Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 14:20:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 933 934 935 936 937 938 939 [940] 941 942 943 944 945 946 947 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21953285 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #46950 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 16:09:39 »

Egy évszázaddal ezelőtt?  Jól tartod magad.... eplus2
Esetleg a múlt évszázadban....  wave
Esetleg. De akkor még pont nem volt MK3. Legalábbis itt biztos nem  Wink
Szóval maximum az előző dekádban  hehe
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #46951 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 16:11:34 »

Sziasztok!

Egy évnyi szenvedés után, úgylátszik megoldottam a melegben nem működő klímámat.
A probléma az volt, hogy reggel tehát amikor még nem volt olyan meleg a kuplung behúzott és hűtött az autó rendesen, viszont a délutáni kánikulákban már nem.
A probléma megoldását egy külföldi fórumon találtam meg, itt :
http://www.talkford.com/topic/94304-air-con-works-for-a-few-mins/
Én is így tettem, leszedtem a kuplungot (1 db 14-es anya van rajta, de a hozzáférhetőség miatt sok idő volt), majd az alatta található 0,8 mm-es alátátet egy vékonyabbra egy 0.6-osra kicseréltem és az összerakás után szépen kapcsolgat rendesen ahogy kell.

Szia!

És a meleghez mi köze van az alátét méretének?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46952 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 16:41:57 »

Simán csak nagyon régen. Legalábbis nekem már olyan mintha 1000 éve lett volna olyan sok minden történt velem azóta.
Ne lovagoljunk a szavakon.

Esetleg. De akkor még pont nem volt MK3. Legalábbis itt biztos nem  Wink
Szóval maximum az előző dekádban  hehe
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #46953 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 17:12:50 »

Elpárologtatón mindig átmegy a levegő, nem lapátok irányítják rá.

Kösz! Akkor nincs több kérdésem. :-)
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46954 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 17:31:44 »

igy van. Az ara viszont nem tom, hogy mennyi
kösz kösz  worship worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #46955 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:07:07 »

Sziasztok,kb. 1 év Mondeo nélkűl elmúlt maga a nemlétezés!Mit tudtok a franciák vezetési szokásairol,mert találtam magamnak egy 2004-es metál szürke 130 lovas,ghiát bőr nélkül,160000 km-rel ami nagyon tetszik az ára 3200 euró már behozva ide Vajdaságba?Tanácsaitokat köszönöm előre!
 worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #46956 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:20:46 »

Szevasztok!

Megtudnátok mondani, hogy a km óra mennyit csal 100km/h-nál.

köszi

Kevesebbet nem mutathat, többet pedig legfeljebb +10%+4 km/h-val.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46957 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:33:09 »

Sziasztok,kb. 1 év Mondeo nélkűl elmúlt maga a nemlétezés!Mit tudtok a franciák vezetési szokásairol,mert találtam magamnak egy 2004-es metál szürke 130 lovas,ghiát bőr nélkül,160000 km-rel ami nagyon tetszik az ára 3200 euró már behozva ide Vajdaságba?Tanácsaitokat köszönöm előre!
 worship

Ha cakk-pakk (a neveden van az autó) annyi, akkor nem drága. Olvasd el ezt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46958 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:51:40 »

Kevesebbet nem mutathat, többet pedig legfeljebb +10%+4 km/h-val.

AndyA

Én megnéztem az enyém. 1.2 - 1.4 km/h a különbség.
GPS és motorvezérlőből kiolvasható sebesség adat között.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46959 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:28:52 »

Én megnéztem az enyém. 1.2 - 1.4 km/h a különbség.
GPS és motorvezérlőből kiolvasható sebesség adat között.  Cool
nekem gps és műszeregységnél pl:
gps 145km/h, műszeregység 160km/h mind2 autóban. motorvezérlős sebességjellel még nem néztem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csakibela
Vendég
« Új hozzászólás #46960 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:43:31 »

Sziasztok.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46961 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:47:02 »

Sziasztok.

Hello! Mi a panasz?  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #46962 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:47:49 »

Hello! Mi a panasz?  vigyor3
Üdv nálunk rendelés van jöhet a diagnózis.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46963 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:48:05 »

Sziasztok.


Hali!  Cheesy
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #46964 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:49:08 »

Sziasztok.


üdv!  wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46965 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:58:46 »

Sziasztok.


Hello.  integet2


 conf conf conf conf conf conf
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46966 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:07:31 »

nekem gps és műszeregységnél pl:
gps 145km/h, műszeregység 160km/h mind2 autóban. motorvezérlős sebességjellel még nem néztem

az pontosabb Cheesy az óra csal.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #46967 Dátum: 2013.06.25 kedd, 01:24:59 »

Sziasztok,kb. 1 év Mondeo nélkűl elmúlt maga a nemlétezés!Mit tudtok a franciák vezetési szokásairol,mert találtam magamnak egy 2004-es metál szürke 130 lovas,ghiát bőr nélkül,160000 km-rel ami nagyon tetszik az ára 3200 euró már behozva ide Vajdaságba?Tanácsaitokat köszönöm előre!
 worship
Szia!
Nem tudom hol találtad, láttad-e személyesen, de ha csak neten, akkor semmiképpen ne fizess előre semmit se!!! Sok csaló használja ki ezt, hogy meghirdeti az autót, megbeszéli a vevővel, hogy a vevő x összeget átutal (mert ugye találomra nem hozzák el az autót, stb) aztán véletlenül eltűnik az eladó. Óvatosan.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46968 Dátum: 2013.06.25 kedd, 07:21:51 »

Én a 16"-os kerékkel, 100-as óra szerinti sebességnél, a GPS szerint 94-95-el megyek, tehát nekem lefelé csal.

Tisztelt Fórumtárs!
Csatlakozom az előttem szólókhoz. Amióta meg van, az én gépem is, 16" kerékkel óra szerint 100-as tempónál GPS  94-95 Km mutat.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.25 kedd, 07:25:48 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46969 Dátum: 2013.06.25 kedd, 11:52:18 »

Tisztelt Fórumtárs!
Csatlakozom az előttem szólókhoz. Amióta meg van, az én gépem is, 16" kerékkel óra szerint 100-as tempónál GPS  94-95 Km mutat.
Tisztelettel László! worship

Én pénteken csináltam egy olyat, hogy autópályán nulláztam le az álagsebességet a fedkompban. Óra szerint 135 + tempomat, a fed komp szépen beállt 127-re.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46970 Dátum: 2013.06.25 kedd, 15:42:40 »

Én pénteken csináltam egy olyat, hogy autópályán nulláztam le az álagsebességet a fedkompban. Óra szerint 135 + tempomat, a fed komp szépen beállt 127-re.
Tisztelt Fórumtárs!
Erre nem tudok mit mondani csak azt, hogy elhiszem, mert nekem nincs a gépsárkányomban fedkomp. Valójában nem is hiányzik. A fogyasztást meg szépen kiszámolom. Egyébbként, amint itt olvasgatom a hozzászólásokat, a fedkomp a Ford nem a legsikeresebb és legmegbizhatóbb egysége. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.26 szerda, 07:07:50 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46971 Dátum: 2013.06.25 kedd, 16:13:25 »

Tisztelt Fórumtárs!
Erre nem tudok mit mondani csak azt, hogy elhiszem, mert nekem nincs a gépsárkényomban fedkomp. Valójában nem is hiányzik. A fogyasztást meg szépen kiszámolom. Egyébbként, amint itt olvasgatom a hozzászólásokat, a fedkomp a Ford nem a legsikeresebb és legmegbizhatóbb egysége. wave
Tisztelettel László! worship

A fogyasztást én is számolom, mert a fed komp csal, nem is keveset. Most pl. a lezárásoknak köszönhetően volt egy 1,5 órás dugóban ácsorgásom. Ez meg is tette a hatását a fogyira (7,5l/100), de a fedkomp 6,4-et írt ki. Amikor 5,8-at eszik, akkor meg 4,7-et ír. Nem tudom, ki találta ki ezt a rendszert, de el lehetne vele beszélgetni, hogy hogyan gondolta. Amúgy viszonylag pontos az az érték (127km/ó), mert a GPS a 135-ös jel fölött már reklamál.
Naplózva
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #46972 Dátum: 2013.06.25 kedd, 17:41:33 »

Szia!

És a meleghez mi köze van az alátét méretének?

Szia!
Igazából az egy távtartó, valójában fogalmam sincs, de a vastagabb alátéttel nem tudott behúzni a kuplung, reggel pedig működött, tehát máshoz nem tudom kötni, bár tudom, hogy ott azért mindig dög meleg lehet a motor mellett, de tény, hogy hűvösebb időben kapcsolt ki be rendesen.  Tikkasztó melegben lehetett látni, hogy megindúl befele a kuplung de már annyira nem, hogy a szíjtárcsa is elkezdjen forogni.

Azért írtam így ,hogy melegben mert máshoz nem tudtam kötni, hogy mi okozta a problémát.

Szia
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46973 Dátum: 2013.06.25 kedd, 17:52:17 »

A fogyasztást én is számolom, mert a fed komp csal, nem is keveset. Most pl. a lezárásoknak köszönhetően volt egy 1,5 órás dugóban ácsorgásom. Ez meg is tette a hatását a fogyira (7,5l/100), de a fedkomp 6,4-et írt ki. Amikor 5,8-at eszik, akkor meg 4,7-et ír. Nem tudom, ki találta ki ezt a rendszert, de el lehetne vele beszélgetni, hogy hogyan gondolta. Amúgy viszonylag pontos az az érték (127km/ó), mert a GPS a 135-ös jel fölött már reklamál.
a fedélzeti átlagot számol (PL 100 km-böl 50-et mész 6-ik fokozatba sik terepen 100km/ó-val a másik 50-et 1,2,3 fokozatba folyamatosan lefékezve kigyorsitva 4000rpm-ig pörgetve csak átlagot fog számolni nem pontos üa.fogyást de ha te kiszámolod a pontos értéket  nem 1-2 liter különbség fog megjeleni)nem pedig azt,hogy x kilométeren mennyi üzemanyag fogyott el a tankból.és illik az út elött lenullázni amikor kiváncsi vagy az adatra.egyébként akkor használod a leghatékonyabban az autót ha a mért és a számolt érték megeggyezik  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #46974 Dátum: 2013.06.25 kedd, 17:54:19 »

Szia, Én is ezzel a problémával szenvedek. Megpróbálom, amit írtál  taps Honnan tudtál szerezni ilyen vékony alátétet? Előre is köszi az infót.

Szia!

Túrtam az autószerelő haveromnál a fiókban.  Wink
Ahogy olvasgattam, a ford is árult hozzá javító készletet amiben voltak a kompresszor felújítások cuccok, benne ezzel a vékonyabb alátéttel, de így hogy találtam, nem mentem utána, hogy lehet -e kapni.

Neked is ez a problémája a klímának? Nekem ez megoldotta a hibát és frankón működik, ahogy lejjebb az DomeSL kolléga is írja, én is találtam valahol ahogy a neten kutogattam ezügyben egy leírást, hogy mekkora hézagnak kell lenni a kuplung és a szíjtárcsa között, ki lehet hézagmérőzni, de nem tudom mennyinek kell lenni. Én a gyári 0,8 as alátét helyett egy 0.6 -ost raktam. Összerakás után ha a kuplungot forgattam nem ért össze a szíjtárcsával, tudott szabadon futni, viszont így a kisebb hézag miatt már be tud húzni frankón.

Elég rossz a hozzáférhetőség , jobb oldalon az alsó doblemezt le kellett bontani, hogy ki lehessen tekerni a csavart, de kb egy óra alatt végeztem is és megérte.

Üdv, jó munkát, majd számolj be, hogy oké lett-e.

Szia
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46975 Dátum: 2013.06.25 kedd, 18:17:32 »

140 mutat az óra, gps szerint 133-134.
Pontosan 150-et mutat az óra, 143 gps szerint.
100-nál 94-95.
és mennyit csak a GPS  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46976 Dátum: 2013.06.25 kedd, 19:43:38 »

a fedélzeti átlagot számol (PL 100 km-böl 50-et mész 6-ik fokozatba sik terepen 100km/ó-val a másik 50-et 1,2,3 fokozatba folyamatosan lefékezve kigyorsitva 4000rpm-ig pörgetve csak átlagot fog számolni nem pontos üa.fogyást de ha te kiszámolod a pontos értéket  nem 1-2 liter különbség fog megjeleni)nem pedig azt,hogy x kilométeren mennyi üzemanyag fogyott el a tankból.és illik az út elött lenullázni amikor kiváncsi vagy az adatra.egyébként akkor használod a leghatékonyabban az autót ha a mért és a számolt érték megeggyezik  eplus2

Ha hiszed, ha nem, lenulláztam tankoláskor az átlagsebességet és az átlagfogyit is. Akkor se egyezik a mért és a számolt érték. Ugyanúgy van legalább 1 lityi eltérés.
Naplózva
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #46977 Dátum: 2013.06.25 kedd, 20:02:13 »

Szia!

Túrtam az autószerelő haveromnál a fiókban.  Wink
Ahogy olvasgattam, a ford is árult hozzá javító készletet amiben voltak a kompresszor felújítások cuccok, benne ezzel a vékonyabb alátéttel, de így hogy találtam, nem mentem utána, hogy lehet -e kapni.

Neked is ez a problémája a klímának? Nekem ez megoldotta a hibát és frankón működik, ahogy lejjebb az DomeSL kolléga is írja, én is találtam valahol ahogy a neten kutogattam ezügyben egy leírást, hogy mekkora hézagnak kell lenni a kuplung és a szíjtárcsa között, ki lehet hézagmérőzni, de nem tudom mennyinek kell lenni. Én a gyári 0,8 as alátét helyett egy 0.6 -ost raktam. Összerakás után ha a kuplungot forgattam nem ért össze a szíjtárcsával, tudott szabadon futni, viszont így a kisebb hézag miatt már be tud húzni frankón.

Elég rossz a hozzáférhetőség , jobb oldalon az alsó doblemezt le kellett bontani, hogy ki lehessen tekerni a csavart, de kb egy óra alatt végeztem is és megérte.

Üdv, jó munkát, majd számolj be, hogy oké lett-e.

Szia

Köszi,
Elősször mindig az egyszerűbb és olcsóbb megoldásokat próbálom ki. Előbb apum haverja jön és rámér a gázra, ha ok, akkor jön a hézagoló csere.
Beszámolok  integet2
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46978 Dátum: 2013.06.25 kedd, 20:15:52 »

Ha hiszed, ha nem, lenulláztam tankoláskor az átlagsebességet és az átlagfogyit is. Akkor se egyezik a mért és a számolt érték. Ugyanúgy van legalább 1 lityi eltérés.
ha újra inditod az autót újra kezdi az atlagolast ésbizonyos megtett kilométerrek alapján számol.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #46979 Dátum: 2013.06.25 kedd, 22:18:56 »

Szia!
Igazából az egy távtartó, valójában fogalmam sincs, de a vastagabb alátéttel nem tudott behúzni a kuplung, reggel pedig működött, tehát máshoz nem tudom kötni, bár tudom, hogy ott azért mindig dög meleg lehet a motor mellett, de tény, hogy hűvösebb időben kapcsolt ki be rendesen.  Tikkasztó melegben lehetett látni, hogy megindúl befele a kuplung de már annyira nem, hogy a szíjtárcsa is elkezdjen forogni.

Azért írtam így ,hogy melegben mert máshoz nem tudtam kötni, hogy mi okozta a problémát.

Szia

Köszi!  worship
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #46980 Dátum: 2013.06.26 szerda, 13:57:15 »

Szevasztok.

A kulcsomban szétment a micro kapcsoló, lehet ezt javítani, cserélni?

Esetleg másik kulcsot programozni a kocsihoz?

Valaki csinált már ilyet akkor megírhatná mi a menete.

Előre is köszi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46981 Dátum: 2013.06.26 szerda, 15:29:05 »

Ma kiderült, hogy kap áramot a kompresszor. Tehát a kompresszorban van a hiba. Tekercs kimérve, jó. Úgy néz ki a klíma kuplung a ludas, fel kell újítani.
Jövőhét szerdán lesz a műtét.
Voltam a klímásnál.
Végül is kuplung tárcsa ki, és újra lett hézagolva. Ellentétben matya007 által leírttal, edzett acél hézagolókat használt a szakember.
(Szerinte, akármilyen alátét nem jó hozzá.) Kiderült az is, hogy a gáz festve van, és minimális gáz szivárgás van a töm szelencénél. Összerakás nyomás ellenőrzés, kis gáz rátöltés, klíma tisztítás (hőcserélőre fújva a habot).
Most jön a teszt időszak.
Ha hamar elmegy a gáz, akkor ki lehet cserélni a töm szelencét, de ha szétszedéskor kiderül, hogy a tengely nagyon el  van kopva, akkor az egész klíma kompresszort ki kell cserélni, mert az nem javítható.
Hát itt tartunk.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.26 szerda, 15:33:36 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #46982 Dátum: 2013.06.26 szerda, 15:37:27 »

Voltam a klímásnál.
Végül is kuplung tárcsa ki, és újra lett hézagolva. Ellentétben matya007 által leírttal, edzett acél hézagolókat használt a szakember.
(Szerinte, akármilyen alátét nem jó hozzá.) Kiderült az is, hogy a gáz festve van, és minimális gáz szivárgás van a töm szelencénél. Összerakás nyomás ellenőrzés, kis gáz rátöltés, klíma tisztítás (hőcserélőre fújva a habot).
Most jön a teszt időszak.
Ha hamar elmegy a gáz, akkor ki lehet cserélni a töm szelencét, de ha szétszedéskor kiderül, hogy a tengely nagyon el  van kopva, akkor az egész klíma kompresszort ki kell cserélni, mert az nem javítható.
Hát itt tartunk.

Most örülni kell, vagy sírni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46983 Dátum: 2013.06.26 szerda, 15:47:14 »

Most örülni kell, vagy sírni?
Ha jó lesz, és nem jelentős a szivárgás, akkor örülni. Ha oda jutok, hogy kompresszort kell cserélni, akkor meg sírni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46984 Dátum: 2013.06.26 szerda, 17:23:48 »

Ha jó lesz, és nem jelentős a szivárgás, akkor örülni. Ha oda jutok, hogy kompresszort kell cserélni, akkor meg sírni.

Ha látnád, hogy hogyan néz ki az én kompresszorom......
Mégis príma a klíma, pedig nem sok esélyt adnék rá, ha ilyen kompresszort látok.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46985 Dátum: 2013.06.26 szerda, 20:59:28 »

Ha látnád, hogy hogyan néz ki az én kompresszorom......
Mégis príma a klíma, pedig nem sok esélyt adnék rá, ha ilyen kompresszort látok.
Úgy érted, hogy mindenütt festékes?
Nekem csak úgy látszott, amikor nem volt fent a kuplungtárcsa.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46986 Dátum: 2013.06.26 szerda, 21:05:58 »

Úgy érted, hogy mindenütt festékes?
Nekem csak úgy látszott, amikor nem volt fent a kuplungtárcsa.

 vigyor3


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46987 Dátum: 2013.06.26 szerda, 21:33:45 »

vigyor3



Ez UV lámpás, festékes, esetről szóló kép? wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46988 Dátum: 2013.06.26 szerda, 21:36:15 »

Ez UV lámpás, festékes, esetről szóló kép? wow1

Ez UV lámpa nélkül van....simán látszik ennyire!  nyes
Már amikor hoztam a kocsit, azóta ilyen. (dec. 1.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #46989 Dátum: 2013.06.26 szerda, 22:56:24 »

vigyor3




Nekünk OFF Peugeot-nk ilyen. Mondjuk az el is engedte a gázt a tél folyamán  rinya
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46990 Dátum: 2013.06.26 szerda, 23:02:05 »

Nekünk OFF Peugeot-nk ilyen. Mondjuk az el is engedte a gázt a tél folyamán  rinya

Én is úgy éreztem, hogy kompresszor cserével kezdem a szezont. De nem.
Próbáltam télen, tavasszal...meg most is a 40 °C-ban 21°C-ra állítva 1-2 percen belül már jó idő van a kocsiban.
-1.6 °C-ot fúj

Megy ameddig megy.....



Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #46991 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 07:24:52 »

Tisztelt Fórumtársak!
az autó néha az csinálja hogy erőtlenné válik nem úgy reagál a gázadásra a legtöbbször nincs gond csak észrevehető!
mi okozhatja ezt a problémát mit nézzek át?
üdv Attila worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #46992 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 07:34:25 »

Tisztelt Fórumtársak!
az autó néha az csinálja hogy erőtlenné válik nem úgy reagál a gázadásra a legtöbbször nincs gond csak észrevehető!
mi okozhatja ezt a problémát mit nézzek át?
üdv Attila worship

Elsőre a turbocsöveket. Ha a bilicseknél olajos, azokat igazítsd meg, húzd meg, mert kifújhat, ha máshol, akkor meg kell gyűrögetni kicsit a csövet, hogy lásd, ha repedt. Akkor cserés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #46993 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 07:45:37 »

Elsőre a turbocsöveket. Ha a bilicseknél olajos, azokat igazítsd meg, húzd meg, mert kifújhat, ha máshol, akkor meg kell gyűrögetni kicsit a csövet, hogy lásd, ha repedt. Akkor cserés.

AndyA
le van bandázsolva! de átnézem! a bilincseknél nem láttam olajfoltot!esetleg mitől lehet még?mert a klímám folyamatosan ment a szervo tartály mellet lévő csőről lehúztam a csatit így nem érzem hogy hűtene attól még mehet ?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #46994 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 07:55:07 »

le van bandázsolva! de átnézem! a bilincseknél nem láttam olajfoltot!esetleg mitől lehet még?mert a klímám folyamatosan ment a szervo tartály mellet lévő csőről lehúztam a csatit így nem érzem hogy hűtene attól még mehet ?

Klíma is tud ilyet csinálni, ha éppen ráindul a dologra. De nézd meg a turbo geometriaállítását is, mert attól is lehet ilyen "időnként lyukas", ha akad egy kicsit, és nem áll azonnal utána a fordulatszámnak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #46995 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 08:08:15 »

Klíma is tud ilyet csinálni, ha éppen ráindul a dologra. De nézd meg a turbo geometriaállítását is, mert attól is lehet ilyen "időnként lyukas", ha akad egy kicsit, és nem áll azonnal utána a fordulatszámnak.

AndyA
a geometria állásán mit kell nézzek?vagy hogyan?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #46996 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 08:23:31 »

a 40 °C-ban 21°C-ra állítva 1-2 percen belül már jó idő van a kocsiban.
-1.6 °C-ot fúj

Egyrészt az, hogy a műszercsoport 40 °C-ot mutat, az nem biztos, hogy úgy van, egyelőre ezen a nyáron a melegrekord Újpesten 37, xx °C volt.

Másrészt nem tudom milyen hőmérővel mérted de a mínusz °C-ok kicsit hihetetlen, kivéve ha még az is társult hozzá, hogy jégdara repült a szellőzőből.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #46997 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 08:31:43 »

a geometria állásán mit kell nézzek?vagy hogyan?

Húha, élőben még csak megmutatnám, de így elmondani... Ezt inkább meghagyom a nálam kiműveltebb fórumtársaknak. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46998 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 08:42:35 »

Egyrészt az, hogy a műszercsoport 40 °C-ot mutat, az nem biztos, hogy úgy van, egyelőre ezen a nyáron a melegrekord Újpesten 37, xx °C volt.

Másrészt nem tudom milyen hőmérővel mérted de a mínusz °C-ok kicsit hihetetlen, kivéve ha még az is társult hozzá, hogy jégdara repült a szellőzőből.  vigyor3

Amit megszoktak adni az a középhőmérséklet és nem a csúcs. Ez egyébként Óbudán volt. A kocsi hőmérője azonosat mutat a konyha ablakban lévő higanyossal...de gondolom szerinted a higany is csal....  eplus2
Nem kell elhinni a mínuszt, de attól még úgy van. Sok Ford fúj mínuszt.... nem kell jégdarab. Miért kellene repülnie a szellőzőből?
Nálad a fagyasztóban a mínuszban repkednek a jégdarabok?  nyes
(kalibrált klíma hőmérő, ez nem az én autóm, de minimális a különbség)
(Styleair ...igen, megint ezzel vagizok  beka3)


« Utoljára szerkesztve: 2013.06.27 csütörtök, 08:44:34 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46999 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 10:08:39 »

Amit megszoktak adni az a középhőmérséklet és nem a csúcs. Ez egyébként Óbudán volt. A kocsi hőmérője azonosat mutat a konyha ablakban lévő higanyossal...de gondolom szerinted a higany is csal....  eplus2
Nem kell elhinni a mínuszt, de attól még úgy van. Sok Ford fúj mínuszt.... nem kell jégdarab. Miért kellene repülnie a szellőzőből?
Nálad a fagyasztóban a mínuszban repkednek a jégdarabok?  nyes
(kalibrált klíma hőmérő, ez nem az én autóm, de minimális a különbség)
(Styleair ...igen, megint ezzel vagizok  beka3)



Nekem is tud -5 fokos levegőt fújni..............., télen!  Wink
Most csak 4 fokosat fúj, de elég az is.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 933 934 935 936 937 938 939 [940] 941 942 943 944 945 946 947 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.