

Az 1. engem is nagyon érdekelne. Uigyan ez volt a szitu.
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #22014 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 22:14:04 »

Sziasztok! Nemrég került a birtokomba egy 2.0 TDCI motoros kombi. 2004-es gyártás, 170.000 km-rel. Kb 10e km megtétele után most kezdett valami jelentkezni. Bővebben: elkezdett sírni a kuplungom, először csak sípolni majd egy kicsit zörögni is. Csak kinyomócsapágyat szeretném cseréltetni, mert a szerkezet működése és a tárcsa tökéletes. Viszont amiért most legfőképp írok, hogy segítséget vagy tanácsot szeretnék kérni az alábbi diagnózishoz:
Kb 160 a kocsi max sebessége, egyszerűen nem akar többet menni. A megvételkor 220-ig próbáltam, valami álom volt a gyorsulás 100-ról, most viszont egy jóképű szívódízel kadett lenyomna 140 felett. 1-4 sebességfokozatban szépen gyorsul, ahogy kell egészen 130-ig, viszont efelett teljes halál... Kb 90-100-as tempónál alkalmanként minimális rángatást észlelek, mintha a turbo ki-be kapcsolgatna. Ezt sem tudom mire vélni... A kocsit előttem premium gázolajjal használták 120e km-t (aztán követve a példát én is), szóval kannás burogatás és társai nem volt. Ezt a gyorsulásos dolgot most észleltem, lehet hogy már egy ideje ilyen az autóm, csak eddig nem tudtam róla. Most volt hosszabb utam, ahol hajtottam volna a paripát...
Minden építő jellegű hosszászólást szívesen fogadok és megköszönök! Mondjon valaki egy okosat, hogy mihez nyúljak (magamon kívül, mert az anélkül is megteszem :-))) )
Előre is köszi! Laci

Saját tapasztalat: gázolaj szűrő csere. Nekem TIKKre ugyan ez volt a gond a mondival, hogy autópályán vettem észre, hogy 160-nál többet nem akar menni.. Ilyenkor télen gyorsabban telítődik a szűrő. Mindenek előtt azt cseréld ki.!

Üdv!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22015 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 22:22:45 »

Szia!
Nekem az ABS és ESP lámpa világít ugyanígy 2mp-ig és szintén csak hidegben 0 fok alatt. Ezek szerint már legalább ketten vagyunk, úgyhogy aggodalomra nincs ok! A 2.-at hála isten nem tapasztaltam... Üdv. Laci

ez a 2 mp nem lehet, hogy csak kontroll jelleggel világit... Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
béci
Vendég
« Új hozzászólás #22016 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 23:26:12 »

sziasztok, eddig sok érdekes és okos segítséget kaptam, sajnos még nem jött össze az autóvásárlás.

A véleményetekre lenne szükségem ( pro és contra ), a 2.0 literes TDCi és a 2.0 literes 16V benzin motor közötti pozitív és negatív véleményekre lennék roppant kíváncsi, mivel kissé elbizonytalanodtam a döntésemben.

Mire kell ügyelni 2.0 literes TDCi motor megvizsgálásakor, próbaút során ?

2001 és 2003 közötti évjáratok érdekelnek, 5 ajtós modell.

Türelmetlenül várom válaszaitok, köszönöm nektek....
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.21 vasárnap, 23:38:43 írta béci » Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22017 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 23:30:19 »

sziasztok, eddig sok érdekes és okos segítséget kaptam, sajnos még nem jött össze az autóvásárlás.

A véleményetekre lenne szükségem ( pro és contra ), a 2.0 literes TDCi és a 2.0 literes 16V benzin motor közötti poziív és negatív véleményekre lennék roppant kíváncsi, mivel kissé elbizonytalanodtam a döntésemben.

Türelmetlenül várom válaszaitok, köszönöm nektek....
ez itt a kérdés méh kasba nyúlással egyen értékű....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
béci
Vendég
« Új hozzászólás #22018 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 23:40:54 »

ez itt a kérdés méh kasba nyúlással egyen értékű....

Bocs, ezt nem igazán értem, kifejtenéd ? Cheesy
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22019 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 23:48:04 »

Bocs, ezt nem igazán értem, kifejtenéd ? Cheesy
az elmúlt évek folyamán ez a kérdés többször előjött... és igen éles vita kerekedett a végén, szomoru1  mert (olvasatom szerint) az lett a vége, hogy izlések és pofonok... mind a két típusnak megvannak az előnyei és hátrányai....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
béci
Vendég
« Új hozzászólás #22020 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 23:55:22 »

az elmúlt évek folyamán ez a kérdés többször előjött... és igen éles vita kerekedett a végén, szomoru1  mert (olvasatom szerint) az lett a vége, hogy izlések és pofonok... mind a két típusnak megvannak az előnyei és hátrányai....

melyek az előnyei hátrányai?

melyik motor karbantartása az olcsóbb ( általános karbantartást s beleértve ) ?

Erről mi a véleményetek ?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-3443243
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22021 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 00:12:37 »

melyek az előnyei hátrányai?

melyik motor karbantartása az olcsóbb ( általános karbantartást s beleértve ) ?

Erről mi a véleményetek ?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-3443243
A benzinest "olcsóbban " veszed meg.... drágább az üzem anyag..rövid utakon (város) robbanékonyabban megy...fogyasztása 10-11,5L
Pillangó szelepre figyelni kell 200e km környékén...ám ezt vájt fülű Zacci meg hallgatja/diagnosztizálja neked (egy bögre kávéval megfűzheted.. eplus2.)
TDCi? TDDC (nem igazán értek hozzá)  Roll Eyes
olcsóbb üzem anyag ország úton /autópályán markánsabb közlekedési tempó porlasztó csúcs csere 200e km körül, kuplungra odafigyelni.. EGR?  karban tartás... mikor megveszed az autót ezeket az szerviz költségeket mindenféleképpen kalkuláld bele az árba...
Mikor én az autót vettem az "első generációs" dízelekről lebeszéltek, mert a magyar MOL üzemanyagok nagyon kenesek..ezért a porlasztó csúcs nem igen bírják a strapát.... A menet teljesítménye dinamikája (ha belendül) akkor nincs párja, autópályán egy élmény...
Természetesen mind a két autó olyan amilyen.... ha valamelyiket is megveszed vedd tudomásul, hogy lesz mit rá költeni...
 vigyor3
valóban az ilyen konkrét kérdésekkel jobban célba érsz....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #22022 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 06:09:04 »

Szia!
Igaz, kb 3e km-rel ezelőtt volt olajcsere, akkor gázolajszűrőcsere is de most hogy mondod azóta nem is mentem pályára. Ma az első dolgom újat venni...
Köszi a tippet! Üdv. Laci

Saját tapasztalat: gázolaj szűrő csere. Nekem TIKKre ugyan ez volt a gond a mondival, hogy autópályán vettem észre, hogy 160-nál többet nem akar menni.. Ilyenkor télen gyorsabban telítődik a szűrő. Mindenek előtt azt cseréld ki.!

Üdv!
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22023 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 07:51:51 »

sziasztok, eddig sok érdekes és okos segítséget kaptam, sajnos még nem jött össze az autóvásárlás.

A véleményetekre lenne szükségem ( pro és contra ), a 2.0 literes TDCi és a 2.0 literes 16V benzin motor közötti pozitív és negatív véleményekre lennék roppant kíváncsi, mivel kissé elbizonytalanodtam a döntésemben.

Mire kell ügyelni 2.0 literes TDCi motor megvizsgálásakor, próbaút során ?

2001 és 2003 közötti évjáratok érdekelnek, 5 ajtós modell.

Türelmetlenül várom válaszaitok, köszönöm nektek....

A próbaúton vagy átvizsgálással nem lehet megállapítani, hogy mennyit kell majd az autóra költeni. A dízel inkább hosszútávon gazdaságos. Minél idősebb az autó, annál nagyobb valószínűséggel futhatsz bele nagy költségekbe. Ez leginkább a "korrekt" eladóknak köszönhető.
Szóval SZVSZ ha évi 10e km-t mész, akkor benzin, ha legalább 50-et akkor dízel (vagy gáz). A kettő között pedig mérlegelj. Ha belefutsz a csúcs, lendkerék, ékszíjtárcsa TDCi szentháromságba, az kb. 6 kiló. A turbó és nagynyomású szivattyú ritkábban hibásodik meg, de szintén költséges. A benzinesnél a szívósor egy százas.
A többi a szokványos kopó alkatrész, amiket fel lehet mérni.

És elég egy helyen feltenni a kérdést!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22024 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 08:12:33 »

Pillangó szelepre figyelni kell

A szívósorra.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #22025 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 08:34:24 »


Sziasztok!

Kérdésem a köv lenne.

Ma reggel észleltem, hogy amikor a kuplungot benyomom (még akkor is ha éppen hogy hozzáér a lában) vékony sikító hangot hallat. Ez mi lehet? Ha esetleg kinyomó csapágy, akkor a szétszedéskor mit érdemes még kicserélni?

THX a választ!

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #22026 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 08:54:26 »

Sziasztok!

Kérdésem a köv lenne.

Ma reggel észleltem, hogy amikor a kuplungot benyomom (még akkor is ha éppen hogy hozzáér a lában) vékony sikító hangot hallat. Ez mi lehet? Ha esetleg kinyomó csapágy, akkor a szétszedéskor mit érdemes még kicserélni?

THX a választ!




Hát valóban nagy az esély a kinyomóra!

Szerelők azt ajánlják, hogy célszerű egyben cserélni mindent: kinyomó, szerkezet,tárcsa,lendkerék. A szerelés az kb 5 óra hossza és ezért célszerű egyszerre cserélni ne kelljen többször fizetned.

A következő kérdésed az lesz ez kb. mennyibe fáj, erre olvass vissza a kuplung topickba.
 wave
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22027 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 09:32:00 »

A szívósorra.
jaja ez a pontos megnevezés... worship wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #22028 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 09:43:00 »


Hát valóban nagy az esély a kinyomóra!

Szerelők azt ajánlják, hogy célszerű egyben cserélni mindent: kinyomó, szerkezet,tárcsa,lendkerék. A szerelés az kb 5 óra hossza és ezért célszerű egyszerre cserélni ne kelljen többször fizetned.

A következő kérdésed az lesz ez kb. mennyibe fáj, erre olvass vissza a kuplung topickba.
 wave


Ez szinte biztos? Más nem lehet a hiba?

Az autóban 278.000 km van, én 105.000 vettem (valósan) és még sosem volt a kuplunghoz nyúlva, viszont a szerkezet szerintem hibátlanul műxik.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #22029 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 10:17:34 »

Sziasztok!

Visszatérő problémám van egy 115Le-s TDCI motorral kapcsolatban.
A jelenség az, hogy indítás után a motor szabálytalanul, egyenetlenül jár , olyan mintha "kihagyna" a motor.
Ezt csak hidegen észlelni , kb. 3-5 perc járás után teljesen megszűnik.
Gázadásra normálisan reagál.Nem füstöl , nyomaték,erő megvan.
Az üa. szűrő esetleges levegősödését már kizártam, egyéb ötletem nincs.
Örömmel fogadok minden tanácsot!
Köszönöm.

Zs@
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #22030 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 10:35:41 »

melyek az előnyei hátrányai?

melyik motor karbantartása az olcsóbb ( általános karbantartást s beleértve ) ?

Erről mi a véleményetek ?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-3443243

Hali!

Látom már régóta keresgélsz, és még nem találtad meg a megfelelőt.

Igazából ezt "mi" sem fogjuk tudni megmondani neked, hogy ez vagy az jó vagy nem.

Ha elfogadsz egy személyes tapasztalatot, én úgy vettem hogy kinéztem hogy milyet is akarok, mind árban, mind motor, felszereltség. Ez a 2.0 benzines Ghia volt. Kinéztem 4-5-öt Pesten, a legszimpatikusabbal kezdtem, de az már szemrevételezésnél megbukott. Jött a 2. kiszemelt, külsőre tökéletes, kereskedőnek mondtam hogy elvinném egy általam kinézett szervízbe állapotfelmérésre. Így is történt, szervízbe be, ott komplet állapotfelmérés motordiagnosztikával, aztmondták jó. Ekkor irány a szervízkönyvében szereplő Ford szalon, ahol utánaérdeklődtem hogy valóban itt volt-e szervizelve az autó, készségesek voltak, megmondták mikor mi volt cserélve. Ez egyezett a szervízkönyvben szereplő adatokkal, úgyhogy visszamentem a kereskedésbe, és megvettem. Röviden ennyi, és szerintem Te is valami hasonlóra törekedj. Wink integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #22031 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 10:43:04 »


Ez szinte biztos? Más nem lehet a hiba?

Az autóban 278.000 km van, én 105.000 vettem (valósan) és még sosem volt a kuplunghoz nyúlva, viszont a szerkezet szerintem hibátlanul műxik.


Nézd egy kuplung általában 180E után cserés, de ez használattól függ lehet ez sokkal rövidebb is, ha még nem volt cserélve akkor szinte biztos, hogy ezt kell most tenned.
A szerkezet és a tárcsa, illetve a kinyomó nem olyan " nagy " tétel, az árba a nyomós az a lendkerék. Lehet nem kellene mindent cserélned, de ahogy írtam nem olcsó a csere javítási költsége ( kb.20-40E) és ha mondjuk csak kinyomót cserélsz és utána 2000km után meghal a szerkezet vagy elkezd csúszni a kuplung a tárcsa miatt vagy hangja lesz a lendkeréknek akkor újra ki kell fizetned a szerelési költséget!

Ezért célszerű az egész egybe történő cseréje! worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22032 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 10:49:05 »

Sziasztok!

Visszatérő problémám van egy 115Le-s TDCI motorral kapcsolatban.
A jelenség az, hogy indítás után a motor szabálytalanul, egyenetlenül jár , olyan mintha "kihagyna" a motor.
Ezt csak hidegen észlelni , kb. 3-5 perc járás után teljesen megszűnik.
Gázadásra normálisan reagál.Nem füstöl , nyomaték,erő megvan.
Az üa. szűrő esetleges levegősödését már kizártam, egyéb ötletem nincs.
Örömmel fogadok minden tanácsot!
Köszönöm.

Zs@

MAF szenzor tisztítás, hengerfej hőfok jeladó szenzor ell., railnyomás szenzor ell., szivattyú nyomásállító szelep tisztítás, hideg motornál rail nyomás és visszafolyás mérés, porlasztócsere. Kb ennyi. Sorrend olcsótól a drágáig.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
béci
Vendég
« Új hozzászólás #22033 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 12:10:24 »

köszönöm szépen a hozzászólásokat, tanácsokat.

Elnézést amiért több helyre írtam ugyanazt a hozzászólást, nem teszem többet Cheesy
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #22034 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 15:52:29 »

Le akarom cserélni az acélfelni kerékanyákat, de az egyik netes alkatrészszállítónál csak cikkszámok vannak, ezért nem merem megrendelni.
A 350 Ft/db ár jónak tűnik, mert máshol 500 Ft-ért láttam, és kerekenként 5, összesen 20 db kell gun (De jó, hogy nem 6 vagy 7 csavarosra tervezték, de még nemsokára bekövetkezhet gun)
Miért is kellett átállni a 4 anyásról 5 anyásra?

Szóval az MK3-as kerékanyák méretét tudja valaki?
Talán ez volna a mérete?
Kötőelem Kerékanya 12x1,5 zárt anya, fej:21, (PC61)
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22035 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 15:57:33 »

Le akarom cserélni az acélfelni kerékanyákat, de az egyik netes alkatrészszállítónál csak cikkszámok vannak, ezért nem merem megrendelni.
A 350 Ft/db ár jónak tűnik, mert máshol 500 Ft-ért láttam, és kerekenként 5, összesen 20 db kell gun (De jó, hogy nem 6 vagy 7 csavarosra tervezték, de még nemsokára bekövetkezhet gun)
Miért is kellett átállni a 4 anyásról 5 anyásra?

Szóval az MK3-as kerékanyák méretét tudja valaki?
Talán ez volna a mérete?
Kötőelem Kerékanya 12x1,5 zárt anya, fej:21, (PC61)

nézd meg a mcguard honlapján a kerékőröknél a paramétereket szerintem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #22036 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 16:26:04 »

MAF szenzor tisztítás, hengerfej hőfok jeladó szenzor ell., railnyomás szenzor ell., szivattyú nyomásállító szelep tisztítás, hideg motornál rail nyomás és visszafolyás mérés, porlasztócsere. Kb ennyi. Sorrend olcsótól a drágáig.

Köszönöm a válaszodat, akkor elkezdem a legolcsóbbal!

Üdv,

Zs@
Naplózva
Doncsa
Vendég
« Új hozzászólás #22037 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 16:28:19 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy egy törött 2001/9-havi 1999 cm³- 145Le mondeóbol a futőmű illetve a kormánymű alkatrészek jók e a 2002/6. havi 1.8 125Le erős mondeóhoz?!
Vagy a motoron kívűl és a váltón kívűl semmi külömbség?!
Segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #22038 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 16:43:27 »

MAF szenzor tisztítás, hengerfej hőfok jeladó szenzor ell., railnyomás szenzor ell., szivattyú nyomásállító szelep tisztítás, hideg motornál rail nyomás és visszafolyás mérés, porlasztócsere. Kb ennyi. Sorrend olcsótól a drágáig.

Ja , az enyémben nincs MAF szenzor.
Ez lehetséges?
2005.02.hó

Zs@
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22039 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 17:16:10 »

Ja , az enyémben nincs MAF szenzor.
Ez lehetséges?
2005.02.hó

Zs@

tekintve hogy 115le, igen. De akkor fix geometriás turbó van rajta.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22040 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 17:49:13 »

MAF szenzor tisztítás, hengerfej hőfok jeladó szenzor ell., railnyomás szenzor ell., szivattyú nyomásállító szelep tisztítás, hideg motornál rail nyomás és visszafolyás mérés, porlasztócsere. Kb ennyi. Sorrend olcsótól a drágáig.
Van még olcsóbb megoldás: magától elmúlik. Nálam ez történt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #22041 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 18:11:36 »

Nézd egy kuplung általában 180E után cserés, de ez használattól függ lehet ez sokkal rövidebb is, ha még nem volt cserélve akkor szinte biztos, hogy ezt kell most tenned.
A szerkezet és a tárcsa, illetve a kinyomó nem olyan " nagy " tétel, az árba a nyomós az a lendkerék. Lehet nem kellene mindent cserélned, de ahogy írtam nem olcsó a csere javítási költsége ( kb.20-40E) és ha mondjuk csak kinyomót cserélsz és utána 2000km után meghal a szerkezet vagy elkezd csúszni a kuplung a tárcsa miatt vagy hangja lesz a lendkeréknek akkor újra ki kell fizetned a szerelési költséget!

Ezért célszerű az egész egybe történő cseréje! worship

Köszönöm a választ..! eljen

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #22042 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 19:31:35 »

Le akarom cserélni az acélfelni kerékanyákat, de az egyik netes alkatrészszállítónál csak cikkszámok vannak, ezért nem merem megrendelni.
A 350 Ft/db ár jónak tűnik, mert máshol 500 Ft-ért láttam, és kerekenként 5, összesen 20 db kell gun (De jó, hogy nem 6 vagy 7 csavarosra tervezték, de még nemsokára bekövetkezhet gun)
Miért is kellett átállni a 4 anyásról 5 anyásra?

Szóval az MK3-as kerékanyák méretét tudja valaki?
Talán ez volna a mérete?
Kötőelem Kerékanya 12x1,5 zárt anya, fej:21, (PC61)

Szia!

A méret jó, amit írtál. Küldtem egy anyagot az e-mail címedre, ott tudod ellenőrizni.

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22043 Dátum: 2010.03.23 kedd, 08:18:26 »

Fel szeretném hívni a fórumozók, és a kevésbé hozzá értők figyelmét, hogy a fórumon egy többek által is "ismert" ember sikeresen átvert porlasztócsúcs témában, így amikor valaki Pcs-t árul és azt valaki elmegy megvenni, akkor rendkívül legyen körültekintő, annak ellenére is, hogy persze árban jóval olcsóbban vásárol mint a szakboltban!
Az én történetem tavaly szeptemberre nyúlik vissza, mikor is itt a fórumon többek tanácsára megkerestem "Quest" vagy "FOX" (ki hogy ismeri), fórumtagot, Pcs vásárlással kapcsolatban. (Csak megjegyzem, hogy többen vásároltak már nála és nem jelezték, hogy baj lett volna...lehet nekem sikerült a balekot eljátszanom, mert az üzleteim során próbálok korrekt lenni!) Kérdésemre tudott adni 4db csúcsot, melyeket a Pólus center mellett vettem meg, ahol teljesen korrektnek tűnt az emberke. A cucc 4db ford dobozban volt, amiből 1 teljesen origi zacskóban volt, míg a másik három bontott volt, de "jóhiszeműen" azt gondoltam, hogy csak meg lett mutatva, vagy akármi...
Sajnos a múlt héten amikor be szerettem volna rakatni az autóba (eddig nem volt baj a gyári csúcsokkal), akkor Vik ránézett és közölte, hogy az említett 3db csúcs egész biztos használt és ráadásul nem is az autóba való! Ezt még aznap telefonon jeleztem az úriembernek, aki azt kérte, hogy szombaton mondjam meg csúcsokon levő számokat, mert Ő minden eladott csúcs számát felírja. A csavar az az egészben, hogy szombaton már "a hívott számon előfizető vagy szolgáltatás nem kapcsolható" szöveg fogadott, és ez a mai napig így van! Írtam több SMS-t is de semmi válasz nem jött, és sajnos mivel itt a fórumon sem tag már (ki tudja miért leiratkozott), így elérni sem tudom sehogy. Vártam egész a mai napig hátha jelentkezik, de úgy gondolom ez már csak szép álom, így sikerült 120.000.-ot buknom!
Mivel itt a fórumon is többször hirdetett kuplung, kinyomó, lendkerék, porlasztó, stb. témakörben, így elég sokan ismerték Őt, és több ember is értetlenül áll a történtek előtt, de ettől még a dolog megtörtént!  levele

Figyeljetek oda vásárláskor, és a lehetőségekhez képest biztosítsátok be magatokat, ne járjatok hasonlóan mint én! Az aki pedig nem ért hozzá, ne egyedül menjen vásárolni, vigyen egy "hozzá értő" szakit, aki ránézésre megmondja a kétes motyó állapotát!
A hozzászólást okulás képen több topicba is kiteszem...

ui: Amennyiben olvassa a hozzászólást és csak valamilyen egyéb ok miatt nem tudom elérni, és hajlandó kapcsolatot létesíteni velem, és megoldja  a problémát, akkor természetesen elnézést kérek tőle itt a nyilvánosság előtt, de addig is  levele gun Angry

Miklós
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22044 Dátum: 2010.03.23 kedd, 08:24:46 »

Fel szeretném hívni a fórumozók, és a kevésbé hozzá értők figyelmét....

Nagyon sajnálom. Sajnos egyre több ilyen sztorira derül fény...

Esetleg van valami írásos nyoma annak, hogy Te xy-al üzleteltél, és pcsúcsokat vettél tőle? Akár egy e-mail, a számlát, vagy adásvételit már meg sem merem kérdezni.

Érdemes lenne feljelenteni... 120e Ft az azért kőkeményen bűncselekmény kategória...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22045 Dátum: 2010.03.23 kedd, 08:36:08 »

Szia,

van pár privát e-mail váltásom, de ebből nem derül ki sok okos dolog, legalább is bizonyíthatóan, hogy megvettem a pcs-ket. Számlát természetesen nem kaptam, nem is kértem, de ebben az árban valószínű nem is lett volna, és mivel jóhiszemű vagyok, (megbízom az emberekbe, bár elég kétkedő típus vagyok) és többen jót mondtak az emberről így meg sem fordult a fejemben, hogy bármi baj lenne.
Egyenlőre várok kicsit, lehet tényleg előkerül és kiderül, hogy valami félreértés okán nem tudom elérni és nem is jelentkezik (vagy naív vagyok), ha nem akkor meglátom mit tudok tenni....
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #22046 Dátum: 2010.03.23 kedd, 09:44:42 »

Sziasztok.hatha itt tudna valaki segiteni.
A za gondom ,h futyol a turbom.A turbina tengelye nem kotyog,es a legerdekesebb az az ,h ha leveszem illetve kiiktatom a vakumcsovet akkor,nem csinalya a jelenseget.De mihejt visszateszem,es elkezd tolteni a turbo ,mar is futyol be.Ero van az autoba az nem gond.Nem fustol abszolut.Szerintem valami vana  avaltozo geometrias szarsaggal.Mit lehet ileyenkor csinalni.Vegyem le a turbot es szeggyem szet,es pucolyam meg?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #22047 Dátum: 2010.03.23 kedd, 11:32:32 »

Sziasztok!

Gondom a következő, hátha vki tud megoldást a problémára esetleg járt már hasonló cipőben.

Hetente kb. 3-4dl vizet kell utána töltenem a víztartályba. Hétvégén bemásztam a kocsi alá, hogy
kizárjam a hengerfej, gátrepedés témát. A tartály alatti rész (vízpumpa környéke) tök nedves volt minden vízcsővel együtt, a vezető
oldalon pedig száraz volt a kocsi alja. Van egy vastag textil borítású cső az tök nedves volt. Lehetséges, hogy
az van megrepedve és abból szivárog a víz? Mennyire Mondeo betegség ez, hogy a vízcsövek elöregszenek vagy a Vízpumpánál
szivároghat?

Előre is THX a válaszokat!
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #22048 Dátum: 2010.03.23 kedd, 13:13:05 »

hali, azt szeretném kérdezni ESP-t mikortól raktak a mondeókbe mert /amint lát6ó/ az enyímé 2001-es mk3 ghia (dzsihád) de full-full. Na jó mondjuk  a bűr +az ottomatta váltó hiányzik, de minden más benne van, ez a hogyishíjják akkor még nem létezett?
Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #22049 Dátum: 2010.03.23 kedd, 13:44:55 »

Van még olcsóbb megoldás: magától elmúlik. Nálam ez történt.

Sziasztok!

Nekem is elmúlt magától, de amíg megvolt, borzasztóan idegesített. Enyém is 115 LE-s.
Remélem nem jön vissza sosem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 434 435 436 437 438 439 440 [441] 442 443 444 445 446 447 448 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.