Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:42:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 927 928 929 930 931 932 933 [934] 935 936 937 938 939 940 941 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21905977 alkalommal)
0 Felhasználó és 147 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46650 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:12:44 »

Általános OBD-vel nem.
Komolyabb diag amelyik belelát a műszercsoportba, azzal belső értéket lehet nézni. Sőt ki is lehet vezérelni az üzemanyag mutatót....
általános obd is le tudja őket hajtani végállásig
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46651 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:13:26 »


Hogy megy az a műszerteszt? Esetleg obd-vel kiolvasható?

Benyomod a napi számláló nullázóját, nyomva tartod, ráadod a gyújtást, vársz még pár mp-et és kiírja a kis kijelző, hogy gage. A nullázógombbal tudsz tovább lépkedni. Ha leveszed a gyújtást, akkor kilépsz a műszertesztből.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #46652 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:13:37 »

Páran.
Irigykedsz mi?


Hát ha már igy rákérdeztél egyáltalán nem....
foglalkoztam a témával és nem csinálom meg arra jutottam.


Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46653 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:15:03 »

Hát ha már igy rákérdeztél egyáltalán nem....
foglalkoztam a témával és nem csinálom meg arra jutottam.




Elárulod, hogy miért? Csak kíváncsiságból kérdezem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46654 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:18:07 »

általános obd is le tudja őket hajtani végállásig

Nem ugyanarról beszélünk.
Az általános OBD nem igazán kezeli a műszercsoportot....gondolok itt ELM féleségekre.
A műszerteszt is kimozdítja, de ott egyszerre és gyorsan működik minden.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #46655 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:23:30 »

Elárulod, hogy miért? Csak kíváncsiságból kérdezem.

semmi extra, egyszerűen fölöslegesnek tartom magam részéről...káros hatása nyilván nincs,de egyébb jó sem szerintem..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46656 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:26:41 »

semmi extra, egyszerűen fölöslegesnek tartom magam részéről...

Valójában igen. Ha feltétlen szükséges lenne gyárilag is lehetett volna benne egy szűrő. Cool
De ugye a fogyasztói ......

Egyszerűen szeretnék páran tovább húzni azt, amit X km és/vagy Y év használat után elhasználódottnak terveztek és cserélni kellene.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46657 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:29:01 »

semmi extra, egyszerűen fölöslegesnek tartom magam részéről...káros hatása nyilván nincs,de egyébb jó sem szerintem..

Ok, köszi. Majd, amikor cserélem a szrvoolajat, akkor szétvágom a szűrőt, hogy megnézzem, miket bír összeszedni a rendszerből. Egyébként tényleg tisztább lett az olaj, mióta be lett építve. Ha másért nem, ezért már megérte. Szerintem így nem kell 2 liter olajat elpocsékolni az átmosásra, mert elvileg mindig "tiszta" olajat kap illetve a sok szutykot nem engedi vissza a kormányműbe, ami azért nem hátrány, tekintve azt, hogy ott század mm-es illesztések vannak.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46658 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:31:16 »

Benyomod a napi számláló nullázóját, nyomva tartod, ráadod a gyújtást, vársz még pár mp-et és kiírja a kis kijelző, hogy gage. A nullázógombbal tudsz tovább lépkedni. Ha leveszed a gyújtást, akkor kilépsz a műszertesztből.
Köszönöm holnap kipróbálom.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #46659 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:33:11 »

Valójában igen. Ha feltétlen szükséges lenne gyárilag is lehetett volna benne egy szűrő. Cool
De ugye a fogyasztói ......

Egyszerűen szeretnék páran tovább húzni azt, amit X km és/vagy Y év használat után elhasználódottnak terveztek és cserélni kellene.

Nálam 6 éve van az autó...még a tartályát sem nyitottam ki, nem hogy olajat cseréljek benne.... szomoru1
kb 100-ból 1 ugyis lerohad...az a kellemetlen ha pont a tied...ez van.
Hát ha 2 évente lecserélem az olajat akkor szerintem maximálisan megtettem mindent, és tuti tiszta olaj van benne mindig.
Beépitettétek a rendszert X összegért...kb 2 évente itt is illene akkor lecserélni az olajat + a szűrőt is ugye akkor....szóval itt volt az a pont amikor arra jutottam hogy fölös számomra és inkább lecserélem 2 évente friss olajra.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46660 Dátum: 2013.06.07 péntek, 22:39:11 »

Nálam 6 éve van az autó...még a tartályát sem nyitottam ki, nem hogy olajat cseréljek benne.... szomoru1
kb 100-ból 1 ugyis lerohad...az a kellemetlen ha pont a tied...ez van.
Hát ha 2 évente lecserélem az olajat akkor szerintem maximálisan megtettem mindent, és tuti tiszta olaj van benne mindig.
Beépitettétek a rendszert X összegért...kb 2 évente itt is illene akkor lecserélni az olajat + a szűrőt is ugye akkor....szóval itt volt az a pont amikor arra jutottam hogy fölös számomra és inkább lecserélem 2 évente friss olajra.

Nekem nincs benne..... egyéb okok miatt.
9 éves a kocsi.... fél éve van nálam. Ha gyárilag elő volt/van írva a csere....akkor 100%, hogy az előző tulaj cseréltette 2 évente!
Bevallom, még én sem néztem bele a tartályba..... Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46661 Dátum: 2013.06.08 szombat, 06:37:32 »

Tisztelt Fórumtárs!

Az hogyan lehet, hogy a te 2005-ös autódban zöld a szervó olaj?
Abba is ezt írja: WSA-M2C 195-A és ez ugye piros.

Melyik területre, melyik országba készült a kocsi?
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépem Francia országban lett üzembe helyezve és az első műszakija már Magyarországon volt. Hivatalosan ist a WSA- M2C- 204A zöld olajat irják elő.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gyalogkakukk75
Vendég
« Új hozzászólás #46662 Dátum: 2013.06.08 szombat, 09:00:23 »

Sziasztok! Tudja valaki, a 2005-ös Tdci kombim vezetőülésénél a biztonsági övnél kijön két vezeték egy csatlakozóval, hogy az mi??? Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46663 Dátum: 2013.06.08 szombat, 10:12:27 »

Sziasztok! Tudja valaki, a 2005-ös Tdci kombim vezetőülésénél a biztonsági övnél kijön két vezeték egy csatlakozóval, hogy az mi??? Smiley
A csatból jön ki és barna csatlakozó van rajta, akkor az az övcsat kapcsoló.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46664 Dátum: 2013.06.08 szombat, 10:29:42 »

A csatból jön ki és barna csatlakozó van rajta, akkor az az övcsat kapcsoló.
az nekem se csinál semmit
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #46665 Dátum: 2013.06.08 szombat, 13:37:57 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépem Francia országban lett üzembe helyezve és az első műszakija már Magyarországon volt. Hivatalosan ist a WSA- M2C- 204A zöld olajat irják elő.
Tisztelettel László! worship
Nem a vita, csak a rossz tapasztalat kedvéért/miatt ki kell nyilvánítanom, hogy tök mindegy a piros vagy a zöld ennek a sz@r kormányműnek, fostalicska az egész. Egyébként meg mi a bánatos úristen változott meg a rendszerben, hogy zöldet igényel és nem jó neki az alacsonyabb besorolású/régebbi piros?! (Költői kérdés, nem kell rá válasz) Nekem a zöldtől is cserés lett korábban. Én már csak azt tudom, hogy én pirosat rakok bele, mert ez nekem jóval olcsóbb volt és ki fogom cserélni évente. A szűrő meg a jövő zenéje. egyszercsak..
Ja igen, szép hétvégét Nektek!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46666 Dátum: 2013.06.08 szombat, 14:05:46 »

Általános OBD-vel nem.
Komolyabb diag amelyik belelát a műszercsoportba, azzal belső értéket lehet nézni. Sőt ki is lehet vezérelni az üzemanyag mutatót....


Kipróbáltam, a napiszámlálónullázósat, a mutatók kimennek végállásig rendben. Melyik érték mutatja a tartályszintet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46667 Dátum: 2013.06.08 szombat, 14:11:29 »


Kipróbáltam, a napiszámlálónullázósat, a mutatók kimennek végállásig rendben. Melyik érték mutatja a tartályszintet?

A kis f

http://mondeo.hu/wiki/index.php/M%C5%B1szerteszt
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46668 Dátum: 2013.06.08 szombat, 14:16:46 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépem Francia országban lett üzembe helyezve és az első műszakija már Magyarországon volt. Hivatalosan ist a WSA- M2C- 204A zöld olajat irják elő.
Tisztelettel László! worship

Tisztelt Fórumtárs!

Feltehetően éppen olaj volt a gyárban...

Egy, a gyártók adatai alapján összeállított adatbázis szerint a 195-ös való mindegyik mk3-ba.
mk4-nél váltanak 204-re.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46669 Dátum: 2013.06.08 szombat, 14:26:26 »


Köszi, megtaláltam közben, gyorsabban járt az szám mint kellett volna. ha teli van , akkor 255 kellene legyen ugye? hát akkor tényleg sz@r az a nyamvadt szintmérő, mert csak 231ez mutat púpra tankolva.... A torque is csak 89% ot mutat Sad
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46670 Dátum: 2013.06.08 szombat, 14:30:10 »

Köszi, megtaláltam közben, gyorsabban járt az szám mint kellett volna. ha teli van , akkor 255 kellene legyen ugye? hát akkor tényleg sz@r az a nyamvadt szintmérő, mert csak 231ez mutat púpra tankolva.... A torque is csak 89% ot mutat Sad

És mit állapítottál meg?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46671 Dátum: 2013.06.08 szombat, 15:07:53 »

És mit állapítottál meg?

Ez nekem így eléggé egyértelműen szintmérő hibára utal.
Viszont a tankot emiatt nincs lehetőségem leszedni Sad igazából inkább csak zavaró, mert az alsó tartományban úgy néz ki jól jelez, szóval amibe egy szintmérő kerül+munkadíj, abból inkább tolok egy telitankot Smiley
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #46672 Dátum: 2013.06.08 szombat, 15:14:36 »

Miért akarod kicserélni?

mert rövid.
Bár itt mutattak hosszabbítókat, sok a gagyi inkább nem vennék Sad
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #46673 Dátum: 2013.06.08 szombat, 15:38:45 »

Ez nekem így eléggé egyértelműen szintmérő hibára utal.
Viszont a tankot emiatt nincs lehetőségem leszedni Sad igazából inkább csak zavaró, mert az alsó tartományban úgy néz ki jól jelez, szóval amibe egy szintmérő kerül+munkadíj, abból inkább tolok egy telitankot Smiley

Nem tudom láttál e már mondeo szintjelzőt?  Annyira gagyi két lineáris skála, hogy gyakorlatilag nincs ami elromoljon rajta...max ha leszakad a forrasztás,de akkor meg semmit nem mutat...
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46674 Dátum: 2013.06.08 szombat, 15:48:56 »

Nem tudom láttál e már mondeo szintjelzőt?  Annyira gagyi két lineáris skála, hogy gyakorlatilag nincs ami elromoljon rajta...max ha leszakad a forrasztás,de akkor meg semmit nem mutat...

sajna még nem láttam. nem az a hagyományos úszós ellenálláspályás?

Akkor ötleteljünk, mi lehet? elkalibrálódott a rendszer?

update: most megint teletankoltam (igen ma már másodszor) de csak első kattanásig. Most 2 mutatónyira áll a maximumtól, és a tesztben az f 205-210 között mutat, ideoda kanyarogva, felmegy 230ig, de teli tankot nem mutat.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.08 szombat, 16:30:13 írta vzoli » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46675 Dátum: 2013.06.08 szombat, 16:11:47 »

Tisztelt Fórumtársak!
Olvasva a külőnböző véleményeket a szervo szűrő beépitésével kapcsolatban pro és kontra, az a véleményem, mindenki saját maga dönti el mit épít be és milyen céllal a gépsárkányába. Ez a természetes és ez így van jól. Én egy lehetséges meghibásodás megelőzése céljából építettem be a szűrőt, és a megoldást közzé tettem a nagyérdemű publikum számára. Csupán ennyi és nem több. Mint ahogy egy matamatikai feladatot is több féleképp lehet megoldani, jelen esetben is ez a helyzet. Én, épp ezt a megodást választottam. Wink Wink Wink wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.08 szombat, 18:03:38 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46676 Dátum: 2013.06.08 szombat, 17:28:52 »

Köszönöm a publikálást.
Ma kijavítottam a szivárgást. Teflon szalaggal.
Hibátlan lett.

A cikkbe beírnék két dolgot.
  • Teflon szalag
  • Vaslemez a fúrás előtt a klíma hűtő elé

Tisztelt Fórumtársak!
Olvasva a külőnböző véleményeket a szervo szűrő beépitésével kapcsolatban pro és kontra, az a véleményem, mindenki saját maga dönti el mit épít be és milyen céllal a gépsárkányába. Ez a természetes és ez így van jól. Én egy lehetséges meghibásodás megelőzése céljából építettem be a szűrőt, és a megoldást közzé tettem a nagyérdemű publikum számára. Csupn ennyi és nem több. Mint ahogy egy matamatikai feladatot is több féleképp lehet megoldani, jelen esetben is ez a helyzet. Én, épp ezt a megodást választottam. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46677 Dátum: 2013.06.08 szombat, 17:47:04 »

Valójában igen. Ha feltétlen szükséges lenne gyárilag is lehetett volna benne egy szűrő. Cool
De ugye a fogyasztói ......

Egyszerűen szeretnék páran tovább húzni azt, amit X km és/vagy Y év használat után elhasználódottnak terveztek és cserélni kellene.
Tisztelt Fórumtárs!
Az utolsó mondatodban rátapintottál a lényegre. Nagyon nem mindegy mikor szembesülsz egy alsó hangon számolt 100 ezer Ft-ot jelentő kiadással. Remélem a szűrő beépítésével ez egy "parányit" elodázható, és az olajcsere periódus is megnövelhető a józan ész keretein belül. A gyári beépitéssel kapcsolatban meg csak annyit. Minden luxus kategoriájú gépezet birtokolja a gyári beépítésű szűrőt. Lásd: Aston Martin, Bentley, Rolls Royce, Ferrari, Bugatti, hogy csak a lgismertebbeket emlitsem. Pedig ezek a gépek nem mennek évente 20-30 ezer km, mert éltalában ott porosodnak egy luxus garázs mélyén, és jó ha minden másnap elő van véve. Húsvét és Karácsony másnapjára gondoltam. De nincs is ezzel semmi baj. Jött egy ötlet, amit tett követett, és beépítettem, és mosoly az arcon. Wink Wink Wink
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.10 hétfő, 07:49:55 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46678 Dátum: 2013.06.08 szombat, 17:52:51 »

Köszönöm a publikálást.
Ma kijavítottam a szivárgást. Teflon szalaggal.
Hibátlan lett.

A cikkbe beírnék két dolgot.
  • Teflon szalag
  • Vaslemez a fúrás előtt a klíma hűtő elé

Tisztelt Fórumtárs!
Örülök, hogy minden rendben a beépítéssel kapcsolatban. eljen eljen eljen A két javasolt kiegészítéssel egyetértek. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
hsk5r
Vendég
« Új hozzászólás #46679 Dátum: 2013.06.08 szombat, 20:07:11 »

Sziasztok, meg tudja valaki mondani, hogy a mk3 2.5 V6 (B4Y)-ban csereszabatos a 2. katalizátor a mk2-ével? Képeket is alig találok róla. Jelenleg netes képek alapján az a sejtésem, hogy a méretre uaz, de mk2-ben nincs helye a 2. lambda szondának, de ebben nem vagyok biztos.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46680 Dátum: 2013.06.08 szombat, 21:30:39 »

Köszönöm a publikálást.
Ma kijavítottam a szivárgást. Teflon szalaggal.
Hibátlan lett.

A cikkbe beírnék két dolgot.
  • Teflon szalag
  • Vaslemez a fúrás előtt a klíma hűtő elé


 taps eljen
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46681 Dátum: 2013.06.08 szombat, 21:45:00 »

sajna még nem láttam. nem az a hagyományos úszós ellenálláspályás?

Akkor ötleteljünk, mi lehet? elkalibrálódott a rendszer?

update: most megint teletankoltam (igen ma már másodszor) de csak első kattanásig. Most 2 mutatónyira áll a maximumtól, és a tesztben az f 205-210 között mutat, ideoda kanyarogva, felmegy 230ig, de teli tankot nem mutat.

Ott valami biztosan nem kerek, most néztem a dízelben első kattanásig tankolás után 100km-rel, 235-öt mutat.
Milyen elven működik ez, valami potméteres cucc a szintérzékelő?
Naplózva
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #46682 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 10:43:44 »

Sziasztok!
Két kérdésem lenne, amihez segítséget kérnék:
1. Amikor párommal esős időben beszállunk a kocsiba, az esernőt -ami persze csuron víz- mindig az első ülés mögé rakom! Nos ennek meg is lett a következménye: a szőnyeg tiszta víz, nedves, és rettenetesen büdös! Már a kis szőnyegeket kivettem, de a padlószőnyeg még mindig bűzlik és szinte áll rajta a víz!
Hogyan szárítsam ki?
Itt németországban már megint esik, tehát esélytelen a "kinyitom az ajtókat, és majd kiszárad" technika!
2. A hátső ablaktörlő motor szakasan töröl, olyan, mintha elmozdult volna alaphelyzetből. Ha a mozgását az óramutatóhoz hasonlítom, az alap 9 óra. elindul, megáll 1 óránál, a következő törléskor innen indul és megáll 10 óránál!
Mi lehet a bibi, meg lehet e oldani, vagy csere?? 

Előre is köszönöm.

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46683 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 10:49:11 »

Ott valami biztosan nem kerek, most néztem a dízelben első kattanásig tankolás után 100km-rel, 235-öt mutat.
Milyen elven működik ez, valami potméteres cucc a szintérzékelő?

Nekem 233-234 a tele tank, ha a cső szájáig töltöm, akkor is.

Felül az úszó a tank tetején, és amíg el nem fogy belőle elég, addig tüskén áll a mutató mozdulatlanul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46684 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 10:52:04 »

Sziasztok!
Két kérdésem lenne, amihez segítséget kérnék:
1. Amikor párommal esős időben beszállunk a kocsiba, az esernőt -ami persze csuron víz- mindig az első ülés mögé rakom! Nos ennek meg is lett a következménye: a szőnyeg tiszta víz, nedves, és rettenetesen büdös! Már a kis szőnyegeket kivettem, de a padlószőnyeg még mindig bűzlik és szinte áll rajta a víz!
Hogyan szárítsam ki?
Itt németországban már megint esik, tehát esélytelen a "kinyitom az ajtókat, és majd kiszárad" technika!
2. A hátső ablaktörlő motor szakasan töröl, olyan, mintha elmozdult volna alaphelyzetből. Ha a mozgását az óramutatóhoz hasonlítom, az alap 9 óra. elindul, megáll 1 óránál, a következő törléskor innen indul és megáll 10 óránál!
Mi lehet a bibi, meg lehet e oldani, vagy csere?? 

Előre is köszönöm.



Szerintem beázik az autód a hátsó ajtónál. Az esernyőről nem folyik le annyi víz, hogy csurom víz legyen. Hacsak nem ki-be szálltok 1 percenként. Az ablaktörlőd szerintem cserés. Esetleg próbálhatod azt, hogy a lapátrögzítő csavaron húzol, mert lelazult és a kis ricniken elfordul. Ha nem tudsz húzni rajta már, akkor vagy azok a ricnik koptak le vagy a mechanika adta be az unalmast.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46685 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 10:56:48 »

Sziasztok!
Két kérdésem lenne, amihez segítséget kérnék:
1. Amikor párommal esős időben beszállunk a kocsiba, az esernőt -ami persze csuron víz- mindig az első ülés mögé rakom! Nos ennek meg is lett a következménye: a szőnyeg tiszta víz, nedves, és rettenetesen büdös! Már a kis szőnyegeket kivettem, de a padlószőnyeg még mindig bűzlik és szinte áll rajta a víz!
Hogyan szárítsam ki?
Itt németországban már megint esik, tehát esélytelen a "kinyitom az ajtókat, és majd kiszárad" technika!
2. A hátső ablaktörlő motor szakasan töröl, olyan, mintha elmozdult volna alaphelyzetből. Ha a mozgását az óramutatóhoz hasonlítom, az alap 9 óra. elindul, megáll 1 óránál, a következő törléskor innen indul és megáll 10 óránál!
Mi lehet a bibi, meg lehet e oldani, vagy csere??  

Előre is köszönöm.

Nehezen tudom elképzelni, hogy csak az esernyőtől lett annyira vizes. Sajnos az ajtóknál egy idő után be szokott ázni. Olvass vissza, volt róla szó, már többször is, és szüntesd meg a beázást!
Kiszárítani legjobb úgy lenne, hogy ki kéne szerelni a jobb első ülést és mindent ami a jobb oldalt fogja a szőnyeget, majd felhajtani a közép box felé a szőnyeget. Kitenni a napra az autót, ablak le. Esetleg ventilátoros hősugárzóval rásegíteni (ablak le, hogy a pára ki tudjon jutni a kabinból).  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.10 hétfő, 10:58:40 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #46686 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 11:08:42 »

Nehezen tudom elképzelni, hogy csak az esernyőtől lett annyira vizes. Sajnos az ajtóknál egy idő után be szokott ázni. Olvass vissza, volt róla szó, már többször is, és szüntesd meg a beázást!
Kiszárítani legjobb úgy lenne, hogy ki kéne szerelni a jobb első ülést és mindent ami a jobb oldalt fogja a szőnyeget, majd felhajtani a közép box felé a szőnyeget. Kitenni a napra az autót, ablak le. Esetleg ventilátoros hősugárzóval rásegíteni (ablak le, hogy a pára ki tudjon jutni a kabinból).  integet2

Köszi, de sajna nem találom a beázásos témát. Gumicsere, vagy ajtóállítás?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46687 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 11:33:08 »

Köszi, de sajna nem találom a beázásos témát. Gumicsere, vagy ajtóállítás?

Polifoam paplant ragaszd újra az ajtóhoz, a kárpit alatt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Sly160
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #46688 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 12:59:19 »

Sziasztok. a gyújtáskapcsolónál elkezdett szarakodni a zárbetét. Előre (indítani) simán tudom tekerni, de visszafelé (leállítás) néha szorul. WD40 már megvolt, de asszem ez már kevés lesz. Tipp? Esetleg csere lesz a vége? Ha igen akkor mi   a szisztéma, hogy elég legyen egy kulcs mindenhez (ajtó, motortér)?
Kösz.
Naplózva

2004 115LE TDCI Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46689 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 13:00:22 »

Sziasztok. a gyújtáskapcsolónál elkezdett szarakodni a zárbetét. Előre (indítani) simán tudom tekerni, de visszafelé (leállítás) néha szorul. WD40 már megvolt, de asszem ez már kevés lesz. Tipp? Esetleg csere lesz a vége? Ha igen akkor mi   a szisztéma, hogy elég legyen egy kulcs mindenhez (ajtó, motortér)?
Kösz.

Csere. Ford szervízben 12 rugó körül van (azaz volt másfél éve).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46690 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 15:24:07 »

Sziasztok. a gyújtáskapcsolónál elkezdett szarakodni a zárbetét. Előre (indítani) simán tudom tekerni, de visszafelé (leállítás) néha szorul. WD40 már megvolt, de asszem ez már kevés lesz. Tipp? Esetleg csere lesz a vége? Ha igen akkor mi   a szisztéma, hogy elég legyen egy kulcs mindenhez (ajtó, motortér)?
Kösz.

Ha minden igaz, lehet hozzá kapni javítókészletet, amit neked kell a kulcs kódja alapján összerakni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46691 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 15:26:19 »

Ha minden igaz, lehet hozzá kapni javítókészletet, amit neked kell a kulcs kódja alapján összerakni.

Nem egyszerű műtét. Amúgy nekem a teljes betétet kicserélték a beszabályzáson túl.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #46692 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 17:07:48 »

Sziasztok!
A Mondeo 16" lemezfelnije megegyezik az S-max 16oséval? a csavar és közepe ugyanakkora?  help
 worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
vision
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #46693 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 17:17:51 »

Lasan egy hete, hogy megvan a gép és a szabadságnak köszönhetően tesztelni is tudom(1500km  Wink ) következő dolgokat fedeztem fel:
-gyújtás ráadásnál valami elkezd búgni, ameddig jár a motor végig búg...
- indításnál, alapjárat és 1200 as fordulat között néha valami beremeg, elölről jön (kuplung használattól független)
Ezek mik lehetnek? Vagy ez a normális?
Az autó:2.0tdci 172ezer km
Naplózva

Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46694 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 17:41:49 »

Lasan egy hete, hogy megvan a gép és a szabadságnak köszönhetően tesztelni is tudom(1500km  Wink ) következő dolgokat fedeztem fel:
-gyújtás ráadásnál valami elkezd búgni, ameddig jár a motor végig búg...
- indításnál, alapjárat és 1200 as fordulat között néha valami beremeg, elölről jön (kuplung használattól független)
Ezek mik lehetnek? Vagy ez a normális?
Az autó:2.0tdci 172ezer km

búghat sokminden Smiley pl a jobb térdednél az automata klíma hőmérőjének a ventilátora is. a remegés? hát a dízelek ugye kissé egyenetlenebbül járnak mint egy v6  eplus2
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46695 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 17:44:26 »

-gyújtás ráadásnál valami elkezd búgni, ameddig jár a motor végig búg...

nincs bekapcsolva folyamatosan a klímád?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #46696 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 21:49:15 »

Lasan egy hete, hogy megvan a gép és a szabadságnak köszönhetően tesztelni is tudom(1500km  Wink ) következő dolgokat fedeztem fel:
-gyújtás ráadásnál valami elkezd búgni, ameddig jár a motor végig búg...
- indításnál, alapjárat és 1200 as fordulat között néha valami beremeg, elölről jön (kuplung használattól független)
Ezek mik lehetnek? Vagy ez a normális?
Az autó:2.0tdci 172ezer km
Tedd ki rendesen aláírásba az adatokat.Ez kevés.Milyen, évjárat lóerő?Amúgy melyik oldalról hallod a búgó hangot mégis?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #46697 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 23:25:40 »

Sziasztok ismét:)

Egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyiért dobálják a 2006 utáni fedcompos benzines műszeregységetek (1.8 125höz)?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46698 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 23:28:28 »

Sziasztok ismét:)

Egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyiért dobálják a 2006 utáni fedcompos benzines műszeregységetek (1.8 125höz)?


Csak nem mondtál le fedélzeti -ről ?  vigyor3

Kevés benzines bontódik..... nézz körül a bontós és a kínálós topikban. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46699 Dátum: 2013.06.11 kedd, 07:43:18 »

Sziasztok ismét:)

Egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyiért dobálják a 2006 utáni fedcompos benzines műszeregységetek (1.8 125höz)?


Hívd fel mk2-t, hátha neki van. Ő szokott bontani benzinest is. Igaz, az angol, de mintha olvastam volna, hogy abból is van már olyan, ami már km-ben is számol megtett utat. A másik verzió az ebay.de. Bár ott 80 €-ért van.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.11 kedd, 07:46:58 írta Lacika71 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 927 928 929 930 931 932 933 [934] 935 936 937 938 939 940 941 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.