Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56300 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 20:25:36 » |
|
Ez mind megvan ! A rögzítő csavarok hova esnek hátul Melyikek? Felül van 3, amihez elég hosszú 10-es dugókulcs kell. Alul pedig egy, ami a csonkállványba fogja a csillapító alsó végét. Ha onnan kijött, akkor a felső 3 kicsavar és kijött az egész. Utána rugóösszehúzó stb.-stb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56301 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 20:26:15 » |
|
Ez mind megvan ! A rögzítő csavarok hova esnek hátul A földre..... ha nem akna felett állsz. Vetted már le a kereket? Akkor láttad volna a futómű kialakítást. Ha még nem, akkor biztos neki akarsz állni? Furcsálom mindig az alapvető dolgokkal kapcsolatos kérdéseket..... és csodálkozom, hogy mégis neki akarnak sokan állni szerelni. - ez most nem csak neked szólt
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56302 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 20:26:59 » |
|
Melyikek? Felül van 3, amihez elég hosszú 10-es dugókulcs kell. Alul pedig egy, ami a csonkállványba fogja a csillapító alsó végét. Ha onnan kijött, akkor a felső 3 kicsavar és kijött az egész. Utána rugóösszehúzó stb.-stb.
Jó erősen kell így húzni, mert a stabilizátor összekötő rúd eléggé kemény.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56303 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 20:29:30 » |
|
Jó erősen kell így húzni, mert a stabilizátor összekötő rúd eléggé kemény..... Az, de megoldható. Na jó, akkor a stab pálcát is lekötheti.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56304 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 20:32:31 » |
|
Az, de megoldható. Na jó, akkor a stab pálcát is lekötheti. Valamint leengedett -levegőben lógó- futóműnél a lengéscsillapító felül és ezért befeszül a torony és a tehermentesítő perem közé.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
gegi3
|
|
« Új hozzászólás #56305 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 20:35:22 » |
|
A földre..... ha nem akna felett állsz.
Vetted már le a kereket? Akkor láttad volna a futómű kialakítást. Ha még nem, akkor biztos neki akarsz állni?
Furcsálom mindig az alapvető dolgokkal kapcsolatos kérdéseket..... és csodálkozom, hogy mégis neki akarnak sokan állni szerelni. - ez most nem csak neked szólt
Igen szedtem mar le a kereket. Nem vagyok egy auto szerelo de amit eddig csinaltam rajta mondj jo volt es innen a fórumból nagyon sok hasznos tippet es táncost kaptam mindenhez.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
|
|
|
Csabi77
|
|
« Új hozzászólás #56306 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 21:08:51 » |
|
Ez mind megvan ! A rögzítő csavarok hova esnek hátul Beleeshetnek az aknában lévő vízbe. :eplus2:Kb a kerékkel egyvonalban van az összes csavar.
|
|
|
Naplózva
|
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #56307 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 22:14:17 » |
|
hátsó kerekek körül valami nyikorog rosszabb utakon, mit kenjek be és mivel? (vagy inkább mivel ne) Vettél volna dízelt! Ott a traktor hangtól nem hallasz semmilyen nyikorgást.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #56308 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 22:16:24 » |
|
Furcsálom mindig az alapvető dolgokkal kapcsolatos kérdéseket..... és csodálkozom, hogy mégis neki akarnak sokan állni szerelni. - ez most nem csak neked szólt
Tipcsi, te minden nap ezt csinálod! (Amúgy meg csoreszság van, és mindenki spórolni akar, ki ezen, te máson.)
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56309 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 22:26:08 » |
|
Tipcsi, te minden nap ezt csinálod! (Amúgy meg csoreszság van, és mindenki spórolni akar, ki ezen, te máson.) Hm.....a biztonság rovására? Én sem állok neki gáz csövet szerelni (pedig biztos meg tudnám csinálni), hanem a biztonság kedvéért rábíznám olyanra, aki ezzel foglalkozik.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #56310 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 22:27:51 » |
|
Hm.....a biztonság rovására? Én sem állok neki gáz csövet szerelni (pedig biztos meg tudnám csinálni), hanem a biztonság kedvéért rábíznám olyanra, aki ezzel foglalkozik.
Nyilván azt nem akarják. Én sem. Ezért cserélem én a Wunderbaum-ot, a szerelő meg a többit. Apropó Mester Úr! Ülésfűtés?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #56311 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 22:38:08 » |
|
Hm.....a biztonság rovására? Én sem állok neki gáz csövet szerelni (pedig biztos meg tudnám csinálni), hanem a biztonság kedvéért rábíznám olyanra, aki ezzel foglalkozik.
Meg tudnád, de nem teheted. Csak hivatalos engedéllyel, vizsgával rendelkező személy szerelhet gázt. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56312 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 22:38:34 » |
|
Nyilván azt nem akarják. Én sem. Ezért cserélem én a Wunderbaum-ot, a szerelő meg a többit. Apropó Mester Úr! Ülésfűtés? .....hogy is olvastam.....mindenki spórol....megcsinálja magának
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #56313 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 22:42:23 » |
|
.....hogy is olvastam.....mindenki spórol....megcsinálja magának
"Nem biztonságos" .....dejazveszíjesvóna.......öööö...nem politizálok...bocs
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56314 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 22:44:49 » |
|
Meg tudnád, de nem teheted. Csak hivatalos engedéllyel, vizsgával rendelkező személy szerelhet gázt.
AndyA
honnan látszik azon a csövön 15-20 év múlva
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagyzotya
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56315 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 22:46:03 » |
|
Nektek is hallatszodik ablaktorlesnel a kattano hang, minden egyes törlés előtt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #56316 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 22:46:55 » |
|
Nektek is hallatszodik ablaktorlesnel a kattano hang, minden egyes törlés előtt?
Igen....a relé "kattan".
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #56317 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 23:07:54 » |
|
honnan látszik azon a csövön 15-20 év múlva Két hét múlva kell "látszania", amikor átveszik a gáztervet és engedélyt adnak a használatra... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
nagyzotya
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56318 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 23:19:09 » |
|
Igen....a relé "kattan".
Az-az a relé, amire az ecu hibát írt nekem az első és hátsó törlőre is. Még jó, hogy mennek a lapátok. Szakad ma is egész nap.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #56319 Dátum: 2014.07.11 péntek, 06:52:46 » |
|
főtengely szíjtárcsát érdemes utángyártottat venni? ha igen/nem hol kapok jóárasítva? vagy vegyek 10k-ért bontottat?
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #56321 Dátum: 2014.07.11 péntek, 07:42:27 » |
|
főtengely szíjtárcsát érdemes utángyártottat venni? ha igen/nem hol kapok jóárasítva? vagy vegyek 10k-ért bontottat?
Bontottat nemigen érdemes szerintem. Újonnan sem nagyon drága, és a bontottnál alighanem még az utángyártottal is jobban jársz. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #56322 Dátum: 2014.07.11 péntek, 07:43:40 » |
|
Bontottat nemigen érdemes szerintem. Újonnan sem nagyon drága, és a bontottnál alighanem még az utángyártottal is jobban jársz.
AndyA
szerintem meg irreálisan drága az új, az utángyártott 17e a gyári ~50k..
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56323 Dátum: 2014.07.11 péntek, 07:53:44 » |
|
szerintem meg irreálisan drága az új, az utángyártott 17e a gyári ~50k..
Relatív.... BMW-nél az utángyártott kezdődik ott, ahol ahol a Fordnál a gyári..... a gyári meg 6 jegyű.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #56324 Dátum: 2014.07.11 péntek, 07:57:53 » |
|
szerintem meg irreálisan drága az új, az utángyártott 17e a gyári ~50k..
Mert az utángyártott az bontószökevény, az nem új, vagy mire gondolsz? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #56325 Dátum: 2014.07.11 péntek, 08:01:42 » |
|
Mert az utángyártott az bontószökevény, az nem új, vagy mire gondolsz?
AndyA
az a bajom hogy a gyári 50e, az utángyártott ~17e a bontott gyári 10k és nemtudom mi a jobb ,a bontott gyári vagy az új utángyártott
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #56326 Dátum: 2014.07.11 péntek, 08:07:15 » |
|
az a bajom hogy a gyári 50e, az utángyártott ~17e a bontott gyári 10k és nemtudom mi a jobb ,a bontott gyári vagy az új utángyártott
az új bármilyen
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #56327 Dátum: 2014.07.11 péntek, 08:09:07 » |
|
az a bajom hogy a gyári 50e, az utángyártott ~17e a bontott gyári 10k és nemtudom mi a jobb ,a bontott gyári vagy az új utángyártott
A bontott gyáriban sosem tudhatod, hogy mi lakik. Az is benne lehet, hogy 5 ezer km múlva újra szétesik. Olyat meg nehéz kifogni, hogy 3 ezerrel ezelőtt cserélték a bontott autóban, számlával, mindennel igazolva... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #56328 Dátum: 2014.07.11 péntek, 13:53:15 » |
|
főtengely szíjtárcsát érdemes utángyártottat venni? ha igen/nem hol kapok jóárasítva? vagy vegyek 10k-ért bontottat?
Friss véleményem szerint csak új. Én bontottat raktam bele ami állítólag nem sokat futott. Kb. 2 napig élveztem, hogy nem nyikkanik indítás és leállításkor. Most uo. Sz@r mint amivel én mentem 80e.ret. Szóval cserélhetem ki.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
malay
|
|
« Új hozzászólás #56329 Dátum: 2014.07.11 péntek, 17:26:56 » |
|
az a bajom hogy a gyári 50e, az utángyártott ~17e a bontott gyári 10k és nemtudom mi a jobb ,a bontott gyári vagy az új utángyártott
Cseréltem Swag utángyártottra, de nem tetszett, aztán KA-tól vettem Dayko-t és azóta is ez van. Minden rendben van vele. Nem emlékszem, de nem volt 50e.
|
|
|
Naplózva
|
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56330 Dátum: 2014.07.11 péntek, 21:03:51 » |
|
Cseréltem Swag utángyártottra, de nem tetszett, aztán KA-tól vettem Dayko-t és azóta is ez van. Minden rendben van vele. Nem emlékszem, de nem volt 50e.
Nekem is most SWAG van benne és úgy fest csereérett lesz. Mentem vele kb. 30 ezret. Most másfajtát veszek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Laces005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
|
|
« Új hozzászólás #56331 Dátum: 2014.07.12 szombat, 01:04:04 » |
|
Sziasztok, ESP- kapcsolóm nem csinál semmit konkrétan egy nagyobb gázadásra aszfalton ebben az esős időben kipörög a kerekem. Mi lehet a hiba? (2.0 TDCI 2005 évj. mk3) Ebbe kellene lennie kipörgésgátlónak nem? Hol keressem a hibát? Műszerfalon gyújtásra kapcsolva nem világít fel a kipörgésgátló jele :/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Új hozzászólás #56332 Dátum: 2014.07.12 szombat, 06:26:34 » |
|
Sziasztok, ESP- kapcsolóm nem csinál semmit konkrétan egy nagyobb gázadásra aszfalton ebben az esős időben kipörög a kerekem. Mi lehet a hiba? (2.0 TDCI 2005 évj. mk3) Ebbe kellene lennie kipörgésgátlónak nem? Hol keressem a hibát? Műszerfalon gyújtásra kapcsolva nem világít fel a kipörgésgátló jele :/
Az ASR a kipörgésgátló, az ESP a csúszást, kipördülést hivatott megelőzni, így annak a bekapcsolásával ugyanúgy fogsz tudni kaparni.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #56333 Dátum: 2014.07.12 szombat, 07:14:44 » |
|
Az ASR a kipörgésgátló, az ESP a csúszást, kipördülést hivatott megelőzni, így annak a bekapcsolásával ugyanúgy fogsz tudni kaparni.
Az ESP-t nem bekapcsolod, hanem kikapcsolod. És ha nincs kikapcsolva, akkor nem pöröghet ki a kerék
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56334 Dátum: 2014.07.12 szombat, 08:39:58 » |
|
Az ASR a kipörgésgátló, az ESP a csúszást, kipördülést hivatott megelőzni, így annak a bekapcsolásával ugyanúgy fogsz tudni kaparni.
A Fordéknál TCS vagy ATCS a kipörgésgátló. Az ABS egyik funkciója, megfékezni a túlpörgő kereket vagy kerekeket. De mivel csak egy kapcsoló van és arra ESP van írva így azzal kapcsolható ki. Akinek nincs ESP az autóban annak nincs lehetősége kikapcsolni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56335 Dátum: 2014.07.12 szombat, 09:09:46 » |
|
Az ESP-t nem bekapcsolod, hanem kikapcsolod. És ha nincs kikapcsolva, akkor nem pöröghet ki a kerék
Kicsit azért lusta az ASR funkció benne. Meg elég bénán is van megoldva. Mk2nél jobban teccett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56336 Dátum: 2014.07.12 szombat, 13:24:48 » |
|
Kicsit azért lusta az ASR funkció benne. Meg elég bénán is van megoldva. Mk2nél jobban teccett.
Szerintem meg pont fordítva van. MK2-nél egy iszonyatosan ostoba ASR volt, ami nem csinált mást, mint elvette a gázt. Ezért ha kisebb fordulaton indultam és kipörgött a kerék akkor megtorpant az autó én meg beleharaptam a kormányba MK3-nál szinte észre sem veszem, hogy beavatkozik, csak látom villogni a jelet a műszerfalon
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56337 Dátum: 2014.07.12 szombat, 14:35:20 » |
|
Szerintem meg pont fordítva van. MK2-nél egy iszonyatosan ostoba ASR volt, ami nem csinált mást, mint elvette a gázt. Ezért ha kisebb fordulaton indultam és kipörgött a kerék akkor megtorpant az autó én meg beleharaptam a kormányba MK3-nál szinte észre sem veszem, hogy beavatkozik, csak látom villogni a jelet a műszerfalon Azért torpant meg, mert megijedtél hogy belerúgott a talpadba. Én szerettem, hogy a gázpedálon adott visszajalzést. Ha tartottam a lábam rajta, akkor mindig pont csúszáshatáron volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56338 Dátum: 2014.07.12 szombat, 16:54:38 » |
|
Azért torpant meg, mert megijedtél hogy belerúgott a talpadba. Én szerettem, hogy a gázpedálon adott visszajalzést. Ha tartottam a lábam rajta, akkor mindig pont csúszáshatáron volt.
Hát nekem nem volt semmilyen visszajelzés. Nyomtam a gázt és nem ment az autó. Mondjuk az enyém automata volt, lehet, hogy annál más...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56339 Dátum: 2014.07.12 szombat, 17:09:19 » |
|
Mert te taxis vagy....... Biztosan nem sikypedia szabvány szerint nyomtad a gázpedált!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56340 Dátum: 2014.07.12 szombat, 17:15:17 » |
|
Mert te taxis vagy....... Biztosan nem sikypedia szabvány szerint nyomtad a gázpedált! Kik a lehúzósabbak, a taxisok vagy az autószerelők?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #56341 Dátum: 2014.07.12 szombat, 22:29:35 » |
|
Kik a lehúzósabbak, a taxisok vagy az autószerelők?
Versenyeztek?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56342 Dátum: 2014.07.12 szombat, 22:42:09 » |
|
Kik a lehúzósabbak, a taxisok vagy az autószerelők?
Ha tudnátok milyen rezsi óradíjjal dolgozunk a pénztárgép bizniszben, ezt a kérdést fel sem tennétek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56343 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 06:40:02 » |
|
Ha tudnátok milyen rezsi óradíjjal dolgozunk a pénztárgép bizniszben, ezt a kérdést fel sem tennétek. Ti vagytok a nyertesei az online kassza mutyinak?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56344 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 06:42:47 » |
|
Na megyek kicserélem a gátlókat magam, nehogy valami szervizben lehúzzanak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #56345 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 08:50:21 » |
|
Na megyek kicserélem a gátlókat magam, nehogy valami szervizben lehúzzanak Nehogy meg "gátoljon" ebben valami!
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #56346 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 11:20:15 » |
|
Ti vagytok a nyertesei az online kassza mutyinak? Annak csak vesztesei vannak.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Új hozzászólás #56347 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 11:47:25 » |
|
A kerékagyat csak az a négy csavar fogja? Ha azok eltávolítása után sem jön le, akkor csavarlazítóval, és kalapáccsal kell óvatosan leimádkozni?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
|
|
|
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Új hozzászólás #56348 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 12:17:47 » |
|
Még egy kérdés, 5ajtósnál a csomagtér ajtó belső burkolatát szeretném levenni. 4 csavart találtam, azokat ki is csavartam, de még mindig fogja valami. Csak le kell pattintani?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #56349 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 12:18:58 » |
|
A kerékagyat csak az a négy csavar fogja? Ha azok eltávolítása után sem jön le, akkor csavarlazítóval, és kalapáccsal kell óvatosan leimádkozni?
Mivel cserés a kerékagy, mert rossz. Nem kell óvatosan. A helyét tisztítsd meg jól mielőtt berakod az újat. Jól feküdjön fel a csonkállványra.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|