Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 18:29:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
100
101
102
103
104
105
106
[
107
]
108
109
110
111
112
113
114
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 21474087 alkalommal)
panses
és 182 vendég van a témában
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5300 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 13:17:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.02.02 csütörtök, 12:04:00
Nem 5 lyuk van a befecskendezőn? Mintha úgy olvastam volna valahol...
A bedugult lyukakat nem lehet kitisztítani injektortisztítóval? Mintha te írtál volna arról a kiforgatós módszerről.
A várpalotai szakiról "zozi" írt aki tisztítófolyadékot rakott az ua. szűrő helyére.
Én meg azt írtam, hogy eccerűen egy szaki kiforgatta egyenként a csúcsokat. Azzal a kockázattal, hogy ha belevegősödik bármelyik, akkor szervíz, és pr. frissítés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5301 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 13:17:00 »
Idézetet írta: agostonb_old - 2006.02.02 csütörtök, 13:05:00
Lehet ebben is valami, de ez nem lenne magyarázat arra, hogy akár régi dízelek is hidegen kattognak mint a fene. Csupáncsak olyankor működik a dúsító, ami több üa.-ot enged a hengerbe. Az nem szükségszerűen rosszabban porlasztottat jelent. Csak egyszerűen többet.
A TDCi hideg motornál, kisebb fordulatnál BEKAPCSOLJA AZ IZZÍTÓGYERTYÁT! hogy tökéletesebb legyen az égés. Azért nyom be hidegen többet, mert nem olyan tökéletes az égés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5302 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 13:17:00 »
Idézetet írta: Andras_old - 2006.02.02 csütörtök, 12:46:00
Valamelyik este a belenéztem a Haynes manuálba, hogy ugyanmár mit is ír a porlasztócsúcsokról. Éppen félálomban voltam, de valami ilyasmire emlékszem: "jóllehet sokat bírnak", de javítás vagy "újrakondícionálás" valószínű 60E mérföld után...Azt is megemlítik, hogy porlasztócsúcs tisztító adalékkal is lehet próbálkozni. Sajnos nem írják, hogy milyennel is. Én kérdeztem Solymáron, hogy van-e valamilyen Ford ajánlás, ötlet az adalékra, de nem tudtak konkrétumot mondani.
Bocs, elírtam az előbb: a "javítás vagy újrakondícionálás" helyett "csere vagy újrakondícionálás" szerepelt a manuálban.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5303 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 13:18:00 »
Idézetet írta: agostonb_old - 2006.02.02 csütörtök, 13:17:00
A várpalotai szakiról "zozi" írt aki tisztítófolyadékot rakott az ua. szűrő helyére.
Én meg azt írtam, hogy eccerűen egy szaki kiforgatta egyenként a csúcsokat. Azzal a kockázattal, hogy ha belevegősödik bármelyik, akkor szervíz, és pr. frissítés.
Nem kéne átcsattogni a dízel topicba...?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5304 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 13:19:00 »
Angel,
Most, hogy kezd leullni a tema ?
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5305 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 13:20:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.02 csütörtök, 13:19:00
Angel,
Most, hogy kezd leullni a tema ?
Itt meg folytatni lehetne a tempomat vitát. Például téglát a gázpedálra...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5306 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 13:26:00 »
Idézetet írta: ticu_old - 2006.02.02 csütörtök, 10:02:00
Lehet, hogy nem az első, hanem utolsó? Már nem emléxem. Épp itt van a kezemben amit kikaptak. Olyan apró lukak vannak rajt, hogy nem csodálkoznék ha ezek eltömődnének. A tűhegy ehez képest elefánt odu!!!
Elvigyem talira? Ha esetleg érdekel valakit, hogy hogy néz ki a nyavajás.
Ticu!
Fényképet,ide,róla?
Lehetne???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5307 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 13:29:00 »
Ticu! Inkább a dízel topcba rakd a képet, ne ide!!!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5308 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 14:25:00 »
Idézetet írta: agostonb_old - 2006.02.02 csütörtök, 10:54:00
Valszeg az az igazság, hogy nem lehet más verziót beletenni. És én kétlem hogy a fizikai befoglaló méretei miatt.
Inkább az, hogy ugye a computer csak valszeg az általa ismert számkódú (vagy eleje, vagy hátulja pár karakter stimmel) porlasztót tudja elhajtani. Ha nem lenne ez a számsor, akkor valszeg mindegy lenne. de van
Sztem.
Mi van akkor, ha a régi csúcs kódját ütöm be és már az új, jobb csúcsok vannak betéve???
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5309 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 14:28:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2006.02.02 csütörtök, 13:26:00
Ticu!
Fényképet,ide,róla?
Lehetne???
Heles,heles!
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5310 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 15:48:00 »
Ha valaki jár közülünk mostanában Németországban, vagy valahol az ejropunoban, kérdezze már meg egy ford szervízben, hogy hogyé adnak egy porlasztócsúcsot.Hátha érdemes onnan szerezni.Ha az érdeklődő nem tudja, hogy németül hogy van a porlasztócsúcs, akkor kérdezze meg tagoltan és jó hangosan, hogy: POR-LASZ-TÓ-CSÚCS
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5311 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 16:01:00 »
Dzsolt,
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5312 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 16:17:00 »
Idézetet írta: Dzsolt_old - 2006.02.02 csütörtök, 15:48:00
Ha valaki jár közülünk mostanában Németországban, vagy valahol az ejropunoban, kérdezze már meg egy ford szervízben, hogy hogyé adnak egy porlasztócsúcsot.Hátha érdemes onnan szerezni.Ha az érdeklődő nem tudja, hogy németül hogy van a porlasztócsúcs, akkor kérdezze meg tagoltan és jó hangosan, hogy: POR-LASZ-TÓ-CSÚCS
A DÍZELELES TOPICBA AZ ILYENEKET!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5313 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 17:56:00 »
6db lyukacska van és irány dízel topic.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5314 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 19:04:00 »
Hidegben nekem is kopog (mittomén, asszem kopogás), de csak indítás után közvetlenül alapjáraton 3-4 másodpercig, és ha terhelést kap (azaz, akkor ha sebességben gázt adok és gyorsítok).
A kopogó hang megszűnik, ha a fordulatszám 1700 fölé megy. 1900-ig szoktam hidegen pörgetni, így eleinte ad hangot.
Ez pár perc után eltűnik, de a nagy hidegek alatt volt olyan is, hogy 2 perces leállítás után is kopogott.
Ha bemelegedett, akkor egyáltalán nincs ilyen hangja.
Megjegyzem, hogy tényleg baromira hangos a tdci motor a benzinesekhez képest, de még a 2-es tádé is csöndesebb volt.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5315 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 19:09:00 »
A hangról jut eszembe, hogy régebben volt egy 97-es benyás mondink (3,5 évesen vettük), ghia volt.
Annak beindítás után és hidegen szinte alig volt hangja. 3-4 perc alatt felmelegedett alapjáraton is és akkor teljesen megszűnt minden motorhang. Ott áltam a kocsi mellett és nem hallottam a hangját. Meg kellett fogni a karosszériát ahhoz, hogy érezzem a rezgést.
Eleinte többször ráindítottam a járó motorra, mert belülről sem lehetett érezni semmit...
Aftomat volt, 2.0i, benz, 5 ajtós, ghia, és karmazsin-metál volt a színe, sajna el kellett adnunk....
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5316 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 19:14:00 »
Erről meg az jut eszembe, hogy az autómatája is tök rendben volt, frankón ugrott a kocsi ha kellett, D-ben sem rázott, nem csörgött, nem zúgott.
Sport üzemmódban pedig nagyon brtuális gyorsulást tudott a kicsike, a kipörgésgátló szinte folyamatosan dolgozott...
Nem úgy, mint egy másik kocsimban, (off lancia beta- láttam vagy hármat összesen belőle az országban) az teljesen vacak volt. Néha fel sem lehetett menni vele egy közepes lejtőn, annyira csúszott a váltója.
Így nekem jó a véleményem az ótómatáról.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5317 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 19:15:00 »
Már a Mondeo automatájáról.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5318 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 19:16:00 »
És még egy, hogy öt legyen!
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5319 Dátum:
2006.02.02 csütörtök, 21:15:00 »
hali!Holnap kész a hengerfejem 60.000ft volt a munkadíj a gépműhelyben!Az árban benne van a síkbakösz.,szelep köszörülés,szelepszimeringek,menetjavítás,és a két gyertya kiforgácsolása!Tanácsom ,ha valaki izzitogyertyát cserél feltétlen vegye le szivocsonkot!Van 1 kérdésem:a szelepfedelen van egy 3szögalaku valami ami kartergáz szűrőnek tűnik.Azt cserélni kell vagy tisztítani és ha igen milyen gyakran?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5320 Dátum:
2006.02.03 péntek, 15:33:00 »
Valaki ismeri a legzacskok lelki vilagat ? Csak ugy ki tud durrani, vagy kell neki fesz ? Pl. razkodasra mennyire erzekeny ? Bar a verdaban menet kozben is razkodik, szal asszem arra nem erzekeny. Holnap ki szeretnem venni a legzsakot, hogy beszereljem a tempo kapcsoloit, de nem szeretnem, ha Ldurranna. A kormany elolapjat ki kell vagnom, ahhoz, hogy bele tudjam rakni a kapcsolokat.
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5321 Dátum:
2006.02.03 péntek, 15:41:00 »
Idézetet írta: ms02 - 2006.02.03 péntek, 15:41:00
Ha ovatos vagy, minden további nélkül kiszedhető. Nem olyan érzékenyek azok.
ovatos = óvatos
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5322 Dátum:
2006.02.03 péntek, 15:41:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.03 péntek, 15:33:00
Valaki ismeri a legzacskok lelki vilagat ? Csak ugy ki tud durrani, vagy kell neki fesz ? Pl. razkodasra mennyire erzekeny ? Bar a verdaban menet kozben is razkodik, szal asszem arra nem erzekeny. Holnap ki szeretnem venni a legzsakot, hogy beszereljem a tempo kapcsoloit, de nem szeretnem, ha Ldurranna. A kormany elolapjat ki kell vagnom, ahhoz, hogy bele tudjam rakni a kapcsolokat.
Ha ovatos vagy, minden további nélkül kiszedhető. Nem olyan érzékenyek azok.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5323 Dátum:
2006.02.03 péntek, 16:23:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.03 péntek, 15:33:00
Valaki ismeri a legzacskok lelki vilagat ? Csak ugy ki tud durrani, vagy kell neki fesz ? Pl. razkodasra mennyire erzekeny ? Bar a verdaban menet kozben is razkodik, szal asszem arra nem erzekeny. Holnap ki szeretnem venni a legzsakot, hogy beszereljem a tempo kapcsoloit, de nem szeretnem, ha Ldurranna. A kormany elolapjat ki kell vagnom, ahhoz, hogy bele tudjam rakni a kapcsolokat.
Akkusarut vedd le, és kicsit hagyd pihenni, hogy minden fesz. eltávozzon a rendszerből.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5324 Dátum:
2006.02.03 péntek, 16:58:00 »
MONDEO III 2.0 TDCI 200306 HO SEGITSETEK !
biztonsági öv figy. hangot hogy tudom kiprogramozni ?
hátsó futómü idegesitő zörgö hang rossz uton/50000 km/ ?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5325 Dátum:
2006.02.03 péntek, 16:59:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.03 péntek, 15:33:00
Valaki ismeri a legzacskok lelki vilagat ? Csak ugy ki tud durrani, vagy kell neki fesz ? Pl. razkodasra mennyire erzekeny ? Bar a verdaban menet kozben is razkodik, szal asszem arra nem erzekeny. Holnap ki szeretnem venni a legzsakot, hogy beszereljem a tempo kapcsoloit, de nem szeretnem, ha Ldurranna. A kormany elolapjat ki kell vagnom, ahhoz, hogy bele tudjam rakni a kapcsolokat.
Hajrá, hajrá! Ügyes legyél!
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5326 Dátum:
2006.02.03 péntek, 17:39:00 »
Idézetet írta: jozef_old - 2006.02.03 péntek, 16:58:00
MONDEO III 2.0 TDCI 200306 HO SEGITSETEK !
biztonsági öv figy. hangot hogy tudom kiprogramozni ?
hátsó futómü idegesitő zörgö hang rossz uton/50000 km/ ?
Azt itt a kezdőlapon is megtalálod hogy tudod a figyelmeztetést kivenni.
A hátsó futóműben pedig főként a "Z" kar gömbtámasza szokott kimenni, kb. 5-6ezer HUF, és magad is kicserélheted csillagkulcs és imbuszkulcs kell hozzá, meg persze kerék le.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5327 Dátum:
2006.02.03 péntek, 17:41:00 »
Nézd meg előbb, legyen aki megrángatja oldalirányba az autótm te pedig megmarkolod egyenként a gömbcsuklókat.
Vehetsz a cromaxnál, és valszeg a nagyautónál is
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5328 Dátum:
2006.02.03 péntek, 18:38:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2006.02.03 péntek, 16:23:00
Akkusarut vedd le, és kicsit hagyd pihenni, hogy minden fesz. eltávozzon a rendszerből.
Célszerű nem csak akku sarut levenni, hanem lámpát is felkapcsolni, hogy tényleg lemerüljön minden töltéstároló elem (pl hifi kondija, stb...).
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5329 Dátum:
2006.02.03 péntek, 22:08:00 »
Idézetet írta: jozef_old - 2006.02.03 péntek, 16:58:00
MONDEO III 2.0 TDCI 200306 HO SEGITSETEK !
biztonsági öv figy. hangot hogy tudom kiprogramozni ?
hátsó futómü idegesitő zörgö hang rossz uton/50000 km/ ?
jozef,
még nincs kint a programozások közt az oldalon, de így kell:
"Biztonságiőv figyelmeztető hang kikapcsolása:az ajtókat becsukni,fényszóró lekapcsol,váltó üresbe,
gyujtásra kapcsolni,megvárni mig elalszanak a lámpák,3szor bekapcsolni az övet és ki.utána tompitott fényszoró felkapcsol majd le majd ujbol az ővet 3-szor ki-be kapcsolni majd mégegyszer az övet be és kikapcsolni aztán a gyujtást levenni és kész! Visszakapcsolni nem probáltam!!!!
Akkor a biztonsági öv figyelmezetető kikapcsolásáról: ez a 3-szor ki-be stb. módszer csak kb. a 2002/06 után gyártotott Mondeo-knál müködik. Az ez előttieknél csak WDS segítségével lehet a figyelmeztetőt ki/be kapcsolni. De a 2001/10 előttiekben elve nincs benne a figyelmeztető."
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5330 Dátum:
2006.02.03 péntek, 22:09:00 »
Idézetet írta: citromheja_old - 2006.02.03 péntek, 18:38:00
Célszerű nem csak akku sarut levenni, hanem lámpát is felkapcsolni, hogy tényleg lemerüljön minden töltéstároló elem (pl hifi kondija, stb...).
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5331 Dátum:
2006.02.04 szombat, 11:45:00 »
haj
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06210.JPG
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5332 Dátum:
2006.02.04 szombat, 11:51:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.04 szombat, 11:45:00
haj
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06210.JPG
És a többi? Bowden meg ilyenek?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5333 Dátum:
2006.02.04 szombat, 11:52:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.04 szombat, 11:45:00
haj
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06210.JPG
Aztat mondjad, hogy frankó-e!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5334 Dátum:
2006.02.04 szombat, 12:07:00 »
Kell vennem bowdent, mert ami az actuatoron van, az rovid, es kell meg az actuator tarto konzolja. Ezek nelkul nemtom kiprobalni. A fekpedal kapcsolot majd kesobb...
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5335 Dátum:
2006.02.04 szombat, 12:08:00 »
ha valahogy ideiglenesen tudnam rogziteni az actuatort, akkor mar azt ki tudnam probalni, hogy a fedelzeti szerint bekapcsol-e a cucc.
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5336 Dátum:
2006.02.04 szombat, 14:09:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.04 szombat, 12:07:00
Kell vennem bowdent, mert ami az actuatoron van, az rovid, es kell meg az actuator tarto konzolja. Ezek nelkul nemtom kiprobalni. A fekpedal kapcsolot majd kesobb...
Honnan szerezted a kormányt? És mennyiért?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5337 Dátum:
2006.02.04 szombat, 14:10:00 »
kösz az infot SCRATCH sikerült kivenni a ding-dinget most már nyugi lesz az autóban.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5338 Dátum:
2006.02.04 szombat, 14:30:00 »
agostonb,
Bontobol, 10k-ert.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5339 Dátum:
2006.02.04 szombat, 14:33:00 »
nuh, sajna nem tudom kiproszalni a cuccost, mert sehogy sem tom rogziteni az tempo motort 8( ugyan rakotottem a verdara, de ugy mig nem erem L a 40km/h sebesseget, addig se kep se hang. Nyitott motorhaztetovel meg nem kene kocsikazni ugye
Annyi mar biztos, hogy meres alapjan, ha megnyomom az ON kapcsolot, akkor a tempomat csatijan megjelenik +12v, ami azert is jau, mert igykell lennie, meg ugye ezexerint 100%, hogy be van drotozva a kormany
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5340 Dátum:
2006.02.04 szombat, 14:40:00 »
Ha valaki raeros idejeben tudna par fotot csinalni a tempomatos verdajarol azt nagyon megkoszonnem!
Tehat annyit kene csinalni, hogy a vezeto oldalon, a ball oldali rekeszt ki kene venni es haott bekukucskal a pedalok fele, akkor lathatova valik a kuplung/fek pedal kapcsoloi. Nah, aztat kene nekem lefotografalni. Merthogy nalam asszem 5 polusu csati megy a kuplunghoz, de csak 2 madzag jon ki belole. Hogy miert az kizart dolog, mert nemtudom, de talan egy fenykep kideritheti ennek okat
Mivel fek kapcsolo meg nincs, igy a kuplung kapcsolot probaltam merni tempo csatinal, de valamiert nem sikerult 8( Lehet ecceruen nincs bekotve a csati..
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5341 Dátum:
2006.02.04 szombat, 15:54:00 »
Tudja valaki mijaza clockspring ??
http://amigos.amiga.hu/zacci/clock.jpg
Valami spiral rugo bigyo, de hogy mijaz es hol van, az kizart dolog, mert nemtudom 8(
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5342 Dátum:
2006.02.04 szombat, 16:13:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.04 szombat, 15:54:00
Tudja valaki mijaza clockspring ??
http://amigos.amiga.hu/zacci/clock.jpg
Valami spiral rugo bigyo, de hogy mijaz es hol van, az kizart dolog, mert nemtudom 8(
Zacci
Óra rugó?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5343 Dátum:
2006.02.04 szombat, 16:25:00 »
Ez vezeti át a tempomat kapcsolók (és a légzsák) jeleit a kormány forgatása közben. Egy hajlékony nyomtatott áramköri csík.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5344 Dátum:
2006.02.04 szombat, 16:26:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.04 szombat, 15:54:00
Tudja valaki mijaza clockspring ??
http://amigos.amiga.hu/zacci/clock.jpg
Valami spiral rugo bigyo, de hogy mijaz es hol van, az kizart dolog, mert nemtudom 8(
Zacci
Nem láttam még ilyet,de ha az a sok kapcsoló a kormányvezérlés,akkor az a 3 clockspring esetleg az a rugós szerkezet, amin át megy a fesz. a kapcsolók és a vezérlés stb között. Akkor ,amikor tekered a kormányt nem a drótok tekerednek,hanem rugalmas összeköttetést biztosít a kormány és a m.fal között.
Szerintem.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5345 Dátum:
2006.02.04 szombat, 16:44:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.04 szombat, 15:54:00
Tudja valaki mijaza clockspring ??
http://amigos.amiga.hu/zacci/clock.jpg
Valami spiral rugo bigyo, de hogy mijaz es hol van, az kizart dolog, mert nemtudom 8(
Ezen a képen amit az ecsettel pucolgatok a sok felirattal az órarugó - kormányátvezetőnek írtam - a tempomattal kapcsolatban.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5346 Dátum:
2006.02.04 szombat, 17:50:00 »
thx !
Akkor ha az ON gomb megnyomasara a tempo csatin jelentkezik 12v, akkor az azt jelent, hogy a tempohoz szukseges spiral cucc benne van. Szerintem.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5347 Dátum:
2006.02.04 szombat, 17:54:00 »
faxa, minden kabel bent van, kiveve a pedal kapcsoloknal 8( Eddig ugy vot, hogy csak egy +fek pedalkapcsolot kell bekotni, de most kideritettem, hogy a kuplung pedal kapcsolo 5 erintkezos, amibol 2 madzag megy a nemtomhova (ez lenyegtelen) es 2 madzag menne a tempo fele,ami szinten hianyzik. Asszem be kell szereznem egy komplett pedal kapcsolo(k) madzagot, mert a kuplung kapcsolobol 4 helyett csak 2 madzag jon kifele. Ezert nem birtam merni a kuplung es tempo kozt feszultseget. Eza Ford TIS CD meg ossze vissza jeloli a csatlakozokat
Fel ora volt mire megtalaltam...
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5348 Dátum:
2006.02.04 szombat, 18:43:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.04 szombat, 17:54:00
faxa, minden kabel bent van, kiveve a pedal kapcsoloknal 8( Eddig ugy vot, hogy csak egy +fek pedalkapcsolot kell bekotni, de most kideritettem, hogy a kuplung pedal kapcsolo 5 erintkezos, amibol 2 madzag megy a nemtomhova (ez lenyegtelen) es 2 madzag menne a tempo fele,ami szinten hianyzik. Asszem be kell szereznem egy komplett pedal kapcsolo(k) madzagot, mert a kuplung kapcsolobol 4 helyett csak 2 madzag jon kifele. Ezert nem birtam merni a kuplung es tempo kozt feszultseget. Eza Ford TIS CD meg ossze vissza jeloli a csatlakozokat
Fel ora volt mire megtalaltam...
Úgy izgulok... Juhejj!
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #5349 Dátum:
2006.02.04 szombat, 18:48:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.02.04 szombat, 17:54:00
faxa, minden kabel bent van, kiveve a pedal kapcsoloknal 8( Eddig ugy vot, hogy csak egy +fek pedalkapcsolot kell bekotni, de most kideritettem, hogy a kuplung pedal kapcsolo 5 erintkezos, amibol 2 madzag megy a nemtomhova (ez lenyegtelen) es 2 madzag menne a tempo fele,ami szinten hianyzik. Asszem be kell szereznem egy komplett pedal kapcsolo(k) madzagot, mert a kuplung kapcsolobol 4 helyett csak 2 madzag jon kifele. Ezert nem birtam merni a kuplung es tempo kozt feszultseget. Eza Ford TIS CD meg ossze vissza jeloli a csatlakozokat
Fel ora volt mire megtalaltam...
Szia Zacci!
Drukkolok Neked, ha sikerül...Sok Mondeo-s nak mutatsz eddig járatlan utat, sok sikert!!!
Szép estét,üdv.
Naplózva
Oldalak:
1
...
100
101
102
103
104
105
106
[
107
]
108
109
110
111
112
113
114
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ