Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:40:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1805389 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 18:41:23 »

Nem tudom konkrétan mire gondolsz, de több problémám is volt velük.

Egysze visszamentél reklamálni... valamit nem raktak vissza rendesen talán?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 18:41:59 »

Nem tudom konkrétan mire gondolsz, de több problémám is volt velük.
Olajszintet ellenőriztél mostanában?  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 18:48:51 »

Naigen. Volt, hogy kifogyott a motorolaj egy Ford Ivanics olajcsere után. Állítólag ette az olajat. De azóta nem eszi. Egy másik szerviz megcsinálta a remegő fényszórót, de összebaszta a lökhárítót. Ha az összes sztorit elmesélném, akkor a Kis Ádám sírva elbújdokolna az ócska poénjaival a showder klubban Cheesy
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 18:49:39 »

Naigen. Volt, hogy kifogyott a motorolaj egy Ford Ivanics olajcsere után. Állítólag ette az olajat. De azóta nem eszi. Egy másik szerviz megcsinálta a remegő fényszórót, de összebaszta a lökhárítót. Ha az összes sztorit elmesélném, akkor a Kis Ádám sírva elbújdokolna az ócska poénjaival a showder klubban Cheesy

Szóval szerintem azt a kerékcsavart megvariálták...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 18:50:25 »

Naigen. Volt, hogy kifogyott a motorolaj egy Ford Ivanics olajcsere után. Állítólag ette az olajat. De azóta nem eszi. Egy másik szerviz megcsinálta a remegő fényszórót, de összebaszta a lökhárítót. Ha az összes sztorit elmesélném, akkor a Kis Ádám sírva elbújdokolna az ócska poénjaival a showder klubban Cheesy
Van Neked is (mármint az autónak  Cheesy) 3+2 év gari?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 18:51:20 »

Szóval szerintem azt a kerékcsavart megvariálták...
Egy biztos. A deffektem óta csak abba az egy szervizbe járok. Hát majd megkérem őket mutassák meg, hogy kell kereket cserélni.
Naplózva
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 18:51:57 »

Van Neked is (mármint az autónak  Cheesy) 3+2 év gari?
2+3 nem 3+2
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 19:02:57 »

2+3 nem 3+2
Mitudomén! 5 év gari?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 19:16:54 »

Mitudomén! 5 év gari?
Nincs 5 év gari csak a reklámban. 2 év garanca van. + 3 év extragarancia, ami nem vonatkozik mindenre.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 19:40:06 »

Nincs 5 év gari csak a reklámban. 2 év garanca van. + 3 év extragarancia, ami nem vonatkozik mindenre.
100eFt-t megért a +3év. Ha nem lesz semmi baja azért, ha meg igen, akkor azért.
Olyan ez mint a síbiztosítás. Azért kötöm, hogy ne legyen rá szükségem.  wave
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 19:44:02 »

100eFt-t megért a +3év. Ha nem lesz semmi baja azért, ha meg igen, akkor azért.
Olyan ez mint a síbiztosítás. Azért kötöm, hogy ne legyen rá szükségem.  wave
Valamit nagyon benéztél. (mint ahogyan én is) nekem 5 év és 250 000 km rá a teljeskörő gyári garancia. Igaz, én grátisz kaptam meg, nem kellett érte fizetnem. Napersze vannak kivételek. Pld kárpit, burkolat... Olvasd el az apróbetűs részt
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 20:31:28 »

Valamit nagyon benéztél. (mint ahogyan én is) nekem 5 év és 250 000 km rá a teljeskörő gyári garancia. Igaz, én grátisz kaptam meg, nem kellett érte fizetnem. Napersze vannak kivételek. Pld kárpit, burkolat... Olvasd el az apróbetűs részt
Á, nem (nézte be) . Viszont nekem nem grátisz adták, hanem keményen alkudoztam érte!  Cheesy Lehet ennyit is ér? Egy biztos, ha nem kértem volna, akkor is ennyit fizettem volna...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 21:43:09 »

Értem én, hogy nem tudok húszig elszámolni, de te a szövegértéssel állhatsz hadilábon Cheesy Akkor lassan olvassad amit írtam, hátha úgy megérted  eplus2

1. Ma elővettem a gyári emelőmet és kerékkulcsot, tavaly már használtam egy deffektnél
2. azaz teljesen mindegy mekkora
3. az anyán nincs krómozott kupak, hanem maga az anya krómozott
4. ha a rozsda lenne mégis az ok, az szinte kizárt, hogy 20 db csavar egyszerre, egyforma méretre duzzadjon

capisi?
szedtél már szét ilyen anyát? gyanítom, hogy nem hehe

az anya 18-as alapból, és ezen van 0,5mm-es savállóból a kupak rásajtolva. a kettő között meg rozsdál és felnyomja a savállót. nem egyformán nyomja fel, elég ha csak az egyik lapot megnyomja a 6ból és máris nem megy rá a kulcs. ha akarod keresek még itthon ilyen kukás anyát és félbevágom, hogy elhidd

de gyárthatod is felőlem az összeesküvés elméleteket, hogy kicserélték a szervízben nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2017.05.22 hétfő, 16:39:52 »

Nagyon köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat. A szervíz szerint a gumis kerékkulcsa volt rossz, és az eltorzította az anyákat. Mindegyiket egyformán. Az nem zavart senkit, hogy minden csavar sértetlen.

Nameg, összesen 4 azaz négy alkalommal volt leszedve és feltéve a téli-nyári váltás miatt. Ennyit azért csak ki kellene bíria ba....meg.

Ma fogtam egy tolómérőt, és megmértem az anyákat. 0,2 mm-en belül van mindegyik. És mindegyik 20 mm. Ha ez rozsda, akkor bazi ügyes. De rendeltem 20 új anyát. Akit érdekel, annak elküldök egyet, hogy rozsdát keressen rajta (vagy benne) Cheesy
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2017.05.22 hétfő, 20:44:41 »

Nagyon köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat. A szervíz szerint a gumis kerékkulcsa volt rossz, és az eltorzította az anyákat. Mindegyiket egyformán. Az nem zavart senkit, hogy minden csavar sértetlen.

Nameg, összesen 4 azaz négy alkalommal volt leszedve és feltéve a téli-nyári váltás miatt. Ennyit azért csak ki kellene bíria ba....meg.

Ma fogtam egy tolómérőt, és megmértem az anyákat. 0,2 mm-en belül van mindegyik. És mindegyik 20 mm. Ha ez rozsda, akkor bazi ügyes. De rendeltem 20 új anyát. Akit érdekel, annak elküldök egyet, hogy rozsdát keressen rajta (vagy benne) Cheesy
Tedd el a kerékanyákat! 10 év múlva, mikor mk22fl-d lesz, az mk5 topikban örülnek majd sokan a sok-sok kerékanyának.  Cheesy 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2017.05.22 hétfő, 20:48:33 »

Tedd el a kerékanyákat! 10 év múlva, mikor mk22fl-d lesz, az mk5 topikban örülnek majd sokan a sok-sok kerékanyának.  Cheesy 
Grin Grin Grin Grin Grin Rendben
Naplózva
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2017.05.23 kedd, 12:48:01 »

Szétvágtam egy csavart. Rozsdának nyoma sincs. A jobboldali a dagadt csavar Cheesy

Eredeti méret: http://www.***/view.php?filename=61520170523_122734.jpg
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2017.05.23 kedd, 13:23:53 »

Szétvágtam egy csavart. Rozsdának nyoma sincs. A jobboldali a dagadt csavar Cheesy
[img width=800 height=600]http://www.***/images/hdd1/2017/05/23/61520170523_122734.jpg
Eredeti méret: http://www.***/view.php?filename=61520170523_122734.jpg

így kupak nélkül lehet már 19-es vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2017.05.23 kedd, 14:01:09 »

így kupak nélkül lehet már 19-es vigyor3
Anélkül 18 Smiley
Naplózva
Alexander09
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



E-mail
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2017.05.23 kedd, 14:20:36 »

Szétvágtam egy csavart. Rozsdának nyoma sincs. A jobboldali a dagadt csavar Cheesy


És mivel hízlalod?  vigyor3
Naplózva

Jelenleg: mk5 Titanium 1.5 ecoboost 160 LE, 5 ajtós, fehér;
Toyota LJ70
VW T5
Előző: mk4 Titanium 2.0 tdci 140 LE, kombi, fekete ;
 BMW 330 Ci;
VW 1300 70' ;
G Astra 1.4 ecotec;
 Porsche 996 4S;
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2017.05.23 kedd, 14:34:03 »

És mivel hízlalod?  vigyor3
Ez egy ősi családi recept, nem szabad elárulnom Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2017.05.23 kedd, 14:43:14 »

Anélkül 18 Smiley
ahogy mondtam
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2017.05.23 kedd, 19:36:47 »

Ez egy ősi családi recept, nem szabad elárulnom Cheesy
eljen Cheesy
vagy:
"ha elmondnám, megkellene hogy öljelek!" hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2017.05.23 kedd, 19:57:38 »

Ez egy ősi családi recept, nem szabad elárulnom Cheesy
A meleg időben kitágult.  vigyor3
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Alexander09
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



E-mail
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2017.05.23 kedd, 20:46:47 »

Ez egy ősi családi recept, nem szabad elárulnom Cheesy

Haniboy a vashízlaló, ezzel komoly pénzeket lehetne keresni  vigyor3
Naplózva

Jelenleg: mk5 Titanium 1.5 ecoboost 160 LE, 5 ajtós, fehér;
Toyota LJ70
VW T5
Előző: mk4 Titanium 2.0 tdci 140 LE, kombi, fekete ;
 BMW 330 Ci;
VW 1300 70' ;
G Astra 1.4 ecotec;
 Porsche 996 4S;
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2017.05.23 kedd, 20:50:09 »

Haniboy a vashízlaló, ezzel komoly pénzeket lehetne keresni  vigyor3
Aranylánc hízlalást olcsón vállalok  vigyor3
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2017.05.23 kedd, 20:56:40 »

Szétvágtam egy csavart. Rozsdának nyoma sincs. A jobboldali a dagadt csavar Cheesy
...

Áll/állt olyan helyen az autód, ahol vki lecserélhette mindet? (5 perc kb)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2017.05.23 kedd, 20:57:23 »

Áll/állt olyan helyen az autód, ahol vki lecserélhette mindet? (5 perc kb)

igen. a szagszervízben. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2017.05.23 kedd, 21:02:39 »

Áll/állt olyan helyen az autód, ahol vki lecserélhette mindet? (5 perc kb)


Nem. Csak a szervizben volt olyan lehetőség, ahol magára hagytam. De ott egy óra a csere, ezt a mai nap után tanúsíthatom  Roll Eyes
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2017.05.23 kedd, 22:42:01 »

Nem. Csak a szervizben volt olyan lehetőség, ahol magára hagytam. De ott egy óra a csere, ezt a mai nap után tanúsíthatom  Roll Eyes
Nem a csere annyi, hanem a körítés... Szerinted honnan/miért van 14.600,-HUF+ÁFA rezsi órabér? Ennyi pénzért csinálni is kell vmit (leginkább váratni az ügyfelet) , különben feljelenthetnéd őket uzsora miatt...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2017.05.24 szerda, 08:41:10 »

Nem a csere annyi, hanem a körítés... Szerinted honnan/miért van 14.600,-HUF+ÁFA rezsi órabér? Ennyi pénzért csinálni is kell vmit (leginkább váratni az ügyfelet) , különben feljelenthetnéd őket uzsora miatt...
Nekem ez az egész Ford szerviz mizéria kezd az agyamra menni. Tegnap össze is szólalkoztam a munkafelvevővel, mert szóvá mertem tenni, hogy uram bocsá mennék már a dolgomra. És nem tetszett nekik a hangnem. Nekem meg az, hogy többet járok oda, mint a munkahelyemre.

De hogy értsétek, mi a bajom, hát egy külön posztban leírom. Aki akarja elolvassa  nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2017.05.24 szerda, 08:46:03 »

Nekem ez az egész Ford szerviz mizéria kezd az agyamra menni. Tegnap össze is szólalkoztam a munkafelvevővel, mert szóvá mertem tenni, hogy uram bocsá mennék már a dolgomra. És nem tetszett nekik a hangnem. Nekem meg az, hogy többet járok oda, mint a munkahelyemre.

De hogy értsétek, mi a bajom, hát egy külön posztban leírom. Aki akarja elolvassa  nyes

Váltsál... Én is el voltam keseredve, de van még normális hely...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2017.05.24 szerda, 08:50:28 »

Váltsál... Én is el voltam keseredve, de van még normális hely...
Hát ha tudtok ajánlani egyet, azt megköszönném. Eddig összesen 4 helyen voltam  Grin
Naplózva
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2017.05.24 szerda, 09:41:09 »

Az autót megvettem a Ford Ivanicsnál. Oda is hordtam szervízbe.

Majd jöttek az alábbi problémák.

•   30 ezres szerviz, motorból kábel kitépve és otthagyva, pollenszűrő szó szerint csavarhúzóval lett kifeszegetve, a burkolatot emiatt garanciában cserélték. Állítólag a szerelő még nem szerelt ilyen autót.
•   9 000 km-után kifogyott a motorolaj. Azt mondták, az autó megette, nem ők töltöttek kevesebbet bele. (azóta ilyen nem fordult elő, igaz, oda nem is mentem)
•   megkértem, csinálják meg a lámpát, hogy ne remegjen. Azt mondták este megnézték. Igaz a nyomkövető szerint az autó délután 1 óra óta meg sem mozdult. No comment…
•   nekitolattam egy teherautónak. Lököst lefényezték, amiről kerek egy hónap után leázott a festék. Ismét garanciális javítást kértem

Sima olajcsere a szentendrei Ford Hoványnál 57 000 Ft. Mert állítólag nagyon speciális olaj kell bele…

Ekkor gondoltam megnézem a Ford M3-at

Kedves, udvarias kiszolgálás (ez mindenhol így volt)
Minden szuper volt, addig míg nem kértem a lámparemegés javítását. És az egy év alatt elkopott bőr üléskárpit cseréjét. Ez a kárpit 4 hónap után jött meg. A lámpát ugyan nagyon jól megcsinálták, de a munka közben megsértették a lökhárító fényezését. Természetesen felajánlották a garanciális javítást. Közben pedig a műszerfal vetemedést is kijavították. (igen, műszerfal vetemedés) Ezt úgy csinálták, hogy kivették a szélvédőt. Bár a javítás garanciális volt, a szélvédőcserét nekem kellett fizetnem, illetve a casco önrészem felét, a felét a szerviz tulaja átvállalta. Bár ez inkább a Ford Magyarország dolga lenne.
De : az ő hibájuk miatt bérelnem kellett egy autót, amire még az autópálya matricát is nekem kellett megvenni, majd kaptam egy tesztautót, amin állítólag volt matrica, de két hét múlva mégis felhívtak, hogy kaptam egy 30 ezres bírságot, mert felmentem az autópályára.

A munkát úgy végezték el, hogy a panorámatető éktelenül elkezdett nyikorogni. Ekkor már kezdtem ideges lenni. Közben eleredt az eső, és az ablaktörlő hangja kiverte a biztosítékot. Úgy rakták össze ugyanis, hogy beleért a kasztniba. Íme egy videó róla.
https://drive.google.com/file/d/1bhX_7oJEomwD9wA-oi7tQJTNdtbCos9u5g/view?usp=sharing

Ismét vissza a szervízbe, egy garanciális javítás garanciális javítására. Még leírni is bonyolult. Kértem egy csereautót, amivel mentem 35 kilómétert, és a szememre vetették, hogy nem tankoltam tele. És egyébként se ott vettem az autót, és ők mégis milyen rendesek. Na ez már nekem is sok volt. (Hozzátenném, hogy mivel nem tudták leszállítani a megrendelt autót, béreltem tőlük egyet 1 hónapra.) A panoráma tető nyikorgását egy ragacsos sprayvel javították, olyan szakszerűen, hogy 2 hétig úgy nézett ki az autóm mint egy hajasbaba, mert minden szösz ráragadt, de néha még egy-egy veréb is.

Ezután a szerviz után viszont a biztonsági öv kijelzése, és a sávtartó automatika ment tönkre. Állítólag nincs köze a kettőnek egymáshoz. (sőt, még a télapó is létezik) Ezt az M3-ban nézettem meg, ahol ott kellett hagyni a kocsit. De se csereautó, se bérautó nincs. Gyalogoljak haza a préri közepéről. És mindez szerintük teljesen normális. Most komplett műszeregységet cserélnek garanciában, várom, hogy megérkezzen.

A motorvédő műanyag is elrepedt egy szerviz alkalmával, (hogy hol, az már kideríthetetlen) amit majd természetesen cserélnek garanciában.

És akkor jött a kegyelemdöfés. Egy számot nőttek a kerékcsavarjaim…

Tegye fel az a kezét, aki nem lenne ingerültebb ezek után
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2017.05.24 szerda, 12:38:51 »

Az autót megvettem a Ford Ivanicsnál. Oda is hordtam szervízbe.

Majd jöttek az alábbi problémák....

falbav falbav Erre mondják: Hogyha kifogod egy trabival is kimész a világból, ha nem, akkor meg...  veheszt bármit
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Alexander09
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



E-mail
« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2017.05.24 szerda, 20:40:36 »

Az autót megvettem a Ford Ivanicsnál. Oda is hordtam szervízbe.

Majd jöttek az alábbi problémák.

•   30 ezres szerviz, motorból kábel kitépve és otthagyva, pollenszűrő szó szerint csavarhúzóval lett kifeszegetve, a burkolatot emiatt garanciában cserélték. Állítólag a szerelő még nem szerelt ilyen autót.
•   9 000 km-után kifogyott a motorolaj. Azt mondták, az autó megette, nem ők töltöttek kevesebbet bele. (azóta ilyen nem fordult elő, igaz, oda nem is mentem)
•   megkértem, csinálják meg a lámpát, hogy ne remegjen. Azt mondták este megnézték. Igaz a nyomkövető szerint az autó délután 1 óra óta meg sem mozdult. No comment…
•   nekitolattam egy teherautónak. Lököst lefényezték, amiről kerek egy hónap után leázott a festék. Ismét garanciális javítást kértem

Sima olajcsere a szentendrei Ford Hoványnál 57 000 Ft. Mert állítólag nagyon speciális olaj kell bele…

Ekkor gondoltam megnézem a Ford M3-at

Kedves, udvarias kiszolgálás (ez mindenhol így volt)
Minden szuper volt, addig míg nem kértem a lámparemegés javítását. És az egy év alatt elkopott bőr üléskárpit cseréjét. Ez a kárpit 4 hónap után jött meg. A lámpát ugyan nagyon jól megcsinálták, de a munka közben megsértették a lökhárító fényezését. Természetesen felajánlották a garanciális javítást. Közben pedig a műszerfal vetemedést is kijavították. (igen, műszerfal vetemedés) Ezt úgy csinálták, hogy kivették a szélvédőt. Bár a javítás garanciális volt, a szélvédőcserét nekem kellett fizetnem, illetve a casco önrészem felét, a felét a szerviz tulaja átvállalta. Bár ez inkább a Ford Magyarország dolga lenne.
De : az ő hibájuk miatt bérelnem kellett egy autót, amire még az autópálya matricát is nekem kellett megvenni, majd kaptam egy tesztautót, amin állítólag volt matrica, de két hét múlva mégis felhívtak, hogy kaptam egy 30 ezres bírságot, mert felmentem az autópályára.

A munkát úgy végezték el, hogy a panorámatető éktelenül elkezdett nyikorogni. Ekkor már kezdtem ideges lenni. Közben eleredt az eső, és az ablaktörlő hangja kiverte a biztosítékot. Úgy rakták össze ugyanis, hogy beleért a kasztniba. Íme egy videó róla.
https://drive.google.com/file/d/1bhX_7oJEomwD9wA-oi7tQJTNdtbCos9u5g/view?usp=sharing

Ismét vissza a szervízbe, egy garanciális javítás garanciális javítására. Még leírni is bonyolult. Kértem egy csereautót, amivel mentem 35 kilómétert, és a szememre vetették, hogy nem tankoltam tele. És egyébként se ott vettem az autót, és ők mégis milyen rendesek. Na ez már nekem is sok volt. (Hozzátenném, hogy mivel nem tudták leszállítani a megrendelt autót, béreltem tőlük egyet 1 hónapra.) A panoráma tető nyikorgását egy ragacsos sprayvel javították, olyan szakszerűen, hogy 2 hétig úgy nézett ki az autóm mint egy hajasbaba, mert minden szösz ráragadt, de néha még egy-egy veréb is.

Ezután a szerviz után viszont a biztonsági öv kijelzése, és a sávtartó automatika ment tönkre. Állítólag nincs köze a kettőnek egymáshoz. (sőt, még a télapó is létezik) Ezt az M3-ban nézettem meg, ahol ott kellett hagyni a kocsit. De se csereautó, se bérautó nincs. Gyalogoljak haza a préri közepéről. És mindez szerintük teljesen normális. Most komplett műszeregységet cserélnek garanciában, várom, hogy megérkezzen.

A motorvédő műanyag is elrepedt egy szerviz alkalmával, (hogy hol, az már kideríthetetlen) amit majd természetesen cserélnek garanciában.

És akkor jött a kegyelemdöfés. Egy számot nőttek a kerékcsavarjaim…

Tegye fel az a kezét, aki nem lenne ingerültebb ezek után


1. Én beálltam volna vele a kirakatba, ott ahol vettem.
2. Rétegvastagság mérővel mérd körbe az autót nem volt e véletlenül egy darab ócskavas amiből autót faragtak.
2 ilyen esettel is találkoztam, nem vicc!!!
Mi az, hogy műszerfal vetemedés??? ezt hogy kell érteni?
Az ablaktörlő nyikorgása különben az előszériák sajátja volt tudtommal. Értem, hogy rosszul rakták össze...
Nézz utána egy ügyvédnek sztem, én azt tenném, és írj a Ford központnak, egy próbát megér a dolog.
Naplózva

Jelenleg: mk5 Titanium 1.5 ecoboost 160 LE, 5 ajtós, fehér;
Toyota LJ70
VW T5
Előző: mk4 Titanium 2.0 tdci 140 LE, kombi, fekete ;
 BMW 330 Ci;
VW 1300 70' ;
G Astra 1.4 ecotec;
 Porsche 996 4S;
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2017.05.24 szerda, 20:53:42 »

1. Én beálltam volna vele a kirakatba, ott ahol vettem.
2. Rétegvastagság mérővel mérd körbe az autót nem volt e véletlenül egy darab ócskavas amiből autót faragtak.
2 ilyen esettel is találkoztam, nem vicc!!!
Mi az, hogy műszerfal vetemedés??? ezt hogy kell érteni?
Az ablaktörlő nyikorgása különben az előszériák sajátja volt tudtommal. Értem, hogy rosszul rakták össze...
Nézz utána egy ügyvédnek sztem, én azt tenném, és írj a Ford központnak, egy próbát megér a dolog.
Nem volt törve, megnéztem.
A műszerfal vonala az ablaknál nem ívben hajlik, hanem hullámos. Félreértés ne essék, kivétel nélkül mindegyiknél. Van amelyiknél kevésbé látszik, van aminél jobban. Idővel a melegtől mégjobban elvetemedik. És igen, tudnak róla a Fordnál. És nem kell kirohanni a kocsihoz, majd azt bizonygatni, hogy az enyém nem ilyen. Hidd el, olyan, és még olyanabb lesz Cheesy
Az ablaktörlőről feltettem videót. Ott láthatod, hogy a tengely beleért a műanyagba, ezért nyikorgott. Egyszerűen nem figyeltek oda az összerakásnál.
Ford központnak írtam, de az illető szarik rá. Így most majd írok a gyár központba, megkérdezem, kinek írjak itt, mert a Ford Hungária képviselete sajnos nem ér rá.

A fő problémát ott látom, hogy a szerelők egyszerűen nem értenek hozzá.
Naplózva
Alexander09
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



E-mail
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2017.05.24 szerda, 21:05:26 »

Nem volt törve, megnéztem.
A műszerfal vonala az ablaknál nem ívben hajlik, hanem hullámos. Félreértés ne essék, kivétel nélkül mindegyiknél. Van amelyiknél kevésbé látszik, van aminél jobban. Idővel a melegtől mégjobban elvetemedik. És igen, tudnak róla a Fordnál. És nem kell kirohanni a kocsihoz, majd azt bizonygatni, hogy az enyém nem ilyen. Hidd el, olyan, és még olyanabb lesz Cheesy
Az ablaktörlőről feltettem videót. Ott láthatod, hogy a tengely beleért a műanyagba, ezért nyikorgott. Egyszerűen nem figyeltek oda az összerakásnál.
Ford központnak írtam, de az illető szarik rá. Így most majd írok a gyár központba, megkérdezem, kinek írjak itt, mert a Ford Hungária képviselete sajnos nem ér rá.

A fő problémát ott látom, hogy a szerelők egyszerűen nem értenek hozzá.

Az ablaktörlős egy rossz poén volt...
A Ford központot úgy értettem, hogy központközpont, nem a magyarok, mert szarnak bele.
Nem rohannék le a kocsihoz Cheesy Mondom, ha szétesik az autó megyakirakatba...  nyes
Nekem lámpát cseréltek garancicában szó nélkül, más hibája nem volt, csak hibaüzenetet dobált, amúgy működött. LED-es. Eközben, szintén szó nélkül kijavították a lámparemegést. Akkor vettem észre mikor másnap feltöltöttem a szélvédő mosót...
Vannak szervizek ahol azt hiszik mindent megtehetnek, én pont így jártam a VW-ben, mint te a Fordnál. Plusz lehúztak 500.000 Ft-al. A kirakatot ott azért hagytam ki mert egyetlen munkásautóm és kell a melóhoz.
Naplózva

Jelenleg: mk5 Titanium 1.5 ecoboost 160 LE, 5 ajtós, fehér;
Toyota LJ70
VW T5
Előző: mk4 Titanium 2.0 tdci 140 LE, kombi, fekete ;
 BMW 330 Ci;
VW 1300 70' ;
G Astra 1.4 ecotec;
 Porsche 996 4S;
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2017.05.24 szerda, 21:08:39 »

Nekem lámpát cseréltek garancicában szó nélkül, más hibája nem volt, csak hibaüzenetet dobált, amúgy működött. LED-es. Eközben, szintén szó nélkül kijavították a lámparemegést. Akkor vettem észre mikor másnap feltöltöttem a szélvédő mosót...
Hogyan javították a remegést?
Naplózva
Alexander09
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



E-mail
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2017.05.24 szerda, 21:12:35 »

Hogyan javították a remegést?

A lámpa felső része kapott egy konzolt. Az biztos nem volt ott, zsír újak a csavarok benne minden. Majd próbálok képet csinálni róla holnap, ha nem felejtem el.
Naplózva

Jelenleg: mk5 Titanium 1.5 ecoboost 160 LE, 5 ajtós, fehér;
Toyota LJ70
VW T5
Előző: mk4 Titanium 2.0 tdci 140 LE, kombi, fekete ;
 BMW 330 Ci;
VW 1300 70' ;
G Astra 1.4 ecotec;
 Porsche 996 4S;
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2017.05.24 szerda, 21:14:20 »

A lámpa felső része kapott egy konzolt. Az biztos nem volt ott, zsír újak a csavarok benne minden. Majd próbálok képet csinálni róla holnap, ha nem felejtem el.
Ok, köszi. Nekem alulról támasztották meg, egy-egy lemezzel. Ehhez kellett levenni a lökhárítót, amit haza is vágtak. Itt kezdődött a kálváriám.
Naplózva
Alexander09
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



E-mail
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2017.05.24 szerda, 21:29:30 »

Ok, köszi. Nekem alulról támasztották meg, egy-egy lemezzel. Ehhez kellett levenni a lökhárítót, amit haza is vágtak. Itt kezdődött a kálváriám.

Nekem is szétkapták teljesen, féltem is milesz  vigyor3 Inkább be sem mentem megnézni. A konzolokra kerestem neten most, de úgy látom mintha mindegyiknek lenne, szóval nem értem, az biztos, hogy most sziklaszilárdan vannak bent a fényszórók, mert megnéztem, megrángattam. Előtte azért nem volt túl stabil.
Naplózva

Jelenleg: mk5 Titanium 1.5 ecoboost 160 LE, 5 ajtós, fehér;
Toyota LJ70
VW T5
Előző: mk4 Titanium 2.0 tdci 140 LE, kombi, fekete ;
 BMW 330 Ci;
VW 1300 70' ;
G Astra 1.4 ecotec;
 Porsche 996 4S;
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2017.05.24 szerda, 21:38:19 »

Nekem is szétkapták teljesen, féltem is milesz  vigyor3 Inkább be sem mentem megnézni. A konzolokra kerestem neten most, de úgy látom mintha mindegyiknek lenne, szóval nem értem, az biztos, hogy most sziklaszilárdan vannak bent a fényszórók, mert megnéztem, megrángattam. Előtte azért nem volt túl stabil.
Elviekben nekem is jó. De macskakövön még nem mertem kipróbálni Cheesy Cheesy
Naplózva
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2017.05.26 péntek, 18:32:57 »

Sziasztok!

1 hónap, és remélem megérkezik a megrendelt autónk.
Abban tudnátok segíteni, hogy a Metallicious szín az hogy néz ki valójában? Vkinek esetleg egy fotó egy ilyen színű autóról? Beírtam a gugliba, de csak számítógépes modell(1:100) autóról dobott, és az sem teljesen jól látszik. Voltam bent többször is a Ford kereskedésben, de nem volt bent ilyen színű kocsi, hogy megnézhettem volna.
u.i: eredetileg a Tectonic Silver-t akartam, de a facelift miatt január 16 után ez már nem volt elérhető...


Köszönöm a segítséget előre is!
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2017.05.26 péntek, 19:31:24 »

Sziasztok!

1 hónap, és remélem megérkezik a megrendelt autónk.
Abban tudnátok segíteni, hogy a Metallicious szín az hogy néz ki valójában? Vkinek esetleg egy fotó egy ilyen színű autóról? Beírtam a gugliba, de csak számítógépes modell(1:100) autóról dobott, és az sem teljesen jól látszik. Voltam bent többször is a Ford kereskedésben, de nem volt bent ilyen színű kocsi, hogy megnézhettem volna.
u.i: eredetileg a Tectonic Silver-t akartam, de a facelift miatt január 16 után ez már nem volt elérhető...


Köszönöm a segítséget előre is!

Egyértelmű ezüst (a forgalmiba úgy is azt írják majd, hogy szürke). A magneticnél sötétebb, viszont a guardnál világosabb. Valami középút lehet. Ha monocrom+piros-kék nem tetszik, sokminden másból nem választ6tsz...  falbav
Én még megcsíptem egy törleit...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2017.05.26 péntek, 20:18:32 »

Egyértelmű ezüst (a forgalmiba úgy is azt írják majd, hogy szürke). A magneticnél sötétebb, viszont a guardnál világosabb. Valami középút lehet. Ha monocrom+piros-kék nem tetszik, sokminden másból nem választ6tsz...  falbav
Én még megcsíptem egy törleit...  Cheesy
Thnx,
Igazából a színkártyáról választottuk ki, miután kizártunk minden mást. Fóka ST kék tetszett volna, csak azt a Mondeo nál nem lehet.

Azért hátha előkerül egy fotó vkitől erről a színről.  worship
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2017.05.27 szombat, 12:11:47 »

Thnx,
Igazából a színkártyáról választottuk ki, miután kizártunk minden mást. Fóka ST kék tetszett volna, csak azt a Mondeo nál nem lehet.

Azért hátha előkerül egy fotó vkitől erről a színről.  worship

Íme.
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2017.05.27 szombat, 16:31:08 »

Úgy lehet jól látni a különbséget a tectonic és a metallicius között, hogy ugyanabból a "fotósorozatból" nyitod meg mindkettőt. Ekkor jól látszik, hogy a tec olyan barnás, míg a met olyan zöldes alapú árnyalat.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2017.05.27 szombat, 16:59:16 »

Köszönöm! Smiley
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2017.05.31 szerda, 12:16:54 »

Úgy lehet jól látni a különbséget a tectonic és a metallicius között, hogy ugyanabból a "fotósorozatból" nyitod meg mindkettőt. Ekkor jól látszik, hogy a tec olyan barnás, míg a met olyan zöldes alapú árnyalat.
Hamarosan megnézzük élőben. Május 22 én a Valencia i Ford kiadta a Mondeot.
Június közepére talán eljut a kereskedésbe.  smile
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.