Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 13:41:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
466
467
468
469
470
471
472
[
473
]
474
475
476
477
478
479
480
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24628426 alkalommal)
Petya
és 42 vendég van a témában
petvi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23600 Dátum:
2010.07.27 kedd, 21:39:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.07.27 kedd, 21:36:08
Akkor ha ráadod a gyújtást nincs is vissza jelzés???Nekem ESP-vel van együtt.Akkor ha nincs tényleg hazudtak!!!!
Esp visszjelzésem van, csak azt hittem külön van az asr-nek is. Ha egy visszajelzője van akkor ok. Nagyon kezdő vagyok még az ilyen sok elektronikával megáldott kocsik világába azért érdeklődök
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23601 Dátum:
2010.07.27 kedd, 21:44:25 »
Idézetet írta: petvi - 2010.07.27 kedd, 21:39:26
Esp visszjelzésem van, csak azt hittem külön van az asr-nek is. Ha egy visszajelzője van akkor ok. Nagyon kezdő vagyok még az ilyen sok elektronikával megáldott kocsik világába azért érdeklődök
Közös visszajelzője van
Naplózva
petvi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23602 Dátum:
2010.07.27 kedd, 21:56:51 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.07.27 kedd, 21:44:25
Közös visszajelzője van
Köszi:)
Biztos fogok még hasonló jókat kérdezni
Amúgy soha nem volt fordom és dieselem se
Ez a forum nagyon korrekt, és úgy látom pörög is. Gratula mindenkinek!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23603 Dátum:
2010.07.27 kedd, 22:05:26 »
Idézetet írta: petvi - 2010.07.27 kedd, 21:56:51
Köszi:)
Biztos fogok még hasonló jókat kérdezni
Amúgy soha nem volt fordom és dieselem se
Ez a forum nagyon korrekt, és úgy látom pörög is. Gratula mindenkinek!
Én is így kezdtem 4 hónapja és sokat tanultam.Mindig olvass el sokmindent megéri.Üdv közöttünk!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23604 Dátum:
2010.07.27 kedd, 22:16:55 »
Idézetet írta: petvi - 2010.07.27 kedd, 21:56:51
Köszi:)
Biztos fogok még hasonló jókat kérdezni
Amúgy soha nem volt fordom és dieselem se
Ez a forum nagyon korrekt, és úgy látom pörög is. Gratula mindenkinek!
Légyszi írd a profilodba bele,hogy milyen a verda!!!Ez az aláírásod mint mindenkinek.
Meg kép ha márvan róla.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.27 kedd, 22:19:39 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23605 Dátum:
2010.07.27 kedd, 22:34:53 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.07.27 kedd, 16:56:33
Szia
Nem akarlak elkeseríteni, de tudtommal a gyári is Sachs
. Nekem a hátsókat kellett cserélni 180ekm-nél, az elsőket majd csak ősszel, mert még 70%-osak, szóval pont határ eset.
Üdv
Csaba
Nem keserít el, inkább tanulságos.
A rendelhető készletben 4 féle típus volt: gyári Ford, Sachs, meg 2 másik "márka". Lehet, hogy Koni vagy Bilstein? Mindegy.
Lehet, hogy a gyári Ford és a Sachs valójában ugyanaz, de a hatás kedvéért másféle csomagolásban küldik...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.27 kedd, 22:42:25 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23606 Dátum:
2010.07.27 kedd, 22:52:35 »
Idézetet írta: KotiPapa - 2010.07.26 hétfő, 15:46:50
Üdv mindenkinek
Nem tudja valaki hol lehet itthon ilyen, vagy ehhez hasonló küszöbdíszt találni MK3-ra? és egyáltalán lehet-e...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Mondeo-Mk3-Stainless-Steel-Scuff-Plate-Door-Sill-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem335b17d98fQQitemZ220571621775QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#shId
előre is köszönöm!
Nekem is tetszik, de gyanús, hogy ez csak egy viszonteladó. Az eredeti ár sokkal kisebb lehet. MIért?
Mert az 5. képen a fehér dobozon a gyártó webcíme feketével ki van törölve
hogy a közvetlen árat ne tudjuk ezzel összevetni
Nem kéne annyi Columbót néznem
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Nyiri
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23607 Dátum:
2010.07.28 szerda, 08:49:14 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-4024554
Ez nagyon szép csak fura hogy faceliftes a hátsó lámpája. Vagy az évjárat nem stim. Nagyon olcso is.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23608 Dátum:
2010.07.28 szerda, 09:42:18 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.07.28 szerda, 08:49:14
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-4024554
Ez nagyon szép csak fura hogy faceliftes a hátsó lámpája. Vagy az évjárat nem stim. Nagyon olcso is.
Élj a gyanúperrel. Mondjuk újabb hátsó lámpát és hűtőrácsot később tettek rá, ami fel is dobta, de a kerek ködlámpa facelift előtti. Úgy látom, Tiszaújvárosba hordták zöldkártyára az elmúlt 2 évben, 9 éves a kocsi, az ára kb. rendben van akkor, szerintem. Legalább a rendszámát nem takarták le...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.28 szerda, 10:06:27 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23609 Dátum:
2010.07.28 szerda, 10:06:41 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.07.27 kedd, 16:56:33
...mert még 70%-osak, szóval pont határ eset....
Hogy mi van? Hány %-nál érdemes/kell cserélni a lenygécsillapítókat? Milyen aranyszabályok vannak?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23610 Dátum:
2010.07.28 szerda, 10:20:29 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.07.27 kedd, 22:52:35
Nekem is tetszik, de gyanús, hogy ez csak egy viszonteladó. Az eredeti ár sokkal kisebb lehet. MIért?
Mert az 5. képen a fehér dobozon a gyártó webcíme feketével ki van törölve
hogy a közvetlen árat ne tudjuk ezzel összevetni
Nem kéne annyi Columbót néznem
Nekem van gyári, és faszán rohad alatta a küszöb.
Eddig akiét láttam, mind ezt csinálta. elektrokémiai korrózió.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23611 Dátum:
2010.07.28 szerda, 10:49:31 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.07.28 szerda, 10:06:41
Hogy mi van? Hány %-nál érdemes/kell cserélni a lenygécsillapítókat? Milyen aranyszabályok vannak?
Hali
Általában azt mondják, hogy 40%-nál kell cserálni. Nekem a hátulja 70% alatt már egy hirtelenebb fordulóba belengett. Ezért hátul már ekkor cseréltem. Elől megvárom a 60%-ot. Most már egy fekvőrendörnél az eleje kicsit mélyebbre rugózik mint szeretném. Szóval szerintem 70% hátsó, 60% első esetében csere.
Üdv
Csaba
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 865
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23612 Dátum:
2010.07.28 szerda, 11:01:01 »
Valami atok lehet velem.
Reggel rangatozva indult el a kocsi. Goromban lepadloztam erre egy akkora fustfelhot eresztett ki magabol, hogy csodalom nem hivtak ki a tuzoltokat miatta. Lehetseges, hogy el volt valami dugulva? Es ily modon szabadultam meg tole?
Viszont palyan arra lettem figyelmes, hogy amikor nyomom a gazpedalt valamifele ciripelo vekony hangot lehet hallani a motorter felol. Mintha valami hozzaerne valamihez. Az erdekes az hogy csak olyan 1500 -as fordulattol lehet hallani. Illetve ha finoman nyomom a gazpedalt alig hallhato. Azonban ha dinamikusan kozlekedek ez a hang sokkal jobban felerosodik.
Megaltam megnezni mi lehet a gond. Sebessegbol kiveve ez a hang teljesen megszunik. Vagy legalabis nem produkalta nekem.
Vagyis ha siman uresben lenyomtam a gazpedalt nem hallottam semmi ilyesmit....
Elegge nyugtalanit a hang es nem akarom hogy a kocsinak baja legyen.
Van valami otletetek ezzel kapcsolatban.
Vagy jelentkezzek be Vik -nel biztos ami fix alapon?
Elore is kosz,
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23613 Dátum:
2010.07.28 szerda, 11:32:08 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.07.28 szerda, 10:49:31
Hali
Általában azt mondják, hogy 40%-nál kell cserálni. Nekem a hátulja 70% alatt már egy hirtelenebb fordulóba belengett. Ezért hátul már ekkor cseréltem. Elől megvárom a 60%-ot. Most már egy fekvőrendörnél az eleje kicsit mélyebbre rugózik mint szeretném. Szóval szerintem 70% hátsó, 60% első esetében csere.
Üdv
Csaba
Szerintem a 70% az a gyári állapot. A % érték a mérésben nem a lengéscsillapító "kopását" jelenti, hanem a kerék minimális talpponti nyomását a nyugalmi állapothoz képest. Az pedig ingadozik, hiszen van rugózás. A 0% jelenti azt, ha a mérés során a mért kerék épp elpattanáshatáron van.
Az új lengéscsillapító nem 100%-os.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23614 Dátum:
2010.07.28 szerda, 11:38:52 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.07.28 szerda, 11:32:08
Szerintem a 70% az a gyári állapot. A % érték a mérésben nem a lengéscsillapító "kopását" jelenti, hanem a kerék minimális talpponti nyomását a nyugalmi állapothoz képest. Az pedig ingadozik, hiszen van rugózás. A 0% jelenti azt, ha a mérés során a mért kerék épp elpattanáshatáron van.
Az új lengéscsillapító nem 100%-os.
Szia
Én ezt a %-ot a mérésnél a gyári értékhez viszonyítva értettem. vagyis ha a gyári érték 70%-ánál tart a görbe. Ez nem egy szám, hanem a mért értékek a gyári értékre vetített átlaga (nálam).
Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23615 Dátum:
2010.07.28 szerda, 11:44:21 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.07.28 szerda, 11:01:01
Valami atok lehet velem.
Reggel rangatozva indult el a kocsi. Goromban lepadloztam erre egy akkora fustfelhot eresztett ki magabol, hogy csodalom nem hivtak ki a tuzoltokat miatta. Lehetseges, hogy el volt valami dugulva? Es ily modon szabadultam meg tole?
Viszont palyan arra lettem figyelmes, hogy amikor nyomom a gazpedalt valamifele ciripelo vekony hangot lehet hallani a motorter felol. Mintha valami hozzaerne valamihez. Az erdekes az hogy csak olyan 1500 -as fordulattol lehet hallani. Illetve ha finoman nyomom a gazpedalt alig hallhato. Azonban ha dinamikusan kozlekedek ez a hang sokkal jobban felerosodik.
Megaltam megnezni mi lehet a gond. Sebessegbol kiveve ez a hang teljesen megszunik. Vagy legalabis nem produkalta nekem.
Vagyis ha siman uresben lenyomtam a gazpedalt nem hallottam semmi ilyesmit....
Elegge nyugtalanit a hang es nem akarom hogy a kocsinak baja legyen.
Van valami otletetek ezzel kapcsolatban.
Vagy jelentkezzek be Vik -nel biztos ami fix alapon?
Elore is kosz,
hát hogyha ugyan arra a hangra gondolunk, és füst is van, akkor szerintem elhasadt az egyik turbócsöved. nézd végig őket, kb 10 perc, és ha nem akkor lehet keresgélni másfele. olyat keress, ami poros és olajos is, ott lesz kiszakadva. tddi-n főleg a szívósor végén lévő 90°-os elem szokott hasadni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 865
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23616 Dátum:
2010.07.28 szerda, 12:28:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.28 szerda, 11:44:21
hát hogyha ugyan arra a hangra gondolunk, és füst is van, akkor szerintem elhasadt az egyik turbócsöved. nézd végig őket, kb 10 perc, és ha nem akkor lehet keresgélni másfele. olyat keress, ami poros és olajos is, ott lesz kiszakadva. tddi-n főleg a szívósor végén lévő 90°-os elem szokott hasadni
Erre eleg ha egyesevel vegignezem a turbobol jovo csovet?
Vagy le is kell oket egyesevel szerelni es ugy megnezni?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23617 Dátum:
2010.07.28 szerda, 12:29:52 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.07.28 szerda, 11:38:52
Szia
Én ezt a %-ot a mérésnél a gyári értékhez viszonyítva értettem. vagyis ha a gyári érték 70%-ánál tart a görbe. Ez nem egy szám, hanem a mért értékek a gyári értékre vetített átlaga (nálam).
Üdv
Csaba
Sejtettem, hogy úgy értetted, de nem azt jelenti. Korábban már belinkeltem egy leírást a mérésről. Most nem keresném meg.
Ma cserélik a hátsó gátlóimat, majd megmondom, hogy mit mértek utána.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23618 Dátum:
2010.07.28 szerda, 12:30:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.28 szerda, 10:20:29
Nekem van gyári, és ***án rohad alatta a küszöb.
Eddig akiét láttam, mind ezt csinálta. elektrokémiai korrózió.
nekem is van de meg nem vettem eszre semmi korroziot, igaz nem is nezegettem ;-)
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23619 Dátum:
2010.07.28 szerda, 12:31:36 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.07.28 szerda, 12:28:14
Erre eleg ha egyesevel vegignezem a turbobol jovo csovet?
Vagy le is kell oket egyesevel szerelni es ugy megnezni?
Nézd át de nagyon alaposan!
Steklámpa és kis tükör sem árt, hogy alá és mögé láss minden hajlatnak, légy kínosan alapos! Minden irányból minden csőnek minden centiméterét! Akkor látunk olajnyomot, ha egy szomszédos elemre fúj ki, szerencsére ez gyakoribb. Ha lefelé fúj ki, nem lesz olajnyom. Meg kell találnod a repedést, ha van.
Ha nincs nyom, akkor megfontolandó, hogy jelentkezz be Viknél, talán több ismeretlenes az egyenleted.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.28 szerda, 12:40:23 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23620 Dátum:
2010.07.28 szerda, 15:08:42 »
Lengéscsillapitó mérés elve:
Megméri a kerék statikus terhelést, majd felpörgeti a motorokat és szabadon hadja. Minden személyautó sajátfrekvenciája 0-25HZ és kb 20 másodperc alatt állitja meg a padot,és ebben a tartományban méri a legkisebb maradó talpnyomást, ami az adott kerékhez tartozó súlyhoz százalékosan számitja ki.
A kerekeken mért maradó talperő a kormányzott kerekeken nem lehet kevesebb mint a statikus kerékterhelés 40%-a, nem kormányzott kerekeken pedig 20%-a.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23621 Dátum:
2010.07.28 szerda, 15:38:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.07.28 szerda, 15:08:42
Lengéscsillapitó mérés elve:
Megméri a kerék statikus terhelést, majd felpörgeti a motorokat és szabadon hadja. Minden személyautó sajátfrekvenciája 0-25HZ és kb 20 másodperc alatt állitja meg a padot,és ebben a tartományban méri a legkisebb maradó talpnyomást, ami az adott kerékhez tartozó súlyhoz százalékosan számitja ki.
A kerekeken mért maradó talperő a kormányzott kerekeken nem lehet kevesebb mint a statikus kerékterhelés 40%-a, nem kormányzott kerekeken pedig 20%-a.
Én is erre gondoltam, csak nem sikerült ilyen szépen megfogalmaznom.
Kicserélték a hátsó lengéscsillapítóimat, így most 40 helyett 60%-os az eredmény. Állítólag a hátsó fékem is jó végre.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23622 Dátum:
2010.07.28 szerda, 16:44:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.07.28 szerda, 15:08:42
Lengéscsillapitó mérés elve:
Megméri a kerék statikus terhelést, majd felpörgeti a motorokat és szabadon hadja. Minden személyautó sajátfrekvenciája 0-25HZ és kb 20 másodperc alatt állitja meg a padot,és ebben a tartományban méri a legkisebb maradó talpnyomást, ami az adott kerékhez tartozó súlyhoz százalékosan számitja ki.
A kerekeken mért maradó talperő a kormányzott kerekeken nem lehet kevesebb mint a statikus kerékterhelés 40%-a, nem kormányzott kerekeken pedig 20%-a.
Én nem vagyok ennyire szakszerű
Nomeg én az értékeket hasonlítom össze a gyárival amit a masinából kinyomtatnak és ... (ezt már megírtam)
Üdv
Csaba
Naplózva
rebb
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23623 Dátum:
2010.07.28 szerda, 18:34:53 »
Sziasztok.
Vonóhorog vizsgáztatásával kapcsolatosan kérnék segítséget.
Adott egy 2002-es TDCI kombi autó, vettem Bosal vonóhorgot 1800Kg-osat, de a vizsgáztató állomáson csak 1330Kg-ot engedélyeztettek max. vontatni.
Kértem egy igazolást a FORD Magyarországtól, hogy az autó mennyit húzhat maximum, és ők nagyon segítőkészek voltak, küldtek is egy pecsétes igazolást, hogy az autó a típusbizonyítványa szerint 1800Kg-ot húzhat.
Bevittem a vizsgaállomásra és szó szerint elhajtottak, és törüljem ki a Se...em a papírral, ők már ezen akkor sem változtatnak.
Kíváncsi lennék, hogy másnál mennyi a max vontatható tömeg, amit a forgalmija megenged.
Üdv:
Naplózva
rebb
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23624 Dátum:
2010.07.28 szerda, 19:13:42 »
Idézetet írta: rojam - 2010.07.28 szerda, 19:06:07
Nekem is 1330-at írtak be a forgalmiba.
Jelentősége csak akkor van a dolognak, ha van "E" kategóriás jogsid, mert anélkül úgysem vontathatnál többet.(pontosabban 1335-öt
)
A jogsival nincs probléma A-tól E-ig megvan mind.
Igazándiból a kérdés az, hogy ha a FORD azt mondja, hogy a jármű típusbizonyítványa szerint 1800Kg a max vontathatóság, akkor a vizsgaállomás miért korlátozza 1330Kg-ra?
Kinek van igaza?
És ha FORD-nak van igaza, azt hogy tudnám érvényesíteni?
Más fórumon azt írták, hogy a típusbizonyítvány az SZENTÍRÁS.
Üdv:
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23625 Dátum:
2010.07.28 szerda, 19:17:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.07.27 kedd, 21:14:24
A személygépjármű vezetőjében....
Nem mondtam, hogy nem nyomtam előtte. Sőt azzal kezdtem, hogy betartom a sebesség határokat és optimálisan vezetek.
Apropó, szerintem amúgy ez nem hiba a vezetőben. Mert ha éppen én durván akarok menni és nyomom a kanyarban meg ahol tudom, az még nem gáz. Ha veszélyeztetek másokat az a gáz. szóval nincs hiba a vezetőben, csak így rá van kényszerítve az ember a sebességhatárokra és a normál kigyorsításra.
Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23626 Dátum:
2010.07.28 szerda, 19:20:33 »
Idézetet írta: rebb - 2010.07.28 szerda, 19:13:42
A jogsival nincs probléma A-tól E-ig megvan mind.
Igazándiból a kérdés az, hogy ha a FORD azt mondja, hogy a jármű típusbizonyítványa szerint 1800Kg a max vontathatóság, akkor a vizsgaállomás miért korlátozza 1330Kg-ra?
Kinek van igaza?
És ha FORD-nak van igaza, azt hogy tudnám érvényesíteni?
Más fórumon azt írták, hogy a típusbizonyítvány az SZENTÍRÁS.
Üdv:
Hali
A korlátozás nem a hatóság agyszüleménye. Ha megkérdezel egy profi vonóhorgos műhelyt, akkor ott megtudhatod, hogy a vonóhorgok között több típus van. Ezek a rögzítési pontoktól, a használt anyagoktól és a szerkezettől függ, hogy mekkora terhelést bírnak ki. Az általános az 1000kg körüli. Én pl direkt kértem, hogy 1300Kg felett legyen és olyanom id lett.
Üdv
Csaba
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23627 Dátum:
2010.07.28 szerda, 19:29:01 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.07.28 szerda, 19:20:33
Hali
A korlátozás nem a hatóság agyszüleménye. Ha megkérdezel egy profi vonóhorgos műhelyt, akkor ott megtudhatod, hogy a vonóhorgok között több típus van. Ezek a rögzítési pontoktól, a használt anyagoktól és a szerkezettől függ, hogy mekkora terhelést bírnak ki. Az általános az 1000kg körüli. Én pl direkt kértem, hogy 1300Kg felett legyen és olyanom id lett.
Üdv
Csaba
pont ezt mondja, hogy 1800kg-os verziót szereltetett föl.
Műszaki felülvizsgálatot kell kérni a kocsira, vagy valami ilyesmit.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
rebb
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23628 Dátum:
2010.07.28 szerda, 19:29:47 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.07.28 szerda, 19:20:33
Hali
A korlátozás nem a hatóság agyszüleménye. Ha megkérdezel egy profi vonóhorgos műhelyt, akkor ott megtudhatod, hogy a vonóhorgok között több típus van. Ezek a rögzítési pontoktól, a használt anyagoktól és a szerkezettől függ, hogy mekkora terhelést bírnak ki. Az általános az 1000kg körüli. Én pl direkt kértem, hogy 1300Kg felett legyen és olyanom id lett.
Üdv
Csaba
El beszélünk egymás mellett .
A vonóhorog PROFI vonóhorgostól lett véve, és a Műbizonylata szerint 1800KG-ot tud a FORD MONDEO-n (ez tuti rá van írva!)
A FORD HUNGARY azt nyilatkozta, hogy az autó tud 1800KG-ot a típusbizonyítványa szerint (erröl is van hiteles papírom)
Mégis menjek a fenébe a papírjaimmal. ( és kihajítottak az utcára)
Ez itt a PROBLÉMA!!!
Üdv:
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23629 Dátum:
2010.07.28 szerda, 19:31:47 »
Idézetet írta: rojam - 2010.07.28 szerda, 19:06:07
Nekem is 1330-at írtak be a forgalmiba.
Jelentősége csak akkor van a dolognak, ha van "E" kategóriás jogsid, mert anélkül úgysem vontathatnál többet.(pontosabban 1335-öt
)
Az én gépem forgalmijában O.1-nél 1720KG szerepel, 0.2-nél 745Kg. Pedig nincs is rajta vonóhorog
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23630 Dátum:
2010.07.28 szerda, 19:32:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.28 szerda, 19:31:47
Az én gépem forgalmijában O.1-nél 1720KG szerepel, 0.2-nél 745Kg. Pedig nincs is rajta vonóhorog
Kötéllel is vontathatsz
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23631 Dátum:
2010.07.28 szerda, 19:35:35 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.07.28 szerda, 19:32:13
Kötéllel is vontathatsz
Ja. ráfutófékes kötéllel 1720KG-ot.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
rebb
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23632 Dátum:
2010.07.28 szerda, 19:39:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.28 szerda, 19:31:47
Az én gépem forgalmijában O.1-nél 1720KG szerepel, 0.2-nél 745Kg. Pedig nincs is rajta vonóhorog
Cserélhetnénk forgalmit, én ezekkel az adatokkal már kiegyeznék
( ja amúgy meglett a generátor szabadonfutósítása és a komplett szíjhajtás csere, HALK mint egy benzines és egy Németországi túra is megvolt már minden hiba nélkül kopp-kopp-kopp)
Még-egyszer köszönöm az alkatrész segítséget!
Üdv:
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23633 Dátum:
2010.07.28 szerda, 19:44:59 »
Idézetet írta: rebb - 2010.07.28 szerda, 19:39:38
Cserélhetnénk forgalmit, én ezekkel az adatokkal már kiegyeznék
( ja amúgy meglett a generátor szabadonfutósítása és a komplett szíjhajtás csere, HALK mint egy benzines és egy Németországi túra is megvolt már minden hiba nélkül kopp-kopp-kopp)
Még-egyszer köszönöm az alkatrész segítséget!
Üdv:
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23634 Dátum:
2010.07.28 szerda, 19:54:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.28 szerda, 19:35:35
Ja. ráfutófékes kötéllel 1720KG-ot.
Nyilván nem arra az adatra mondtam
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 865
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23635 Dátum:
2010.07.28 szerda, 20:26:19 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.07.28 szerda, 12:31:36
Nézd át de nagyon alaposan!
Steklámpa és kis tükör sem árt, hogy alá és mögé láss minden hajlatnak, légy kínosan alapos! Minden irányból minden csőnek minden centiméterét! Akkor látunk olajnyomot, ha egy szomszédos elemre fúj ki, szerencsére ez gyakoribb. Ha lefelé fúj ki, nem lesz olajnyom. Meg kell találnod a repedést, ha van.
Ha nincs nyom, akkor megfontolandó, hogy jelentkezz be Viknél, talán több ismeretlenes az egyenleted.
Nos atneztem mindent, asszem.
Egyetlen szobajoheto reszt talaltam.
http://kepfeltoltes.hu/view/100728/IMG_2935_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Esetleg ez lehet az?
Sajnos levenni nem tudtam mert ido hianyaban vagyok
De ha ez az hetvegen leszedem. Ez a resz az egr szelep alat van es igencsak nehez lesz hozzaferni/
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.28 szerda, 20:43:06 írta Feco66
»
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23636 Dátum:
2010.07.28 szerda, 20:33:37 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.07.28 szerda, 20:26:19
Nos atneztem mindent, asszem.
Egyetlen szobajoheto reszt talaltam.
Esetleg ez lehet az?
Sajnos levenni nem tudtam mert ido hianyaban vagyok
De ha ez az hetvegen leszedem. Ez a resz az egr szelep alat van es igencsak nehez lesz hozzaferni/
Ha ott kifúj, akkor eléggé *** állapotban lehet a turbód, hogy ennyi olajat enged be a töltőlevegő rendszerbe. Vagy régóta kifúj már, és akkor nem ez a hiba.
(a képlinket javítani kellene)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.28 szerda, 20:35:08 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23637 Dátum:
2010.07.28 szerda, 20:46:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.28 szerda, 10:20:29
Nekem van gyári, és ***án rohad alatta a küszöb.
Eddig akiét láttam, mind ezt csinálta. elektrokémiai korrózió.
nekem is rohad, mostmár valamit kezdenem kéne vele. Lehet öntök rá 1kis pájinkát, nekem az mindig segít...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 865
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23638 Dátum:
2010.07.28 szerda, 20:58:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.28 szerda, 20:33:37
Ha ott kifúj, akkor eléggé *** állapotban lehet a turbód, hogy ennyi olajat enged be a töltőlevegő rendszerbe. Vagy régóta kifúj már, és akkor nem ez a hiba.
(a képlinket javítani kellene)
Utanalehet valahogy jarni, hogy maga a turbo vacakol.
Vagy pedig csak a csatlakozo csovek fujnak ki valahol?
Azert kerdezem, mert ha nincs ra mod akkor bejelentkezek Vik -hez, mielott meghalna a turbo. Gondolom nem tenne neki tulsagosan jot...
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23639 Dátum:
2010.07.28 szerda, 21:01:52 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.07.28 szerda, 20:26:19
Nos atneztem mindent, asszem.
Egyetlen szobajoheto reszt talaltam.
http://kepfeltoltes.hu/view/100728/IMG_2935_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Esetleg ez lehet az?
Sajnos levenni nem tudtam mert ido hianyaban vagyok
De ha ez az hetvegen leszedem. Ez a resz az egr szelep alat van es igencsak nehez lesz hozzaferni/
Az biztos, hogy van ott olaj bőven
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23640 Dátum:
2010.07.28 szerda, 21:09:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.28 szerda, 19:31:47
Az én gépem forgalmijában O.1-nél 1720KG szerepel, 0.2-nél 745Kg. Pedig nincs is rajta vonóhorog
nekem nincs vonóhorgom és a forgalmiban nincs semmi beírva a 0.1 és a 0.2-nél
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23641 Dátum:
2010.07.28 szerda, 21:12:46 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.07.28 szerda, 21:09:24
nekem nincs vonóhorgom és a forgalmiban nincs semmi beírva a 0.1 és a 0.2-nél
enyémen valószínű volt, mert az alsó hátsó szoknyán ott volt a kivágás.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Csuppely
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23642 Dátum:
2010.07.28 szerda, 21:13:33 »
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy nekem nem müködik az üzemenyag szint jelzőm (MK3) a szervízben azt monták hogy a km órámban a kis műszernek van baja de megcsináltam a műszer tesztet és ott meg szépen müködöt akkor hol lehet a hiba
válaszokat előre is köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.29 csütörtök, 10:18:08 írta Csuppely
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23643 Dátum:
2010.07.28 szerda, 21:15:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.07.28 szerda, 21:12:46
enyémen valószínű volt, mert az alsó hátsó szoknyán ott volt a kivágás.
épp ezt akartam mondani....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23644 Dátum:
2010.07.28 szerda, 21:47:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.07.28 szerda, 15:38:31
Én is erre gondoltam, csak nem sikerült ilyen szépen megfogalmaznom.
Kicserélték a hátsó lengéscsillapítóimat, így most 40 helyett 60%-os az eredmény. Állítólag a hátsó fékem is jó végre.
Hol cseréltetted ki, milyenre , mennyibe került munkadíjjal és mennyi idő alatt van kész?
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23645 Dátum:
2010.07.28 szerda, 21:54:59 »
Sziasztok,
Nem tudja valaki, hogy a Formidable V2,03 diag szovftware működik-e elm327-tel? Csak mert lehet kapni elvileg ford diag cuccot ami ezt használja, (külsőre, nagyon hasonló mint az elm327, csak más a cimke), de árban kb a 2x annyiba kerül. És ha rendesen működik a progi elm327-en akkor nem adnék ki érte dupla pénzt. Ezt a progit már letöltöttem, uh ha futna akkor már csak 1 elm kéne.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23646 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 10:06:19 »
Tegnap valamiért lehalkítottam a rádiót az autóban, s bal hátulról nyikorgó hang hallatszott....olyan mintha a kerék felől jönne a hang. Valakinek van valami ötlete?
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23647 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 10:14:39 »
Idézetet írta: Mjoey - 2010.07.29 csütörtök, 10:06:19
Tegnap valamiért lehalkítottam a rádiót az autóban, s bal hátulról nyikorgó hang hallatszott....olyan mintha a kerék felől jönne a hang. Valakinek van valami ötlete?
Ha dönthető a hátsó ülésed, akkor a fémtüskét, amibe kapaszkodik, tekerd be szigetelőszalaggal.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23648 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 10:15:48 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.07.28 szerda, 21:54:59
Sziasztok,
Nem tudja valaki, hogy a Formidable V2,03 diag szovftware működik-e elm327-tel? Csak mert lehet kapni elvileg ford diag cuccot ami ezt használja, (külsőre, nagyon hasonló mint az elm327, csak más a cimke), de árban kb a 2x annyiba kerül. És ha rendesen működik a progi elm327-en akkor nem adnék ki érte dupla pénzt. Ezt a progit már letöltöttem, uh ha futna akkor már csak 1 elm kéne.
szerintem nem. A formidable a 90c2610-es processzorhoz van, nem az elm327-hez.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23649 Dátum:
2010.07.29 csütörtök, 10:24:31 »
Idézetet írta: Khelben - 2010.07.29 csütörtök, 10:14:39
Ha dönthető a hátsó ülésed, akkor a fémtüskét, amibe kapaszkodik, tekerd be szigetelőszalaggal.
Megpróbálom, de félek, hogy lengéscsillapító lesz, mert ugyan nem olyan nagyon, de ha nyitott csomagtartóba ültem, s rugóztam, akkor is hallottam picit....
De az ülésre én is gondoltam amúgy...
Naplózva
Oldalak:
1
...
466
467
468
469
470
471
472
[
473
]
474
475
476
477
478
479
480
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ