Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:04:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21948622 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2005.07.08 péntek, 18:49:00 »

ocsigep1,
 
coool, ha ezt tudom... Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2005.07.08 péntek, 18:50:00 »

napu,
 
jajj, akkor lehet tul sokat ittam es ossze kuszalodtak a nevek Cool sorry! De akkor ki vot meg ott ? Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2005.07.08 péntek, 19:03:00 »

nuh,
 
faxa...
elutott egy hulye biciklis srac 8(
Eppen fordultam be a nepligetnel a planetarium fele, mikoris egy idiota bringas ezerrel a jobb hatso ajtomnak csapodott 8(
Tudom igazabol en vagyok a hibas, mert nem adtam elsobseget, de 1. nem lattam, 2. a verda hatso jobb oldali ajtojanak csapodott, tehat nem elottem vot a srac, es olyan gyorsan tekert, hogy szepen be is horpadt az ajto felso reszen egy kb. 2-4cm-en, nameg ott lekaparta a festeket femig 8((((
Az idiotanak miert kell ennyire tekernie... Raadasul a semmibol kerult elo, mert ha ott alt volna a jarda szelen azt ofcoz latom. Nah mind1, megtortent az eset...
Vajon kb. mennyibol lehet megjavitani az ajtot ? Felso reszet kene picit kikalapalni es ujra fenyezni. Mondjuk igazabol szerencsem is volt, mert azon az ajton volt egy regi csunya hosszu karc. Igy 1el tobb ok, hogy vegre azaz ajto is makulatlan legyen.
Ofcoz a biciklisnek nem lett nagy baja. Bringajarol leesett a lanc, mert a kezet fajlalta picit, de mondta, hogy jol van meg minden. Talan ez a legfontosabb. Mindenesetre barom volt, hogy ilyen gyorsan tekert...
Gyakorlatilag kivethetetlen volt az utkozes. En csak annyit erzekeltem, hogy hirtelen valaki felkenodik a hatso ajto uvegere. De hogy hogy kerult oda.... Biztos UFO volt vagy ilyesmi.
Nuh, szal atlagban mennyiert fenyeznek egy fel ajtot ?
Olyan kb 3 mm-t nyomodott be azon a reszen az ajto. Gondolom azt nem glettelik, hanem visszanyomjak, aztan fenyezik....
 
jah, meg tippeket kerek, hogy hova vigyem !? Szeretnem ha korrekten csinalnak meg. Gondoltam ugyis mennem kell a Vaci uti Ford-hoz, az ajtok rohadasa miatt(garancialis),  es akkor 1 kalap alatt meg tudnak csinalni ezt a kis hibat is, de nemtom, hogy mennyiert es milyen munkat vegeznek. Erdemes rajuk bizni ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2005.07.08 péntek, 21:04:00 »

Zacci!
 
Nem értelek miért az a hülye akinek nem adtál elsőbbséget? Az hogy nem láttad, nem a bringás hibája. mive a jobb hátsó ajtódnek ment neki, valószínűleg te hajtottál be elé. Ezért nem értelek. Én egy héten 3-4 szer járok bringával dolgozni 150-200 km -t tekerek. Hát baromira kell vigyázni. az olyan autósokkal mint amilyen Te vagy, mert nem figyelnek. Az ,idióta' bringások általában 20-30 közötti sebeséggel mennek.(tapasztalat). Te mennyivel mentél? A kollégámat 2 hónapja ütötték el a bicikliúton. Az idióta autósnak miért kellet annyira sietnie. A kollégám kára 25.000 ft volt.
 
Gabo
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2005.07.08 péntek, 21:30:00 »

Hi !
 
Gabo,
 
Megertelek, de ez a bringas akkoris idiota volt nah.
Tehat...
 
1. Kanyarodtam lassan.
2. Bringas elkapta a seggem, aki mellesleg igen gyorsan tekert. Ahogy mondod kb. 20-30al.
3. En a lehetosegekhez kepest korbeneztem, de a zebran es annak kornyeken nem volt senki, ergo a bringas joval mogottem tekert es mire en lassan ismetlem lassan bekanyarodtan, igy a bringas kb. 30al szepen beert es nekem csattant.
4. Abban igazad van es nekem is, hogy elsobseget kell adni a gyalogosnak es abiciklisnek, nade ! Es itt jon a lenyeg !!!!
A biciklis csak ugy mehet at a zebran, ha leszal a bringarol es attolja a zebran !!! Ezt mondja a kresz ! Gondolom nem hiaba talaltak ki ! Talan azert, mert egy kanyarodo auto nem lathatja, hogyha oldalrol valaki kozelit 30-40el, mivel azt figyeli, hogy van e gyalogos a zebranal aki at akar menni. Ha van akkor elsobseget kell adnom ez nem vitas, de ha nincs, akkor mehetek, nade akkor ne szaladjon nekem senki, foleg ne egy bringas ! Ergo az autos mint pl. en nem is lattam es nem is lathattam, mivel akkor meg nem volt meg a zebra kozeleben sem, mikor en mar kanyarodtam ! Ergo utolert es nekem tekert ! Ergo elkapta a jobb hatso ajtomat, ami nem lesz kis piiz kijavitani, ergo O utott el engem es nem EN ot ! Erted mar ?
Ha en csapom el, akkor jogos a felszolalasod, de mivel nem az auto elejevel utkozott, hanem majdnem a verda seggevel igy asszem ebben az esetben idiota volt a bringas ! Gyakorlatilag kivedhetetlen volt az utkozes, mivel nem szokas megnezni azt, hogy egy jarokelo esetleg 30al futva milyen tavolsagra van a zebratol es mennyi ido alatt eri el a zabrat 30al szaguldva. Mellesleg, ha en mar a zebran tartozkodom, akkor meg a jarokelo sem lephet le az utra, nemhogy az idiota bicajos, aki ahelyett, hogy leszalt volna a bringarol es at tolta volna a zebran, inkabb nekem rohant.
 
Nemreg egyik haverommal is tortent egy hasonlo eset. Neki az elejet kapta el egy szinten idiota bringas, aki egy lejton tekert lefele ezerrel. O meg csak a verda orrat dugta ki picit, hogy egyaltalan kilasson, hogy jon e valami.
 
Nyilvan nem minden bringas idiota, tehat tisztelet a kivetelnek, de most belefutottam egy idiotaba, aki miatt ujrafenyeztethetem a jobb hatso ajtomat.
 
Jah, es nem siettem. A bringas gyorsabb volt mint en Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2005.07.08 péntek, 21:31:00 »

Gabo,
 
jah, es nem volt bicikli ut sem. Csak egy ecceru jarda.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2005.07.08 péntek, 21:36:00 »

Szal egy picit jobban oda kene figyelni az "idiota" bringasoknak is, mert rosszabb esetben meg komolyabb serulest is szenvedhet. Nekem csak egy ajtom banja, de neki akar az eletebe is kerulhet az eszetlen tekeres. A kresz nem csak ram/rank vonatkozik, hanem a gyalogosokra/biciklisekre is.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2005.07.08 péntek, 21:38:00 »

Angel,
 
Cool))
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2005.07.08 péntek, 21:38:00 »

Fizessetek mindketten nekem egy-egy rekesz sört, oszt jól van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2005.07.08 péntek, 21:43:00 »

Nem is vitaztam szerencsetlen sraccal. Ugyis az autos a hibas, akkoris ha nem. Megkerdeztem, hogy van e valami baja, esetleg hivjak mentot, rendort stb. O azt mondta, nem kell, nem esett nagy baja. Ok. Azert a vegen hozzatettem meg, hogy legkozelebb ne ugy tekerjen ezerrel zebran, hegyen-volgyen keresztul, mintha csak o letezne a vilagon, mert IJ lesz a vege.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2005.07.08 péntek, 23:04:00 »

Sziasztok!
 
Bocs, hogy beleszólok, de volt nekem is hasonló esetem nem olyan rég.
Mentünk egy kereszteződésben és szét is néztem a zebrán elment 3 gyalogos akiknek az elsöbbséget megadtuk Én és rajtam kivül még az elöttem haladó autós.
Majd hogy honnan nem tudom a mai napig sem egy bringás kapaszkodott a motorház tetőmre.
Majd bólintott egyet és elment.
 
Zebrán ha azt vesszük pláne ha nincs kijelölve kerékpárút köteles lenne a bringás leszállni és áttolni a bringát.
 
Szerintem azért mert van egy zebra vagy kerékpárút szét illene néznie a gyalogosnak bringásnak is.
Ha látja meg tud állni az autó akkor lépjen le a zebrára de sokan sajna esztelenül száguldoznak. Ez persze igaz az autósokra is.
 
De a lényeg elvileg tolnia kellene a cangát ahol nincs kijelölve bringa út
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2005.07.08 péntek, 23:06:00 »

Zacci általában 15 ezerért fújnak egy elemet
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2005.07.08 péntek, 23:12:00 »

Attila,
 
Naja, sajna vannak ilyen cangasok, akik xarnak az autokra, es ofcoz vannak olyan autosok akik xarnak a cangasokra. Nyilvan mind2 felnek figyelnie kell egymasra. En igyexem, de sajna nem mindig sikerulhet. Es ez igaz a cangasokra is. Akik meg abszolut nem figyelnek, nah azok az idiota cangasok es az idiota autosok.
Sajna itt gyakorlatilag az a gaz, hogy mig a cangas teljesen belatja azt amit a szeme megenged, addig az autosnal ott a kaszni, mint zavaro tenyezo. Valszeg, ha cabriom lenne, akkor talan hamarabb eszre vettem volna a szemem sarkabol, de hat nem igy tortent.
A cangas meg nem latott a sajat szemetol.
 
"De a lényeg elvileg tolnia kellene a cangát ahol nincs kijelölve bringa út."
 
A jardan is ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2005.07.08 péntek, 23:13:00 »

Attila,
 
"Zacci általában 15 ezerért fújnak egy elemet."
 
thanx,
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2005.07.10 vasárnap, 00:11:00 »

Ebben a cikkben megemlitik a ghia X-et,a felsorolásban található.Én még ilyet nem láttam.Kiváncsi lennék mennyivel tud többet a sima ghia-nál.
MKIII
Zsoel
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2005.07.10 vasárnap, 09:28:00 »

Ebben a cikkben megemlitik a ghia X-et,a felsorolásban található.Én még ilyet nem láttam.Kiváncsi lennék mennyivel tud többet a sima ghia-nál.
MKIII
Zsoel
Zsoel! A múltkor küldtem mailben egy pdf-et, ami az aktuális árlista, amit egyébként a ford hivatalos oldaláról szedtem le. Na ebben megtalálhatod a Ghia Executivet... Hogy lásd kive van dolgod, a lényeget ideírom. A ghián kívül villanyos/bőrszékek, klímásítva, tempomat, xenon, fakormány
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2005.07.10 vasárnap, 11:21:00 »

Zsoel! A múltkor küldtem mailben egy pdf-et, ami az aktuális árlista, amit egyébként a ford hivatalos oldaláról szedtem le. Na ebben megtalálhatod a Ghia Executivet... Hogy lásd kive van dolgod, a lényeget ideírom. A ghián kívül villanyos/bőrszékek, klímásítva, tempomat, xenon, fakormány
Angel!
 
Akkor a rövidítés a rossz!
 
A ghia executive=ghia X?
 
Miért nem ghia EX?Ez jobban nézne ki!
 
Vagy nem? Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2005.07.10 vasárnap, 11:24:00 »

Angel!
 
Akkor a rövidítés a rossz!
 
A ghia executive=ghia X?
 
Miért nem ghia EX?Ez jobban nézne ki!
 
Vagy nem? Zsoel.
Igen, az a Ghia executive. A német ford oldalán már a facelift előtti mondeókban is volt ilyen - nálunk meg nem is lehetett rendelni. Még akkor sem, amikor én vettem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2005.07.10 vasárnap, 12:35:00 »

hali,
 
egy haverom pont most indult el külföldre, de még a határ előtt észrevette, hogy a gyújtás ráadásakor villog az izzításjelző. aztán elindul, de mintha kisebb lenne a nyomaték is.
valaki ha tudja mi ez, kérem gyorsan írja meg, sürgős lenne.  
 
köszi!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2005.07.10 vasárnap, 12:36:00 »

ja, és 1 éves TDCI, 40e km-rel...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2005.07.10 vasárnap, 14:52:00 »

hali,
 
egy haverom pont most indult el külföldre, de még a határ előtt észrevette, hogy a gyújtás ráadásakor villog az izzításjelző. aztán elindul, de mintha kisebb lenne a nyomaték is.
valaki ha tudja mi ez, kérem gyorsan írja meg, sürgős lenne.  
 
köszi!!!!!!
Az izzításjelző villogás minden esetben valamilyen problémára utal,de ezt csak a szervizben tudják megmondani.
 
Ha kissebb a nyomaték annak több oka is lehet,most kár lenne találgatni,a barátodon ez most nem segítene.
 
Irány a szerviz,hibakódkiolvasásra.
Esetleg asistance?
 
Hibakiolvasás nélkül húzós dolog külföldre indulni,de ettől függetlenül lehet olyan baja is,amitől simán megjárhatja az utat.
 
De lehet épp az ellenkezője is.Barátodon múlik mit választ.Üdv.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2005.07.10 vasárnap, 15:43:00 »

Zacci!
 
Nem értelek miért az a hülye akinek nem adtál elsőbbséget? Az hogy nem láttad, nem a bringás hibája. mive a jobb hátsó ajtódnek ment neki, valószínűleg te hajtottál be elé. Ezért nem értelek. Én egy héten 3-4 szer járok bringával dolgozni 150-200 km -t tekerek. Hát baromira kell vigyázni. az olyan autósokkal mint amilyen Te vagy, mert nem figyelnek. Az ,idióta' bringások általában 20-30 közötti sebeséggel mennek.(tapasztalat). Te mennyivel mentél? A kollégámat 2 hónapja ütötték el a bicikliúton. Az idióta autósnak miért kellet annyira sietnie. A kollégám kára 25.000 ft volt.
 
Gabo
Szia Gabo!
Nem kell félteni a bringásokat!Nálunk bicigliút van kiépítve!Mit gondolsz,hol közlekednek?Természetesen az autóuton!Zavarva a gépjármű közlekedést!Az életveszélyről nem beszélve!Akkor mi a francnak áldoznak bele ennyi pénzt,ha nem ott közlekednek?Ha szóvá teszed még ő van felháborodva!Én mindegyiktől elvenném a kerérkpárját,aztán gyalagoljon!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2005.07.10 vasárnap, 16:16:00 »

Szia Gabo!
Nem kell félteni a bringásokat!Nálunk bicigliút van kiépítve!Mit gondolsz,hol közlekednek?Természetesen az autóuton!Zavarva a gépjármű közlekedést!Az életveszélyről nem beszélve!Akkor mi a francnak áldoznak bele ennyi pénzt,ha nem ott közlekednek?Ha szóvá teszed még ő van felháborodva!Én mindegyiktől elvenném a kerérkpárját,aztán gyalagoljon!
oszi,
 
ismerős ez a helyzet, nálunk se felel meg sokaknak a bicikliút, inkább kijönnek az autók közé, aztán nekik nem tetszik, ha valaki elmegy melletük. Smiley De én már csak nevetek rajtuk... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2005.07.10 vasárnap, 16:55:00 »

hali,
 
egy haverom pont most indult el külföldre, de még a határ előtt észrevette, hogy a gyújtás ráadásakor villog az izzításjelző. aztán elindul, de mintha kisebb lenne a nyomaték is.
valaki ha tudja mi ez, kérem gyorsan írja meg, sürgős lenne.  
 
köszi!!!!!!
Ha 40e km, valszeg még garanciális. Menjen be külföldön egy szervízbe, hiszen ez garanciális, azaz ingyenes. Szerintem elfelejetette a befecskendezőszelepeket (vagy egyet), újra kell programozni, és annyi. Ezt abból gondolom, hogy már több emberrel előfordult. Azért nem megy jó, mert beáll egy gyári értékre, és nem pedig arra, ami a befecskendezőszelepé, azaz így csökkentett teljesítménnyel megy. De lehet egy lecsúszott csati is, vagy egészen más.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2005.07.10 vasárnap, 22:47:00 »

oké, köszi mindenkinek, visszajött, elviszi szervizbe holnap...
utánakerestem külföldi fórumokon, és hát ez a hibajelenség elég misztikusnak hangzik, és sok TDCI-t érint, ahogy olvastam...
na mindegy.
 
zsoel, Angel, köszi mégegyszer...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 00:15:00 »

oké, köszi mindenkinek, visszajött, elviszi szervizbe holnap...
utánakerestem külföldi fórumokon, és hát ez a hibajelenség elég misztikusnak hangzik, és sok TDCI-t érint, ahogy olvastam...
na mindegy.
 
zsoel, Angel, köszi mégegyszer...
bigcc!
 
Azért ha meglesz a hiba,illetve a megoldás,1-2 gondolattal osztd meg velünk.A jövőre nézve még jól jöhet.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 09:01:00 »

Igen, az a Ghia executive. A német ford oldalán már a facelift előtti mondeókban is volt ilyen - nálunk meg nem is lehetett rendelni. Még akkor sem, amikor én vettem.
Bigcc:
Nekem menet közben kezdett világítani az izzításjelző, a motor teljesítmánye csökkent.
Az egyik porlasztócsúcs haldoklik, a szervízben utána tudnak állítani. Valsz a koszos gázolajtól vannak ezek a hibák...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 09:27:00 »

oké, köszi mindenkinek, visszajött, elviszi szervizbe holnap...
utánakerestem külföldi fórumokon, és hát ez a hibajelenség elég misztikusnak hangzik, és sok TDCI-t érint, ahogy olvastam...
na mindegy.
 
zsoel, Angel, köszi mégegyszer...
Igen, ez engem is érdekelne, hogy nem tankolt-e valami óccsó helyen, vagy ilyesmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 09:49:00 »

haj,
 
Elmult hetvegen volt aza bazi nagy eso. Akkor sajna beazott az anos ulesnel a padlo karpit. Szo szerint tocsogott a viztol 8( Akkor azt hittem a pollenszuronel folyt be a viz, es azert, mert annyira esett az eso, hogy a kis lefolyo lyukak mar nem birtak levezetni a nagy mennyisegu vizet. Alapbol ugye a kulso levego terelo lamella nyitva van. Namost tegnap szinte egesz nap esett az eso neha kicsit, neha jobban. Es reggel megint azt tapasztaltam, hogy vizes az anyos ulesnel levo padlo karpit 8(((( A kulso levego terelo lamellat direkt elzartam, de ugy tunik ennek ellenere valahol befolyik a viz 8((( Talakozott mar valaki ilyen problemaval ? Kene nemi segitseg, hogy kideritsem, hol jut be a viz az utasterbe 8(
Tehat segiccseeeeg ! 8((
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 10:29:00 »

haj,
 
Elmult hetvegen volt aza bazi nagy eso. Akkor sajna beazott az anos ulesnel a padlo karpit. Szo szerint tocsogott a viztol 8( Akkor azt hittem a pollenszuronel folyt be a viz, es azert, mert annyira esett az eso, hogy a kis lefolyo lyukak mar nem birtak levezetni a nagy mennyisegu vizet. Alapbol ugye a kulso levego terelo lamella nyitva van. Namost tegnap szinte egesz nap esett az eso neha kicsit, neha jobban. Es reggel megint azt tapasztaltam, hogy vizes az anyos ulesnel levo padlo karpit 8(((( A kulso levego terelo lamellat direkt elzartam, de ugy tunik ennek ellenere valahol befolyik a viz 8((( Talakozott mar valaki ilyen problemaval ? Kene nemi segitseg, hogy kideritsem, hol jut be a viz az utasterbe 8(
Tehat segiccseeeeg ! 8((
Hi Zacci,
 
Nekem is beázott a hétvégén, igaz csak egy 5cm átmérőjű kis tócsa keletkezett az anyósülés előtt. Én most gumi szőnyeget tettem fel, mert tudtam hogy sáros helyre megyünk, és a gumin láttam a nyomokat, a küszöbtől folyt oda a víz. Valószínű az ajtó és a karosszéria közötti gumi tömítés nem tökéletes és ott folyik le a víz, bár átnéztem és nem láttam sehol szakadást. Ugyanez volt a jobb hátsó ülés előtt is, bár ott csak néhány csepp jutott be.  
Üdv:
M.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 10:52:00 »

Szia Gabo!
Nem kell félteni a bringásokat!Nálunk bicigliút van kiépítve!Mit gondolsz,hol közlekednek?Természetesen az autóuton!Zavarva a gépjármű közlekedést!Az életveszélyről nem beszélve!Akkor mi a francnak áldoznak bele ennyi pénzt,ha nem ott közlekednek?Ha szóvá teszed még ő van felháborodva!Én mindegyiktől elvenném a kerérkpárját,aztán gyalagoljon!
Szia oszi!
 
Igazából csak a hangnem nem tettszett, mert a Népligetnél bicikli út van. Az csak későbbi infó volt, hogy nem ott volt bicikliút. Ha ez igaz akkor a bringás volt a hibás. Azt a bringást aki meg a bicikliút mellett teker, azt tö..n kell rúgni, egyetértek veled.  
De, tegnapi élményem: megyek a blicikliúton, Petőfi hídnál kereszteződés, nekem zöld, egyenesen megyek, az öreg fószer velem szembe jön és kanyarodik neki jobbra. Én persze megyek mint ,állat' az elsőbbségem tudatában. Ö megy mint állat a tudatlanságában. Mindketten csikorgós fékezés, és beszólt nekem. Elkaptam a torkát, és elmagyaráztam a helyzetet. Fülét farkát behúzva elhúzta a belét. Ez ezentúl itt mindig körül fog nézni. Hát ennyi
 
Gabó
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 10:52:00 »

Mordy,
 
thx!
 
Enis a tomitesre gyanaxom, de az a gaz, hogy sehol nem latom a bejutas nyomat 8( A karpit meg vizes. Arra gondoltam, hogy a kuzsob muanyag reszenel es a szonyeg talalkozasanal lesz a bibi. A hajszalcsovesseg lehetosegere gondoltam. Szal valahol beszivarog a viz, ami alapbol nem szivarogna be, ha a szovet nem szivna magaba.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 10:54:00 »

Teto karpit csont szaraz, ajton nincs viz nyoma, szal majdnem 100%, hogy valahogy alulrol jut be a viz.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 10:54:00 »

Foleg a szovet ajot feloli resze nedves.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 10:56:00 »

Gabo,
 
ebben maximalisan igazad van. Sajna sok esetben egyik fel sem figyel a masikra elegge.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 10:58:00 »

Lehet a rossz ajto tomites okozza, ami alul van es a maitt rohad az ajto is. Lehet ha kicserelik elmulik a beazas. Ha igen, akkor azert azt meg fogom emliteni, hogy a xar tomitusuk miatt most igen szepen elazott a padlo karpit es enyhen erezheto nemi doh szag is Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 11:15:00 »

haj,
 
Elmult hetvegen volt aza bazi nagy eso. Akkor sajna beazott az anos ulesnel a padlo karpit. Szo szerint tocsogott a viztol 8( Akkor azt hittem a pollenszuronel folyt be a viz, es azert, mert annyira esett az eso, hogy a kis lefolyo lyukak mar nem birtak levezetni a nagy mennyisegu vizet. Alapbol ugye a kulso levego terelo lamella nyitva van. Namost tegnap szinte egesz nap esett az eso neha kicsit, neha jobban. Es reggel megint azt tapasztaltam, hogy vizes az anyos ulesnel levo padlo karpit 8(((( A kulso levego terelo lamellat direkt elzartam, de ugy tunik ennek ellenere valahol befolyik a viz 8((( Talakozott mar valaki ilyen problemaval ? Kene nemi segitseg, hogy kideritsem, hol jut be a viz az utasterbe 8(
Tehat segiccseeeeg ! 8((
Zacci: Csináljunk esőt. Valaki üljön be a verdába, és nézegesse a kárpitot, a másik meg locsoljon. Valószínűleg van "késleltetése" a rendszernek, azaz kell egy kis idő, amíg átfolyik. Első körben a pollenszűrőt nézném meg, az vizes-e. Ha nem, akkor nem a légúton keresztül megy be. Azt is nézd meg, hogy abban az árokban, amiben a pollenszűrő van, nem áll meg a víz? Annak van elvezetője, az nincs bedugulva? Mer akkor csak a leveleket kell kipiszkálni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 12:05:00 »

Angel,
 
jaja enis gondoltam mar ilyen esozteto manoveren Cool
Nagy esozes es hazajovetel utan őar nappal szetkaptam az elejet es haat, a pollenszuro valszeg vizet kaphatott, mert az aljan meglatszott a viz. yilvan mivel haza kellett jonni es kozben folyamatosan ment a szelloztetes igy valszeg kiszaradt a szuro, de tegnap direkte elzartam a ventillator fele meno legutat, tehat onnan optimalis esetben nem kaphatott vizet. Viszont a nagy esozes utan a ventillator also takaro szovete (kesztyutarto alatt) is nedves volt. Eredetileg ebbol gondoltam azt, hogy a pollenszuron keresztul jutott be a viz. De eza mai eset mas.  egyebkent kiporszittyoztam a pollenszuro hazat, ami eleg dzsuvas volt, de a lefolyo lukak tisztak voltak. A pollenszuro vizelvezetoje is. Nyilvan ma nem volt akkora az azas merteke, mint akkor a "nagy" esozesben, de igyis nedves volt a padlo karpit 8(
Eloszoris meg kell varnom, mig teljesen kiszarad a cucc. Aztan hetvegen ha nem fog esni, neki allok locsolni a verdat...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 12:07:00 »

Meg arra is gondoltam, hogy eccer mar volt elso ablax csere, es esetleg xarul sikerult a tomites, de erre utalo nyomot meg nem talaltam. Mindenesetre nem orulok annak, hogy egy ilyen kategorias verda igy be tudjon azni 8(
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 12:58:00 »

Meg arra is gondoltam, hogy eccer mar volt elso ablax csere, es esetleg xarul sikerult a tomites, de erre utalo nyomot meg nem talaltam. Mindenesetre nem orulok annak, hogy egy ilyen kategorias verda igy be tudjon azni 8(
Az ablakcserét meg tudod nézni, mert bele van írva az üvegbe, mikori gyártás, hónap, nap. Ha nem egyforma, cserélve volt. Szerintem nem a szélvédőnél ázik be, mert azt meg lehet jól csinálni.
 
Szerintem nem egy dologról beszélünk. Én arra az árokra gondolok, amiben a pollenszűrő háza van. Annak is van lefolyója. A kárpit nedvesedhet akkor is, ha a kondenzvíz nem tud elfolyni. A pollenszűrő meg állás alatt egyértelműen száraz - hacsak nem ázik be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 13:26:00 »

Meg arra is gondoltam, hogy eccer mar volt elso ablax csere, es esetleg xarul sikerult a tomites, de erre utalo nyomot meg nem talaltam. Mindenesetre nem orulok annak, hogy egy ilyen kategorias verda igy be tudjon azni 8(
zacci!
 
Az enyém is beázott /MKIII/,de nagyon megtréfált!
Leirom mi történt,hátha segit.
 
Nekem a jobb első ülés előtt a padlókárpitom lett vizes.Mindent átnéztünk,amiről már itt írtatok,de nem az volt a hiba oka.Locsoltam slaggal,nem ázott be,jött egy nagy eső,akkor bezzeg beázott.
 
Megoldás:slag helyett irány a kézimosó.Sterimobbal mindíg 1-1 helyen nyomni neki,de rendesen.Várni egy keveset,/ahogy Angel is írta/majd utánna tovább menni egy új területre és ada a víz ezerrel.
 
Elősször nyomtam a pollenhez,semmi,másodszor a szélvédőre,semmi,harmadszor a jobb első ajtó üvegére és meglett a hiba.
 
Az üveg és a gumicsík találkozásánál a jobb első ajtóba befolyt a víz,pontosan az üveget megvezető fém tartókonzolra,ami levezette a vizet egészen az ajtó legaljára,és ott a küszöbön keresztül bejött az utastérbe.
 
Gondolhatod,szidtam rendesen.
 
Megoldás:leszedtük az ajtókárpitot,és ahol utat talált a víz magának,kivülről-befelé,oda vizzáró réteget,valamilyen gumipasztát tettünk.Azóta szuper,én bennt, a víz kinnt.Így az egészséges!
 
Lehet,hogy nálad is ez lesz a hiba,mi is eléggé nehezen találtuk meg ezt a verziót.
 
Remélem tudtam segiteni,és igy fejfájásodon egy kicsit enyhiteni!Zsoel.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 13:37:00 »

Zsoel,
 
thx !
 
Tehat akkor locsoljam ezerrel az anyos ablaxot. oki.
Enis valami ilyesmire gyanaxom, mert 1. az ajto belso boritasan nincs vizre utalo nyom. 2. alulrol felfele nem igen folyik a viz, hala a gravitacionak Cool ergo biztos, hogy felulrol folyik be, de hogy hol, nah az meg titok. Lehet igazad van es nekem is az ajto belsejen keresztul folyik be. Mindenek elott most eloszor jool ki kell szaritanom, mert ha eccer beazik akkor ez a hulye padlo karpit jol megszivja magat es akkor mar mindenhol vizes. Ez van mostis, ergo fingom nincs honnan indult a vizesedes, de gyanitom, hogy az ajtotol, mert ott vizesebb a cucc.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 13:38:00 »

mondjuk az ajto aljaban azert van lyuk, hogy ha befolyik a viz az ajtoba, ami ugye konnyen megeshet, az ki is tudjon folyni alul.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 14:45:00 »

Zsoel,
 
thx !
 
Tehat akkor locsoljam ezerrel az anyos ablaxot. oki.
Enis valami ilyesmire gyanaxom, mert 1. az ajto belso boritasan nincs vizre utalo nyom. 2. alulrol felfele nem igen folyik a viz, hala a gravitacionak Cool ergo biztos, hogy felulrol folyik be, de hogy hol, nah az meg titok. Lehet igazad van es nekem is az ajto belsejen keresztul folyik be. Mindenek elott most eloszor jool ki kell szaritanom, mert ha eccer beazik akkor ez a hulye padlo karpit jol megszivja magat es akkor mar mindenhol vizes. Ez van mostis, ergo fingom nincs honnan indult a vizesedes, de gyanitom, hogy az ajtotol, mert ott vizesebb a cucc.
Takaritógéppel,vizes porszivóval gyorsan ki kell szivatni a kárpitban lévő vizet,ugy jobban szárad.Utánna mész 10-20 kilómétert full fűtéssel,és max.levegőbefújjással,a lábhoz állitva,és már száraz is a kocsi belseje!
 
Vagy esetleg hajszárító???Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 15:20:00 »

A bal első xenon lámpám 5 bekapcsolásból kb. 2-szer nem kel életre, de aztán újrakapcsolva mégis működik. Ennek mi lehet az oka? Valami érintkezési hiba? Mit lehetne tenni?
 
(2003.03 - Mondeo Ghia 2.0 TDCI)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 16:16:00 »

A bal első xenon lámpám 5 bekapcsolásból kb. 2-szer nem kel életre, de aztán újrakapcsolva mégis működik. Ennek mi lehet az oka? Valami érintkezési hiba? Mit lehetne tenni?
 
(2003.03 - Mondeo Ghia 2.0 TDCI)
Lehet, hogy tönkre fog menni az "izzó".
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 16:18:00 »

mondjuk az ajto aljaban azert van lyuk, hogy ha befolyik a viz az ajtoba, ami ugye konnyen megeshet, az ki is tudjon folyni alul.
Rakj oda újságpapírt, azon meglátszik a víz, így nem kell megvárnod, amíg kiszárad.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 16:42:00 »

Lehet, hogy tönkre fog menni az "izzó".
Két év után máris tönkre megy egy xenon lámpa? Mintha arról regéltek volna, hogy a xenon jóval nagyobb élettartamú, mint a hagyományos izzók...
 
Attól félek, nem lesz olcsó mulatság kicserélni, ha arra kerül a sor Sad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 17:15:00 »

Lehet, hogy tönkre fog menni az "izzó".
Azt mondtam, lehet. De az is lehet, hogy kontakthiba/miegymás. Olyan 5 évet kéne kibírnia. Asszem olyan 10-30 k körüli az ízzó - beszerzéstől függően.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2005.07.11 hétfő, 17:41:00 »

Azt mondtam, lehet. De az is lehet, hogy kontakthiba/miegymás. Olyan 5 évet kéne kibírnia. Asszem olyan 10-30 k körüli az ízzó - beszerzéstől függően.
Értem, köszi az infót!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.