Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:23:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1504250 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4400 Dátum: 2019.09.17 kedd, 19:07:36 »

Sziasztok!

Családi okok miatt Mondeonk cseréje várható és szóba jött a Galaxy/S-Max is. 2.0 benzin motorral venném, főleg városi használatra átlagosan évi 10-12 ezer km futással. A szerelőm lebeszélne róluk (mondjuk majdnem mindenről Grin), a futóműre hivatkozva. Tekintve, hogy a Mondeommal jó tapasztalatom van, azért nem zárnám ki ezeket sem.

Mi a tapasztalat a futóművel, a motorral és úgy általában ezzel a két modellel? Mire kell figyelni vásárláskor? Milyen szükséges szervizek várhatóak?

 worship

Ha esetleg kellene egy faxa kis dízli, akkor ezt ajánlom.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-14859488
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4401 Dátum: 2019.09.17 kedd, 20:20:15 »

Ha esetleg kellene egy faxa kis dízli, akkor ezt ajánlom.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-14859488
na.Fateré?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4402 Dátum: 2019.09.17 kedd, 21:34:18 »

Ha esetleg kellene egy faxa kis dízli, akkor ezt ajánlom.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-14859488

A hátsó lökhárító ennyire elüt vsgy a fotó csal?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4403 Dátum: 2019.09.17 kedd, 21:35:25 »

A hátsó lökhárító ennyire elüt vsgy a fotó csal?

Mindegyiken elüt, ebben a színben meg nagyon kijön sajnos.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4404 Dátum: 2019.09.17 kedd, 21:36:45 »

na.Fateré?

Már 3 hónapja áll lent a mélygarázsban melóhelyen. Leginkább senkié.
Fekete smaxi lett a pótautó.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4405 Dátum: 2019.09.18 szerda, 08:54:17 »

Ha esetleg kellene egy faxa kis dízli, akkor ezt ajánlom.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-14859488
Kihaltak belőle a virágok vigyor3 vagy miért eladó?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4406 Dátum: 2019.09.18 szerda, 13:17:52 »

Kihaltak belőle a virágok vigyor3 vagy miért eladó?

A virágtartó kiválóan üzemel még.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4407 Dátum: 2019.09.18 szerda, 13:35:01 »

A virágtartó kiválóan üzemel még.  nyes
Virágtartó, és Karácsonyi faszállító? (tedd a szóközt a hova akarod  vigyor3 )
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4408 Dátum: 2019.09.18 szerda, 14:04:18 »

Virágtartó, és Karácsonyi faszállító? (tedd a szóközt a hova akarod  vigyor3 )

Szóköz tudod hol van?
A fogyókúrás betütésztás levesben.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #4409 Dátum: 2019.09.21 szombat, 09:14:07 »

A dízelnek 200e km a vez.szíjrendszer csereperiódusa(vagy 10év).Kb 100e ft körül megúszható vízpumpával együtt.A megtett km-el arányosan jönnek a meghibásodások,pont mint bármelyik másiknál.Ha ismert előélettel tudsz venni kevés km-el,akkor sokáig nem lesz gondod vele,eléggé megbízhatóak a dízelek is.
Ha csak sok km-es autót tudsz megvenni,akkor a dízelnek már magasabbak lesznek a javítási kltsg-i.
Köszi, de a városi használat miatt benzinesben gondolkodom.
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4410 Dátum: 2019.10.07 hétfő, 21:50:49 »

Sziasztok!

Ez a 200e km vagy tíz év vezérlés csereperiódus érvényes az összes 2.0 tdci-re? Lassan esedékes lesz a 160e km-es szervíz az autómban (S-max 2.0 tdci 96kw 2007). Másfél éve vettem az első gazdájától de Ő még nem cserélte ki. Az autó most lesz 12 éves, szerintem illő lenne. Javaslatok??
Egyébként most akkor ez láncos vagy szíjas??
Köszi a válaszokat!!
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4411 Dátum: 2019.10.07 hétfő, 23:28:09 »

Sziasztok!

Ez a 200e km vagy tíz év vezérlés csereperiódus érvényes az összes 2.0 tdci-re? Lassan esedékes lesz a 160e km-es szervíz az autómban (S-max 2.0 tdci 96kw 2007). Másfél éve vettem az első gazdájától de Ő még nem cserélte ki. Az autó most lesz 12 éves, szerintem illő lenne. Javaslatok??
Egyébként most akkor ez láncos vagy szíjas??
Köszi a válaszokat!!

Szíjas, érvényes, cseréld gyorsan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4412 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 08:45:37 »

Nem nyílik a csomagtérajtóm...
Reggel még be tudtam pakolni, az ovinál ki tudtam szedni a cuccot, de utána út közben jelezte, hogy nyitva maradt. Megálltam bezárni, de zárva volt, sőt ki sem tudom nyitni. Sem az ajtón lévő gombról, sem pedig távirányítóról. Ha lezártam a kocsit és úgy nyitottam távirányítóról, akkor a csomagtérajtón lévő helyzetjelző nem világított folyamatosan, mint a szélső, hanem villogott.
Tudom, hogy először indexfolyadékot kell cserélni, de utána? Merre induljak el, mi szokott lenni a gond? Zár, átvezető?

Nem tudom, hogy van-e összefüggés, de 1-2 hete a jobb oldali tolatólámpám csak néha világít.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4413 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 08:51:41 »

Nem nyílik a csomagtérajtóm...
Reggel még be tudtam pakolni, az ovinál ki tudtam szedni a cuccot, de utána út közben jelezte, hogy nyitva maradt. Megálltam bezárni, de zárva volt, sőt ki sem tudom nyitni. Sem az ajtón lévő gombról, sem pedig távirányítóról. Ha lezártam a kocsit és úgy nyitottam távirányítóról, akkor a csomagtérajtón lévő helyzetjelző nem világított folyamatosan, mint a szélső, hanem villogott.
Tudom, hogy először indexfolyadékot kell cserélni, de utána? Merre induljak el, mi szokott lenni a gond? Zár, átvezető?

Nem tudom, hogy van-e összefüggés, de 1-2 hete a jobb oldali tolatólámpám csak néha világít.

Csomagtérajtó átvezető kábelre gyanakodnék, elsőre....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4414 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 12:46:12 »

Csomagtérajtó átvezető kábelre gyanakodnék, elsőre....
már csak ki kellene nyitnom valahogyan, de hogyan?  Huh?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Cseccci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #4415 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 19:27:32 »

Sziasztok
Lehet tudni, hogy melyik evjarattol szereltek BLIS-t ˙vagy is hollterfigyelo rendszert az S-maxokba?
Naplózva

FORD S-MAX 2.0TDCI 2009
BMW E 46 320D 2004
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4416 Dátum: 2019.10.16 szerda, 07:52:05 »

Csomagtérajtó átvezető kábelre gyanakodnék, elsőre....
az volt, köszi  eljen
kettő vezeték szigetelése volt rossz, kettő pedig teljesen el volt szakadva
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Pászti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #4417 Dátum: 2019.11.02 szombat, 19:38:05 »

Üdv Mindenkinek!

Lenne egy újabb kérdésem: ha USB-ről játszom le zenét és a meghajtóra újabb számokat másolok, hogy tudom frissíteni a lejátszási listát? Hiába teszem ugyanúgy a főkönyvtárba, csak a régi zenéket látja a lejátszó.  help

A másik dolog: volt már valamelyikőtöknek olyan, hogy az autó folyamatosan egy irányba húzott megfelelő keréknyomás és futóműállítás után is? Nem az útlejtés az oka, mert a másik autónkkal ugyanazon a szakaszon nem tapasztalható.  Valami fékhibára gondolnék még, mert ha kézzel, üresben megtolom az autót, akkor fémes, súrlódó hangot hallok. Mintha a fék fogna. Egyszer lemosás után mintha meg is akadt volna induláskor. Korábban volt gond a kézifékkel, mikor még apósom használta. Lehet, hogy fékmunkahenger lesz? Köszi a válaszokat!
Naplózva

S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4418 Dátum: 2019.11.04 hétfő, 08:16:13 »

Üdv Mindenkinek!

Lenne egy újabb kérdésem: ha USB-ről játszom le zenét és a meghajtóra újabb számokat másolok, hogy tudom frissíteni a lejátszási listát? Hiába teszem ugyanúgy a főkönyvtárba, csak a régi zenéket látja a lejátszó.  help

nekem befrissül magától, nem kell vele csinálnom semmit
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Pászti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #4419 Dátum: 2019.11.05 kedd, 19:05:12 »

nekem befrissül magától, nem kell vele csinálnom semmit

Köszi. Én hiába próbálom újra csatlakoztatni, nekem nem ismeri fel az újabb fájlokat.

Van még egy dolog, ami eszembe jutott. Nem tudjátok véletlenül, hogy melyik a szivargyújtó biztosítéka? Valahol elöl lehet, de nem találom sehol. Múltkor sajnos beleszorult az első szivargyújtóba egy vacak elosztó vége, és sehogy sem tudtam kivenni. Azt gondoltam, hogy ha nincs gyújtás, és nem volt beindítva az autó, akkor nincs áram alatt, de sajnos úgy tűnik, hogy összezártam a beragadt véget. Most egyik sem megy, így biztos, hogy biztosíték ment ki. Meg talán láttam egy szikrát is a pedálok fölött.
Naplózva

S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4420 Dátum: 2019.11.07 csütörtök, 17:25:01 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Az autón el kezdett világítani a motorhibát jelző lámpa, kiolvasás után kiderült részecskeszűrő probléma. Alaposabb átvizsgálás után kiderült, hogy egy gumicső szakadt el. Valami differenciál nyomás érzékelő szenzorhoz vezető gumicső. Szerelő kicserélte utángyártottra. Kb 15 ezer km megtétele után újra hibajelzés. Átvizsgálás, megint elszakadt. Találkozott valaki hasonlóval? Esetleg ötlet, hogy milyet lehet felrakni ami bírja a gyűrődést?

Üdv.: István
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4421 Dátum: 2019.11.07 csütörtök, 18:47:21 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Az autón el kezdett világítani a motorhibát jelző lámpa, kiolvasás után kiderült részecskeszűrő probléma. Alaposabb átvizsgálás után kiderült, hogy egy gumicső szakadt el. Valami differenciál nyomás érzékelő szenzorhoz vezető gumicső. Szerelő kicserélte utángyártottra. Kb 15 ezer km megtétele után újra hibajelzés. Átvizsgálás, megint elszakadt. Találkozott valaki hasonlóval? Esetleg ötlet, hogy milyet lehet felrakni ami bírja a gyűrődést?

Üdv.: István

Nyilván már szinte minden probléma előfordult a 13 év alatt.
Gyári csöveket kell (kellett volna) beépíteni, hiszen nem lehet bármilyen cső. Hőállónak kell lennie.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4422 Dátum: 2019.11.07 csütörtök, 19:07:15 »

Nyilván már szinte minden probléma előfordult a 13 év alatt.
Gyári csöveket kell (kellett volna) beépíteni, hiszen nem lehet bármilyen cső. Hőállónak kell lennie.



Köszönöm a választ!
A szerelő is azt mondta, hogy a gyárit kell megpróbálni. Egyébként amit először felrakott az sem sima gumicső volt, hanem elvileg ide való hőálló. Meg még valami hálós anyag is volt a külső oldalán, gondolom a mechanikai sérülések ellen. Egyébként tudnátok ajánlani helyet ahol viszonylagosan kedvező áron beszerezhető??  worship
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4423 Dátum: 2019.12.04 szerda, 13:43:44 »

Sziasztok!
Ígaz C-Max az alany,de saját Forumon nem kaptam választ Ti hátha....
2013 as 1,6 tdci nincs ESP kapcsoló,csak menüben.

Kis infóra lenne szükségem.Műszerfal kijelzőn gyújtás ráadásnál a többi közt két db csuszos kocsi (ESP)ikon jelenik meg,az alson off-al.Miért kettő,és miért ír off-ot,mikor minden gyújtásnál leírás szerin bekapcsolja ESP-t ha előtte ki is volt kapcsolva .Ha jól tudom,akkor járó motornál menüből kikapcsolom(x et kiokézom)akkor következő indításig nincs ESP.Újra indítok akkor automatice van ESP.De akkor miért off ot ír az ikon alá,ami kikapcst jelent?Most nem értem,be vagy ki van kapcsolva,vagy hogy működik ez pontosan?Előre is kösz.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4424 Dátum: 2019.12.04 szerda, 13:52:25 »

Sziasztok!
Ígaz C-Max az alany,de saját Forumon nem kaptam választ Ti hátha....
2013 as 1,6 tdci nincs ESP kapcsoló,csak menüben.

Kis infóra lenne szükségem.Műszerfal kijelzőn gyújtás ráadásnál a többi közt két db csuszos kocsi (ESP)ikon jelenik meg,az alson off-al.Miért kettő,és miért ír off-ot,mikor minden gyújtásnál leírás szerin bekapcsolja ESP-t ha előtte ki is volt kapcsolva .Ha jól tudom,akkor járó motornál menüből kikapcsolom(x et kiokézom)akkor következő indításig nincs ESP.Újra indítok akkor automatice van ESP.De akkor miért off ot ír az ikon alá,ami kikapcst jelent?Most nem értem,be vagy ki van kapcsolva,vagy hogy működik ez pontosan?Előre is kösz.

Ha látod a visszajelzőt, akkor működésképtelen.
Ki kell olvasni a hibatárolóját, első lépésben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4425 Dátum: 2019.12.04 szerda, 16:40:21 »

Ha látod a visszajelzőt, akkor működésképtelen.
Ki kell olvasni a hibatárolóját, első lépésben.

Köszönöm a gyors választ.Csak gyújtós ráadáskor látni,motor járáskor nem.
Naplózva
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4426 Dátum: 2019.12.04 szerda, 16:42:56 »

Köszönöm a gyors választ.Csak gyújtós ráadáskor látni,motor járáskor nem.
gyújtós=gyújtás
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4427 Dátum: 2019.12.04 szerda, 18:20:33 »

Köszönöm a gyors választ.Csak gyújtós ráadáskor látni,motor járáskor nem.

Módosítható a hsz, nem kell újat írni.  wave
Járó motornál alszik ki, de lehetsz gyújtáson is pár másodperc múlva. Ha rendben találja a teszt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4428 Dátum: 2019.12.04 szerda, 20:40:00 »

Módosítható a hsz, nem kell újat írni.  wave
Járó motornál alszik ki, de lehetsz gyújtáson is pár másodperc múlva. Ha rendben találja a teszt.
Ok,köszönöm.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4429 Dátum: 2019.12.07 szombat, 10:03:47 »

Sziasztok!  wave
Az alábbi hiba jelzéssel találkoztam:
"Low beam Bulb Fault" mit takarhat?  Ahogy utána olvasgattam valamilyen kontakt vagy izzó vezeték probléma... email   jól gondolom...??
 worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4430 Dátum: 2019.12.07 szombat, 10:11:23 »

Sziasztok!  wave
Az alábbi hiba jelzéssel találkoztam:
"Low beam Bulb Fault" mit takarhat?  Ahogy utána olvasgattam valamilyen kontakt vagy izzó vezeték probléma... email   jól gondolom...??
 worship

Gyújtáson vagy járó motornál kapcsod fel a világítást és járd körbe az autód. Valszeg tapasztalni fogod hogy az egyik lámpában nem működik. Első lámpánál nézelődj.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4431 Dátum: 2019.12.07 szombat, 11:33:50 »

Sziasztok!  wave
Az alábbi hiba jelzéssel találkoztam:
"Low beam Bulb Fault" mit takarhat?  Ahogy utána olvasgattam valamilyen kontakt vagy izzó vezeték probléma... email   jól gondolom...??
 worship
nekem volt olyan az egynyócnál, hogy kiírta ezt a hibát, az izzó jó volt, de az akksi merült le néhány napon belül
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4432 Dátum: 2019.12.07 szombat, 11:57:39 »

Sziasztok!  wave
Az alábbi hiba jelzéssel találkoztam:
"Low beam Bulb Fault" mit takarhat?  Ahogy utána olvasgattam valamilyen kontakt vagy izzó vezeték probléma... email   jól gondolom...??
 worship

Keszonos?

Mert ha igen, és már nem túl fickós az akksid, akkor indításkor, mikor szintez egyet le-fel, az nem megy végbe és dob rá egy ilyen hibát.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4433 Dátum: 2019.12.07 szombat, 12:17:38 »

Keszonos?

Mert ha igen, és már nem túl fickós az akksid, akkor indításkor, mikor szintez egyet le-fel, az nem megy végbe és dob rá egy ilyen hibát.

Nem indításkor tesztel, hanem indítás után. Amikor már világít.
A motorok nem vesznek fel nagy áramot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4434 Dátum: 2019.12.07 szombat, 12:29:41 »

Keszonos?

Mert ha igen, és már nem túl fickós az akksid, akkor indításkor, mikor szintez egyet le-fel, az nem megy végbe és dob rá egy ilyen hibát.
az enyém AFS (nem szintez) volt, mégis dobott hibát döglődő akksinál
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4435 Dátum: 2019.12.07 szombat, 14:28:37 »

Nem indításkor tesztel, hanem indítás után. Amikor már világít.
A motorok nem vesznek fel nagy áramot.

Gyújtásra szintez. És nem a motorja. Esz fel nagy áramot, hanem a gyengélkedő akksi miatt onnan elveszi.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4436 Dátum: 2019.12.07 szombat, 15:01:16 »

Gyújtásra szintez. És nem a motorja. Esz fel nagy áramot, hanem a gyengélkedő akksi miatt onnan elveszi.

Most akkor mikor szintez?  vigyor3
Az előbb ezt írtad.

"akkor indításkor, mikor szintez egyet le-fel,"

Nem az a pár amper hiányzik, hidd el.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4437 Dátum: 2019.12.07 szombat, 20:42:54 »

Gyújtáson vagy járó motornál kapcsod fel a világítást és járd körbe az autód. Valszeg tapasztalni fogod hogy az egyik lámpában nem működik. Első lámpánál nézelődj.
Az izzónál volt a kutya elásva.. ám az akksi sem mai darab...
majd a következő napokban minden kiderül...
Köszi a segítségeket, ötleteket...  worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #4438 Dátum: 2019.12.10 kedd, 11:01:55 »

Hali..
S-max 2.2 Tdci... Bár a hűtővíz mutató jó értéken áll, az autó nem fűt elég jól.
Valami 2.2-re jellemző baromságot tud valaki?
(kinti 7-11 fokban minimum 25-re kell állítani bent, kint 0 foknál szinte maxra kell venni 27.5-re hogy ne fagyjak meg.
a víz elméletben nem hűl vissza)

Nyáron épp az ellenkezője van ha lehet ezt mondani.. eddig minden autómnál (sőt más általam vezetett autónál is)
21-22 fok elég volt a klíma használatánál.. ennél 19-19-5re le kell venni.

POLLENSZŰRŐ ÚJ ÉS TISZTA.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4439 Dátum: 2019.12.10 kedd, 12:06:17 »

Hali..

Valami 2.2-re jellemző baromságot tud valaki?

A 2.2 egy nagy baromság,ahogy van.Biztosan az autóval van baj? Roll Eyes

Nyáron nem tökmind1,hogy a klímát 19-re vagy 21re kell állítani, hogy meglegyen a komfort érzet?
Ez dízel,kevés hulladékhővel.5km-en nem melegszik be,de addig is van benne elektromos(hajszárítós) kiegfűtés.
A kaszni nagy,sőt sokkal nagyobb,így a befújt levegő is lassabban melegíti fel a dobozt,mint a kisebb autókat.Télen fűtéskor,és nyáron hűtéskor.
Ha a motorhőfok megvan, és nem csökken,amikor fűtesz,akkor nagyjából mondhatni, hogy rendben van.Állítsd lábra,ahonnan a komfortérzet hamarabb elér.
Továbbá ott van az ülésfűtés is,ami a szőrt is leégeti a sheggedről.

Biztos, hogy az autóval van baj?
Add el inkább,mert ez az autó egy xar... Sad
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4440 Dátum: 2019.12.10 kedd, 12:43:36 »

A 2.2 egy nagy baromság,ahogy van.Biztosan az autóval van baj? Roll Eyes

Nyáron nem tökmind1,hogy a klímát 19-re vagy 21re kell állítani, hogy meglegyen a komfort érzet?
Ez dízel,kevés hulladékhővel.5km-en nem melegszik be,de addig is van benne elektromos(hajszárítós) kiegfűtés.
A kaszni nagy,sőt sokkal nagyobb,így a befújt levegő is lassabban melegíti fel a dobozt,mint a kisebb autókat.Télen fűtéskor,és nyáron hűtéskor.
Ha a motorhőfok megvan, és nem csökken,amikor fűtesz,akkor nagyjából mondhatni, hogy rendben van.Állítsd lábra,ahonnan a komfortérzet hamarabb elér.
Továbbá ott van az ülésfűtés is,ami a szőrt is leégeti a sheggedről.

Biztos, hogy az autóval van baj?
Add el inkább,mert ez az autó egy xar... Sad
a tiedet vette meg, hogy ezen megsértődsz?  Smiley
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4441 Dátum: 2019.12.10 kedd, 12:48:24 »

Hali..
S-max 2.2 Tdci... Bár a hűtővíz mutató jó értéken áll, az autó nem fűt elég jól.
Valami 2.2-re jellemző baromságot tud valaki?
(kinti 7-11 fokban minimum 25-re kell állítani bent, kint 0 foknál szinte maxra kell venni 27.5-re hogy ne fagyjak meg.
a víz elméletben nem hűl vissza)

Nyáron épp az ellenkezője van ha lehet ezt mondani.. eddig minden autómnál (sőt más általam vezetett autónál is)
21-22 fok elég volt a klíma használatánál.. ennél 19-19-5re le kell venni.

POLLENSZŰRŐ ÚJ ÉS TISZTA.

mk1-en szinte sosem használtam auto funkcióban, mert annyira nem működött optimálisan, vagy túlfűtött, vagy túlhűtött, a ventilátor ment nagy fokozaton.

Szerintem ez ilyen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4442 Dátum: 2019.12.10 kedd, 13:04:25 »

Amíg a motor nem ér el egy minimum hőmérsékletet, nem fog nagyon fűteni.
Ellenkező esetben a motor sosem érné el az optimális hőmérsékletet. 
Ilyenkor hiába 21-re vagy 30-ra van állítva, értelemszerűen nem fog jobban fűteni.
Nem véletlenül került bele ezt az állapotot áthidaló megoldásként az elektromos kiegészítő fűtés.

Szerintem.


De azonos módon van ez a benzinesnél is. Nekem állandóan AUTO 21°C -ra van állítva és hidegen indítva amíg a hűtőfolyadék el nem éri a 45°C -ot, addig legkisebb fokozaton megy a ventilátor.
Majd onnan kezdi emelni és akkor már valóban meleget fúj be a kinti hőmérséklethez képest.
Ez kb. 2 km, -5°C alatt 3-4 km. Ha araszolok (ahogy itt lehet), akkor 5 perc.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4443 Dátum: 2019.12.10 kedd, 13:28:40 »

Amíg a motor nem ér el egy minimum hőmérsékletet, nem fog nagyon fűteni.
Ellenkező esetben a motor sosem érné el az optimális hőmérsékletet. 
Ilyenkor hiába 21-re vagy 30-ra van állítva, értelemszerűen nem fog jobban fűteni.
Nem véletlenül került bele ezt az állapotot áthidaló megoldásként az elektromos kiegészítő fűtés.

Szerintem.


De azonos módon van ez a benzinesnél is. Nekem állandóan AUTO 21°C -ra van állítva és hidegen indítva amíg a hűtőfolyadék el nem éri a 45°C -ot, addig legkisebb fokozaton megy a ventilátor.
Majd onnan kezdi emelni és akkor már valóban meleget fúj be a kinti hőmérséklethez képest.
Ez kb. 2 km, -5°C alatt 3-4 km. Ha araszolok (ahogy itt lehet), akkor 5 perc.
fekete smaxiban pont ez volt a bajom, hogy auto állásban előbb kezdte tolni ezerrel ventit, mielőtt bemelegedett volna... és így soha nem melegedett be
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4444 Dátum: 2019.12.10 kedd, 14:02:31 »

fekete smaxiban pont ez volt a bajom, hogy auto állásban előbb kezdte tolni ezerrel ventit, mielőtt bemelegedett volna... és így soha nem melegedett be

Mert érezte, hogy melegnek ott vagy te!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4445 Dátum: 2019.12.10 kedd, 17:57:55 »

a tiedet vette meg, hogy ezen megsértődsz?  Smiley
ez csak a véleményem volt. Ha te ugyan ezt ugyan igy kerdezted volna, ugyan ezt valaszoltam volna.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #4446 Dátum: 2019.12.11 szerda, 08:01:13 »

mk1-en szinte sosem használtam auto funkcióban, mert annyira nem működött optimálisan, vagy túlfűtött, vagy túlhűtött, a ventilátor ment nagy fokozaton.

Szerintem ez ilyen.


Kössz, manuálba megy nálam is.  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #4447 Dátum: 2019.12.11 szerda, 08:24:50 »

Amíg a motor nem ér el egy minimum hőmérsékletet, nem fog nagyon fűteni.
Ellenkező esetben a motor sosem érné el az optimális hőmérsékletet. 
Ilyenkor hiába 21-re vagy 30-ra van állítva, értelemszerűen nem fog jobban fűteni.
Nem véletlenül került bele ezt az állapotot áthidaló megoldásként az elektromos kiegészítő fűtés.

Szerintem.

De azonos módon van ez a benzinesnél is. Nekem állandóan AUTO 21°C -ra van állítva és hidegen indítva amíg a hűtőfolyadék el nem éri a 45°C -ot, addig legkisebb fokozaton megy a ventilátor.
Majd onnan kezdi emelni és akkor már valóban meleget fúj be a kinti hőmérséklethez képest.
Ez kb. 2 km, -5°C alatt 3-4 km. Ha araszolok (ahogy itt lehet), akkor 5 perc.

Elindulás után én sem szoktam felvenni "maxra" nincs értelme. Viszont a kiegészítő elektromos
fűtés fura hogy nem tesz "csodát". Lehet nem is működik.
Az autót júniusban vettem, a fűtést nem lehetett így kipróbálni. (bekapcsolni bekapcsoltam, emlékszem)
Szóval lehet itt sok mindent mondani, hogy hátra is megy levegő, meg nagy autó
de ezt is megtervezték...vélhetően.(vagyis jól kellene működnie)

Nem ragoznám túl, de egy Bp 16.ker. - és Dunakeszi Dechatlon útvonalon (27.5c mellett)
asszony a kabátját ki sem gombolta..plusz ülésfűtés 1 fokozaton.
Nemrég megtettem egy 160km-s utat majd 3 órát ültem a kocsiba (kint 7-11fok) bent 25re állítva...
és nem volt melegem egy vastag pullóverben, sőt a lábra kellett fújatnom a meleg levegőt mert fázott.
(párás időben ugye ez nem megoldható , mert bepárásodik a szélvédő).
Nem tudom elfogadni hogy 3-5s állásban kéne használni a fűtéskapcsolót állandóra, ha valami meleget akarok
az autóban. Azt nem is említve a megjelenített digit számok sem találomra lehetnek ott,
feltételezem valóshoz közeli hőmérsékletet kéne mérni a szellőzőknél.
Majd lesz valami... 19.n megnézik
tenx  Wink smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4448 Dátum: 2019.12.11 szerda, 08:41:34 »

Elindulás után én sem szoktam felvenni "maxra" nincs értelme. Viszont a kiegészítő elektromos
fűtés fura hogy nem tesz "csodát". Lehet nem is működik.
Az autót júniusban vettem, a fűtést nem lehetett így kipróbálni. (bekapcsolni bekapcsoltam, emlékszem)
Szóval lehet itt sok mindent mondani, hogy hátra is megy levegő, meg nagy autó
de ezt is megtervezték...vélhetően.(vagyis jól kellene működnie)

Nem ragoznám túl, de egy Bp 16.ker. - és Dunakeszi Dechatlon útvonalon (27.5c mellett)
asszony a kabátját ki sem gombolta..plusz ülésfűtés 1 fokozaton.
Nemrég megtettem egy 160km-s utat majd 3 órát ültem a kocsiba (kint 7-11fok) bent 25re állítva...
és nem volt melegem egy vastag pullóverben, sőt a lábra kellett fújatnom a meleg levegőt mert fázott.
(párás időben ugye ez nem megoldható , mert bepárásodik a szélvédő).
Nem tudom elfogadni hogy 3-5s állásban kéne használni a fűtéskapcsolót állandóra, ha valami meleget akarok
az autóban. Azt nem is említve a megjelenített digit számok sem találomra lehetnek ott,
feltételezem valóshoz közeli hőmérsékletet kéne mérni a szellőzőknél.
Majd lesz valami... 19.n megnézik
tenx  Wink smile
belsőtér szenzor takarítás nem árthat.

illetve lehet nincs is elektromos fűtésed
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4449 Dátum: 2019.12.11 szerda, 09:47:20 »

Elindulás után én sem szoktam felvenni "maxra" nincs értelme. Viszont a kiegészítő elektromos
fűtés fura hogy nem tesz "csodát". Lehet nem is működik.
Az autót júniusban vettem, a fűtést nem lehetett így kipróbálni. (bekapcsolni bekapcsoltam, emlékszem)
Szóval lehet itt sok mindent mondani, hogy hátra is megy levegő, meg nagy autó
de ezt is megtervezték...vélhetően.(vagyis jól kellene működnie)

Nem ragoznám túl, de egy Bp 16.ker. - és Dunakeszi Dechatlon útvonalon (27.5c mellett)
asszony a kabátját ki sem gombolta..plusz ülésfűtés 1 fokozaton.
Nemrég megtettem egy 160km-s utat majd 3 órát ültem a kocsiba (kint 7-11fok) bent 25re állítva...
és nem volt melegem egy vastag pullóverben, sőt a lábra kellett fújatnom a meleg levegőt mert fázott.
(párás időben ugye ez nem megoldható , mert bepárásodik a szélvédő).
Nem tudom elfogadni hogy 3-5s állásban kéne használni a fűtéskapcsolót állandóra, ha valami meleget akarok
az autóban. Azt nem is említve a megjelenített digit számok sem találomra lehetnek ott,
feltételezem valóshoz közeli hőmérsékletet kéne mérni a szellőzőknél.
Majd lesz valami... 19.n megnézik
tenx  Wink smile
ha gyorsan kell felmelegíteni a belsőteret (mondjuk mínuszban indulsz, de pulcsiban utaznál), akkor én 4-5-ös erősséggel, max hőfokon nyomatom csak a testre (láb, szélvédő) irányítva. azt vettem észre, hogy így melegszik fel leghamarabb az utastér. ha felmelegedett, akkor visszaállítok mindent.
nagy az utastér, sok a felmelegítendő anyag, nem lesz egyből meleg.
sokan panaszkodnak, hogy hátra csak hideg levegő megy... de ennek is az az oka, hogy a teljes csőszakasznak át kell melegednie ahhoz, hogy ott meleg lépjen ki.

belsőtér szenzor takarítás nem árthat.

illetve lehet nincs is elektromos fűtésed
nincs mindegyikben kieg.fűtés? nekem az egynyócban is volt

a szenzort nekem is ki kellene takarítanom...
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.