Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:52:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1804994 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #2450 Dátum: 2017.11.22 szerda, 08:47:04 »

Hát igen, alapesetbe 2 év km korlátozás nélkül. De vettünk itt többet 100eHUFért +3 év garit. Esetleg megkérdezhetnéd, hogy hátha erre a vasra is vett az első tulaj.
Viszont nem értem, miért kell belepiszkálni az egr/dpf szelepbe? Rossz? Nem müxik? Vagy csak azért, mert így szokás?
Szvsz: kérjél rá egy +30ló sw-t és ha szeretnél egy magyarul beszélő navit osztjónapot!
Amúgy meg ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz!  integet2     
Sync2-re nincs magyarul beszélő navi sajna  Sad
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2451 Dátum: 2017.11.22 szerda, 09:21:08 »

Sync2-re nincs magyarul beszélő navi sajna  Sad
Ehhez nem tudok hozzászólni. Egyik sincs.   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #2452 Dátum: 2017.11.22 szerda, 15:42:12 »

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_bi-turbo_vignale_powershift_ennyiert_nem_rossz-12011695
[/quote]
Én szemezek ezzel a hirdetéssel (autóval). Mik lehetnek a buktatók nála? A 180 ezres szerviz mennyi okosban, és mennyi szervizben ezen?
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2453 Dátum: 2017.11.22 szerda, 16:04:09 »

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_bi-turbo_vignale_powershift_ennyiert_nem_rossz-12011695

Én szemezek ezzel a hirdetéssel (autóval). Mik lehetnek a buktatók nála? A 180 ezres szerviz mennyi okosban, és mennyi szervizben ezen?

Nem tom a Vignale-val mi a helyzet, de a "sima" Mondeókra tudtommal 5 év, max 150.000 km garanciát ad a Ford, két év után korlátozással. Ez a még máfél év gari fura nekem.
Meg az automata váltó is félős, bár ennyi idő alatt ennyi km-t valószínűleg pályázással raktak bele, akkor meg sokat nem váltogatott.
A szerviz meg sok lesz ha jól sejtem a vezérlés csere mellett egy váltóolaj csere is kelleni fog, az önmagában olyan 60-80 ezres tétel és nem ajánlott kihagyni.
Kompletten olyan 3-400 körül számolhatsz.
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.22 szerda, 16:08:50 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2454 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 09:47:06 »

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_bi-turbo_vignale_powershift_ennyiert_nem_rossz-12011695

Én szemezek ezzel a hirdetéssel (autóval). Mik lehetnek a buktatók nála? A 180 ezres szerviz mennyi okosban, és mennyi szervizben ezen?

Sok a km.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2455 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 09:48:24 »

Sok a km.

Legalább tuti nem városban tötymörögtek vele. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2456 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 18:47:36 »

Sziasztok! Kaptam egy olajcsere árat, de csak én sokalom??? 63.800 ft mivel start stopos így csak az olaj 42000ft! Szerintetek??
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2457 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 19:11:29 »

Sziasztok! Kaptam egy olajcsere árat, de csak én sokalom??? 63.800 ft mivel start stopos így csak az olaj 42000ft! Szerintetek??

Ez 0w-s olaj, ami nem olcsó, de azért na...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
JamesTata
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Új hozzászólás #2458 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 19:24:13 »

Sziasztok! Kaptam egy olajcsere árat, de csak én sokalom??? 63.800 ft mivel start stopos így csak az olaj 42000ft! Szerintetek??

Éves szervízek fix árasak:
http://www.ford.hu/Szerviz/SzervizEsKarbantartas/fixar/Mondeo
Naplózva

2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2459 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 19:31:25 »

Sziasztok! Kaptam egy olajcsere árat, de csak én sokalom??? 63.800 ft mivel start stopos így csak az olaj 42000ft! Szerintetek??

Vicc. Szerintem.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2460 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 19:40:50 »

Sziasztok! Kaptam egy olajcsere árat, de csak én sokalom??? 63.800 ft mivel start stopos így csak az olaj 42000ft! Szerintetek??

Kérj egy ajánlatot GSR Tibiéktől.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2461 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 19:55:57 »

Olajcsere ügyileg:
nekem decemberben lesz aktuális. Az áráról annyit, hogy: banán/majom.
Szerintem Tibcsiéknél talán kicsit olcsóbb, nekem viszont a 2+3 év gari miatt biztosan márkaszervízbe kell menni.
PS: amúgy magánrendelésen 40eFT. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2462 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 20:01:42 »

Nekem nem kötelező márkaszervizbe vinni! Ezt az árat egy ford partner-es szerviz adta! Válasz másol amit vennék olajat az nem start stoposhoz való, de ők megszerzik nyes cromaxnál nekem is 40.000 castrol 0w30 plusz minden más gyári fordba!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2463 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 20:04:07 »

Olajcsere ügyileg:
nekem decemberben lesz aktuális. Az áráról annyit, hogy: banán/majom.
Szerintem Tibcsiéknél talán kicsit olcsóbb, nekem viszont a 2+3 év gari miatt biztosan márkaszervízbe kell menni.
PS: amúgy magánrendelésen 40eFT. 
   banán/ majom tiszta sor én is ezt mondom, de kicsi lehúzás szagot érzek, ezért dobtam fel a kérdést! Akkor itt mennyi lenne egy váltó olaj csere 150.000?
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2464 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 20:14:47 »

   banán/ majom tiszta sor én is ezt mondom, de kicsi lehúzás szagot érzek, ezért dobtam fel a kérdést! Akkor itt mennyi lenne egy váltó olaj csere 150.000?
Kicsit lehúzás? Örülj, hogy nem nagyon! A váltóolajcserével meg majd akkor szívok, ha lesz 1x ótomata váltós autóm.
Bár szerintem a lehúzás a bankok/biztosítók/állam triumvirátusnál kezdődik.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2465 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 20:16:54 »

Kicsit lehúzás? Örülj, hogy nem nagyon! A váltóolajcserével meg majd akkor szívok, ha lesz 1x ótomata váltós autóm.
Bár szerintem a lehúzás a bankok/biztosítók/állam triumvirátusnál kezdődik.
   jogos nézőpont kérdése
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
peterb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #2466 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 20:34:19 »

... a 2+3 év gari miatt biztosan márkaszervízbe kell menni ...
Nem kell márkaszervizbe menni.
Naplózva

Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2467 Dátum: 2017.11.26 vasárnap, 18:26:04 »

Sziasztok! Kaptam egy olajcsere árat, de csak én sokalom??? 63.800 ft mivel start stopos így csak az olaj 42000ft! Szerintetek??
Nekem 56e be állt meg a bejáratós olajcsere. Amiből a 6,2L 0w30 as olaj 46e csak.

Gajdán tanár úr egyik témáját ajánlom a tyúbon (kell e járatni télen a motort hidegben), mit tud a 0 w 30 as olaj. Így már érthetőbb az ára, meg az olajcsere periódus miért 30e km.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2468 Dátum: 2017.11.26 vasárnap, 18:37:12 »

   banán/ majom tiszta sor én is ezt mondom, de kicsi lehúzás szagot érzek, ezért dobtam fel a kérdést! Akkor itt mennyi lenne egy váltó olaj csere 150.000?
Márkaszervíz km /fix árakkal dolgozik, azaz mennyi km után mit kell cserélni, és mennyi fájdalomdíjat kérnek érte.
Nekem 5 szervíz periódust sorolt a munkafelvevő, hát egyik sem olcsóbb mint a következő.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #2469 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 21:48:03 »

Megoldódott az olajcsere! Egy kérdés lenne, mivel ilyen autóm még nem volt! Lehet e tudni, hogy mikor regenerál??
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2470 Dátum: 2017.11.27 hétfő, 21:59:20 »

Nem kell márkaszervizbe menni.

hidd el, kell... ott dolgozom.
az csak egy dolog, hogy lehet máshol is csináltatni (márkaszervizen kívül) gariidőn belül az olajcserét (természetesen mindenről számla kell), csak gyárinak megfelelő/gyárival megegyező alkatrészek kerülhetnek bele, de! A szervizt elvégző műhelynek bizonyítani kell, h márkaspecifikus szerszámokkal, programokkal dolgozik, amit ugye a gyártó nem ad ki másnak, csak a márkaszerviznek. Így már ugrott is a gari! Nálunk ezt nagyon komolyan veszik, és nem egy autót nem tudtam áttolni garis javításon ez miatt.
Szerintem addig, amíg garis az autó, az a ~60-80e ft szervizköltség éves szinten gondolkodás nélkül megéri, és muszáj. Utána meg úgyis mindegy.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
peterb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #2471 Dátum: 2017.11.28 kedd, 21:04:43 »

hidd el, kell... ott dolgozom.
az csak egy dolog, hogy lehet máshol is csináltatni (márkaszervizen kívül) gariidőn belül az olajcserét (természetesen mindenről számla kell), csak gyárinak megfelelő/gyárival megegyező alkatrészek kerülhetnek bele, de! A szervizt elvégző műhelynek bizonyítani kell, h márkaspecifikus szerszámokkal, programokkal dolgozik, amit ugye a gyártó nem ad ki másnak, csak a márkaszerviznek. Így már ugrott is a gari! Nálunk ezt nagyon komolyan veszik, és nem egy autót nem tudtam áttolni garis javításon ez miatt.
Szerintem addig, amíg garis az autó, az a ~60-80e ft szervizköltség éves szinten gondolkodás nélkül megéri, és muszáj. Utána meg úgyis mindegy.
Hidd el, nem kell. Most voltam garis jsvításon, csont nélkül átment.
Naplózva

Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2472 Dátum: 2017.11.29 szerda, 11:18:09 »

Hidd el, nem kell. Most voltam garis jsvításon, csont nélkül átment.
Szvsz az Assistance szolgáltatás miatt(is)megéri a márkaszervíz.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2473 Dátum: 2017.11.29 szerda, 19:23:47 »

Hidd el, nem kell. Most voltam garis jsvításon, csont nélkül átment.

 eljen
azért ne nekem akard megmagyarázni, aki autó garival foglalkozik minden nap... taps


u.i: motorikus volt (fő alkatrész?) az a garanciális javítás?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2474 Dátum: 2017.11.29 szerda, 19:24:37 »

Szvsz az Assistance szolgáltatás miatt(is)megéri a márkaszervíz.

 eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2475 Dátum: 2017.11.29 szerda, 19:26:53 »

Szvsz az Assistance szolgáltatás miatt(is)megéri a márkaszervíz.
kivéve ha nem használod semmire... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2476 Dátum: 2017.11.29 szerda, 19:33:14 »

kivéve ha nem használod semmire... vigyor3

azért jó az, ha mondjuk külfödön kapsz szállást, csereautót stb., amíg bevontatják a legközelebbi szervizbe és megjavítják az autót (vagy nem  eplus2 volt olyan esetünk, h Németo-ban olyan márkaszervizbe vitték a Mastert, ahol megreccsent alatta a csáp, se le, se fel. Pár nap küzdés után sikerült leszedni és átvitték egy másik mszervizbe, ahol csak fogták a fejüket, végül a mi assistance-nk hozta haza, és nálunk lett megcsinálva).
De azért tényleg jó, ha nem kell kihasználni taps
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2477 Dátum: 2017.11.29 szerda, 20:28:35 »

azért jó az, ha mondjuk külfödön kapsz szállást, csereautót stb., amíg bevontatják a legközelebbi szervizbe és megjavítják az autót (vagy nem  eplus2 volt olyan esetünk, h Németo-ban olyan márkaszervizbe vitték a Mastert, ahol megreccsent alatta a csáp, se le, se fel. Pár nap küzdés után sikerült leszedni és átvitték egy másik mszervizbe, ahol csak fogták a fejüket, végül a mi assistance-nk hozta haza, és nálunk lett megcsinálva).
De azért tényleg jó, ha nem kell kihasználni taps
A Hunyadira 5 azaz 5 év teljes körű garit és eu assziasztanszot kaptunk. Egyetlen egy alkalommal sem romlott el,nem kellett hívni őket.Egy jó autó ilyen.
Hozzáteszem 5 év alatt egyetlen egy alkalommal sem járt még a garis szervízekre sem.Olajat és szűrőt bárki tud cserélni benne,meg tankolni.Ilyen egy jó autó.  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2478 Dátum: 2017.11.29 szerda, 20:40:34 »

A Hunyadira 5 azaz 5 év teljes körű garit és eu assziasztanszot kaptunk. Egyetlen egy alkalommal sem romlott el,nem kellett hívni őket.Egy jó autó ilyen.
Hozzáteszem 5 év alatt egyetlen egy alkalommal sem járt még a garis szervízekre sem.Olajat és szűrőt bárki tud cserélni benne,meg tankolni.Ilyen egy jó autó.  vigyor3

Kaya-bá! Nem cseréltél rajta semmit?   hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2479 Dátum: 2017.11.29 szerda, 21:14:33 »

Kaya-bá! Nem cseréltél rajta semmit?   hehe
akkor mar 6 eves volt. Sot utana akkut is.
Ehhez nem kell assisten.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2480 Dátum: 2017.12.06 szerda, 20:53:24 »

Sziasztok,

Ford Mondeo 2.0 TD 100 000 km. Reggel indításnál szilent nyikorog, hűtővíz elfogy mindig. Vizsgálat eredménye hengerfejes. Elképesztőnek tartom, hogy a ford ilyen minőséget produkáljon. Gondoltam megosztom veletek.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2481 Dátum: 2017.12.06 szerda, 21:30:27 »

Sziasztok,

Ford Mondeo 2.0 TD 100 000 km. Reggel indításnál szilent nyikorog, hűtővíz elfogy mindig. Vizsgálat eredménye hengerfejes. Elképesztőnek tartom, hogy a ford ilyen minőséget produkáljon. Gondoltam megosztom veletek.

 Roll Eyes Cry
Egyre kevésbé vonz, hogy egyszer majd valaha MK5-öm legyen...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2482 Dátum: 2017.12.06 szerda, 22:26:09 »

Sziasztok,

Ford Mondeo 2.0 TD 100 000 km. Reggel indításnál szilent nyikorog, hűtővíz elfogy mindig. Vizsgálat eredménye hengerfejes. Elképesztőnek tartom, hogy a ford ilyen minőséget produkáljon. Gondoltam megosztom veletek.
Hú b+, erről azért kicsit többet is olvasnék, úgy 30ekm-el a motorban...

Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2483 Dátum: 2017.12.06 szerda, 22:38:45 »

Hú b+, erről azért kicsit többet is olvasnék, úgy 30ekm-el a motorban...



Nyugi, van még vissza 70 ezer. No para  taps eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2484 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 06:03:29 »

Roll Eyes Cry
Egyre kevésbé vonz, hogy egyszer majd valaha MK5-öm legyen...
1. Nem tudjuk az előzményeket. Újonnan vette, v használt?
2. Most jönne a gari kérdése, ha csak nem Sanyi bá szervizelte otthon.

Láttam korábban a céges kulcsos verdákat (Rönyó, vw) hogyan használták, mondtam is h ezeket 2 évesen féláron se venném meg.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2485 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 09:06:02 »

No akkor részletesen:
- az autót újonnan vettem 2015.05.01-én
- jelenleg 104 000 km van benne
- csak én használtam
- olajcsere minden 15 000 km nél
- csak szakszervízben szervizelt, az összes számlla megvan
- automata váltós, nincs széthajtva
- csereautó nincs
- szervíz javaslata: ne használjam az autót, kb 10 napig, míg meg nem érkezik az alkatrész ez mondjuk nem a szervíz hibája

És hogy veszek e még valaha Mondeót? Hát ezt nagyon kétlem!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2486 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 10:09:16 »

No akkor részletesen:
- az autót újonnan vettem 2015.05.01-én
- jelenleg 104 000 km van benne
- csak én használtam
- olajcsere minden 15 000 km nél
- csak szakszervízben szervizelt, az összes számlla megvan
- automata váltós, nincs széthajtva
- csereautó nincs
- szervíz javaslata: ne használjam az autót, kb 10 napig, míg meg nem érkezik az alkatrész ez mondjuk nem a szervíz hibája

És hogy veszek e még valaha Mondeót? Hát ezt nagyon kétlem!

Csereautó nincs. Ez a leggázabb a történetben...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2487 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 10:44:52 »

Csereautó nincs. Ez a leggázabb a történetben...

Aki nem érvényesíti a jótállásból fakadó jogait, annak nincs.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2488 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 10:50:49 »

Roll Eyes Cry
Egyre kevésbé vonz, hogy egyszer majd valaha MK5-öm legyen...

ja-ja, én is úgy vagyok vele, hogy nekem már az mk6-7 sem kellene...

Szvsz ne ítéljünk így, látod, te vettél egyet a Ford eddig szerintem legmegbízhatóbb autójából, aztán mégis belenyúltál kicsit...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2489 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 12:52:27 »

ja-ja, én is úgy vagyok vele, hogy nekem már az mk6-7 sem kellene...

Szvsz ne ítéljünk így, látod, te vettél egyet a Ford eddig szerintem legmegbízhatóbb autójából, aztán mégis belenyúltál kicsit...

 Huh?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2490 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 14:40:19 »

No akkor részletesen:
- az autót újonnan vettem 2015.05.01-én
- jelenleg 104 000 km van benne
- csak én használtam
- olajcsere minden 15 000 km nél
- csak szakszervízben szervizelt, az összes számlla megvan
- automata váltós, nincs széthajtva
- csereautó nincs
- szervíz javaslata: ne használjam az autót, kb 10 napig, míg meg nem érkezik az alkatrész ez mondjuk nem a szervíz hibája

És hogy veszek e még valaha Mondeót? Hát ezt nagyon kétlem!
Hmmm. Ez így döbbenet tényleg.
Volt már ilyen más tulajnak is?!
Mondjuk egy pici nyilvánosságot megérne sztem.

Passauban egy Kia időszakos szervíz/olajcsere kapcsán kaptunk 1 Merci B -t csereautónak reggeltől estig, pedig nem kértük.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2491 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 14:49:26 »

Szvsz ne ítéljünk így, látod, te vettél egyet a Ford eddig szerintem legmegbízhatóbb autójából, aztán mégis belenyúltál kicsit...
Nem tudom...saját példám, anno vettem egy 2.0i MKIII F2 - t.(nagy májerek azt mondják egy faceliftet érdemes kivárni)
Ugye a vásárlás után már akkor kaptam az ívet, hogy majd a hidrotőke, meg alapjárati motor, meg a kuplung 100e km nél be fog figyelni, kezdjem el a spórolást...
160e km után is csak olajcserére jártunk szervizben. Talán szilenteket kell cserélni, most kezdenek zörögni.
Június végén vettem egy F1 es MKV t, kíváncsi leszek a jövőre, mit hoz...
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2492 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 19:38:35 »

Aki nem érvényesíti a jótállásból fakadó jogait, annak nincs.

Nincs olyan, hogy jótállásból fakadó jog.
De íme a Ford hivatalos válasza amit a facebookon küldtek:
Ford Magyarország: Kedves Gábor! Sajnáljuk az önt ért kellemetlenséget. Érdemes tudnia, hogy amennyiben a gépjárművön érvényes Ford Assistance szolgáltatás feltételei szerint történt a gépjármű mentése, akkor a szolgáltatás értelmében 2 napra nyújt díjmentes csereautót a Ford Assistance. További esetben (ami önre is vonatkozik) a javításban érintett Márkaszerviz saját hatáskörön belül dönt esetleges kedvezményes bérautó vagy csereautó kiadásáról, de nincs kötelezettsége rá. Ez ügyben a Márkaszervizével tud érdemben egyeztetni, ahonnan tájékoztatják a lehetőségekről. Smiley Üdv, a Ford csapata

De engem nem kellett menteni, bementem a szervizbe, és ott közölték, hogy ha jót akarok, akkor innen csak kettes létrával megyek haza, és nem a 10 millás kocsimmal.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2493 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 19:41:37 »

Nincs olyan, hogy jótállásból fakadó jog.
De íme a Ford hivatalos válasza amit a facebookon küldtek:
Ford Magyarország: Kedves Gábor! Sajnáljuk az önt ért kellemetlenséget. Érdemes tudnia, hogy amennyiben a gépjárművön érvényes Ford Assistance szolgáltatás feltételei szerint történt a gépjármű mentése, akkor a szolgáltatás értelmében 2 napra nyújt díjmentes csereautót a Ford Assistance. További esetben (ami önre is vonatkozik) a javításban érintett Márkaszerviz saját hatáskörön belül dönt esetleges kedvezményes bérautó vagy csereautó kiadásáról, de nincs kötelezettsége rá. Ez ügyben a Márkaszervizével tud érdemben egyeztetni, ahonnan tájékoztatják a lehetőségekről. Smiley Üdv, a Ford csapata

De engem nem kellett menteni, bementem a szervizbe, és ott közölték, hogy ha jót akarok, akkor innen csak kettes létrával megyek haza, és nem a 10 millás kocsimmal.
széthajtottad ,na. vigyor3
Jó,nem akarok viccet csinálni belőle.Nyugodtan kérj jogi tanácsot a BT-től,mert lehet, hogy csak egy frappánsan megírt levél kell a boldoguláshoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2494 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 19:47:39 »

széthajtottad ,na. vigyor3
Jó,nem akarok viccet csinálni belőle.Nyugodtan kérj jogi tanácsot a BT-től,mert lehet, hogy csak egy frappánsan megírt levél kell a boldoguláshoz.
Megcsinálják garanciában, nem éri meg emiatt cirkuszolni. Egész egyszerűen csak eldöntöttem, hogy ez volt az utolsó Ford a családban. És nem is az autó miatt, hanem a Ford tetü hozzáállása miatt. És bár egy ember miatt nem hiszem, hogy nagyon aggódnának, de bízom benne, hogy ez valahol visszaüt majd nekik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2495 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 19:54:23 »

Megcsinálják garanciában, nem éri meg emiatt cirkuszolni. Egész egyszerűen csak eldöntöttem, hogy ez volt az utolsó Ford a családban. És nem is az autó miatt, hanem a Ford tetü hozzáállása miatt. És bár egy ember miatt nem hiszem, hogy nagyon aggódnának, de bízom benne, hogy ez valahol visszaüt majd nekik.
nem fog,épp ezért érdemes magadra gondolni és az asztalra csapni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2496 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 20:34:33 »

Megcsinálják garanciában, nem éri meg emiatt cirkuszolni. Egész egyszerűen csak eldöntöttem, hogy ez volt az utolsó Ford a családban. És nem is az autó miatt, hanem a Ford tetü hozzáállása miatt. És bár egy ember miatt nem hiszem, hogy nagyon aggódnának, de bízom benne, hogy ez valahol visszaüt majd nekik.
Távol álljon tőlem, hogy bármelyik márkaszervizt fényezzem, de pl. nekem az M5 vw/skoda &co (a co a kocerájt jelenti angolosan...)  vissza sem köszöntek, amikor néhány éve kihangosítót akartam venni. Amúgy szerintem ez nem "fordbetegség", amit leírsz. Bármelyik modellnél kifog6sz hétfői gyártást.
Szerinted hány kombi csomagtartó ajtójának rázódott már le a "kilincse"? Mert nekem mindkettő. Amúgy egyenlőre más nincs.  Mindenesetre mihamarabbi javítást! Esetleg BT-t megkérdezheted a jogaidról...  integet2   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #2497 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 21:14:04 »

Távol álljon tőlem, hogy bármelyik márkaszervizt fényezzem, de pl. nekem az M5 vw/skoda &co (a co a kocerájt jelenti angolosan...)  vissza sem köszöntek, amikor néhány éve kihangosítót akartam venni. Amúgy szerintem ez nem "fordbetegség", amit leírsz. Bármelyik modellnél kifog6sz hétfői gyártást.
Szerinted hány kombi csomagtartó ajtójának rázódott már le a "kilincse"? Mert nekem mindkettő. Amúgy egyenlőre más nincs.  Mindenesetre mihamarabbi javítást! Esetleg BT-t megkérdezheted a jogaidról...  integet2   
Köszönöm a jószándékú tanácsokat, ötleteket. Sajnos azt kell mondjam, nem a szervízzel van a baj, (most legalábbis) hanem a Ford Hungária hozzáállásával. Az GM (Opel) ugyanez.
Szerencsére van még autó a családban, és így van mivel közlekednem. Persze lehetne puffogni, meg cirkuszolni, de a lényegen nem fog változtatni. Tudomásul kell vennem, hogy ez szívás, de abból is a kisebb változat. Bizonyára mindenkinek van már egy-egy története, ami megmosolyogtató. De ha én kezdenék el mesélni, abból egy két estés showder klub műsor összejönne Smiley

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2498 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 21:30:54 »

Köszönöm a jószándékú tanácsokat, ötleteket. Sajnos azt kell mondjam, nem a szervízzel van a baj, (most legalábbis) hanem a Ford Hungária hozzáállásával. Az GM (Opel) ugyanez.
Szerencsére van még autó a családban, és így van mivel közlekednem. Persze lehetne puffogni, meg cirkuszolni, de a lényegen nem fog változtatni. Tudomásul kell vennem, hogy ez szívás, de abból is a kisebb változat. Bizonyára mindenkinek van már egy-egy története, ami megmosolyogtató. De ha én kezdenék el mesélni, abból egy két estés showder klub műsor összejönne Smiley


kis hal vagy a tengerben. ennyi. de nem csak itt, hanem az összes többi szemében is. 25-30mft fölött majd foglalkoznak veled, addig csak probléma vagy nekik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #2499 Dátum: 2017.12.08 péntek, 14:18:40 »

kis hal vagy a tengerben. ennyi. de nem csak itt, hanem az összes többi szemében is. 25-30mft fölött majd foglalkoznak veled, addig csak probléma vagy nekik
Kb ja.

De láthattuk nyáron videóban az elpörgött motort by BMW.
Pedig ott ügyvéd volt a tulaj, a bmw hungária elég szépen hárított. Mai napig nincs lezárva az ügy.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.