Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:53:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 834 835 836 837 838 839 840 [841] 842 843 844 845 846 847 848 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21949067 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #42000 Dátum: 2012.12.15 szombat, 19:46:08 »

Helló,

Ez érdekes, ilyennel én még nem találkoztam. Milyen elemet használsz? Lehet meg kéne próbálni valami jobb fajtával. Pl Varta, Energizer. Nekem ezek bírják.
Próbáltam minőségi elemekkel is amiket említettél, nem jártam velük sikerrel Sad
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42001 Dátum: 2012.12.15 szombat, 20:29:26 »

Sziasztok!
Üzemanyagszűrő csere után mennyire fog nehezen beindulni az autó?
Köszönöm.

Ha a leírás szerint feltöltöd előre gázolajjal, akkor semennyire. Mint rendesen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #42002 Dátum: 2012.12.15 szombat, 20:30:47 »

Próbáltam minőségi elemekkel is amiket említettél, nem jártam velük sikerrel Sad
Tisztelt Fórumtárs!
A probléma valószinű a kulcs elktronikájával van. Valószinü valamilyen nem rövdzárlatot okozó átmeneti ellenállás terheli az akku-t ami ettől lemerűl. Javaslom, szétszedve a kulcs elektronikáját, nagyitóval vizsgáld meg az áramköröket nincs e rajta valamilyen idegen, anyag ami esetleg szivárgó áramokat okozva lemeriti a gombakkut. Vagy épp a gomb akku tartó van eletrolittal szennyeződve. Kontakt spray-vel befújva, száritva, kipróbál. Én 1-1.5 évente cserélem a gombakkut. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #42003 Dátum: 2012.12.15 szombat, 20:39:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
A probléma valószinű a kulcs elktronikájával van. Valószinü valamilyen nem rövdzárlatot okozó átmeneti ellenállás terheli az akku-t ami ettől lemerűl. Javaslom, szétszedve a kulcs elektronikáját, nagyitóval vizsgáld meg az áramköröket nincs e rajta valamilyen idegen, anyag ami esetleg szivárgó áramokat okozva lemeriti a gombakkut. Vagy épp a gomb akku tartó van eletrolittal szennyeződve. Kontakt spray-vel befújva, száritva, kipróbál. Én 1-1.5 évente cserélem a gombakkut. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm szépen kipróbálom Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42004 Dátum: 2012.12.15 szombat, 20:53:09 »

Sziasztok!
Már régóta olvasom a fórumot, sokat tanultam belőle Smiley Problémám a következő: a kulcson amelyen 3 gomb található igen gyorsan lemerül az elem. Mi vele a teendő? Eddig mindig cseréltem, de 2-3 hét alatt lemerült. A kulcs sokat nincs használva naponta 3-4-szer nyitom-zárom az autót.
Köszönettel: Gyula
Teljesen lemerül az elem, vagy csak közelről műxik?

Én is elemet cserélgettem eleinte, mert azt hittem, hogy az elem merül le. Aztán rá kellett ébrednem, hogy eleinte az új elemmel messziről és működött a zár, aztán kicsit visszább vett, és utána már csak közelebbről tudtam nyitni, zárni a járgányt.  integet2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42005 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 00:07:18 »

Teljesen lemerül az elem, vagy csak közelről műxik?

Én is elemet cserélgettem eleinte, mert azt hittem, hogy az elem merül le. Aztán rá kellett ébrednem, hogy eleinte az új elemmel messziről és működött a zár, aztán kicsit visszább vett, és utána már csak közelebbről tudtam nyitni, zárni a járgányt.  integet2
Venni kell bicskakulcsot! Aztal az elemmel amivel a gyári kilcs alig alig nyitna a bicska jóval messzebbről már nyit vagy épp zár! Nemtudom ez mitől van...érdekes de jó Smiley
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42006 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 00:11:06 »

Venni kell bicskakulcsot! Aztal az elemmel amivel a gyári kilcs alig alig nyitna a bicska jóval messzebbről már nyit vagy épp zár! Nemtudom ez mitől van...érdekes de jó Smiley
Nekem tökéletesen jó ez a kulcs. Volt olyan autóm, ami elég messziről nyitotta és zárta az ajtókat. Csak sajna ha véletlenül a zsebemben nyomtam meg a gombot, az ótó vissza kinyílt. Nekem így jobb, biztosabbnak érzem ezt így ahogyan van most. A tippet azért köszönöm!  integet2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42007 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 00:13:23 »

Nekem tökéletesen jó ez a kulcs. Volt olyan autóm, ami elég messziről nyitotta és zárta az ajtókat. Csak sajna ha véletlenül a zsebemben nyomtam meg a gombot, az ótó vissza kinyílt. Nekem így jobb, biztosabbnak érzem ezt így ahogyan van most. A tippet azért köszönöm!  integet2
A mondeo visszazárja magát "x" másodperc múlva ha nyitás után nem nyitsz ki 1ajtót sem Smiley csak mondom!!
Én meg imádom a bicskakulcsot nyomogatni vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42008 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 00:18:50 »

A mondeo visszazárja magát "x" másodperc múlva ha nyitás után nem nyitsz ki 1ajtót sem Smiley csak mondom!!
Én meg imádom a bicskakulcsot nyomogatni vigyor3
Tudom, hogy visszazárja, de most téli időben gondjaim vannak a zárral, balegy ajtó zárját kellene majd kicserélnem, mert a többi ajtó csak reteszeléssel együtt zár csak.  rinya
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #42009 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 00:28:15 »

A mondeo visszazárja magát "x" másodperc múlva ha nyitás után nem nyitsz ki 1ajtót sem Smiley csak mondom!!
Én meg imádom a bicskakulcsot nyomogatni vigyor3
Nekem pl nem zár vissza
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #42010 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 02:07:27 »

A mondeo visszazárja magát "x" másodperc múlva ha nyitás után nem nyitsz ki 1ajtót sem Smiley csak mondom!!
Én meg imádom a bicskakulcsot nyomogatni vigyor3
Így van asszem 45 mp után.  smile
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #42011 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 07:27:00 »

Így van asszem 45 mp után.  smile
.....30mp.... wave
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #42012 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 09:13:32 »

Venni kell bicskakulcsot! Aztal az elemmel amivel a gyári kilcs alig alig nyitna a bicska jóval messzebbről már nyit vagy épp zár! Nemtudom ez mitől van...érdekes de jó Smiley
Ha a fejedhez tartod a kulcsot, messzebbre is vihet a jel, csak érj oda mielôtt visszazár :-)
http://www.youtube.com/watch?v=7Gm12xViwRM
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 19:21:54 írta Victore » Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42013 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 10:20:45 »

Tudom, hogy visszazárja, de most téli időben gondjaim vannak a zárral, balegy ajtó zárját kellene majd kicserélnem, mert a többi ajtó csak reteszeléssel együtt zár csak.  rinya
Meg a nyaron szorakozott nekem a bal hatso, egyaltalan nem lehetett bezarni! Odabasztam neki kezzel parat ahogy birtam mergemben...azota semmi baja vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42014 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 10:21:28 »

Ha a fejedhez tartod a kulcsot, messzebbre is vihet a jel, csak érj oda mielôtt visszazár :-)
http://m.youtube.com/watch?v=7Gm12xViwRM
Oooo a kolesz parkoloban ilyet versenyeztunk...kinek jobbak az agyhullamai Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #42015 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 15:50:42 »

 Sziasztok!

Kellene egy kis segítség.
Alapjáraton a motor 900-as fordulaton megy és egy kicsit rángat, mi lehet a baja?
Milyen fordulaton kellene mennie?
Hideg motornál alapjáraton a  fordulat 1100, nem rángat.
Meleg motornál alapjáraton 900, rángat
Ha egy picit rálépek a gázra 1000-res fordulaton tökéletes les.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 16:12:43 írta guliver83329 » Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
b.joci1979
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #42016 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:49:02 »

Helló,

Ez érdekes, ilyennel én még nem találkoztam. Milyen elemet használsz? Lehet meg kéne próbálni valami jobb fajtával. Pl Varta, Energizer. Nekem ezek bírják.
Szia!
Én is jártam így, így szerintem nem az elemekkel lesz a gond, hanem azok érintkezésével.
Én egymást követően több alkalommal vásároltam elemeket, minőségit, majd kevésbé elismertet, az eredmény 1-2 hét múlva nem nyitotta az autót.
A megoldás, hogy szétszeded a távirányítót és az elem melletti két fényes fém pöcökkel szemben van a távirányító ellendarabján, a két réz színű érintkező, erre viszik át az áramot az elem melletti pöckök. Ezeket az érintkezőket kell óvatosan megtisztítani, kontakt spray-vel, esetleg finoman megcsiszolni.
Ha összerakod elvileg működnie kell, sajnos ezt a folyamatot időnként meg kell ismételni, de nálam bevált.

üdv. Joci
Naplózva
b.joci1979
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #42017 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:57:50 »

Sziasztok!
Már régóta olvasom a fórumot, sokat tanultam belőle Smiley Problémám a következő: a kulcson amelyen 3 gomb található igen gyorsan lemerül az elem. Mi vele a teendő? Eddig mindig cseréltem, de 2-3 hét alatt lemerült. A kulcs sokat nincs használva naponta 3-4-szer nyitom-zárom az autót.
Köszönettel: Gyula
Szia!
Én is jártam így, így szerintem nem az elemekkel lesz a gond, hanem azok érintkezésével.
Én egymást követően több alkalommal vásároltam elemeket, minőségit, majd kevésbé elismertet, az eredmény 1-2 hét múlva nem nyitotta az autót.
A megoldás, hogy szétszeded a távirányítót és az elem melletti két fényes fém pöcökkel szemben van a távirányító ellendarabján, a két réz színű érintkező, erre viszik át az áramot az elem melletti pöckök. Ezeket az érintkezőket kell óvatosan megtisztítani, kontakt spray-vel, esetleg finoman megcsiszolni.
Ha összerakod elvileg működnie kell, sajnos ezt a folyamatot időnként meg kell ismételni, de nálam bevált.

üdv. Joci
Naplózva
b.joci1979
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #42018 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 19:03:31 »

Szia! Nekem OFF-omon volt ilyen, hogy csere után olyan volt, mintha nem lenne rásegítés. Felpörgettem rendesen a motort, és tekergettem a kormányt, adott egy rövid szörcsögő hangot, és utána  minden OK volt.
Köszönöm a segítséged!
Kipróbáltam, sajnos azonban nem hozott sikert.
Hosszas sikertelen próbálkozás, a rendszer megbontása, átfújatása után úgy döntöttem visszateszem a régi szivattyút, megnézem azzal mit csinál.
A szervó azonnal reagált, a maga zajos módján továbbra is rásegít a kormányzásra, így az új szivattyú megy vissza a feladóhoz.

Köszönöm
Joci
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #42019 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 20:10:23 »

Szia!
Én is jártam így, így szerintem nem az elemekkel lesz a gond, hanem azok érintkezésével.
Én egymást követően több alkalommal vásároltam elemeket, minőségit, majd kevésbé elismertet, az eredmény 1-2 hét múlva nem nyitotta az autót.
A megoldás, hogy szétszeded a távirányítót és az elem melletti két fényes fém pöcökkel szemben van a távirányító ellendarabján, a két réz színű érintkező, erre viszik át az áramot az elem melletti pöckök. Ezeket az érintkezőket kell óvatosan megtisztítani, kontakt spray-vel, esetleg finoman megcsiszolni.
Ha összerakod elvileg működnie kell, sajnos ezt a folyamatot időnként meg kell ismételni, de nálam bevált.

üdv. Joci
Szia!

A kulcsot elemcsere után nem kell megint tanítani? Nem emlékszem már hogy volt, amikor én is csináltam.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42020 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 21:51:41 »

Szia!

A kulcsot elemcsere után nem kell megint tanítani? Nem emlékszem már hogy volt, amikor én is csináltam.

Nem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #42021 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 22:19:41 »

Szia!

A kulcsot elemcsere után nem kell megint tanítani? Nem emlékszem már hogy volt, amikor én is csináltam.
Nem
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #42022 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 23:08:03 »

Köszi  wave
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #42023 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 23:37:53 »

Hali!
Olyan érdekelne engem, hogy utólag ülésfűtést keresek.
Tudom, hogy Waeco lesz ajánlva, ha lesz. De, azok közül is melyik? Mert láttam több félét, msh-45, msh-50, msh-60, msh-200.
és súlyos 10ezrek vannak köztük árban.
plüss kárpit üléseim vannak, az alá szeretném. ha ez esetleg változtat valamit.
hol a legolcsóbb? ebay, vagy máshol?
20tól sokkal többet nem nagyon szeretnék rákölteni 1 párra.  szomoru1

Valakinek esetleg van ilyen beépítve?

 worship worship
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #42024 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 09:21:50 »

Hali!
Olyan érdekelne engem, hogy utólag ülésfűtést keresek.
Tudom, hogy Waeco lesz ajánlva, ha lesz. De, azok közül is melyik? Mert láttam több félét, msh-45, msh-50, msh-60, msh-200.
és súlyos 10ezrek vannak köztük árban.
plüss kárpit üléseim vannak, az alá szeretném. ha ez esetleg változtat valamit.
hol a legolcsóbb? ebay, vagy máshol?
20tól sokkal többet nem nagyon szeretnék rákölteni 1 párra.  szomoru1

Valakinek esetleg van ilyen beépítve?

 worship worship
 integet2 integet2

AndyA szerintem ilyet épített be.......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42025 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 10:45:27 »

Hali!
Olyan érdekelne engem, hogy utólag ülésfűtést keresek.
Tudom, hogy Waeco lesz ajánlva, ha lesz. De, azok közül is melyik? Mert láttam több félét, msh-45, msh-50, msh-60, msh-200.
és súlyos 10ezrek vannak köztük árban.
plüss kárpit üléseim vannak, az alá szeretném. ha ez esetleg változtat valamit.
hol a legolcsóbb? ebay, vagy máshol?
20tól sokkal többet nem nagyon szeretnék rákölteni 1 párra.  szomoru1

Valakinek esetleg van ilyen beépítve?

 worship worship
 integet2 integet2


MSH-50-et raktam az autóba, kifogásmentes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #42026 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 14:30:46 »

AndyA szerintem ilyet épített be.......
worship worship

MSH-50-et raktam az autóba, kifogásmentes.

AndyA
worship eljen
és gyári kapcsolóba illesztetted/forrasztottad vagy amit adnak hozzá switchet építetted be valahova?
továbbá, ez már ilyen karbonszálas cumó?

mert ha jól tudom, és karbonosat veszek, akkor ha meg is törik egy ponton, attól a többi részen teszi továbbra is a dolgát. igaz ez?

te mennyiért vetted és honnan? ha szabad ilyen személyeset kérdeznem.  Roll Eyes

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #42027 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 15:14:04 »

worship worship
 worship eljen
és gyári kapcsolóba illesztetted/forrasztottad vagy amit adnak hozzá switchet építetted be valahova?
továbbá, ez már ilyen karbonszálas cumó?

mert ha jól tudom, és karbonosat veszek, akkor ha meg is törik egy ponton, attól a többi részen teszi továbbra is a dolgát. igaz ez?

te mennyiért vetted és honnan? ha szabad ilyen személyeset kérdeznem.  Roll Eyes

 integet2 integet2

Az MSH50 sima fűtőszálas, nem carbon, de egyébként ránézésre is jó minőség.

A CJB-ben a sima ülésfűtés csatlakozója hozzáférhetetlen helyen van, így a hűtött-fűtött ülés csatlakozáját csapoltam meg. Elvezettem a drótot a középkonzolban a négy üléshez, a hozzá adott kapcsoló van egyelőre úgy berakva, hogy elöl kilóg a műanyag széle alatt a drót a kapcsolóval, hátul meg a középkonzol végébe befúrtam őket úgy, hogy a gyári kapcsolóhoz majd nagyobb lyukat kelljen fúrni.

Az MSH50 két fokozatú, a gyári (facelift előtti) gomb viszont csak egyet tud ebből kapcsolni, úgyhogy még ki kell találni, hogy az erősebb vagy a gyengébb fokozatot kössem be. Egyelőre a saját háromállású gombjával működik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #42028 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 16:54:44 »

Sziasztok Mondeo guruk! worship

2.0 benzines....villámgyorsan felmegy a vízhőfok 90-re, majd elkezd feljebb kúszni, egészen akár a pirosig is(ezt az autópályán már el is játszotta)
Fűtés felvesz 29 fokra, ablak le, mert dől befelé a forró levegő, olyankor visszaáll függőlegesbe. falbav
Szerintetek?

Vizpumpa, termosztát, vagy hengerfej tömítés?(utóbbinál nem ellenőriztem hogy fehér-e a kipufogott cucc)

Köszi előre is a válaszokat.
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #42029 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 18:10:07 »

Az MSH50 sima fűtőszálas, nem carbon, de egyébként ránézésre is jó minőség.

A CJB-ben a sima ülésfűtés csatlakozója hozzáférhetetlen helyen van, így a hűtött-fűtött ülés csatlakozáját csapoltam meg. Elvezettem a drótot a középkonzolban a négy üléshez, a hozzá adott kapcsoló van egyelőre úgy berakva, hogy elöl kilóg a műanyag széle alatt a drót a kapcsolóval, hátul meg a középkonzol végébe befúrtam őket úgy, hogy a gyári kapcsolóhoz majd nagyobb lyukat kelljen fúrni.

Az MSH50 két fokozatú, a gyári (facelift előtti) gomb viszont csak egyet tud ebből kapcsolni, úgyhogy még ki kell találni, hogy az erősebb vagy a gyengébb fokozatot kössem be. Egyelőre a saját háromállású gombjával működik.

AndyA
ahha. értem.

úúú jó, hogy szólsz, mert erről meg is feledkeztem. amit vettem tőled anno egyállású kapcsolót, azt hittem azzal jó lesz. de erre nem is gondoltam. akkor keresgéljek inkább 1 fokozatú lapokat? mert mindenképpen arrról akarnám működtetni.

 worship worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42030 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 18:25:21 »

ahha. értem.

úúú jó, hogy szólsz, mert erről meg is feledkeztem. amit vettem tőled anno egyállású kapcsolót, azt hittem azzal jó lesz. de erre nem is gondoltam. akkor keresgéljek inkább 1 fokozatú lapokat? mert mindenképpen arrról akarnám működtetni.

 worship worship
egyállásút keress, amin van hőfoktartó kapcsoló
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #42031 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 18:51:24 »

egyállásút keress, amin van hőfoktartó kapcsoló
huh és azt honnan tudhatom meg, hogy van benne Cheesy
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #42032 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 19:11:31 »

Sziasztok Mondeo guruk! worship

2.0 benzines....villámgyorsan felmegy a vízhőfok 90-re, majd elkezd feljebb kúszni, egészen akár a pirosig is(ezt az autópályán már el is játszotta)
Fűtés felvesz 29 fokra, ablak le, mert dől befelé a forró levegő, olyankor visszaáll függőlegesbe. falbav
Szerintetek?

Vizpumpa, termosztát, vagy hengerfej tömítés?(utóbbinál nem ellenőriztem hogy fehér-e a kipufogott cucc)

Köszi előre is a válaszokat.
azt nézd meg,hogy a hűtőre menő cső meleg-e!ha nem,akkor a termód nem nyit ki.ha a fűtés bekapcsolására esik a hőfok,akkor a vízpumpád valszeg jó.....
Ha hengerfejes lenne,akkor vissza buborékozik a kiegyenlítőbe.csekkold,de vigyázz,össze ne égesd magad.a sapit előre vedd le,és csak úgy indítsd be a motort.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #42033 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 20:00:27 »

azt nézd meg,hogy a hűtőre menő cső meleg-e!ha nem,akkor a termód nem nyit ki.ha a fűtés bekapcsolására esik a hőfok,akkor a vízpumpád valszeg jó.....
Ha hengerfejes lenne,akkor vissza buborékozik a kiegyenlítőbe.csekkold,de vigyázz,össze ne égesd magad.a sapit előre vedd le,és csak úgy indítsd be a motort.

Köszönöm, holnap teszt.
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #42034 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 20:22:11 »

Szia!
Én is jártam így, így szerintem nem az elemekkel lesz a gond, hanem azok érintkezésével.
Én egymást követően több alkalommal vásároltam elemeket, minőségit, majd kevésbé elismertet, az eredmény 1-2 hét múlva nem nyitotta az autót.
A megoldás, hogy szétszeded a távirányítót és az elem melletti két fényes fém pöcökkel szemben van a távirányító ellendarabján, a két réz színű érintkező, erre viszik át az áramot az elem melletti pöckök. Ezeket az érintkezőket kell óvatosan megtisztítani, kontakt spray-vel, esetleg finoman megcsiszolni.
Ha összerakod elvileg működnie kell, sajnos ezt a folyamatot időnként meg kell ismételni, de nálam bevált.

üdv. Joci
Szia!
Köszönöm a jó tanácsodat át mostam kontakt-spray-vel remélem működik  integet2 2-3 hét múlva jelentkezem  nyes
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #42035 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 20:25:31 »

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség.
Alapjáraton a motor 900-as fordulaton megy és egy kicsit rángat, mi lehet a baja?
Milyen fordulaton kellene mennie?
Hideg motornál alapjáraton a  fordulat 1100, nem rángat.
Meleg motornál alapjáraton 900, rángat
Ha egy picit rálépek a gázra 1000-res fordulaton tökéletes les.
Szia!
Nekem is hasonló problémám volt. Terhelés nélkül(világítás klíma stb) nem rángat, terheléssel rángatott. Generátor problémám volt.
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #42036 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 21:23:08 »

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség.
Alapjáraton a motor 900-as fordulaton megy és egy kicsit rángat, mi lehet a baja?
Milyen fordulaton kellene mennie?
Hideg motornál alapjáraton a  fordulat 1100, nem rángat.
Meleg motornál alapjáraton 900, rángat
Ha egy picit rálépek a gázra 1000-res fordulaton tökéletes les.
mint lentebb helyesen írták,a generatorod körül keresd a hibát!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #42037 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 22:05:10 »

Sziasztok!
Nem rég lettem Mondeo tulaj Smiley
nagyon kellemesen csalódtam az autóban. Kb 3 hónapja az enyém és azon kívül hogy mióta hideg van nem melegszik üzemire, (*** a termosztát) semmi gond...
218 ezer van benne. légszűrőt, olajat, olajszűrőt lecseréltem, mi lenne még a kötelező így 220 ezer környékén?
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #42038 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 22:52:23 »

Sziasztok!
Nem rég lettem Mondeo tulaj Smiley
nagyon kellemesen csalódtam az autóban. Kb 3 hónapja az enyém és azon kívül hogy mióta hideg van nem melegszik üzemire, (*** a termosztát) semmi gond...
218 ezer van benne. légszűrőt, olajat, olajszűrőt lecseréltem, mi lenne még a kötelező így 220 ezer környékén?
Én anno megvételkor benzinszűrőt, gyertyákat és gyújtáskábeleket is cseréltem, ki tudja mikor volt... integet2
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42039 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:01:34 »

Sziasztok!
Nem rég lettem Mondeo tulaj Smiley
nagyon kellemesen csalódtam az autóban. Kb 3 hónapja az enyém és azon kívül hogy mióta hideg van nem melegszik üzemire, (*** a termosztát) semmi gond...
218 ezer van benne. légszűrőt, olajat, olajszűrőt lecseréltem, mi lenne még a kötelező így 220 ezer környékén?
Üzemanyagszűrő?  integet2
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42040 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:07:52 »

Sziasztok!
Nem rég lettem Mondeo tulaj Smiley
nagyon kellemesen csalódtam az autóban. Kb 3 hónapja az enyém és azon kívül hogy mióta hideg van nem melegszik üzemire, (*** a termosztát) semmi gond...
218 ezer van benne. légszűrőt, olajat, olajszűrőt lecseréltem, mi lenne még a kötelező így 220 ezer környékén?
Féktárcsák és fékbetétek is megérnek egy ellenőrzést.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #42041 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:28:41 »

Sziasztok!
Nem rég lettem Mondeo tulaj Smiley
nagyon kellemesen csalódtam az autóban. Kb 3 hónapja az enyém és azon kívül hogy mióta hideg van nem melegszik üzemire, (*** a termosztát) semmi gond...
218 ezer van benne. légszűrőt, olajat, olajszűrőt lecseréltem, mi lenne még a kötelező így 220 ezer környékén?

Pollenszűrő...

Tovább is van mondjuk még? Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #42042 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:41:15 »

Pollenszűrő...

Tovább is van mondjuk még? Smiley

a fékolaj, szervóolaj már csak ha a tortán
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #42043 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:43:48 »

mint lentebb helyesen írták,a generatorod körül keresd a hibát!


 Egy éve lett felújítva a generátor minden ki lett cserélve újra.
A szabadon futó szíjtárcsa is rajta.

Terhelés nélkül is ugyan úgy rángat a motor egy kicsit.

Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #42044 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:45:35 »


 Egy éve lett felújítva a generátor minden ki lett cserélve újra.
A szabadon futó szíjtárcsa is rajta.

Terhelés nélkül is ugyan úgy rángat a motor egy kicsit.


De a szervo oldali segédszíjat biztos nem cserélték pedig ezt 220-240ekm-nál kell
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #42045 Dátum: 2012.12.18 kedd, 12:36:59 »

fékek jó állapotban vannak, mondjuk egy német autóhoz képest a fékhatás nagyon gyenge.
pollenszűrő volt cserélve.
üzemanyag szűrőt merre találom?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #42046 Dátum: 2012.12.18 kedd, 12:49:30 »

fékek jó állapotban vannak, mondjuk egy német autóhoz képest a fékhatás nagyon gyenge.
pollenszűrő volt cserélve.
üzemanyag szűrőt merre találom?

jobb hátsó ajtó alatt benézel az autó alá és látni fogod
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #42047 Dátum: 2012.12.18 kedd, 12:55:27 »

jobb hátsó ajtó alatt benézel az autó alá és látni fogod

Köszi!
Akkor szerencsére nem akkora szopás mint egy-két japánnál Cheesy
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #42048 Dátum: 2012.12.18 kedd, 14:16:34 »

  Üdv Mindenkinek!

Ma egy kis utazásra készült a család, de az autópályán lerobbant az autóm.
Nagy nehezen vissza tudtam jönni!
A generátor megadta magát.
A töltésjelző nem jelezett, hogy nincs töltés, megmértük és semmi töltésem nincs.
2 éve lett felújítva a generátor kivéve a  Feszültség szabályzó nem lett cserélve, lehetséges, hogy romlott el benne?

Tud valaki jó árban új generátor, mert használt  Feszültség szabályzó nem szívesen vennék.
Vagy mondjatok valami jó megoldást.

Előre is köszönöm!!
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42049 Dátum: 2012.12.18 kedd, 14:33:46 »

  Üdv Mindenkinek!

Ma egy kis utazásra készült a család, de az autópályán lerobbant az autóm.
Nagy nehezen vissza tudtam jönni!
A generátor megadta magát.
A töltésjelző nem jelezett, hogy nincs töltés, megmértük és semmi töltésem nincs.
2 éve lett felújítva a generátor kivéve a  Feszültség szabályzó nem lett cserélve, lehetséges, hogy romlott el benne?

Tud valaki jó árban új generátor, mert használt  Feszültség szabályzó nem szívesen vennék.
Vagy mondjatok valami jó megoldást.

Előre is köszönöm!!

A generátor felújítható egy új szintjére, akár új feszszabályzóval, diódahíddal, hacsak nem mondjuk a tekercsek sérültek. Ha az előbbieket + keféket + csúszógyűrűt + csapágyakat is cserélnek, szerintem még mindig olcsóbban jössz ki, mint egy újjal, és ugyanazt fogja tudni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 834 835 836 837 838 839 840 [841] 842 843 844 845 846 847 848 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.