Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:59:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 758 759 760 761 762 763 764 [765] 766 767 768 769 770 771 772 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21950374 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #38200 Dátum: 2012.07.07 szombat, 11:37:30 »

Egy elm327 vagy valami hasonló egyszerűvel is lehet 10-15eft kb egy egyszerű codescanner. Szervizben meg 5eft alatt nem állnak veled szóba ezért. Hamar megtérül.

Köszönöm a válaszokat!  worship
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #38201 Dátum: 2012.07.07 szombat, 12:21:02 »

Tegnap du az egri MOL-nál tankoltam, de már nem tudtam onnan elhajtani.
Nem indult be, aksira gyanakodtunk, bikázva sem indult.
Aksi jó, önindító jó, de az inmobilizer nem ad rá üzemanyagot....
Köszönöm mindenkinek a telós segítséget, amit tegnap délutántól ma reggelig kaptam (Alf, Gin, Jobbikviktor, Relhist külön köszönet). Sajnos az autó a pótkulccsal sem indul, azt sem ismeri fel. Végig lett lámpázva az összes bizti, semmi. szomoru1 A gyújtáskapcsoló I és II állásában a szokásos dolgok lezajlanak (izzítás, légzsák aktivizálás, stb.), de a III állásba fordításkor semmi sem történik, csak az inmobilizer lámpája veszettül villog. Többen is kijöttek segíteni, megálltak Mondeósok, de nem tudtuk megoldani.
Nem tárolt hibakódot sem, üres teljesen  Roll Eyes
Az éjjel benne aludtam, de ma haza kell jönnöm. Ott kellett hagynom egy szervizben, ahol hétfő reggelig pihen.
Akkor jön elektromos szaki, aki megkeresi a hibát.
Nem haragszom az autóra, mert nem ismer fel, ezért meggátolja hogy ellopjam.
(Mint a szigeten felejtett japán katona  wow1 ....lő az övéire is, oszt nincs is háború)
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.07 szombat, 12:24:10 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #38202 Dátum: 2012.07.07 szombat, 14:30:40 »

Tegnap du az egri MOL-nál tankoltam, de már nem tudtam onnan elhajtani.
Nem indult be, aksira gyanakodtunk, bikázva sem indult.
Aksi jó, önindító jó, de az inmobilizer nem ad rá üzemanyagot....
Köszönöm mindenkinek a telós segítséget, amit tegnap délutántól ma reggelig kaptam (Alf, Gin, Jobbikviktor, Relhist külön köszönet). Sajnos az autó a pótkulccsal sem indul, azt sem ismeri fel. Végig lett lámpázva az összes bizti, semmi. szomoru1 A gyújtáskapcsoló I és II állásában a szokásos dolgok lezajlanak (izzítás, légzsák aktivizálás, stb.), de a III állásba fordításkor semmi sem történik, csak az inmobilizer lámpája veszettül villog. Többen is kijöttek segíteni, megálltak Mondeósok, de nem tudtuk megoldani.
Nem tárolt hibakódot sem, üres teljesen  Roll Eyes
Az éjjel benne aludtam, de ma haza kell jönnöm. Ott kellett hagynom egy szervizben, ahol hétfő reggelig pihen.
Akkor jön elektromos szaki, aki megkeresi a hibát.
Nem haragszom az autóra, mert nem ismer fel, ezért meggátolja hogy ellopjam.
(Mint a szigeten felejtett japán katona  wow1 ....lő az övéire is, oszt nincs is háború)
reméljük nem lesz komoly baj.szerintem a patch modul dobta el az agyát.Újra progizzák,és ismét szól majd a 4lövetű. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #38203 Dátum: 2012.07.07 szombat, 14:45:43 »

Help! Nem jár ma valaki Siófok felé? Elrepedt a kiegyenlitő tartályom. Vennék egyet. Benzines 2000 -es.

Mennyi viz kell egy üres rendszerbe?
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #38204 Dátum: 2012.07.07 szombat, 14:54:09 »

Mennyi viz kell egy üres rendszerbe?
6-7 liter körül van úgyrémlik, de mindenképp tölts bele fagyállót is, az ad kenést a vízpumpának.
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #38205 Dátum: 2012.07.07 szombat, 15:08:28 »

6-7 liter körül van úgyrémlik, de mindenképp tölts bele fagyállót is, az ad kenést a vízpumpának.

Köszi!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38206 Dátum: 2012.07.07 szombat, 15:21:25 »

Mennyi viz kell egy üres rendszerbe?
Tisztelt Fórumtárs!
5 liter Ford -70° C -os fagyáló koncentrátum, és 5 liter ion cserélt viz keveréke.(pontosan 10.2 l diesel esetén) wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.07 szombat, 15:23:21 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #38207 Dátum: 2012.07.07 szombat, 15:45:49 »

Sziasztok!Motorolajat szeretnék cserélni az autómba.A kérdésem az lenne hozzátok:2000tdci 180000km.2003.évjárat.  Ehez a kilométer,évjárathoz is az 5w-30-as olajat vegyem?És melyik fajta a legjobb,vagy csak 5w-30-bármilyen?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38208 Dátum: 2012.07.07 szombat, 17:01:17 »

Sziasztok!Motorolajat szeretnék cserélni az autómba.A kérdésem az lenne hozzátok:2000tdci 180000km.2003.évjárat.  Ehez a kilométer,évjárathoz is az 5w-30-as olajat vegyem?És melyik fajta a legjobb,vagy csak 5w-30-bármilyen?

Miénkben 350ezer van, és Ford Formula F 5W-30 megy bele. Kicsit csipeget, de nem vészes, olajfogyásnál úgysem olajat kell váltani, hanem
problémát megszüntetni.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38209 Dátum: 2012.07.07 szombat, 17:11:50 »

Sziasztok!Motorolajat szeretnék cserélni az autómba.A kérdésem az lenne hozzátok:2000tdci 180000km.2003.évjárat.  Ehez a kilométer,évjárathoz is az 5w-30-as olajat vegyem?És melyik fajta a legjobb,vagy csak 5w-30-bármilyen?
Tisztelt Fórumtárs!
A Fórumon nagyon sokan használjuk A Ford által ajánlott, Ford Formula 5W30 olajat. Minden probléma nélkül. Árban és minőségben elfogadható, és 10-15 ezer Km-ént cseréljük. Minden más minőségi 5W30 (nem TESCÓS) olaj megfelelő, de árban rosszabbul jössz ki mint a FORD olajjal. Teljes feltöltási mennyiség 6 liter. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #38210 Dátum: 2012.07.07 szombat, 18:01:27 »

Sziasztok!

Beszart a gyújtáskapcsolóm,nem tudom elforditani a kulcsot.........tipp esetleg? rinya

Cserélem is lassan,de jó lenne még pár napot használni...........járt már így valaki??
Naplózva
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #38211 Dátum: 2012.07.07 szombat, 19:54:28 »

Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?Miért ég folyamatosan a féklámpám?Ha kiveszem a biztosítékot akkor meg nem ég,de a ventilátort sem tudom bekapcsolni.
Ötlet esetleg?
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #38212 Dátum: 2012.07.07 szombat, 20:09:42 »

Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?Miért ég folyamatosan a féklámpám?Ha kiveszem a biztosítékot akkor meg nem ég,de a ventilátort sem tudom bekapcsolni.
Ötlet esetleg?

szia

fékpedálnál a kapcsolóra gyanakodnék............
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #38213 Dátum: 2012.07.07 szombat, 20:27:24 »

Sziasztok!

Beszart a gyújtáskapcsolóm,nem tudom elforditani a kulcsot.........tipp esetleg? rinya

Cserélem is lassan,de jó lenne még pár napot használni...........járt már így valaki??

Nem lehet, hogy csak a kormányzár makacsolta meg magát? Nekem szokott időnként csinálni olyat. Kicsit erősebben megmozgatom a kormányt, míg meg nem találom a pontot, ahol engedi elfordítani a kulcsot.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #38214 Dátum: 2012.07.07 szombat, 20:35:35 »

Nem lehet, hogy csak a kormányzár makacsolta meg magát? Nekem szokott időnként csinálni olyat. Kicsit erősebben megmozgatom a kormányt, míg meg nem találom a pontot, ahol engedi elfordítani a kulcsot.

sajnos nem......akadozott néha,de most totál beállt..... Undecided
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #38215 Dátum: 2012.07.07 szombat, 21:34:26 »

sajnos nem......akadozott néha,de most totál beállt..... Undecided
Át kell lamellázni. Én a motortér zárnál csináltam meg anno.
Hihetetlen primitív szerkezet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #38216 Dátum: 2012.07.07 szombat, 21:58:22 »

Át kell lamellázni. Én a motortér zárnál csináltam meg anno.
Hihetetlen primitív szerkezet.

hmm....megpróbálkozom vele....de előtte ki kell szerelni.........igaz hogy kormányt szét kell bontani?? Huh?

Kecskemét és környékén valaki nem tud zárszerelőt?
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #38217 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 01:10:34 »

Mennyit akarod használni? Ha nincs meg a 25-30 ezer km futás éves szinten, akkor ne vegyél dízelt.

Ha egy rommá hajtott és rosszul karbantartott szekeret sikerül kifognod, mindegy, milyen gyártmány, ugyanúgy széjjelhull hamar. Ha sikerül egy normális példányt kifognod, ezzel sem lesz több bajod, mint tetszőleges másik gyártó tetszőleges modelljével.

AndyA


Mindenképp dieselt akarunk venni. Családnak kellene, városba furikázás, vidéki mama látogatás, nyaralás, bevásárlás stb.... Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38218 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 01:11:09 »

Sziasztok!Motorolajat szeretnék cserélni az autómba.A kérdésem az lenne hozzátok:2000tdci 180000km.2003.évjárat.  Ehez a kilométer,évjárathoz is az 5w-30-as olajat vegyem?És melyik fajta a legjobb,vagy csak 5w-30-bármilyen?
motorolaj Ford 5W-30 5 literes .CROMAX ÁR.
Ár: 7 100 Ft-tól
És még veszel 1 litert mert pontosan 6 liter megy bele.Aztán Go szürő-légszürő csere is!!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 08:07:53 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #38219 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 01:48:19 »

Mindenki akit megfogsz kérdezni/kivéve minket/ leakar beszélni.Engem sem érdekelt.A kötelezőt kikell ezen is meg a másikon is cserélni és kész.A fő dolog:pcsúcs-kettőstömegü lendkerék-esetlegt ha kell turbó nem olcsó!!!de a másiknál sem.Én már cseréltem rajta az enyémen pcsúcs-nagynyomásu szivattyút mert tönkre ment.Nem káromköpodtam mert tudtam ha megveszem akkor ez bekövetkezhet.Tudod nagyon sokszor csak néázek megveszik ezt a kocsit és utána jön a hú de sok az alkatrész.Jól nézd át esetleg vigyél magaddal valakit aki ért hozzá és utána itt meg kérdezel és megtanulsz mindent.Amelyik elakar romlani az elis fog mindegy milyen márka!!!!

Rendben, köszi a választ Smiley
Nézegetjük a használtpiacot, bár lehet mire arra jutunk, hogy veszünk egy másikat a mostani Mk1 mellé arra már az Mk4 is elég olcsó áron lesz kapható Cheesy
Naplózva
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #38220 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 09:13:38 »

motorolaj Ford 5W-30 5 literes .CROMAX ÁR.
Ár: 7 100 Ft-tól
És még veszel 1 litert mert pontosan 6 liter megy bele.Aztán Go szürő-légszürő csere is!!!!!!
Tisztelt fórumtársak!Köszönöm a válaszokat,részemről nagyon hasznos,és kielégítő volt.üdv
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38221 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 09:48:26 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Fórumon nagyon sokan használjuk A Ford által ajánlott, Ford Formula 5W30 olajat. Minden probléma nélkül. Árban és minőségben elfogadható, és 10-15 ezer Km-ént cseréljük. Minden más minőségi 5W30 (nem TESCÓS) olaj megfelelő, de árban rosszabbul jössz ki mint a FORD olajjal. Teljes feltöltási mennyiség 6 liter. wave
Tisztelettel László! worship
A Ford Formula 5w-30 és a Motorcraft XR Synth 5w-30 olaj között van valami különbség, vagy csak a matrica?
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.09 hétfő, 09:41:14 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #38222 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 11:39:24 »

reméljük nem lesz komoly baj.szerintem a patch modul dobta el az agyát.Újra progizzák,és ismét szól majd a 4lövetű. Wink
Bárcsak így lenne! Azért még aggódom, mert nem hivatalos Ford szervizben van a gép, hanem a kőhajításra lévőben, ahová be tudtuk vontatni - egy általános szervizben (Top Auto).
Patch modult ők is tudnak progizni???
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #38223 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 12:01:21 »


Patch modult ők is tudnak progizni???
Szerintem azt csak gyári célműszerrel lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #38224 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 12:10:01 »

 
Szerintem azt csak gyári célműszerrel lehet.
szomoru1 akkó feleslegesen vagyunk abban a szervizbe. Nem tudom mennyi óradíj után derül ki Shocked
Viszont nekem van leírásom a pats programozásról, amit a gyári kulcsokkal lehet véghezvinni master(piros) kulcs nélkül.
Ezt a leírást ma hajnalban találtam meg itthon.
Ki kéne próbálni majd a helyszínen. Ez az 1-es kulcs és a 2-es kulcs felváltva történő behelyezésével indul. Ez a felprogramozás volna az amire te gondoltál?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #38225 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 12:22:42 »

 szomoru1 akkó feleslegesen vagyunk abban a szervizbe. Nem tudom mennyi óradíj után derül ki Shocked
Viszont nekem van leírásom a pats programozásról, amit a gyári kulcsokkal lehet véghezvinni master(piros) kulcs nélkül.
Ezt a leírást ma hajnalban találtam meg itthon.
Ki kéne próbálni majd a helyszínen. Ez az 1-es kulcs és a 2-es kulcs felváltva történő behelyezésével indul. Ez a felprogramozás volna az amire te gondoltál?

szerintem az a kulcsok felprogizása az autóhoz(a patch modulhoz).Ha eddig 2 kulcs sem működtette az immot,akkor lehet,hogy nem a kulcsokat felejtette el,hanem a patch modul hülyült meg.Tehát a hiba nem a kulcsokkal van,hanem az autóval.Ehhez kellhet a gyári célműszer.
Amúgy kipróbálhatod,veszteni nem vesztesz vele,csak időt.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #38226 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 13:05:21 »

 szomoru1 akkó feleslegesen vagyunk abban a szervizbe. Nem tudom mennyi óradíj után derül ki Shocked
Viszont nekem van leírásom a pats programozásról, amit a gyári kulcsokkal lehet véghezvinni master(piros) kulcs nélkül.
Ezt a leírást ma hajnalban találtam meg itthon.
Ki kéne próbálni majd a helyszínen. Ez az 1-es kulcs és a 2-es kulcs felváltva történő behelyezésével indul. Ez a felprogramozás volna az amire te gondoltál?


Nekem hasonló volt, http://mondeo.hu/index.php?topic=5252.msg564767#msg564767
nem mindegyik Ford szerviz tudja programozni.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #38227 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 14:40:24 »

Nah, nem elég, h a motort "felujitottam kicsit" erre a klímám is becart :S Mi lehet a gondja, mikor rákapcsolom a motortérből olyan hang jön mintha vmi műanyag csattogna vhol :S éna szivattyúra gyanakszom, vmikor a 7en majd klímás is megnézi de még nem tom mikor ér majd rá Sad vkinek vmi ötlete??
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #38228 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 15:27:46 »

Nah, nem elég, h a motort "felujitottam kicsit" erre a klímám is becart :S Mi lehet a gondja, mikor rákapcsolom a motortérből olyan hang jön mintha vmi műanyag csattogna vhol :S éna szivattyúra gyanakszom, vmikor a 7en majd klímás is megnézi de még nem tom mikor ér majd rá Sad vkinek vmi ötlete??
a generátorszíj nem szakadt el?A klímakuplung hibája okozhat ilyesmit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #38229 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 15:39:13 »

a generátorszíj nem szakadt el?A klímakuplung hibája okozhat ilyesmit.
az bizti nem, akkor lett öszerakva, na meg akk a töltésem jelezne, nemde?? ha nincs bekapcsolva kocsinak semmi hangja Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38230 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 15:41:06 »

A Ford Formula 5w-30 és a Motorcraft 5w-30 olaj között van valami különbség, vagy csak a matrica?
Tisztelt Fórumtárs!
Ez egy jó kérdés. Szerintem nincs. Ha nem tévedek a FORD beszálitója a CASTROL. A FORD- nak nincs saját  olajcége.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38231 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 15:51:51 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ez egy jó kérdés. Szerintem nincs. Ha nem tévedek a FORD beszálitója a CASTROL. A FORD- nak nincs saját  olajcége.
Tisztelettel László!
Az tény hogy a  ford nem gyárt olajat hanem csak "cimkéz" hol castrol-t hol BP-t hol egyebet. Ha a ford gyárinak befogadja ezeket akkor nem kell aggódni.
Naplózva
Yabu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #38232 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 15:55:14 »

Tisztelt Fórumtársak!
Segítségeteket kérném az autóm hibájának beazonosításában. Az autó 2005. 12 havi 2.2 TDCI. A hiba a következő: Menet közben autópályán 140km/h-val (tempomat-tal is) az autó sebessége ingadozik. Érzetre olyan mintha ez ember bólogatna. Ha a klímát nem használom akkor is jelentkezik a hiba. A menetirány szerinti jobb oldalon található szíj és az ahhoz kapcsolódó elemek/tárcsák közül lehet a ludas valamelyik. Kikapcsolva minden elektromos fogyasztót 100-as tempónál ezt nem csinálja. Mivel nem vagyok autóguru a vízpumpára gyanakszom. Minden segítséget előre is köszönök.
Naplózva

2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #38233 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 16:31:22 »

Tisztelt Fórumtársak!
Segítségeteket kérném az autóm hibájának beazonosításában. Az autó 2005. 12 havi 2.2 TDCI. A hiba a következő: Menet közben autópályán 140km/h-val (tempomat-tal is) az autó sebessége ingadozik. Érzetre olyan mintha ez ember bólogatna. Ha a klímát nem használom akkor is jelentkezik a hiba. A menetirány szerinti jobb oldalon található szíj és az ahhoz kapcsolódó elemek/tárcsák közül lehet a ludas valamelyik. Kikapcsolva minden elektromos fogyasztót 100-as tempónál ezt nem csinálja. Mivel nem vagyok autóguru a vízpumpára gyanakszom. Minden segítséget előre is köszönök.
Huh? a vízpumpa biztos nem játszik szerepet a hibában. Vagy ez csak simán poén volt.....  Roll Eyes taps
Több oldarlól is nézhetjük a problémát.
Első körben turbőcső lukadás esélyes,ezért az ingadozás.Diagnosztika javasolt-turbónyomás mérés menet közben.
És vagy a generátorral vagy az akkuval van gond,és a generátor emelgeti a fordulatszámot.Ellenőrizni kell a töltö feszt,és áramot.Illetve csekkolni kell az akkumlátort.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Yabu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #38234 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 16:43:38 »

Huh? a vízpumpa biztos nem játszik szerepet a hibában. Vagy ez csak simán poén volt.....  Roll Eyes taps
Több oldarlól is nézhetjük a problémát.
Első körben turbőcső lukadás esélyes,ezért az ingadozás.Diagnosztika javasolt-turbónyomás mérés menet közben.
És vagy a generátorral vagy az akkuval van gond,és a generátor emelgeti a fordulatszámot.Ellenőrizni kell a töltö feszt,és áramot.Illetve csekkolni kell az akkumlátort.

Mindenképpen ellenőriztetem a gépet! Amikor a bólógatást írtam lehet nem voltam egészen pontos, de olyan érzés mintha az autó megtorpanna (bekapcsol valami, aztán meg kikapcsol) és az autó újra megindul.
Naplózva

2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #38235 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 16:47:52 »

Mindenképpen ellenőriztetem a gépet! Amikor a bólógatást írtam lehet nem voltam egészen pontos, de olyan érzés mintha az autó megtorpanna (bekapcsol valami, aztán meg kikapcsol) és az autó újra megindul.
...talán a ventillátor vesz fel túl nagy áramot....vagy valami hasonló nagy fogyasztó,pl a klíma kompresszor.Kikell méretni mindnek az áramfelvételét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38236 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 17:14:37 »

Tisztelt Fórumtársak!
Segítségeteket kérném az autóm hibájának beazonosításában. Az autó 2005. 12 havi 2.2 TDCI. A hiba a következő: Menet közben autópályán 140km/h-val (tempomat-tal is) az autó sebessége ingadozik. Érzetre olyan mintha ez ember bólogatna. Ha a klímát nem használom akkor is jelentkezik a hiba. A menetirány szerinti jobb oldalon található szíj és az ahhoz kapcsolódó elemek/tárcsák közül lehet a ludas valamelyik. Kikapcsolva minden elektromos fogyasztót 100-as tempónál ezt nem csinálja. Mivel nem vagyok autóguru a vízpumpára gyanakszom. Minden segítséget előre is köszönök.
2005-ös TDCi-nél láttam már ilyet. (Az is 2.2-es volt) A klimakuplung kapcsolgatott ki-be feleslegesen. Ha tényleg ez a gyíkja akkor diagnosztika se kell, mert lehet alapjáraton is  hallani mikor kapcsol ki-be a klimakuplung.
Naplózva
Yabu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #38237 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 17:49:29 »

2005-ös TDCi-nél láttam már ilyet. (Az is 2.2-es volt) A klimakuplung kapcsolgatott ki-be feleslegesen. Ha tényleg ez a gyíkja akkor diagnosztika se kell, mert lehet alapjáraton is  hallani mikor kapcsol ki-be a klimakuplung.

Akkor is kapcsolgat ha nincs bekapcsolva a klima?
Naplózva

2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38238 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 18:40:16 »

Tisztelt Fórumtársak!
Segítségeteket kérném az autóm hibájának beazonosításában. Az autó 2005. 12 havi 2.2 TDCI. A hiba a következő: Menet közben autópályán 140km/h-val (tempomat-tal is) az autó sebessége ingadozik. Érzetre olyan mintha ez ember bólogatna. Ha a klímát nem használom akkor is jelentkezik a hiba. A menetirány szerinti jobb oldalon található szíj és az ahhoz kapcsolódó elemek/tárcsák közül lehet a ludas valamelyik. Kikapcsolva minden elektromos fogyasztót 100-as tempónál ezt nem csinálja. Mivel nem vagyok autóguru a vízpumpára gyanakszom. Minden segítséget előre is köszönök.

Egyszer valami fura anyagot tankoltam. Szinte rögtön a tankolás után úgy csinált, mintha nyomkodtam volna a gázt (tempomattal). De nálam alapjáraton is gond volt, össze-vissza ugrált, felment 1200-ig is. Újratankolásnál minden helyrejött... azóta sem tudom, mi volt a baja.
Az eddigi tippek a motor terhelésével voltak kapcsolatosak, azaz hogy klíma, vagy egyéb fogyasztók be-ki kapcsolgatnak.
Én is megnézném a turbócső állapotát, de ezenkívül a cr nyomás is érdekelne, hátha ingadozik (persze ez dobna hibát), valamint a turbónyomást.
Ja, és ez hogy valósul meg? Szabályos időközönként, esetleg periodikus?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Yabu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #38239 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 18:45:42 »

Egyszer valami fura anyagot tankoltam. Szinte rögtön a tankolás után úgy csinált, mintha nyomkodtam volna a gázt (tempomattal). De nálam alapjáraton is gond volt, össze-vissza ugrált, felment 1200-ig is. Újratankolásnál minden helyrejött... azóta sem tudom, mi volt a baja.
Az eddigi tippek a motor terhelésével voltak kapcsolatosak, azaz hogy klíma, vagy egyéb fogyasztók be-ki kapcsolgatnak.
Én is megnézném a turbócső állapotát, de ezenkívül a cr nyomás is érdekelne, hátha ingadozik (persze ez dobna hibát), valamint a turbónyomást.
Ja, és ez hogy valósul meg? Szabályos időközönként, esetleg periodikus?

Szabályos időközönként. Megyek a kocsival autópályán 140km/h-val és kb. 3-5 mp-ént lassul a kocsi aztán megy aztán megint 3-5 mp és ugyan ezt csinálja. Akkor is ha kikapcsoltam mindent, (klima, világítás, ventillátor, ülléshütés, rádió). Viszont mint írtam 100km/h-val nem érezni ugyanezt szintén kikapcsolt fogyasztókkal.
Naplózva

2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38240 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 18:57:17 »

Szabályos időközönként. Megyek a kocsival autópályán 140km/h-val és kb. 3-5 mp-ént lassul a kocsi aztán megy aztán megint 3-5 mp és ugyan ezt csinálja. Akkor is ha kikapcsoltam mindent, (klima, világítás, ventillátor, ülléshütés, rádió). Viszont mint írtam 100km/h-val nem érezni ugyanezt szintén kikapcsolt fogyasztókkal.

A turbód asszem elektromos... akár ott is lehet bibi.
Ugyanaz a helyzet, 4-5-6-ban?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Yabu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #38241 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 19:02:05 »

A turbód asszem elektromos... akár ott is lehet bibi.
Ugyanaz a helyzet, 4-5-6-ban?

Ezt nem is tudom, mert nem néztem, de a városi forgalomban nem érezni. Viszont hazafele jövet volt egy kigyorsításom 2-ből és akkor szép nagy fekete füst jött belőle. Ilyet korábban nem csinált.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 19:04:18 írta Yabu » Naplózva

2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #38242 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 19:10:38 »

Ezt nem is tudom, mert nem néztem, de a városi forgalomban nem érezni. Viszont hazafele jövet volt egy kigyorsításom 2-ből és akkor szép nagy fekete füst jött belőle. Ilyet korábban nem csinált.
EGR, Szivósor tisztitás kell, nekem is csinálta régebben, azt hiszem a koszos EGR miatt van a torpanás,
le lett dugózvan azóta nincs ilyen, van más gond helyette  falbav
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #38243 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 19:15:19 »

rossz főtengely szijtárcsa okozhat olyat, hogy a fordulat szakaszosan emelkedik gyorsulás közben
és van egy ütemes lüktetés is, olyan érzés mint amikor centirazatlan kerék üt,
ezt érezni a kuplungon és a kormányon is???
Naplózva
Yabu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #38244 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 19:19:38 »

rossz főtengely szijtárcsa okozhat olyat, hogy a fordulat szakaszosan emelkedik gyorsulás közben
és van egy ütemes lüktetés is, olyan érzés mint amikor centirazatlan kerék üt,
ezt érezni a kuplungon és a kormányon is???

Nem ez nem ilyen. Alacsony sebességen szépen egyenletesen jár és gyorsul. Sem a kuplungon sem a kormányon nincs ez az érzés.
Naplózva

2005.12. Mondeo 2.2 Tdci Titanium-X Phanter Black
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #38245 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 19:21:49 »

Nem ez nem ilyen. Alacsony sebességen szépen egyenletesen jár és gyorsul. Sem a kuplungon sem a kormányon nincs ez az érzés.
ja bocs, ezt nem a füst-torpanásra irtam, hanem nekem most ez a hibajelenségem van
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #38246 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 19:39:45 »

a motor alján? az inkább főtengely szimmering probléma lesz. Vagy első vagy hátsó. Smiley



Ma voltam egy hosszabb túrán. Az autó nagyobb sebességnél illetve 2000rpm felett szépen viselkedett, viszont 1400-1900-ig nagyon lomha, nem volt vele egyszerű az indulás klíma mellett.  Haveromét kipróbáltam és jóval nyomatékosabb alacsony fordulaton mint az enyém, tehát biztos valami nem jó! Sad Sokáig a turbó csőre gyanakodtam, de ma kaptam egy olyan választ, hogy lehetséges a légtömegmérő szarakodik vagy döglött meg. Véleményetekre lennék kíváncsi, előre is köszi!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 19:45:05 írta farika84 » Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38247 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 21:02:45 »



Ma voltam egy hosszabb túrán. Az autó nagyobb sebességnél illetve 2000rpm felett szépen viselkedett, viszont 1400-1900-ig nagyon lomha, nem volt vele egyszerű az indulás klíma mellett.  Haveromét kipróbáltam és jóval nyomatékosabb alacsony fordulaton mint az enyém, tehát biztos valami nem jó! Sad Sokáig a turbó csőre gyanakodtam, de ma kaptam egy olyan választ, hogy lehetséges a légtömegmérő szarakodik vagy döglött meg. Véleményetekre lennék kíváncsi, előre is köszi!  worship
Vedd ki és tisztítsd meg de óvatosan mert érzékeny! Próbáld ki, ha ugyanaz akkor húzd le a csatiját és úgy menj vele, ha nincs változás akkor az lesz a ludas. De lehet nincs is benne, Lászlóéba sincs+fix a turbója. A turbód fix vagy változó geos? Ha változós akkor ott is lehet gond. Padlózós gyorsításnál nincs fekete felhő mögötte? Egr-szívósor volt már takarítva, egr dugózva van?  Nem olvastam vissza.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 21:58:27 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #38248 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 21:53:51 »

Amugy mi volt ami miatt cserelve lett a vezerles? Mennyibe kerultek az alkatreszek?


Nekem most volt a vezérlés cserélve (2.0 benzin, lánc + 3 fogaskerék). 85 EUR volt az anyag.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #38249 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 21:54:51 »

Mk3-as lámpát hogy kell szétszedni? Van erre valamilyen FAQ, Wiki vagy valami?
Portalanítani kellene és nem tudom, hogy érdemes hozzákezdeni ...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 758 759 760 761 762 763 764 [765] 766 767 768 769 770 771 772 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.175 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.