Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 06:21:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 814 815 816 817 818 819 820 [821] 822 823 824 825 826 827 828 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21490436 alkalommal)
0 Felhasználó és 209 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41000 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:06:07 »


Feszültség mennyire eset le a kattogáskor?
8-8,5v, amúgy 12,6 volt benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #41001 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:07:55 »

Van az 10 km is... ha az autó kinn alszik, tán még több.

Nekem kint alvásból 300 m alatt üzemmeleg. 4km túlzás (mondjuk GO-nál lehet?)
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #41002 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:12:36 »

Nem azt mondom, hogy nem megy fel a mutató üzemi hőfókra, hanem azt, hogy lassabban megy csak fel. Ezért cseréljem ki? Lefogadom, ez lenne a másikkal is, mert ha hidegebb a külső levegő akkor nehezebben melegszik a víz, vagy nem? Tehát ezért gondoltam, hogy óvni kell a hűtőt a hideg levegőtől, mert hűl az menetszél nélkül is a kinti hideg miatt.
Lehet rosszúl gondolom, de ezt még nem hallottam, hogy emiatt kell cserélni termosztátot.

A hűtő szerepe, ahogy a neve is mutassa, hogy a benne lévő folyadékot lehűtse. Mivel fagyálló van benne, annál jobb, minél több hőt lead.
A hűtőfolyadék általában 2 körből áll. Van egy kisebb motorkör és egy nagyobb hűtőkör. A kettő közötti áramlást szabályozza a termosztát. Alapállapotban a termosztát zár, a motor indítása után először a kis kört melegíti. Ha ott elég meleg a folyadék, akkor a termosztát kinyit és ezzen a külső körből adagol be hideg folyadékot. Ha a belső kör egy bizonyos szint alá hül, akkor a termosztát lezár, így a belső kör megint melegedhet.

Ha a termosztátod rossz, akkor a motor nem nagyon éri el az üzemi hőfokot (mindig hűtve van). Az ECU esetlegesen dúsíthatja is az üzemanyagot, hogy minél előbb bemelegedjen a motor ...

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41003 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:13:37 »

Nekem kint alvásból 300 m alatt üzemmeleg. 4km túlzás (mondjuk GO-nál lehet?)

A benzinesnél sok a hulladékhő, és hamar bemelegszik. Persze nem 300m alatt, de hamar.
A dízel - mivel sokkal kevesebb a hulladékhője - sokkal lassabban melegszik be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41004 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:14:29 »

8-8,5v, amúgy 12,6 volt benne

Ja, akkor az jó eséllyel kuka.  Sad

Nekem kint alvásból 300 m alatt üzemmeleg. 4km túlzás (mondjuk GO-nál lehet?)

Benzinessel könnyű az élet ilyen szempontból  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41005 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:15:35 »

A hűtő szerepe, ahogy a neve is mutassa, hogy a benne lévő folyadékot lehűtse. Mivel fagyálló van benne, annál jobb, minél több hőt lead.
A hűtőfolyadék általában 2 körből áll. Van egy kisebb motorkör és egy nagyobb hűtőkör. A kettő közötti áramlást szabályozza a termosztát. Alapállapotban a termosztát zár, a motor indítása után először a kis kört melegíti. Ha ott elég meleg a folyadék, akkor a termosztát kinyit és ezzen a külső körből adagol be hideg folyadékot. Ha a belső kör egy bizonyos szint alá hül, akkor a termosztát lezár, így a belső kör megint melegedhet.

Ha a termosztátod rossz, akkor a motor nem nagyon éri el az üzemi hőfokot (mindig hűtve van). Az ECU esetlegesen dúsíthatja is az üzemanyagot, hogy minél előbb bemelegedjen a motor ...

A dízel 3 körös, 2 termosztát van benne.
Olyan nincs, hogy az ecu dúsítson, a bemelegedés gyorsítása miatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41006 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:15:53 »

A Bosch S4 akkumulátor Calcium-Calcium technológiás akkumulátor (akárcsak a Varta Blue Dynamic, vagy a Motorcraft, amivel kijött a gyárból), tehát bírnia kell ezeket a feszültségeket. A kezelési könyv szerint még az Pb-Ca is elfogadható technológia a töltési rendszerhez. Ha felforrna, akkor szerintem nem évente kéne utántöltenem, hanem havonta. Minden esetre azt elképzelhetőnek tartom, hogy a nem gondozásmentes kialakítás miatt magasabb a párolgási veszteség, de ettől függetlenül nálam hibátlanul teszi a dolgát, csak kicsit törődni kell vele.

Az az, hogy volt-e nagyon lemerítve.
Tisztelt Fórumtárs!
No problem. A Ca-Ca akkumulátorok tökéletesen megfelelnek a Mondeo-ba. Azt viszont furcsállom, hogy CA-Ca kivitel ellenére, nem teljesen zárt rendszerü az akkumulátorod. Nem állt szándákomban kötözködni. eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41007 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:16:38 »

A benzinesnél sok a hulladékhő, és hamar bemelegszik. Persze nem 300m alatt, de hamar.
A dízel - mivel sokkal kevesebb a hulladékhője - sokkal lassabban melegszik be.

Amíg 50-70-es tempóban vágigkocogok a városon, manapság már nem igen lesz meleg az autóban. Megmozdul a mutató, de középre csak akkor áll be, amikor kiérek az M1-M7 közös szakaszra, és 100-as tempóval kezdem tolni neki. Az pedig vagy 20-25 perc és kb. 15 km.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #41008 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:17:51 »

A dízel 3 körös, 2 termosztát van benne.
Olyan nincs, hogy az ecu dúsítson, a bemelegedés gyorsítása miatt.

Opel Omega MV3 V6 például dúsít az elején pont emiatt ...
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #41009 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:18:12 »

Sziasztok!
Tapasztaltam én is hasonló jelenséget. Reggeli hideg indulás után nem nagyon megy fel az óra mutatója 60-70 foknál jobban ha normál üzemben megyek. HA kicsit padlózom vagy hosszabb lejtőn erőltetem , akkor felkúszik üzemi hőre, de ahogy elkezdek "utazni " visszaesik megint. Meleget azt tolja be az autóba 4-5 perc után viszont a vizem nem meleg az óra szerint?
Mit nézzek vagy cseréljek? Esetleg tipp?
Tisztelettel.  worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #41010 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:19:33 »

Sziasztok!
Tapasztaltam én is hasonló jelenséget. Reggeli hideg indulás után nem nagyon megy fel az óra mutatója 60-70 foknál jobban ha normál üzemben megyek. HA kicsit padlózom vagy hosszabb lejtőn erőltetem , akkor felkúszik üzemi hőre, de ahogy elkezdek "utazni " visszaesik megint. Meleget azt tolja be az autóba 4-5 perc után viszont a vizem nem meleg az óra szerint?
Mit nézzek vagy cseréljek? Esetleg tipp?
Tisztelettel.  worship

Terrorsztátokat ...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41011 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:20:28 »

Tisztelt Fórumtárs!
No problem. A Ca-Ca akkumulátorok tökéletesen megfelelnek a Mondeo-ba. Azt viszont furcsállom, hogy CA-Ca kivitel ellenére, nem teljesen zárt rendszerü az akkumulátorod. Nem állt szándákomban kötözködni. eljen
Tisztelettel László! worship

Eredetileg én is azt hittem, hogy zárt, aztán amikor először leszedtem a matricát, és láttam, hogy ott vannak a betöltő nyílások pislogtam is egy kicsit  vigyor3
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41012 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:27:24 »

Szia,

Nem azt mondom, hogy nem megy fel a mutató üzemi hőfókra, hanem azt, hogy lassabban megy csak fel. Ezért cseréljem ki? Lefogadom, ez lenne a másikkal is, mert ha hidegebb a külső levegő akkor nehezebben melegszik a víz, vagy nem? Tehát ezért gondoltam, hogy óvni kell a hűtőt a hideg levegőtől, mert hűl az menetszél nélkül is a kinti hideg miatt.
Lehet rosszúl gondolom, de ezt még nem hallottam, hogy emiatt kell cserélni termosztátot.



Úgy csinálnak, mint akik nem értik mit kérdezel!  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #41013 Dátum: 2012.10.30 kedd, 17:03:26 »

Amíg 50-70-es tempóban vágigkocogok a városon, manapság már nem igen lesz meleg az autóban. Megmozdul a mutató, de középre csak akkor áll be, amikor kiérek az M1-M7 közös szakaszra, és 100-as tempóval kezdem tolni neki. Az pedig vagy 20-25 perc és kb. 15 km.

AndyA
Nekem is ugyan ez a jelenség! Már kezdem megszokni!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41014 Dátum: 2012.10.30 kedd, 17:04:22 »

Nekem is ugyan ez a jelenség! Már kezdem megszokni!

Ezért kell a kiegészítő fűtés. Smiley

Már megvan, de be is kellene rakni...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #41015 Dátum: 2012.10.30 kedd, 17:11:10 »

Ezért kell a kiegészítő fűtés. Smiley

Már megvan, de be is kellene rakni...

AndyA
Egy hónapja cseréltem ki mind a három gyertyát a kiegfűtébe. Mintha picit előbb melegedne,de nem az igazi. 50-60-s tempónál nem megy függőbe a mutató,csak az első vonalig,néha.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #41016 Dátum: 2012.10.30 kedd, 17:51:42 »

Sziasztok! Lehet buta a kérdés, de az én mondeomra felfér 15"-os acélfelni vagy sem!? Téli kereket vennék, de félek, hogy minimum 16-os kerék kell rá, ezért inkább megkérdezem a hozzáértöket! Köszi elöre is! Üdv
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #41017 Dátum: 2012.10.30 kedd, 17:59:21 »

Sziasztok! Lehet buta a kérdés, de az én mondeomra felfér 15"-os acélfelni vagy sem!? Téli kereket vennék, de félek, hogy minimum 16-os kerék kell rá, ezért inkább megkérdezem a hozzáértöket! Köszi elöre is! Üdv
nem fér fel
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41018 Dátum: 2012.10.30 kedd, 18:11:33 »

Ja, akkor az jó eséllyel kuka.  Sad

na mind1, lett mind2be új S4 eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #41019 Dátum: 2012.10.30 kedd, 18:29:16 »

Terrorsztátokat ...
Nálam is ugyanez a helyzet van,holnap cseréltetem ki a termosztátokat.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #41020 Dátum: 2012.10.30 kedd, 20:49:39 »

Sziasztok! Lehet buta a kérdés, de az én mondeomra felfér 15"-os acélfelni vagy sem!? Téli kereket vennék, de félek, hogy minimum 16-os kerék kell rá, ezért inkább megkérdezem a hozzáértöket! Köszi elöre is! Üdv

Hátra elférne, de előre nem. Így felejtős.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41021 Dátum: 2012.10.30 kedd, 22:16:47 »

Nálam is ugyanez a helyzet van,holnap cseréltetem ki a termosztátokat.
Azlrt ha nem változik utána ne es kétségbe attól még ilyen a TDCI.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #41022 Dátum: 2012.10.31 szerda, 14:53:50 »

sziasztok,
A CROMAX 75W 90 BO olajat hoz a valtomra.
A prolema, hogy pentek-szombat zarva lesznek.
Csak az a lenyeg gondolom, hogy a 75W 90 stimmeljen, es mehet bele mondjuk castrol, vagy akar motul is, nemde?

koszi!
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #41023 Dátum: 2012.10.31 szerda, 15:08:17 »

sziasztok,
A CROMAX 75W 90 BO olajat hoz a valtomra.
A prolema, hogy pentek-szombat zarva lesznek.
Csak az a lenyeg gondolom, hogy a 75W 90 stimmeljen, es mehet bele mondjuk castrol, vagy akar motul is, nemde?

koszi!
MMT6-hoz ezt használtam, ennek van MMT6-hoz megfelelő Ford minősitése is:
http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-syntrans-fe-75w-1-literes/5521/4581
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #41024 Dátum: 2012.10.31 szerda, 15:25:52 »

MMT6-hoz ezt használtam, ennek van MMT6-hoz megfelelő Ford minősitése is:
http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-syntrans-fe-75w-1-literes/5521/4581


Koszi szepen!!
Naplózva
kefe0406
Vendég
« Új hozzászólás #41025 Dátum: 2012.10.31 szerda, 21:06:50 »

Sziasztok!
A segítségetekre volna szükségem.
Adott egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI Trend 2005 márciusi 96 kw 130Le FMBA motorkód .
A tünet többszörös izzítólámpa villogás,következmény teljesítmény csökkenés. a motor leállítása ,és újra indítás után ,tünet mentes.
Azonban tegnap,újabb problémával szembesültem mert most már nem csak a villogás van,hanem le is áll a motor!
Gondolhatjátok, hogy milyen kellemes lehet 150, 160 -as tempónál főleg előzés közben!
Ja és most már a sárga tengeralattjáró is világít!!!
Egyébként pöcre  indul, minden indításkor!  Ha esetleg tudna valaki segíteni ebben,hogy mi lehet vagy milyen lépésekre lenne szükség először,nagyon megköszönném!!
Segítsetek kérlek, mert ha nem tudom megoldani a problémát ,még nagyobb bajba kerülök.  Ugyanis az állásommal játszom !!!
Persze lehet ,hogy egy szakszerviz lenne a legjobb megoldás, de egy éve turbót akartak cserélni,Németországban és mikor meg hallottam az összeget majdnem infarktust kaptam ugyanis 2700€ ért akarták csinálni. Előre is köszönöm,további szép estét mindenkinek!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #41026 Dátum: 2012.10.31 szerda, 21:10:21 »

Sziasztok!
A segítségetekre volna szükségem.
Adott egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI Trend 2005 márciusi 96 kw 130Le FMBA motorkód .
A tünet többszörös izzítólámpa villogás,következmény teljesítmény csökkenés. a motor leállítása ,és újra indítás után ,tünet mentes.
Azonban tegnap,újabb problémával szembesültem mert most már nem csak a villogás van,hanem le is áll a motor!
Gondolhatjátok, hogy milyen kellemes lehet 150, 160 -as tempónál főleg előzés közben!
Ja és most már a sárga tengeralattjáró is világít!!!
Egyébként pöcre  indul, minden indításkor!  Ha esetleg tudna valaki segíteni ebben,hogy mi lehet vagy milyen lépésekre lenne szükség először,nagyon megköszönném!!
Segítsetek kérlek, mert ha nem tudom megoldani a problémát ,még nagyobb bajba kerülök.  Ugyanis az állásommal játszom !!!
Persze lehet ,hogy egy szakszerviz lenne a legjobb megoldás, de egy éve turbót akartak cserélni,Németországban és mikor meg hallottam az összeget majdnem infarktust kaptam ugyanis 2700€ ért akarták csinálni. Előre is köszönöm,további szép estét mindenkinek!!!
dezsavű....már máshol is kérdezted.

A hibakódolvasás az első,mert lehet üzarendszer,vagy a turbó.Keress fel egy márkaszervízt és olvastasd ki a hibatárolót!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41027 Dátum: 2012.10.31 szerda, 21:12:26 »

dezsavű....már máshol is kérdezted.

A hibakódolvasás az első,mert lehet üzarendszer,vagy a turbó.Keress fel egy márkaszervízt és olvastasd ki a hibatárolót!

Maguk a kódok kellenek, nem elég, ha "emberi nyelvre lefordítva" elmondják, mi - szerintük - a hiba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #41028 Dátum: 2012.10.31 szerda, 21:13:06 »

dezsavű....már máshol is kérdezted.

A hibakódolvasás az első,mert lehet üzarendszer,vagy a turbó.Keress fel egy márkaszervízt és olvastasd ki a hibatárolót!
TDCI-ben is kérdezted már, és ha jól emléxem ott is kaptál rá választ Smiley nem kell több helyre  beírni Smiley majd belejössz a fórumozásba,de amit írtam üzenetben azt csináld meg, alulra a kocsi adatokat írd be, úgy könnyebb lesz nekünk is segíteni, mert egyből látjuk, hogy milyen kocsiról van szó Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41029 Dátum: 2012.10.31 szerda, 21:26:13 »

Üdv!
Tudnátok segiteni,hogy Milyen követelményeknek kell megfelelnie a motorolajnak???
GULF márkáról lenne szó???
Vélemények róla??
 worship integet2

Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #41030 Dátum: 2012.10.31 szerda, 21:27:55 »

Üdv!
Tudnátok segiteni,hogy Milyen követelményeknek kell megfelelnie a motorolajnak???
GULF márkáról lenne szó???
Vélemények róla??
 worship integet2


Mennyit spórolsz a Ford olajhoz képest? Megéri?  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #41031 Dátum: 2012.10.31 szerda, 21:31:11 »

Üdv!
Tudnátok segiteni,hogy Milyen követelményeknek kell megfelelnie a motorolajnak???
GULF márkáról lenne szó???
Vélemények róla??
 worship integet2


Használj Ford olajat és nyugodt marad a lelkiismereted. Egyébként az ótó használatijában benne van, hogy az olajnak milyen specifikációnak kell megfelelnie.  integet2
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41032 Dátum: 2012.10.31 szerda, 21:35:49 »

Mennyit spórolsz a Ford olajhoz képest? Megéri?  wow1
Ingyért kapom!
 nyes :nyes:náluk van most melóm és adnak belöle nekem szivesen.....
Ő lenne az:Gulf Formula GVX 5W-30 4literes

Jóváhagyott:
 VW 504.00/507.00
 Megfelelt:
 ACEA A3/B4
 BMW Longlife-04
 MB 229.51
Huh?Huh?Huh??Megfelelne bele?Huh???
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.31 szerda, 21:58:07 írta balko » Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41033 Dátum: 2012.10.31 szerda, 22:16:19 »

Ingyért kapom!
 nyes :nyes:náluk van most melóm és adnak belöle nekem szivesen.....
Ő lenne az:Gulf Formula GVX 5W-30 4literes

Jóváhagyott:
 VW 504.00/507.00
 Megfelelt:
 ACEA A3/B4
 BMW Longlife-04
 MB 229.51
Huh?Huh?Huh??Megfelelne bele?Huh???

Elvileg nem. Nincs meg az előírt ford szabványa, ezen kívül ACEA A1/B1 való a dízelbe. De ezek egyike sem feltétlenül jelenti, hogy bármi baja lenne a motornak vagy a turbónak tőle. Én úgy vagyok vele, hogy a gyári olaj olcsó, elfogadható minőségű, és a fenntartási költség töredékrészét teszi ki az ára a csereperiódusra nézve, ezért nem próbálkozom olcsóbbal. De ha ingyen lenne komolyan elgondolkoznék a a használatán. Amúgy mennyit adnának?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #41034 Dátum: 2012.10.31 szerda, 22:22:08 »

Elvileg nem. Nincs meg az előírt ford szabványa, ezen kívül ACEA A1/B1 való a dízelbe. De ezek egyike sem feltétlenül jelenti, hogy bármi baja lenne a motornak vagy a turbónak tőle. Én úgy vagyok vele, hogy a gyári olaj olcsó, elfogadható minőségű, és a fenntartási költség töredékrészét teszi ki az ára a csereperiódusra nézve, ezért nem próbálkozom olcsóbbal. De ha ingyen lenne komolyan elgondolkoznék a a használatán. Amúgy mennyit adnának?
Már üzletelni akarsz az ócsóságával??  nyes eplus2 eplus2 taps
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41035 Dátum: 2012.10.31 szerda, 22:29:34 »

Már üzletelni akarsz az ócsóságával??  nyes eplus2 eplus2 taps

Nem azért, pl. ha csak egy olajcserére adnának, akkor gondolkodás nélkül beletolnám, de mondjuk azt jobban megfontolnám, hogy éveken keresztül használjam. De most, hogy mondod...  vigyor3
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #41036 Dátum: 2012.10.31 szerda, 22:31:48 »

Nem azért, pl. ha csak egy olajcserére adnának, akkor gondolkodás nélkül beletolnám, de mondjuk azt jobban megfontolnám, hogy éveken keresztül használjam. De most, hogy mondod...  vigyor3
Tudtam én h nem vagyok hülye, csak erős közepes  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #41037 Dátum: 2012.10.31 szerda, 23:56:07 »

8-8,5v, amúgy 12,6 volt benne

Az enyém 6.8V-ra múlt hét csütörtökön!  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41038 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 07:16:04 »

Az enyém 6.8V-ra múlt hét csütörtökön!  eplus2
Tisztelt Fórumtárs!
Ha ez igaz, akkor nagyon erőteljesen hozzá kell látnod a spóroláshoz. Rövidesen nem várt akkumulátor cseréd lessz!!!
Együtt érzésem rinya
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #41039 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 08:19:07 »

Nekem kint alvásból 300 m alatt üzemmeleg. 4km túlzás (mondjuk GO-nál lehet?)
azért ez a 300 méter egy kicsit erös nem?szerinten nyáron sem volt ez igy 300 méter megtétele után de te tudod  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #41040 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 08:43:53 »

Azlrt ha nem változik utána ne es kétségbe attól még ilyen a TDCI.
  Tegnap kicseréltettem mindkét termosztátomat,és azóta a mutatóm középen áll.Ezúton is köszönöm minden Tisztelt Fórumtárs segítségét!
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #41041 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 08:44:28 »

azért ez a 300 méter egy kicsit erös nem?szerinten nyáron sem volt ez igy 300 méter megtétele után de te tudod  integet2

Igazad van. 500 méter:

http://nebulon.hu/mondeo/20120807_001.mp4
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 08:47:26 írta Hyperborg » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #41042 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 09:02:09 »

de csak nyáron a 40 fokban. te kis füllentös  nono2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #41043 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 09:57:16 »

de csak nyáron a 40 fokban. te kis füllentös  nono2

Csináljak egy télit is?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41044 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 10:01:11 »

Csináljak egy télit is?

Persze. Azaz igazából érdekes.

Kedden meg gyere bulizni!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41045 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 10:56:19 »

Csináljak egy télit is?

Inkább 800 méter az, meg kb 2 perc járatás, mire kijutsz a parkolóból...
és ugyi a tiéd automata, elég beszédes az a szám, ami fél tanknál 314 kilométer megtehetőt ír ki...
és, ahogy már írták, nyáron.
A fiestánk benzines, majd megnézem, az mennyi idő alatt melegszik be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #41046 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:24:03 »

Inkább 800 méter az, meg kb 2 perc járatás, mire kijutsz a parkolóból...
és ugyi a tiéd automata, elég beszédes az a szám, ami fél tanknál 314 kilométer megtehetőt ír ki...
és, ahogy már írták, nyáron.
A fiestánk benzines, majd megnézem, az mennyi idő alatt melegszik be.

700 m, maps.google.com-mal mérve
2 percig biztos nem tökölök helybenjárással
314: és? ez mennyiben befolyásolja a hőmérsékletet? (meg a jelek szerint lambda szonda hibám van)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41047 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:30:58 »

700 m, maps.google.com-mal mérve

Amikor elindultál, .7 volt, majd rögtön átugrott .8-ra, és .6-nál lett középen (kb a kereszteződésnél).
Bár azt nem értem, a a gm-mel 700m, akkor miért írsz 300, majd öccá métert  Wink

Válasz
2 percig biztos nem tökölök helybenjárással

Kb másfél perc volt, amíg kiértél a parkolóból, meg aztán is kb fél percet vártál.

Válasz
314: és? ez mennyiben befolyásolja a hőmérsékletet? (meg a jelek szerint lambda szonda hibám van)

Mert ez majd 10 literes fogyit jelent... a sok elégetett benzin miatt melegszik hamarabb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #41048 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:33:27 »

Bár azt nem értem, a a gm-mel 700m, akkor miért írsz 300, majd öccá métert  Wink

Mer a kettő együtt nyóccá!

Kb másfél perc volt, amíg kiértél a parkolóból, meg aztán is kb fél percet vártál.

Csinálok egyet akkor most tökölődés nélkül, akkor nyugi van?

Mert ez majd 10 literes fogyit jelent... a sok elégetett benzin miatt melegszik hamarabb.

Evva.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41049 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:38:08 »

Csinálok egyet akkor most tökölődés nélkül, akkor nyugi van?

Ha nem csinálsz, akkor is nyugi van, mert nagyjából ennyi az.
Valamint, a dízel 40 fokban is legalább 5 km alatt melegszik be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 814 815 816 817 818 819 820 [821] 822 823 824 825 826 827 828 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.409 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.