Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:41:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 [1123] 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21908968 alkalommal)
0 Felhasználó és 174 vendég van a témában
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #56100 Dátum: 2014.07.01 kedd, 20:52:02 »

Leginkább a féknyerget kéne cserélni fl utánira  wave
mind a kettőt cserélni kell?meg betétet?
Naplózva

Mk3 benzin 2002
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56101 Dátum: 2014.07.01 kedd, 21:04:13 »

mind a kettőt cserélni kell?meg betétet?
A betétet nem, az állítólag egyforma.
Nézd még meg ezt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=17223.0
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #56102 Dátum: 2014.07.01 kedd, 21:08:55 »

Ez most komoly kérdés?
A csere menete le van írva. Ha lenne egyszerűbb, akkor az lenne leírva, mint a csere menete.

Ezek szerintem profin forditottam?
Naplózva
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #56103 Dátum: 2014.07.01 kedd, 21:10:11 »

A betétet nem, az állítólag egyforma.
Nézd még meg ezt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=17223.0
mind a két féknyeregre gondoltam (jobbos+balos+betét) a tárcsán nem találtunk sérülést és a vastagsága is még megfelelő az szerint aki mérte
Naplózva

Mk3 benzin 2002
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56104 Dátum: 2014.07.01 kedd, 21:10:19 »

Ezek szerintem profin forditottam?

Érthetően....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #56105 Dátum: 2014.07.01 kedd, 21:31:20 »

mind a két féknyeregre gondoltam (jobbos+balos+betét) a tárcsán nem találtunk sérülést és a vastagsága is még megfelelő az szerint aki mérte

Csere FL utánira vagy felújitás László cikke alapján.
Ha cseréled, akkor a betéteket is cserélni kell.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #56106 Dátum: 2014.07.01 kedd, 23:47:31 »

Érthetően....  vigyor3

És az a lényeg.
Ha a kivitelezés is ilyen egyszerűen és gyorsan menne...  vigyor3
Naplózva
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #56107 Dátum: 2014.07.02 szerda, 09:08:26 »

Tudtok nekem valakit ajánlani Debrecenben, vagy környékén, aki megcsinálná a generátor szabadonfutósítását?
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56108 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:11:15 »

Igen, olvastam és értelmeztem is. Találtál (valaki talált) egy kulcsot. Erre írtam, hogy ha mást nem, itt el tudod (tudja) adni (ezt persze viccnek szántam, de mindegy). Mit nem értesz?

 hehe
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56109 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:17:55 »

Tudtok nekem valakit ajánlani Debrecenben, vagy környékén, aki megcsinálná a generátor szabadonfutósítását?

Ez alapján te is meg tudod csinálni és nem kerül pénzedbe.
Naplózva
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #56110 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:21:37 »

Hi

Az ülés hátlapján van két tekerentyű, alul egy nagyobb amivel az ülés háttámláját dönthetem előre vagy hátra, illetve felette egy kisebb. Ez mire való?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56111 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:22:25 »

Hi

Az ülés hátlapján van két tekerentyű, alul egy nagyobb amivel az ülés háttámláját dönthetem előre vagy hátra, illetve felette egy kisebb. Ez mire való?

Gerinctámasz állító.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #56112 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:22:54 »

Gerinctámasz állító.

Nem derék?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56113 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:24:34 »

Nem derék?

Azoknak, akiknek a hátuk közepén van a derekuk.....akár az is lehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #56114 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:27:46 »

Azoknak, akiknek a hátuk közepén van a derekuk.....akár az is lehet.

Miért neked hol van derekad? A térdednél?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #56115 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:31:29 »

Gerinctámasz állító.

Köszi. És ez pontosan mit csinál? Azt látom,hogy a háttámla szépen előrefelé domborodik, ezt a domborodást lehet növelni illetve csökkenteni, vagy a kidomborodás csúcspontját fel illetve le mozgatni? Smiley
Komolyan kérdezem, mert nem sokat érzékeltem ahogy most észrevettem és egyből elkezdtem tekergetni. Bár nekem a kidomborodás érzékelőim nem a derekamon vannak...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56116 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:33:17 »

Köszi. És ez pontosan mit csinál? Azt látom,hogy a háttámla szépen előrefelé domborodik, ezt a domborodást lehet növelni illetve csökkenteni, vagy a kidomborodás csúcspontját fel illetve le mozgatni? Smiley
Komolyan kérdezem, mert nem sokat érzékeltem ahogy most észrevettem és egyből elkezdtem tekergetni. Bár nekem a kidomborodás érzékelőim nem a derekamon vannak...

Ha beleülsz az ülésbe, és tekergeted azt a gombot, akkor, ha működik, érzned kell, hogy "nyomja" a hátad.
Naplózva
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #56117 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:36:47 »

Ez alapján te is meg tudod csinálni és nem kerül pénzedbe.

Nekem főleg a generátor kiszerelése tűnik nehéznek. Arról van valami leírás? Úgy tudom, hogy kell valami spéci szerszám is hozzá.
Hogyan tudom a szíjat leoldani?
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 12:38:43 írta atis0313 » Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56118 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:38:39 »

Nekem főleg a generátor kiszerelése tűnik nehéznek. Arról van valami leírás? Úgy tudom, hogy kell valami spéci szerszám is hozzá.

Egyesek (hozzáértőbbek) szerint nem kell. De itt van egy célszerszám. A kiszerelésére több verziót is megtalálsz itt a fórumon. Keress rá. Ki lehet szedni felfelé és lefelé is.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 12:40:10 írta Lacika71 » Naplózva
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #56119 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:39:25 »

Egyesek (hozzáértőbbek) szerint nem kell. A kiszerelésére több verziót is megtalálsz itt a fórumon. Keress rá. Ki lehet szedni felfelé és lefelé is.

Hol tudok erre itt rákeresni?
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56120 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:40:57 »

Hol tudok erre itt rákeresni?

Jobb felső sarokban van a kereső ablak. Oda beírod a kulcsszót és keresés.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56121 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:41:17 »

Nekem főleg a generátor kiszerelése tűnik nehéznek. Arról van valami leírás? Úgy tudom, hogy kell valami spéci szerszám is hozzá.
Hogyan tudom a szíjat leoldani?

Dízelnél lefele/oldalra, mivel a gázolaj szűrő útban van felfelé.
Nem kell semmi spec szerszám hozzá.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #56122 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:44:03 »

Ha beleülsz az ülésbe, és tekergeted azt a gombot, akkor, ha működik, érzned kell, hogy "nyomja" a hátad.

Köszi, majd tesztelem menet özben akkor. Smiley
Más. A Kormányban valami csörög ha megrángatom hirtelen mozdulatokkal, mint ha valami kis csavar kilazult volna benne. Hogy lehet leszedni a kormányról a burkolatot amin középen a ford embléma van?
Naplózva
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #56123 Dátum: 2014.07.02 szerda, 12:46:50 »

Dízelnél lefele/oldalra, mivel a gázolaj szűrő útban van felfelé.
Nem kell semmi spec szerszám hozzá.

Akkor, csak, hogy jól értem-e. A generátor kiszereléséhez nem kell a szíjat leoldani? Gondolom a jobb oldali kereket leveszem és
onnan kicsavarozva a generátort egyszerűen kiveszem? A szíjból pedig csak ki kell bújtatni a generátor tárcsáját?
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 12:48:38 írta atis0313 » Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #56124 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:00:25 »

Akkor, csak, hogy jól értem-e. A generátor kiszereléséhez nem kell a szíjat leoldani? Gondolom a jobb oldali kereket leveszem és
onnan kicsavarozva a generátort egyszerűen kiveszem? A szíjból pedig csak ki kell bújtatni a generátor tárcsáját?

Szijat le kell oldani. Ezt vagy a célszárszámmal csinálod vagy a főtengely szijtárcsa két csavarját kiveszed, harmadikat lelazitod.
Jobb oldalon kerék le, alsó műanyag burkolat le. Kormányösszekötőt lekötöd.
Generátorról vezetékek le, műanyag légterelő le. Három csavar fogja, azokat le. Oldalra kicsit szitkozódva kiforgatod.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56125 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:01:10 »

Ha beleülsz az ülésbe, és tekergeted azt a gombot, akkor, ha működik, érzned kell, hogy "nyomja" a hátad.

Illetve ha nem, akkor eltörött benne belül az állítóka, ami javítható, de elég macerásan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56126 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:04:21 »

Nekem főleg a generátor kiszerelése tűnik nehéznek. Arról van valami leírás? Úgy tudom, hogy kell valami spéci szerszám is hozzá.
Hogyan tudom a szíjat leoldani?

Nem kell célszerszám. A főtengely szíjtárcsa 3 csavarjából kettőt kiveszel, egyet meglazítasz, és el tudod annyira forgatni, hogy leveheted a szíjat. Vissza ugyanúgy, kézzel el lehet simán fordítani a szíj húzása ellenében, hogy a csavarokat a helyükre tudd rakni.

A generátort utána nem nagy ügy kivenni, 3 csavar tartja összesen. Emelőn alá lehet annyira nyúlni az autónak, hogy ki tudd csavarni, utána kis bűvászkedéssel felfelé kijön, ha a GO-szűrőt elhajtogatod az útból. Ehhez a generátorról célszerű levenni a fekete műanyag légterelőt. A GO-szűrőt nem kell lekötni, engednek annyit a csövek, hogy félretold.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56127 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:05:29 »

Akkor, csak, hogy jól értem-e. A generátor kiszereléséhez nem kell a szíjat leoldani? Gondolom a jobb oldali kereket leveszem és
onnan kicsavarozva a generátort egyszerűen kiveszem? A szíjból pedig csak ki kell bújtatni a generátor tárcsáját?

Onnan pont nem tudod kivenni, ha csak a kormányösszekötőt meg nem bontod. Pont nem fér ki tőle a kerékíven át... Ez amúgy a hivatalos, gyári megoldás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56128 Dátum: 2014.07.02 szerda, 13:06:17 »

Szijat le kell oldani. Ezt vagy a célszárszámmal csinálod vagy a főtengely szijtárcsa két csavarját kiveszed, harmadikat lelazitod.
Jobb oldalon kerék le, alsó műanyag burkolat le. Kormányösszekötőt lekötöd.
Generátorról vezetékek le, műanyag légterelő le. Három csavar fogja, azokat le. Oldalra kicsit szitkozódva kiforgatod.

A kormányösszekötő lekötésénél egyszerűbb a GO-szűrőt tartókonzolostul eltolni az útból, és felfelé venni ki a generátort. Simán kiadja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #56129 Dátum: 2014.07.02 szerda, 14:11:50 »

Sziasztok! Generátor szabadonfutót kell cserélnem.
1:hol érdemes megvenni?
2hogyan tudom leszerelni a generátorról?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #56130 Dátum: 2014.07.02 szerda, 14:40:51 »

Sziasztok!

Jobbos féltengely szereléséről kis infó kellene e tis-ből.
Azt tapasztaltam már második alkalommal hogy a féltengely csapágycserekor leszerelem a belső féltengely csuklót, és mikor visszaszerelem utána lóg a csukló a tengelyen. Nem értem a dolgot, mert leszerelés előtt nem mozdul a csukló a tengelyen, más típusoknál még nem tapasztaltam ezt a jelenséget. Esetleg cserélni kellene a biztosítógyűrűt?

 
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #56131 Dátum: 2014.07.02 szerda, 14:57:57 »

Nem kell célszerszám. A főtengely szíjtárcsa 3 csavarjából kettőt kiveszel, egyet meglazítasz, és el tudod annyira forgatni, hogy leveheted a szíjat. Vissza ugyanúgy, kézzel el lehet simán fordítani a szíj húzása ellenében, hogy a csavarokat a helyükre tudd rakni.

A generátort utána nem nagy ügy kivenni, 3 csavar tartja összesen. Emelőn alá lehet annyira nyúlni az autónak, hogy ki tudd csavarni, utána kis bűvászkedéssel felfelé kijön, ha a GO-szűrőt elhajtogatod az útból. Ehhez a generátorról célszerű levenni a fekete műanyag légterelőt. A GO-szűrőt nem kell lekötni, engednek annyit a csövek, hogy félretold.

AndyA

Köszönöm a leírást, ha meg lesz a szabadonfutó, neki is állok. Smiley
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56132 Dátum: 2014.07.02 szerda, 15:02:47 »

Sziasztok!

Jobbos féltengely szereléséről kis infó kellene e tis-ből.
Azt tapasztaltam már második alkalommal hogy a féltengely csapágycserekor leszerelem a belső féltengely csuklót, és mikor visszaszerelem utána lóg a csukló a tengelyen. Nem értem a dolgot, mert leszerelés előtt nem mozdul a csukló a tengelyen, más típusoknál még nem tapasztaltam ezt a jelenséget. Esetleg cserélni kellene a biztosítógyűrűt?

 

Ha kihúztad a váltóból a féltengely csuklót, akkor nagy eséllyel a tűgörgőket egyesével szedegetheted ki a váltóházból. Én is jártam így. Azért lóg utána, mert megszűnt az "alátámasztása" a tűgörgős csapágy által. (mivel a görgők kipotyogtak)
Naplózva
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #56133 Dátum: 2014.07.02 szerda, 15:19:24 »

Ha kihúztad a váltóból a féltengely csuklót, akkor nagy eséllyel a tűgörgőket egyesével szedegetheted ki a váltóházból. Én is jártam így. Azért lóg utána, mert megszűnt az "alátámasztása" a tűgörgős csapágy által. (mivel a görgők kipotyogtak)

Nem egyről beszélünk. Én a hosszú féltengely belső csuklójáról kérdezek ami a vezetőcsapágy mellet van, és a fix tengelyen lóg szerelés után.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56134 Dátum: 2014.07.02 szerda, 18:53:17 »

Sziasztok!

Jobbos féltengely szereléséről kis infó kellene e tis-ből.
Azt tapasztaltam már második alkalommal hogy a féltengely csapágycserekor leszerelem a belső féltengely csuklót, és mikor visszaszerelem utána lóg a csukló a tengelyen. Nem értem a dolgot, mert leszerelés előtt nem mozdul a csukló a tengelyen, más típusoknál még nem tapasztaltam ezt a jelenséget. Esetleg cserélni kellene a biztosítógyűrűt?

 
Ez nem hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
borbandiszabi
Vendég
« Új hozzászólás #56135 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:01:53 »

Sziasztok, meg tudja mondani valaki, hogy ha be van zárva az autó (kettős zárással is) miért lehet kinyitni az anyósülés felőli ajtót? (Ha csak kicsit nyitom nem is riaszt, ha jobban akkor legalább a riasztó elkezd szólni).
Előre is köszi. szasz
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #56136 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:06:31 »

Sziasztok, meg tudja mondani valaki, hogy ha be van zárva az autó (kettős zárással is) miért lehet kinyitni az anyósülés felőli ajtót? (Ha csak kicsit nyitom nem is riaszt, ha jobban akkor legalább a riasztó elkezd szólni).
Előre is köszi. szasz
Hát, nem vagy semmi.  vigyor3
A másik topicban már kaptál választ, ráadásul 5 percen belül GSR jóvoltából, erre becopyzod ide is.
Egy helyre írd!
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 19:08:53 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #56137 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:10:16 »

sziasztok tud valaki segíteni abban, hogy a 6006e fejegységnek mi a lábkiosztása? kép ,vagy egy link hol találom a bekötési rajzot?
Naplózva

Mk3 benzin 2002
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #56138 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:12:44 »

szia Styleair
Naplózva

Mk3 benzin 2002
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #56139 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:13:47 »

szia Styleair
wave hello Bálint!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #56140 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:14:37 »

wave hello Bálint!
grill parti?
Naplózva

Mk3 benzin 2002
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56141 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:19:08 »

szia Styleair
Ez egy kicsit bhuzis  hehe
Naplózva
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #56142 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:29:41 »

Ez egy kicsit bhuzis  hehe
szerintem nem . szavazzunk  nyes
Naplózva

Mk3 benzin 2002
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #56143 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:38:51 »

Megtudnátok mondani mi a neve annak a szerszámnak amivel a szabadonfutót lelehet venni a generátorról?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #56144 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:49:10 »

Ha kihúztad a váltóból a féltengely csuklót, akkor nagy eséllyel a tűgörgőket egyesével szedegetheted ki a váltóházból. Én is jártam így. Azért lóg utána, mert megszűnt az "alátámasztása" a tűgörgős csapágy által. (mivel a görgők kipotyogtak)


Ez mondeoval történt?Nálad? wow1
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56145 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:50:51 »


Ez mondeoval történt?Nálad? wow1

Kizárt.
De hirtelen nem is jut eszembe ilyen autó, aminél így lenne.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56146 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:55:25 »


Ez mondeoval történt?Nálad? wow1

Igen. Amikor az első stabszilenteket cseréltem, akkor véletlenül kihúztam a belső csuklót a váltóból. Utána elég fura hangja volt, ezért elmentem vele a szervizbe. Ott mutatták, hogy mit csináltam.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56147 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:57:35 »

Igen. Amikor az első stabszilenteket cseréltem, akkor véletlenül kihúztam a belső csuklót a váltóból. Utána elég fura hangja volt, ezért elmentem vele a szervizbe. Ott mutatták, hogy mit csináltam.

Lehet nem dugtad vissza rendesen.
De ott nincs semmilyen tűgörgő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56148 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:59:49 »

Lehet nem dugtad vissza rendesen.
De ott nincs semmilyen tűgörgő.

Szóval azt mondod, hogy nem láttam rendesen azokat a kb 2 cm hosszú és 2 mm átmérőjű tüskéket, amik egy kosárban kellett volna, hogy legyenek? amúgy azt a kosarat darabokban szedték ki az orrom előtt. Az újat is előttem tették bele.
Naplózva
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #56149 Dátum: 2014.07.02 szerda, 20:24:08 »

Ez nem hiba.

Hmm....
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Oldalak: 1 ... 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 [1123] 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.