Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 23:24:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
835
836
837
838
839
840
841
[
842
]
843
844
845
846
847
848
849
...
1558
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 21480044 alkalommal)
edk
és 199 vendég van a témában
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42050 Dátum:
2012.12.18 kedd, 14:42:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.12.18 kedd, 14:33:46
A generátor felújítható egy új szintjére, akár új feszszabályzóval, diódahíddal, hacsak nem mondjuk a tekercsek sérültek. Ha az előbbieket + keféket + csúszógyűrűt + csapágyakat is cserélnek, szerintem még mindig olcsóbban jössz ki, mint egy újjal, és ugyanazt fogja tudni.
Hol tudom ezeket a dolgokat beszerezni, mert nem találok feszültség szabályzót hozzá.
Köszönöm!
Ajánlott egy ismerős gyári új generátort 53 ezer FT ért lehetséges ez, hogy van ennyiért?
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42051 Dátum:
2012.12.18 kedd, 14:52:55 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2012.12.18 kedd, 14:42:16
Hol tudom ezeket a dolgokat beszerezni, mert nem találok feszültség szabályzót hozzá.
Köszönöm!
Ajánlott egy ismerős gyári új generátort 53 ezer FT ért lehetséges ez, hogy van ennyiért?
Sehol. Bízd szakemberre, reggeltől délutánig megvan.
53-ért elég barátinak tűnik, de azért nem lehetetlennek. Biztos gyári?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42052 Dátum:
2012.12.18 kedd, 15:08:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.18 kedd, 14:52:55
Sehol. Bízd szakemberre, reggeltől délutánig megvan.
53-ért elég barátinak tűnik, de azért nem lehetetlennek. Biztos gyári?
AndyA
Azt mondja a gyerek, hogy gyári!
77 ért találtam újat gyárit
és után gyártott 66 ért
Ilyenkor le kell adni a régit?
guliver83
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42053 Dátum:
2012.12.18 kedd, 15:53:44 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2012.12.18 kedd, 15:08:55
Azt mondja a gyerek, hogy gyári!
77 ért találtam újat gyárit
és után gyártott 66 ért
Ilyenkor le kell adni a régit?
guliver83
Ha gyári, akkor az nagyon jó vétel. Teljesítményben is ugyanazt tudja, amit a mostani?
Ha felújítás mellett döntesz, akkor vidd be egy műhelybe, és ott mindent kimérnek, cserélnek amit kell, és az anyagot is beszerzik hozzá.
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42054 Dátum:
2012.12.18 kedd, 16:41:14 »
Üdv!
Ugye utólag ülésfűtés lapokat akartam betenni a vasba. De gondolkodtam a dolgon és arra jutottam, hogy kicsit még takarékoskodok, és akkor már tudok venni egy bőrülésszettet ami full elektromos és fűt hűt 90ért.
A kérdésem az lenne, ha az van odaírva, hogy fűt és szellőztet, akkor a szellőztetés azt jelenti, hogy a klímától el kell vezetni valamit az ülésbe?
Elképzelhető az, hogy a 4ajtósból kibontott szett, nem fog megfelelően passzolni vagy működni az enyémben?
Bármi miatt, pl.: facelift előtti a kocsim, nincs kábelezve? Mire kell számítanom, vagy előzetesen leellenőriznem?
Köszönöm szépen!
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42055 Dátum:
2012.12.18 kedd, 16:51:59 »
Idézetet írta: zolas - 2012.12.18 kedd, 16:41:14
Üdv!
Ugye utólag ülésfűtés lapokat akartam betenni a vasba. De gondolkodtam a dolgon és arra jutottam, hogy kicsit még takarékoskodok, és akkor már tudok venni egy bőrülésszettet ami full elektromos és fűt hűt 90ért.
A kérdésem az lenne, ha az van odaírva, hogy fűt és szellőztet, akkor a szellőztetés azt jelenti, hogy a klímától el kell vezetni valamit az ülésbe?
Elképzelhető az, hogy a 4ajtósból kibontott szett, nem fog megfelelően passzolni vagy működni az enyémben?
Bármi miatt, pl.: facelift előtti a kocsim, nincs kábelezve? Mire kell számítanom, vagy előzetesen leellenőriznem?
Köszönöm szépen!
Van benne ülésenként 2 db ventilátor, plusz kellenek hozzá intelligens PWM vezérléssel (egy PIC mikroprocesszor van benne) felszerelt gombok, plusz be kell drótozni.
Ilyen gombot tudok adni, egyszer vettem, hogy megnézzem, belül mi van, hátha tudom a többfokozatú ülésfűtéshez használni.
Sajnos nem... :-( Ez vezérli az ülés aljában lévő dobozt, ami meg a fűtést és a ventilátorokat.
Ha ugyanolyan 4 ajtósból való, mint a tied, akkor fizikailag bele fog menni. A vezetékelés már másik téma. Az ülésekhez kellenek majd a kábelek is, rajtuk a kábelkorbács felőli csatlakozóval. Ilyen van a tiedben is, mert ezeken megy át pl. az övfeszítőpatron jele is, de nincs benne az összes érintkező és kábel. Azokat nem triviális pótolni, jobb, ha van az üléshez direkt hozzávaló.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42056 Dátum:
2012.12.18 kedd, 17:10:07 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2012.12.18 kedd, 15:08:55
Azt mondja a gyerek, hogy gyári!
77 ért találtam újat gyárit
és után gyártott 66 ért
Ilyenkor le kell adni a régit?
guliver83
úgy tudom többféle teljesitményű generátorral szerelték mondeokat felszereltségtől függően, pl. van-e fűthető szélvédő?
szerintem felújitás a legjobb ár/érték arány.
Naplózva
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42057 Dátum:
2012.12.18 kedd, 17:11:55 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.12.18 kedd, 15:53:44
Ha gyári, akkor az nagyon jó vétel. Teljesítményben is ugyanazt tudja, amit a mostani?
Ha felújítás mellett döntesz, akkor vidd be egy műhelybe, és ott mindent kimérnek, cserélnek amit kell, és az anyagot is beszerzik hozzá.
Gyári lenne 52 ért!
De az a baj van vele, hogy az automata sebességváltósra való és nem szabadonfutó a szíjtárcsája.
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42058 Dátum:
2012.12.18 kedd, 17:12:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.18 kedd, 16:51:59
Van benne ülésenként 2 db ventilátor, plusz kellenek hozzá intelligens PWM vezérléssel (egy PIC mikroprocesszor van benne) felszerelt gombok, plusz be kell drótozni.
Ilyen gombot tudok adni, egyszer vettem, hogy megnézzem, belül mi van, hátha tudom a többfokozatú ülésfűtéshez használni.
Sajnos nem... :-( Ez vezérli az ülés aljában lévő dobozt, ami meg a fűtést és a ventilátorokat.
Ha ugyanolyan 4 ajtósból való, mint a tied, akkor fizikailag bele fog menni. A vezetékelés már másik téma. Az ülésekhez kellenek majd a kábelek is, rajtuk a kábelkorbács felőli csatlakozóval. Ilyen van a tiedben is, mert ezeken megy át pl. az övfeszítőpatron jele is, de nincs benne az összes érintkező és kábel. Azokat nem triviális pótolni, jobb, ha van az üléshez direkt hozzávaló.
AndyA
na ettől féltem, hogy nem olyan egyszerű mint én azt gondoltam.
mindenesetre nagyon szépen köszönöm.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42059 Dátum:
2012.12.18 kedd, 19:42:54 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.12.18 kedd, 14:33:46
A generátor felújítható egy új szintjére, akár új feszszabályzóval, diódahíddal, hacsak nem mondjuk a tekercsek sérültek. Ha az előbbieket + keféket + csúszógyűrűt + csapágyakat is cserélnek, szerintem még mindig olcsóbban jössz ki, mint egy újjal, és ugyanazt fogja tudni.
Szia!
Én a kellénél (
http://www.kelle.hu/
) vásároltam. Régit leadtam, teljesen felújítottat 45.000 hoztam el.
Naplózva
Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42060 Dátum:
2012.12.18 kedd, 19:48:20 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2012.12.18 kedd, 14:42:16
Hol tudom ezeket a dolgokat beszerezni, mert nem találok feszültség szabályzót hozzá.
Köszönöm!
Ajánlott egy ismerős gyári új generátort 53 ezer FT ért lehetséges ez, hogy van ennyiért?
Ha a fesszabályzó megmihálylik, akkor a töltés lámpának égnie kéne, nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42061 Dátum:
2012.12.18 kedd, 19:49:57 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.12.18 kedd, 19:48:20
Ha a fesszabályzó megmihálylik, akkor a töltés lámpának égnie kéne, nem?
De
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42062 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:08:27 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.12.18 kedd, 19:48:20
Ha a fesszabályzó megmihálylik, akkor a töltés lámpának égnie kéne, nem?
Nem feltétlenül... pl én már láttam olyat, ahol rossz volt, és nem világított.
Simán meg kell mérni a töltőfeszt. Ennyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42063 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:16:27 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.18 kedd, 20:08:27
Nem feltétlenül... pl én már láttam olyat, ahol rossz volt, és nem világított.
Simán meg kell mérni a töltőfeszt. Ennyi.
Ott szerintem más is hibás volt.
Ha van töltés az még feltétlenül azt jelenti, hogy jó minden, akár a szabályzó is.
A kezelhető hibáknál átkapcsolja a töltést vészüzemre a motorvezérlő. De ilyenkor is felkapcsolja a töltéslámpát.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42064 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:20:55 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.18 kedd, 20:16:27
Ott szerintem más is hibás volt.
Nem. Egyáltalán nem világított, akkor sem amikor kellett volna.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42065 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:22:08 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.18 kedd, 20:20:55
Nem. Egyáltalán nem világított, akkor sem amikor kellett volna.
Tehát más is hibás volt, nem csak a generátor.
Hát ezt mondtam én is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42066 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:32:44 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.18 kedd, 20:22:08
Tehát más is hibás volt, nem csak a generátor.
Hát ezt mondtam én is.
Na még egyszer... tönkrement a fesszabályzó. Egyáltalán nem világított a lámpa. Ha ráadtad a gyújtást, akkor sem.
Majd kicseréltük a fesszabályzót, és violá, meg is javult.
Ha lehet, ne mondd már még egyszer, hogy ezt mondtad, mert egyrészt biztos vagyok benne, hogy az volt a bibis, és csak az, másrészt ismerem a fesszabályzó működését, tán még kapcsolási rajz szintjén, és továbbra is azt állítom: tönkremehet úgy, hogy nem világít.
Ha akarod, a te generátorodon megmutatom.
Más. Lenn írja vki, hogy 45-ért újították fel a generátorát. Hát, az ölég drága volt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42067 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:42:00 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.18 kedd, 20:32:44
Na még egyszer... tönkrement a fesszabályzó. Egyáltalán nem világított a lámpa. Ha ráadtad a gyújtást, akkor sem.
Majd kicseréltük a fesszabályzót, és violá, meg is javult.
Ha lehet, ne mondd már még egyszer, hogy ezt mondtad, mert egyrészt biztos vagyok benne, hogy az volt a bibis, és csak az, másrészt ismerem a fesszabályzó működését, tán még kapcsolási rajz szintjén, és továbbra is azt állítom: tönkremehet úgy, hogy nem világít.
Ha akarod, a te generátorodon megmutatom.
Más. Lenn írja vki, hogy 45-ért újították fel a generátorát. Hát, az ölég drága volt.
Na még egyszer....
A töltés ellenőrző lámpát a műszercsoportban a motorvezérlő kapcsolgatja. Valamint a feszültségszabályzót is a motorvezérlő vezérli.
Tehát a töltés ellenőrző lámpa és a feszültségszabályzó között ott a motorvezérlő. Ha a motorvezérlő egyik irányból hibát érzékel (feszültségszabályzó), akkor a másik irányba attól függetlenül tud jelezni. Nincs közvetlen kapcsolat a feszültségszabályzó és a töltés ellenőrző lámpa között. Annak igen kicsi a valószínűsége, hogy a kicserélt feszültségszabályzó "mondja meg" a motorvezérlőnek, hogy bekapcsolhatja-e a töltés ellenőrző lámpát vagy sem.
Én is ismerem a feszültség szabályozót...is és a motorvezérlőt is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42068 Dátum:
2012.12.18 kedd, 22:25:21 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.18 kedd, 20:42:00
Na még egyszer....
A töltés ellenőrző lámpát a műszercsoportban a motorvezérlő kapcsolgatja. Valamint a feszültségszabályzót is a motorvezérlő vezérli.
Tehát a töltés ellenőrző lámpa és a feszültségszabályzó között ott a motorvezérlő. Ha a motorvezérlő egyik irányból hibát érzékel (feszültségszabályzó), akkor a másik irányba attól függetlenül tud jelezni. Nincs közvetlen kapcsolat a feszültségszabályzó és a töltés ellenőrző lámpa között. Annak igen kicsi a valószínűsége, hogy a kicserélt feszültségszabályzó "mondja meg" a motorvezérlőnek, hogy bekapcsolhatja-e a töltés ellenőrző lámpát vagy sem.
Én is ismerem a feszültség szabályozót...is és a motorvezérlőt is.
És a PCM milyen értékek alapján kapcsolja a töltés lámpát?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42069 Dátum:
2012.12.18 kedd, 22:29:04 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.12.18 kedd, 22:25:21
És a PCM milyen értékek alapján kapcsolja a töltés lámpát?
Sok adat alapján határozza meg a töltőfeszültséget. Ha a kivezérlés hozza az elvárt eredményt, akkor nem kapcsolja fel. Ellenkező esetben igen.
Konkrét érték miért fontos?
Nézi az akku (külső hőmérséklet szenzor) hőmérsékletét, fogyasztókat....stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42070 Dátum:
2012.12.18 kedd, 22:31:08 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.18 kedd, 22:29:04
Sok adat alapján határozza meg a töltőfeszültséget. Ha a kivezérlés hozza az elvárt eredményt, akkor nem kapcsolja fel. Ellenkező esetben igen.
Konkrét érték miért fontos?
Nézi az akku (külső hőmérséklet szenzor) hőmérsékletét, fogyasztókat....stb.
Avatarod mit ábrázol? Nem tudom kivenni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42071 Dátum:
2012.12.18 kedd, 22:36:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.18 kedd, 22:31:08
Avatarod mit ábrázol? Nem tudom kivenni.
http://www.origo.hu/motor/teszt/20060424asuzuki.html
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42072 Dátum:
2012.12.18 kedd, 22:42:35 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.18 kedd, 22:36:30
http://www.origo.hu/motor/teszt/20060424asuzuki.html
Robotkutya?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42073 Dátum:
2012.12.18 kedd, 22:45:47 »
Idézetet írta: zolas - 2012.12.18 kedd, 17:12:53
na ettől féltem, hogy nem olyan egyszerű mint én azt gondoltam.
mindenesetre nagyon szépen köszönöm.
Megvan a drótozás, nem nagy ügy bekötni, csak türelem kérdése.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42074 Dátum:
2012.12.18 kedd, 22:56:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.18 kedd, 22:42:35
Robotkutya?
A SUZUKI Láncos Kutyája. Ott a lánc a nyakán.... és szemből akár azt is lehet benne látni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42075 Dátum:
2012.12.18 kedd, 22:58:44 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.18 kedd, 22:29:04
Sok adat alapján határozza meg a töltőfeszültséget. Ha a kivezérlés hozza az elvárt eredményt, akkor nem kapcsolja fel. Ellenkező esetben igen.
Konkrét érték miért fontos?
Nézi az akku (külső hőmérséklet szenzor) hőmérsékletét, fogyasztókat....stb.
Csak kíváncsiság, érdekesnek tartom a smart-charge rendszert.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42076 Dátum:
2012.12.18 kedd, 23:04:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.12.18 kedd, 22:58:44
Csak kíváncsiság, érdekesnek tartom a smart-charge rendszert.
Melyik gyártó hogyan nevezi..... Sok márkánál a motorvezérlő már a főnök a töltésvezérlésnél.
Hatékonyabb és pontosabb szabályozás a mindenkori terhelési állapotnak megfelelően.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42077 Dátum:
2012.12.18 kedd, 23:09:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.18 kedd, 22:45:47
Megvan a drótozás, nem nagy ügy bekötni, csak türelem kérdése.
AndyA
most kissé megnyugodtam.
kösz a segítséget.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42078 Dátum:
2012.12.18 kedd, 23:13:48 »
Idézetet írta: zolas - 2012.12.18 kedd, 23:09:46
most kissé megnyugodtam.
kösz a segítséget.
Úgy értettem, megvan a kapcsrajz, ami alapján be kell kötni. Onnantól meg már csak türelem kérdése.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42079 Dátum:
2012.12.18 kedd, 23:36:05 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.18 kedd, 20:42:00
Na még egyszer....
...nem mondanám, ha nem láttam volna... folytathatjuk így a végtelenségig.
De attól még...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42080 Dátum:
2012.12.18 kedd, 23:38:43 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.18 kedd, 22:29:04
Sok adat alapján határozza meg a töltőfeszültséget. Ha a kivezérlés hozza az elvárt eredményt, akkor nem kapcsolja fel. Ellenkező esetben igen.
Konkrét érték miért fontos?
Nézi az akku (külső hőmérséklet szenzor) hőmérsékletét, fogyasztókat....stb.
Egy kicsit túlragozzuk a dolgot. A töltőfesz (tdci) 14,4V. Hidegben, melegben... stabilan ennyi.
Ezt elég smartul csinálja. Sok mindent figyelembe vehet, hogy a végére egy ugyanolyan döntést hoz meg: 14,4V.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
dzsozy
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42081 Dátum:
2012.12.19 szerda, 01:29:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.18 kedd, 23:38:43
Egy kicsit túlragozzuk a dolgot. A töltőfesz (tdci) 14,4V. Hidegben, melegben... stabilan ennyi.
Ezt elég smartul csinálja. Sok mindent figyelembe vehet, hogy a végére egy ugyanolyan döntést hoz meg: 14,4V.
Csak az amper nem mindegy!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42082 Dátum:
2012.12.19 szerda, 07:04:47 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.18 kedd, 23:38:43
Egy kicsit túlragozzuk a dolgot. A töltőfesz (tdci) 14,4V. Hidegben, melegben... stabilan ennyi.
Ezt elég smartul csinálja. Sok mindent figyelembe vehet, hogy a végére egy ugyanolyan döntést hoz meg: 14,4V.
Tisztelt Fórumtárs!
Én meg azt mondom, hogy a töltőfesz nem állandó. A hőmérséklet függvényében télen 14.6-14.8 Volt is lehet, nyáron pedig 14 Volt alá is lemehet töltés közben.(+35°C felett) Ezt a téli üzemben emelt feszültséget, nem birják a hagyományos technológiával készült ólom akkuk. Eredmény, felforr az elektrolit és gázképződik. Ezért alkalmaznak Silver-Calcium vagy Calcium-Calcium akksikat a mondeóba Az újonan felszerelt digitális feszültség és turbónyomás mérő műszeremen ez most remekül látható.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42083 Dátum:
2012.12.19 szerda, 08:51:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.18 kedd, 23:13:48
Úgy értettem, megvan a kapcsrajz, ami alapján be kell kötni. Onnantól meg már csak türelem kérdése.
AndyA
jah
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
gpepe
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42084 Dátum:
2012.12.19 szerda, 09:36:03 »
Sziasztok!
Lecseréltem a 2-es Mondimat 3-asra!! ISTENKIRÁLY!
Lenne egy pár kérdésem:
1. nem működik a szivargyújtó! Nem tölti a GPS-t, és ha benyomom a szivargyújtó gombját, benn marad! Mi lehet a bibi? Biztosíték?
2. a tanksapka nyitó kar sem működik, mert 2 emberes: nekem emelve kell tartanom a gombot, míg a feleségem kinyitja tanksapka ajtaját! egyébként ha csak simán meghúzóm és kiszállok tankolni nem marad úgy az ajtó, hanem amint elengedem a kart, visszazár! Az ajtóban valami rugó ment szét, vagy a bovdennal van baj?
Előre is köszi!
Ja mégvalami: eddig még nem írtam, de imádom ezt a közösséget! Mindenki jó fej és segítőkész! Köszönöm nektek
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42085 Dátum:
2012.12.19 szerda, 11:25:53 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 09:36:03
Sziasztok!
Lecseréltem a 2-es Mondimat 3-asra!! ISTENKIRÁLY!
Lenne egy pár kérdésem:
1. nem működik a szivargyújtó! Nem tölti a GPS-t, és ha benyomom a szivargyújtó gombját, benn marad! Mi lehet a bibi? Biztosíték?
2. a tanksapka nyitó kar sem működik, mert 2 emberes: nekem emelve kell tartanom a gombot, míg a feleségem kinyitja tanksapka ajtaját! egyébként ha csak simán meghúzóm és kiszállok tankolni nem marad úgy az ajtó, hanem amint elengedem a kart, visszazár! Az ajtóban valami rugó ment szét, vagy a bovdennal van baj?
Előre is köszi!
Ja mégvalami: eddig még nem írtam, de imádom ezt a közösséget! Mindenki jó fej és segítőkész! Köszönöm nektek
Elképzelhetö,hogy biztosíték!!!!
Kettö helye is van a szivarbiztinek az egyik csak gyújtáson müxik ha átrakod a mellette lévöbe akkor gyújtás nélkül is megy.....
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42086 Dátum:
2012.12.19 szerda, 11:33:19 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 09:36:03
2. a tanksapka nyitó kar sem működik, mert 2 emberes: nekem emelve kell tartanom a gombot, míg a feleségem kinyitja tanksapka ajtaját! egyébként ha csak simán meghúzóm és kiszállok tankolni nem marad úgy az ajtó, hanem amint elengedem a kart, visszazár! Az ajtóban valami rugó ment szét, vagy a bovdennal van baj?
ellenőrizd le előbb, ha huzigálod, mocorog-e a másik végén rendesen a pöcök. ha igen, van egy ötletem számodra.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Victore
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42087 Dátum:
2012.12.19 szerda, 11:56:52 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 09:36:03
Sziasztok!
Lecseréltem a 2-es Mondimat 3-asra!! ISTENKIRÁLY!
Lenne egy pár kérdésem:
1. nem működik a szivargyújtó! Nem tölti a GPS-t, és ha benyomom a szivargyújtó gombját, benn marad! Mi lehet a bibi? Biztosíték?
2. a tanksapka nyitó kar sem működik, mert 2 emberes: nekem emelve kell tartanom a gombot, míg a feleségem kinyitja tanksapka ajtaját! egyébként ha csak simán meghúzóm és kiszállok tankolni nem marad úgy az ajtó, hanem amint elengedem a kart, visszazár! Az ajtóban valami rugó ment szét, vagy a bovdennal van baj?
Előre is köszi!
Ja mégvalami: eddig még nem írtam, de imádom ezt a közösséget! Mindenki jó fej és segítőkész! Köszönöm nektek
1. Ha jó a biztosíték, még próbáld meg azt is hogy az aljat alján levő érintkezőt kicsit megdörzsized hogy friss legyen a fémfelület.
Naplózva
gpepe
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42088 Dátum:
2012.12.19 szerda, 12:10:35 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.19 szerda, 11:33:19
ellenőrizd le előbb, ha huzigálod, mocorog-e a másik végén rendesen a pöcök. ha igen, van egy ötletem számodra.
Huzigálom, és működik! Mi az ötleted?
Naplózva
gpepe
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42089 Dátum:
2012.12.19 szerda, 12:12:36 »
Idézetet írta: balko - 2012.12.19 szerda, 11:25:53
Elképzelhetö,hogy biztosíték!!!!
Kettö helye is van a szivarbiztinek az egyik csak gyújtáson müxik ha átrakod a mellette lévöbe akkor gyújtás nélkül is megy.....
Üdv
Hol találom meg ezeket a helyeket? Mert nincs meg a biztosíték tető, és vakon nem tudom, hányadik ajzat a szivargyújtóé? Kb. el tudod mondani hanyadikba kell dugni és milyen biztit?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42090 Dátum:
2012.12.19 szerda, 12:13:04 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 12:10:35
Huzigálom, és működik! Mi az ötleted?
Valamilyen rugós megoldásnak kell lennie a tankajtó zsanéron, ami nyitás után kissé kiemeli az ajtót.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gpepe
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42091 Dátum:
2012.12.19 szerda, 12:14:52 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.19 szerda, 12:13:04
Valamilyen rugós megoldásnak kell lennie a tankajtó zsanéron, ami nyitás után kissé kiemeli az ajtót.
igen van! mit csináljak vele?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42092 Dátum:
2012.12.19 szerda, 12:23:01 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 12:14:52
igen van! mit csináljak vele?
Nem tartja ki a kocsi vonalvezetéséből a tankajtót kissé?
Vagy gyenge, törött, elhajlott.....stb.
Ha enged valami finom beavatkozást, hogy feszesebb legyen az ajtó, próbáld meg hátha javít valamit.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42093 Dátum:
2012.12.19 szerda, 12:32:52 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 12:12:36
Hol találom meg ezeket a helyeket? Mert nincs meg a biztosíték tető, és vakon nem tudom, hányadik ajzat a szivargyújtóé? Kb. el tudod mondani hanyadikba kell dugni és milyen biztit?
Nyugi
Valaki biztos felrak egy képet neked róla
Azért nem jön vissza a szivargyújtó mert nem müxik.....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42094 Dátum:
2012.12.19 szerda, 12:38:36 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 12:12:36
Hol találom meg ezeket a helyeket? Mert nincs meg a biztosíték tető, és vakon nem tudom, hányadik ajzat a szivargyújtóé? Kb. el tudod mondani hanyadikba kell dugni és milyen biztit?
A bal felső biztosító lesz az.
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42095 Dátum:
2012.12.19 szerda, 13:28:53 »
Idézetet írta: balko - 2012.12.19 szerda, 12:32:52
Nyugi
Valaki biztos felrak egy képet neked róla
Azért nem jön vissza a szivargyújtó mert nem müxik.....
Annyit elárulhatok, hogy a képen a srác már megtalálta:-)
http://gin.uw.hu/picture/fuse.jpg
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42096 Dátum:
2012.12.19 szerda, 14:08:34 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.19 szerda, 13:28:53
Annyit elárulhatok, hogy a képen a srác már megtalálta:-)
http://gin.uw.hu/picture/fuse.jpg
De csal! mert FA men-t használ
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
gpepe
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42097 Dátum:
2012.12.19 szerda, 14:18:31 »
Köszönöm mindenkinek!
Kicseréltem a biztit, és jó lett! Most már ezt is tudom!
Már csak a tankoló ajtót kell megnéznem! :-)
Mégegyszer köszönöm
Naplózva
gpepe
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42098 Dátum:
2012.12.19 szerda, 14:25:58 »
Ja, mégvalami!
Ki kell cserélnem a vezető oldali ajtót! (azért én csinálom, mert nincs pénzem szerelőre, mindegy)
Sikerült szereznem ugyanolyan ajtót!
a zárkezetet is át kell raknom az új ajtóba, vagy az maradhat? ugyanez a kérdésem az elektr. ablakemelőre is!
Rendben van, hogy a kábeleket cserélem, de ezt a kettőt nem tudom, cserlljem-e vagy sem!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42099 Dátum:
2012.12.19 szerda, 14:44:53 »
Idézetet írta: gpepe - 2012.12.19 szerda, 14:25:58
Ja, mégvalami!
Ki kell cserélnem a vezető oldali ajtót! (azért én csinálom, mert nincs pénzem szerelőre, mindegy)
Sikerült szereznem ugyanolyan ajtót!
a zárkezetet is át kell raknom az új ajtóba, vagy az maradhat? ugyanez a kérdésem az elektr. ablakemelőre is!
Rendben van, hogy a kábeleket cserélem, de ezt a kettőt nem tudom, cserlljem-e vagy sem!
ha angol kocsiról van, akkor ki kell cserélni a zárszerkezetet.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
835
836
837
838
839
840
841
[
842
]
843
844
845
846
847
848
849
...
1558
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ