Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:05:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 558 559 560 561 562 563 564 [565] 566 567 568 569 570 571 572 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11984126 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #28200 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 10:15:02 »

Nem tudjátok, hol lehet olyan kék izét venni, amivel kipattintja a műanyagokat?

A faceliftnél Sonyval nem kell hozzá semmilyen szerszám, elég két ügyes kéz és tutira sérülésmentes marad a borítás.  
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28201 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 10:21:24 »

Egy nagyobb cooler felszerelése önmagában pont semmit nem ér. Az akkor kell/ér valamit, ha már a "többi kész van".
 Cool
1-1 elcseszett gyári fhoshoz képest is tudnak javítani. mk3-ban simán el tudom tornázni a map által látott hőfokot 90-95fok közzé
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28202 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 10:25:28 »

1-1 elcseszett gyári fhoshoz képest is tudnak javítani. mk3-ban simán el tudom tornázni a map által látott hőfokot 90-95fok közzé

A map nem lát hőmérsékletet.
IAT látja a beáramló levegő hőmérsékletet.

Egybe vannak építve....  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28203 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 10:27:45 »

A map nem lát hőmérsékletet.
IAT látja a beáramló levegő hőmérsékletet.

Egybe vannak építve....  Wink
köznyelvben mapszenzor vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28204 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 10:29:44 »

köznyelvben mapszenzor vigyor3

Elég nagy hiba, mert az egyik nyomást mér, míg a másik hőmérsékletet...... de végül is akiknek a LED is canbus-os..... falbav
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #28205 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 12:32:03 »


 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28206 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 12:52:51 »

Nem túloz, hidd el Alf! Ha láttad volna, úgy fordult ki a parkolóból itt, hogy:

- álló motornál, füstölt a hátsó gumi. Ekkor még nem ült a kocsiban
- közeledett a kocsihoz és csak gondolt a gázpedálra, 80km/h
- beült és beindította, 160km/h, csoda, hogy ki tudod menni a sorompón ezzel a tempóval
- biztos csippelt, mert a két gyári kidörgőn kívül van még lyuk a csomagtérajtón is...  eljen

Tuttira csippelt  eplus2
2funny
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28207 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 12:57:34 »

Nem tudjátok, hol lehet olyan kék izét venni, amivel kipattintja a műanyagokat?

én sárgát vettem az ebay-ről Cheesy
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #28208 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 13:39:26 »

én sárgát vettem az ebay-ről Cheesy
csak nem ilyet? Smiley
Én ezt vettem
http://www.ebay.com/itm/Easy-To-Use-12Pcs-Car-Radio-Audio-Door-Clip-Panel-Trim-Dash-Removal-Pry-Tool-Kit-/361175943867?hash=item5417c38abb
Naplózva

tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28209 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 14:44:47 »

No, voltam a Petrányinál az ismerős kinézett autójával (http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-9200173).

2 órán keresztül ment az állapotfelmérés illetve a próba, a lényeg az, hogy minden szép és jó, ám kéttömegűt+vezérlést kell benne cserélni. A kérdésem az, hogy szerintetek ha elhozom kereken 2M-ért, és a kívánt dolgokat kicseréltetem, az úgy jó bolt lesz számomra, vagy hagyjam? Az anyagi keretek miatt 2.4M-ig nézem a kocsikat, szóval sokkal kevesebb km-rel rendelkezőt (és amiben cserélve volt a már említett alkatrész páros) nem fogok valószínű találni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28210 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 14:46:45 »

No, voltam a Petrányinál az ismerős kinézett autójával (http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-9200173).

2 órán keresztül ment az állapotfelmérés illetve a próba, a lényeg az, hogy minden szép és jó, ám kéttömegűt+vezérlést kell benne cserélni. A kérdésem az, hogy szerintetek ha elhozom kereken 2M-ért, és a kívánt dolgokat kicseréltetem, az úgy jó bolt lesz számomra, vagy hagyjam? Az anyagi keretek miatt 2.4M-ig nézem a kocsikat, szóval sokkal kevesebb km-rel rendelkezőt (és amiben cserélve volt a már említett alkatrész páros) nem fogok valószínű találni.

szerintem nem ez lenne az évszázad biznisze...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28211 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 14:56:38 »

szerintem nem ez lenne az évszázad biznisze...

Igen, ez esélyes.
De az összes 200e km körüli autóban kell lassacskán cserélni az említett alkatrészeket, nem?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28212 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 15:37:15 »

Igen, ez esélyes.
De az összes 200e km körüli autóban kell lassacskán cserélni az említett alkatrészeket, nem?
A vezérlést igen, a KT-t nem feltétlen... Nézz utána a foximaxi topitban, BT-nknek mennyit bírt a a KT... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28213 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 15:43:47 »

A vezérlést igen, a KT-t nem feltétlen... Nézz utána a foximaxi topitban, BT-nknek mennyit bírt a a KT... Cheesy

9 évet...  mf2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28214 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 18:21:53 »

9 évet...  mf2
Nem azt kérdeztem: mennyit kap Lajcsi az áramlopásért... Cheesy

Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28215 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 18:28:58 »

wow1  wow1 wow1
akkor a facelift előttibe vajon mi a retkes f@szért kellett csavarral rögzíteni?  gun

Ez azt is jelenti, hogy 4db dekopír lappal is kijön a fejegység, mint a facelift mk3-ból a sony?

Azt nem tudom.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28216 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 18:30:54 »


Bakker Tomi...
Ezt én hogy-hogy nem találtam a https://www.samecrappyshit.cn oldalon?
Kár, hogy csak most linkelted, már kellett volna sokkal hamarabb, mert gondolkodtam most, hogy volt-e olyan kocsim, amire felraktam volna, s eszembe jutott: a 32 évvel ezelőttire jó lett volna. Tudod, a Moszkvics. A pedálos.
Javárjá'! Áááá, nem jó...  szomoru1 arra is gagyi lett volna...  vigyor3

Nemskára linkelem, hogy milyen egy rendes pedálszett.

A felszerelés kapcsán csak az 5db szegecsanya behúzása volt szhopós, mert nem volt kicsi behúzó, csak nagy karos. Lehet egy anyával-2alátéttel is felment volna, de így legalább gyári utasítás szerint installálódott.
Holnap veszek 10db pontozót, mert egyet sem találtam itthon.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28217 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 18:32:12 »


Én is ilyet vettem.
Bevált.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #28218 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 18:43:21 »


Már meg is rendeltem!  worship
Úgy látom ez jó az MK3 facelift Sony-hoz, és a régi facelift elöttihez is ugye?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28219 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 20:16:13 »

Nem túloz, hidd el Alf! Ha láttad volna, úgy fordult ki a parkolóból itt, hogy:

- álló motornál, füstölt a hátsó gumi. Ekkor még nem ült a kocsiban
- közeledett a kocsihoz és csak gondolt a gázpedálra, 80km/h
- beült és beindította, 160km/h, csoda, hogy ki tudod menni a sorompón ezzel a tempóval
- biztos csippelt, mert a két gyári kidörgőn kívül van még lyuk a csomagtérajtón is...  eljen

Tuttira csippelt  eplus2
csak a bogarat ülteted a fülébe.Nincs ember (a Janin kívül),aki csippel egy benzines fhost.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28220 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 20:22:31 »

csak a bogarat ülteted a fülébe.Nincs ember (a Janin kívül),aki csippel egy benzines fhost.... nyes

 mf2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28221 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 20:28:48 »

mf2
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28222 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 20:44:14 »

Elég nagy hiba, mert az egyik nyomást mér, míg a másik hőmérsékletet...... de végül is akiknek a LED is canbus-os..... falbav
erről beszélek vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #28223 Dátum: 2015.10.01 csütörtök, 23:34:11 »

Ja amúgy jani ki lehet pad nélkül is deríteni, hogy csippelt-e a géped.  Csak kell egy tuning nélküli rom kell azt össze kell hasonlítani a tiéddel, ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.01 csütörtök, 23:35:44 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28224 Dátum: 2015.10.02 péntek, 09:41:53 »

Találtam egy egész jó benzines mondeót - már korábban belinkeltem - de csak trend felszereltségű. Próbáltam összeírni hogy mi a különbség a két felszereltségi szint közt és nagyjából kategorizálni is.
Erre jutottam:
Fontos:
•   Csomagtér világítás,
•   Sebességszabályozó [tempomat],
Hasznos
•   Belső visszapillantó tükör, automatikusan sötétedő,
•   Fény és esőszenzor
•   Kézifékkar: bőr,
•   Könnyűfém keréktárcsák: 16'
•   sportülések elöl
Nem fontos
•   Kerékőr
•   Műszerfal: digitális
•   9 hangszóró
•   Ülésfűtés: fűthető ülések elöl
•   Világítás: kiegészítő belső világítás
•   Világítás: LED nappali menetfény

Van amit esetleg kihagytam (ppl. mintha hátsó légbefúvó nem lenne csak tit-nél), vagy ti másképp értékelitek.
Köszi előre is.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28225 Dátum: 2015.10.02 péntek, 10:19:38 »

 rinya Ejnye srácok...S az ártatlanság vélelme?

Nem azt kérdeztem: mennyit kap Lajcsi az áramlopásért... Cheesy


Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28226 Dátum: 2015.10.02 péntek, 10:26:47 »

rinya Ejnye srácok...S az ártatlanság vélelme?


Egyszer egy bíró úgy fogalmazta ezt meg, hogy ártatlanság védelme...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28227 Dátum: 2015.10.02 péntek, 10:45:38 »

rinya Ejnye srácok...S az ártatlanság vélelme?


Most őszintén, Te el tudod képzelni azt a szitut hogy építtetsz egy házat (most csak a sajátjáról beszélek) és a tudtodon kívül a kivitelező megoldja okosba a közművek bekötését? Utána évekig fel se tűnik Neked hogy mennyire keveset fizetsz? És amikor kijönnek és észreveszik valójában nem is megkened az ellenőrt, hanem kedvességből felajánlasz neki pénzt? (Persze itt állítás és tagadás áll szemben gondolom, valószínűleg felvétel nem történt. De ha a két ellenőr vallott, akkor saját magára is, ezt ne feledjük...)
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28228 Dátum: 2015.10.02 péntek, 11:44:26 »

Előzetesbe azért nem véletlenül teszik az embert...

Most őszintén, Te el tudod képzelni azt a szitut hogy építtetsz egy házat (most csak a sajátjáról beszélek) és a tudtodon kívül a kivitelező megoldja okosba a közművek bekötését? Utána évekig fel se tűnik Neked hogy mennyire keveset fizetsz? És amikor kijönnek és észreveszik valójában nem is megkened az ellenőrt, hanem kedvességből felajánlasz neki pénzt? (Persze itt állítás és tagadás áll szemben gondolom, valószínűleg felvétel nem történt. De ha a két ellenőr vallott, akkor saját magára is, ezt ne feledjük...)
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #28229 Dátum: 2015.10.03 szombat, 07:03:32 »

Most őszintén, Te el tudod képzelni azt a szitut hogy építtetsz egy házat (most csak a sajátjáról beszélek) és a tudtodon kívül a kivitelező megoldja okosba a közművek bekötését? Utána évekig fel se tűnik Neked hogy mennyire keveset fizetsz? És amikor kijönnek és észreveszik valójában nem is megkened az ellenőrt, hanem kedvességből felajánlasz neki pénzt? (Persze itt állítás és tagadás áll szemben gondolom, valószínűleg felvétel nem történt. De ha a két ellenőr vallott, akkor saját magára is, ezt ne feledjük...)
OFF amikor vettem a házat áthúzattam a villanyt egészben. órát 2010ben cseréltek.a mögötte levő kábelezés siralmas volt.a 11kW villanysütő azért megdolgozta a réz aluminium párosítást.
de inkább raktak be egy sorkapcsot a hibaelhárítók az eontól. nem voltak hajlandóak kicserélni az órától az én kismegszakítóimig a 5szál 10es vezetéket. errefelé annyira fsnak még egymástól is. szerelő szerint egymást kell ellenőrizniuk. ezért kellett levetetnem az egész hóbelebancot,és kicseréltetnem külön szakival.
majd egy hét múlva jöttek fényképezni is. számomra hihetetlen,hogy lajosunk ezt mégis hogy oldotta meg. bár van az a pénz....
Naplózva
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28230 Dátum: 2015.10.03 szombat, 08:24:58 »

Automata váltónál milyen többletfogyasztásra, illetve javítási költségekre kell számítani (kb.) a 6-os manuálissal szemben?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28231 Dátum: 2015.10.03 szombat, 08:26:31 »

Automata váltónál milyen többletfogyasztásra, illetve javítási költségekre kell számítani (kb.) a 6-os manuálissal szemben?

melyik  automata?
powershift?
hagyomanyos?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28232 Dátum: 2015.10.03 szombat, 08:39:11 »

melyik  automata?
powershift?
hagyomanyos?

Hagyományos. 2.4-2.5M-ért sajna még nincs powershift. Nem ez a preferencia (gondolom annyira még nem is jók ezek az automaták), de érdekelne.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28233 Dátum: 2015.10.03 szombat, 10:08:40 »

Hagyományos. 2.4-2.5M-ért sajna még nincs powershift. Nem ez a preferencia (gondolom annyira még nem is jók ezek az automaták), de érdekelne.

Nem egzakt adatok, hanem sztem:
Hagyományosnál: kuplung, kettőstömegű.
Automatánál: idővel felújítás tönkremenés függvényében, ez lehet 200-400ig (normál használat mellett ezek sztem bírják 3-400Eig is).
Fogyi: a hagyományos mindig "csúszik", van egy slipje, autópályán van csak overdriveban (amikor a 2 oldalt összekapcsolja).
Így láb függvényében 10-20%-kal fogyaszthat ez többet. De nézd meg a katalógus adatokat, a vegyes átlag irányadó lehet.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28234 Dátum: 2015.10.03 szombat, 13:20:39 »

Nem egzakt adatok, hanem sztem:
Hagyományosnál: kuplung, kettőstömegű.
Automatánál: idővel felújítás tönkremenés függvényében, ez lehet 200-400ig (normál használat mellett ezek sztem bírják 3-400Eig is).
Fogyi: a hagyományos mindig "csúszik", van egy slipje, autópályán van csak overdriveban (amikor a 2 oldalt összekapcsolja).
Így láb függvényében 10-20%-kal fogyaszthat ez többet. De nézd meg a katalógus adatokat, a vegyes átlag irányadó lehet.


Hú, 200e ft-nál kezdődik egy automata felújítás? Ezek után nem vágyódom utána.n:) A 10-20%-kal még meg is barátkoznék. Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28235 Dátum: 2015.10.03 szombat, 13:26:53 »

Hú, 200e ft-nál kezdődik egy automata felújítás? Ezek után nem vágyódom utána.n:) A 10-20%-kal még meg is barátkoznék. Smiley
Annyiért nem sok mindent csinálnak ha elromlik.  Állítólag a szeleptömb szokott bexarni, az 280+a csere.  Ésszel használva nem eszik sokat.  Hosszú úton meg ugyanannyit mint a kézis.  De nem kell parázni. A nem automatára is lehet sokat költeni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28236 Dátum: 2015.10.03 szombat, 13:27:31 »

Hú, 200e ft-nál kezdődik egy automata felújítás? Ezek után nem vágyódom utána.n:) A 10-20%-kal még meg is barátkoznék. Smiley
Miért, szerinted egy kettőstömegű+kuplungtárcsa combó szereléssel együtt 150eből megvan?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28237 Dátum: 2015.10.03 szombat, 13:45:35 »

Miért, szerinted egy kettőstömegű+kuplungtárcsa combó szereléssel együtt 150eből megvan?

220e az utolsó ajánlatom rá, szóval annak az árával tisztában vagyok, valamiért azt hittem, hogy az automata felujítása 100-150e. Hangsúlyozom, sosem volt még ótomata kocsim.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28238 Dátum: 2015.10.03 szombat, 16:26:17 »

220e az utolsó ajánlatom rá, szóval annak az árával tisztában vagyok, valamiért azt hittem, hogy az automata felujítása 100-150e. Hangsúlyozom, sosem volt még ótomata kocsim.

Van, hogy 50ból javítható egy automata, ha az a baja. A 4-500k az full felújítás. Ezzel szemben a manuálisnál aa kuplung-kéttömegű mindig egyben cserés.
Kell járnod automatával egy ideig, hogy megszeresd, vagy megutáld.
Én pl most már csak azt fogok venni. Szeretem az olajkavarósat is, meg a duplakuplungost is.


Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28239 Dátum: 2015.10.03 szombat, 17:00:32 »

Van, hogy 50ból javítható egy automata, ha az a baja. A 4-500k az full felújítás. Ezzel szemben a manuálisnál aa kuplung-kéttömegű mindig egyben cserés.
Kell járnod automatával egy ideig, hogy megszeresd, vagy megutáld.
Én pl most már csak azt fogok venni. Szeretem az olajkavarósat is, meg a duplakuplungost is.




Jártam már automatával (Captiva, RS Octavia), mindkettő nagyon jó volt. De nem nekem kellett foglalkoznom a javítással.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28240 Dátum: 2015.10.03 szombat, 20:54:20 »

Jártam már automatával (Captiva, RS Octavia), mindkettő nagyon jó volt. De nem nekem kellett foglalkoznom a javítással.
egy páran kerestek már itt 6seb manual váltót mk4-re mert az is tönkrement. nem örökélet az sem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28241 Dátum: 2015.10.03 szombat, 23:17:50 »

egy páran kerestek már itt 6seb manual váltót mk4-re mert az is tönkrement. nem örökélet az sem

Nem örökélet...Getrag.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #28242 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 06:42:19 »

egy páran kerestek már itt 6seb manual váltót mk4-re mert az is tönkrement. nem örökélet az sem
Csapágyas váltóval vettem az autót, bontottan 50e volt a másik, az síri csendben van.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28243 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 09:33:22 »

Csapágyas váltóval vettem az autót, bontottan 50e volt a másik, az síri csendben van.
ez az összeg, meg a 2tömegű ára már fedezi az automata váltó javítását. és mind2 le van tudva megint 200-250ekmre. hacsak a bontott váltó nem lesz megint bajos. és nem neked kell kuplungolni. sokan úgy gondolnak a manual váltóra, hogy költségmentes, csak nem értem, hogy miért
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28244 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 10:08:06 »

ez az összeg, meg a 2tömegű ára már fedezi az automata váltó javítását. és mind2 le van tudva megint 200-250ekmre. hacsak a bontott váltó nem lesz megint bajos. és nem neked kell kuplungolni. sokan úgy gondolnak a manual váltóra, hogy költségmentes, csak nem értem, hogy miért

Minden mozgó alkatrész költséges.

Egy PDK-t nagyon elfogadnék, viszont a többi autómata, vagy duplakuplung nem tudja azt nyújtani, mint egy kézi...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28245 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 10:33:22 »

Költség szempontjából házon belül egy kézi, vagy bármilyen automata nekem ugyanolyan költséget képviselHET (HET, ha tönkremegy).
Házon kívül ez már nem igaz, mert pl egy ódi multitronichoz nincs alkatrész, s egy váltó bőven 1 miska felett kezdődik, s akkor még csak lerakták kisraklapon az udvarra...
Én elkényelmesedtem, most már csak automatát fogok venni bármiből. Még a sokak által leszharozott powershift is tizedmásodpercek alatt vált, ennyi idő alatt fel sem emelem a lábam a kuplungig.
 Egy duplakuplungost is tudni kell vezetni, nem kell "összezavarni" s akkor 100% tökéletes. Úgy van kitalálva a váltó, hogy normálisan vezető emberek fogják hajtani. A húzatompadlón-elkapomagázt-megintpadló -val egymás után többször össze lehet zavarni, de akkor is teszi a dolgát. Bár logikusan ránt. A tesztekben az ilyen miatt húzták le. Ezek barmok, mert ez nem normál használati körülmény. Én ha sietősre is veszem, akkor is nagyon alám dolgozik.
BTomi mindig dícséri (jogosan) a PDK-t, ami talán csúcs a DCT témában, de azt ugye porsékba szerelik, ammeg sportótó, oda nem lehet minden szhart csak úgy beszerelni. Egy Mondeo meg nem sportkocsi.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #28246 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 10:48:21 »

Költség szempontjából házon belül egy kézi, vagy bármilyen automata nekem ugyanolyan költséget képviselHET (HET, ha tönkremegy).
Házon kívül ez már nem igaz, mert pl egy ódi multitronichoz nincs alkatrész, s egy váltó bőven 1 miska felett kezdődik, s akkor még csak lerakták kisraklapon az udvarra...
Én elkényelmesedtem, most már csak automatát fogok venni bármiből. Még a sokak által leszharozott powershift is tizedmásodpercek alatt vált, ennyi idő alatt fel sem emelem a lábam a kuplungig.
 Egy duplakuplungost is tudni kell vezetni, nem kell "összezavarni" s akkor 100% tökéletes. Úgy van kitalálva a váltó, hogy normálisan vezető emberek fogják hajtani. A húzatompadlón-elkapomagázt-megintpadló -val egymás után többször össze lehet zavarni, de akkor is teszi a dolgát. Bár logikusan ránt. A tesztekben az ilyen miatt húzták le. Ezek barmok, mert ez nem normál használati körülmény. Én ha sietősre is veszem, akkor is nagyon alám dolgozik.
BTomi mindig dícséri (jogosan) a PDK-t, ami talán csúcs a DCT témában, de azt ugye porsékba szerelik, ammeg sportótó, oda nem lehet minden szhart csak úgy beszerelni. Egy Mondeo meg nem sportkocsi.


Amíg meg nem jelentek a duplakuplungos váltók nem vettem volna automatát mert pazarlónak és furának tartottam a csúsztatós váltásokat...aztán próbáltam pár dsg váltóst... wow1 ha tehetem többet nem lesz kézi váltós autóm!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28247 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 16:23:05 »

Amíg meg nem jelentek a duplakuplungos váltók nem vettem volna automatát mert pazarlónak és furának tartottam a csúsztatós váltásokat...aztán próbáltam pár dsg váltóst... wow1 ha tehetem többet nem lesz kézi váltós autóm!

Ez nem igaz. Nekem sima nyomatékváltós mondim volt és imádom az autómatát. A váltások nem csusztatósak, szépen befékezi a megfelelő bolygókereket és vált. Nincs ezzel gond. Nyilván lassabban vált mind a duplakuplungos, de nekem pont ez tetszik. Az induláskort a konverter "csúsztat", hogy a megfelelő kuplungolási hatás meglegyen, aztán zár a tengelykapcsoló. Jól használva az automatát nincs fogyasztásbeli különbség. A hivatalos +0.5l (nomeg a sokak által mért különbség) a nem megfelelő használatból ered, meg az állandó padlógázas indításból.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28248 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 17:50:46 »

Ez nem igaz. Nekem sima nyomatékváltós mondim volt és imádom az autómatát. A váltások nem csusztatósak, szépen befékezi a megfelelő bolygókereket és vált. Nincs ezzel gond. Nyilván lassabban vált mind a duplakuplungos, de nekem pont ez tetszik. Az induláskort a konverter "csúsztat", hogy a megfelelő kuplungolási hatás meglegyen, aztán zár a tengelykapcsoló. Jól használva az automatát nincs fogyasztásbeli különbség. A hivatalos +0.5l (nomeg a sokak által mért különbség) a nem megfelelő használatból ered, meg az állandó padlógázas indításból.

Szerintem sincs gond az automataval. Explorerben tok jol szuperalt  eljen
Naplózva

blah blah blah
Goodman
Vendég
« Új hozzászólás #28249 Dátum: 2015.10.04 vasárnap, 18:52:03 »

Üdv Mindenkinek,

Autóvásárlás előtt állok, szóba került a Mondeo is ezért szeretnék információt kérni a vásárláshoz:
Mindenképp 2-3éves autót szeretnék hosszú távra gondolkodom vele ~10év.
Melyik Motor lenne a legjobb választás? 1.6 vagy 2,0 vagy  2,2TDCI?
Mik a szervíz intervallumok? Vezérlés szíjas, vagy láncos és hány ezer kmnél esedékes?
Tudom, hogy a Km órára jobb ha rá sem nézek 3éves autót találtam 74.000-180.000 kmig
Milyen ismert típushibák vannak amire érdemes figyelni vásárlásnál?
Kettős tömegű lendkerék kb hány ezer kmnél kopik el miről ismerhető fel ha már rossz?
Jelenleg ezek a kérdések jutottak eszembe de minden tanácsot szívesen fogadok.
Köszönöm
Naplózva
Oldalak: 1 ... 558 559 560 561 562 563 564 [565] 566 567 568 569 570 571 572 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.