Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 23:34:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 936 937 938 939 940 941 942 [943] 944 945 946 947 948 949 950 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21911700 alkalommal)
0 Felhasználó és 242 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47100 Dátum: 2013.07.02 kedd, 12:31:07 »

Még be sem szereltem!...talán majd ma. Wink

Legalább hordanád a csomagtartóban úgy meg bele a kilométer és nem is kopik.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #47101 Dátum: 2013.07.02 kedd, 13:27:04 »

Sziasztok. Mi lehet az oka annak, hogy az autó nem mindig indul egyből. Van hogy hosszasan kell indítóznom és akkor is kerregve indul el. Kb 5 indításból egy alkalommal így indul el.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47102 Dátum: 2013.07.02 kedd, 13:41:56 »

Sziasztok. Mi lehet az oka annak, hogy az autó nem mindig indul egyből. Van hogy hosszasan kell indítóznom és akkor is kerregve indul el. Kb 5 indításból egy alkalommal így indul el.

CMP jeladó?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #47103 Dátum: 2013.07.02 kedd, 13:50:29 »

CMP jeladó?

AndyA


Olvastam erről a cmp jeladóról régebben, másnál is voltak ilyen tünetek. Ezt kellene kicserélni?

https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40870000-motor-erzekelokjeladok/40870247-vezermutengely-ford_szamjelado/110320-vezermutengely-forgaserzekelo-focus-2004-2008/c-max2003-2007

Erről van szó?
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47104 Dátum: 2013.07.02 kedd, 14:19:11 »


Ránézésre igen. Ha szürke, akkor gondolkodás nélkül, mert konstrukciós hibás.

De majd szakértő fórumtársak úgyis megmondják mindjárt. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47105 Dátum: 2013.07.02 kedd, 17:59:10 »

Széthúztad az alsó csövön a MAP szenzor csatiját.

Megtaláltam a MAP senzort, kivettem, kitakrítottam. Továbbra sincs turbo nyomás...
Lehetséges hogy meghalt a turbó? Honnan tudom hogy jó, esetleg rossz?
Kezdek kétségbe esni, drága lesz ez a csőrepedés....
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47106 Dátum: 2013.07.02 kedd, 18:59:56 »

Megtaláltam a MAP senzort, kivettem, kitakrítottam. Továbbra sincs turbo nyomás...
Lehetséges hogy meghalt a turbó? Honnan tudom hogy jó, esetleg rossz?
Kezdek kétségbe esni, drága lesz ez a csőrepedés....

Nem hagytál valamelyik csőben valamit, ami eltömítheti? Turbó előtti szívócsőben?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47107 Dátum: 2013.07.02 kedd, 19:03:24 »

Megtaláltam a MAP senzort, kivettem, kitakrítottam. Továbbra sincs turbo nyomás...
Lehetséges hogy meghalt a turbó? Honnan tudom hogy jó, esetleg rossz?
Kezdek kétségbe esni, drága lesz ez a csőrepedés....

Milyen turbó van fent?
WGT vagy VGT....ha VGT, akkor vákuumos vagy elektromos vezérlésű?

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47108 Dátum: 2013.07.02 kedd, 19:19:33 »

Milyen turbó van fent?
WGT vagy VGT....ha VGT, akkor vákuumos vagy elektromos vezérlésű?


Ha jól tudom akkor vákumos. A turbó előtti csövet ha leveszem (ami a légszűrőtöl jön) és a kezem a végéhez rakom a vákum összerántja alapjáraton.
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47109 Dátum: 2013.07.02 kedd, 19:35:26 »

Ha jól tudom akkor vákumos. A turbó előtti csövet ha leveszem (ami a légszűrőtöl jön) és a kezem a végéhez rakom a vákum összerántja alapjáraton.

A turbónak a nyomó oldala a fontosabb.
Miből gondolod, hogy nincs turbónyomás? Vákuumcsövek rendben vannak?
WGT vagy VGT?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #47110 Dátum: 2013.07.02 kedd, 19:43:15 »

Srácok!!!!!

Lesz pénteken minitali?? (a hónap első pénteke)  taps
Én ráérnék, csak potyára nem akarok menni a Lurdy házhoz.  gun
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #47111 Dátum: 2013.07.02 kedd, 21:18:08 »

Tisztelt Fórumtársak !
kb mennyi idő a tempomat felprogramozása?
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47112 Dátum: 2013.07.02 kedd, 21:21:57 »

Tisztelt Fórumtársak !
kb mennyi idő a tempomat felprogramozása?
üdv Attila


Pár perc....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #47113 Dátum: 2013.07.02 kedd, 23:00:03 »

Milyen turbó van fent?
WGT vagy VGT....ha VGT, akkor vákuumos vagy elektromos vezérlésű?


Mivel 2002-es a kocsija így vákumos
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #47114 Dátum: 2013.07.02 kedd, 23:21:30 »

Érdekes dolgot vettem észre a gázpedálnál. Ha egyenletesen nyomom lefelé, nem túl erősen, de folyamatosan, akkor van egy pont, amikor mintha kipuhulna. Egyetlen pillanatra pár mm-ert beesik. Olyan kicsit, hogy nem is feltűnő, csak ha direkt figyelem. És tényleg ott van a jelenség, 10-ből tízszer előjön.
 conf
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47115 Dátum: 2013.07.03 szerda, 08:00:08 »

Mivel 2002-es a kocsija így vákumos

Ez a hivatalos (gyári állapot)....... de ugye tudjuk, hogy ezen lehet változtatni.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47116 Dátum: 2013.07.03 szerda, 08:43:37 »

A turbónak a nyomó oldala a fontosabb.
Miből gondolod, hogy nincs turbónyomás? Vákuumcsövek rendben vannak?
WGT vagy VGT?

Unalmamban olvasgattam a régebbi hozzászólásokat, találtam 1-2 hasonló hibát.
Eddig úgy néz ki hogy valamelyik vákumcső a hibás ? szomoru1 A nagy szerelés közben valószínű lehuztam, vagy leesett valamelyik vákum cső.
Hány van ilyen? Kettő vagy több? (amihez a turbónak köze van)
Csak remélni tudom, de ez sajnos csak holnap derül ki ....
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47117 Dátum: 2013.07.03 szerda, 09:06:49 »

Unalmamban olvasgattam a régebbi hozzászólásokat, találtam 1-2 hasonló hibát.
Eddig úgy néz ki hogy valamelyik vákumcső a hibás ? szomoru1 A nagy szerelés közben valószínű lehuztam, vagy leesett valamelyik vákum cső.
Hány van ilyen? Kettő vagy több? (amihez a turbónak köze van)
Csak remélni tudom, de ez sajnos csak holnap derül ki ....
váóó....a hatos váltóson 6db turbócső van.az 5ösön 5.
az nem jó.nagyon nem.a motorod most szűretlen levegőt szippant.annak nem szokott jó vége lenni.ugye nem használod így?!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #47118 Dátum: 2013.07.03 szerda, 10:04:19 »

Unalmamban olvasgattam a régebbi hozzászólásokat, találtam 1-2 hasonló hibát.
Eddig úgy néz ki hogy valamelyik vákumcső a hibás ? szomoru1 A nagy szerelés közben valószínű lehuztam, vagy leesett valamelyik vákum cső.
Hány van ilyen? Kettő vagy több? (amihez a turbónak köze van)
Csak remélni tudom, de ez sajnos csak holnap derül ki ....

Hello!

Nekem volt most hasonló problémám. Az egyik vákumcsövön lévő T elágazóba nem dugtam vissza a gumicsövet ami a légszűrőház alján lévő kis dobozba fut bele. Ez a T elágazős vákumcső nem a turboról jön, hanem a fék szervódobjáról! Ezt nézd meg, nekem is a légszűrőház kivétele-visszaszerelése után maradt le a cső visszadugása és gyakorlatilag szívó dízelem lett...
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47119 Dátum: 2013.07.03 szerda, 11:08:52 »

váóó....a hatos váltóson 6db turbócső van.az 5ösön 5.
az nem jó.nagyon nem.a motorod most szűretlen levegőt szippant.annak nem szokott jó vége lenni.ugye nem használod így?!!!!!!!!!!!!!!!!!

A repedt cső cseréje után lett volna egy próba út, (amikor kiderült hogy semmi turbom jelenleg) 50 max 100m-t mehettem. Holnap az első dolgom az lesz hogy végig nézek minden vékony vákum csövet.
Nagyon köszönöm a segítséget!
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47120 Dátum: 2013.07.03 szerda, 11:19:49 »

Hello!

Nekem volt most hasonló problémám. Az egyik vákumcsövön lévő T elágazóba nem dugtam vissza a gumicsövet ami a légszűrőház alján lévő kis dobozba fut bele. Ez a T elágazős vákumcső nem a turboról jön, hanem a fék szervódobjáról! Ezt nézd meg, nekem is a légszűrőház kivétele-visszaszerelése után maradt le a cső visszadugása és gyakorlatilag szívó dízelem lett...

A légszűrő házat nem bántottam, viszont az aksit kivettem és az aksi tartó műanyag dobozt, így nagyobb helyem volt a szereléshez. Nagyon valószínű hogy a helyhiány miatt valamelyik kis csővet lehúzhattam és nem vettem észre.
És tényleg olyan mint egy szivó diesel most....
Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47121 Dátum: 2013.07.03 szerda, 11:28:49 »

Hello!
Ez a T elágazős vákumcső nem a turboról jön, hanem a fék szervódobjáról! Ezt nézd meg, nekem is a légszűrőház kivétele-visszaszerelése után maradt le

erre gondolsz? ez a cső megy a légszűrő aljára? (amit bekarikáztam)


Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #47122 Dátum: 2013.07.03 szerda, 12:31:16 »

erre gondolsz? ez a cső megy a légszűrő aljára? (amit bekarikáztam)

http://kepfeltoltes.hu/130703/motor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Nem erre gondoltam, de ha végigköveted ennek a T-nek a szárát, akkor valahol a motor és a légszűrőház között (képemen a pirossal jelölt helyen) is van egy T elágazó, na nekem az nem volt bedugva. Nekem 2.2-esem van lehet a tied kicsit más, de nézd végig a vákumcsöveket minden a helyén van-e!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.03 szerda, 13:01:29 írta AndyA » Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47123 Dátum: 2013.07.03 szerda, 12:37:15 »

Nem erre gondoltam, de ha végigköveted ennek a T-nek a szárát, akkor valahol a motor és a légszűrőház között (képemen a pirossal jelölt helyen) is van egy T elágazó, na nekem az nem volt bedugva. Nekem 2.2-esem van lehet a tied kicsit más, de nézd végig a vákumcsöveket minden a helyén van-e!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Rendben  worship
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #47124 Dátum: 2013.07.03 szerda, 17:06:03 »

Mivel 2002-es a kocsija így vákumos

2002-es van vgt és fix is... wave
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #47125 Dátum: 2013.07.03 szerda, 20:34:15 »

Srácok!!!!!

Lesz pénteken minitali?? (a hónap első pénteke)  taps
Én ráérnék, csak potyára nem akarok menni a Lurdy házhoz.  gun
Mondeo találkozok > Minitalik > http://mondeo.hu/index.php?topic=92.0   vigyor3
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #47126 Dátum: 2013.07.03 szerda, 23:12:46 »

2002-es van vgt és fix is... wave
Tudom,neki aláírásban 130LE volt így mint nekem változó geós.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #47127 Dátum: 2013.07.03 szerda, 23:33:21 »

Tisztetlt Fórumtársak!
a tempomatomon a gyári diag nem látja az on gombot az összes többit látja azt az egyet nem? mi lehet a gondja?lehet ezt javítani?
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47128 Dátum: 2013.07.03 szerda, 23:43:03 »

Tisztetlt Fórumtársak!
a tempomatomon a gyári diag nem látja az on gombot az összes többit látja azt az egyet nem? mi lehet a gondja?lehet ezt javítani?
üdv Attila

Tehát nem látható a kapcsoló működtetése?
Kapcsoló csere lehet a megoldás vagy rosszabb esetben az "órarugó" szakadt meg egy szálon. Ha jól emlékszem, akkor 3 vezeték a tempomat és ebből az egyik csak az ON.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.04 csütörtök, 00:02:16 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #47129 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 00:12:56 »

Tehát nem látható a kapcsoló működtetése?
Kapcsoló csere lehet a megoldás vagy rosszabb esetben az "órarugó" szakadt meg egy szálon. Ha jól emlékszem, akkor 3 vezeték a tempomat és ebből az egyik csak az ON.
őő mi az "órarugó"?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47130 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 06:36:10 »

őő mi az "órarugó"?
....talán a kormányátvezető kábelre gondol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47131 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 07:18:38 »

....talán a kormányátvezető kábelre gondol.

.....illetve egész pontosan
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #47132 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:15:17 »

Tisztelt Fórumtársak! Kérdezném Tőletek,hogy nekem le lett bontva komplett a műszerfalam és aki vissza rakta,szerintem elkötött valamit rendesen mert a fűtéskapcsolók,nem oda irányitják a levegőt,ahova a nyíl mutatja vigyor3.(Pl.ami a pofámba tolná a luftot,az a lábamra  küldi,a klima is xar,de lehet csak gáz hiányzik.Kérdésem a következő.Hol tudnám megbontani és megnézni hogy nem e rossz helyre vannak visszadugiszálva csövek,csatik stb? De bármi ötlet érdekel.S.O.S. worship
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47133 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:28:22 »

Tisztelt Fórumtársak! Kérdezném Tőletek,hogy nekem le lett bontva komplett a műszerfalam és aki vissza rakta,szerintem elkötött valamit rendesen mert a fűtéskapcsolók,nem oda irányitják a levegőt,ahova a nyíl mutatja vigyor3.(Pl.ami a pofámba tolná a luftot,az a lábamra  küldi,a klima is xar,de lehet csak gáz hiányzik.Kérdésem a következő.Hol tudnám megbontani és megnézni hogy nem e rossz helyre vannak visszadugiszálva csövek,csatik stb? De bármi ötlet érdekel.S.O.S. worship
digitklímád van?! A vezérlőpanel hátuljára menő csatikat kellene megnézni,bár szerintem nem felcserélhetőek egymással....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #47134 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:34:15 »

digitklímád van?! A vezérlőpanel hátuljára menő csatikat kellene megnézni,bár szerintem nem felcserélhetőek egymással....
Igen az van,de nem tudom hol kezdjem megbontani.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47135 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:36:52 »

Igen az van,de nem tudom hol kezdjem megbontani.
a digitklíma panelt könnyen kitutod szedni.a rádióval kell kezdeni...valahol ban leírás a főoldalon,vagy az FAQ-ban!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #47136 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:41:58 »

a digitklíma panelt könnyen kitutod szedni.a rádióval kell kezdeni...valahol ban leírás a főoldalon,vagy az FAQ-ban!
Utána keresek akkor,hátha.A rádió könnyen fog menni,a többivel lesz gondom. Köszi azért ,elindulok ezen az úton. worship
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #47137 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:50:39 »

Utána keresek akkor,hátha.A rádió könnyen fog menni,a többivel lesz gondom. Köszi azért ,elindulok ezen az úton. worship
azzal sem lesz gondod mert csak 6db csavart kell kivenii és óvatosan kipattintani a középkonzolt!de nem felcserélhetőek a csatlakozók
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #47138 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:52:28 »

azzal sem lesz gondod mert csak 6db csavart kell kivenii és óvatosan kipattintani a középkonzolt!de nem felcserélhetőek a csatlakozók
Akkor valami ötlet hogy hol keressem a bajt?
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47139 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 13:15:52 »

Akkor valami ötlet hogy hol keressem a bajt?
ha kivolt szedve a műszerfal teljesen(egyébként miért lett kiszedve?),akkor lehet,hogy a zsalumotorokra került fel felcserélve a kábel.....(ha lehetséges....)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47140 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 13:23:29 »

ha kivolt szedve a műszerfal teljesen(egyébként miért lett kiszedve?),akkor lehet,hogy a zsalumotorokra került fel felcserélve a kábel.....(ha lehetséges....)

Ha jól van vezetve a kábelköteg, akkor nem lehet felcserélni a motorok csatiját, mert nem ér egyik a másikhoz......
A vezérlő is lehet bolond. Áramtalanítás....egy próbát megér.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47141 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 13:26:50 »

Ha jól van vezetve a kábelköteg, akkor nem lehet felcserélni a motorok csatiját, mert nem ér egyik a másikhoz......
A vezérlő is lehet bolond. Áramtalanítás....egy próbát megér.
igen erre gondoltam,amikor azt írtam:ha lehetséges.

ígen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #47142 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 14:19:29 »

Igen az van,de nem tudom hol kezdjem megbontani.
itt a cikk:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kozepkonzol_szetszedese_mk3.pdf
ez alapján már szét tudod szedni!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
polak.attila
Vendég
« Új hozzászólás #47143 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 15:44:45 »

Néhány napja jelentkezett, hogy lassú gurulásnál, tolatásnál a bal hátsó keréktől nyikorgó hangot hallok. Olyan a hang, mint ha valami gumi(alkatrész) nyikorogna. Mi lehet ez és mi okozza? Kb. 25-30 km/h felett pedig elhallgat.

Sziasztok. Mi lehet az oka annak, hogy az autó nem mindig indul egyből. Van hogy hosszasan kell indítóznom és akkor is kerregve indul el. Kb 5 indításból egy alkalommal így indul el.

Megoldódott az indítási problémád? Nálam is előfordul néha ez a nehézkes indulás. Hosszabban kell indítóznom nekem is. De általában csak meleg motornál.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.04 csütörtök, 15:55:14 írta polak.attila » Naplózva
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #47144 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 16:24:16 »

itt a cikk:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kozepkonzol_szetszedese_mk3.pdf
ez alapján már szét tudod szedni!
Köszi szépen,ez már nagy segitség lesz,de mire hazaérek már nem merek neki állni,csak megpróbálom a sarut lehúzom egy fél órára,talán javit valamit,ha nem akkor folyt.köv.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47145 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 16:45:01 »

Köszi szépen,ez már nagy segitség lesz,de mire hazaérek már nem merek neki állni,csak megpróbálom a sarut lehúzom egy fél órára,talán javit valamit,ha nem akkor folyt.köv.

Rádió kód legyen.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #47146 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 17:57:04 »

Néhány napja jelentkezett, hogy lassú gurulásnál, tolatásnál a bal hátsó keréktől nyikorgó hangot hallok. Olyan a hang, mint ha valami gumi(alkatrész) nyikorogna. Mi lehet ez és mi okozza? Kb. 25-30 km/h felett pedig elhallgat.


Lehet beállt a féknyerged (nem old ki teljesen a kéziféked), az nyikoroghat. Ha forró a felni, fékszag van, illetve benézel hátulról a féknyeregre és kiengedett kézifékkel a féknyergen lévő kis kar nincs koppon nyitva (tehát tudsz még nyitni rajta, az irányt ne kérdezd, most így nem tudom, de egyértelmű lesz, ha látod), akkor az lehet a hibaforrás, vagy a kézifékbovden.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47147 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 19:43:32 »

Lehet beállt a féknyerged (nem old ki teljesen a kéziféked), az nyikoroghat. Ha forró a felni, fékszag van, illetve benézel hátulról a féknyeregre és kiengedett kézifékkel a féknyergen lévő kis kar nincs koppon nyitva (tehát tudsz még nyitni rajta, az irányt ne kérdezd, most így nem tudom, de egyértelmű lesz, ha látod), akkor az lehet a hibaforrás, vagy a kézifékbovden.

Menetirány szerint előre húzod a kézifékbowdennel, szerintem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47148 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 19:52:27 »

Néhány napja jelentkezett, hogy lassú gurulásnál, tolatásnál a bal hátsó keréktől nyikorgó hangot hallok. Olyan a hang, mint ha valami gumi(alkatrész) nyikorogna. Mi lehet ez és mi okozza? Kb. 25-30 km/h felett pedig elhallgat.

Megoldódott az indítási problémád? Nálam is előfordul néha ez a nehézkes indulás. Hosszabban kell indítóznom nekem is. De általában csak meleg motornál.

A benzinesnél ez előforduló "hiba". Olvas el ezt. http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0 Itt sok mindenre kapsz választ.
Naplózva
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #47149 Dátum: 2013.07.05 péntek, 09:45:42 »

Rádió kód legyen.....
Már egy 2 DINes Alpine szól benne. nyes
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Oldalak: 1 ... 936 937 938 939 940 941 942 [943] 944 945 946 947 948 949 950 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.