Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 15:13:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
558
559
560
561
562
563
564
[
565
]
566
567
568
569
570
571
572
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11267404 alkalommal)
Soprano
és 11 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28200 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 10:15:02 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.10.01 csütörtök, 09:49:31
Nem tudjátok, hol lehet olyan kék izét venni, amivel kipattintja a műanyagokat?
A faceliftnél Sonyval nem kell hozzá semmilyen szerszám, elég két ügyes kéz és tutira sérülésmentes marad a borítás.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23822
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28201 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 10:21:24 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.01 csütörtök, 07:01:18
Egy nagyobb cooler felszerelése önmagában pont semmit nem ér. Az akkor kell/ér valamit, ha már a "többi kész van".
1-1 elcseszett gyári fhoshoz képest is tudnak javítani. mk3-ban simán el tudom tornázni a map által látott hőfokot 90-95fok közzé
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28202 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 10:25:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.01 csütörtök, 10:21:24
1-1 elcseszett gyári fhoshoz képest is tudnak javítani. mk3-ban simán el tudom tornázni a map által látott hőfokot 90-95fok közzé
A map nem lát hőmérsékletet.
IAT látja a beáramló levegő hőmérsékletet.
Egybe vannak építve....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23822
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28203 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 10:27:45 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.01 csütörtök, 10:25:28
A map nem lát hőmérsékletet.
IAT látja a beáramló levegő hőmérsékletet.
Egybe vannak építve....
köznyelvben mapszenzor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28204 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 10:29:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.01 csütörtök, 10:27:45
köznyelvben mapszenzor
Elég nagy hiba, mert az egyik nyomást mér, míg a másik hőmérsékletet...... de végül is akiknek a LED is canbus-os.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28205 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 12:32:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.10.01 csütörtök, 10:06:02
http://www.profiszerszam.hu/webshop/product/muanyagek_keszlet__5_reszes_3165
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28206 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 12:52:51 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.10.01 csütörtök, 09:30:59
Nem túloz, hidd el Alf! Ha láttad volna, úgy fordult ki a parkolóból itt, hogy:
- álló motornál, füstölt a hátsó gumi. Ekkor még nem ült a kocsiban
- közeledett a kocsihoz és csak gondolt a gázpedálra, 80km/h
- beült és beindította, 160km/h, csoda, hogy ki tudod menni a sorompón ezzel a tempóval
- biztos csippelt, mert a két gyári kidörgőn kívül van még lyuk a csomagtérajtón is...
Tuttira csippelt
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28207 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 12:57:34 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.10.01 csütörtök, 09:49:31
Nem tudjátok, hol lehet olyan kék izét venni, amivel kipattintja a műanyagokat?
én sárgát vettem az ebay-ről
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28208 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 13:39:26 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.10.01 csütörtök, 12:57:34
én sárgát vettem az ebay-ről
csak nem ilyet?
Én ezt vettem
http://www.ebay.com/itm/Easy-To-Use-12Pcs-Car-Radio-Audio-Door-Clip-Panel-Trim-Dash-Removal-Pry-Tool-Kit-/361175943867?hash=item5417c38abb
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28209 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 14:44:47 »
No, voltam a Petrányinál az ismerős kinézett autójával (
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-9200173
).
2 órán keresztül ment az állapotfelmérés illetve a próba, a lényeg az, hogy minden szép és jó, ám kéttömegűt+vezérlést kell benne cserélni. A kérdésem az, hogy szerintetek ha elhozom kereken 2M-ért, és a kívánt dolgokat kicseréltetem, az úgy jó bolt lesz számomra, vagy hagyjam? Az anyagi keretek miatt 2.4M-ig nézem a kocsikat, szóval sokkal kevesebb km-rel rendelkezőt (és amiben cserélve volt a már említett alkatrész páros) nem fogok valószínű találni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28210 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 14:46:45 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.10.01 csütörtök, 14:44:47
No, voltam a Petrányinál az ismerős kinézett autójával (
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-9200173
).
2 órán keresztül ment az állapotfelmérés illetve a próba, a lényeg az, hogy minden szép és jó, ám kéttömegűt+vezérlést kell benne cserélni. A kérdésem az, hogy szerintetek ha elhozom kereken 2M-ért, és a kívánt dolgokat kicseréltetem, az úgy jó bolt lesz számomra, vagy hagyjam? Az anyagi keretek miatt 2.4M-ig nézem a kocsikat, szóval sokkal kevesebb km-rel rendelkezőt (és amiben cserélve volt a már említett alkatrész páros) nem fogok valószínű találni.
szerintem nem ez lenne az évszázad biznisze...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28211 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 14:56:38 »
Idézetet írta: BT - 2015.10.01 csütörtök, 14:46:45
szerintem nem ez lenne az évszázad biznisze...
Igen, ez esélyes.
De az összes 200e km körüli autóban kell lassacskán cserélni az említett alkatrészeket, nem?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28212 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 15:37:15 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.10.01 csütörtök, 14:56:38
Igen, ez esélyes.
De az összes 200e km körüli autóban kell lassacskán cserélni az említett alkatrészeket, nem?
A vezérlést igen, a KT-t nem feltétlen... Nézz utána a foximaxi topitban, BT-nknek mennyit bírt a a KT...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28213 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 15:43:47 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.10.01 csütörtök, 15:37:15
A vezérlést igen, a KT-t nem feltétlen... Nézz utána a foximaxi topitban, BT-nknek mennyit bírt a a KT...
9 évet...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28214 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 18:21:53 »
Idézetet írta: BT - 2015.10.01 csütörtök, 15:43:47
9 évet...
Nem azt kérdeztem: mennyit kap Lajcsi az áramlopásért...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28215 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 18:28:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.09.30 szerda, 22:07:59
akkor a facelift előttibe vajon mi a retkes f@szért kellett csavarral rögzíteni?
Ez azt is jelenti, hogy 4db dekopír lappal is kijön a fejegység, mint a facelift mk3-ból a sony?
Azt nem tudom.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28216 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 18:30:54 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.10.01 csütörtök, 09:06:34
Rendelgesd csak ötvené' úgyis tele vagy!
http://www.ebay.com/itm/Foot-Pedals-Rest-Plate-For-Ford-Focus-Mondeo-MK4-2007-2013-AT-/141300487261
Bakker Tomi...
Ezt én hogy-hogy nem találtam a
https://www.samecrappyshit.cn
oldalon?
Kár, hogy csak most linkelted, már kellett volna sokkal hamarabb, mert gondolkodtam most, hogy volt-e olyan kocsim, amire felraktam volna, s eszembe jutott: a 32 évvel ezelőttire jó lett volna. Tudod, a Moszkvics. A pedálos.
Javárjá'! Áááá, nem jó...
arra is gagyi lett volna...
Nemskára linkelem, hogy milyen egy rendes pedálszett.
A felszerelés kapcsán csak az 5db szegecsanya behúzása volt szhopós, mert nem volt kicsi behúzó, csak nagy karos. Lehet egy anyával-2alátéttel is felment volna, de így legalább gyári utasítás szerint installálódott.
Holnap veszek 10db pontozót, mert egyet sem találtam itthon.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28217 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 18:32:12 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.10.01 csütörtök, 13:39:26
csak nem ilyet?
Én ezt vettem
http://www.ebay.com/itm/Easy-To-Use-12Pcs-Car-Radio-Audio-Door-Clip-Panel-Trim-Dash-Removal-Pry-Tool-Kit-/361175943867?hash=item5417c38abb
Én is ilyet vettem.
Bevált.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28218 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 18:43:21 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.10.01 csütörtök, 13:39:26
csak nem ilyet?
Én ezt vettem
http://www.ebay.com/itm/Easy-To-Use-12Pcs-Car-Radio-Audio-Door-Clip-Panel-Trim-Dash-Removal-Pry-Tool-Kit-/361175943867?hash=item5417c38abb
Már meg is rendeltem!
Úgy látom ez jó az MK3 facelift Sony-hoz, és a régi facelift elöttihez is ugye?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28219 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 20:16:13 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.10.01 csütörtök, 09:30:59
Nem túloz, hidd el Alf! Ha láttad volna, úgy fordult ki a parkolóból itt, hogy:
- álló motornál, füstölt a hátsó gumi. Ekkor még nem ült a kocsiban
- közeledett a kocsihoz és csak gondolt a gázpedálra, 80km/h
- beült és beindította, 160km/h, csoda, hogy ki tudod menni a sorompón ezzel a tempóval
- biztos csippelt, mert a két gyári kidörgőn kívül van még lyuk a csomagtérajtón is...
Tuttira csippelt
csak a bogarat ülteted a fülébe.Nincs ember (a Janin kívül),aki csippel egy benzines fhost....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28220 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 20:22:31 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.01 csütörtök, 20:16:13
csak a bogarat ülteted a fülébe.Nincs ember (a Janin kívül),aki csippel egy benzines fhost....
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28221 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 20:28:48 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.01 csütörtök, 20:22:31
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23822
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28222 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 20:44:14 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.01 csütörtök, 10:29:44
Elég nagy hiba, mert az egyik nyomást mér, míg a másik hőmérsékletet...... de végül is akiknek a LED is canbus-os.....
erről beszélek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28223 Dátum:
2015.10.01 csütörtök, 23:34:11 »
Ja amúgy jani ki lehet pad nélkül is deríteni, hogy csippelt-e a géped. Csak kell egy tuning nélküli rom kell azt össze kell hasonlítani a tiéddel, ennyi.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.01 csütörtök, 23:35:44 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
SzaLev
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28224 Dátum:
2015.10.02 péntek, 09:41:53 »
Találtam egy egész jó benzines mondeót - már korábban belinkeltem - de csak trend felszereltségű. Próbáltam összeírni hogy mi a különbség a két felszereltségi szint közt és nagyjából kategorizálni is.
Erre jutottam:
Fontos:
• Csomagtér világítás,
• Sebességszabályozó [tempomat],
Hasznos
• Belső visszapillantó tükör, automatikusan sötétedő,
• Fény és esőszenzor
• Kézifékkar: bőr,
• Könnyűfém keréktárcsák: 16'
• sportülések elöl
Nem fontos
• Kerékőr
• Műszerfal: digitális
• 9 hangszóró
• Ülésfűtés: fűthető ülések elöl
• Világítás: kiegészítő belső világítás
• Világítás: LED nappali menetfény
Van amit esetleg kihagytam (ppl. mintha hátsó légbefúvó nem lenne csak tit-nél), vagy ti másképp értékelitek.
Köszi előre is.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28225 Dátum:
2015.10.02 péntek, 10:19:38 »
Ejnye srácok...S az ártatlanság vélelme?
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.10.01 csütörtök, 18:21:53
Nem azt kérdeztem: mennyit kap Lajcsi az áramlopásért...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28226 Dátum:
2015.10.02 péntek, 10:26:47 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.10.02 péntek, 10:19:38
Ejnye srácok...S az ártatlanság vélelme?
Egyszer egy bíró úgy fogalmazta ezt meg, hogy ártatlanság védelme...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28227 Dátum:
2015.10.02 péntek, 10:45:38 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.10.02 péntek, 10:19:38
Ejnye srácok...S az ártatlanság vélelme?
Most őszintén, Te el tudod képzelni azt a szitut hogy építtetsz egy házat (most csak a sajátjáról beszélek) és a tudtodon kívül a kivitelező megoldja okosba a közművek bekötését? Utána évekig fel se tűnik Neked hogy mennyire keveset fizetsz? És amikor kijönnek és észreveszik valójában nem is megkened az ellenőrt, hanem kedvességből felajánlasz neki pénzt? (Persze itt állítás és tagadás áll szemben gondolom, valószínűleg felvétel nem történt. De ha a két ellenőr vallott, akkor saját magára is, ezt ne feledjük...)
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28228 Dátum:
2015.10.02 péntek, 11:44:26 »
Előzetesbe azért nem véletlenül teszik az embert...
Idézetet írta: titta - 2015.10.02 péntek, 10:45:38
Most őszintén, Te el tudod képzelni azt a szitut hogy építtetsz egy házat (most csak a sajátjáról beszélek) és a tudtodon kívül a kivitelező megoldja okosba a közművek bekötését? Utána évekig fel se tűnik Neked hogy mennyire keveset fizetsz? És amikor kijönnek és észreveszik valójában nem is megkened az ellenőrt, hanem kedvességből felajánlasz neki pénzt? (Persze itt állítás és tagadás áll szemben gondolom, valószínűleg felvétel nem történt. De ha a két ellenőr vallott, akkor saját magára is, ezt ne feledjük...)
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28229 Dátum:
2015.10.03 szombat, 07:03:32 »
Idézetet írta: titta - 2015.10.02 péntek, 10:45:38
Most őszintén, Te el tudod képzelni azt a szitut hogy építtetsz egy házat (most csak a sajátjáról beszélek) és a tudtodon kívül a kivitelező megoldja okosba a közművek bekötését? Utána évekig fel se tűnik Neked hogy mennyire keveset fizetsz? És amikor kijönnek és észreveszik valójában nem is megkened az ellenőrt, hanem kedvességből felajánlasz neki pénzt? (Persze itt állítás és tagadás áll szemben gondolom, valószínűleg felvétel nem történt. De ha a két ellenőr vallott, akkor saját magára is, ezt ne feledjük...)
OFF amikor vettem a házat áthúzattam a villanyt egészben. órát 2010ben cseréltek.a mögötte levő kábelezés siralmas volt.a 11kW villanysütő azért megdolgozta a réz aluminium párosítást.
de inkább raktak be egy sorkapcsot a hibaelhárítók az eontól. nem voltak hajlandóak kicserélni az órától az én kismegszakítóimig a 5szál 10es vezetéket. errefelé annyira fsnak még egymástól is. szerelő szerint egymást kell ellenőrizniuk. ezért kellett levetetnem az egész hóbelebancot,és kicseréltetnem külön szakival.
majd egy hét múlva jöttek fényképezni is. számomra hihetetlen,hogy lajosunk ezt mégis hogy oldotta meg. bár van az a pénz....
Naplózva
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28230 Dátum:
2015.10.03 szombat, 08:24:58 »
Automata váltónál milyen többletfogyasztásra, illetve javítási költségekre kell számítani (kb.) a 6-os manuálissal szemben?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28231 Dátum:
2015.10.03 szombat, 08:26:31 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.10.03 szombat, 08:24:58
Automata váltónál milyen többletfogyasztásra, illetve javítási költségekre kell számítani (kb.) a 6-os manuálissal szemben?
melyik automata?
powershift?
hagyomanyos?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28232 Dátum:
2015.10.03 szombat, 08:39:11 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.03 szombat, 08:26:31
melyik automata?
powershift?
hagyomanyos?
Hagyományos. 2.4-2.5M-ért sajna még nincs powershift. Nem ez a preferencia (gondolom annyira még nem is jók ezek az automaták), de érdekelne.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28233 Dátum:
2015.10.03 szombat, 10:08:40 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.10.03 szombat, 08:39:11
Hagyományos. 2.4-2.5M-ért sajna még nincs powershift. Nem ez a preferencia (gondolom annyira még nem is jók ezek az automaták), de érdekelne.
Nem egzakt adatok, hanem sztem:
Hagyományosnál: kuplung, kettőstömegű.
Automatánál: idővel felújítás tönkremenés függvényében, ez lehet 200-400ig (normál használat mellett ezek sztem bírják 3-400Eig is).
Fogyi: a hagyományos mindig "csúszik", van egy slipje, autópályán van csak overdriveban (amikor a 2 oldalt összekapcsolja).
Így láb függvényében 10-20%-kal fogyaszthat ez többet. De nézd meg a katalógus adatokat, a vegyes átlag irányadó lehet.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28234 Dátum:
2015.10.03 szombat, 13:20:39 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.03 szombat, 10:08:40
Nem egzakt adatok, hanem sztem:
Hagyományosnál: kuplung, kettőstömegű.
Automatánál: idővel felújítás tönkremenés függvényében, ez lehet 200-400ig (normál használat mellett ezek sztem bírják 3-400Eig is).
Fogyi: a hagyományos mindig "csúszik", van egy slipje, autópályán van csak overdriveban (amikor a 2 oldalt összekapcsolja).
Így láb függvényében 10-20%-kal fogyaszthat ez többet. De nézd meg a katalógus adatokat, a vegyes átlag irányadó lehet.
Hú, 200e ft-nál kezdődik egy automata felújítás? Ezek után nem vágyódom utána.n:) A 10-20%-kal még meg is barátkoznék.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28235 Dátum:
2015.10.03 szombat, 13:26:53 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.10.03 szombat, 13:20:39
Hú, 200e ft-nál kezdődik egy automata felújítás? Ezek után nem vágyódom utána.n:) A 10-20%-kal még meg is barátkoznék.
Annyiért nem sok mindent csinálnak ha elromlik. Állítólag a szeleptömb szokott bexarni, az 280+a csere. Ésszel használva nem eszik sokat. Hosszú úton meg ugyanannyit mint a kézis. De nem kell parázni. A nem automatára is lehet sokat költeni.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28236 Dátum:
2015.10.03 szombat, 13:27:31 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.10.03 szombat, 13:20:39
Hú, 200e ft-nál kezdődik egy automata felújítás? Ezek után nem vágyódom utána.n:) A 10-20%-kal még meg is barátkoznék.
Miért, szerinted egy kettőstömegű+kuplungtárcsa combó szereléssel együtt 150eből megvan?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28237 Dátum:
2015.10.03 szombat, 13:45:35 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.10.03 szombat, 13:27:31
Miért, szerinted egy kettőstömegű+kuplungtárcsa combó szereléssel együtt 150eből megvan?
220e az utolsó ajánlatom rá, szóval annak az árával tisztában vagyok, valamiért azt hittem, hogy az automata felujítása 100-150e. Hangsúlyozom, sosem volt még ótomata kocsim.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28238 Dátum:
2015.10.03 szombat, 16:26:17 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.10.03 szombat, 13:45:35
220e az utolsó ajánlatom rá, szóval annak az árával tisztában vagyok, valamiért azt hittem, hogy az automata felujítása 100-150e. Hangsúlyozom, sosem volt még ótomata kocsim.
Van, hogy 50ból javítható egy automata, ha az a baja. A 4-500k az full felújítás. Ezzel szemben a manuálisnál aa kuplung-kéttömegű mindig egyben cserés.
Kell járnod automatával egy ideig, hogy megszeresd, vagy megutáld.
Én pl most már csak azt fogok venni. Szeretem az olajkavarósat is, meg a duplakuplungost is.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28239 Dátum:
2015.10.03 szombat, 17:00:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.03 szombat, 16:26:17
Van, hogy 50ból javítható egy automata, ha az a baja. A 4-500k az full felújítás. Ezzel szemben a manuálisnál aa kuplung-kéttömegű mindig egyben cserés.
Kell járnod automatával egy ideig, hogy megszeresd, vagy megutáld.
Én pl most már csak azt fogok venni. Szeretem az olajkavarósat is, meg a duplakuplungost is.
Jártam már automatával (Captiva, RS Octavia), mindkettő nagyon jó volt. De nem nekem kellett foglalkoznom a javítással.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23822
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28240 Dátum:
2015.10.03 szombat, 20:54:20 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.10.03 szombat, 17:00:32
Jártam már automatával (Captiva, RS Octavia), mindkettő nagyon jó volt. De nem nekem kellett foglalkoznom a javítással.
egy páran kerestek már itt 6seb manual váltót mk4-re mert az is tönkrement. nem örökélet az sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28241 Dátum:
2015.10.03 szombat, 23:17:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.03 szombat, 20:54:20
egy páran kerestek már itt 6seb manual váltót mk4-re mert az is tönkrement. nem örökélet az sem
Nem örökélet...Getrag.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28242 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 06:42:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.03 szombat, 20:54:20
egy páran kerestek már itt 6seb manual váltót mk4-re mert az is tönkrement. nem örökélet az sem
Csapágyas váltóval vettem az autót, bontottan 50e volt a másik, az síri csendben van.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23822
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28243 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 09:33:22 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.10.04 vasárnap, 06:42:19
Csapágyas váltóval vettem az autót, bontottan 50e volt a másik, az síri csendben van.
ez az összeg, meg a 2tömegű ára már fedezi az automata váltó javítását. és mind2 le van tudva megint 200-250ekmre. hacsak a bontott váltó nem lesz megint bajos. és nem neked kell kuplungolni. sokan úgy gondolnak a manual váltóra, hogy költségmentes, csak nem értem, hogy miért
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28244 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 10:08:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.04 vasárnap, 09:33:22
ez az összeg, meg a 2tömegű ára már fedezi az automata váltó javítását. és mind2 le van tudva megint 200-250ekmre. hacsak a bontott váltó nem lesz megint bajos. és nem neked kell kuplungolni. sokan úgy gondolnak a manual váltóra, hogy költségmentes, csak nem értem, hogy miért
Minden mozgó alkatrész költséges.
Egy PDK-t nagyon elfogadnék, viszont a többi autómata, vagy duplakuplung nem tudja azt nyújtani, mint egy kézi...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28245 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 10:33:22 »
Költség szempontjából házon belül egy kézi, vagy bármilyen automata nekem ugyanolyan költséget képviselHET (HET, ha tönkremegy).
Házon kívül ez már nem igaz, mert pl egy ódi multitronichoz nincs alkatrész, s egy váltó bőven 1 miska felett kezdődik, s akkor még csak lerakták kisraklapon az udvarra...
Én elkényelmesedtem, most már csak automatát fogok venni bármiből. Még a sokak által leszharozott powershift is tizedmásodpercek alatt vált, ennyi idő alatt fel sem emelem a lábam a kuplungig.
Egy duplakuplungost is tudni kell vezetni, nem kell "összezavarni" s akkor 100% tökéletes. Úgy van kitalálva a váltó, hogy normálisan vezető emberek fogják hajtani. A húzatompadlón-elkapomagázt-megintpadló -val egymás után többször össze lehet zavarni, de akkor is teszi a dolgát. Bár logikusan ránt. A tesztekben az ilyen miatt húzták le. Ezek barmok, mert ez nem normál használati körülmény. Én ha sietősre is veszem, akkor is nagyon alám dolgozik.
BTomi mindig dícséri (jogosan) a PDK-t, ami talán csúcs a DCT témában, de azt ugye porsékba szerelik, ammeg sportótó, oda nem lehet minden szhart csak úgy beszerelni. Egy Mondeo meg nem sportkocsi.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28246 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 10:48:21 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.10.04 vasárnap, 10:33:22
Költség szempontjából házon belül egy kézi, vagy bármilyen automata nekem ugyanolyan költséget képviselHET (HET, ha tönkremegy).
Házon kívül ez már nem igaz, mert pl egy ódi multitronichoz nincs alkatrész, s egy váltó bőven 1 miska felett kezdődik, s akkor még csak lerakták kisraklapon az udvarra...
Én elkényelmesedtem, most már csak automatát fogok venni bármiből. Még a sokak által leszharozott powershift is tizedmásodpercek alatt vált, ennyi idő alatt fel sem emelem a lábam a kuplungig.
Egy duplakuplungost is tudni kell vezetni, nem kell "összezavarni" s akkor 100% tökéletes. Úgy van kitalálva a váltó, hogy normálisan vezető emberek fogják hajtani. A húzatompadlón-elkapomagázt-megintpadló -val egymás után többször össze lehet zavarni, de akkor is teszi a dolgát. Bár logikusan ránt. A tesztekben az ilyen miatt húzták le. Ezek barmok, mert ez nem normál használati körülmény. Én ha sietősre is veszem, akkor is nagyon alám dolgozik.
BTomi mindig dícséri (jogosan) a PDK-t, ami talán csúcs a DCT témában, de azt ugye porsékba szerelik, ammeg sportótó, oda nem lehet minden szhart csak úgy beszerelni. Egy Mondeo meg nem sportkocsi.
Amíg meg nem jelentek a duplakuplungos váltók nem vettem volna automatát mert pazarlónak és furának tartottam a csúsztatós váltásokat...aztán próbáltam pár dsg váltóst...
ha tehetem többet nem lesz kézi váltós autóm!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28247 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 16:23:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2015.10.04 vasárnap, 10:48:21
Amíg meg nem jelentek a duplakuplungos váltók nem vettem volna automatát mert pazarlónak és furának tartottam a csúsztatós váltásokat...aztán próbáltam pár dsg váltóst...
ha tehetem többet nem lesz kézi váltós autóm!
Ez nem igaz. Nekem sima nyomatékváltós mondim volt és imádom az autómatát. A váltások nem csusztatósak, szépen befékezi a megfelelő bolygókereket és vált. Nincs ezzel gond. Nyilván lassabban vált mind a duplakuplungos, de nekem pont ez tetszik. Az induláskort a konverter "csúsztat", hogy a megfelelő kuplungolási hatás meglegyen, aztán zár a tengelykapcsoló. Jól használva az automatát nincs fogyasztásbeli különbség. A hivatalos +0.5l (nomeg a sokak által mért különbség) a nem megfelelő használatból ered, meg az állandó padlógázas indításból.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28248 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 17:50:46 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.10.04 vasárnap, 16:23:05
Ez nem igaz. Nekem sima nyomatékváltós mondim volt és imádom az autómatát. A váltások nem csusztatósak, szépen befékezi a megfelelő bolygókereket és vált. Nincs ezzel gond. Nyilván lassabban vált mind a duplakuplungos, de nekem pont ez tetszik. Az induláskort a konverter "csúsztat", hogy a megfelelő kuplungolási hatás meglegyen, aztán zár a tengelykapcsoló. Jól használva az automatát nincs fogyasztásbeli különbség. A hivatalos +0.5l (nomeg a sokak által mért különbség) a nem megfelelő használatból ered, meg az állandó padlógázas indításból.
Szerintem sincs gond az automataval. Explorerben tok jol szuperalt
Naplózva
blah blah blah
Goodman
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28249 Dátum:
2015.10.04 vasárnap, 18:52:03 »
Üdv Mindenkinek,
Autóvásárlás előtt állok, szóba került a Mondeo is ezért szeretnék információt kérni a vásárláshoz:
Mindenképp 2-3éves autót szeretnék hosszú távra gondolkodom vele ~10év.
Melyik Motor lenne a legjobb választás? 1.6 vagy 2,0 vagy 2,2TDCI?
Mik a szervíz intervallumok? Vezérlés szíjas, vagy láncos és hány ezer kmnél esedékes?
Tudom, hogy a Km órára jobb ha rá sem nézek 3éves autót találtam 74.000-180.000 kmig
Milyen ismert típushibák vannak amire érdemes figyelni vásárlásnál?
Kettős tömegű lendkerék kb hány ezer kmnél kopik el miről ismerhető fel ha már rossz?
Jelenleg ezek a kérdések jutottak eszembe de minden tanácsot szívesen fogadok.
Köszönöm
Naplózva
Oldalak:
1
...
558
559
560
561
562
563
564
[
565
]
566
567
568
569
570
571
572
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ