BDWTeam
|
|
« Új hozzászólás #43850 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 18:11:48 » |
|
Az autógyárak amióta a "Tervezett elavulás" fogalmát bevezették -Mit bevezették! Maximálisan élnek vele!- azóta a gyári előírások csak irányadóak arra vonatkozólag, hogy ha meg akarod óvni a kocsidat akkor rövidebb csereperiódusokat fogsz beiktatni mint a gyári érték.......szerintem! Mert bizony a hosszú életű gépjármű a gyártóknak NAGYON NEM ÁLL ÉRDEKÜKBEN!
|
|
|
Naplózva
|
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!" S.W.Churchill ---------------------------------------------------- Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #43851 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 18:19:05 » |
|
Az autógyárak amióta a "Tervezett elavulás" fogalmát bevezették -Mit bevezették! Maximálisan élnek vele!- azóta a gyári előírások csak irányadóak arra vonatkozólag, hogy ha meg akarod óvni a kocsidat akkor rövidebb csereperiódusokat fogsz beiktatni mint a gyári érték.......szerintem! Mert bizony a hosszú életű gépjármű a gyártóknak NAGYON NEM ÁLL ÉRDEKÜKBEN!
ott a pont.kapod a calippso matricát
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #43852 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 18:24:14 » |
|
Kedves László Egy szűrőnek a szűrési képessége a működése alatt az áttörési pontig folyamatosan javúl mert a szennyeződések amelyek lerakódnak bennük folyamatosan csökkentik az átáramlási keresztmetszetet. Így egyre kissebb szemcséket is meg tud fogni. Az áttörés után ( ez nem azonos azzal amikor annyira eldugul a szűrő hogy nagy dp miatt átszakad ) ez a szűrési képesség valóban leromlik. Az oka egyszerű, annyira leszűkül a szűrőn belül az átáramlási keresztmetszet hogy annyira nagy sebességű lesz az áramlás hogy már le fogja sodornia szűrőről a korábban lerakódott szennyőződéseket. Ha a gyár 60ekm-ben adja meg a szűrő csere periódust úgy hogy fogalma sincs az üzemi körülményekről (pl téli gázolaj nagyobb parafintartalommal stb) Akkor ez az áttörési pont feltételezhetően nem 60ekm alatt van. Ezért én inkább használok 60ekm-ig egy szűrőt ami egy idő után a kissebb méretű szennyeződéseket is kiszedi mint a "frissen" cserélt. Tisztelt Fórumtárs! Megvallom őszintén nem tudom mit mondjak erre a magyarázatra. Én még az 1960-s években úgy tanultam, hogy használat közben egy szűrő, fokozatosan kezd elrakodni, ezzel egyetemben fokozatosan csökken az áteresztő képessége, de szó sem volt arról hogy közben javulna a szűrés minősége. Sajnos nem vagyok, ilyen szinten jártas a témában. De azért kiváncsi lennék műszeresen vizsgálva, hogy működik ez az elmélet egy 2 mikronos szűrő esetében. Egy dolgot köszönök. Erőteljesen felkeltette az érdeklődésemet a téma, és igérem utána názek. A jó pap is holtig tanul, alapon. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.18 hétfő, 19:36:47 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
BDWTeam
|
|
« Új hozzászólás #43853 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 18:27:57 » |
|
ott a pont.kapod a calippso matricát Hogy továbbvigyem ezt a gondolatot, (és hozzátegyem a magam kis összeesküvés elméletét) akkor tulajdonképpen a garancia időre korlátozódik az autógyártók érdeke szerint egy gépjármű megbízhatósága. Addig bírja ki mindenképpen, -mert nem szeretnek a gyártók gariba javítani-, a gari idő után pedig még két-három évig hordja csak a "paraszt" szorgalmasan a szervizbe (abból van a nagy pénz) és utána pedig vegyen egy újat ha már gazdaságtalan a javítása a kocsinak! És az átlag autós még tapsol és asszisztál a 60 ezres csereperiódusoknak, mert ez "mennyire gazdaságos!"
|
|
|
Naplózva
|
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!" S.W.Churchill ---------------------------------------------------- Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #43854 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 18:40:53 » |
|
Az autógyárak amióta a "Tervezett elavulás" fogalmát bevezették -Mit bevezették! Maximálisan élnek vele!- azóta a gyári előírások csak irányadóak arra vonatkozólag, hogy ha meg akarod óvni a kocsidat akkor rövidebb csereperiódusokat fogsz beiktatni mint a gyári érték.......szerintem! Mert bizony a hosszú életű gépjármű a gyártóknak NAGYON NEM ÁLL ÉRDEKÜKBEN!
Tisztelt Fórumtárs! Maximálisan egyetértek a "Tervezett elavulás fogalmával", és valós létével. Sajnos a fogyasztói társadalom elvárásainak megfelelően, egyre szélesebb körben, egyre több területen, alkalmazzák az extraprofit kitermelésének érdekében. Az ,hogy ez a vásárlók bizonyos fokú megkárositását jelenti, az senkit nem érdekel. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
dadan
|
|
« Új hozzászólás #43855 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 18:53:19 » |
|
Gázolajszűrőt vennék de nem a gyárit hanem Filtron-t, cromax oldalán gyárival megegyező premium alkatrésznek hozza. A gyári goszűrő nekem már kicsit sokba kerül. Szerintetek?
Itt most akciósak, nézz szét. http://www.fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2001/15446/szerviztermekek/uzemanyagszuro/A gyári is bosch, nem? Vagy a bosch és "gyári" bosch között is van különbség?
|
|
|
Naplózva
|
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
|
|
|
virag
|
|
« Új hozzászólás #43856 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:02:03 » |
|
Árban a gyári drágább szerintem én bosch használok
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
|
|
|
dadan
|
|
« Új hozzászólás #43857 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:13:33 » |
|
Árban a gyári drágább szerintem én bosch használok
Az ok, hogy drágább, de csak az ára más, vagy van esetleg szerkezeti eltérés is, mondjuk a kettő szűrési képessége között? Vagy a gyári azért drágább, mert átment szigorúbb minőségi teszteken, míg az "átlag" bosch esetleg nem?
|
|
|
Naplózva
|
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #43858 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:15:57 » |
|
Az ok, hogy drágább, de csak az ára más, vagy van esetleg szerkezeti eltérés is, mondjuk a kettő szűrési képessége között? Vagy a gyári azért drágább, mert átment szigorúbb minőségi teszteken, míg az "átlag" bosch esetleg nem? Ugyanaz a Bosch cikkszám van a gyárin meg a sima Bosch-on is. Szerintem ugyanaz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #43859 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:31:16 » |
|
Gázolajszűrőt vennék de nem a gyárit hanem Filtron-t, cromax oldalán gyárival megegyező premium alkatrésznek hozza. A gyári goszűrő nekem már kicsit sokba kerül. Szerintetek?
Nem értem miért azon spórolsz ami fontos!!!!A nagyautónál 9200ft a gyári fórumos kedvezménnyel. :wave:De te tudod csak érdekes.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #43860 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:49:30 » |
|
Sziasztok! Gázolajszűrő cserekor fel lehet úgy tölteni a szűrőt, hogy a rendesen bekötjük az üzemanyagtankhoz és a szűrő kijövő részén megszívjuk valamivel?
Te figyi nem olyan bonyolult...kiveszed a régi szűrőt ami televan gázolajjal...az ujra ráraksz egy tölcsért(kb 200ft)a bemenő ágára és átburitod a gázolajat az uj szűrőbe és felis van töltve...berakod a helyére és inditasz...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #43861 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 20:43:10 » |
|
de miért akarod te igy feltölteni a szüröt?
Hogy amíg a friss, üres szűrő feltöltődik olajjal, addig a CR-szivattyú ne járjon kenés nélkül. Az Álmoskönyv szerint nem tesz neki nagyon jót... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #43862 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 20:50:45 » |
|
Vagy beteszed a szűrőt. A nyomó ágra teszel egy átlátszó szilikon csövet és elkezded szívni mikor a csőben megjelenik a gázolaj.Tehát teliszívtad a szűrőt egy ügyes mozdulattal visszadugod a csövet a helyére és kész.
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #43863 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 20:52:18 » |
|
Az ok, hogy drágább, de csak az ára más, vagy van esetleg szerkezeti eltérés is, mondjuk a kettő szűrési képessége között? Vagy a gyári azért drágább, mert átment szigorúbb minőségi teszteken, míg az "átlag" bosch esetleg nem? Amire az van írva, hogy bosch az minőségibbnek számít, mint amire az van írva hogy ford... ezt csak az "átlag" bosch-ra értettem..
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43864 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 20:55:27 » |
|
ez is egy elmélet,adott esetben igaz lehet gondolom egy gyenge utángyártott szürö esetében igaz is.
Ez nem egy elmélet hanem a szűréstechnika alapja. Ez minden mélységi szűrőre igaz (legfeljebb más lesz a szűrőképesség)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43865 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 20:56:41 » |
|
Ugyanaz a Bosch cikkszám van a gyárin meg a sima Bosch-on is. Szerintem ugyanaz.
ugyanaz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #43866 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:12:10 » |
|
Vagy beteszed a szűrőt. A nyomó ágra teszel egy átlátszó szilikon csövet és elkezded szívni mikor a csőben megjelenik a gázolaj.Tehát teliszívtad a szűrőt egy ügyes mozdulattal visszadugod a csövet a helyére és kész.
szivogassa az akinek két anyja van...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43867 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:15:49 » |
|
szivogassa az akinek két anyja van... Igazad van! Azért annyira nem jó izű a gázolaj (még ha van is benne majdnem étolaj ) hogy ezt szivogassa az ember
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dadan
|
|
« Új hozzászólás #43868 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:16:09 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #43869 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:28:10 » |
|
Üdv! Ma volt téma a szervó másik topicban, és gyütt eszembe a gondolat ezzel kapcsolatban. Mitől lehet az, hogy az én kocsimon 205/55r16, haverom 4es golfján 205/55r16. És az ő kormányát szinte kisujjal lehet tekerni. Tényleg pehelykönnyű. De az enyémet 2 hete lecserélt szervószivattyúval, friss piros Ford olajjal, azért kell izmozni a szottyadt golfhoz képest.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43870 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:30:46 » |
|
Üdv! Ma volt téma a szervó másik topicban, és gyütt eszembe a gondolat ezzel kapcsolatban. Mitől lehet az, hogy az én kocsimon 205/55r16, haverom 4es golfján 205/55r16. És az ő kormányát szinte kisujjal lehet tekerni. Tényleg pehelykönnyű. De az enyémet 2 hete lecserélt szervószivattyúval, friss piros Ford olajjal, azért kell izmozni a szottyadt golfhoz képest. a szottyadt golf vagy 300 kilóval könnyebb....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #43871 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:33:26 » |
|
Üdv! Ma volt téma a szervó másik topicban, és gyütt eszembe a gondolat ezzel kapcsolatban. Mitől lehet az, hogy az én kocsimon 205/55r16, haverom 4es golfján 205/55r16. És az ő kormányát szinte kisujjal lehet tekerni. Tényleg pehelykönnyű. De az enyémet 2 hete lecserélt szervószivattyúval, friss piros Ford olajjal, azért kell izmozni a szottyadt golfhoz képest. Mert a golf az 18 éves friss jogosítványos kislányoknak való, a mondeo meg tisztességes férfiembereknek Amúgy súlykülönbség, meg hogy egyáltalán a rendszer milyenre van tervezve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BDWTeam
|
|
« Új hozzászólás #43872 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:38:24 » |
|
Üdv! Ma volt téma a szervó másik topicban, és gyütt eszembe a gondolat ezzel kapcsolatban. Mitől lehet az, hogy az én kocsimon 205/55r16, haverom 4es golfján 205/55r16. És az ő kormányát szinte kisujjal lehet tekerni. Tényleg pehelykönnyű. De az enyémet 2 hete lecserélt szervószivattyúval, friss piros Ford olajjal, azért kell izmozni a szottyadt golfhoz képest. Csupán attól, hogy az egyik kormánymű illesztve lett az autóhoz a másik.meg csak úgy oda lett b@ szva a kocsi alá.( fölé) A viccet félretéve a Mondeo Mk3-nak sajnos gyalázatos kormányműve van!
|
|
|
Naplózva
|
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!" S.W.Churchill ---------------------------------------------------- Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #43873 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:43:12 » |
|
Szóval akkor semmiféle turbóübertuning folyadékkal nem lehet könnyíteni rajta igaz? Nem mintha nem bírnám tekerni, csak furcsállom, hogy egy alsóbbkategóriabéli autót kényelmesebben lehet kormányozni.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43874 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:53:40 » |
|
Szóval akkor semmiféle turbóübertuning folyadékkal nem lehet könnyíteni rajta igaz? Nem mintha nem bírnám tekerni, csak furcsállom, hogy egy alsóbbkategóriabéli autót kényelmesebben lehet kormányozni. Nem. Az MKIII-asnak tényleg férfias a kormánya alapból, a IV-esé meg már b uzi nőies.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #43875 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 22:21:54 » |
|
Nem. Az MKIII-asnak tényleg férfias a kormánya alapból, a IV-esé meg már b uzi nőies.
Olyan nincs! Buzis vagy leszbikusos. Vagy mit akartál mondani?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #43876 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 22:23:22 » |
|
Az ok, hogy drágább, de csak az ára más, vagy van esetleg szerkezeti eltérés is, mondjuk a kettő szűrési képessége között? Vagy a gyári azért drágább, mert átment szigorúbb minőségi teszteken, míg az "átlag" bosch esetleg nem? Loxart, ugyan az. Egyiken van Ford logó, a másikon nincs.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.18 hétfő, 22:26:28 írta Styleair »
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #43877 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 22:26:05 » |
|
Szóval akkor semmiféle turbóübertuning folyadékkal nem lehet könnyíteni rajta igaz? Nem mintha nem bírnám tekerni, csak furcsállom, hogy egy alsóbbkategóriabéli autót kényelmesebben lehet kormányozni. Gumitól is erősen függ, és nem csak a méretétől, de a típustól, és még a kopottságától is. Jöttünk haza Angolországból kopott nyárigumis Escorttal, olyan szalonnaszervo volt benne, hogy na. Azután kapott itthon két közepes téigumit, és mint a vaj, úgy forgott utána a kormány. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43878 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 22:33:29 » |
|
Olyan nincs! Buzis vagy leszbikusos. Vagy mit akartál mondani? Igény szerint, ki mit szeretne belegondolni. Ki vagyok én hogy bárkinek az identitását meg akarjam változtatni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #43879 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 22:47:50 » |
|
Igény szerint, ki mit szeretne belegondolni. Ki vagyok én hogy bárkinek az identitását meg akarjam változtatni Jó vagy így, ne változtass!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
funsir
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43880 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 22:49:58 » |
|
Üdv! Fenntartva, hogy mesüge vagyok a témában, az ötajtós Mondeo kulcsán miért van csomagtér nyitó gomb is? Ha megnyomom kipattan ugyan az ötödik ajtó, de kézzel kell felnyitni. (Amikor tele van az ember keze a nagyi cekkereivel akkor nem tökmindegy, hogy az ujjak között szorongatott kulccsal pattintom ki a zárat, aztán leteszem a sárba a cuccot, hogy felnyissam a csomagtér ajtót, vagy egyszerűen leteszema sárba és úgy nyitom fel nem tökölve a kulcson lévő gombbal?!) Vagy az én autóm rotyi, és egy normál MK3-as gombnyomásra fel is kéne nyissa? Előre is köszi a választ.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #43881 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 22:55:59 » |
|
Üdv! Fenntartva, hogy mesüge vagyok a témában, az ötajtós Mondeo kulcsán miért van csomagtér nyitó gomb is? Ha megnyomom kipattan ugyan az ötödik ajtó, de kézzel kell felnyitni. (Amikor tele van az ember keze a nagyi cekkereivel akkor nem tökmindegy, hogy az ujjak között szorongatott kulccsal pattintom ki a zárat, aztán leteszem a sárba a cuccot, hogy felnyissam a csomagtér ajtót, vagy egyszerűen leteszema sárba és úgy nyitom fel nem tökölve a kulcson lévő gombbal?!) Vagy az én autóm rotyi, és egy normál MK3-as gombnyomásra fel is kéne nyissa? Előre is köszi a választ.
Egyik sem nyílik fel magától Ahpoz kell venni rugót ami ezt megcsinálja.Mindegyik MKIII-s ilyen.Ez azért van,hogy ha pakolsz be a TESCO parkolójába akkor csak pl a hátsó ajtót nyitot ki a többi zárva marad.Különben ez jó dolog mert én munkára is használom a kombit és többször csak a hátsó ajtót nyitom ha keresek benne valamilyen szerszámot.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.18 hétfő, 23:42:01 írta TISLER19 »
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43882 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 23:33:13 » |
|
sziasztok ! lehet hogy hülye a kérdés de arra lennék kíváncsi, hogy a gyári sony hifi ami a kocsiban van, játszik-e mp3-at sorry a bugyutaa kérdésért.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #43883 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 23:35:36 » |
|
sziasztok ! lehet hogy hülye a kérdés de arra lennék kíváncsi, hogy a gyári sony hifi ami a kocsiban van, játszik-e mp3-at sorry a bugyutaa kérdésért. A 6cd-s nem, az 1cd-s igen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43884 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 23:39:39 » |
|
A 6cd-s nem, az 1cd-s igen.
nagyon köszi a gyors választ sajna, nem sajna nekem 6os van benne, nembaj marad az aux vagy a cd írogatás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #43885 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 23:41:46 » |
|
nagyon köszi a gyors választ sajna, nem sajna nekem 6os van benne, nembaj marad az aux vagy a cd írogatás Aux + mobilról 320kbps mp3, ha nem vagy überkényes a hangminőségre teljesen jó szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #43886 Dátum: 2013.02.19 kedd, 00:48:05 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
ice850303
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43887 Dátum: 2013.02.19 kedd, 07:19:24 » |
|
Nem értem miért azon spórolsz ami fontos!!!!A nagyautónál 9200ft a gyári fórumos kedvezménnyel. :wave:De te tudod csak érdekes. Nem sporolni szeretnek, hanem boscht vagy mannt venni olcsobban A filtront csak azert kerdeztem mert cromax webshopba premium minosegnek hozza, ezert kertem rola velemenyt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.19 kedd, 07:30:25 írta ice850303 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #43888 Dátum: 2013.02.19 kedd, 07:40:24 » |
|
Nem sporolni szeretnek, hanem boscht vagy mannt venni olcsobban A filtront csak azert kerdeztem mert cromax webshopba premium minosegnek hozza, ezert kertem rola velemenyt. Filtron is elég nagy autóipari beszállitó biztos semmi gond nem lenne vele...annyit ér azis mint egy bosch kb...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ice850303
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43889 Dátum: 2013.02.19 kedd, 07:47:22 » |
|
Filtron is elég nagy autóipari beszállitó biztos semmi gond nem lenne vele...annyit ér azis mint egy bosch kb...
itt talaltam kedvezmenyek nelkul eddig a legolcsobban. http://autoalkatreszed.hu/search/articlenr.html?nr=0+450+906+376&more=yes
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.19 kedd, 09:36:58 írta AndyA »
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #43890 Dátum: 2013.02.19 kedd, 09:36:11 » |
|
Üdv! Fenntartva, hogy mesüge vagyok a témában, az ötajtós Mondeo kulcsán miért van csomagtér nyitó gomb is? Ha megnyomom kipattan ugyan az ötödik ajtó, de kézzel kell felnyitni. (Amikor tele van az ember keze a nagyi cekkereivel akkor nem tökmindegy, hogy az ujjak között szorongatott kulccsal pattintom ki a zárat, aztán leteszem a sárba a cuccot, hogy felnyissam a csomagtér ajtót, vagy egyszerűen leteszema sárba és úgy nyitom fel nem tökölve a kulcson lévő gombbal?!) Vagy az én autóm rotyi, és egy normál MK3-as gombnyomásra fel is kéne nyissa? Előre is köszi a választ.
Nem kellene, de meg lehet oldani. http://fordwiki.co.uk/index.php?title=Automatic_boot_opening_Mondeo_Mk3AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #43891 Dátum: 2013.02.19 kedd, 09:37:29 » |
|
Kedvezménnyel meg máshol, még olcsóbban... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43892 Dátum: 2013.02.19 kedd, 09:39:59 » |
|
Filtron is elég nagy autóipari beszállitó biztos semmi gond nem lenne vele...annyit ér azis mint egy bosch kb...
Nekem még a Knecht-et ajámlották, hogy jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ice850303
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43893 Dátum: 2013.02.19 kedd, 10:14:58 » |
|
Kedvezménnyel meg máshol, még olcsóbban... AndyA igy van koszonet erte itt is penteken irok is nehogy elfelejtsd
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43894 Dátum: 2013.02.19 kedd, 16:34:22 » |
|
szálszakadt lett?? felejtsd el, én így dobtam ki 3db 6mm-es ilyen gumit, mert egymás után meghaltak Dehogy. Pótkerékről vettem le...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Domeeno
|
|
« Új hozzászólás #43895 Dátum: 2013.02.19 kedd, 19:17:29 » |
|
Hol tudok ilyen rugót rendelni? Kombihoz elég 1db, feltudja emelni vagy mind2 oldalra kell?
|
|
|
Naplózva
|
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
|
|
|
dadan
|
|
« Új hozzászólás #43896 Dátum: 2013.02.19 kedd, 19:24:59 » |
|
Hol tudok ilyen rugót rendelni? Kombihoz elég 1db, feltudja emelni vagy mind2 oldalra kell?
Ha jól tudom, kombihoz nem jó, nincs neki hely... (Itt valamelyik fórumban olvastam.)
|
|
|
Naplózva
|
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #43897 Dátum: 2013.02.19 kedd, 19:37:49 » |
|
Filtron is elég nagy autóipari beszállitó biztos semmi gond nem lenne vele...annyit ér azis mint egy bosch kb...
Nekem is Filtron van benne semmi bajom nincs vele,tavaly tavasszal lett elöször felrakva, kb 2hete lett kicserélve kiperemeztem kiváncsiság -képpen,minden oké volt vele nem volt vasreszelék stb.
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
NemTom
|
|
« Új hozzászólás #43898 Dátum: 2013.02.19 kedd, 19:43:53 » |
|
Nekem is Filtron van benne semmi bajom nincs vele,tavaly tavasszal lett elöször felrakva, kb 2hete lett kicserélve kiperemeztem kiváncsiság -képpen,minden oké volt vele nem volt vasreszelék stb.
A Filtron szűrőben is van az a bizonyos szelep a visszatérő ágnál? Erre gondolok: http://mondeo.hu/index.php?topic=5048.0
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TD CI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #43899 Dátum: 2013.02.19 kedd, 19:50:02 » |
|
mindegyikben van/kellene lennie....én pl ezt ledugóztam és közvetlen a tankba megy vissza a visszafolyó ág...nem kell ez a visszavezetem a meleg üzemanyagot műsor nekem.....és rézcsővel van aminek elég jó a hőleadó képessége.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|