Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 04:27:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 743 744 745 746 747 748 749 [750] 751 752 753 754 755 756 757 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21487794 alkalommal)
0 Felhasználó és 217 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37450 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 20:03:30 »

Forgalommal szemben az gáz, menetrögzítő kamera, és simán fel kell őket jelenteni. Ez nem az az eset, amikor zöldterületen állnak, és újabban azt már szabad nekik.

Magyarországon egy külföldin a rendőr nem tud semmit számonkérni, még ha akarná sem. Nincsenek nemzetközi egyezmények, amik ezt lehetővé tennék, sem olyan jogszabályok, mint pl. az osztrákoknál, hogy amíg nincs lének csengetése, addig az autó nem megy sehová.

AndyA

Múltkor is álltak az M3-on szembe forgalombtól elzárt területen.Nálunk itt Pécsen az utcánkban a buszöbölben bent álltak forgalommal szemben.Ez is megvan engedve múltkor valahol erről írtak szabálytalanul állva is mérhetnek és az nem volt kikötve,hogy autópályán nem lehet.Az M60 végén Pécsnél mikor lejössz ott 1km-en 60-al lehet jönni.Namost ott szintén a forgalommal szemben mérnek tehát ebből az következik,hogy ott meg is kell fordulni hoppá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37451 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 20:10:42 »

Magyarországon egy külföldin a rendőr nem tud semmit számonkérni, még ha akarná sem. Nincsenek nemzetközi egyezmények, amik ezt lehetővé tennék, sem olyan jogszabályok, mint pl. az osztrákoknál, hogy amíg nincs lének csengetése, addig az autó nem megy sehová.

Most már vissza tudják tartani az autót. Volt is ilyen eset, román csávót bekísérték, autó ottmarad, és szóljon, ha megvan a della.
Tehát most már bármit számon kérhet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #37452 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 20:15:44 »

Múltkor is álltak az M3-on szembe forgalombtól elzárt területen.Nálunk itt Pécsen az utcánkban a buszöbölben bent álltak forgalommal szemben.Ez is megvan engedve múltkor valahol erről írtak szabálytalanul állva is mérhetnek és az nem volt kikötve,hogy autópályán nem lehet.Az M60 végén Pécsnél mikor lejössz ott 1km-en 60-al lehet jönni.Namost ott szintén a forgalommal szemben mérnek tehát ebből az következik,hogy ott meg is kell fordulni hoppá.

De múltkor jöttem pestről és a Mohácsi lehajtónál ahol rámész az M60-ra és vég M6-nak, ut nincs, ráhajtás nincs, betonkordon végig..ezek meg mögötte mérnek...hát én biz megálltam hogy hol a f@szba mentek oda be de nem jöttem rá, azok meg bután néztek hogy most mi van...nyilván lesz@rtam őket... eplus2
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #37453 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 21:07:11 »

egy barátom,a hétvégén remélhetőleg boldog tulajdonosa lett egy TDDi-nek.Viszont a géptetőzár igen nehezen nyitható.Próbálnék neki segiteni,de nem emlékszem,hogy itt hol volt tárgyalva a téma,pedig olvastam róla. Tud ebben segiteni valaki?
Köszönöm.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5755.msg559976#msg559976
 integet2
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #37454 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 21:51:43 »

nekem sincs középső dob igaz nekem le lett cserélve  CI rendszerre azért de  nem hiányzik belőle... még a katalizátor van kicsit útban a kiáramló gázoknak de remélem már az se sokáig eplus2
de hátsó hangtompítód van?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37455 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 21:58:47 »

de hátsó hangtompítód van?

És a műszakin nem fogják keresni a középső dobot? wow1 /Mert nem szeretném szerelgettetni/
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #37456 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 22:15:22 »

Sziasztok,

Kesztyűtartó zárja/kilincse megadta magát a napokban, cserére szorul, tudtok mondani nekem olyan bontót ahol találok?


Köszi

Tomi
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37457 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 22:17:34 »

A probléma az, hogy ha autópályás menetnél Neked is eszi az olajat rendesen, akkor el fogsz jutni oda előbb vagy utóbb, hogy a zöld kártyát normális módon nem adják ki. Ha az NKH menet közben elkap, akkor az is kellemetlen lesz. Nem mellesleg nyomod teli olajjal a kipufogó rendszert és gyilkolod le vele vele a kipufogó szelepeket. Ha Az olaj miatt koksz fog képződni a hengerben, minden egyéb helyen, így a javítás nem lesz elkerülhető. A kokszosodás miatt várható, hogy a gyűrű-d előbb-utóbb le fog tapadni.

A kérdés mindig az, hogy ha nem normális az olajfogyasztás - akármilyen kevéssel is tér el az elfogadhatótól - akkor javítod kényelmesen, tervszerűen, vagy megvárod, amíg előáll az a helyzet, hogy nem tudod biztosra, hogy van elég olaj a kocsiban a hazaérésre.

Mostanában nem néztem, mennyi is az olajfogyás pontosan. Nemsokára cserélek olajat, majd figyelem.
Persze engem is zavar, de ahogy olvasom a Te leírásaidat, hát nem kis meló és pénz.

Műszakin április elején voltam, nem volt gond semmilyen értékkel, nem kellett rásegíteni, bár a próbamérésen magas volt a lambda értéke, de mondtam, hogy az nem lehet és biztos nem melegedett be a motor, mert az, hogy a vízhőfok mérő középen áll, még nem jelent semmit. És így is volt, kis járatás után rendben volt.

Amúgy ha annyira vészes lesz az olajfogyás, én szerintem veszek bele másik motort, az elbeszéléseid alapján egyszerűbbnek találom (még ha van benne rizikó is), mint a felújítást.

Ha nem indiszkrét a kérdésem, mennyiben van a felújítás?
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.28 hétfő, 22:21:11 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #37458 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 22:36:36 »

Múltkor is álltak az M3-on szembe forgalombtól elzárt területen.Nálunk itt Pécsen az utcánkban a buszöbölben bent álltak forgalommal szemben.Ez is megvan engedve múltkor valahol erről írtak szabálytalanul állva is mérhetnek és az nem volt kikötve,hogy autópályán nem lehet.Az M60 végén Pécsnél mikor lejössz ott 1km-en 60-al lehet jönni.Namost ott szintén a forgalommal szemben mérnek tehát ebből az következik,hogy ott meg is kell fordulni hoppá.
ezt a törvényt modositották nekik lehet bárhol.ugyan is az autó a készülék tartó állványának minösül a törvény szerint igy ott mér ahol akar
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37459 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 22:38:41 »

Ha nem indiszkrét a kérdésem, mennyiben van a felújítás?

Ha visszaolvasol, akkor a normál felújítás:
- gyűrű: 25.000
- hengerfej felújítás: 40.000 (1 szelep cserélve)
- hónolás elenőrzés, frissítés: 4.000
- komplett alsó-felső tömítésgarnitúra: 25.000 Ft
- olaj: 10.000

Ennyivel megúsztam volna, viszont a jelek szerint egy darabig szárazon futott a láncom, így az is komplett cserés lett, ami nagyjából további 25.000-el dobta meg az árat. (lánc + fogaskerekek)

Így kb. 130.000 Ft-ból megáll a művelet. Sajnos - vagy szerencsére most - kiderült, hogy a fékfőhenger is elhagyta magát, az is csere. Az 31.000 Ft.
Ha már kikerült a motor, akkor megnéztük a generátor (hibátlan), önindítót (szétszedve, kitisztítva, összerakva) is. Ennek az árát még nem tudom. Mint ahogyan a fékolaj csere ára sincs még benne a költségekben.

A legolcsóbb bontott motor 80.000, a releváns felújítás: 130.000. Hogy melyik éri meg Neked jobban, azt Te tudod.


Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37460 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 22:51:07 »

Ha visszaolvasol, akkor a normál felújítás:
- gyűrű: 25.000
- hengerfej felújítás: 40.000 (1 szelep cserélve)
- hónolás elenőrzés, frissítés: 4.000
- komplett alsó-felső tömítésgarnitúra: 25.000 Ft
- olaj: 10.000

Ennyivel megúsztam volna, viszont a jelek szerint egy darabig szárazon futott a láncom, így az is komplett cserés lett, ami nagyjából további 25.000-el dobta meg az árat. (lánc + fogaskerekek)

Így kb. 130.000 Ft-ból megáll a művelet. Sajnos - vagy szerencsére most - kiderült, hogy a fékfőhenger is elhagyta magát, az is csere. Az 31.000 Ft.
Ha már kikerült a motor, akkor megnéztük a generátor (hibátlan), önindítót (szétszedve, kitisztítva, összerakva) is. Ennek az árát még nem tudom. Mint ahogyan a fékolaj csere ára sincs még benne a költségekben.

A legolcsóbb bontott motor 80.000, a releváns felújítás: 130.000. Hogy melyik éri meg Neked jobban, azt Te tudod.



Én mint dieseles kérdem ez a 130e ft plussz ami még apróság hozzá jön ugye nem azt akarjátok mondani,hogy sok????Ha veszel bontott motort én csak gondolom és annak is van valami olyan baja ami szintén felújításra szorul akko rmár az drágább lesz és a te saját motorodat meg ismered.Én csak a véleményemet mondtam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #37461 Dátum: 2012.05.29 kedd, 00:13:23 »

Hello skacok,
kb. mennyibe kerul egy uj futott szelvedo?
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #37462 Dátum: 2012.05.29 kedd, 06:26:48 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne hogy sajnos összetörtek a napokban.
Mivel a biztosító avultat még nekem kellene fizetni hogy rendberakják az autót.
Nem tud valaki egy jó bontót vagy egy megbízható műhelyet?
Illetve a lámpám rögzítöje letört. Lehet csak a fekete házat cserélni?

Köszönöm
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #37463 Dátum: 2012.05.29 kedd, 08:17:18 »

És a műszakin nem fogják keresni a középső dobot? wow1 /Mert nem szeretném szerelgettetni/
TDCI-nél is volt középső dob bizonyos esetekben (legalábbis erről nyilatkozott itt valaki korábban).
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #37464 Dátum: 2012.05.29 kedd, 08:46:23 »

Hello skacok,
kb. mennyibe kerul egy uj futott szelvedo?
Vik-et kérdeztem legutóbb, szerinte 120e körüli, viszont ő említette, hogy volt gyáriban Pilkington is, az kb 60e.
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #37465 Dátum: 2012.05.29 kedd, 08:49:59 »

Múltkor is álltak az M3-on szembe forgalombtól elzárt területen.Nálunk itt Pécsen az utcánkban a buszöbölben bent álltak forgalommal szemben.Ez is megvan engedve múltkor valahol erről írtak szabálytalanul állva is mérhetnek és az nem volt kikötve,hogy autópályán nem lehet.Az M60 végén Pécsnél mikor lejössz ott 1km-en 60-al lehet jönni.Namost ott szintén a forgalommal szemben mérnek tehát ebből az következik,hogy ott meg is kell fordulni hoppá.

Autópályán megfordulni, leállósávban parkolni, ezek minősített esetek. Ha nem leállósáv, hanem azon kívül forgalomtól elzárt terület, ott max. a megfordulás lehet kérdéses szerintem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #37466 Dátum: 2012.05.29 kedd, 08:51:04 »

Kesztyűtartó zárja/kilincse megadta magát a napokban, cserére szorul, tudtok mondani nekem olyan bontót ahol találok?

Ragaszd meg rendesen, örök életű lesz. Az "új" megint el fog törni idővel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #37467 Dátum: 2012.05.29 kedd, 08:52:20 »

Hello skacok,
kb. mennyibe kerul egy uj futott szelvedo?

90 ezer körül, beszereléssel együtt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #37468 Dátum: 2012.05.29 kedd, 08:53:04 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne hogy sajnos összetörtek a napokban.
Mivel a biztosító avultat még nekem kellene fizetni hogy rendberakják az autót.
Nem tud valaki egy jó bontót vagy egy megbízható műhelyet?
Illetve a lámpám rögzítöje letört. Lehet csak a fekete házat cserélni?

Köszönöm


HZsolt92 az embered. Lehet neki fényszóróháza is, meg tud javítós embert is, aki meghegeszti.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #37469 Dátum: 2012.05.29 kedd, 08:59:47 »

Hello skacok,
kb. mennyibe kerul egy uj futott szelvedo?
Tavaly szeptemberben fizettem 53 ezret futott esoerzekelos pilkington-ert munkadijjal egyutt. Akcios volt eppen az importornel. Pilkington.hu, volt Gima.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #37470 Dátum: 2012.05.29 kedd, 09:27:48 »

Tavaly szeptemberben fizettem 53 ezret futott esoerzekelos pilkington-ert munkadijjal egyutt. Akcios volt eppen az importornel. Pilkington.hu, volt Gima.

Jaja, lehet olcsóbban kapni. Az egyik ford bontós még valami 44 körül mondott nekem _nem kínai_ fűthetőt tavaly, de ha a Pilkington ennyi, akkor inkább azt választanám. Nekem is aktuális lesz lassan, mert tiszta kavics..
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37471 Dátum: 2012.05.29 kedd, 09:29:59 »

de hátsó hangtompítód van?

persze az azért van Cheesy
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37472 Dátum: 2012.05.29 kedd, 09:55:04 »

Ha visszaolvasol, akkor a normál felújítás:
- gyűrű: 25.000
- hengerfej felújítás: 40.000 (1 szelep cserélve)
- hónolás elenőrzés, frissítés: 4.000
- komplett alsó-felső tömítésgarnitúra: 25.000 Ft
- olaj: 10.000

Ennyivel megúsztam volna, viszont a jelek szerint egy darabig szárazon futott a láncom, így az is komplett cserés lett, ami nagyjából további 25.000-el dobta meg az árat. (lánc + fogaskerekek)

Így kb. 130.000 Ft-ból megáll a művelet. Sajnos - vagy szerencsére most - kiderült, hogy a fékfőhenger is elhagyta magát, az is csere. Az 31.000 Ft.
Ha már kikerült a motor, akkor megnéztük a generátor (hibátlan), önindítót (szétszedve, kitisztítva, összerakva) is. Ennek az árát még nem tudom. Mint ahogyan a fékolaj csere ára sincs még benne a költségekben.

A legolcsóbb bontott motor 80.000, a releváns felújítás: 130.000. Hogy melyik éri meg Neked jobban, azt Te tudod.


Nem tudom, hogy mennyi lesz a szerelési díj, de a fenti adatokat olvasva változott a véleményem, egyértelmű, hogy jobban megéri a felújítás.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37473 Dátum: 2012.05.29 kedd, 09:56:04 »

Én mint dieseles kérdem ez a 130e ft plussz ami még apróság hozzá jön ugye nem azt akarjátok mondani,hogy sok????Ha veszel bontott motort én csak gondolom és annak is van valami olyan baja ami szintén felújításra szorul akko rmár az drágább lesz és a te saját motorodat meg ismered.Én csak a véleményemet mondtam.

Teljesen igazad van. Én nem tudtam eddig az árakat, nem is kérdés, hogy jobban megéri a felújítás, mint a bontott motor.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37474 Dátum: 2012.05.29 kedd, 10:00:12 »

Nem tudom, hogy mennyi lesz a szerelési díj, de a fenti adatokat olvasva változott a véleményem, egyértelmű, hogy jobban megéri a felújítás.

A szerelési díj abból a szempontból indifferens, hogy a bontott motort is kell kiszerelni, beszerelni, illetve a bontott esetében is van valamekkora dzsuvázási költség. (Gondolom a használt motornál is érdemes legalább az olajteknőt levenni és a szoknyák alá nézni) Maga a hengerfej leszedés, illetve a tömítések cseréje nem akkora tétel a többihez képest.

A dolgok akkor kezdenek eldurvulni, amikor kiderül, hogy hordós vagy ovális a henger. Így a legegyszerűbb megoldás, ha gyanúsan másik motor kell, hogy az eredeti kijön a kocsiból, hengerfej leszed, hengerek megmér. Ha a hengereke nem kell felfúrni, akkor felújítás, ha fúrni kell, akkor viszont már érdemesebb bontott motor irányába tapogatózni.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37475 Dátum: 2012.05.29 kedd, 10:19:49 »

A szerelési díj abból a szempontból indifferens, hogy a bontott motort is kell kiszerelni, beszerelni, illetve a bontott esetében is van valamekkora dzsuvázási költség. (Gondolom a használt motornál is érdemes legalább az olajteknőt levenni és a szoknyák alá nézni) Maga a hengerfej leszedés, illetve a tömítések cseréje nem akkora tétel a többihez képest.

A dolgok akkor kezdenek eldurvulni, amikor kiderül, hogy hordós vagy ovális a henger. Így a legegyszerűbb megoldás, ha gyanúsan másik motor kell, hogy az eredeti kijön a kocsiból, hengerfej leszed, hengerek megmér. Ha a hengereke nem kell felfúrni, akkor felújítás, ha fúrni kell, akkor viszont már érdemesebb bontott motor irányába tapogatózni.

Értem.
Megjegyzem, ha nekem is drasztikussá válna az olajfogyás, képben legyek kissé.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #37476 Dátum: 2012.05.29 kedd, 11:04:51 »

volna egy olyasmi gondom hogy neha eleg furcsa a kormanyzasom,mintha nemmenne rendesen a szervo,vagy nemtom,de viszont maskor viszont meg nagyon brutkos....ha valai esetleg talalkozott mar valami hasonlo jelensegel......
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37477 Dátum: 2012.05.29 kedd, 11:12:11 »

volna egy olyasmi gondom hogy neha eleg furcsa a kormanyzasom,mintha nemmenne rendesen a szervo,vagy nemtom,de viszont maskor viszont meg nagyon brutkos....ha valai esetleg talalkozott mar valami hasonlo jelensegel......

csúszik a szervószíjad, nincs elég szervóolaj, szervószivattyú haldoklik.
(feltéve, hogy nincs akadás vagy recsegés. Akkor már kormánymű ...)
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #37478 Dátum: 2012.05.29 kedd, 12:50:59 »

Sziasztok !
MK3 TDCI 2.0 GHIA 2004 kombi
Lehetséges szerintetek hogy a computer a megtett km-t normálisan irja, viszont a tankban lévő üzemanyag mennyisége
által még lehetséges km-t gyorsabban számolja Huh?
Ma délelőtt mentem kb 25 km-t, viszont a még lehetséges km összege kb ennek duplájával csökkent 55-60 km-t az indulási értékhez képest...
Átlagfogyasztás /100 km  hetek óta ...5.2 l
Én vagyok hülye...vagy ez lehetséges...Köszönöm előre is az észrevételeket
üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.29 kedd, 12:52:43 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37479 Dátum: 2012.05.29 kedd, 13:01:00 »

Sziasztok !
MK3 TDCI 2.0 GHIA 2004 kombi
Lehetséges szerintetek hogy a computer a megtett km-t normálisan irja, viszont a tankban lévő üzemanyag mennyisége
által még lehetséges km-t gyorsabban számolja Huh?
Ma délelőtt mentem kb 25 km-t, viszont a még lehetséges km összege kb ennek duplájával csökkent 55-60 km-t az indulási értékhez képest...
Átlagfogyasztás /100 km  hetek óta ...5.2 l
Én vagyok hülye...vagy ez lehetséges...Köszönöm előre is az észrevételeket
üdv.


Igen, egy bizonyos szint alatt jelentősebben gyorsabban megy le a megtehető km-ek száma. Ezzel akarja megakadályozni a teljes kifogyást. (0 hátralévő km-rel még el lehet menni jópár km-t, van itt olyan aki tesztelte már ha jól emlékszem.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #37480 Dátum: 2012.05.29 kedd, 13:06:39 »

Igen, egy bizonyos szint alatt jelentősebben gyorsabban megy le a megtehető km-ek száma. Ezzel akarja megakadályozni a teljes kifogyást. (0 hátralévő km-rel még el lehet menni jópár km-t, van itt olyan aki tesztelte már ha jól emlékszem.

...ez jelenleg pontosan középszint az üzemanyag mutató szerint...kb 500 km a még megtehető ut..
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #37481 Dátum: 2012.05.29 kedd, 14:20:49 »

csúszik a szervószíjad, nincs elég szervóolaj, szervószivattyú haldoklik.
(feltéve, hogy nincs akadás vagy recsegés. Akkor már kormánymű ...)

szervoszijat nemtom meglesem majd a szevoolaj az rendben van szervoszivattyu remelem eppen van Cheesy
recsegest nemnagyon hallok...koszi a segitseget...ranezek amiket mondtal... worship
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37482 Dátum: 2012.05.29 kedd, 14:29:30 »

...ez jelenleg pontosan középszint az üzemanyag mutató szerint...kb 500 km a még megtehető ut..

Akkor valami másról van szó, mert ez inkább 80 alatt jön képbe. Esetleg nem áll ferde talajon a kocsi vagy ilyesmi?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37483 Dátum: 2012.05.29 kedd, 14:30:46 »

Akkor valami másról van szó, mert ez inkább 80 alatt jön képbe. Esetleg nem áll ferde talajon a kocsi vagy ilyesmi?

Mivel rövid távott mondott, hideg motor miatt kevesebb a megtehető.
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37484 Dátum: 2012.05.29 kedd, 14:44:49 »

Sziasztok !
MK3 TDCI 2.0 GHIA 2004 kombi
Lehetséges szerintetek hogy a computer a megtett km-t normálisan irja, viszont a tankban lévő üzemanyag mennyisége
által még lehetséges km-t gyorsabban számolja Huh?
Ma délelőtt mentem kb 25 km-t, viszont a még lehetséges km összege kb ennek duplájával csökkent 55-60 km-t az indulási értékhez képest...
Átlagfogyasztás /100 km  hetek óta ...5.2 l
Én vagyok hülye...vagy ez lehetséges...Köszönöm előre is az észrevételeket
üdv.

Nekem tegnap 5 km-re volt elég és simán jöttem még 9km-ert:)))
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37485 Dátum: 2012.05.29 kedd, 14:55:43 »

Mivel rövid távott mondott, hideg motor miatt kevesebb a megtehető.

25km rövid táv? Ebben az időben a dízel is simán bemelegszik az alatt.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37486 Dátum: 2012.05.29 kedd, 15:01:20 »

25km rövid táv? Ebben az időben a dízel is simán bemelegszik az alatt.

A megtehetőt meg a legutolsó 100 km-ből számolja, nem?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37487 Dátum: 2012.05.29 kedd, 15:11:10 »

A megtehetőt meg a legutolsó 100 km-ből számolja, nem?

Lehet, hogy abból is, de nem csak abból. Az is biztosan beleszól, hogy mennyi van még a tankban. Pl a kocsivan úgy megáll az ember, hogy a bal oldala van völgynek, akkor pl 120ról kapásból le tud ugrani 0-ra, ha elég meredek a lejtő.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37488 Dátum: 2012.05.29 kedd, 15:25:26 »

csúszik a szervószíjad, nincs elég szervóolaj, szervószivattyú haldoklik.
(feltéve, hogy nincs akadás vagy recsegés. Akkor már kormánymű ...)
Plussz még hozzátenném csinálj egy takarítást a leírtak alapján /FAQ TOPIC/ és aztán sorba az előttem említett dolgokat de sürgőssen mielőtt nem jutsz el a kormánymű cseréig.Ha már nem késő.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #37489 Dátum: 2012.05.29 kedd, 15:48:04 »

Plussz még hozzátenném csinálj egy takarítást a leírtak alapján /FAQ TOPIC/ és aztán sorba az előttem említett dolgokat de sürgőssen mielőtt nem jutsz el a kormánymű cseréig.Ha már nem késő.

marmint olajcseret?Huh??vagy mire gondoltal a takaritasszo alatt?Huh???
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37490 Dátum: 2012.05.29 kedd, 15:57:15 »

marmint olajcseret?Huh??vagy mire gondoltal a takaritasszo alatt?Huh???

szerintem többszöri olajcserére/ átöblítésre gondolt... régi leenged új olajjal feltölt légtelenít megjárat jobbra balra lehetőleg levegőben lévő kerékkel mert a futómű nem feltétlenül szereti az álló helyben kormánytekergetést majd újra az egész elölről olaj leenged új olaj feltölt és így tovább
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37491 Dátum: 2012.05.29 kedd, 18:04:14 »

marmint olajcseret?Huh??vagy mire gondoltal a takaritasszo alatt?Huh???
Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban mindent megtalálsz, a szervó kormány és szivattyu nagytakaritás cimszó alatt
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #37492 Dátum: 2012.05.29 kedd, 18:31:10 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne egy olyan szerelöhöz, aki nap mint nap mondeoval foglalkozik!

Mennyibe kerül 4 db kutyacson csere, fékpofák cseréje 2 db féktárcsával, és a szelepszár szimmeringek cseréje hengerfej leszedése nélkül?  Kérésem, tényleg szakemberi választ várnék!!!

Hogy miért röviden!!

Leadtam egy motorikusan hibátlan autot müszaki vizsgáztatásra. Nagy cég, független márkaszerviz felirattal. Azt mondták 3 nap mulva mehetek érte! 3. nap azt mondták elfüstölt az auto. 2 hétig bérelt autoval jártam melozni, mert nem készült el. 2 hét után hálisten kész, a fiam hazahozta délután 3-kor. Este 6-kor hazamegyek, megprobálom, valami kettyegett benne. Vezérmü lánc!!   Visszavittem! Kiderült, a láncfeszítő alá valami vasreszelék került!! Most uj láncfeszítő van benne, de még most sem tökéletes, mer alacsony fordulaton rángat!!!     Még nem fizettem ki!!!!!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37493 Dátum: 2012.05.29 kedd, 19:41:37 »

Leadtam egy motorikusan hibátlan autot müszaki vizsgáztatásra. Nagy cég, független márkaszerviz felirattal. Azt mondták 3 nap mulva mehetek érte! 3. nap azt mondták elfüstölt az auto. 2 hétig bérelt autoval jártam melozni, mert nem készült el. 2 hét után hálisten kész, a fiam hazahozta délután 3-kor. Este 6-kor hazamegyek, megprobálom, valami kettyegett benne. Vezérmü lánc!!   Visszavittem! Kiderült, a láncfeszítő alá valami vasreszelék került!! Most uj láncfeszítő van benne, de még most sem tökéletes, mer alacsony fordulaton rángat!!!     Még nem fizettem ki!!!!!

Nem lett a kocsiban hirtelen pár száz kilométerrel több? A láncfeszítő alá csak úgy nem kerül vasreszelék.

Simán el tudnám képzelni, hogy valamelyik emberke azt használta 1-2 napig, rosszabb esetben valakinek volt egy kukás hengerfeje és így most "okosba" van neki egy új. Te meg majd javíttathatod a rosszabbat.

Hengerfej leszedése nélkül szelepszál szimmering csere pedig tüneti kezelés, nem sokat ér.

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37494 Dátum: 2012.05.29 kedd, 19:43:52 »


Simán el tudnám képzelni, hogy valamelyik emberke azt használta 1-2 napig, rosszabb esetben valakinek volt egy kukás hengerfeje és így most "okosba" van neki egy új. Te meg majd javíttathatod a rosszabbat.


na ez pl simán hihető, úgysem tudod megitélni, hogy cserélték-e.

meg azt nem értem, hogy ha hibátlan volt az autó, akkor egy műszaki miatt miért kellett ott hagyni az autót 3 napra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37495 Dátum: 2012.05.29 kedd, 20:07:18 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne egy olyan szerelöhöz, aki nap mint nap mondeoval foglalkozik!

Mennyibe kerül 4 db kutyacson csere, fékpofák cseréje 2 db féktárcsával, és a szelepszár szimmeringek cseréje hengerfej leszedése nélkül?  Kérésem, tényleg szakemberi választ várnék!!!

Hogy miért röviden!!

Leadtam egy motorikusan hibátlan autot müszaki vizsgáztatásra. Nagy cég, független márkaszerviz felirattal. Azt mondták 3 nap mulva mehetek érte! 3. nap azt mondták elfüstölt az auto. 2 hétig bérelt autoval jártam melozni, mert nem készült el. 2 hét után hálisten kész, a fiam hazahozta délután 3-kor. Este 6-kor hazamegyek, megprobálom, valami kettyegett benne. Vezérmü lánc!!   Visszavittem! Kiderült, a láncfeszítő alá valami vasreszelék került!! Most uj láncfeszítő van benne, de még most sem tökéletes, mer alacsony fordulaton rángat!!!     Még nem fizettem ki!!!!!
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos nem tudom milyen autóról van szó, mert az aláirásban nem szerepel. Én több okból sem fizetnék egy fillért sem. Nem a te hibádból füstölt el az autó. Ez a probléma halmaz nagyon gyanus. Én azonnal a cég felügyeleti szervéhez vagy a Fogysztóvédelmi Főfelügyelőséghez fordulnék. Az sem mindegy kifizette a 2 heti autó bérlési dijat. Itt valami nagyon büzlik, ne hagyd magad palira venni, és ne fizess ki semmirekelő munkáért súlyos tizezreket. Én nagyon rájuk verném a port. Ha másképp nem megy, állitsák vissza az eredeti állapotot a saját rezsiköltségükből és a viszont nem látásra. A továbbiakkban meg nagy ívben kerüld el ezt a céget.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37496 Dátum: 2012.05.29 kedd, 20:16:51 »

na ez pl simán hihető, úgysem tudod megitélni, hogy cserélték-e.

meg azt nem értem, hogy ha hibátlan volt az autó, akkor egy műszaki miatt miért kellett ott hagyni az autót 3 napra

Egy OFF márkatársnak volt egy V6 összkerekes turbós kocsija. Ritka Magyarországon. Pénteken lerakta műszakiztatni, hogy majd akkor hétfőn elhozza. Valamit viszont a kocsiban hagyott, szombaton visszament érte. Látta, hogy ott van a kocsija mellett egy másik hasonló és bőszen pakolják át a hajtásláncot a másikba.

Telefonált 2-t, kb fél óra múlva ott volt 12 ... khm ... fitt személy. Addig nem mentek el, amíg az összes, cég nevén lévő autót, illetve a komplett műhelyt a nevére nem iratták.

(A másik opció az lett volna, hogy ott helyben agyonvernek mindenkit)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37497 Dátum: 2012.05.29 kedd, 21:09:26 »

Nem lett a kocsiban hirtelen pár száz kilométerrel több? A láncfeszítő alá csak úgy nem kerül vasreszelék.

Simán el tudnám képzelni, hogy valamelyik emberke azt használta 1-2 napig, rosszabb esetben valakinek volt egy kukás hengerfeje és így most "okosba" van neki egy új. Te meg majd javíttathatod a rosszabbat.

Hengerfej leszedése nélkül szelepszál szimmering csere pedig tüneti kezelés, nem sokat ér.


Szerintem szétpörgették a zöldkártya miatt....
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37498 Dátum: 2012.05.29 kedd, 21:14:48 »

Szerintem szétpörgették a zöldkártya miatt....

Benzinest nem kell szétpörgetni.

Szerk: 'hál istennek. Aki kitalálta, hogy a dízelt szét kell, azt felakasztani.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.29 kedd, 21:17:54 írta tpmportal » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37499 Dátum: 2012.05.29 kedd, 21:25:40 »

Benzinest nem kell szétpörgetni.

Szerk: 'hál istennek. Aki kitalálta, hogy a dízelt szét kell, azt felakasztani.
Honnan tudjuk, h benzines?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 743 744 745 746 747 748 749 [750] 751 752 753 754 755 756 757 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.434 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.