Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 18:37:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21474534 alkalommal)
0 Felhasználó és 314 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #5300 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 13:17:00 »

Nem 5 lyuk van a befecskendezőn? Mintha úgy olvastam volna valahol...
 
A bedugult lyukakat nem lehet kitisztítani injektortisztítóval? Mintha te írtál volna arról a kiforgatós módszerről.
A várpalotai szakiról "zozi" írt aki tisztítófolyadékot rakott az ua. szűrő helyére.
Én meg azt írtam, hogy eccerűen egy szaki kiforgatta egyenként a csúcsokat. Azzal a kockázattal, hogy ha belevegősödik bármelyik, akkor szervíz, és pr. frissítés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5301 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 13:17:00 »

Lehet ebben is valami, de ez nem lenne magyarázat arra, hogy akár régi dízelek is hidegen kattognak mint a fene. Csupáncsak olyankor működik a dúsító, ami több üa.-ot enged a hengerbe. Az nem szükségszerűen rosszabban porlasztottat jelent. Csak egyszerűen többet.
Huh?
A TDCi hideg motornál, kisebb fordulatnál BEKAPCSOLJA AZ IZZÍTÓGYERTYÁT! hogy tökéletesebb legyen az égés. Azért nyom be hidegen többet, mert nem olyan tökéletes az égés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5302 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 13:17:00 »

Valamelyik este a belenéztem a Haynes manuálba, hogy ugyanmár mit is ír a porlasztócsúcsokról. Éppen félálomban voltam, de valami ilyasmire emlékszem: "jóllehet sokat bírnak", de javítás vagy "újrakondícionálás" valószínű 60E mérföld után...Azt is megemlítik, hogy porlasztócsúcs tisztító adalékkal is lehet próbálkozni. Sajnos nem írják, hogy milyennel is. Én kérdeztem Solymáron, hogy van-e valamilyen Ford ajánlás, ötlet az adalékra, de nem tudtak konkrétumot mondani.
Bocs, elírtam az előbb: a "javítás vagy újrakondícionálás" helyett "csere vagy újrakondícionálás"  szerepelt a manuálban.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5303 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 13:18:00 »

A várpalotai szakiról "zozi" írt aki tisztítófolyadékot rakott az ua. szűrő helyére.
Én meg azt írtam, hogy eccerűen egy szaki kiforgatta egyenként a csúcsokat. Azzal a kockázattal, hogy ha belevegősödik bármelyik, akkor szervíz, és pr. frissítés.
Nem kéne átcsattogni a dízel topicba...?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5304 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 13:19:00 »

Angel,
 
Most, hogy kezd leullni a tema ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5305 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 13:20:00 »

Angel,
 
Most, hogy kezd leullni a tema ?
Itt meg folytatni lehetne a tempomat vitát. Például téglát a gázpedálra...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5306 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 13:26:00 »

Lehet, hogy nem az első, hanem utolsó? Már nem emléxem. Épp itt van a kezemben amit kikaptak. Olyan apró lukak vannak rajt, hogy nem csodálkoznék ha ezek eltömődnének. A tűhegy ehez képest elefánt odu!!!
Elvigyem talira? Ha esetleg érdekel valakit, hogy hogy néz ki a nyavajás.
Ticu!
 
Fényképet,ide,róla?
Lehetne???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5307 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 13:29:00 »

Ticu! Inkább a dízel topcba rakd a képet, ne ide!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5308 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 14:25:00 »

Valszeg az az igazság, hogy nem lehet más verziót beletenni. És én kétlem hogy a fizikai befoglaló méretei miatt.
Inkább az, hogy ugye a computer csak valszeg az általa ismert számkódú (vagy eleje, vagy hátulja pár karakter stimmel) porlasztót tudja elhajtani. Ha nem lenne ez a számsor, akkor valszeg mindegy lenne. de van
Sztem.
Mi van akkor, ha a régi csúcs kódját ütöm be és már az új, jobb csúcsok vannak betéve???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5309 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 14:28:00 »

Ticu!
 
Fényképet,ide,róla?
Lehetne???
Heles,heles!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5310 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 15:48:00 »

Ha valaki jár közülünk mostanában Németországban, vagy valahol az ejropunoban, kérdezze már meg egy ford szervízben, hogy hogyé adnak egy porlasztócsúcsot.Hátha érdemes onnan szerezni.Ha az érdeklődő nem tudja, hogy németül hogy van a porlasztócsúcs, akkor kérdezze meg tagoltan és jó hangosan, hogy: POR-LASZ-TÓ-CSÚCS
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5311 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 16:01:00 »

Dzsolt,
 
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5312 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 16:17:00 »

Ha valaki jár közülünk mostanában Németországban, vagy valahol az ejropunoban, kérdezze már meg egy ford szervízben, hogy hogyé adnak egy porlasztócsúcsot.Hátha érdemes onnan szerezni.Ha az érdeklődő nem tudja, hogy németül hogy van a porlasztócsúcs, akkor kérdezze meg tagoltan és jó hangosan, hogy: POR-LASZ-TÓ-CSÚCS
A DÍZELELES TOPICBA AZ ILYENEKET!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5313 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 17:56:00 »

6db lyukacska van és irány dízel topic.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #5314 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 19:04:00 »

Hidegben nekem is kopog (mittomén, asszem kopogás), de csak indítás után közvetlenül alapjáraton 3-4 másodpercig, és ha terhelést kap (azaz, akkor ha sebességben gázt adok és gyorsítok).
A kopogó hang megszűnik, ha a fordulatszám 1700 fölé megy. 1900-ig szoktam hidegen pörgetni, így eleinte ad hangot.
Ez pár perc után eltűnik, de a nagy hidegek alatt volt olyan is, hogy 2 perces leállítás után is kopogott.
Ha bemelegedett, akkor egyáltalán nincs ilyen hangja.
 
Megjegyzem, hogy tényleg baromira hangos a tdci motor a benzinesekhez képest, de még a 2-es tádé is csöndesebb volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5315 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 19:09:00 »

A hangról jut eszembe, hogy régebben volt egy 97-es benyás mondink (3,5 évesen vettük), ghia volt.
 
Annak beindítás után és hidegen szinte alig volt hangja. 3-4 perc alatt felmelegedett alapjáraton is és akkor teljesen megszűnt minden motorhang. Ott áltam a kocsi mellett és nem hallottam a hangját. Meg kellett fogni a karosszériát ahhoz, hogy érezzem a rezgést.
 
Eleinte többször ráindítottam a járó motorra, mert belülről sem lehetett érezni semmit...
Aftomat volt, 2.0i, benz, 5 ajtós, ghia, és karmazsin-metál volt a színe, sajna el kellett adnunk....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5316 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 19:14:00 »

Erről meg az jut eszembe, hogy az autómatája is tök rendben volt, frankón ugrott a kocsi ha kellett, D-ben sem rázott, nem csörgött, nem zúgott.
Sport üzemmódban pedig nagyon brtuális gyorsulást tudott a kicsike, a kipörgésgátló szinte folyamatosan dolgozott...
 
Nem úgy, mint egy másik kocsimban, (off lancia beta- láttam vagy hármat összesen belőle az országban) az teljesen vacak volt. Néha fel sem lehetett menni vele egy közepes lejtőn, annyira csúszott a váltója.
 
Így nekem jó a véleményem az ótómatáról.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5317 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 19:15:00 »

Már a Mondeo automatájáról.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5318 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 19:16:00 »

És még egy, hogy öt legyen!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5319 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 21:15:00 »

hali!Holnap kész a hengerfejem 60.000ft volt a munkadíj a gépműhelyben!Az árban benne van a síkbakösz.,szelep köszörülés,szelepszimeringek,menetjavítás,és a két gyertya kiforgácsolása!Tanácsom ,ha valaki izzitogyertyát cserél feltétlen vegye le szivocsonkot!Van 1 kérdésem:a szelepfedelen van egy 3szögalaku valami ami kartergáz szűrőnek tűnik.Azt cserélni kell vagy tisztítani és ha igen milyen gyakran?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5320 Dátum: 2006.02.03 péntek, 15:33:00 »

Valaki ismeri a legzacskok lelki vilagat ? Csak ugy ki tud durrani, vagy kell neki fesz ? Pl. razkodasra mennyire erzekeny ? Bar a verdaban menet kozben is razkodik, szal asszem arra nem erzekeny. Holnap ki szeretnem venni a legzsakot, hogy beszereljem a tempo kapcsoloit, de nem szeretnem, ha Ldurranna. A kormany elolapjat ki kell vagnom, ahhoz, hogy bele tudjam rakni a kapcsolokat.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5321 Dátum: 2006.02.03 péntek, 15:41:00 »

Ha ovatos vagy, minden további nélkül kiszedhető. Nem olyan érzékenyek azok.
ovatos = óvatos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5322 Dátum: 2006.02.03 péntek, 15:41:00 »

Valaki ismeri a legzacskok lelki vilagat ? Csak ugy ki tud durrani, vagy kell neki fesz ? Pl. razkodasra mennyire erzekeny ? Bar a verdaban menet kozben is razkodik, szal asszem arra nem erzekeny. Holnap ki szeretnem venni a legzsakot, hogy beszereljem a tempo kapcsoloit, de nem szeretnem, ha Ldurranna. A kormany elolapjat ki kell vagnom, ahhoz, hogy bele tudjam rakni a kapcsolokat.
Ha ovatos vagy, minden további nélkül kiszedhető. Nem olyan érzékenyek azok.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5323 Dátum: 2006.02.03 péntek, 16:23:00 »

Valaki ismeri a legzacskok lelki vilagat ? Csak ugy ki tud durrani, vagy kell neki fesz ? Pl. razkodasra mennyire erzekeny ? Bar a verdaban menet kozben is razkodik, szal asszem arra nem erzekeny. Holnap ki szeretnem venni a legzsakot, hogy beszereljem a tempo kapcsoloit, de nem szeretnem, ha Ldurranna. A kormany elolapjat ki kell vagnom, ahhoz, hogy bele tudjam rakni a kapcsolokat.
Akkusarut vedd le, és kicsit hagyd pihenni, hogy minden fesz. eltávozzon a rendszerből.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #5324 Dátum: 2006.02.03 péntek, 16:58:00 »

 
MONDEO III 2.0 TDCI 200306 HO SEGITSETEK !
biztonsági öv figy. hangot hogy tudom kiprogramozni ?
hátsó futómü idegesitő zörgö hang rossz uton/50000 km/ ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5325 Dátum: 2006.02.03 péntek, 16:59:00 »

Valaki ismeri a legzacskok lelki vilagat ? Csak ugy ki tud durrani, vagy kell neki fesz ? Pl. razkodasra mennyire erzekeny ? Bar a verdaban menet kozben is razkodik, szal asszem arra nem erzekeny. Holnap ki szeretnem venni a legzsakot, hogy beszereljem a tempo kapcsoloit, de nem szeretnem, ha Ldurranna. A kormany elolapjat ki kell vagnom, ahhoz, hogy bele tudjam rakni a kapcsolokat.
Hajrá, hajrá! Ügyes legyél!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5326 Dátum: 2006.02.03 péntek, 17:39:00 »


MONDEO III 2.0 TDCI 200306 HO SEGITSETEK !
biztonsági öv figy. hangot hogy tudom kiprogramozni ?
hátsó futómü idegesitő zörgö hang rossz uton/50000 km/ ?
Azt itt a kezdőlapon is megtalálod hogy tudod a figyelmeztetést kivenni.
A hátsó futóműben pedig főként a "Z" kar gömbtámasza szokott kimenni, kb. 5-6ezer HUF, és magad is kicserélheted csillagkulcs és imbuszkulcs kell hozzá, meg persze kerék le.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5327 Dátum: 2006.02.03 péntek, 17:41:00 »

Nézd meg előbb, legyen aki megrángatja oldalirányba az autótm te pedig megmarkolod egyenként a gömbcsuklókat.
Vehetsz a cromaxnál, és valszeg a nagyautónál is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5328 Dátum: 2006.02.03 péntek, 18:38:00 »

Akkusarut vedd le, és kicsit hagyd pihenni, hogy minden fesz. eltávozzon a rendszerből.
Célszerű nem csak akku sarut levenni, hanem lámpát is felkapcsolni, hogy tényleg lemerüljön minden töltéstároló elem (pl hifi kondija, stb...).
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5329 Dátum: 2006.02.03 péntek, 22:08:00 »


MONDEO III 2.0 TDCI 200306 HO SEGITSETEK !
biztonsági öv figy. hangot hogy tudom kiprogramozni ?
hátsó futómü idegesitő zörgö hang rossz uton/50000 km/ ?
jozef,
 
még nincs kint a programozások közt az oldalon, de így kell:
 
"Biztonságiőv figyelmeztető hang kikapcsolása:az ajtókat becsukni,fényszóró lekapcsol,váltó üresbe,  
gyujtásra kapcsolni,megvárni mig elalszanak a lámpák,3szor bekapcsolni az övet és ki.utána tompitott fényszoró felkapcsol majd le majd ujbol az ővet 3-szor ki-be kapcsolni majd mégegyszer az övet be és kikapcsolni aztán a gyujtást levenni és kész! Visszakapcsolni nem probáltam!!!!
Akkor a biztonsági öv figyelmezetető kikapcsolásáról: ez a 3-szor ki-be stb. módszer csak kb. a 2002/06 után gyártotott Mondeo-knál müködik. Az ez előttieknél csak WDS segítségével lehet a figyelmeztetőt ki/be kapcsolni. De a 2001/10 előttiekben elve nincs benne a figyelmeztető."
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5330 Dátum: 2006.02.03 péntek, 22:09:00 »

Célszerű nem csak akku sarut levenni, hanem lámpát is felkapcsolni, hogy tényleg lemerüljön minden töltéstároló elem (pl hifi kondija, stb...).
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5331 Dátum: 2006.02.04 szombat, 11:45:00 »

haj
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06210.JPG
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5332 Dátum: 2006.02.04 szombat, 11:51:00 »

És a többi? Bowden meg ilyenek?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5333 Dátum: 2006.02.04 szombat, 11:52:00 »

Aztat mondjad, hogy frankó-e!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5334 Dátum: 2006.02.04 szombat, 12:07:00 »

Kell vennem bowdent, mert ami az actuatoron van, az rovid, es kell meg az actuator tarto konzolja. Ezek nelkul nemtom kiprobalni. A fekpedal kapcsolot majd kesobb...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5335 Dátum: 2006.02.04 szombat, 12:08:00 »

ha valahogy ideiglenesen tudnam rogziteni az actuatort, akkor mar azt ki tudnam probalni, hogy a fedelzeti szerint bekapcsol-e a cucc.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5336 Dátum: 2006.02.04 szombat, 14:09:00 »

Kell vennem bowdent, mert ami az actuatoron van, az rovid, es kell meg az actuator tarto konzolja. Ezek nelkul nemtom kiprobalni. A fekpedal kapcsolot majd kesobb...
Honnan szerezted a kormányt? És mennyiért?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5337 Dátum: 2006.02.04 szombat, 14:10:00 »

kösz az infot SCRATCH sikerült kivenni a ding-dinget most már nyugi lesz az autóban.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5338 Dátum: 2006.02.04 szombat, 14:30:00 »

agostonb,
 
Bontobol, 10k-ert.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5339 Dátum: 2006.02.04 szombat, 14:33:00 »

nuh, sajna nem tudom kiproszalni a cuccost, mert sehogy sem tom rogziteni az tempo motort 8( ugyan rakotottem a verdara, de ugy mig nem erem L a 40km/h sebesseget, addig se kep se hang. Nyitott motorhaztetovel meg nem kene kocsikazni ugye
Annyi mar biztos, hogy meres alapjan, ha megnyomom az ON kapcsolot, akkor a tempomat csatijan megjelenik +12v, ami azert is jau, mert igykell lennie, meg ugye ezexerint 100%, hogy be van drotozva a kormany Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5340 Dátum: 2006.02.04 szombat, 14:40:00 »

Ha valaki raeros idejeben tudna par fotot csinalni a tempomatos verdajarol azt nagyon megkoszonnem!
Tehat annyit kene csinalni, hogy a vezeto oldalon, a ball oldali rekeszt ki kene venni es haott bekukucskal a pedalok fele, akkor lathatova valik a kuplung/fek pedal kapcsoloi. Nah, aztat kene nekem lefotografalni. Merthogy nalam asszem 5 polusu csati megy a kuplunghoz, de csak 2 madzag jon ki belole. Hogy miert az kizart dolog, mert nemtudom, de talan egy fenykep kideritheti ennek okat Cool
Mivel fek kapcsolo meg nincs, igy a kuplung kapcsolot probaltam merni tempo csatinal, de valamiert nem sikerult 8( Lehet ecceruen nincs bekotve a csati..
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5341 Dátum: 2006.02.04 szombat, 15:54:00 »

Tudja valaki mijaza clockspring ??
http://amigos.amiga.hu/zacci/clock.jpg
Valami spiral rugo bigyo, de hogy mijaz es hol van, az kizart dolog, mert nemtudom 8(
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5342 Dátum: 2006.02.04 szombat, 16:13:00 »

Tudja valaki mijaza clockspring ??
http://amigos.amiga.hu/zacci/clock.jpg
Valami spiral rugo bigyo, de hogy mijaz es hol van, az kizart dolog, mert nemtudom 8(
Zacci
Óra rugó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5343 Dátum: 2006.02.04 szombat, 16:25:00 »

Ez vezeti át a tempomat kapcsolók (és a légzsák) jeleit a kormány forgatása közben. Egy hajlékony nyomtatott áramköri csík.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5344 Dátum: 2006.02.04 szombat, 16:26:00 »

Tudja valaki mijaza clockspring ??
http://amigos.amiga.hu/zacci/clock.jpg
Valami spiral rugo bigyo, de hogy mijaz es hol van, az kizart dolog, mert nemtudom 8(
Zacci
Nem láttam még ilyet,de ha az a sok kapcsoló a kormányvezérlés,akkor az a 3 clockspring esetleg az a rugós szerkezet, amin át megy a fesz. a kapcsolók és a vezérlés stb között. Akkor ,amikor tekered a kormányt nem a drótok tekerednek,hanem rugalmas összeköttetést biztosít a kormány és a m.fal között.
Szerintem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5345 Dátum: 2006.02.04 szombat, 16:44:00 »

Tudja valaki mijaza clockspring ??
http://amigos.amiga.hu/zacci/clock.jpg
Valami spiral rugo bigyo, de hogy mijaz es hol van, az kizart dolog, mert nemtudom 8(

Ezen a képen amit az ecsettel pucolgatok a sok felirattal az órarugó - kormányátvezetőnek írtam - a tempomattal kapcsolatban.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5346 Dátum: 2006.02.04 szombat, 17:50:00 »

thx !
 
Akkor ha az ON gomb megnyomasara a tempo csatin jelentkezik 12v, akkor az azt jelent, hogy a tempohoz szukseges spiral cucc benne van. Szerintem.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5347 Dátum: 2006.02.04 szombat, 17:54:00 »

faxa, minden kabel bent van, kiveve a pedal kapcsoloknal 8( Eddig ugy vot, hogy csak egy +fek pedalkapcsolot kell bekotni, de most kideritettem, hogy a kuplung pedal kapcsolo 5 erintkezos, amibol 2 madzag megy a nemtomhova (ez lenyegtelen) es 2 madzag menne a tempo fele,ami szinten hianyzik. Asszem be kell szereznem egy komplett pedal kapcsolo(k) madzagot, mert a kuplung kapcsolobol 4 helyett csak 2 madzag jon kifele. Ezert nem birtam merni a kuplung es tempo kozt feszultseget. Eza Ford TIS CD meg ossze vissza jeloli a csatlakozokat Fel ora volt mire megtalaltam...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5348 Dátum: 2006.02.04 szombat, 18:43:00 »

faxa, minden kabel bent van, kiveve a pedal kapcsoloknal 8( Eddig ugy vot, hogy csak egy +fek pedalkapcsolot kell bekotni, de most kideritettem, hogy a kuplung pedal kapcsolo 5 erintkezos, amibol 2 madzag megy a nemtomhova (ez lenyegtelen) es 2 madzag menne a tempo fele,ami szinten hianyzik. Asszem be kell szereznem egy komplett pedal kapcsolo(k) madzagot, mert a kuplung kapcsolobol 4 helyett csak 2 madzag jon kifele. Ezert nem birtam merni a kuplung es tempo kozt feszultseget. Eza Ford TIS CD meg ossze vissza jeloli a csatlakozokat Fel ora volt mire megtalaltam...
Úgy izgulok... Juhejj!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5349 Dátum: 2006.02.04 szombat, 18:48:00 »

faxa, minden kabel bent van, kiveve a pedal kapcsoloknal 8( Eddig ugy vot, hogy csak egy +fek pedalkapcsolot kell bekotni, de most kideritettem, hogy a kuplung pedal kapcsolo 5 erintkezos, amibol 2 madzag megy a nemtomhova (ez lenyegtelen) es 2 madzag menne a tempo fele,ami szinten hianyzik. Asszem be kell szereznem egy komplett pedal kapcsolo(k) madzagot, mert a kuplung kapcsolobol 4 helyett csak 2 madzag jon kifele. Ezert nem birtam merni a kuplung es tempo kozt feszultseget. Eza Ford TIS CD meg ossze vissza jeloli a csatlakozokat Fel ora volt mire megtalaltam...
Szia Zacci!
Drukkolok Neked, ha sikerül...Sok Mondeo-s nak mutatsz eddig járatlan utat, sok sikert!!!
Szép estét,üdv.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.326 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.