Ford Mondeo Club Hungary
2025.08.28 csütörtök, 11:55:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
485
486
487
488
489
490
491
[
492
]
493
494
495
496
497
498
499
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 23749521 alkalommal)
Scratch
és 31 vendég van a témában
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24550 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 13:01:46 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.09.13 hétfő, 12:34:00
Nem. Mert az átlátszó búrásba sárga izzó kell, mig a sárga búrásba fehér. A két izzónak pedig más a foglalata.
Tehát?
Akkor mi a megoldás???
Veszek sárga izzót és ha nem megy bele akkor picit lereszelek a pütykéból és már jó is...
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26697
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24551 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 13:02:57 »
Idézetet írta: balko - 2010.09.13 hétfő, 13:01:46
Tehát?
Akkor mi a megoldás???
Veszek sárga izzót és ha nem megy bele akkor picit lereszelek a pütykéból és már jó is...
Tudtommal a sárga izzót is bele lehet eröltetni a foglalatba... Nekem egyszerűbb volt a dolgom mert f1-es volt az autóm, aminek az alaplapjaán már sárga izzó volt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24552 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 13:07:16 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.09.13 hétfő, 13:02:57
Tudtommal a sárga izzót is bele lehet eröltetni a foglalatba... Nekem egyszerűbb volt a dolgom mert f1-es volt az autóm, aminek az alaplapjaán már sárga izzó volt.
Egy kicsit kell csak rajta reszelni és már jó is lesz az izzó....
De alapból simán bemegy a sárga indexes helyére úgye?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Jenő
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24553 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 13:32:13 »
Szevasztok Mondeósok! Egy kis okításra lenne szükség mégpedig a fékek légtelenítésével kapcsolatban. a srác aki csinálja nem tudja lelégteleníteni valamiért! Fékolaj csere is volt meg fékbetét és tárcsa.Köszi.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.13 hétfő, 14:13:28 írta Jenő
»
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24554 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 15:27:36 »
Idézetet írta: Jenő - 2010.09.13 hétfő, 13:32:13
Szevasztok Mondeósok! Egy kis okításra lenne szükség mégpedig a fékek légtelenítésével kapcsolatban. a srác aki csinálja nem tudja lelégteleníteni valamiért! Fékolaj csere is volt meg fékbetét és tárcsa.Köszi.
[http://
http://
sok sikert!
ja és "a srác aki csinálja"-igen megrendűlne a bizalmam feléje,meg a szakmai hozzáértésében.Meg a féked menti az életed,autód,s másokét is ugyhogy ez legyen eszedbe,mielőtt kókler hezviszed
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.14 kedd, 08:07:57 írta Scratch
»
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4967
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24555 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 16:24:43 »
Idézetet írta: balko - 2010.09.13 hétfő, 13:07:16
Egy kicsit kell csak rajta reszelni és már jó is lesz az izzó....
De alapból simán bemegy a sárga indexes helyére úgye?
Nem tudom honnan szerzed az új lámpát, de én pl a búrával +kaptam hozzá panelt is a foglalatokkal együtt. Még az izzók is benne voltak.
A régi lámpámat is így adtam tovább, szóval talán nincs is miről beszélni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24556 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 16:48:07 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.09.13 hétfő, 16:24:43
Nem tudom honnan szerzed az új lámpát, de én pl a búrával +kaptam hozzá panelt is a foglalatokkal együtt. Még az izzók is benne voltak.
A régi lámpámat is így adtam tovább, szóval talán nincs is miről beszélni.
Reméljük igy lesz!!!!!!!!
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24557 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 17:53:10 »
Legújabb hibám!
Járó motornál,a klíma kuplung ki be kapcsolgat.Megállás nélkül hűt!
Teljesen ki kapcsolt szellőző motorral is!
Van rá valami 5let?Merre keresem a megoldást?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24558 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 19:39:50 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.13 hétfő, 17:53:10
Legújabb hibám!
Járó motornál,a klíma kuplung ki be kapcsolgat.Megállás nélkül hűt!
Teljesen ki kapcsolt szellőző motorral is!
Van rá valami 5let?Merre keresem a megoldást?
nem lehet, hogy kevés benne a gáz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24559 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 21:15:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.13 hétfő, 19:39:50
nem lehet, hogy kevés benne a gáz??
Azt nem tudom!
De teljesen kikapcsolt fűtésnél akkor sem kellene önálló életet élni a klíma kuplungnak.
Ac gomb sincs benyomva,mégis kapcsolgat egyfolytában a motortérben.
A klíma csövek is jég hidegek.Leállításnál,a motortér bal felső sarkából sziszegő hang jön,de azt hiszem ez természetes.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24560 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 21:24:45 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.13 hétfő, 21:15:15
Azt nem tudom!
De teljesen kikapcsolt fűtésnél akkor sem kellene önálló életet élni a klíma kuplungnak.
Ac gomb sincs benyomva,mégis kapcsolgat egyfolytában a motortérben.
A klíma csövek is jég hidegek.Leállításnál,a motortér bal felső sarkából sziszegő hang jön,de azt hiszem ez természetes.
Nézd meg klímatesztel mit ír ki?Hátha előrébb jutsz...
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24561 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 22:01:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.13 hétfő, 21:24:45
Nézd meg klímatesztel mit ír ki?Hátha előrébb jutsz...
Manuális klímám van.
Szerintem az nem tudd tesztelni.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24562 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 22:02:28 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.13 hétfő, 17:53:10
Legújabb hibám!
Járó motornál,a klíma kuplung ki be kapcsolgat.Megállás nélkül hűt!
Teljesen ki kapcsolt szellőző motorral is!
Van rá valami 5let?Merre keresem a megoldást?
Korábban hallottam olyan hibát, hogy a gombok által vezérelt mechanika beszorult... zongorázz a gombokkal "tekerd" végállásba és elképzelhető, hogy kimozdul a beragadt pozícióból...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4967
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24563 Dátum:
2010.09.14 kedd, 09:25:05 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.13 hétfő, 17:53:10
Legújabb hibám!
Járó motornál,a klíma kuplung ki be kapcsolgat.Megállás nélkül hűt!
Teljesen ki kapcsolt szellőző motorral is!
Van rá valami 5let?Merre keresem a megoldást?
Nem lehet, hogy a szélvédőre van irányítva a befújás? Focusnál ilyenkor bekapcsolja a klímát mindentől függetlenül.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 37305
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24564 Dátum:
2010.09.14 kedd, 10:03:15 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.09.14 kedd, 09:25:05
Nem lehet, hogy a szélvédőre van irányítva a befújás? Focusnál ilyenkor bekapcsolja a klímát mindentől függetlenül.
Mondeo is!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24565 Dátum:
2010.09.14 kedd, 19:06:18 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.09.14 kedd, 09:25:05
Nem lehet, hogy a szélvédőre van irányítva a befújás? Focusnál ilyenkor bekapcsolja a klímát mindentől függetlenül.
Nem!Nem lehet!Teljesen ki van kapcsolva!
Ma kikaptam az AC relét hogy ne menjen a vakvilágba a klíma.
(Ezzel is hozzá járulva a globális felmelegedés lelassításához)
A klíma venti viszont megy tovább!(Ez nem újdonság számomra,mert ezt már az elmúlt hónapokban többször is észre vettem)
A hiba valószínűleg a Bunyek által már többször emlegetett valamilyen ellenállások kiégéséhez vezethető vissza.
És ennek az okozata lehet a klíma kompresszorom önálló élete.
Tudna nekem valaki ebben segíteni?
Hol is vannolnak ezek?Van erről valami leírás?Csinázta ezt már valaki házilag otthon?
Forrasztó pákám van,és merem is használni.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.14 kedd, 19:12:05 írta gostrada
»
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
ulix
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24566 Dátum:
2010.09.14 kedd, 19:11:32 »
sziasztok!
olyan kérdésem lenne,hogy a mondeom felfelé váltás közben olyan2750es fordulatnál ránt egyet a motor és az izzító jel elkezd villogni és utána el sem alszik és a kocsi nem is húz már annyira!Mi lehet a probléma?Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
ulix
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24567 Dátum:
2010.09.14 kedd, 19:13:19 »
sziasztok!
olyan kérdésem lenne,hogy a mondeom felfelé váltás közben olyan2750es fordulatnál ránt egyet a motor és az izzító jel elkezd villogni és utána el sem alszik és a kocsi nem is húz már annyira!Mi lehet a probléma?Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24568 Dátum:
2010.09.14 kedd, 19:24:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.09.14 kedd, 09:25:05
Nem lehet, hogy a szélvédőre van irányítva a befújás? Focusnál ilyenkor bekapcsolja a klímát mindentől függetlenül.
Szia!A TRANSITNÁL biztos igy van!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24569 Dátum:
2010.09.14 kedd, 19:48:02 »
Sziasztok.
Hétvégén kicsit meghajszoltam szegényt és most észrevettem,hogy van valami szivárgás a képen bejelölt illesztésnél.
Meghúztam a 3db csavart és lepucoltam.A csavarok nem voltak lazák és azt sem tudom,hogy mi a szerepe ennek a kütyünek.
Ha valaki tudja kérem ossza meg velem.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24570 Dátum:
2010.09.14 kedd, 19:56:09 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.09.14 kedd, 19:48:02
Sziasztok.
Hétvégén kicsit meghajszoltam szegényt és most észrevettem,hogy van valami szivárgás a képen bejelölt illesztésnél.
Meghúztam a 3db csavart és lepucoltam.A csavarok nem voltak lazák és azt sem tudom,hogy mi a szerepe ennek a kütyünek.
Ha valaki tudja kérem ossza meg velem.
Vízköri termosztát.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24571 Dátum:
2010.09.14 kedd, 20:11:31 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.14 kedd, 19:56:09
Vízköri termosztát.
Lehet ott közte valami tömítés?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.14 kedd, 20:14:23 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24572 Dátum:
2010.09.14 kedd, 20:14:01 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.09.14 kedd, 20:11:31
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.14 kedd, 19:56:09
Vízköri termosztát.
Lehet ott közte valami tömítés?
Igen a termosztáton egy gumitömítés
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.14 kedd, 20:16:26 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24573 Dátum:
2010.09.14 kedd, 20:16:37 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.09.14 kedd, 20:14:01
Igen a termosztáton egy gumitömítés
Akkor termosztátot kell cserélni a megoldáshoz?
Gondolom,hogy ha szétcsavarozom akkor elkezd dőlni a víz belőle.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24574 Dátum:
2010.09.14 kedd, 20:20:56 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.09.14 kedd, 20:16:37
Akkor termosztátot kell cserélni a megoldáshoz?
Gondolom,hogy ha szétcsavarozom akkor elkezd dőlni a víz belőle.
Nem hiszem, hogy termosztátot kéne cserélni, jó minőségű tömítőanyaggal kell segíteni a tömítésnek.
A hűtő egyik sarkán alul van egy műanyag leeresztő csavar, ott leengedsz egy-két litert, és akkor minimális fog elveszni, ha ott fent szétnyitod.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
abascc
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24575 Dátum:
2010.09.14 kedd, 21:14:57 »
Sziasztok!
Lehet rossz helyre írom, bocsi!
Mi a véleményetek a következő autóról. Elég jó árban van. Olvasom visszafele a fórumot is. Vhol olvastam hogy ezek a V6 motorok vmilyen konstrukciós hiba miatt motorcserések voltak garanciálisan. Bár ez elég érdekes lenne.
Ha nem törött, ár-értékben jónak tűnik. A családban van egy TDCI MKIII, futóműben tényleg szuper. A benzinesnek van vmi amire esetleg figyeljek még?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_220_full_extra-4142950
Előre is köszi!
Üdv
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24576 Dátum:
2010.09.15 szerda, 07:14:47 »
Üdv uraim!
Lecseréltem a hátsó lámpáimat,ha esetleg valakinek kell a régi lámpapár(minden tartozékával 1ütt,sárga indexes)
akkor jelezze olcsón viheti....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1684
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24577 Dátum:
2010.09.15 szerda, 12:17:49 »
Idézetet írta: abascc - 2010.09.14 kedd, 21:14:57
Sziasztok!
Ha nem törött, ár-értékben jónak tűnik. A családban van egy TDCI MKIII, futóműben tényleg szuper. A benzinesnek van vmi amire esetleg figyeljek még?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_220_full_extra-4142950
Az autó maga szép. Nekem tetszik. Meg kell nézni élőben és nyomni neki egy kövéret
Nekem mellesleg a kilométer gyanús, habár az ülések szépek és a 2003 10. haviak már nem fészliftesek?
Mert ennek még fészlift előtti a középkonzola?!
Üdv, T.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24578 Dátum:
2010.09.15 szerda, 13:47:37 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.09.15 szerda, 12:17:49
Az autó maga szép. Nekem tetszik. Meg kell nézni élőben és nyomni neki egy kövéret
Nekem mellesleg a kilométer gyanús, habár az ülések szépek és a 2003 10. haviak már nem fészliftesek?
Mert ennek még fészlift előtti a középkonzola?!
Üdv, T.
Viszont a hátsó lámpák már fészliftesek...
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
zlatan
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24579 Dátum:
2010.09.15 szerda, 16:06:13 »
sziasztok!
segítsetek!
nekem egy 2006-os tdci 2.0 mondeo van.egy ideje azt csinálja hogy sebességváltáskor,amikor kinyomom a kuplungot,nem esik vissza a fordulatszám teljesen,csak 1300-1500-ig!!!ha kinyomva tartom akkor néhány másodperc múlva esik a normál alapjárati fordulatszámra!viszont ha álló helyzetben üresben nyomok egy kövér gázt,akkor rendesen azonnal visszaesik a fordulatszám!csak sebességváltáskor marad 1500 körül!!!mi lehet ez?tud valaki segíteni?
a másik dolog,hogy egy kövér gáznál rettenetesen kormol!!!ezzel mit lehet kezdeni?
köszönöm!
zlatan
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24580 Dátum:
2010.09.15 szerda, 16:49:21 »
Idézetet írta: zlatan - 2010.09.15 szerda, 16:06:13
sziasztok!
segítsetek!
nekem egy 2006-os tdci 2.0 mondeo van.egy ideje azt csinálja hogy sebességváltáskor,amikor kinyomom a kuplungot,nem esik vissza a fordulatszám teljesen,csak 1300-1500-ig!!!ha kinyomva tartom akkor néhány másodperc múlva esik a normál alapjárati fordulatszámra!viszont ha álló helyzetben üresben nyomok egy kövér gázt,akkor rendesen azonnal visszaesik a fordulatszám!csak sebességváltáskor marad 1500 körül!!!mi lehet ez?tud valaki segíteni?
a másik dolog,hogy egy kövér gáznál rettenetesen kormol!!!ezzel mit lehet kezdeni?
köszönöm!
zlatan
Az soha nem is fog lemenni az alapjáratra!
Alacsony sebesség tartományban miközben gurulsz akkor se nagyon engedi le 1000 alá... :nyes:figyeld meg....
azt jól irtad amikor üresben van.......
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24581 Dátum:
2010.09.15 szerda, 17:18:17 »
Idézetet írta: zlatan - 2010.09.15 szerda, 16:06:13
sziasztok!
a másik dolog,hogy egy kövér gáznál rettenetesen kormol!!!ezzel mit lehet kezdeni?
köszönöm!
zlatan
Szia!
Az enyém is ezt csinálja,szóval soha ne nézz hátra és élvezd a teljesitményt!!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24582 Dátum:
2010.09.15 szerda, 19:01:11 »
Idézetet írta: balko - 2010.09.15 szerda, 13:47:37
Viszont a hátsó lámpák már fészliftesek...
ráadásul f2-esek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24583 Dátum:
2010.09.15 szerda, 19:10:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.15 szerda, 19:01:11
ráadásul f2-esek
Azért igy képen szép az autó nem??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24584 Dátum:
2010.09.15 szerda, 19:11:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.15 szerda, 19:01:11
ráadásul f2-esek
Tetszik a piros bőr nekem....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24585 Dátum:
2010.09.15 szerda, 19:35:44 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.09.15 szerda, 12:17:49
Az autó maga szép. Nekem tetszik. Meg kell nézni élőben és nyomni neki egy kövéret
Nekem mellesleg a kilométer gyanús, habár az ülések szépek és a 2003 10. haviak már nem fészliftesek?
Mert ennek még fészlift előtti a középkonzola?!
Üdv, T.
Optikai tunning...mi ebben a meglepo ? Itt a forumon is van kiscsillio MKIII amire utolag került ez-az
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24586 Dátum:
2010.09.15 szerda, 19:40:44 »
Idézetet írta: ulix - 2010.09.14 kedd, 19:13:19
sziasztok!
olyan kérdésem lenne,hogy a mondeom felfelé váltás közben olyan2750es fordulatnál ránt egyet a motor és az izzító jel elkezd villogni és utána el sem alszik és a kocsi nem is húz már annyira!Mi lehet a probléma?Segítségeteket előre is köszönöm!
Vészüzem!
Olvastasd ki a hibakódokat.Valszeg üza rendszeri gond,de ha elektromois a turbód,az is lehet.ezért kell a hibakód.
Amit otthon tudsz csinálni:
go szűrő csere
ha van szivárgás a csúcsoknál vagy a résolajcsöveknél vagy a szűrőnél,azt meg kell szüntetni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24587 Dátum:
2010.09.15 szerda, 19:44:35 »
Idézetet írta: zlatan - 2010.09.15 szerda, 16:06:13
sziasztok!
segítsetek!
nekem egy 2006-os tdci 2.0 mondeo van.egy ideje azt csinálja hogy sebességváltáskor,amikor kinyomom a kuplungot,nem esik vissza a fordulatszám teljesen,csak 1300-1500-ig!!!ha kinyomva tartom akkor néhány másodperc múlva esik a normál alapjárati fordulatszámra!viszont ha álló helyzetben üresben nyomok egy kövér gázt,akkor rendesen azonnal visszaesik a fordulatszám!csak sebességváltáskor marad 1500 körül!!!mi lehet ez?tud valaki segíteni?
a másik dolog,hogy egy kövér gáznál rettenetesen kormol!!!ezzel mit lehet kezdeni?
köszönöm!
zlatan
a sebesség megszünésével esik le normálra az alapjárat.ez teljesen ok!
Kormolás.
Méress turbónyomást,lehet elszelel a turbólevegőd!Keress likat a turbócsőrendszeren!
Ledugózhatod még az egr-t de időnként akkor villogni fog a csekk endzsin lámpa.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24588 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 00:30:28 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.14 kedd, 19:06:18
Nem!Nem lehet!Teljesen ki van kapcsolva!
Ma kikaptam az AC relét hogy ne menjen a vakvilágba a klíma.
(Ezzel is hozzá járulva a globális felmelegedés lelassításához)
A klíma venti viszont megy tovább!(Ez nem újdonság számomra,mert ezt már az elmúlt hónapokban többször is észre vettem)
A hiba valószínűleg a Bunyek által már többször emlegetett valamilyen ellenállások kiégéséhez vezethető vissza.
És ennek az okozata lehet a klíma kompresszorom önálló élete.
Tudna nekem valaki ebben segíteni?
Hol is vannolnak ezek?Van erről valami leírás?Csinázta ezt már valaki házilag otthon?
Forrasztó pákám van,és merem is használni.
Az autóval szemben állva,a bal ventiről lehúztam a csatit,de a jobb max sebbeségen forog tovább.Beindítástól leállításig végig.Vízhőfok közép alatt kicsivel folyamatosan.Ez lehet a hűtő jobb sarkában levő hőgomba hibája?Vagy valami más szokott lenni?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24589 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 08:19:51 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.16 csütörtök, 00:30:28
Az autóval szemben állva,a bal ventiről lehúztam a csatit,de a jobb max sebbeségen forog tovább.Beindítástól leállításig végig.Vízhőfok közép alatt kicsivel folyamatosan.Ez lehet a hűtő jobb sarkában levő hőgomba hibája?Vagy valami más szokott lenni?
a jobb a klimáé annak a csatija szokott összeégni..vagy az ellenálás rossz..
az oké hogy maxon pörög de ki-be kell kapcsolgatnia bizonyos időnként....csak akkor pörög fel maxra ha összevan égve és felmegy a nyomás a klima rendszerben, ha visszament kb 10bar-ra akkor kikapcsol, és 25bar-nál kb lefúj a kompresszor.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1684
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24590 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 08:45:11 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.15 szerda, 19:35:44
Optikai tunning...mi ebben a meglepo ? Itt a forumon is van kiscsillio MKIII amire utolag került ez-az
Nem is az a baj, hogy f2-es a hátsó lámpája, hanem annyi csak, hogy 2003/10 haviak már fészliftesek tudtommal, ez az autó meg középkonzolilag nem.
Vagyis nem hiszem, hogy a tulaj visszacserélte, mert az jobban tetszik neki, hanem inkább kicsit öregebb az az autó szvsz.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24591 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 14:48:33 »
Idézetet írta: abascc - 2010.09.14 kedd, 21:14:57
Sziasztok!
Lehet rossz helyre írom, bocsi!
Mi a véleményetek a következő autóról. Elég jó árban van. Olvasom visszafele a fórumot is. Vhol olvastam hogy ezek a V6 motorok vmilyen konstrukciós hiba miatt motorcserések voltak garanciálisan. Bár ez elég érdekes lenne.
Ha nem törött, ár-értékben jónak tűnik. A családban van egy TDCI MKIII, futóműben tényleg szuper. A benzinesnek van vmi amire esetleg figyeljek még?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_220_full_extra-4142950
Előre is köszi!
Üdv
Szép.
lehet, törött volt, mert a légzsákon nincs meg az ST embléma.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zlatan
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24592 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 16:10:47 »
ALF!
nem vagyok egy műszaki ember,de ha 10 sebességváltásból 5x leesik a fordulatszám alapjáratra a kinyomom a kuplungot,5 alkalommal meg 1500 körül pörög a motor ugyan abban a szituációban,akkor ott valamelyik nem OK!!!
lehet hogy nem elég érthetően írtam le a problémát,de ez a jelenség fokozatosan jött!
tehát néhány hónapja még minden sebességváltásnál visszaesett a ford.szám alapjáratra ha nem engedtem fel ugye villámgyorsan a kuplungot! mára viszont az esetek nagyobb százalékában áll meg 1500 körül a ford.szám váltáskor!
nem gondolom hogy így kell működnie,bár hozzáteszem még egyszer,nem vagyok műszaki szakember,csak rengeteget vezetek!
a turbó viszont valszeg úgy van ahogy mondtad,mert néhány hónapja mondta egy ismerősöm hogy úgy érzi mintha nem lenne meg a nyomás.nem mérettem meg ugyan,de lehet hogy érdemes lenne?
köszi!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1684
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24593 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 16:14:05 »
Idézetet írta: zlatan - 2010.09.16 csütörtök, 16:10:47
ALF!
nem vagyok egy műszaki ember,de ha 10 sebességváltásból 5x leesik a fordulatszám alapjáratra a kinyomom a kuplungot,5 alkalommal meg 1500 körül pörög a motor ugyan abban a szituációban,akkor ott valamelyik nem OK!!!
Vezettem egy ilyen euro4-es gépet amin ez volt a probléma. Most 10e kilométerrel később egr szelep teljesen tönkrement benne.
Csak tipp. Tisztítsd ki hátha segít?
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24594 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 17:42:04 »
Idézetet írta: zlatan - 2010.09.16 csütörtök, 16:10:47
ALF!
nem vagyok egy műszaki ember,de ha 10 sebességváltásból 5x leesik a fordulatszám alapjáratra a kinyomom a kuplungot,5 alkalommal meg 1500 körül pörög a motor ugyan abban a szituációban,akkor ott valamelyik nem OK!!!
lehet hogy nem elég érthetően írtam le a problémát,de ez a jelenség fokozatosan jött!
tehát néhány hónapja még minden sebességváltásnál visszaesett a ford.szám alapjáratra ha nem engedtem fel ugye villámgyorsan a kuplungot! mára viszont az esetek nagyobb százalékában áll meg 1500 körül a ford.szám váltáskor!
nem gondolom hogy így kell működnie,bár hozzáteszem még egyszer,nem vagyok műszaki szakember,csak rengeteget vezetek!
a turbó viszont valszeg úgy van ahogy mondtad,mert néhány hónapja mondta egy ismerősöm hogy úgy érzi mintha nem lenne meg a nyomás.nem mérettem meg ugyan,de lehet hogy érdemes lenne?
köszi!
Ez EGR probléma szokott lenni, mert ilyenkor a lefulladásgátlás lép be és tartja magasan a fordulatot.
EGR, szívósor pucolás, egr dugózás, turbócső vizsgálat és turbónyomás mérés javasolt.
Elvileg képes a motorolajon is eljárni a gép, de abban nincs köszönet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24595 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 18:10:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.16 csütörtök, 08:19:51
a jobb a klimáé annak a csatija szokott összeégni..vagy az ellenálás rossz..
az oké hogy maxon pörög de ki-be kell kapcsolgatnia bizonyos időnként....csak akkor pörög fel maxra ha összevan égve és felmegy a nyomás a klima rendszerben, ha visszament kb 10bar-ra akkor kikapcsol, és 25bar-nál kb lefúj a kompresszor.
24625hsz-ben írtam a klíma kuplungom önálló életéről!Relét kikaptam hogy ne menjen tovább.A relé amúgy jó,mert megcseréltem a bizti táblán a mellete levővel.Ekkor tünt fel hogy a ventilátor így is tovább megy.
Az elképzelhető,hogy a ventiben levő zárlattól kapcsolgat a klímám?
Persze ezt hamar megtudom,ha lehúzott venti csatinál vissza rakom a relét.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.16 csütörtök, 18:14:01 írta gostrada
»
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24596 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 18:37:51 »
Idézetet írta: zlatan - 2010.09.16 csütörtök, 16:10:47
ALF!
nem vagyok egy műszaki ember,de ha 10 sebességváltásból 5x leesik a fordulatszám alapjáratra a kinyomom a kuplungot,5 alkalommal meg 1500 körül pörög a motor ugyan abban a szituációban,akkor ott valamelyik nem OK!!!
lehet hogy nem elég érthetően írtam le a problémát,de ez a jelenség fokozatosan jött!
tehát néhány hónapja még minden sebességváltásnál visszaesett a ford.szám alapjáratra ha nem engedtem fel ugye villámgyorsan a kuplungot! mára viszont az esetek nagyobb százalékában áll meg 1500 körül a ford.szám váltáskor!
nem gondolom hogy így kell működnie,bár hozzáteszem még egyszer,nem vagyok műszaki szakember,csak rengeteget vezetek!
a turbó viszont valszeg úgy van ahogy mondtad,mert néhány hónapja mondta egy ismerősöm hogy úgy érzi mintha nem lenne meg a nyomás.nem mérettem meg ugyan,de lehet hogy érdemes lenne?
köszi!
Nem érdemes találgatni,olvastass hibakódot gyári diaggal vagy egyszintűvel.Ilyet okozhat a nyomás érzékelő halál közeli állapota is....hangsúlyozom IS!De akkor lesz hibakód is.Ha nem lesz hibakódod(eu3 esetén)akkor egr-is lehetséges.Ha viszont eu4,akkor egr hibakód is tárolódik!
ezértmondomrontombontom....
Egysze volt 1 ilyesmi hibám amit megoldott egy maf tisztítás és dízel injektor tisztító használata.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.16 csütörtök, 18:41:28 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24597 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 21:19:27 »
Idézetet írta: zlatan - 2010.09.16 csütörtök, 16:10:47
ALF!
nem vagyok egy műszaki ember,de ha 10 sebességváltásból 5x leesik a fordulatszám alapjáratra a kinyomom a kuplungot,5 alkalommal meg 1500 körül pörög a motor ugyan abban a szituációban,akkor ott valamelyik nem OK!!!
lehet hogy nem elég érthetően írtam le a problémát,de ez a jelenség fokozatosan jött!
tehát néhány hónapja még minden sebességváltásnál visszaesett a ford.szám alapjáratra ha nem engedtem fel ugye villámgyorsan a kuplungot! mára viszont az esetek nagyobb százalékában áll meg 1500 körül a ford.szám váltáskor!
nem gondolom hogy így kell működnie,bár hozzáteszem még egyszer,nem vagyok műszaki szakember,csak rengeteget vezetek!
a turbó viszont valszeg úgy van ahogy mondtad,mert néhány hónapja mondta egy ismerősöm hogy úgy érzi mintha nem lenne meg a nyomás.nem mérettem meg ugyan,de lehet hogy érdemes lenne?
köszi!
EZ igaz,hogy valami nem lehet jó, de az alapjárat TDCI-nél teljesen állóhelyzetben 750.HA EGY KICSIT IS GURULSZ FELJEBB MEGY.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24598 Dátum:
2010.09.16 csütörtök, 23:06:00 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.09.16 csütörtök, 08:45:11
Nem is az a baj, hogy f2-es a hátsó lámpája, hanem annyi csak, hogy 2003/10 haviak már fészliftesek tudtommal, ez az autó meg középkonzolilag nem.
Vagyis nem hiszem, hogy a tulaj visszacserélte, mert az jobban tetszik neki, hanem inkább kicsit öregebb az az autó szvsz.
Elméletileg így van,de jól emlékeztem és találtam a Használtauto.hu-n egy mondit ami 2004.01. évjáratu és nem fészliftes!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1684
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24599 Dátum:
2010.09.17 péntek, 09:46:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.16 csütörtök, 23:06:00
Elméletileg így van,de jól emlékeztem és találtam a Használtauto.hu-n egy mondit ami 2004.01. évjáratu és nem fészliftes!!!!!
Van úgy, hogy az üzembehelyezés dátumát adják meg és sokat állt valahol. Remélem ez az eset is ilyen
A lényeg, hogy ne az legyen, mint annó egy régebbi autónál, amit elmentem megnézni, hogy a díler "véletlenül" 2 évvel elírta az évjáratot. Persze ez telefonon sem mondta csak a forgalminál derült ki
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Oldalak:
1
...
485
486
487
488
489
490
491
[
492
]
493
494
495
496
497
498
499
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ