Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.24 szombat, 18:38:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
528
529
530
531
532
533
534
[
535
]
536
537
538
539
540
541
542
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 12599922 alkalommal)
kovaimi
és 52 vendég van a témában
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26700 Dátum:
2015.04.27 hétfő, 14:26:46 »
Idézetet írta: KaoszNagymester - 2015.04.27 hétfő, 09:26:58
Na akkor egyre izgalmasabb ez a hiba. Menet közben is hallani, tegnap 200km autópálya után nagyon hangos volt, 50km/óránál akkorát koppant ha finoman jobbra balra kitértem a középállásból, hogy nem csak hallani de "érezni" is lehetett a pedálokon, kormányon. Aztán ma reggel megint nyoma sem volt semminek.
Ezt a szilent kikopást akkor is észre lehet venni, ha éppen nem kopog? Csak mert amikor szervizbe tudom vinni az autót, akkor sosem jön elő a kopogás.
Tudom hogy nem a szomszédban van, de nálunk van egy nagyon jó futóműves. Ha gondolod megadom az elérhetőségét. Most szombaton is voltam nála a szokásos éves futómű ellenőrzésen. Már sok kopognak a manók dolgot megtalált és javított ismerőseim kocsijában. A nulláson kb 40 perc alatt ott vagy.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
KaoszNagymester
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26701 Dátum:
2015.04.28 kedd, 09:50:30 »
Idézetet írta: titta - 2015.04.27 hétfő, 14:26:46
Tudom hogy nem a szomszédban van, de nálunk van egy nagyon jó futóműves. Ha gondolod megadom az elérhetőségét. Most szombaton is voltam nála a szokásos éves futómű ellenőrzésen. Már sok kopognak a manók dolgot megtalált és javított ismerőseim kocsijában. A nulláson kb 40 perc alatt ott vagy.
Küldd el a címet légy szíves, aztán valamikor elmegyek.
Egyébként múltkor amikor nagyon kopogott, kipróbáltam csendben, álló motornál. Olyan hangja volt mintha egy üres fémhordót kopogtatnék...
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26702 Dátum:
2015.04.28 kedd, 10:19:55 »
Idézetet írta: KaoszNagymester - 2015.04.28 kedd, 09:50:30
Küldd el a címet légy szíves, aztán valamikor elmegyek.
Egyébként múltkor amikor nagyon kopogott, kipróbáltam csendben, álló motornál. Olyan hangja volt mintha egy üres fémhordót kopogtatnék...
Küldtem pü.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26703 Dátum:
2015.04.29 szerda, 08:55:46 »
Sziasztok!
Kicsit "off téma", azonban lehet van akinek van a családban, ismerős körben. Ford C-max vásárlását tervezi a család, 2012-től, 1.6 tdci Sok véleményt nem tudok róla, ezért is érdeklődnék.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
umfrider
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26704 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 21:08:57 »
Hali!
Belső bizti tábla leírását merre találom meg? Néztem a kezelési útmutatót, google-oztam, de sajnos semmi...
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26705 Dátum:
2015.05.01 péntek, 09:58:02 »
Idézetet írta: umfrider - 2015.04.30 csütörtök, 21:08:57
Hali!
Belső bizti tábla leírását merre találom meg? Néztem a kezelési útmutatót, google-oztam, de sajnos semmi...
Helló!
Pedig az autó kézikönyvében benne van. Én anno megtaláltam. Majd megnézem hányadik oldal!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26706 Dátum:
2015.05.01 péntek, 14:14:48 »
Idézetet írta: umfrider - 2015.04.30 csütörtök, 21:08:57
Hali!
Belső bizti tábla leírását merre találom meg? Néztem a kezelési útmutatót, google-oztam, de sajnos semmi...
Nah meg van. 188.o-tol kezdődik.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26707 Dátum:
2015.05.01 péntek, 14:31:40 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.05.01 péntek, 09:58:02
Helló!
Pedig az autó kézikönyvében benne van. Én anno megtaláltam. Majd megnézem hányadik oldal!
azt este 11.30kor kell keresni 1db kandelláber alatt...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26708 Dátum:
2015.05.01 péntek, 16:39:34 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.05.01 péntek, 14:31:40
azt este 11.30kor kell keresni 1db kandelláber alatt...
Nah jah!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
KaoszNagymester
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26709 Dátum:
2015.05.02 szombat, 09:00:27 »
Na sikerült megtalálni a kopogás okát: A bal oldali toronycsapágy a ludas. Középállásban kicsit megszorul, majd ugrik egyet a lengéscsillapító rugó. Jövő héten viszem szervizbe.
Izgalmas nyomozás volt, köszönöm mindenkinek a segítséget!
Naplózva
umfrider
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26710 Dátum:
2015.05.02 szombat, 15:57:49 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.05.01 péntek, 14:14:48
Nah meg van. 188.o-tol kezdődik.
Megtaláltam végre...! 177. o.-tól
A szivargyújtóm szállt el. F19, 15A. Ki is cseréltem, viszont továbbra sem jó
KaoszNagymester
"Na sikerült megtalálni a kopogás okát: A bal oldali toronycsapágy a ludas. Középállásban kicsit megszorul, majd ugrik egyet a lengéscsillapító rugó. Jövő héten viszem szervizbe.
Izgalmas nyomozás volt, köszönöm mindenkinek a segítséget! vigyor3 "
Kátyúba menve, fekvő rendőrről lehajtva nem volt nálad zuhanás, zubogás, mint hang és érzés?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.02 szombat, 16:10:03 írta umfrider
»
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26711 Dátum:
2015.05.02 szombat, 17:14:41 »
Idézetet írta: umfrider - 2015.05.02 szombat, 15:57:49
Megtaláltam végre...! 177. o.-tól
A szivargyújtóm szállt el. F19, 15A. Ki is cseréltem, viszont továbbra sem jó
KaoszNagymester
"Na sikerült megtalálni a kopogás okát: A bal oldali toronycsapágy a ludas. Középállásban kicsit megszorul, majd ugrik egyet a lengéscsillapító rugó. Jövő héten viszem szervizbe.
Izgalmas nyomozás volt, köszönöm mindenkinek a segítséget! vigyor3 "
Kátyúba menve, fekvő rendőrről lehajtva nem volt nálad zuhanás, zubogás, mint hang és érzés?
Bocsánat!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26712 Dátum:
2015.05.02 szombat, 18:42:58 »
Vajúdás heppienddel avagy, hogy NEM lett Goodyear Assymetric 2-es szettem...
Elhatároztam kb. 1 hónapja, hogy gyári felni megy és valami érkezik helyette. Mivel a gyári szett gumistól elég hamar (1 nap alatt) elkelt, kinéztem és megvettem 4 db. GY Assymetric 2-t külföldön. Be is jött annak rendje és módja szerint, de a felnik még sehol. Ledepóztam a gumisnál. Csütörtökön jött a telefon, hogy megérkeztek a felnik, de van egy kis baj!
"Te Tomi, csak 3 gumi van, egy eltűnt..."
Neb*ssz, mondom szerezz egyet gyorsan, van 2 órád, pont elég!
...hát nem szerzett, esélytelen, ritka...stb.
Nekem kell valami SOS, Titta kölcsön 16-osaival járok már egy hete, nagy köszönet érte neki!
Nincs ötlet, jött a válasz! Akkor nézz nekem SOS 4 Misi Primacy 3 - ast, de nem fizetek érte semmit, még mindig maradt 1 órád!
Kb. 1 óra múlva telefon, megvan a Misi, mehetek érte!
Szóval gumispajti "beljebb" lett 3 db GY - al, nekem meg ismét mislenek lettek, mondjuk ezt egy kicsit sem bánom, mert nagyon szerettem eddig is! Tartós, csöndes, jó vizen...stb. Csak egy kísérlet lett volna a gy.
És végezetül az új "lábbelik":
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.02 szombat, 18:50:19 írta Tonyo
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26713 Dátum:
2015.05.02 szombat, 18:56:33 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.05.02 szombat, 18:42:58
Vajúdás heppienddel avagy, hogy NEM lett Goodyear Assymetric 2-es szettem...
Elhatároztam kb. 1 hónapja, hogy gyári felni megy és valami érkezik helyette. Mivel a gyári szett gumistól elég hamar (1 nap alatt) elkelt, kinéztem és megvettem 4 db. GY Assymetric 2-t külföldön. Be is jött annak rendje és módja szerint, de a felnik még sehol. Ledepóztam a gumisnál. Csütörtökön jött a telefon, hogy megérkeztek a felnik, de van egy kis baj!
"Te Tomi, csak 3 gumi van, egy eltűnt..."
Neb*ssz, mondom szerezz egyet gyorsan, van 2 órád, pont elég!
...hát nem szerzett, esélytelen, ritka...stb.
Nekem kell valami SOS, Titta kölcsön 16-osaival járok már egy hete, nagy köszönet érte neki!
Nincs ötlet, jött a válasz! Akkor nézz nekem SOS 4 Misi Primacy 3 - ast, de nem fizetek érte semmit, még mindig maradt 1 órád!
Kb. 1 óra múlva telefon, megvan a Misi, mehetek érte!
Szóval gumispajti "beljebb" lett 3 db GY - al, nekem meg ismét mislenek lettek, mondjuk ezt egy kicsit sem bánom, mert nagyon szerettem eddig is! Tartós, csöndes, jó vizen...stb. Csak egy kísérlet lett volna a gy.
És végezetül az új "lábbelik":
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
tsinos!
Grat!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26714 Dátum:
2015.05.02 szombat, 19:11:05 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.05.02 szombat, 18:42:58
Vajúdás heppienddel avagy, hogy NEM lett Goodyear Assymetric 2-es szettem...
Elhatároztam kb. 1 hónapja, hogy gyári felni megy és valami érkezik helyette. Mivel a gyári szett gumistól elég hamar (1 nap alatt) elkelt, kinéztem és megvettem 4 db. GY Assymetric 2-t külföldön. Be is jött annak rendje és módja szerint, de a felnik még sehol. Ledepóztam a gumisnál. Csütörtökön jött a telefon, hogy megérkeztek a felnik, de van egy kis baj!
"Te Tomi, csak 3 gumi van, egy eltűnt..."
Neb*ssz, mondom szerezz egyet gyorsan, van 2 órád, pont elég!
...hát nem szerzett, esélytelen, ritka...stb.
Nekem kell valami SOS, Titta kölcsön 16-osaival járok már egy hete, nagy köszönet érte neki!
Nincs ötlet, jött a válasz! Akkor nézz nekem SOS 4 Misi Primacy 3 - ast, de nem fizetek érte semmit, még mindig maradt 1 órád!
Kb. 1 óra múlva telefon, megvan a Misi, mehetek érte!
Szóval gumispajti "beljebb" lett 3 db GY - al, nekem meg ismét mislenek lettek, mondjuk ezt egy kicsit sem bánom, mert nagyon szerettem eddig is! Tartós, csöndes, jó vizen...stb. Csak egy kísérlet lett volna a gy.
És végezetül az új "lábbelik":
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Szép, de nekem a gyári Y-al még mindég jobban bejön.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26715 Dátum:
2015.05.02 szombat, 19:14:35 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.02 szombat, 19:11:05
Szép, de nekem a gyári Y-al még mindég jobban bejön.
Ízlések és pofonok. Nálam 1ik gyári sem volt nyerő. Azért a fehér Mondi most mégis nagyot mutat ezzel
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26716 Dátum:
2015.05.02 szombat, 19:23:54 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.02 szombat, 19:11:05
Szép, de nekem a gyári Y-al még mindég jobban bejön.
Ízlések és pofonok... Nekem az olyan volt, mint egy 18-as dísztárcsa és minden nap jött szembe velem uszkve 5-10.
Karakteres formát kerestem, mely egyedi és harmóniában vannak a színei az autóval...
Mindegy is, ezt én használom!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26717 Dátum:
2015.05.02 szombat, 19:24:46 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.05.02 szombat, 19:14:35
Ízlések és pofonok. Nálam 1ik gyári sem volt nyerő. Azért a fehér Mondi most mégis nagyot mutat ezzel
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26718 Dátum:
2015.05.02 szombat, 19:35:51 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.05.02 szombat, 19:14:35
Ízlések és pofonok. Nálam 1ik gyári sem volt nyerő. Azért a fehér Mondi most mégis nagyot mutat ezzel
Nem mondtam, hogy nem szép kifejezetten tetszik az ő fehér mondija. Viszont ha jól emlékszek neki nem is olyan Y felnije volt mint az enyémen.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
KaoszNagymester
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26719 Dátum:
2015.05.02 szombat, 20:53:12 »
Idézetet írta: umfrider - 2015.05.02 szombat, 15:57:49
Kátyúba menve, fekvő rendőrről lehajtva nem volt nálad zuhanás, zubogás, mint hang és érzés?
A kopogáson kívül nem tapasztaltam más hibát...
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26720 Dátum:
2015.05.02 szombat, 23:55:41 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.05.02 szombat, 19:23:54
Ízlések és pofonok... Nekem az olyan volt, mint egy 18-as dísztárcsa és minden nap jött szembe velem uszkve 5-10.
Karakteres formát kerestem, mely egyedi és harmóniában vannak a színei az autóval...
Mindegy is, ezt én használom!
Az a lenyeg hogy neked tetszik. Meg a parodnak!
Amugy egesz turheto.
Csak majd csereld le a keped, mert az meg disztarcsas!
Ja es vigyazz ra jobban, mint en az enyemre.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
öcsi87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26721 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 12:03:02 »
Sziasztok!
Új vagyok még a forumon.
Jelen pillanatban még nincs Mondeom de a közel jővöben szeretnk vásárolni. Egyenlőre még nem is látom át annyira dolgokat ezért lenne pár általános kérdésem és ti biztos többet tudtok mondani mert ti már tapasztalatból mondjátok.
A tervezett autó: 2011 utáni legyen max 120km 2.0tdci 140LE vagy 163.
Nem tudom hogy a kettő között milyen fogyasztás különbség van persze látom a katalogusos gyári adatot de hát a tapasztalat a lényeg.
A másik nagy kérdés hogy manuális 6 vagy powersift automata?
? Mik a tapasztalatok menyire szol bele a fogyasztásba?
A másik nagy kérdés a szerviz díjak gondolom nagyobb LE nél a szerviz is nagyobb összeg ha baj van. Alkatrész ellátás?
Nekem nincs ismerősöm sajnos akinek lenne mondeoja aki megoszthatná velem a tapasztalatokat ezért fordultam hozzátok!!!
A válaszokat előre is köszönöm!!!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6485
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26722 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 12:44:40 »
Idézetet írta: öcsi87 - 2015.05.03 vasárnap, 12:03:02
Sziasztok!
Új vagyok még a forumon.
Jelen pillanatban még nincs Mondeom de a közel jővöben szeretnk vásárolni. Egyenlőre még nem is látom át annyira dolgokat ezért lenne pár általános kérdésem és ti biztos többet tudtok mondani mert ti már tapasztalatból mondjátok.
A tervezett autó: 2011 utáni legyen max 120km 2.0tdci 140LE vagy 163.
Nem tudom hogy a kettő között milyen fogyasztás különbség van persze látom a katalogusos gyári adatot de hát a tapasztalat a lényeg.
A másik nagy kérdés hogy manuális 6 vagy powersift automata?
? Mik a tapasztalatok menyire szol bele a fogyasztásba?
A másik nagy kérdés a szerviz díjak gondolom nagyobb LE nél a szerviz is nagyobb összeg ha baj van. Alkatrész ellátás?
Nekem nincs ismerősöm sajnos akinek lenne mondeoja aki megoszthatná velem a tapasztalatokat ezért fordultam hozzátok!!!
A válaszokat előre is köszönöm!!!
Ha kérdezés helyett kb. fél órát szánnál visszaolvasásra egy csomó kérdésedre választ kapnál!
Javasolt topik: Fl modellek, automata váltó...
Ha ennyi időt rászánsz a tájékozódásra és vmit nem értesz segítünk szívesen!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26723 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 13:51:17 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.05.03 vasárnap, 12:44:40
Ha kérdezés helyett kb. fél órát szánnál visszaolvasásra egy csomó kérdésedre választ kapnál!
Javasolt topik: Fl modellek, automata váltó...
Ha ennyi időt rászánsz a tájékozódásra és vmit nem értesz segítünk szívesen!
Ha esetleg pályát módosítanál ajánlom a diplomáciát úgy tudod elküldeni az embert a jóqrva....jába,hogy szinte várja az indulást!
Egyébként maximálisan igazad van.
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6485
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26724 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 14:06:35 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2015.05.03 vasárnap, 13:51:17
Ha esetleg pályát módosítanál ajánlom a diplomáciát úgy tudod elküldeni az embert a jóqrva....jába,hogy szinte várja az indulást!
Egyébként maximálisan igazad van.
Jaj ne mán! Hiszen segítettem is. Ja, a tdci topikot kihagytam...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26725 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 17:05:40 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.04.29 szerda, 08:55:46
Sziasztok!
Kicsit "off téma", azonban lehet van akinek van a családban, ismerős körben. Ford C-max vásárlását tervezi a család, 2012-től, 1.6 tdci Sok véleményt nem tudok róla, ezért is érdeklődnék.
Ha jól informált vagyok, akkor csak 2 dolgot mondok, ami miatt én biztosan nem vennék Ford 1.6TDCi-t:
- lötyis benne a DPF,
- maga a DPF szűrő cseréje elő van írva ciklikusan és kötelezően...
ON
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26726 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 17:15:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.05.03 vasárnap, 17:05:40
Ha jól informált vagyok, akkor csak 2 dolgot mondok, ami miatt én biztosan nem vennék Ford 1.6TDCi-t:
- lötyis benne a DPF,
- maga a DPF szűrő cseréje elő van írva ciklikusan és kötelezően...
ON
A 115 lovasban már nem löttyös tudtommal. Sőt, 2010-től a 110 lovas sem az a Focusban.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26727 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 17:28:39 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.05.02 szombat, 18:42:58
Vajúdás heppienddel avagy, hogy NEM lett Goodyear Assymetric 2-es szettem...
Elhatároztam kb. 1 hónapja, hogy gyári felni megy és valami érkezik helyette. Mivel a gyári szett gumistól elég hamar (1 nap alatt) elkelt, kinéztem és megvettem 4 db. GY Assymetric 2-t külföldön. Be is jött annak rendje és módja szerint, de a felnik még sehol. Ledepóztam a gumisnál. Csütörtökön jött a telefon, hogy megérkeztek a felnik, de van egy kis baj!
"Te Tomi, csak 3 gumi van, egy eltűnt..."
Neb*ssz, mondom szerezz egyet gyorsan, van 2 órád, pont elég!
...hát nem szerzett, esélytelen, ritka...stb.
Nekem kell valami SOS, Titta kölcsön 16-osaival járok már egy hete, nagy köszönet érte neki!
Nincs ötlet, jött a válasz! Akkor nézz nekem SOS 4 Misi Primacy 3 - ast, de nem fizetek érte semmit, még mindig maradt 1 órád!
Kb. 1 óra múlva telefon, megvan a Misi, mehetek érte!
Szóval gumispajti "beljebb" lett 3 db GY - al, nekem meg ismét mislenek lettek, mondjuk ezt egy kicsit sem bánom, mert nagyon szerettem eddig is! Tartós, csöndes, jó vizen...stb. Csak egy kísérlet lett volna a gy.
És végezetül az új "lábbelik":
micsoda történet...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26728 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 18:42:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.05.03 vasárnap, 17:05:40
Ha jól informált vagyok, akkor csak 2 dolgot mondok, ami miatt én biztosan nem vennék Ford 1.6TDCi-t:
- lötyis benne a DPF,
- maga a DPF szűrő cseréje elő van írva ciklikusan és kötelezően...
ON
Szia!
Köszi!
Nem vagyok bent biztos és most meg sem találtam neten, de tudtommal az új EU5-ösök már nem lötyisek... 2011-utáni 116LE verzió.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26729 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 20:16:05 »
Idézetet írta: öcsi87 - 2015.05.03 vasárnap, 12:03:02
Sziasztok!
Új vagyok még a forumon.
Jelen pillanatban még nincs Mondeom de a közel jővöben szeretnk vásárolni. Egyenlőre még nem is látom át annyira dolgokat ezért lenne pár általános kérdésem és ti biztos többet tudtok mondani mert ti már tapasztalatból mondjátok.
A tervezett autó: 2011 utáni legyen max 120km 2.0tdci 140LE vagy 163.
Nem tudom hogy a kettő között milyen fogyasztás különbség van persze látom a katalogusos gyári adatot de hát a tapasztalat a lényeg.
A másik nagy kérdés hogy manuális 6 vagy powersift automata?
? Mik a tapasztalatok menyire szol bele a fogyasztásba?
A másik nagy kérdés a szerviz díjak gondolom nagyobb LE nél a szerviz is nagyobb összeg ha baj van. Alkatrész ellátás?
Nekem nincs ismerősöm sajnos akinek lenne mondeoja aki megoszthatná velem a tapasztalatokat ezért fordultam hozzátok!!!
A válaszokat előre is köszönöm!!!
Szerintem 140LE, az átírás után meg felokosítják 163-ra neked itt a fórumon. Csak szoftveres a különbség. Fogyi az érdekes kérdés, én 6 körül járok vegyesben ez gyakorlatban 5.5 és 6.5 között változik. Autó vagy manuál izlés dolga szerintem, használtban az automata lutrisabb. És akkor el is érkeztünk a km kérdéshez. Nálunk jellemzően 120 alattiakat hírdetnek, föleg Székesfehérváron, de ez 99 százalékban kamu. Kamu gépkönyvvel, kamu felszereltséggel. Jó, nem pontos felszereltséggel. Ha céges volt a vas akkor inkább 150-200ezer környékén van benne. Fel kell hívni a szervizkönyvben szereplő szervizt és ott lecsekkolni. Itt a fórumon jó áron tudsz alkatrész beszerezni. Újat is, bontottat is. Ha visszaolvastál akkor biztosan rájöttél, hogy ez egy segítőkész, hasznos fórum, jó fej tagokkal. Magunk között néha sajátos humorral.
Ha kinéztél valamit, linkeld be és véleményezzük.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
öcsi87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26730 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 21:57:21 »
Idézetet írta: TZS - 2015.05.03 vasárnap, 20:16:05
Szerintem 140LE, az átírás után meg felokosítják 163-ra neked itt a fórumon. Csak szoftveres a különbség. Fogyi az érdekes kérdés, én 6 körül járok vegyesben ez gyakorlatban 5.5 és 6.5 között változik. Autó vagy manuál izlés dolga szerintem, használtban az automata lutrisabb. És akkor el is érkeztünk a km kérdéshez. Nálunk jellemzően 120 alattiakat hírdetnek, föleg Székesfehérváron, de ez 99 százalékban kamu. Kamu gépkönyvvel, kamu felszereltséggel. Jó, nem pontos felszereltséggel. Ha céges volt a vas akkor inkább 150-200ezer környékén van benne. Fel kell hívni a szervizkönyvben szereplő szervizt és ott lecsekkolni. Itt a fórumon jó áron tudsz alkatrész beszerezni. Újat is, bontottat is. Ha visszaolvastál akkor biztosan rájöttél, hogy ez egy segítőkész, hasznos fórum, jó fej tagokkal. Magunk között néha sajátos humorral.
Ha kinéztél valamit, linkeld be és véleményezzük.
Köszi a tapasztalat megosztást.
Én is ilyen fogyasztásra gondoltam.Ugy hallom az a 140Le az mindenre pont elég
Igen én is halottam hogy vigyázni kell elég könnyen belehet fürödni ezzel a km csavargatása miatt. Az autó csere szerencsére nem s.o.s. Tehát van időm vele de nagyon szívesen belinkelgetek egy párat gondolom úgy is szeret mindenki rágódni meg kritizálni rajta és pont ebből nagy segítség
Azt halottam hogy a fordnál van állapot felmérés azért ott a km állást csak meglátják hogy mennyi az annyi, ha megvan a többször megnézett autó akkor biztos elvitetem egy ilyenre azt és hogyha az eladó nem engedi az ilyet egyből tovább kell menni mert akkor valami nem klappol az autóval.
Majd beletanulok ebbe a forumozgatásba
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26731 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 00:25:40 »
Idézetet írta: öcsi87 - 2015.05.03 vasárnap, 21:57:21
Köszi a tapasztalat megosztást.
Én is ilyen fogyasztásra gondoltam.Ugy hallom az a 140Le az mindenre pont elég
Igen én is halottam hogy vigyázni kell elég könnyen belehet fürödni ezzel a km csavargatása miatt. Az autó csere szerencsére nem s.o.s. Tehát van időm vele de nagyon szívesen belinkelgetek egy párat gondolom úgy is szeret mindenki rágódni meg kritizálni rajta és pont ebből nagy segítség
Azt halottam hogy a fordnál van állapot felmérés azért ott a km állást csak meglátják hogy mennyi az annyi, ha megvan a többször megnézett autó akkor biztos elvitetem egy ilyenre azt és hogyha az eladó nem engedi az ilyet egyből tovább kell menni mert akkor valami nem klappol az autóval.
Majd beletanulok ebbe a forumozgatásba
azért mielőtt benyeled a 5,5-6 literes fogyikat...tegyük hozzá hogy szigorúan a sebességhatárrok betartása és nyugodt vezetés mellett lehet ilyen értékeket produkálni.
én nem így vezetek és ezért 7l alatt nem igen vagy fogyasztásom (értsd: sima főúton is 140+, és városban is 70+...) autópálya meg stabilan 8l körül van. (150+)
szóval ez vezetési stílus kérdése. én sajnos mindig rohanok.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26732 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 10:25:11 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.04 hétfő, 00:25:40
azért mielőtt benyeled a 5,5-6 literes fogyikat...tegyük hozzá hogy szigorúan a sebességhatárrok betartása és nyugodt vezetés mellett lehet ilyen értékeket produkálni.
én nem így vezetek és ezért 7l alatt nem igen vagy fogyasztásom (értsd: sima főúton is 140+, és városban is 70+...) autópálya meg stabilan 8l körül van. (150+)
szóval ez vezetési stílus kérdése. én sajnos mindig rohanok.
Gondolom már pár csekket fizettél.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26733 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 10:38:02 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.04 hétfő, 10:25:11
Gondolom már pár csekket fizettél.
szerintem nem többet mint más, évi 1-2 valóban összejön. de ezek csak 30e-s csekkek.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26734 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 12:23:13 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.04 hétfő, 10:38:02
szerintem nem többet mint más, évi 1-2 valóban összejön. de ezek csak 30e-s csekkek.
Akkor én meg se szólalok, mert még soha nem volt csekkem.
Kopp-kopp.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26735 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 12:48:17 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.04 hétfő, 12:23:13
Akkor én meg se szólalok, mert még soha nem volt csekkem.
Kopp-kopp.
kettőnk közül mégis te jársz tuningolt verdával. miért is? a 0-50 ne 5,2 hanem 4,8 alatt legyen meg?!
vagy van valami detektorod/parkolássegítőd?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6485
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26736 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 13:02:02 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.04 hétfő, 12:23:13
Akkor én meg se szólalok, mert még soha nem volt csekkem.
Kopp-kopp.
Ha szeretnél, akkor intézek...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6485
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26737 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 13:08:12 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.04 hétfő, 12:48:17
kettőnk közül mégis te jársz tuningolt verdával. miért is? a 0-50 ne 5,2 hanem 4,8 alatt legyen meg?!
vagy van valami detektorod/parkolássegítőd?
Egynyócba nem kell tuning, száguldozik az anélkül is.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26738 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 13:18:53 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.05.04 hétfő, 13:08:12
Egynyócba nem kell tuning, száguldozik az anélkül is.
ja... de tényleg nem kell
... én is gondolkodtam rajta, de rájöttem hogy nem szabad...
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26739 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 13:20:22 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.04 hétfő, 13:18:53
ja... de tényleg nem kell
... én is gondolkodtam rajta, de rájöttem hogy nem szabad...
Igen, mert macerás lenne a fékezőernyő állandó újrahajtogatása.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26740 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 22:49:07 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.04 hétfő, 12:48:17
kettőnk közül mégis te jársz tuningolt verdával. miért is? a 0-50 ne 5,2 hanem 4,8 alatt legyen meg?!
vagy van valami detektorod/parkolássegítőd?
Én ezekkel a dolgokkal úgy vagyok ha van ilyen lehetőség kihasználom.
Amúgy meg szoktam talpalni is, de nem értem a tuning meg a sebesség túllépés hogy függ össze.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26741 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 23:13:33 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.04 hétfő, 22:49:07
Én ezekkel a dolgokkal úgy vagyok ha van ilyen lehetőség kihasználom.
Amúgy meg szoktam talpalni is, de nem értem a tuning meg a sebesség túllépés hogy függ össze.
fene az úri módodat. hogy talpalsz te hogy egy fénykép se készül rólad?
30 és 55 között?
egyébként nem függ össze, nem is ez volt a lényeg...de fura, hogy valaki egy egyébként is szépen menő 2 literes autót megtuningol mindenfajta parkolóradar-és fényképes eredmény mentesen...érted...
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26742 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 23:23:09 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.04 hétfő, 23:13:33
fene az úri módodat. hogy talpalsz te hogy egy fénykép se készül rólad?
30 és 55 között?
egyébként nem függ össze, nem is ez volt a lényeg...de fura, hogy valaki egy egyébként is szépen menő 2 literes autót megtuningol mindenfajta parkolóradar-és fényképes eredmény mentesen...érted...
Mindég tudom hol van mérés itt a városba így sose ér meglepetés szóval nyilván nem akarok fizetni, ha már tudom, hogy ott vannak. Pl övbecsatolásért már csomószor kaphattam volna a csekket pl ma is mellettem jöttek el azt basztak rá... Pályán meg 145 tempomattal megyek annyiért meg még nem büntetnek.
Előbb-utóbb úgy is fogok kapni én is egyszer mindenki átesik ezen, de remélem utóbb.
A tuningos dologra meg leírtam fentebb mindenhol kihasználom a lehetőségeket pl a motor is pöckölve van.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26743 Dátum:
2015.05.05 kedd, 07:24:43 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.04 hétfő, 23:13:33
fene az úri módodat. hogy talpalsz te hogy egy fénykép se készül rólad?
30 és 55 között?
egyébként nem függ össze, nem is ez volt a lényeg...de fura, hogy valaki egy egyébként is szépen menő 2 literes autót megtuningol mindenfajta parkolóradar-és fényképes eredmény mentesen...érted...
Nekem egy jó ideje csak a jelen Mondeonál erősebb autóm volt (bár ez sem gyári programmal megy már), aztán csak egyszer mértek meg, az is kórházba sietve. Nem azért kell az erő, hogy gyorsan tudjak menni, azt lehet 100 lóval is. Előzés, sávváltás, besorolás - ide kell a kraft, nem a tempóhoz. Legalábbis Németországon kívül.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26744 Dátum:
2015.05.05 kedd, 11:04:45 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.05.05 kedd, 07:24:43
Nekem egy jó ideje csak a jelen Mondeonál erősebb autóm volt (bár ez sem gyári programmal megy már), aztán csak egyszer mértek meg, az is kórházba sietve. Nem azért kell az erő, hogy gyorsan tudjak menni, azt lehet 100 lóval is. Előzés, sávváltás, besorolás - ide kell a kraft, nem a tempóhoz. Legalábbis Németországon kívül.
Én azért szeretem az erőt, mer sokkal kényelmesebb vezetést tesz lehetővé. Nem kell felkészülni az előzésre annyira, nem kell lendület és a tempomat tudja tenni a dolgát emelkedőn is. Ezen felül mert sokkal jobb feeling.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26745 Dátum:
2015.05.05 kedd, 13:23:05 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.05.05 kedd, 11:04:45
Én azért szeretem az erőt, mer sokkal kényelmesebb vezetést tesz lehetővé. Nem kell felkészülni az előzésre annyira, nem kell lendület és a tempomat tudja tenni a dolgát emelkedőn is. Ezen felül mert sokkal jobb feeling.
ezt mind értem. biztos velem van a baj, de a feeling engem nem kap el 52-nél. se 131-nél. senkit nem buzdítok a gyorshajtásra, sőt, én magamat is elítélem, de ez van, a család összes férfitagja így vezet, mióta eszemet tudom így vezetek. volt több balesetem is (amiket nem én okoztam) de egyik se változtatott meg.
ez van.
Naplózva
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26746 Dátum:
2015.05.05 kedd, 13:51:33 »
Idézetet írta: öcsi87 - 2015.05.03 vasárnap, 12:03:02
Sziasztok!
Új vagyok még a forumon.
Jelen pillanatban még nincs Mondeom de a közel jővöben szeretnk vásárolni. Egyenlőre még nem is látom át annyira dolgokat ezért lenne pár általános kérdésem és ti biztos többet tudtok mondani mert ti már tapasztalatból mondjátok.
A tervezett autó: 2011 utáni legyen max 120km 2.0tdci 140LE vagy 163.
Nem tudom hogy a kettő között milyen fogyasztás különbség van persze látom a katalogusos gyári adatot de hát a tapasztalat a lényeg.
A másik nagy kérdés hogy manuális 6 vagy powersift automata?
? Mik a tapasztalatok menyire szol bele a fogyasztásba?
A másik nagy kérdés a szerviz díjak gondolom nagyobb LE nél a szerviz is nagyobb összeg ha baj van. Alkatrész ellátás?
Nekem nincs ismerősöm sajnos akinek lenne mondeoja aki megoszthatná velem a tapasztalatokat ezért fordultam hozzátok!!!
A válaszokat előre is köszönöm!!!
Az enyém 140 le /hacsak meg nem csippelték/ és öt alatt eljárok. Kint 100-110, bent 50-60.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26747 Dátum:
2015.05.05 kedd, 15:58:22 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.05.05 kedd, 13:23:05
ezt mind értem. biztos velem van a baj, de a feeling engem nem kap el 52-nél. se 131-nél. senkit nem buzdítok a gyorshajtásra, sőt, én magamat is elítélem, de ez van, a család összes férfitagja így vezet, mióta eszemet tudom így vezetek. volt több balesetem is (amiket nem én okoztam) de egyik se változtatott meg.
ez van.
nem az a lényeg, hogy most 200-al tud-e menni a jármű, hanem az, hogy esetenként hogyan jutsz el 52-re vagy 131-re, nomeg nem 10 percet készülődsz egy előzésre. Ugyan ez a helyzet a motor hangra. Persze nem számít, hogy A-ból B-be eljutva milyen környezeti változók érnek, de valahol még is számít. Egy V6, V8 máshogy muzsikál és mosolyt csak az ember arcára. A sor 4 meg teszi a dolgát és kész. Szóval én abszolute de nem a sebességről beszélek. De pl mióta meg van a dömper, apám (aki 70 elmúlt már) sokkal szívesebben jön velem bárhova, miközben betartom a sebességhatárokat. Egyszer majd próbálj ki valamit, ami nagyon érdekel és ne fogyasztási adatokat, meg egyéb földhözragadt dolgokat nézz. Nem kell megvenni, csak egyszerűen a vezetés élményéért próbálj ki valami tök mást. Nem kell megvenni, de pl próbálj ki egy 6hengeres soros BMW-t, egy V6-os valamit, esetlegesen egy V8 benzinest. Nem kell megvenni és nem kell ész érveket találni...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6485
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26748 Dátum:
2015.05.05 kedd, 17:54:00 »
Idézetet írta: Savanya - 2015.05.05 kedd, 13:51:33
Az enyém 140 le /hacsak meg nem csippelték/ és öt alatt eljárok. Kint 100-110, bent 50-60.
Van új bajnok!
véletlen nem rokonod?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26749 Dátum:
2015.05.05 kedd, 21:08:55 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.05.05 kedd, 15:58:22
nem az a lényeg, hogy most 200-al tud-e menni a jármű, hanem az, hogy esetenként hogyan jutsz el 52-re vagy 131-re, nomeg nem 10 percet készülődsz egy előzésre. Ugyan ez a helyzet a motor hangra. Persze nem számít, hogy A-ból B-be eljutva milyen környezeti változók érnek, de valahol még is számít. Egy V6, V8 máshogy muzsikál és mosolyt csak az ember arcára. A sor 4 meg teszi a dolgát és kész. Szóval én abszolute de nem a sebességről beszélek. De pl mióta meg van a dömper, apám (aki 70 elmúlt már) sokkal szívesebben jön velem bárhova, miközben betartom a sebességhatárokat. Egyszer majd próbálj ki valamit, ami nagyon érdekel és ne fogyasztási adatokat, meg egyéb földhözragadt dolgokat nézz. Nem kell megvenni, csak egyszerűen a vezetés élményéért próbálj ki valami tök mást. Nem kell megvenni, de pl próbálj ki egy 6hengeres soros BMW-t, egy V6-os valamit, esetlegesen egy V8 benzinest. Nem kell megvenni és nem kell ész érveket találni...
értelek. sose érdekelt a fogyasztás, ellenben félek egy erősebb autótól, pedig előbb-utóbb lesz egy 180-240Le közötti vas a lábam között. nyílván nem fogok panaszkodni. most se panaszkodok. tök jó nekem ez is.
Naplózva
Oldalak:
1
...
528
529
530
531
532
533
534
[
535
]
536
537
538
539
540
541
542
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ