Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:42:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21892877 alkalommal)
0 Felhasználó és 152 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2350 Dátum: 2005.08.11 csütörtök, 10:54:00 »

ujabb tipushiba ? Cool
De azért nem kell rajta sokat rágódni!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2351 Dátum: 2005.08.11 csütörtök, 10:56:00 »

Az enyémben 105k van. Ebből 95k vidék (Tatabánya), kb 3-4k Budapest, és a maradék meg autópálya, horvátok, stb...
Tehát az enyém sem kapott sokat itt Bp-en... Ezek szerint ennyi is elég...
Megkérdeztem az említett barátomat, és azt mondta, hogy most szünet van az ügyben, mert 1 hónapig zárva van az üzem, ahol ezt le lehetne gyártatni, de egyébként sinen van a javítás!
 
Én azt javaslom, hogyha ez bejön neki, akkor gyártatnánk mindenkinek, akinek kell, és csere...
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2352 Dátum: 2005.08.11 csütörtök, 21:07:00 »

Sziasztok!
Olyan gondom volna nekem, hogy kinéztem egy 2001-as 2.0 TDDI Mondeót. Elvittem állapotfelmérésre szakszervízbe, rendbe is lenne az autó, kivéve 1 dolgot: papíron 66kw-os a tulaj meg állítja, hogy ez 115 pacis, szoftvert frissítettek rajta. Még hinnék is neki, de a kérdésem az lenne felétek, hogy tényleg ennyi a különbség a két modell között? Mármint csak a chiptunning? Ha igen, akkor honnan tudom meg biztosra, hogy ez valóban megtörtént?
Biztos előfordult már hasonló probléma, csak a napokban választanom kellene... és elég gigászi a fórum. Köszönöm előre is...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2353 Dátum: 2005.08.11 csütörtök, 23:54:00 »

Sziasztok!
Olyan gondom volna nekem, hogy kinéztem egy 2001-as 2.0 TDDI Mondeót. Elvittem állapotfelmérésre szakszervízbe, rendbe is lenne az autó, kivéve 1 dolgot: papíron 66kw-os a tulaj meg állítja, hogy ez 115 pacis, szoftvert frissítettek rajta. Még hinnék is neki, de a kérdésem az lenne felétek, hogy tényleg ennyi a különbség a két modell között? Mármint csak a chiptunning? Ha igen, akkor honnan tudom meg biztosra, hogy ez valóban megtörtént?
Biztos előfordult már hasonló probléma, csak a napokban választanom kellene... és elég gigászi a fórum. Köszönöm előre is...
Klebi,
 
a turbo is más a 115 -ösbe.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2354 Dátum: 2005.08.12 péntek, 04:54:00 »

Klebi,
 
a turbo is más a 115 -ösbe.
Turbó!
 
Kellene készíteni pár képet, hogy újdonsült márka társ tulajokat ne lehessen palira venni!!! Szerintem, elférne pár kép a turbó és motorkod dolgokról.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2355 Dátum: 2005.08.12 péntek, 09:12:00 »

Értem... szóval nem az igazi. Így már meggondolandó...  a képeknek örülnék, mert mindenképpen diesel mondeóban gondolkodom. Köszönöm
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2356 Dátum: 2005.08.12 péntek, 10:10:00 »

Sziasztok!
Olyan gondom volna nekem, hogy kinéztem egy 2001-as 2.0 TDDI Mondeót. Elvittem állapotfelmérésre szakszervízbe, rendbe is lenne az autó, kivéve 1 dolgot: papíron 66kw-os a tulaj meg állítja, hogy ez 115 pacis, szoftvert frissítettek rajta. Még hinnék is neki, de a kérdésem az lenne felétek, hogy tényleg ennyi a különbség a két modell között? Mármint csak a chiptunning? Ha igen, akkor honnan tudom meg biztosra, hogy ez valóban megtörtént?
Biztos előfordult már hasonló probléma, csak a napokban választanom kellene... és elég gigászi a fórum. Köszönöm előre is...
Ráadásul egy szoftverfrissítés még nem motortuningot jelent, hanem hogy a te esetedben a 90LE ne 85 legyen!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2357 Dátum: 2005.08.12 péntek, 10:30:00 »

Turbó!
 
Kellene készíteni pár képet, hogy újdonsült márka társ tulajokat ne lehessen palira venni!!! Szerintem, elférne pár kép a turbó és motorkod dolgokról.
Fari-,
 
a motorkód LE adatok fent vannak az oldalon. De képekkel is kiegészíthetjük, én tudok fényképezni 115LE TDDi -t, és 130LE TDCi -t, a többit Nektek kell küldeni. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2358 Dátum: 2005.08.12 péntek, 11:12:00 »

Joe,
 
Van olyan, hogy sw frissites elott kevesebb erot ad le a verda, mint SW frissites utan Huh?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2359 Dátum: 2005.08.12 péntek, 11:15:00 »

Szerintem jo otlet eza segiccsuk a leendo tulajokat dolog. Ossze kene irni, hogy ilyen esetekben meg mire kell figyelni a leendo tulajnak a kiszemelt aldozatnal. Pl. Ajto rohadas. Ha nincs szervizkonyv, nincs rohadas gari, ergo rogton jo par 10e forint a javitas. Ha van szerizkonyv, es rendesen vezetett, akkor garis a javitas, ergo, ha jo a verda mas szempontbol, akkor ez ne legyen akadaly a dontesben. Hatso stab rud kotyog-e ? Ha igen, akkor 80e a javitas, ergo alkudj ! Cool
Pl. ilyenekre gondoltam...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2360 Dátum: 2005.08.12 péntek, 11:18:00 »

jah, meg ugye, ha mondjuk nem ures tankkal akarjak oda adni a benyas verdat es az evjarat 2001, akkor erdemes leszivatni a benyat ugy 4-5literig, es utana megnezni, hogy rendesen indul-e, nem fullad le stb.
Mert engem igy vertek at vasarlaskor !
En hulye fejemmel meg orultem is, hogy felig van a tank. Ma mar tudom, miert volt felig. Rohadt genyo kereskedo !
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2361 Dátum: 2005.08.12 péntek, 11:30:00 »

Joe,
 
Van olyan, hogy sw frissites elott kevesebb erot ad le a verda, mint SW frissites utan Huh?
Hát ha korábban vmi nem működött az elavult szoftver miatt, akkor egy install segíthet(lásd: MKI-II compreset+újratanítás). De ez nem azt jelenti, hogy te bemész frissítenek, és száguldás...
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2362 Dátum: 2005.08.12 péntek, 11:32:00 »

jah, meg ugye, ha mondjuk nem ures tankkal akarjak oda adni a benyas verdat es az evjarat 2001, akkor erdemes leszivatni a benyat ugy 4-5literig, es utana megnezni, hogy rendesen indul-e, nem fullad le stb.
Mert engem igy vertek at vasarlaskor !
En hulye fejemmel meg orultem is, hogy felig van a tank. Ma mar tudom, miert volt felig. Rohadt genyo kereskedo !
Má' az is gyanus ha nem kong a tank?
 
Akkor nálam korrekt volt a kereskedő!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2363 Dátum: 2005.08.12 péntek, 14:20:00 »

Ezt a tankos dolgot én is eljátszottam, addig gurultam, amig a kompjúter 30 km-t mutatott tankolásig. Az cca. 2-3 lityi. Hál' istennek minden OK volt.
 
Egy kis heeelp, hátha vki járt már így. Kisebb sebességnél (20 km/h alatt) csikorgás hallatszik az elsô futóm? felôl. Ha egy picit fékezek, de még gurulok, elmúlik... Lehet, hogy a friss betétek miatt van?? Vagymiaffene??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2364 Dátum: 2005.08.12 péntek, 14:32:00 »

jah, meg ugye, ha mondjuk nem ures tankkal akarjak oda adni a benyas verdat es az evjarat 2001, akkor erdemes leszivatni a benyat ugy 4-5literig, es utana megnezni, hogy rendesen indul-e, nem fullad le stb.
Mert engem igy vertek at vasarlaskor !
En hulye fejemmel meg orultem is, hogy felig van a tank. Ma mar tudom, miert volt felig. Rohadt genyo kereskedo !
Zacci, ez a dolog engem érdekelne, mi is történt veled? Én most tervezek venni egy 2001, 2002-es diesel kombit, és kíváncsi volnék a történetedre. Amúgy mivel elég tudatlan vagyok a Mondeo-t illetően, a Ford Mondeo dízelek topikban kérdeztem vásárlással, miegymással kapcsolatban, ma. Minden választ/segítséget megköszönnék mindenkinek.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2365 Dátum: 2005.08.12 péntek, 16:42:00 »

Lio,
 
Eloszoris az altalanos allapotfelmeresen kivul amit meg erdemes megvizsgalni....
Nezd meg a kiszemelt peldany mind a 4 ajto aljat. Ott a kasznin van egy fekete szigetelo gumi. Es ahol aza szigetelo xar, ott azajtot szetrohasztja. Vagyis nezd meg, hogy rohadnak e az ajtok also-belso pereme. Ha nem akkor ok. ha igen, vagy csak meg kezdemenyt latsz, vagyis picit rozsda foltokat, akkor varhato, hogy az kesobb xenne rohad. Ez sajnos a Mondeoknal tipus hiba.Nagyon sok autonal elojott, sok autonal emg nem. Alapvetoen aza fekete szigetelo gumi bigyo a hibas. Ha van rendszeresen vezetett szervizkonyve a verdanak, akkor elvileg barmelyik hivatalos Ford szervizben meg kell csinalniuk garancialis keretek kozt. Ha nem volt rendesen vezetve a szervizkonyv, akkor megeshet, hogy nem csinaljak meg garanciaban. Azt mar ne kerdezd, hogy mi koze az olajcserenek az ajto rohadashoz, mert nemtom. Nyilvan semmi, de egy urugy, hogy ne kelljen nekik garancialisba javitani. Ez azert egy igen nagy geciseg, mellesleg szerintem torvenytelen. Nah mind1. ez esetben jobban jarsz, ha szervizkonyves a verda.
Masik...
2001-es Mondeoknal elofordul, de csak nagyon ritkan, nemi uzemanyagellatassal kapcsolatos problema. Vagyis ugy irtak, hogy gyujtasi problema. Namost azt nemtom, hogy eza problema csak a benyas verdakat erinti, vagy a dizelt is. Mindenesetre ritkan de elofordulo jelenseg. alltilag a 2002-es modelleken ezt mar kijavitottak. Egyebketn gyanitom, hogy az itthoni szervizek 99%-anak fogalma nincs errol a hibarol, es eloszor kicsereltetnek veled a fel autot.
Namost a jelenseg, akkor jelentkezik, ha a fedelzeti computer szerint a megteheto ut hossza kb. 120km ala csokken. ilyenkor meg van a tankban jo 10-11 littyo, de mar akkor elkezdi a hulyeseget. A jelenseg a kovetkezo:
Raadod a gyujtast, beinditod motort, de nem indul, csak az indito motor porgeti a mocit. Aztan nagy nehezen beindul, de mihelyst felporgott a motor, azzal a lendulettel vissza esik a fordulatszam es lefullad a motor. Ezek utan a sikeres motor beinditasi eselyeid roham leptekkel csokken. 2. inditasnal mar altalaban fel sem bir porogni a motor, csak ugy dadogva beindul es lefullad. 3. inditasnal mar gyakorlatilag agyhalott a cucc. Nah ilyenkor jon az, hogy irany benya kut, kersz 5littyo benyat es betolod a tankba. Ilyenkor mar pocre indul.
Namost minnel kevesebb a megteheto ut, annal surubben jelentkezik a problema es annal valoszinubb, hogy a vegen nem biirod beinditani a mocit. Valahogy utana kene nezni neten, hogy hatah irnak errol a hibajelnsegrol valahol, de azt se tom, hogyan fogjak hozza a kereseshez 8(
Jo tudom, google a te baratod meg minden, de mi szerint keressem ?  
Namost a tapasznayaltom alapjan ez a jelenseg 99% hogy uzemanyagellatasi problema, es nem elektronyos.
Namost, ha megis benyas verdat vennel es a verdaban tobb mint 5 littyyo benya van, akkor a helyedben lenne bennem nemi egeszseges ketelkedes. Nyilvan ezt en bebuktam, mert nem tudtam errol a hibajelensegrol, es ha pl. felig van a tank, akkor abszolut nincs semmi gaz a verdaval.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2366 Dátum: 2005.08.12 péntek, 16:48:00 »

Ez a uzemanyag problema diselnel szerintem nem jellemzo Cheesy Na most kene par kepet is csatolni a rozsda es turbo meg motorkodrol is Cheesy
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2367 Dátum: 2005.08.12 péntek, 20:34:00 »

Fari,
 
Nesze Cool
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC04974.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC04979.JPG
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2368 Dátum: 2005.08.12 péntek, 22:27:00 »

Lio,
 
Eloszoris az altalanos allapotfelmeresen kivul amit meg erdemes megvizsgalni....
Nezd meg a kiszemelt peldany mind a 4 ajto aljat. Ott a kasznin van egy fekete szigetelo gumi. Es ahol aza szigetelo xar, ott azajtot szetrohasztja. Vagyis nezd meg, hogy rohadnak e az ajtok also-belso pereme. Ha nem akkor ok. ha igen, vagy csak meg kezdemenyt latsz, vagyis picit rozsda foltokat, akkor varhato, hogy az kesobb xenne rohad. Ez sajnos a Mondeoknal tipus hiba.Nagyon sok autonal elojott, sok autonal emg nem. Alapvetoen aza fekete szigetelo gumi bigyo a hibas. Ha van rendszeresen vezetett szervizkonyve a verdanak, akkor elvileg barmelyik hivatalos Ford szervizben meg kell csinalniuk garancialis keretek kozt. Ha nem volt rendesen vezetve a szervizkonyv, akkor megeshet, hogy nem csinaljak meg garanciaban. Azt mar ne kerdezd, hogy mi koze az olajcserenek az ajto rohadashoz, mert nemtom. Nyilvan semmi, de egy urugy, hogy ne kelljen nekik garancialisba javitani. Ez azert egy igen nagy geciseg, mellesleg szerintem torvenytelen. Nah mind1. ez esetben jobban jarsz, ha szervizkonyves a verda.
Masik...
2001-es Mondeoknal elofordul, de csak nagyon ritkan, nemi uzemanyagellatassal kapcsolatos problema. Vagyis ugy irtak, hogy gyujtasi problema. Namost azt nemtom, hogy eza problema csak a benyas verdakat erinti, vagy a dizelt is. Mindenesetre ritkan de elofordulo jelenseg. alltilag a 2002-es modelleken ezt mar kijavitottak. Egyebketn gyanitom, hogy az itthoni szervizek 99%-anak fogalma nincs errol a hibarol, es eloszor kicsereltetnek veled a fel autot.
Namost a jelenseg, akkor jelentkezik, ha a fedelzeti computer szerint a megteheto ut hossza kb. 120km ala csokken. ilyenkor meg van a tankban jo 10-11 littyo, de mar akkor elkezdi a hulyeseget. A jelenseg a kovetkezo:
Raadod a gyujtast, beinditod motort, de nem indul, csak az indito motor porgeti a mocit. Aztan nagy nehezen beindul, de mihelyst felporgott a motor, azzal a lendulettel vissza esik a fordulatszam es lefullad a motor. Ezek utan a sikeres motor beinditasi eselyeid roham leptekkel csokken. 2. inditasnal mar altalaban fel sem bir porogni a motor, csak ugy dadogva beindul es lefullad. 3. inditasnal mar gyakorlatilag agyhalott a cucc. Nah ilyenkor jon az, hogy irany benya kut, kersz 5littyo benyat es betolod a tankba. Ilyenkor mar pocre indul.
Namost minnel kevesebb a megteheto ut, annal surubben jelentkezik a problema es annal valoszinubb, hogy a vegen nem biirod beinditani a mocit. Valahogy utana kene nezni neten, hogy hatah irnak errol a hibajelnsegrol valahol, de azt se tom, hogyan fogjak hozza a kereseshez 8(
Jo tudom, google a te baratod meg minden, de mi szerint keressem ?  
Namost a tapasznayaltom alapjan ez a jelenseg 99% hogy uzemanyagellatasi problema, es nem elektronyos.
Namost, ha megis benyas verdat vennel es a verdaban tobb mint 5 littyyo benya van, akkor a helyedben lenne bennem nemi egeszseges ketelkedes. Nyilvan ezt en bebuktam, mert nem tudtam errol a hibajelensegrol, es ha pl. felig van a tank, akkor abszolut nincs semmi gaz a verdaval.
Csak annyi köze van a vezetett szervízkönyvnek a rozsdásodáshoz, a kötelező szervizek során nem csak olajat és szűrőket cserélnek, hanem (többek közt) átnézik az alvázvédelmet és az egyéb FESTÉKSÉRÜLÉSEKET is a korrózió megelőzése miatt (elvileg).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2369 Dátum: 2005.08.13 szombat, 07:58:00 »

Zacci,
 
Ez egy III-as mondeo ajtaja?? Garanciába mit csinálnak? Kicserélik az egész ajtót?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2370 Dátum: 2005.08.13 szombat, 09:41:00 »

Zacci,
 
Ez egy III-as mondeo ajtaja?? Garanciába mit csinálnak? Kicserélik az egész ajtót?
Klebi!
 
Bár nem engem kérdeztél,de igen,sajnos ez egy MKIII-as ajtaja.A klubtársak majd leírják,hogy miért rozsdásodott,illetve mit tettek ezügyben.
 
Én csak annyit tennék hozzá,hogy ez nem egy átlagos történet,ez a szitu ne tévesszen meg.
Eddig ilyet szinte mi sem láttunk.Az enyém 4 éves,és makulátlan állapotban van.
Scratch-é szintén 4 éves,már több mint 225.000 km-t futott és az övé sem rozsdásodik.Most biztos többen jelentkeznének/ha nem nyaralnának/hogy náluk is minden rendben van.Szóval ez az általános!!!A rozsda az nem.Üdv.Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2371 Dátum: 2005.08.13 szombat, 11:20:00 »

Lio,
 
Eloszoris az altalanos allapotfelmeresen kivul amit meg erdemes megvizsgalni....
Nezd meg a kiszemelt peldany mind a 4 ajto aljat. Ott a kasznin van egy fekete szigetelo gumi. Es ahol aza szigetelo xar, ott azajtot szetrohasztja. Vagyis nezd meg, hogy rohadnak e az ajtok also-belso pereme. Ha nem akkor ok. ha igen, vagy csak meg kezdemenyt latsz, vagyis picit rozsda foltokat, akkor varhato, hogy az kesobb xenne rohad. Ez sajnos a Mondeoknal tipus hiba.Nagyon sok autonal elojott, sok autonal emg nem. Alapvetoen aza fekete szigetelo gumi bigyo a hibas. Ha van rendszeresen vezetett szervizkonyve a verdanak, akkor elvileg barmelyik hivatalos Ford szervizben meg kell csinalniuk garancialis keretek kozt. Ha nem volt rendesen vezetve a szervizkonyv, akkor megeshet, hogy nem csinaljak meg garanciaban. Azt mar ne kerdezd, hogy mi koze az olajcserenek az ajto rohadashoz, mert nemtom. Nyilvan semmi, de egy urugy, hogy ne kelljen nekik garancialisba javitani. Ez azert egy igen nagy geciseg, mellesleg szerintem torvenytelen. Nah mind1. ez esetben jobban jarsz, ha szervizkonyves a verda.
Masik...
2001-es Mondeoknal elofordul, de csak nagyon ritkan, nemi uzemanyagellatassal kapcsolatos problema. Vagyis ugy irtak, hogy gyujtasi problema. Namost azt nemtom, hogy eza problema csak a benyas verdakat erinti, vagy a dizelt is. Mindenesetre ritkan de elofordulo jelenseg. alltilag a 2002-es modelleken ezt mar kijavitottak. Egyebketn gyanitom, hogy az itthoni szervizek 99%-anak fogalma nincs errol a hibarol, es eloszor kicsereltetnek veled a fel autot.
Namost a jelenseg, akkor jelentkezik, ha a fedelzeti computer szerint a megteheto ut hossza kb. 120km ala csokken. ilyenkor meg van a tankban jo 10-11 littyo, de mar akkor elkezdi a hulyeseget. A jelenseg a kovetkezo:
Raadod a gyujtast, beinditod motort, de nem indul, csak az indito motor porgeti a mocit. Aztan nagy nehezen beindul, de mihelyst felporgott a motor, azzal a lendulettel vissza esik a fordulatszam es lefullad a motor. Ezek utan a sikeres motor beinditasi eselyeid roham leptekkel csokken. 2. inditasnal mar altalaban fel sem bir porogni a motor, csak ugy dadogva beindul es lefullad. 3. inditasnal mar gyakorlatilag agyhalott a cucc. Nah ilyenkor jon az, hogy irany benya kut, kersz 5littyo benyat es betolod a tankba. Ilyenkor mar pocre indul.
Namost minnel kevesebb a megteheto ut, annal surubben jelentkezik a problema es annal valoszinubb, hogy a vegen nem biirod beinditani a mocit. Valahogy utana kene nezni neten, hogy hatah irnak errol a hibajelnsegrol valahol, de azt se tom, hogyan fogjak hozza a kereseshez 8(
Jo tudom, google a te baratod meg minden, de mi szerint keressem ?  
Namost a tapasznayaltom alapjan ez a jelenseg 99% hogy uzemanyagellatasi problema, es nem elektronyos.
Namost, ha megis benyas verdat vennel es a verdaban tobb mint 5 littyyo benya van, akkor a helyedben lenne bennem nemi egeszseges ketelkedes. Nyilvan ezt en bebuktam, mert nem tudtam errol a hibajelensegrol, es ha pl. felig van a tank, akkor abszolut nincs semmi gaz a verdaval.
Zacci, ezeket a hirdetéseket te raktad be? Szerintem nem kéne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #2372 Dátum: 2005.08.13 szombat, 11:43:00 »

Zacci, ezeket a hirdetéseket te raktad be? Szerintem nem kéne.
Szeritem ezt az SG csinálja... és nem is látszanak mindig... nálam mintha eltűnnének ha bejelentkezem.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #2373 Dátum: 2005.08.13 szombat, 12:03:00 »

Láttam tegnap itt a Diószegi utcán egy hármas Mondy-t, és SCi felirat volt a hátulján! Ilyet még bevallom, nemláttam. Miez?
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #2374 Dátum: 2005.08.13 szombat, 13:51:00 »

Láttam tegnap itt a Diószegi utcán egy hármas Mondy-t, és SCi felirat volt a hátulján! Ilyet még bevallom, nemláttam. Miez?
Smart Charge injection (intelligens töltésbefecskendezés)
 
Cikk
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #2375 Dátum: 2005.08.13 szombat, 13:52:00 »

Ahogy elnézem nem is mai már Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #2376 Dátum: 2005.08.13 szombat, 14:14:00 »

Lio,
 
Eloszoris az altalanos allapotfelmeresen kivul amit meg erdemes megvizsgalni....
Nezd meg a kiszemelt peldany mind a 4 ajto aljat. Ott a kasznin van egy fekete szigetelo gumi. Es ahol aza szigetelo xar, ott azajtot szetrohasztja. Vagyis nezd meg, hogy rohadnak e az ajtok also-belso pereme. Ha nem akkor ok. ha igen, vagy csak meg kezdemenyt latsz, vagyis picit rozsda foltokat, akkor varhato, hogy az kesobb xenne rohad. Ez sajnos a Mondeoknal tipus hiba.Nagyon sok autonal elojott, sok autonal emg nem. Alapvetoen aza fekete szigetelo gumi bigyo a hibas. Ha van rendszeresen vezetett szervizkonyve a verdanak, akkor elvileg barmelyik hivatalos Ford szervizben meg kell csinalniuk garancialis keretek kozt. Ha nem volt rendesen vezetve a szervizkonyv, akkor megeshet, hogy nem csinaljak meg garanciaban. Azt mar ne kerdezd, hogy mi koze az olajcserenek az ajto rohadashoz, mert nemtom. Nyilvan semmi, de egy urugy, hogy ne kelljen nekik garancialisba javitani. Ez azert egy igen nagy geciseg, mellesleg szerintem torvenytelen. Nah mind1. ez esetben jobban jarsz, ha szervizkonyves a verda.
Masik...
2001-es Mondeoknal elofordul, de csak nagyon ritkan, nemi uzemanyagellatassal kapcsolatos problema. Vagyis ugy irtak, hogy gyujtasi problema. Namost azt nemtom, hogy eza problema csak a benyas verdakat erinti, vagy a dizelt is. Mindenesetre ritkan de elofordulo jelenseg. alltilag a 2002-es modelleken ezt mar kijavitottak. Egyebketn gyanitom, hogy az itthoni szervizek 99%-anak fogalma nincs errol a hibarol, es eloszor kicsereltetnek veled a fel autot.
Namost a jelenseg, akkor jelentkezik, ha a fedelzeti computer szerint a megteheto ut hossza kb. 120km ala csokken. ilyenkor meg van a tankban jo 10-11 littyo, de mar akkor elkezdi a hulyeseget. A jelenseg a kovetkezo:
Raadod a gyujtast, beinditod motort, de nem indul, csak az indito motor porgeti a mocit. Aztan nagy nehezen beindul, de mihelyst felporgott a motor, azzal a lendulettel vissza esik a fordulatszam es lefullad a motor. Ezek utan a sikeres motor beinditasi eselyeid roham leptekkel csokken. 2. inditasnal mar altalaban fel sem bir porogni a motor, csak ugy dadogva beindul es lefullad. 3. inditasnal mar gyakorlatilag agyhalott a cucc. Nah ilyenkor jon az, hogy irany benya kut, kersz 5littyo benyat es betolod a tankba. Ilyenkor mar pocre indul.
Namost minnel kevesebb a megteheto ut, annal surubben jelentkezik a problema es annal valoszinubb, hogy a vegen nem biirod beinditani a mocit. Valahogy utana kene nezni neten, hogy hatah irnak errol a hibajelnsegrol valahol, de azt se tom, hogyan fogjak hozza a kereseshez 8(
Jo tudom, google a te baratod meg minden, de mi szerint keressem ?  
Namost a tapasznayaltom alapjan ez a jelenseg 99% hogy uzemanyagellatasi problema, es nem elektronyos.
Namost, ha megis benyas verdat vennel es a verdaban tobb mint 5 littyyo benya van, akkor a helyedben lenne bennem nemi egeszseges ketelkedes. Nyilvan ezt en bebuktam, mert nem tudtam errol a hibajelensegrol, es ha pl. felig van a tank, akkor abszolut nincs semmi gaz a verdaval.
Kösz Zacci:) Amúgy mit is kellene tudni pontosan a motorkódokról+használtan vásárlásról? Csak az alaposság kedvéért.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2377 Dátum: 2005.08.13 szombat, 18:30:00 »

Petya,
 
"Csak annyi köze van a vezetett szervízkönyvnek a rozsdásodáshoz, a kötelező szervizek során nem csak olajat és szűrőket cserélnek, hanem (többek közt) átnézik az alvázvédelmet és az egyéb FESTÉKSÉRÜLÉSEKET is a korrózió megelőzése miatt (elvileg)."
 
Megis rohad az ajtom. Szerinted 1x is megneztek ? Ennyit a szervizekrol....Es akkor meg ok kernek szervizkonyvet, ahhoz, hogy garoban megcsinaljak...LOL Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2378 Dátum: 2005.08.13 szombat, 18:33:00 »

Zsoel,
 
Igen, sok autonbal nem jelentkezik a hiba, sok autonal meg igen. Pl. Pablo, Ref100, En.
Nyilvan nem feltetlenul jellemzo hiba, de tipus hiba es vasarlas elott mindenkeppen erdemes az autot megvizsgalni eme szempontbol is.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2379 Dátum: 2005.08.13 szombat, 18:34:00 »

Zsoel,
 
Jah, es a kereskedo csinalt allapotfelmerest, es valahogy pont eza rozsdasodas nem szerepel a felmero lapon.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2380 Dátum: 2005.08.13 szombat, 18:36:00 »

Klebi,
 
Vagy kicserelik, vagy megjavitjak. De itt magyarorszagon szerintem a komplett cseret L lehet felejteni. Rapacsmagolnak nemi festeket oszt hajra. Ford anyatol meg legombolnak par 100e piizt. Legalabbis igy dolgozik a Vaci Auto  
Fort. Eleg csunyara sikeredett Pablo ajto javitasa 8( Meg szerencse, hogy nem szembetuno helyen van a javitas.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2381 Dátum: 2005.08.13 szombat, 18:38:00 »

Angel,
 
Milyen hirdeteseket ?
 
jaaa, minap lattam enis. Mi a fax ez ? L kene felejteni ezeket a hulye reklamokat. Ha reklamot akarok, akkor bekapcsolom a TV-t. Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2382 Dátum: 2005.08.13 szombat, 22:04:00 »

Angel,
 
Milyen hirdeteseket ?
 
jaaa, minap lattam enis. Mi a fax ez ? L kene felejteni ezeket a hulye reklamokat. Ha reklamot akarok, akkor bekapcsolom a TV-t. Cool
Honnan jönnek ezek a hirdetések?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2383 Dátum: 2005.08.13 szombat, 22:09:00 »

Kösz Zacci:) Amúgy mit is kellene tudni pontosan a motorkódokról+használtan vásárlásról? Csak az alaposság kedvéért.
Lio,
 
a motorkódot egyszerűen leellenörzöd, hogy tudd valóban azt kapod, amit kifozetsz. Smiley
Átvizsgálást inkább érdemes szakszervízre bízni, még akkor is ha drága, késöbb mindenképp megtérül! Egyedül, és műszerek nélkül nem találod meg az esetleges rejtett hibákat.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2384 Dátum: 2005.08.13 szombat, 22:11:00 »

Honnan jönnek ezek a hirdetések?
Angel,
 
http://www.keymedia.hu/miez.htm
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2385 Dátum: 2005.08.13 szombat, 22:36:00 »

Petya,
 
"Csak annyi köze van a vezetett szervízkönyvnek a rozsdásodáshoz, a kötelező szervizek során nem csak olajat és szűrőket cserélnek, hanem (többek közt) átnézik az alvázvédelmet és az egyéb FESTÉKSÉRÜLÉSEKET is a korrózió megelőzése miatt (elvileg)."
 
Megis rohad az ajtom. Szerinted 1x is megneztek ? Ennyit a szervizekrol....Es akkor meg ok kernek szervizkonyvet, ahhoz, hogy garoban megcsinaljak...LOL Cool
Oda volt írva, hogy "elvileg".
 
Egyébként, ha van vezetett szervízkönyv, és mégis rohad az ajtó, akkor ezt simán rá lehet verni a szervízre, mondván, hogy nem nézték meg, holott kötelező lett volna és meg lehett volna előzni a komolyabb javítást. Ugyanis egy hibátlan ajtó 20.000 km/1 év (szervíz intervallum) alatt nem tud átrohadni, tehát az előző szervíz alkalmával nem ellenőrizték rendesen az autót.  
Ezért kell a vezetett szervízkönyv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2386 Dátum: 2005.08.13 szombat, 22:47:00 »

Lio,
 
a motorkódot egyszerűen leellenörzöd, hogy tudd valóban azt kapod, amit kifozetsz. Smiley
Átvizsgálást inkább érdemes szakszervízre bízni, még akkor is ha drága, késöbb mindenképp megtérül! Egyedül, és műszerek nélkül nem találod meg az esetleges rejtett hibákat.
Persze, de ahhoz valami lista vagy táblázat is kéne, ezért kérdeztem. Mit kezdenék egy kóddal a helyszínen? Amúgy biztos nem egyedül megyek (a segítségem pedig nem kimondottan Ford/Mondeo szerelő, csak abban tud segíteni, hogy érdemes-e egyáltalán foglalkozni a kiszemelt járgánnyal, és ha igen), szakszervizbe is elviszem mielőtt megveszem. Próbálok sokkal óvatosabb lenni mint az előző autónál, pedig az éppen 2 éves volt amikor vettem.. bár messze nem ez a kategória, első tulajtól, szervizkönyvel, sérülésmentesen.. azóta 1,5 évig nem egyszer kellett szervizbe vinnem, és még mindig bajos az autó... Sad Ennek most vége, nekem meg egy ilyen Mondira volna igazából szükségem. Csak szeretném tudni, ... gondolom megértitek. Tiszteletem!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2387 Dátum: 2005.08.13 szombat, 23:16:00 »

Persze, de ahhoz valami lista vagy táblázat is kéne, ezért kérdeztem. Mit kezdenék egy kóddal a helyszínen? Amúgy biztos nem egyedül megyek (a segítségem pedig nem kimondottan Ford/Mondeo szerelő, csak abban tud segíteni, hogy érdemes-e egyáltalán foglalkozni a kiszemelt járgánnyal, és ha igen), szakszervizbe is elviszem mielőtt megveszem. Próbálok sokkal óvatosabb lenni mint az előző autónál, pedig az éppen 2 éves volt amikor vettem.. bár messze nem ez a kategória, első tulajtól, szervizkönyvel, sérülésmentesen.. azóta 1,5 évig nem egyszer kellett szervizbe vinnem, és még mindig bajos az autó... Sad Ennek most vége, nekem meg egy ilyen Mondira volna igazából szükségem. Csak szeretném tudni, ... gondolom megértitek. Tiszteletem!
Lio,
 
az oldalon a Hírek között megtalálod, hogy melyik kód mit jelent, illetve a Szervíz menü alatt van alvázszámdekóder is.
Ha rendesen átnézeted az autót szerintem nagy meglepetés nem érhet utólag.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2388 Dátum: 2005.08.14 vasárnap, 05:53:00 »

Lio!
Kb. 1 fél éve én is hasonló gondokkal küzdöttem, Mondit akartam venni, de a kínálatból nehéz volt kiválasztani a megfelelőt. Aztán az egyik Ford márkakereskedő meghirdettett több fiatal autót, és bár többe került, mint a kereskedésekben láttam, mégis ott vettem autót. Igaz, ez még garanciális volt (és még most is az), kb. 6 oldalas részletes állapotfelvétele volt, nagyon részletesen leírva minden kis hiba, hiányosság, fékek hatásfoka, festék rétegvastagságmérések, stb. Még olyan is volt, hogy a lökhárítón felvett karcolást nem is találtam meg! Úgy adták át az autót, mintha újat vásároltam volna, azóta csak gázolajat töltök bele, és megy, mint a parancsolat, nem rozsdásodik, hibátlan. Ez egy115 LE- s TDCI, 2004. márciusi, amikor vettem, 19750 km volt benne, most 31600 km van, az átlagfogyasztásom 6,2-6,5 l/100 km. Szóval én javaslom, nézz körül a márkakereskedőknél is, mert a maszek autókereskedések is kínálnak mindenféle szekereket, de ha kihozod a gépet a telepről, a garancia megszűnt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2389 Dátum: 2005.08.14 vasárnap, 20:15:00 »

Lio!
Kb. 1 fél éve én is hasonló gondokkal küzdöttem, Mondit akartam venni, de a kínálatból nehéz volt kiválasztani a megfelelőt. Aztán az egyik Ford márkakereskedő meghirdettett több fiatal autót, és bár többe került, mint a kereskedésekben láttam, mégis ott vettem autót. Igaz, ez még garanciális volt (és még most is az), kb. 6 oldalas részletes állapotfelvétele volt, nagyon részletesen leírva minden kis hiba, hiányosság, fékek hatásfoka, festék rétegvastagságmérések, stb. Még olyan is volt, hogy a lökhárítón felvett karcolást nem is találtam meg! Úgy adták át az autót, mintha újat vásároltam volna, azóta csak gázolajat töltök bele, és megy, mint a parancsolat, nem rozsdásodik, hibátlan. Ez egy115 LE- s TDCI, 2004. márciusi, amikor vettem, 19750 km volt benne, most 31600 km van, az átlagfogyasztásom 6,2-6,5 l/100 km. Szóval én javaslom, nézz körül a márkakereskedőknél is, mert a maszek autókereskedések is kínálnak mindenféle szekereket, de ha kihozod a gépet a telepről, a garancia megszűnt
Hali!
 
Ezek a gépkocsi vásárlásról szóló élmények mindig elbizonytalanítanak. Bár én tavaly vettem a kocsit - ráadásul Németo.-ból, szervízkönyv nélkül-, de a 10 hónap alatt kb 22e km-t tettem meg vele gond nélkül. Mondjuk a karosszérán ért egy-két karcos meglepetés, de motorikusan egy szavam sem lehet, télen fűtéssel és nyáron a klímával is kijövök 6,3-6,5 l/100 km-s fogyiból és az olajhoz csak csere esetében kell nyúlni, nem eszi egyáltalán /2001.10. ho,TDDI/.  A bizonytalanságom a km óra valósságából fakad. Abban hiszek, hogy a sérülése miatt állt kint az autó. (jobb oldal mindkét ajtó,és a küszöb egy része volt sérülve, én javítattam itthon) A rajta lévő gyári gumik, a féktárcsák állapota és a szerelőm véleménye valósnak véleményezte az akkori kb 35e km-t ( tavaly október)
 
Szóval ilyenkor nem tudom eldönteni, hogy csak szerencsém volt vagy balek vagyok ? (az internetes megjelenést követő egy héten belül le kellett foglalózni, de már majdnem elvitték így is )
De mint a 3 nappal ezelőtti meglepetésszerű bónusz műszaki vizsga is mutatta - egyben van a járgány. Smiley
Üdv : falabu
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2390 Dátum: 2005.08.14 vasárnap, 21:29:00 »

falabu,
 
Ne aggodj !
 
Szerintem a Mondeo alapvetoen nagyon megbizhato verda es nagyon egyben van. Amirol itt irunk, az nagy reszt a szervizek trehanysaga es nehany hosszu tavon gondolkodni keptelen, es mindenkeppen atbaxlak stilusu keresekedo hibaja.
Nekem nem lenne pofam felig tolteni a tankot, csak azert, hogy a gyujtasi problemat eltussoljam es konnyebben eladjam a verdat. Valceg ezert nem lennek jo kereskedo. Es ha szervizes lennek,akkor mindenkeppen megjavitanam a rohado ajtokat egy idoszakos szerviz alkalmaval. Tehat szervizesnek sem lennek jo Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2391 Dátum: 2005.08.14 vasárnap, 21:29:00 »

Nem tudom, scratch. Most viszont nincs hirdetés. Ez valahogy bekerült a fórumba, azaz ők a ludasok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2392 Dátum: 2005.08.14 vasárnap, 21:32:00 »

Viszont a user latna, hogy nem baxom at a palankon, igy ofcoz legkozelebb is nalam vasarolna, szervizeltetne a verdajat. De valszeg ez egy igen rossz hozzaallas es alapvetoen bennem van a hiba.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2393 Dátum: 2005.08.14 vasárnap, 23:07:00 »

Viszont a user latna, hogy nem baxom at a palankon, igy ofcoz legkozelebb is nalam vasarolna, szervizeltetne a verdajat. De valszeg ez egy igen rossz hozzaallas es alapvetoen bennem van a hiba.
szevasz zacci! az a baj hogy ilyen kereskedo csak elvetve akad!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2394 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 12:12:00 »

Reggel leadtam a gépet szélvédőcserére. Szuroljatok, hogy ne csesszék el
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2395 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 12:59:00 »

Gabo,
 
Elso szelvedo ?
 
Figylej arra, hogy mikor elkeszult a pollenszurot takaro szelterelo fekete muanyag fedel rendesen be legyen pattintva a szelvedo aljara "ragasztott" tomito csikba. Ha ok be tudtak pattintani, akkor valceg rendesen fel ragasztottak a szelvedore a tomitest. Kulonben a keletkezett resen at beszivarog a polen szuron keresztul a viz az anyos ules labterebe.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2396 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 13:38:00 »

Gabo,
 
Elso szelvedo ?
 
Figylej arra, hogy mikor elkeszult a pollenszurot takaro szelterelo fekete muanyag fedel rendesen be legyen pattintva a szelvedo aljara "ragasztott" tomito csikba. Ha ok be tudtak pattintani, akkor valceg rendesen fel ragasztottak a szelvedore a tomitest. Kulonben a keletkezett resen at beszivarog a polen szuron keresztul a viz az anyos ules labterebe.
Köszi. Figyelni fogom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2397 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 15:33:00 »

Köszi. Figyelni fogom.
Gabo!
 
Mi történt az első szélvédővel?
 
Ui:a nyaralásotokon mértetek átlagfogyasztást Angel-al?Kiváncsi lennék,melyik autó fogyasztott kevesebbet,a 2.o vagy a 2.2 tdci?
 
Amugy bírtad Angel koma tempóját?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2398 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 16:48:00 »

Gabo!
 
Mi történt az első szélvédővel?
 
Ui:a nyaralásotokon mértetek átlagfogyasztást Angel-al?Kiváncsi lennék,melyik autó fogyasztott kevesebbet,a 2.o vagy a 2.2 tdci?
 
Amugy bírtad Angel koma tempóját?
Hali!
 
Még májusban az M7-en kaptam egy követ, igy szépen alulról felfelé középig berepedt. Mostanra lett szélvédő (4 hónap). Csak július 30-tól fogadtak megrendelést az üvegre. Abba bele sem merek gondolni, ha úgy tört volna az üveg, hogy nem tudok a kocsival menni, akkor mi lett volna. Mert ugye vettem az autóval 3 év garanicát. Eléggé parázok, hogy mit művelnek a gépsárkánnyal.  
Nyaralás: Átlag 6.3 lett nekem a computer szerint, Angel is e körül fogyasztott, mert egyszerre tankoltunk. Az első 1000 km-en 2 liter volt a különbség a 2.0 javára az összesen tankoltnál. De az erő velem volt. Smiley Én birtam Angel tempóját , viszont Ö nem az enyimet, igy Ö ment elöl. Kényelmes 150- 160 -at ment ahol lehetett, ill. a szerb oldalon meg amennyi ki volt írva. K. sok volt a rendőr odafele. Vissza már szakadó esőben jöttünk, igy eltüntek, igy nagyobb volt a tempó is. Oda felé 17 órát mentünk. Ebből kb 2,5-3 óra volt a határon való várakozás. Én megvoltam elégedve mindkét autóval, és Angelékkel is. Jól éreztem magamat. Bár a két oldalborda mindig mondta, hogy vegyünk vissza magunkból és az arcunkból, de mi igy éreztük magunkat jól. Smiley Még kint is megdicsérte a gépet egy magyar faszi. Jól esett. Hát röviden ennyi. De kérdezd meg Józsibarátot, hogy ők hogyan mentek lefelé.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #2399 Dátum: 2005.08.15 hétfő, 18:06:00 »

Hali!
 
Még májusban az M7-en kaptam egy követ, igy szépen alulról felfelé középig berepedt. Mostanra lett szélvédő (4 hónap). Csak július 30-tól fogadtak megrendelést az üvegre. Abba bele sem merek gondolni, ha úgy tört volna az üveg, hogy nem tudok a kocsival menni, akkor mi lett volna. Mert ugye vettem az autóval 3 év garanicát. Eléggé parázok, hogy mit művelnek a gépsárkánnyal.  
Nyaralás: Átlag 6.3 lett nekem a computer szerint, Angel is e körül fogyasztott, mert egyszerre tankoltunk. Az első 1000 km-en 2 liter volt a különbség a 2.0 javára az összesen tankoltnál. De az erő velem volt. Smiley Én birtam Angel tempóját , viszont Ö nem az enyimet, igy Ö ment elöl. Kényelmes 150- 160 -at ment ahol lehetett, ill. a szerb oldalon meg amennyi ki volt írva. K. sok volt a rendőr odafele. Vissza már szakadó esőben jöttünk, igy eltüntek, igy nagyobb volt a tempó is. Oda felé 17 órát mentünk. Ebből kb 2,5-3 óra volt a határon való várakozás. Én megvoltam elégedve mindkét autóval, és Angelékkel is. Jól éreztem magamat. Bár a két oldalborda mindig mondta, hogy vegyünk vissza magunkból és az arcunkból, de mi igy éreztük magunkat jól. Smiley Még kint is megdicsérte a gépet egy magyar faszi. Jól esett. Hát röviden ennyi. De kérdezd meg Józsibarátot, hogy ők hogyan mentek lefelé.
Gabo!
 
Nem volt ott semmi különös! Lefele 25 óra volt az útidő, visszafele 11,5 volt a magyar fölre lépésig!
Angelnek küldtem képeket!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.