Bounty
|
|
« Új hozzászólás #56100 Dátum: 2014.07.01 kedd, 20:52:02 » |
|
Leginkább a féknyerget kéne cserélni fl utánira mind a kettőt cserélni kell?meg betétet?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 benzin 2002
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56101 Dátum: 2014.07.01 kedd, 21:04:13 » |
|
mind a kettőt cserélni kell?meg betétet?
A betétet nem, az állítólag egyforma. Nézd még meg ezt: http://mondeo.hu/index.php?topic=17223.0
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagyzotya
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56102 Dátum: 2014.07.01 kedd, 21:08:55 » |
|
Ez most komoly kérdés? A csere menete le van írva. Ha lenne egyszerűbb, akkor az lenne leírva, mint a csere menete.
Ezek szerintem profin forditottam?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bounty
|
|
« Új hozzászólás #56103 Dátum: 2014.07.01 kedd, 21:10:11 » |
|
mind a két féknyeregre gondoltam (jobbos+balos+betét) a tárcsán nem találtunk sérülést és a vastagsága is még megfelelő az szerint aki mérte
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 benzin 2002
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56104 Dátum: 2014.07.01 kedd, 21:10:19 » |
|
Ezek szerintem profin forditottam?
Érthetően....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #56105 Dátum: 2014.07.01 kedd, 21:31:20 » |
|
mind a két féknyeregre gondoltam (jobbos+balos+betét) a tárcsán nem találtunk sérülést és a vastagsága is még megfelelő az szerint aki mérte
Csere FL utánira vagy felújitás László cikke alapján. Ha cseréled, akkor a betéteket is cserélni kell.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
nagyzotya
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56106 Dátum: 2014.07.01 kedd, 23:47:31 » |
|
Érthetően.... És az a lényeg. Ha a kivitelezés is ilyen egyszerűen és gyorsan menne...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atis0313
|
|
« Új hozzászólás #56107 Dátum: 2014.07.02 szerda, 09:08:26 » |
|
Tudtok nekem valakit ajánlani Debrecenben, vagy környékén, aki megcsinálná a generátor szabadonfutósítását?
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56108 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:11:15 » |
|
Igen, olvastam és értelmeztem is. Találtál (valaki talált) egy kulcsot. Erre írtam, hogy ha mást nem, itt el tudod (tudja) adni (ezt persze viccnek szántam, de mindegy). Mit nem értesz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56109 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:17:55 » |
|
Tudtok nekem valakit ajánlani Debrecenben, vagy környékén, aki megcsinálná a generátor szabadonfutósítását?
Ez alapján te is meg tudod csinálni és nem kerül pénzedbe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lcs10
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56110 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:21:37 » |
|
Hi
Az ülés hátlapján van két tekerentyű, alul egy nagyobb amivel az ülés háttámláját dönthetem előre vagy hátra, illetve felette egy kisebb. Ez mire való?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56111 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:22:25 » |
|
Hi
Az ülés hátlapján van két tekerentyű, alul egy nagyobb amivel az ülés háttámláját dönthetem előre vagy hátra, illetve felette egy kisebb. Ez mire való?
Gerinctámasz állító.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #56112 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:22:54 » |
|
Gerinctámasz állító.
Nem derék?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56113 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:24:34 » |
|
Nem derék?
Azoknak, akiknek a hátuk közepén van a derekuk.....akár az is lehet.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #56114 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:27:46 » |
|
Azoknak, akiknek a hátuk közepén van a derekuk.....akár az is lehet.
Miért neked hol van derekad? A térdednél?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
lcs10
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56115 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:31:29 » |
|
Gerinctámasz állító.
Köszi. És ez pontosan mit csinál? Azt látom,hogy a háttámla szépen előrefelé domborodik, ezt a domborodást lehet növelni illetve csökkenteni, vagy a kidomborodás csúcspontját fel illetve le mozgatni? Komolyan kérdezem, mert nem sokat érzékeltem ahogy most észrevettem és egyből elkezdtem tekergetni. Bár nekem a kidomborodás érzékelőim nem a derekamon vannak...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56116 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:33:17 » |
|
Köszi. És ez pontosan mit csinál? Azt látom,hogy a háttámla szépen előrefelé domborodik, ezt a domborodást lehet növelni illetve csökkenteni, vagy a kidomborodás csúcspontját fel illetve le mozgatni? Komolyan kérdezem, mert nem sokat érzékeltem ahogy most észrevettem és egyből elkezdtem tekergetni. Bár nekem a kidomborodás érzékelőim nem a derekamon vannak... Ha beleülsz az ülésbe, és tekergeted azt a gombot, akkor, ha működik, érzned kell, hogy "nyomja" a hátad.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atis0313
|
|
« Új hozzászólás #56117 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:36:47 » |
|
Ez alapján te is meg tudod csinálni és nem kerül pénzedbe. Nekem főleg a generátor kiszerelése tűnik nehéznek. Arról van valami leírás? Úgy tudom, hogy kell valami spéci szerszám is hozzá. Hogyan tudom a szíjat leoldani?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 12:38:43 írta atis0313 »
|
Naplózva
|
2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56118 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:38:39 » |
|
Nekem főleg a generátor kiszerelése tűnik nehéznek. Arról van valami leírás? Úgy tudom, hogy kell valami spéci szerszám is hozzá.
Egyesek (hozzáértőbbek) szerint nem kell. De itt van egy célszerszám. A kiszerelésére több verziót is megtalálsz itt a fórumon. Keress rá. Ki lehet szedni felfelé és lefelé is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 12:40:10 írta Lacika71 »
|
Naplózva
|
|
|
|
atis0313
|
|
« Új hozzászólás #56119 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:39:25 » |
|
Egyesek (hozzáértőbbek) szerint nem kell. A kiszerelésére több verziót is megtalálsz itt a fórumon. Keress rá. Ki lehet szedni felfelé és lefelé is.
Hol tudok erre itt rákeresni?
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56120 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:40:57 » |
|
Hol tudok erre itt rákeresni?
Jobb felső sarokban van a kereső ablak. Oda beírod a kulcsszót és keresés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56121 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:41:17 » |
|
Nekem főleg a generátor kiszerelése tűnik nehéznek. Arról van valami leírás? Úgy tudom, hogy kell valami spéci szerszám is hozzá. Hogyan tudom a szíjat leoldani?
Dízelnél lefele/oldalra, mivel a gázolaj szűrő útban van felfelé. Nem kell semmi spec szerszám hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
lcs10
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56122 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:44:03 » |
|
Ha beleülsz az ülésbe, és tekergeted azt a gombot, akkor, ha működik, érzned kell, hogy "nyomja" a hátad.
Köszi, majd tesztelem menet özben akkor. Más. A Kormányban valami csörög ha megrángatom hirtelen mozdulatokkal, mint ha valami kis csavar kilazult volna benne. Hogy lehet leszedni a kormányról a burkolatot amin középen a ford embléma van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atis0313
|
|
« Új hozzászólás #56123 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:46:50 » |
|
Dízelnél lefele/oldalra, mivel a gázolaj szűrő útban van felfelé. Nem kell semmi spec szerszám hozzá.
Akkor, csak, hogy jól értem-e. A generátor kiszereléséhez nem kell a szíjat leoldani? Gondolom a jobb oldali kereket leveszem és onnan kicsavarozva a generátort egyszerűen kiveszem? A szíjból pedig csak ki kell bújtatni a generátor tárcsáját?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 12:48:38 írta atis0313 »
|
Naplózva
|
2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #56124 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:00:25 » |
|
Akkor, csak, hogy jól értem-e. A generátor kiszereléséhez nem kell a szíjat leoldani? Gondolom a jobb oldali kereket leveszem és onnan kicsavarozva a generátort egyszerűen kiveszem? A szíjból pedig csak ki kell bújtatni a generátor tárcsáját?
Szijat le kell oldani. Ezt vagy a célszárszámmal csinálod vagy a főtengely szijtárcsa két csavarját kiveszed, harmadikat lelazitod. Jobb oldalon kerék le, alsó műanyag burkolat le. Kormányösszekötőt lekötöd. Generátorról vezetékek le, műanyag légterelő le. Három csavar fogja, azokat le. Oldalra kicsit szitkozódva kiforgatod.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #56125 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:01:10 » |
|
Ha beleülsz az ülésbe, és tekergeted azt a gombot, akkor, ha működik, érzned kell, hogy "nyomja" a hátad.
Illetve ha nem, akkor eltörött benne belül az állítóka, ami javítható, de elég macerásan. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #56126 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:04:21 » |
|
Nekem főleg a generátor kiszerelése tűnik nehéznek. Arról van valami leírás? Úgy tudom, hogy kell valami spéci szerszám is hozzá. Hogyan tudom a szíjat leoldani?
Nem kell célszerszám. A főtengely szíjtárcsa 3 csavarjából kettőt kiveszel, egyet meglazítasz, és el tudod annyira forgatni, hogy leveheted a szíjat. Vissza ugyanúgy, kézzel el lehet simán fordítani a szíj húzása ellenében, hogy a csavarokat a helyükre tudd rakni. A generátort utána nem nagy ügy kivenni, 3 csavar tartja összesen. Emelőn alá lehet annyira nyúlni az autónak, hogy ki tudd csavarni, utána kis bűvászkedéssel felfelé kijön, ha a GO-szűrőt elhajtogatod az útból. Ehhez a generátorról célszerű levenni a fekete műanyag légterelőt. A GO-szűrőt nem kell lekötni, engednek annyit a csövek, hogy félretold. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #56127 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:05:29 » |
|
Akkor, csak, hogy jól értem-e. A generátor kiszereléséhez nem kell a szíjat leoldani? Gondolom a jobb oldali kereket leveszem és onnan kicsavarozva a generátort egyszerűen kiveszem? A szíjból pedig csak ki kell bújtatni a generátor tárcsáját?
Onnan pont nem tudod kivenni, ha csak a kormányösszekötőt meg nem bontod. Pont nem fér ki tőle a kerékíven át... Ez amúgy a hivatalos, gyári megoldás. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #56128 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:06:17 » |
|
Szijat le kell oldani. Ezt vagy a célszárszámmal csinálod vagy a főtengely szijtárcsa két csavarját kiveszed, harmadikat lelazitod. Jobb oldalon kerék le, alsó műanyag burkolat le. Kormányösszekötőt lekötöd. Generátorról vezetékek le, műanyag légterelő le. Három csavar fogja, azokat le. Oldalra kicsit szitkozódva kiforgatod.
A kormányösszekötő lekötésénél egyszerűbb a GO-szűrőt tartókonzolostul eltolni az útból, és felfelé venni ki a generátort. Simán kiadja. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
szferi.78
|
|
« Új hozzászólás #56129 Dátum: 2014.07.02 szerda, 14:11:50 » |
|
Sziasztok! Generátor szabadonfutót kell cserélnem. 1:hol érdemes megvenni? 2hogyan tudom leszerelni a generátorról?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
|
|
|
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #56130 Dátum: 2014.07.02 szerda, 14:40:51 » |
|
Sziasztok!
Jobbos féltengely szereléséről kis infó kellene e tis-ből. Azt tapasztaltam már második alkalommal hogy a féltengely csapágycserekor leszerelem a belső féltengely csuklót, és mikor visszaszerelem utána lóg a csukló a tengelyen. Nem értem a dolgot, mert leszerelés előtt nem mozdul a csukló a tengelyen, más típusoknál még nem tapasztaltam ezt a jelenséget. Esetleg cserélni kellene a biztosítógyűrűt?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
|
|
|
atis0313
|
|
« Új hozzászólás #56131 Dátum: 2014.07.02 szerda, 14:57:57 » |
|
Nem kell célszerszám. A főtengely szíjtárcsa 3 csavarjából kettőt kiveszel, egyet meglazítasz, és el tudod annyira forgatni, hogy leveheted a szíjat. Vissza ugyanúgy, kézzel el lehet simán fordítani a szíj húzása ellenében, hogy a csavarokat a helyükre tudd rakni.
A generátort utána nem nagy ügy kivenni, 3 csavar tartja összesen. Emelőn alá lehet annyira nyúlni az autónak, hogy ki tudd csavarni, utána kis bűvászkedéssel felfelé kijön, ha a GO-szűrőt elhajtogatod az útból. Ehhez a generátorról célszerű levenni a fekete műanyag légterelőt. A GO-szűrőt nem kell lekötni, engednek annyit a csövek, hogy félretold.
AndyA
Köszönöm a leírást, ha meg lesz a szabadonfutó, neki is állok.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56132 Dátum: 2014.07.02 szerda, 15:02:47 » |
|
Sziasztok!
Jobbos féltengely szereléséről kis infó kellene e tis-ből. Azt tapasztaltam már második alkalommal hogy a féltengely csapágycserekor leszerelem a belső féltengely csuklót, és mikor visszaszerelem utána lóg a csukló a tengelyen. Nem értem a dolgot, mert leszerelés előtt nem mozdul a csukló a tengelyen, más típusoknál még nem tapasztaltam ezt a jelenséget. Esetleg cserélni kellene a biztosítógyűrűt?
Ha kihúztad a váltóból a féltengely csuklót, akkor nagy eséllyel a tűgörgőket egyesével szedegetheted ki a váltóházból. Én is jártam így. Azért lóg utána, mert megszűnt az "alátámasztása" a tűgörgős csapágy által. (mivel a görgők kipotyogtak)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #56133 Dátum: 2014.07.02 szerda, 15:19:24 » |
|
Ha kihúztad a váltóból a féltengely csuklót, akkor nagy eséllyel a tűgörgőket egyesével szedegetheted ki a váltóházból. Én is jártam így. Azért lóg utána, mert megszűnt az "alátámasztása" a tűgörgős csapágy által. (mivel a görgők kipotyogtak)
Nem egyről beszélünk. Én a hosszú féltengely belső csuklójáról kérdezek ami a vezetőcsapágy mellet van, és a fix tengelyen lóg szerelés után.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56134 Dátum: 2014.07.02 szerda, 18:53:17 » |
|
Sziasztok!
Jobbos féltengely szereléséről kis infó kellene e tis-ből. Azt tapasztaltam már második alkalommal hogy a féltengely csapágycserekor leszerelem a belső féltengely csuklót, és mikor visszaszerelem utána lóg a csukló a tengelyen. Nem értem a dolgot, mert leszerelés előtt nem mozdul a csukló a tengelyen, más típusoknál még nem tapasztaltam ezt a jelenséget. Esetleg cserélni kellene a biztosítógyűrűt?
Ez nem hiba.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
borbandiszabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56135 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:01:53 » |
|
Sziasztok, meg tudja mondani valaki, hogy ha be van zárva az autó (kettős zárással is) miért lehet kinyitni az anyósülés felőli ajtót? (Ha csak kicsit nyitom nem is riaszt, ha jobban akkor legalább a riasztó elkezd szólni). Előre is köszi. szasz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #56136 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:06:31 » |
|
Sziasztok, meg tudja mondani valaki, hogy ha be van zárva az autó (kettős zárással is) miért lehet kinyitni az anyósülés felőli ajtót? (Ha csak kicsit nyitom nem is riaszt, ha jobban akkor legalább a riasztó elkezd szólni). Előre is köszi. szasz
Hát, nem vagy semmi. A másik topicban már kaptál választ, ráadásul 5 percen belül GSR jóvoltából, erre becopyzod ide is. Egy helyre írd!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 19:08:53 írta Styleair »
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Bounty
|
|
« Új hozzászólás #56137 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:10:16 » |
|
sziasztok tud valaki segíteni abban, hogy a 6006e fejegységnek mi a lábkiosztása? kép ,vagy egy link hol találom a bekötési rajzot?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 benzin 2002
|
|
|
Bounty
|
|
« Új hozzászólás #56138 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:12:44 » |
|
szia Styleair
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 benzin 2002
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #56139 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:13:47 » |
|
szia Styleair
hello Bálint!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Bounty
|
|
« Új hozzászólás #56140 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:14:37 » |
|
hello Bálint! grill parti?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 benzin 2002
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56141 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:19:08 » |
|
szia Styleair
Ez egy kicsit bhuzis
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bounty
|
|
« Új hozzászólás #56142 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:29:41 » |
|
Ez egy kicsit bhuzis szerintem nem . szavazzunk
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 benzin 2002
|
|
|
szferi.78
|
|
« Új hozzászólás #56143 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:38:51 » |
|
Megtudnátok mondani mi a neve annak a szerszámnak amivel a szabadonfutót lelehet venni a generátorról?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
|
|
|
Csabi77
|
|
« Új hozzászólás #56144 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:49:10 » |
|
Ha kihúztad a váltóból a féltengely csuklót, akkor nagy eséllyel a tűgörgőket egyesével szedegetheted ki a váltóházból. Én is jártam így. Azért lóg utána, mert megszűnt az "alátámasztása" a tűgörgős csapágy által. (mivel a görgők kipotyogtak)
Ez mondeoval történt?Nálad?
|
|
|
Naplózva
|
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56145 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:50:51 » |
|
Ez mondeoval történt?Nálad? Kizárt. De hirtelen nem is jut eszembe ilyen autó, aminél így lenne.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56146 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:55:25 » |
|
Ez mondeoval történt?Nálad? Igen. Amikor az első stabszilenteket cseréltem, akkor véletlenül kihúztam a belső csuklót a váltóból. Utána elég fura hangja volt, ezért elmentem vele a szervizbe. Ott mutatták, hogy mit csináltam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56147 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:57:35 » |
|
Igen. Amikor az első stabszilenteket cseréltem, akkor véletlenül kihúztam a belső csuklót a váltóból. Utána elég fura hangja volt, ezért elmentem vele a szervizbe. Ott mutatták, hogy mit csináltam.
Lehet nem dugtad vissza rendesen. De ott nincs semmilyen tűgörgő.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56148 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:59:49 » |
|
Lehet nem dugtad vissza rendesen. De ott nincs semmilyen tűgörgő.
Szóval azt mondod, hogy nem láttam rendesen azokat a kb 2 cm hosszú és 2 mm átmérőjű tüskéket, amik egy kosárban kellett volna, hogy legyenek? amúgy azt a kosarat darabokban szedték ki az orrom előtt. Az újat is előttem tették bele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #56149 Dátum: 2014.07.02 szerda, 20:24:08 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
|
|
|
|