Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:08:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
82
83
84
85
86
87
88
[
89
]
90
91
92
93
94
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1501515 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4400 Dátum:
2019.09.17 kedd, 19:07:36 »
Idézetet írta: HENE - 2019.09.16 hétfő, 19:46:46
Sziasztok!
Családi okok miatt Mondeonk cseréje várható és szóba jött a Galaxy/S-Max is. 2.0 benzin motorral venném, főleg városi használatra átlagosan évi 10-12 ezer km futással. A szerelőm lebeszélne róluk (mondjuk majdnem mindenről
), a futóműre hivatkozva. Tekintve, hogy a Mondeommal jó tapasztalatom van, azért nem zárnám ki ezeket sem.
Mi a tapasztalat a futóművel, a motorral és úgy általában ezzel a két modellel? Mire kell figyelni vásárláskor? Milyen szükséges szervizek várhatóak?
Ha esetleg kellene egy faxa kis dízli, akkor ezt ajánlom.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-14859488
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4401 Dátum:
2019.09.17 kedd, 20:20:15 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.17 kedd, 19:07:36
Ha esetleg kellene egy faxa kis dízli, akkor ezt ajánlom.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-14859488
na.Fateré?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4402 Dátum:
2019.09.17 kedd, 21:34:18 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.17 kedd, 19:07:36
Ha esetleg kellene egy faxa kis dízli, akkor ezt ajánlom.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-14859488
A hátsó lökhárító ennyire elüt vsgy a fotó csal?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4403 Dátum:
2019.09.17 kedd, 21:35:25 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.09.17 kedd, 21:34:18
A hátsó lökhárító ennyire elüt vsgy a fotó csal?
Mindegyiken elüt, ebben a színben meg nagyon kijön sajnos.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4404 Dátum:
2019.09.17 kedd, 21:36:45 »
Idézetet írta: alf® - 2019.09.17 kedd, 20:20:15
na.Fateré?
Már 3 hónapja áll lent a mélygarázsban melóhelyen. Leginkább senkié.
Fekete smaxi lett a pótautó.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4405 Dátum:
2019.09.18 szerda, 08:54:17 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.17 kedd, 19:07:36
Ha esetleg kellene egy faxa kis dízli, akkor ezt ajánlom.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-14859488
Kihaltak belőle a virágok
vagy miért eladó?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4406 Dátum:
2019.09.18 szerda, 13:17:52 »
Idézetet írta: Domi - 2019.09.18 szerda, 08:54:17
Kihaltak belőle a virágok
vagy miért eladó?
A virágtartó kiválóan üzemel még.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4407 Dátum:
2019.09.18 szerda, 13:35:01 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.18 szerda, 13:17:52
A virágtartó kiválóan üzemel még.
Virágtartó, és Karácsonyi faszállító? (tedd a szóközt a hova akarod
)
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4408 Dátum:
2019.09.18 szerda, 14:04:18 »
Idézetet írta: Domi - 2019.09.18 szerda, 13:35:01
Virágtartó, és Karácsonyi faszállító? (tedd a szóközt a hova akarod
)
Szóköz tudod hol van?
A fogyókúrás betütésztás levesben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4409 Dátum:
2019.09.21 szombat, 09:14:07 »
Idézetet írta: alf® - 2019.09.17 kedd, 16:00:11
A dízelnek 200e km a vez.szíjrendszer csereperiódusa(vagy 10év).Kb 100e ft körül megúszható vízpumpával együtt.A megtett km-el arányosan jönnek a meghibásodások,pont mint bármelyik másiknál.Ha ismert előélettel tudsz venni kevés km-el,akkor sokáig nem lesz gondod vele,eléggé megbízhatóak a dízelek is.
Ha csak sok km-es autót tudsz megvenni,akkor a dízelnek már magasabbak lesznek a javítási kltsg-i.
Köszi, de a városi használat miatt benzinesben gondolkodom.
Naplózva
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
SzIstván
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4410 Dátum:
2019.10.07 hétfő, 21:50:49 »
Sziasztok!
Ez a 200e km vagy tíz év vezérlés csereperiódus érvényes az összes 2.0 tdci-re? Lassan esedékes lesz a 160e km-es szervíz az autómban (S-max 2.0 tdci 96kw 2007). Másfél éve vettem az első gazdájától de Ő még nem cserélte ki. Az autó most lesz 12 éves, szerintem illő lenne. Javaslatok??
Egyébként most akkor ez láncos vagy szíjas??
Köszi a válaszokat!!
Naplózva
2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4411 Dátum:
2019.10.07 hétfő, 23:28:09 »
Idézetet írta: SzIstván - 2019.10.07 hétfő, 21:50:49
Sziasztok!
Ez a 200e km vagy tíz év vezérlés csereperiódus érvényes az összes 2.0 tdci-re? Lassan esedékes lesz a 160e km-es szervíz az autómban (S-max 2.0 tdci 96kw 2007). Másfél éve vettem az első gazdájától de Ő még nem cserélte ki. Az autó most lesz 12 éves, szerintem illő lenne. Javaslatok??
Egyébként most akkor ez láncos vagy szíjas??
Köszi a válaszokat!!
Szíjas, érvényes, cseréld gyorsan.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
csomagtér
«
Új hozzászólás #4412 Dátum:
2019.10.14 hétfő, 08:45:37 »
Nem nyílik a csomagtérajtóm...
Reggel még be tudtam pakolni, az ovinál ki tudtam szedni a cuccot, de utána út közben jelezte, hogy nyitva maradt. Megálltam bezárni, de zárva volt, sőt ki sem tudom nyitni. Sem az ajtón lévő gombról, sem pedig távirányítóról. Ha lezártam a kocsit és úgy nyitottam távirányítóról, akkor a csomagtérajtón lévő helyzetjelző nem világított folyamatosan, mint a szélső, hanem villogott.
Tudom, hogy először indexfolyadékot kell cserélni, de utána? Merre induljak el, mi szokott lenni a gond? Zár, átvezető?
Nem tudom, hogy van-e összefüggés, de 1-2 hete a jobb oldali tolatólámpám csak néha világít.
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: csomagtér
«
Új hozzászólás #4413 Dátum:
2019.10.14 hétfő, 08:51:41 »
Idézetet írta: G_B - 2019.10.14 hétfő, 08:45:37
Nem nyílik a csomagtérajtóm...
Reggel még be tudtam pakolni, az ovinál ki tudtam szedni a cuccot, de utána út közben jelezte, hogy nyitva maradt. Megálltam bezárni, de zárva volt, sőt ki sem tudom nyitni. Sem az ajtón lévő gombról, sem pedig távirányítóról. Ha lezártam a kocsit és úgy nyitottam távirányítóról, akkor a csomagtérajtón lévő helyzetjelző nem világított folyamatosan, mint a szélső, hanem villogott.
Tudom, hogy először indexfolyadékot kell cserélni, de utána? Merre induljak el, mi szokott lenni a gond? Zár, átvezető?
Nem tudom, hogy van-e összefüggés, de 1-2 hete a jobb oldali tolatólámpám csak néha világít.
Csomagtérajtó átvezető kábelre gyanakodnék, elsőre....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: csomagtér
«
Új hozzászólás #4414 Dátum:
2019.10.14 hétfő, 12:46:12 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.14 hétfő, 08:51:41
Csomagtérajtó átvezető kábelre gyanakodnék, elsőre....
már csak ki kellene nyitnom valahogyan, de hogyan?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Cseccci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4415 Dátum:
2019.10.14 hétfő, 19:27:32 »
Sziasztok
Lehet tudni, hogy melyik evjarattol szereltek BLIS-t ˙vagy is hollterfigyelo rendszert az S-maxokba?
Naplózva
FORD S-MAX 2.0TDCI 2009
BMW E 46 320D 2004
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: csomagtér
«
Új hozzászólás #4416 Dátum:
2019.10.16 szerda, 07:52:05 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.14 hétfő, 08:51:41
Csomagtérajtó átvezető kábelre gyanakodnék, elsőre....
az volt, köszi
kettő vezeték szigetelése volt rossz, kettő pedig teljesen el volt szakadva
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4417 Dátum:
2019.11.02 szombat, 19:38:05 »
Üdv Mindenkinek!
Lenne egy újabb kérdésem: ha USB-ről játszom le zenét és a meghajtóra újabb számokat másolok, hogy tudom frissíteni a lejátszási listát? Hiába teszem ugyanúgy a főkönyvtárba, csak a régi zenéket látja a lejátszó.
A másik dolog: volt már valamelyikőtöknek olyan, hogy az autó folyamatosan egy irányba húzott megfelelő keréknyomás és futóműállítás után is? Nem az útlejtés az oka, mert a másik autónkkal ugyanazon a szakaszon nem tapasztalható. Valami fékhibára gondolnék még, mert ha kézzel, üresben megtolom az autót, akkor fémes, súrlódó hangot hallok. Mintha a fék fogna. Egyszer lemosás után mintha meg is akadt volna induláskor. Korábban volt gond a kézifékkel, mikor még apósom használta. Lehet, hogy fékmunkahenger lesz? Köszi a válaszokat!
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4418 Dátum:
2019.11.04 hétfő, 08:16:13 »
Idézetet írta: Pászti - 2019.11.02 szombat, 19:38:05
Üdv Mindenkinek!
Lenne egy újabb kérdésem: ha USB-ről játszom le zenét és a meghajtóra újabb számokat másolok, hogy tudom frissíteni a lejátszási listát? Hiába teszem ugyanúgy a főkönyvtárba, csak a régi zenéket látja a lejátszó.
nekem befrissül magától, nem kell vele csinálnom semmit
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Pászti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4419 Dátum:
2019.11.05 kedd, 19:05:12 »
Idézetet írta: G_B - 2019.11.04 hétfő, 08:16:13
nekem befrissül magától, nem kell vele csinálnom semmit
Köszi. Én hiába próbálom újra csatlakoztatni, nekem nem ismeri fel az újabb fájlokat.
Van még egy dolog, ami eszembe jutott. Nem tudjátok véletlenül, hogy melyik a szivargyújtó biztosítéka? Valahol elöl lehet, de nem találom sehol. Múltkor sajnos beleszorult az első szivargyújtóba egy vacak elosztó vége, és sehogy sem tudtam kivenni. Azt gondoltam, hogy ha nincs gyújtás, és nem volt beindítva az autó, akkor nincs áram alatt, de sajnos úgy tűnik, hogy összezártam a beragadt véget. Most egyik sem megy, így biztos, hogy biztosíték ment ki. Meg talán láttam egy szikrát is a pedálok fölött.
Naplózva
S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
SzIstván
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4420 Dátum:
2019.11.07 csütörtök, 17:25:01 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Az autón el kezdett világítani a motorhibát jelző lámpa, kiolvasás után kiderült részecskeszűrő probléma. Alaposabb átvizsgálás után kiderült, hogy egy gumicső szakadt el. Valami differenciál nyomás érzékelő szenzorhoz vezető gumicső. Szerelő kicserélte utángyártottra. Kb 15 ezer km megtétele után újra hibajelzés. Átvizsgálás, megint elszakadt. Találkozott valaki hasonlóval? Esetleg ötlet, hogy milyet lehet felrakni ami bírja a gyűrődést?
Üdv.: István
Naplózva
2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4421 Dátum:
2019.11.07 csütörtök, 18:47:21 »
Idézetet írta: SzIstván - 2019.11.07 csütörtök, 17:25:01
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Az autón el kezdett világítani a motorhibát jelző lámpa, kiolvasás után kiderült részecskeszűrő probléma. Alaposabb átvizsgálás után kiderült, hogy egy gumicső szakadt el. Valami differenciál nyomás érzékelő szenzorhoz vezető gumicső. Szerelő kicserélte utángyártottra. Kb 15 ezer km megtétele után újra hibajelzés. Átvizsgálás, megint elszakadt. Találkozott valaki hasonlóval? Esetleg ötlet, hogy milyet lehet felrakni ami bírja a gyűrődést?
Üdv.: István
Nyilván már szinte minden probléma előfordult a 13 év alatt.
Gyári csöveket kell (kellett volna) beépíteni, hiszen nem lehet bármilyen cső. Hőállónak kell lennie.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SzIstván
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4422 Dátum:
2019.11.07 csütörtök, 19:07:15 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.07 csütörtök, 18:47:21
Nyilván már szinte minden probléma előfordult a 13 év alatt.
Gyári csöveket kell (kellett volna) beépíteni, hiszen nem lehet bármilyen cső. Hőállónak kell lennie.
Köszönöm a választ!
A szerelő is azt mondta, hogy a gyárit kell megpróbálni. Egyébként amit először felrakott az sem sima gumicső volt, hanem elvileg ide való hőálló. Meg még valami hálós anyag is volt a külső oldalán, gondolom a mechanikai sérülések ellen. Egyébként tudnátok ajánlani helyet ahol viszonylagosan kedvező áron beszerezhető??
Naplózva
2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Ata62
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4423 Dátum:
2019.12.04 szerda, 13:43:44 »
Sziasztok!
Ígaz C-Max az alany,de saját Forumon nem kaptam választ Ti hátha....
2013 as 1,6 tdci nincs ESP kapcsoló,csak menüben.
Kis infóra lenne szükségem.Műszerfal kijelzőn gyújtás ráadásnál a többi közt két db csuszos kocsi (ESP)ikon jelenik meg,az alson off-al.Miért kettő,és miért ír off-ot,mikor minden gyújtásnál leírás szerin bekapcsolja ESP-t ha előtte ki is volt kapcsolva .Ha jól tudom,akkor járó motornál menüből kikapcsolom(x et kiokézom)akkor következő indításig nincs ESP.Újra indítok akkor automatice van ESP.De akkor miért off ot ír az ikon alá,ami kikapcst jelent?Most nem értem,be vagy ki van kapcsolva,vagy hogy működik ez pontosan?Előre is kösz.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4424 Dátum:
2019.12.04 szerda, 13:52:25 »
Idézetet írta: Ata62 - 2019.12.04 szerda, 13:43:44
Sziasztok!
Ígaz C-Max az alany,de saját Forumon nem kaptam választ Ti hátha....
2013 as 1,6 tdci nincs ESP kapcsoló,csak menüben.
Kis infóra lenne szükségem.Műszerfal kijelzőn gyújtás ráadásnál a többi közt két db csuszos kocsi (ESP)ikon jelenik meg,az alson off-al.Miért kettő,és miért ír off-ot,mikor minden gyújtásnál leírás szerin bekapcsolja ESP-t ha előtte ki is volt kapcsolva .Ha jól tudom,akkor járó motornál menüből kikapcsolom(x et kiokézom)akkor következő indításig nincs ESP.Újra indítok akkor automatice van ESP.De akkor miért off ot ír az ikon alá,ami kikapcst jelent?Most nem értem,be vagy ki van kapcsolva,vagy hogy működik ez pontosan?Előre is kösz.
Ha látod a visszajelzőt, akkor működésképtelen.
Ki kell olvasni a hibatárolóját, első lépésben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ata62
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4425 Dátum:
2019.12.04 szerda, 16:40:21 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.04 szerda, 13:52:25
Ha látod a visszajelzőt, akkor működésképtelen.
Ki kell olvasni a hibatárolóját, első lépésben.
Köszönöm a gyors választ.Csak gyújtós ráadáskor látni,motor járáskor nem.
Naplózva
Ata62
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4426 Dátum:
2019.12.04 szerda, 16:42:56 »
Idézetet írta: Ata62 - 2019.12.04 szerda, 16:40:21
Köszönöm a gyors választ.Csak gyújtós ráadáskor látni,motor járáskor nem.
gyújtós=gyújtás
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4427 Dátum:
2019.12.04 szerda, 18:20:33 »
Idézetet írta: Ata62 - 2019.12.04 szerda, 16:40:21
Köszönöm a gyors választ.Csak gyújtós ráadáskor látni,motor járáskor nem.
Módosítható a hsz, nem kell újat írni.
Járó motornál alszik ki, de lehetsz gyújtáson is pár másodperc múlva. Ha rendben találja a teszt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ata62
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4428 Dátum:
2019.12.04 szerda, 20:40:00 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.04 szerda, 18:20:33
Módosítható a hsz, nem kell újat írni.
Járó motornál alszik ki, de lehetsz gyújtáson is pár másodperc múlva. Ha rendben találja a teszt.
Ok,köszönöm.
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
hiba jelzés
«
Új hozzászólás #4429 Dátum:
2019.12.07 szombat, 10:03:47 »
Sziasztok!
Az alábbi hiba jelzéssel találkoztam:
"Low beam Bulb Fault" mit takarhat? Ahogy utána olvasgattam valamilyen kontakt vagy izzó vezeték probléma...
jól gondolom...??
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: hiba jelzés
«
Új hozzászólás #4430 Dátum:
2019.12.07 szombat, 10:11:23 »
Idézetet írta: Benedek - 2019.12.07 szombat, 10:03:47
Sziasztok!
Az alábbi hiba jelzéssel találkoztam:
"Low beam Bulb Fault" mit takarhat? Ahogy utána olvasgattam valamilyen kontakt vagy izzó vezeték probléma...
jól gondolom...??
Gyújtáson vagy járó motornál kapcsod fel a világítást és járd körbe az autód. Valszeg tapasztalni fogod hogy az egyik lámpában nem működik. Első lámpánál nézelődj.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: hiba jelzés
«
Új hozzászólás #4431 Dátum:
2019.12.07 szombat, 11:33:50 »
Idézetet írta: Benedek - 2019.12.07 szombat, 10:03:47
Sziasztok!
Az alábbi hiba jelzéssel találkoztam:
"Low beam Bulb Fault" mit takarhat? Ahogy utána olvasgattam valamilyen kontakt vagy izzó vezeték probléma...
jól gondolom...??
nekem volt olyan az egynyócnál, hogy kiírta ezt a hibát, az izzó jó volt, de az akksi merült le néhány napon belül
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: hiba jelzés
«
Új hozzászólás #4432 Dátum:
2019.12.07 szombat, 11:57:39 »
Idézetet írta: Benedek - 2019.12.07 szombat, 10:03:47
Sziasztok!
Az alábbi hiba jelzéssel találkoztam:
"Low beam Bulb Fault" mit takarhat? Ahogy utána olvasgattam valamilyen kontakt vagy izzó vezeték probléma...
jól gondolom...??
Keszonos?
Mert ha igen, és már nem túl fickós az akksid, akkor indításkor, mikor szintez egyet le-fel, az nem megy végbe és dob rá egy ilyen hibát.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: hiba jelzés
«
Új hozzászólás #4433 Dátum:
2019.12.07 szombat, 12:17:38 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.07 szombat, 11:57:39
Keszonos?
Mert ha igen, és már nem túl fickós az akksid, akkor indításkor, mikor szintez egyet le-fel, az nem megy végbe és dob rá egy ilyen hibát.
Nem indításkor tesztel, hanem indítás után. Amikor már világít.
A motorok nem vesznek fel nagy áramot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: hiba jelzés
«
Új hozzászólás #4434 Dátum:
2019.12.07 szombat, 12:29:41 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.07 szombat, 11:57:39
Keszonos?
Mert ha igen, és már nem túl fickós az akksid, akkor indításkor, mikor szintez egyet le-fel, az nem megy végbe és dob rá egy ilyen hibát.
az enyém AFS (nem szintez) volt, mégis dobott hibát döglődő akksinál
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: hiba jelzés
«
Új hozzászólás #4435 Dátum:
2019.12.07 szombat, 14:28:37 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.07 szombat, 12:17:38
Nem indításkor tesztel, hanem indítás után. Amikor már világít.
A motorok nem vesznek fel nagy áramot.
Gyújtásra szintez. És nem a motorja. Esz fel nagy áramot, hanem a gyengélkedő akksi miatt onnan elveszi.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: hiba jelzés
«
Új hozzászólás #4436 Dátum:
2019.12.07 szombat, 15:01:16 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.07 szombat, 14:28:37
Gyújtásra szintez. És nem a motorja. Esz fel nagy áramot, hanem a gyengélkedő akksi miatt onnan elveszi.
Most akkor mikor szintez?
Az előbb ezt írtad.
"akkor indításkor, mikor szintez egyet le-fel,"
Nem az a pár amper hiányzik, hidd el.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: hiba jelzés
«
Új hozzászólás #4437 Dátum:
2019.12.07 szombat, 20:42:54 »
Idézetet írta: titta - 2019.12.07 szombat, 10:11:23
Gyújtáson vagy járó motornál kapcsod fel a világítást és járd körbe az autód. Valszeg tapasztalni fogod hogy az egyik lámpában nem működik. Első lámpánál nézelődj.
Az izzónál volt a kutya elásva.. ám az akksi sem mai darab...
majd a következő napokban minden kiderül...
Köszi a segítségeket, ötleteket...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4438 Dátum:
2019.12.10 kedd, 11:01:55 »
Hali..
S-max 2.2 Tdci... Bár a hűtővíz mutató jó értéken áll, az autó nem fűt elég jól.
Valami 2.2-re jellemző baromságot tud valaki?
(kinti 7-11 fokban minimum 25-re kell állítani bent, kint 0 foknál szinte maxra kell venni 27.5-re hogy ne fagyjak meg.
a víz elméletben nem hűl vissza)
Nyáron épp az ellenkezője van ha lehet ezt mondani.. eddig minden autómnál (sőt más általam vezetett autónál is)
21-22 fok elég volt a klíma használatánál.. ennél 19-19-5re le kell venni.
POLLENSZŰRŐ ÚJ ÉS TISZTA.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4439 Dátum:
2019.12.10 kedd, 12:06:17 »
Idézetet írta: wofer - 2019.12.10 kedd, 11:01:55
Hali..
Valami 2.2-re jellemző baromságot tud valaki?
A 2.2 egy nagy baromság,ahogy van.Biztosan az autóval van baj?
Nyáron nem tökmind1,hogy a klímát 19-re vagy 21re kell állítani, hogy meglegyen a komfort érzet?
Ez dízel,kevés hulladékhővel.5km-en nem melegszik be,de addig is van benne elektromos(hajszárítós) kiegfűtés.
A kaszni nagy,sőt sokkal nagyobb,így a befújt levegő is lassabban melegíti fel a dobozt,mint a kisebb autókat.Télen fűtéskor,és nyáron hűtéskor.
Ha a motorhőfok megvan, és nem csökken,amikor fűtesz,akkor nagyjából mondhatni, hogy rendben van.Állítsd lábra,ahonnan a komfortérzet hamarabb elér.
Továbbá ott van az ülésfűtés is,ami a szőrt is leégeti a sheggedről.
Biztos, hogy az autóval van baj?
Add el inkább,mert ez az autó egy xar...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4440 Dátum:
2019.12.10 kedd, 12:43:36 »
Idézetet írta: alf® - 2019.12.10 kedd, 12:06:17
A 2.2 egy nagy baromság,ahogy van.Biztosan az autóval van baj?
Nyáron nem tökmind1,hogy a klímát 19-re vagy 21re kell állítani, hogy meglegyen a komfort érzet?
Ez dízel,kevés hulladékhővel.5km-en nem melegszik be,de addig is van benne elektromos(hajszárítós) kiegfűtés.
A kaszni nagy,sőt sokkal nagyobb,így a befújt levegő is lassabban melegíti fel a dobozt,mint a kisebb autókat.Télen fűtéskor,és nyáron hűtéskor.
Ha a motorhőfok megvan, és nem csökken,amikor fűtesz,akkor nagyjából mondhatni, hogy rendben van.Állítsd lábra,ahonnan a komfortérzet hamarabb elér.
Továbbá ott van az ülésfűtés is,ami a szőrt is leégeti a sheggedről.
Biztos, hogy az autóval van baj?
Add el inkább,mert ez az autó egy xar...
a tiedet vette meg, hogy ezen megsértődsz?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4441 Dátum:
2019.12.10 kedd, 12:48:24 »
Idézetet írta: wofer - 2019.12.10 kedd, 11:01:55
Hali..
S-max 2.2 Tdci... Bár a hűtővíz mutató jó értéken áll, az autó nem fűt elég jól.
Valami 2.2-re jellemző baromságot tud valaki?
(kinti 7-11 fokban minimum 25-re kell állítani bent, kint 0 foknál szinte maxra kell venni 27.5-re hogy ne fagyjak meg.
a víz elméletben nem hűl vissza)
Nyáron épp az ellenkezője van ha lehet ezt mondani.. eddig minden autómnál (sőt más általam vezetett autónál is)
21-22 fok elég volt a klíma használatánál.. ennél 19-19-5re le kell venni.
POLLENSZŰRŐ ÚJ ÉS TISZTA.
mk1-en szinte sosem használtam auto funkcióban, mert annyira nem működött optimálisan, vagy túlfűtött, vagy túlhűtött, a ventilátor ment nagy fokozaton.
Szerintem ez ilyen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4442 Dátum:
2019.12.10 kedd, 13:04:25 »
Amíg a motor nem ér el egy minimum hőmérsékletet, nem fog nagyon fűteni.
Ellenkező esetben a motor sosem érné el az optimális hőmérsékletet.
Ilyenkor hiába 21-re vagy 30-ra van állítva, értelemszerűen nem fog jobban fűteni.
Nem véletlenül került bele ezt az állapotot áthidaló megoldásként az elektromos kiegészítő fűtés.
Szerintem.
De azonos módon van ez a benzinesnél is. Nekem állandóan AUTO 21°C -ra van állítva és hidegen indítva amíg a hűtőfolyadék el nem éri a 45°C -ot, addig legkisebb fokozaton megy a ventilátor.
Majd onnan kezdi emelni és akkor már valóban meleget fúj be a kinti hőmérséklethez képest.
Ez kb. 2 km, -5°C alatt 3-4 km. Ha araszolok (ahogy itt lehet), akkor 5 perc.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4443 Dátum:
2019.12.10 kedd, 13:28:40 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.10 kedd, 13:04:25
Amíg a motor nem ér el egy minimum hőmérsékletet, nem fog nagyon fűteni.
Ellenkező esetben a motor sosem érné el az optimális hőmérsékletet.
Ilyenkor hiába 21-re vagy 30-ra van állítva, értelemszerűen nem fog jobban fűteni.
Nem véletlenül került bele ezt az állapotot áthidaló megoldásként az elektromos kiegészítő fűtés.
Szerintem.
De azonos módon van ez a benzinesnél is. Nekem állandóan AUTO 21°C -ra van állítva és hidegen indítva amíg a hűtőfolyadék el nem éri a 45°C -ot, addig legkisebb fokozaton megy a ventilátor.
Majd onnan kezdi emelni és akkor már valóban meleget fúj be a kinti hőmérséklethez képest.
Ez kb. 2 km, -5°C alatt 3-4 km. Ha araszolok (ahogy itt lehet), akkor 5 perc.
fekete smaxiban pont ez volt a bajom, hogy auto állásban előbb kezdte tolni ezerrel ventit, mielőtt bemelegedett volna... és így soha nem melegedett be
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4444 Dátum:
2019.12.10 kedd, 14:02:31 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.10 kedd, 13:28:40
fekete smaxiban pont ez volt a bajom, hogy auto állásban előbb kezdte tolni ezerrel ventit, mielőtt bemelegedett volna... és így soha nem melegedett be
Mert érezte, hogy melegnek ott vagy te!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4445 Dátum:
2019.12.10 kedd, 17:57:55 »
Idézetet írta: G_B - 2019.12.10 kedd, 12:43:36
a tiedet vette meg, hogy ezen megsértődsz?
ez csak a véleményem volt. Ha te ugyan ezt ugyan igy kerdezted volna, ugyan ezt valaszoltam volna.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4446 Dátum:
2019.12.11 szerda, 08:01:13 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.10 kedd, 12:48:24
mk1-en szinte sosem használtam auto funkcióban, mert annyira nem működött optimálisan, vagy túlfűtött, vagy túlhűtött, a ventilátor ment nagy fokozaton.
Szerintem ez ilyen.
Kössz, manuálba megy nálam is.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4447 Dátum:
2019.12.11 szerda, 08:24:50 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.10 kedd, 13:04:25
Amíg a motor nem ér el egy minimum hőmérsékletet, nem fog nagyon fűteni.
Ellenkező esetben a motor sosem érné el az optimális hőmérsékletet.
Ilyenkor hiába 21-re vagy 30-ra van állítva, értelemszerűen nem fog jobban fűteni.
Nem véletlenül került bele ezt az állapotot áthidaló megoldásként az elektromos kiegészítő fűtés.
Szerintem.
De azonos módon van ez a benzinesnél is. Nekem állandóan AUTO 21°C -ra van állítva és hidegen indítva amíg a hűtőfolyadék el nem éri a 45°C -ot, addig legkisebb fokozaton megy a ventilátor.
Majd onnan kezdi emelni és akkor már valóban meleget fúj be a kinti hőmérséklethez képest.
Ez kb. 2 km, -5°C alatt 3-4 km. Ha araszolok (ahogy itt lehet), akkor 5 perc.
Elindulás után én sem szoktam felvenni "maxra" nincs értelme. Viszont a kiegészítő elektromos
fűtés fura hogy nem tesz "csodát". Lehet nem is működik.
Az autót júniusban vettem, a fűtést nem lehetett így kipróbálni. (bekapcsolni bekapcsoltam, emlékszem)
Szóval lehet itt sok mindent mondani, hogy hátra is megy levegő, meg nagy autó
de ezt is megtervezték...vélhetően.(vagyis jól kellene működnie)
Nem ragoznám túl, de egy Bp 16.ker. - és Dunakeszi Dechatlon útvonalon (27.5c mellett)
asszony a kabátját ki sem gombolta..plusz ülésfűtés 1 fokozaton.
Nemrég megtettem egy 160km-s utat majd 3 órát ültem a kocsiba (kint 7-11fok) bent 25re állítva...
és nem volt melegem egy vastag pullóverben, sőt a lábra kellett fújatnom a meleg levegőt mert fázott.
(párás időben ugye ez nem megoldható , mert bepárásodik a szélvédő).
Nem tudom elfogadni hogy 3-5s állásban kéne használni a fűtéskapcsolót állandóra, ha valami meleget akarok
az autóban. Azt nem is említve a megjelenített digit számok sem találomra lehetnek ott,
feltételezem valóshoz közeli hőmérsékletet kéne mérni a szellőzőknél.
Majd lesz valami... 19.n megnézik
tenx
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4448 Dátum:
2019.12.11 szerda, 08:41:34 »
Idézetet írta: wofer - 2019.12.11 szerda, 08:24:50
Elindulás után én sem szoktam felvenni "maxra" nincs értelme. Viszont a kiegészítő elektromos
fűtés fura hogy nem tesz "csodát". Lehet nem is működik.
Az autót júniusban vettem, a fűtést nem lehetett így kipróbálni. (bekapcsolni bekapcsoltam, emlékszem)
Szóval lehet itt sok mindent mondani, hogy hátra is megy levegő, meg nagy autó
de ezt is megtervezték...vélhetően.(vagyis jól kellene működnie)
Nem ragoznám túl, de egy Bp 16.ker. - és Dunakeszi Dechatlon útvonalon (27.5c mellett)
asszony a kabátját ki sem gombolta..plusz ülésfűtés 1 fokozaton.
Nemrég megtettem egy 160km-s utat majd 3 órát ültem a kocsiba (kint 7-11fok) bent 25re állítva...
és nem volt melegem egy vastag pullóverben, sőt a lábra kellett fújatnom a meleg levegőt mert fázott.
(párás időben ugye ez nem megoldható , mert bepárásodik a szélvédő).
Nem tudom elfogadni hogy 3-5s állásban kéne használni a fűtéskapcsolót állandóra, ha valami meleget akarok
az autóban. Azt nem is említve a megjelenített digit számok sem találomra lehetnek ott,
feltételezem valóshoz közeli hőmérsékletet kéne mérni a szellőzőknél.
Majd lesz valami... 19.n megnézik
tenx
belsőtér szenzor takarítás nem árthat.
illetve lehet nincs is elektromos fűtésed
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #4449 Dátum:
2019.12.11 szerda, 09:47:20 »
Idézetet írta: wofer - 2019.12.11 szerda, 08:24:50
Elindulás után én sem szoktam felvenni "maxra" nincs értelme. Viszont a kiegészítő elektromos
fűtés fura hogy nem tesz "csodát". Lehet nem is működik.
Az autót júniusban vettem, a fűtést nem lehetett így kipróbálni. (bekapcsolni bekapcsoltam, emlékszem)
Szóval lehet itt sok mindent mondani, hogy hátra is megy levegő, meg nagy autó
de ezt is megtervezték...vélhetően.(vagyis jól kellene működnie)
Nem ragoznám túl, de egy Bp 16.ker. - és Dunakeszi Dechatlon útvonalon (27.5c mellett)
asszony a kabátját ki sem gombolta..plusz ülésfűtés 1 fokozaton.
Nemrég megtettem egy 160km-s utat majd 3 órát ültem a kocsiba (kint 7-11fok) bent 25re állítva...
és nem volt melegem egy vastag pullóverben, sőt a lábra kellett fújatnom a meleg levegőt mert fázott.
(párás időben ugye ez nem megoldható , mert bepárásodik a szélvédő).
Nem tudom elfogadni hogy 3-5s állásban kéne használni a fűtéskapcsolót állandóra, ha valami meleget akarok
az autóban. Azt nem is említve a megjelenített digit számok sem találomra lehetnek ott,
feltételezem valóshoz közeli hőmérsékletet kéne mérni a szellőzőknél.
Majd lesz valami... 19.n megnézik
tenx
ha gyorsan kell felmelegíteni a belsőteret (mondjuk mínuszban indulsz, de pulcsiban utaznál), akkor én 4-5-ös erősséggel, max hőfokon nyomatom csak a testre (
láb
,
szélvédő
) irányítva. azt vettem észre, hogy így melegszik fel leghamarabb az utastér. ha felmelegedett, akkor visszaállítok mindent.
nagy az utastér, sok a felmelegítendő anyag, nem lesz egyből meleg.
sokan panaszkodnak, hogy hátra csak hideg levegő megy... de ennek is az az oka, hogy a teljes csőszakasznak át kell melegednie ahhoz, hogy ott meleg lépjen ki.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.12.11 szerda, 08:41:34
belsőtér szenzor takarítás nem árthat.
illetve lehet nincs is elektromos fűtésed
nincs mindegyikben kieg.fűtés? nekem az egynyócban is volt
a szenzort nekem is ki kellene takarítanom...
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Oldalak:
1
...
82
83
84
85
86
87
88
[
89
]
90
91
92
93
94
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ