Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:35:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1804290 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #3800 Dátum: 2019.08.17 szombat, 18:24:25 »

Visszahívás lesz: https://www.vezess.hu/hirek/2019/08/16/eu-autoipari-visszahivasok-2019-33-heteben/
Naplózva

2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3801 Dátum: 2019.08.17 szombat, 21:04:15 »



Folyamatosan vannak visszahívások.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #3802 Dátum: 2019.08.27 kedd, 09:45:09 »


Folyamatosan vannak visszahívások.....

Sziasztok,

Ezt levélbe küldik vagy ETIS-be kerül majd fel, ez az aksis dolog...köszi
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3803 Dátum: 2019.08.27 kedd, 09:50:25 »

Sziasztok,

Ezt levélbe küldik vagy ETIS-be kerül majd fel, ez az aksis dolog...köszi
Ha elsö tulaj vagy, a márkakereskedés értesit, levélben, ha/amennyiben megadtad az elérhetöséged.
Ha másod,- harmad tulaj az user, akkor egy márkaszervizes látogatás alkalmábol ök szolnak a regisztrácionál.

Ugye ez fogyasztovédelmi szempontbol sarkallatos kérdés mindig, h a visszahivásokra hogyan értesitik az uj tulajdonost.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3804 Dátum: 2019.08.27 kedd, 10:16:01 »

Ha elsö tulaj vagy, a márkakereskedés értesit, levélben, ha/amennyiben megadtad az elérhetöséged.
Ha másod,- harmad tulaj az user, akkor egy márkaszervizes látogatás alkalmábol ök szolnak a regisztrácionál.

Ugye ez fogyasztovédelmi szempontbol sarkallatos kérdés mindig, h a visszahivásokra hogyan értesitik az uj tulajdonost.


Pontosan.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3805 Dátum: 2019.08.27 kedd, 10:42:05 »

Pontosan.  wave

És mennyire nem így kellene működnie... eleve honnan tudja, hogy eladtam az autót?

A Hondával volt egy csörtém emiatt, ott elismerték, hogy balfaxok voltak és változtattak az eljárásukon. Na a Ford szerintem még válaszra sem méltatna...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #3806 Dátum: 2019.08.27 kedd, 10:57:23 »

És mennyire nem így kellene működnie... eleve honnan tudja, hogy eladtam az autót?

A Hondával volt egy csörtém emiatt, ott elismerték, hogy balfaxok voltak és változtattak az eljárásukon. Na a Ford szerintem még válaszra sem méltatna...

Értem köszi. Mivel elvileg második tulaj vagyok (vagyis van aki behozta szóval 3ik is) így akkor nekem kell szólni ha ETIS-be nem teszik fel...minimum oda fel kéne kerülnie.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3807 Dátum: 2019.08.27 kedd, 11:13:14 »

Értem köszi. Mivel elvileg második tulaj vagyok (vagyis van aki behozta szóval 3ik is) így akkor nekem kell szólni ha ETIS-be nem teszik fel...minimum oda fel kéne kerülnie.

Alvázszám alapján van visszahívás, nem mindig mindenkinek.
Ami egyik nap nincs az a következő nap már lehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3808 Dátum: 2019.08.27 kedd, 11:17:55 »

És mennyire nem így kellene működnie... eleve honnan tudja, hogy eladtam az autót?

A Hondával volt egy csörtém emiatt, ott elismerték, hogy balfaxok voltak és változtattak az eljárásukon. Na a Ford szerintem még válaszra sem méltatna...

Ez is igaz, az importőr nem tudatja.
Adatvédelem, ugye.

Nos, akkor itt be is zárult a lehetőségek köre.Vsgyis időnként érdemes márkaszervizbe látogatni, hogy a felhasználó esélyt adjon az kiértrsítések sikeres teljesítésére.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3809 Dátum: 2019.08.27 kedd, 11:22:11 »

Ez is igaz, az importőr nem tudatja.
Adatvédelem, ugye.

Nos, akkor itt be is zárult a lehetőségek köre.Vsgyis időnként érdemes márkaszervizbe látogatni, hogy a felhasználó esélyt adjon az kiértrsítések sikeres teljesítésére.

Egyáltalán nem zárult be... Sőt, ennél egyszerűbb nem is lehetne, csak ugye ez pénzbe kerül...

Ford bebattyog a KEKKH-hoz egy levéltervvel, meg alvázszám adatbázissal, hogy ezeknek küldje ki a mellékelt levelet. Kifizeti, kiküldik és kész. Ennyi lenne.

Ehhez képest a legegyszerűbb rátolni az egészet a márkaszervizre, hogy nézd meg járt-e nálad a pharaszt mostanában és akkor írjál már neki. A márkaszervizben meg olyan az egész adatbázis, meg a hozzáállás, hogy abból minden lesz, csak levél nem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3810 Dátum: 2019.08.27 kedd, 11:49:16 »

Ez is igaz, az importőr nem tudatja.
Adatvédelem, ugye.

Nos, akkor itt be is zárult a lehetőségek köre.Vsgyis időnként érdemes márkaszervizbe látogatni, hogy a felhasználó esélyt adjon az kiértrsítések sikeres teljesítésére.

Ha elindul az 5G és a "connected car" elterjed, akkor simán ki lehet majd küldeni push üzeneteket az ilyen dolgokról. De míg az autógyártók eljutnak majd ide technikailg, az 20 év...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3811 Dátum: 2019.08.27 kedd, 14:21:24 »

Egyáltalán nem zárult be... Sőt, ennél egyszerűbb nem is lehetne, csak ugye ez pénzbe kerül...

Ford bebattyog a KEKKH-hoz egy levéltervvel, meg alvázszám adatbázissal, hogy ezeknek küldje ki a mellékelt levelet. Kifizeti, kiküldik és kész. Ennyi lenne.

Ehhez képest a legegyszerűbb rátolni az egészet a márkaszervizre, hogy nézd meg járt-e nálad a pharaszt mostanában és akkor írjál már neki. A márkaszervizben meg olyan az egész adatbázis, meg a hozzáállás, hogy abból minden lesz, csak levél nem...

Nem márkaszerviz küldi a levelet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3812 Dátum: 2019.08.27 kedd, 19:06:40 »

Bocs, nem tudom megállni, hogy megosszam.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #3813 Dátum: 2019.08.27 kedd, 20:19:12 »

Bocs, nem tudom megállni, hogy megosszam.
[ig]https://i.ibb.co/bFdqws2/Mondi-Alpok.jpg[/img]


Tényleg szép  smile. A faceliftel sajnos ez a szín megszűnt, amúgy az enyém is ilyen lenne...
Gratula!!
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.27 kedd, 22:39:13 írta Zsolteey » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3814 Dátum: 2019.08.27 kedd, 20:25:35 »

Bocs, nem tudom megállni, hogy megosszam.
[img]https://i.ibb.co/bFdqws2/Mondi-Alpok.

Brutál. Főleg a felni
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.27 kedd, 20:47:31 írta Mikorka Kálmán » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3815 Dátum: 2019.08.27 kedd, 20:32:01 »

Bocs, nem tudom megállni, hogy megosszam.

Tényleg nagyon szépek ezek a hegyek  Wink
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3816 Dátum: 2019.08.27 kedd, 22:40:59 »

Bocs, nem tudom megállni, hogy megosszam.
[ig]https://i.ibb.co/bFdqws2/Mondi-Alpok.jpg[/img]

 finom finom

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3817 Dátum: 2019.08.28 szerda, 07:19:20 »

És mennyire nem így kellene működnie... eleve honnan tudja, hogy eladtam az autót?

A Hondával volt egy csörtém emiatt, ott elismerték, hogy balfaxok voltak és változtattak az eljárásukon. Na a Ford szerintem még válaszra sem méltatna...
Vmi adatbázis csak van. fejvakaras

Én a fiamnak ajándékoztam az elözö MK III-asomat, utána ö kapta a levelet a szerviztöl. Pedig ott be se jelentettük h gazdát cserélt a kocsi.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3818 Dátum: 2019.08.28 szerda, 07:22:39 »

Bocs, nem tudom megállni, hogy megosszam.

Ez itten nagyon szép!  taps
Grat, jo foto!  worship
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3819 Dátum: 2019.08.30 péntek, 10:35:46 »

Sziasztok,

az "alap" fényszóró milyen az MK5-ben? Sima halogén, projektoros lámpában?

Ennek az autónak milyen lehet? WF0EXXWPCEGT63369
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3820 Dátum: 2019.08.30 péntek, 13:38:28 »

Sziasztok,

az "alap" fényszóró milyen az MK5-ben? Sima halogén, projektoros lámpában?

Ennek az autónak milyen lehet? WF0EXXWPCEGT63369

Valahol benne lesz:

 Tetővonal átalakítás nélkül
 Hátsó sárfogók nélkül
 Első küszöbborítás - Világos
 Belső Csomag nélkül
 Automata távolsági fényszórók
 Első sárfogók nélkül
 My Key
 Luggage Compartment mat
 Manuális ötödik ajtóval
 Less Park Lock Ctrl (BTSI Man Ovrd)
 (-) Version Packages
 Valenciában készült
 Speciális felsz. csomag nélkül
 Értékesítési minta nélkül
 Különleg rendelésű festék nélkül
 SVO matrica nélkül
 Küls? megjelenés csomag nélül
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 SIP nélkül
 Belső fényezés - Matt
 Elect.stab.szabályozással
 SVO Except csomag nélkül
 VP alkalmazás címke nélk
 Felszerelés vízen átkeléshez nélkül
 Márkatulajdonos – Ford Europe
 Less Outbound Modification Cnt
 Tűzoltókészülék rögz. nélkül
 Elakadásjelzővel
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 Pedál burkolatok nélkül
 E. elekt. ablakem. egyérint. fel/le
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 Hagyományos színezett üveggel
 Széria zöld szélvédő
 fűtött szélvédővel
 Konzolba szerelt hamutartó nélkül
 Zárható kesztyűtartó fedéllel
 Mini fejtér egys. szemüveg-tartós
 Középkonzol – 2. szint
 Cup Holders (2) - Row 1
 Belső borítás - PVC/műbőr
 Belső körny. szín-Charcoal Black
 Belső körny. szín-Charcoal Black
 Rögzített lábpedálok
 Textil lábszonyegek elöl
 Textil lábszonyeg hátul
 Oldalablak-fólia nélkül
 2. szintű ajtóburkolattal
 Rakodópolc nélkül
 Csomagtérháló készlet nélkül
 Hátsó ablakfüggöny nélkül
 Raktér borítás nélkül
 4 Load Compartment Tie Down Loops
 Rakományrögzĺtő háló nélkül
 1. szintű hangszigetelő csomaggal
 Belső elválasztás nélkül
 Rács - Alsó körny, mag fény fekete
 Aktív hűtőzáró
 Tetőcsomagtartó nélkül
 Ajtóküszöb-díszléc-színrefújt
 Titanium ajtókeret díszlécekkel
 Alsó karosszéria díszléc nélkül
 Spoiler nélkül
 Elektromos hátsó visszap.tükörrel
 Kett el fűt irjel aut beh k.s. lámp
 karosszériaszínu külso tükörrel
 Less Pass Seat Back Control Switch
 Ülés csomag nélkül
 Első üléstámla rakodózsebbel
 Sízsák előkészítéssel
 Első 4 irányba állíth. fejtámlával
 Vezetőülés állító - Kar
 Utasülés állító - Kar
 Különleges üléshuzat nélkül
 Hátsó közép. kartám. pohártartóval
 Vezető kézi deréktámasszal
 Utas kézi deréktámasszal
 Többkontúros ülések nélkül
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 2.sor ülés 60/40 (3 P)-lehajtható
 Vezetőülés 4 irányú kézi állĺtóval
 Utasülés 4 irányú kézi állĺtóval
 Vonóhorog nélkül
 Utánfutó-vonóhorog nélkül
 Első vonószemmel
 Hátsó vonószemmel
 Fűtésszabályozók Alt A
 With Trailer Sway Control (TSC)
 Motorburkolat - motorháztető alatt
 Színre fújt külső ajtókilincs
 Bor sebességváltó gomb
 távirányított nyitás nélkül
 Manuális váltó
 Frekvencia - 433 MHz
 El ajtózár el nyitással
 Bez zdaln. sterow otw. drzwi
 Kulcsnélküli zárrendszer és indítás
 Sapka nélk tüza.betöltő zárral
 Beépített. h. ablak törlo/mosóval
 Automata szélvédőtörlővel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró-tisztító nélkül
 napfénytető nélkül
 AlvĂĄz/karosszĂŠria korr. vĂŠd. nĂŠlk.
 Első lökhárító érz. eszköz nélkül
 Színre fújt elso lökhárító
 karosszériaszínu muanyag hátsó lökh
 Els? rendszámtábla tartóval
 Bal oldali függönylégzsák
 Jobb old függönylégzsák
 Vezetőoldali térdlégzsák
 3 pontos biztonsági övekkel
 Standard hátsóülés-övekkel
 Smart utasoldali légzsákkal
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utasol. légzsák hatástalanítással
 Isofix rögzítő kiegészítéssel
 16" mini acél pótkerékkel
 Gumiabroncs-nyomás érz. – 433 MHz
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 17" X 7,5 kf felni - 3 stílus
 Pótkerék – T125/80R16
 Normál gumi mintával – elöl
 With Standard Tyre Tread - Rear
 Bármilyen márkájú gumiszállító
 Dĺsztárcsák nélkül
 Nem záródó csap anyák
 Programozott sebességkorlát nélk
 Hidegindítás -25 fok
 Elektromos vízmelegítő nélkül
 Indítóm. - stop/start rendsz.
 Távindító nélkül
 Euro 6 károsanyag-kibocsátás
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály R
 Hátsó rugó terhelésosztály H
 Kipufogódob dupla kipuf. csővel
 Króm kipufogócső-toldattal
 Elektromos rögzítőfékkel
 ĂœtkĂśzĂŠs enyhĂ­tő rendszer nĂŠlkĂźl
 Alacsony Seb. Bizt. Rendsz. Nélkül
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 Less Assembly Plant Fuel Fill
 Szőnyeg nélkül – FIA
 Kéziváltó nélkül Autom. váltó
 sport elso ülés
 Levegőminőség érzékelő nélkül
 Pollenszűrő/szenes szűrő
 Újrakeringető fűtővel
 GWP kevesebb, mint 150
 Tiszta tüzelőanyagú flotta gépk.
 Tüzelőanyag/víz elválasztó nélkül
 dízel tözeloanyag képességgel
 Elektromos szervokormánnyal
 Kézi billent./tolható kormányosz.
 Borrel bevont kormánykerék
 Fűtött kormánykerék nélkül
 Elektronikus sebességkorl. nélkül
 Tempomat és ASLD
 Távolságérzékelős tempomat nélkül
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Hagy. műszer hibrid–TFT kijelzővel
 KMH/MPH sebességmérővel
 Fedélzeti számítógéppel
 7000 RPM Tachometer
 Hangjelzéses figyelm. rendsz nélkül
 MFD TFT érintőképernyő
 Navigációs rendszerrel
 Vészhelyzeti segítség nélkül
 Sebesség hangjelző nélkül
 Holttér információs rendszer nélkül
 Sávtartás segítség
 Sebességkorlátozás tábla felismerés
 HMI kezelőfelület 4
 Lopásgátló riasztó nélkül
 Motor immobilizerrel - integrált
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 Automatizált parkolórendszer nélkül
 75 Ah akkumulátor
 1. csoport rádiófrekvencia
 ICE-Másod kétcsat/5. csat/TMC/PD
 8 hangszóróval
 Rádióelhalkítás nélkül
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Mobiltel. Interfész nélk
 Sync III
 hátsó üléshez rádió vezérlés nélkül
 Garázsajtónyitó nélkül
 Elektromos kimenet nélkül
 Szivargyújtó nélkül
 Szivargyújtó nélkül
 Kamera nélkül
 Króm ködlámpa kerettel
 Halogén fényszóróval
 nappali világítással
 Első ködlámpával No. 2
 Világítás csomagok nélkül
 Belső fény csomaggal
 etőbe szerelt olvasólámpával
 Tető lámpák nélkül
 Belső világĺtás késleltetéssel
 Bels? lámpával
 2. sor olvasolámpával
 Kesztyűtartó világítással
 Raktérvilágítás - LED
 Hátsó lámpa – 3. szint
 Kiegészítő féklámpával
 Hátsó ködlámpák nélkül
 Kézifék-figyelmezteto lámpa nélkül
 Első fénysz vetítési távolság szab.
 Automata fényszóró be/ki-vel
 Ford Division származék
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3821 Dátum: 2019.08.30 péntek, 13:48:43 »

Sziasztok,

az "alap" fényszóró milyen az MK5-ben? Sima halogén, projektoros lámpában?

Ennek az autónak milyen lehet? WF0EXXWPCEGT63369

az alap igen, az alapban még drl-el variáltak, hogy ledes, vagy régebben volt nem ledes is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3822 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 18:23:54 »

Köszi a fényszóróval kapcsolatos válaszokat. worship

Másik kérdés. A Vignale 2.0 duplaturbós dízelmotorja mennyivel kényesebb mint a "sima" 180lovas 1 turbós? Illetve ezekben milyen automata váltó van? PS?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3823 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 20:15:42 »

Köszi a fényszóróval kapcsolatos válaszokat. worship

Másik kérdés. A Vignale 2.0 duplaturbós dízelmotorja mennyivel kényesebb mint a "sima" 180lovas 1 turbós? Illetve ezekben milyen automata váltó van? PS?

A vignaléba nem csináltak külön motort
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3824 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 20:40:01 »

Köszi a fényszóróval kapcsolatos válaszokat. worship

Másik kérdés. A Vignale 2.0 duplaturbós dízelmotorja mennyivel kényesebb mint a "sima" 180lovas 1 turbós? Illetve ezekben milyen automata váltó van? PS?
Kényesnek nem kényes. De megy mint a vaddiszno. eplus2
Hogy mit tartogat a jövö, az passz most. Viszont a PS olajcsere fájdalomdija a prémium szegmensbe tolta szvsz a Mondeot. Hogy lesz e annyira tartos is majd meglátjuk.
Eddigi termés egy db olajnyomás jelado elfáradt a motoron, gariba csere; Ford megoldotta.
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.02 hétfő, 20:42:00 írta Vectron » Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3825 Dátum: 2019.09.03 kedd, 00:20:14 »

A vignaléba nem csináltak külön motort

A Mondeo 2.0 duplaturbós dízelmotorja mennyivel kényesebb mint a "sima" 180lovas 1 turbós?

Így megfelel? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3826 Dátum: 2019.09.03 kedd, 00:22:23 »

Kényesnek nem kényes. De megy mint a vaddiszno. eplus2
Hogy mit tartogat a jövö, az passz most. Viszont a PS olajcsere fájdalomdija a prémium szegmensbe tolta szvsz a Mondeot. Hogy lesz e annyira tartos is majd meglátjuk.
Eddigi termés egy db olajnyomás jelado elfáradt a motoron, gariba csere; Ford megoldotta.


Szóval ugyan az a PS automata van benne mint a többiben? Mert azzal azért van tapasztalat.(nem nekem)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3827 Dátum: 2019.09.03 kedd, 07:27:24 »

A Mondeo 2.0 duplaturbós dízelmotorja mennyivel kényesebb mint a "sima" 180lovas 1 turbós?

Szvsz semmivel. Ua a szervizciklus, ua az olaj, szürök.
Hogy a motoron belül milyen eltérések vannak,(más, esetleg több jelado) a mi szempontunkbol nem releváns.

Ugyanugy nem kell inditás után járatni percekig mielött elindulsz.

Vagy mire gondolsz?
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3828 Dátum: 2019.09.03 kedd, 07:32:06 »

Szóval ugyan az a PS automata van benne mint a többiben? Mert azzal azért van tapasztalat.(nem nekem)
Az MKIV után fejlesztettek ebben is.
Hogy az MKV ön belül létezik e más variáns, ezt nem tudom.

Én a szervizciklus betartására esküszöm+mindenképp a szakszerviz nyuljon hozzá.
Azt ha nem jön össze vmi, van nyoma.

Idáig(2 év, 74e km)nem volt gond. Tette a dolgát.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3829 Dátum: 2019.09.03 kedd, 08:07:54 »

Szóval ugyan az a PS automata van benne mint a többiben? Mert azzal azért van tapasztalat.(nem nekem)
Nyilván fejlesztették, de nem véletlen az sem, hogy már nincs PS. Ezzel a duplakuplungos dologgal mindenki megjárta, egyedül a Porsche nem, az nagyon tuti, de kb 2-3-szor akkora is a mérete. Fordnak meg sikerült egy extrán xart összelapátolnia.

Most vettünk fatenak egy mondeót, volt egy szép nagyon jól felszerelt kék ps-el, és egy fehér simán jól felszerelt kézi váltóval, szinte egy árban, egy évesen. Egyértelmű volt, hogy nem a PS-re esett a választás.
(A márkaszervizes "szerelőm" a lelkemre kötötte, hogy soha ne vegyek PS-est..., csak ha új és nem akarom megtartani 12-14 évig..)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3830 Dátum: 2019.09.03 kedd, 08:08:54 »

A Mondeo 2.0 duplaturbós dízelmotorja mennyivel kényesebb mint a "sima" 180lovas 1 turbós?

Így megfelel? vigyor3

Alakul.  vigyor3

Szerintem kevés még a tapasztalat, abból jóval kevesebbet adtak el. Nagy baj nem lehet vele.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #3831 Dátum: 2019.09.03 kedd, 09:58:39 »

Etis-ből valaki le tudná nekem ezt kérdezni?
VIN: WF0EXXWPCEGB45077
Valami gixer van a regemmel Sad

Köszönöm!!
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.03 kedd, 10:12:56 írta szemisun » Naplózva

Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3832 Dátum: 2019.09.03 kedd, 10:14:27 »

Etis-ből valaki le tudná nekem ezt kérdezni?
VIN: WF0EXXWPCEGB45077
Valami gixer van a regemmel Sad

Köszönöm!!

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:   22.01.2016
Gépkocsi típus:   Mondeo 2014 -
Karosszéria kialakítás:   5 ajtós limuzin
Változat:   20-as sorozat
Motor:   2,0l Duratorq 180LE
Váltó:   6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:   LHD FWD
Tengely áttétel:   3.81/2.77
Emisszió:   Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"HU"
Fényezés:   Platinafehér
Belső anyag:   Prada / Ebony

Kisebb jellemzők
 Tetővonal átalakítás nélkül
 Hátsó sárfogók nélkül
 Első küszöbborítás - Világos
 Belső Csomag nélkül
 Automata távolsági fényszórók
 Első sárfogók nélkül
 My Key
 Luggage Compartment mat
 Manuális ötödik ajtóval
 Less Park Lock Ctrl (BTSI Man Ovrd)
 (-) Version Packages
 Valenciában készült
 Speciális felsz. csomag nélkül
 Értékesítési minta nélkül
 Különleg rendelésű festék nélkül
 SVO matrica nélkül
 Küls? megjelenés csomag nélül
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 SIP nélkül
 Belső fényezés - Matt
 Elect.stab.szabályozással
 VP alkalmazás címke nélk
 Felszerelés vízen átkeléshez nélkül
 Márkatulajdonos – Ford Europe
 Less Outbound Modification Cnt
 Tűzoltókészülék rögz. nélkül
 Elakadásjelzővel
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 Pedál burkolatok nélkül
 E. elekt. ablakem. egyérint. fel/le
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 Hagyományos színezett üveggel
 Széria zöld szélvédő
 fűtött szélvédővel
 Konzolba szerelt hamutartó nélkül
 Zárható kesztyűtartó fedéllel
 Mini fejtér egys. szemüveg-tartós
 Középkonzol – 2. szint
 Cup Holders (2) - Row 1
 Belső borítás - PVC/műbőr
 Belső körny. szín-Charcoal Black
 Belső körny. szín-Charcoal Black
 Rögzített lábpedálok
 Textil lábszonyegek elöl
 Textil lábszonyeg hátul
 Oldalablak-fólia nélkül
 2. szintű ajtóburkolattal
 Rakodópolc nélkül
 Csomagtérháló készlet nélkül
 Hátsó ablakfüggöny nélkül
 Raktér borítás nélkül
 4 Load Compartment Tie Down Loops
 Rakományrögzĺtő háló nélkül
 1. szintű hangszigetelő csomaggal
 Belső elválasztás nélkül
 Rács - Alsó körny, mag fény fekete
 Aktív hűtőzáró
 Tetőcsomagtartó nélkül
 Ajtóküszöb-díszléc-színrefújt
 Titanium ajtókeret díszlécekkel
 Alsó karosszéria díszléc nélkül
 Spoiler nélkül
 Elektromos hátsó visszap.tükörrel
 Ket el fűt irjel k.s. lám beh
 karosszériaszínu külso tükörrel
 Less Pass Seat Back Control Switch
 Ülés csomag nélkül
 Első üléstámla rakodózsebbel
 Sízsák előkészítéssel
 Első 4 irányba állíth. fejtámlával
 Elekt. vezetőülés-támladöntéssel
 Utasülés állító - Kar
 Különleges üléshuzat nélkül
 Hátsó közép. kartám. fed. tár/poh
 Deréktám. ülés – 2 ir. áll. vezető
 Utas kézi deréktámasszal
 Többkontúros ülések nélkül
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 2.sor ülés 60/40 (3 P)-lehajtható
 Memóriás elektr vezetőülés
 Utasülés 4 irányú kézi állĺtóval
 Vonóhorog nélkül
 Utánfutó-vonóhorog nélkül
 Első vonószemmel
 Hátsó vonószemmel
 Fűtésszabályozók Alt A
 With Trailer Sway Control (TSC)
 Motorburkolat - motorháztető alatt
 Színre fújt külső ajtókilincs
 Bor sebességváltó gomb
 távirányított nyitás nélkül
 Manuális váltó
 Frekvencia - 433 MHz
 El ajtózár el nyitással
 Bez zdaln. sterow otw. drzwi
 Kulcsnélküli indítással
 Sapka nélk tüza.betöltő zárral
 Beépített. h. ablak törlo/mosóval
 Automata szélvédőtörlővel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró-tisztító nélkül
 napfénytető nélkül
 AlvĂĄz/karosszĂŠria korr. vĂŠd. nĂŠlk.
 Első lökhárító érz. eszköz nélkül
 Színre fújt elso lökhárító
 karosszériaszínu muanyag hátsó lökh
 Els? rendszámtábla tartóval
 Bal oldali függönylégzsák
 Jobb old függönylégzsák
 Vezetőoldali térdlégzsák
 3 pontos biztonsági övekkel
 Standard hátsóülés-övekkel
 Smart utasoldali légzsákkal
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utasol. légzsák hatástalanítással
 Isofix rögzítő kiegészítéssel
 16" mini acél pótkerékkel
 Gumiabroncs-nyomás érz. – 433 MHz
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 18 X 8,0" alum. festett Euro perem
 Pótkerék – T125/80R16
 Normál gumi mintával – elöl
 With Standard Tyre Tread - Rear
 Bármilyen márkájú gumiszállító
 Dĺsztárcsák nélkül
 Nem záródó csap anyák
 Programozott sebességkorlát nélk
 Hidegindítás -25 fok
 Elektromos vízmelegítő nélkül
 Indítóm. - stop/start rendsz.
 Távindító nélkül
 Euro 6 károsanyag-kibocsátás
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály S
 Hátsó rugó terhelésosztály-I
 Kipufogódob dupla kipuf. csővel
 Króm kipufogócső-toldattal
 Elektromos rögzítőfékkel
 ĂœtkĂśzĂŠs enyhĂ­tő rendszer nĂŠlkĂźl
 Alacsony Seb. Bizt. Rendsz. Nélkül
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 Less Assembly Plant Fuel Fill
 Szőnyeg nélkül – FIA
 Kéziváltó nélkül Autom. váltó
 sport elso ülés
 Levegőminőség érzékelő nélkül
 Pollenszűrő/szenes szűrő
 Újrakeringető fűtővel
 A/C hűtőközeg-R134A
 Tiszta tüzelőanyagú flotta gépk.
 Tüzelőanyag/víz elválasztó nélkül
 dízel tözeloanyag képességgel
 Elektromos szervokormánnyal
 Elektr. dönthető táv. mem.oszloppal
 Borrel bevont kormánykerék
 Fűtött kormánykerék nélkül
 Elektronikus sebességkorl. nélkül
 Tempomat és ASLD
 Távolságérzékelős tempomat nélkül
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Hagy. műszer hibrid–TFT kijelzővel
 KMH/MPH sebességmérővel
 Fedélzeti számítógéppel
 7000 RPM Tachometer
 MFD TFT érintőképernyő
 Navigációs rendszerrel
 Sebesség hangjelző nélkül
 Holttér információs rendszer nélkül
 Sávtartás segítség
 Sebességkorlátozás tábla felismerés
 HMI kezelőfelület 5
 Lopásgátló riasztó nélkül
 Motor immobilizerrel - integrált
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 Automatizált parkolórendszerrel
 75 Ah akkumulátor
 1. csoport rádiófrekvencia
 ICE-Másod két/5. csat/TMC/DAB/PD
 ICE szolg.csomag 23
 12 hangszóróval
 Rádióelhalkítás nélkül
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Mobiltel. Interfész nélk
 Sync II
 hátsó üléshez rádió vezérlés nélkül
 Garázsajtónyitó nélkül
 Elektromos kimenet nélkül
 Szivargyújtó nélkül
 Szivargyújtó nélkül
 Fix tolatókamera
 Króm ködlámpa kerettel
 Adaptív útkövető LED fényszórók
 nappali világítással
 Első ködlámpákkal
 Signature Lighting
 Belső fény csomaggal
 etőbe szerelt olvasólámpával
 Tető lámpák nélkül
 Belső világĺtás késleltetéssel
 Bels? lámpával
 2. sor olvasolámpával
 Kesztyűtartó világítással
 Raktérvilágítás - LED
 Hátsó lámpa – 3. szint
 Kiegészítő féklámpával
 Hátsó ködlámpák nélkül
 Kézifék-figyelmezteto lámpa nélkül
 Aut. fényszóró mag.állítással
 Automata fényszóró be/ki-vel
 Ford Division származék
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #3833 Dátum: 2019.09.03 kedd, 10:28:33 »

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:   22.01.2016
Gépkocsi típus:   Mondeo 2014 -
....

Köszönöm!!
Naplózva

Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3834 Dátum: 2019.09.03 kedd, 14:42:43 »

Szintén alvázszám, tudna segíteni valaki a lekérdezésében?

WF0EXXWPCEGK53210
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3835 Dátum: 2019.09.03 kedd, 17:30:57 »

Szintén alvázszám, tudna segíteni valaki a lekérdezésében?

WF0EXXWPCEGK53210

* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
Mondeo 2014 -, 1.5L GTDI I4, Magnetic
Alvázszám (VIN):
WF0EXXWPCEGK53210
Rendszám:
NTP-669   (31.08.2016)
Forgalomba helyezés időpontja:
31.08.2016
Forgalombahelyező ország:
HU

 

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
16.06.2016
Gépkocsi típus:
Mondeo 2014 -
Karosszéria kialakítás:
5 ajtós limuzin
Változat:
20-as sorozat
Motor:
1.5L GTDI I4
Váltó:
6 fok kézi váltó - B6
Hajtás:
LHD FWD
Tengely áttétel:
4.07
Emisszió:
Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló:
Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:
(+)"HU"
Fényezés:
Magnetic
Belső anyag:
Prada / Ebony

Kisebb jellemzők
 Tetővonal átalakítás nélkül
 Hátsó sárfogók nélkül
 Első küszöbborítás - Világos
 Belső Csomag nélkül
 Automata távolsági fényszórók
 Első sárfogók nélkül
 My Key
 Luggage Compartment mat
 Manuális ötödik ajtóval
 Less Park Lock Ctrl (BTSI Man Ovrd)
 (-) Version Packages
 Valenciában készült
 Speciális felsz. csomag nélkül
 Értékesítési minta nélkül
 Különleg rendelésű festék nélkül
 SVO matrica nélkül
 Küls? megjelenés csomag nélül
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 SIP nélkül
 Belső fényezés - Matt
 Elect.stab.szabályozással
 VP alkalmazás címke nélk
 Felszerelés vízen átkeléshez nélkül
 Márkatulajdonos – Ford Europe
 Less Outbound Modification Cnt
 Tűzoltókészülék rögz. nélkül
 Elakadásjelzővel
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 Pedál burkolatok nélkül
 E. elekt. ablakem. egyérint. fel/le
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 Tükrözött üveggel
 Széria zöld szélvédő
 fűtött szélvédővel
 Konzolba szerelt hamutartó nélkül
 Zárható kesztyűtartó fedéllel
 Mini fejtér egys. szemüveg-tartós
 Középkonzol – 2. szint
 Cup Holders (2) - Row 1
 Belső borítás - PVC/műbőr
 Belső körny. szín-Charcoal Black
 Belső körny. szín-Charcoal Black
 Rögzített lábpedálok
 Textil lábszonyegek elöl
 Textil lábszonyeg hátul
 Oldalablak-fólia nélkül
 2. szintű ajtóburkolattal
 Rakodópolc nélkül
 Csomagtérháló készlet nélkül
 Hátsó ablakfüggöny nélkül
 Raktér borítás nélkül
 4 Load Compartment Tie Down Loops
 Rakományrögzĺtő háló nélkül
 1. szintű hangszigetelő csomaggal
 Belső elválasztás nélkül
 Rács - Alsó körny, mag fény fekete
 Aktív hűtőzáró
 Tetőcsomagtartó nélkül
 Ajtóküszöb-díszléc-színrefújt
 Titanium ajtókeret díszlécekkel
 Alsó karosszéria díszléc nélkül
 Spoiler nélkül
 Elektromos hátsó visszap.tükörrel
 Kett el fűt irjel aut beh k.s. lámp
 karosszériaszínu külso tükörrel
 Less Pass Seat Back Control Switch
 Ülés csomag nélkül
 Első üléstámla rakodózsebbel
 Sízsák előkészítéssel
 Első 4 irányba állíth. fejtámlával
 Vezetőülés állító - Kar
 Utasülés állító - Kar
 Különleges üléshuzat nélkül
 Hátsó közép. kartám. fed. tár/poh
 Vezető kézi deréktámasszal
 Utas kézi deréktámasszal
 Többkontúros ülések nélkül
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 2.sor ülés 60/40 (3 P)-lehajtható
 Vezetőülés 4 irányú kézi állĺtóval
 Utasülés 4 irányú kézi állĺtóval
 Vonóhorog nélkül
 Utánfutó-vonóhorog nélkül
 Első vonószemmel
 Hátsó vonószemmel
 Fűtésszabályozók Alt A
 With Trailer Sway Control (TSC)
 1. Ecoboost jelvény
 Motorburkolat - motorháztető alatt
 Színre fújt külső ajtókilincs
 Bor sebességváltó gomb
 távirányított nyitás nélkül
 Manuális váltó
 Frekvencia - 433 MHz
 El ajtózár el nyitással
 Bez zdaln. sterow otw. drzwi
 Kulcsnélküli zárrendszer és indítás
 Sapka nélk tüza.betöltő zárral
 Beépített. h. ablak törlo/mosóval
 Automata szélvédőtörlővel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró-tisztító nélkül
 napfénytető nélkül
 AlvĂĄz/karosszĂŠria korr. vĂŠd. nĂŠlk.
 Első lökhárító érz. eszköz nélkül
 Színre fújt elso lökhárító
 karosszériaszínu muanyag hátsó lökh
 Els? rendszámtábla tartóval
 Bal oldali függönylégzsák
 Jobb old függönylégzsák
 Vezetőoldali térdlégzsák
 3 pontos biztonsági övekkel
 Standard hátsóülés-övekkel
 Smart utasoldali légzsákkal
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utasol. légzsák hatástalanítással
 Isofix rögzítő kiegészítéssel
 16" mini acél pótkerékkel
 Gumiabroncs-nyomás érz. – 433 MHz
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 17" X 7,5 kf felni - 3 stílus
 Pótkerék – T125/80R16
 Normál gumi mintával – elöl
 With Standard Tyre Tread - Rear
 Bármilyen márkájú gumiszállító
 Dĺsztárcsák nélkül
 Nem záródó csap anyák
 Programozott sebességkorlát nélk
 Hidegindítás -25 fok
 Elektromos vízmelegítő nélkül
 Indítóm. - stop/start rendsz.
 Távindító nélkül
 Euro 6 károsanyag-kibocsátás
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály G
 Hátsó rugó terhelésosztály H
 Egy Tnsv kip.dob/Egy Hd Dwn Trn Tip
 Kipu.cső hossz. nélkül
 Elektromos rögzítőfékkel
 ĂœtkĂśzĂŠs enyhĂ­tő rendszer nĂŠlkĂźl
 Alacsony Seb. Bizt. Rendsz. Nélkül
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 Less Assembly Plant Fuel Fill
 Szőnyeg nélkül – FIA
 Kéziváltó nélkül Autom. váltó
 sport elso ülés
 Levegőminőség érzékelő nélkül
 Pollenszűrő/szenes szűrő
 Újrakeringető fűtővel
 A/C hűtőközeg-R134A
 Tiszta tüzelőanyagú flotta gépk.
 Tüzelőanyag/víz elválasztó nélkül
 Ólommentes tüzelőanyaghoz
 95 oktános benzinnel
 Elektromos szervokormánnyal
 Kézi billent./tolható kormányosz.
 Borrel bevont kormánykerék
 Fűtött kormánykerék nélkül
 Elektronikus sebességkorl. nélkül
 Tempomat és ASLD
 Távolságérzékelős tempomat nélkül
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Hagy. műszer hibrid–TFT kijelzővel
 KMH/MPH sebességmérővel
 Fedélzeti számítógéppel
 7000 RPM Tachometer
 MFD TFT érintőképernyő
 Navigációs rendszerrel
 Sebesség hangjelző nélkül
 Holttér információs rendszer nélkül
 Sávtartás segítség
 Sebességkorlátozás tábla felismerés
 HMI kezelőfelület 5
 Lopásgátló riasztó nélkül
 Motor immobilizerrel - integrált
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 Automatizált parkolórendszerrel
 75 Ah akkumulátor
 1. csoport rádiófrekvencia
 ICE-Másod két/5. csat/TMC/DAB/PD
 Ice Feature Pack 82
 12 hangszóróval
 Rádióelhalkítás nélkül
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Mobiltel. Interfész nélk
 Sync III
 hátsó üléshez rádió vezérlés nélkül
 Garázsajtónyitó nélkül
 Elektromos kimenet nélkül
 Szivargyújtó nélkül
 Szivargyújtó nélkül
 Fix tolatókamera
 1. szintű fényszóróval
 DTRL Lamp Lit In Pos 0 And Pos
 Első ködlámpával - VP
 Világítás csomagok nélkül
 Belső fény csomaggal
 etőbe szerelt olvasólámpával
 Tető lámpák nélkül
 Belső világĺtás késleltetéssel
 Bels? lámpával
 2. sor olvasolámpával
 Kesztyűtartó világítással
 Raktérvilágítás - LED
 Hátsó lámpa – 3. szint
 Kiegészítő féklámpával
 Hátsó ködlámpák nélkül
 Kézifék-figyelmezteto lámpa nélkül
 Első fénysz vetítési távolság szab.
 Automata fényszóró be/ki-vel
 Ford Division származék
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3836 Dátum: 2019.09.04 szerda, 14:05:02 »


* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
Mondeo 2014 -, 1.5L GTDI I4, Magnetic


Köszi szépen. worship

Az mitől függ, hogy kerek, vagy négyzetes alakú + LED menetfény ködlámpával van szerelve?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3837 Dátum: 2019.09.04 szerda, 14:09:34 »

Köszi szépen. worship

Az mitől függ, hogy kerek, vagy négyzetes alakú + LED menetfény ködlámpával van szerelve?

Felszereltségtől, kiviteltől, évjárattól.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3838 Dátum: 2019.09.04 szerda, 14:11:13 »

Felszereltségtől, kiviteltől, évjárattól.  vigyor3

Jó, de láttam már 2016-os Titániumot, kerek és szögletessel is. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3839 Dátum: 2019.09.04 szerda, 14:29:47 »

Jó, de láttam már 2016-os Titániumot, kerek és szögletessel is. vigyor3

Ezek szerint jó a látásod.  eljen

Egyszerűsítek.
Attól függ, hogy mit raktak brle. Felszereltség, kivitel, évjárat.  wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3840 Dátum: 2019.09.04 szerda, 15:46:33 »

Ezek szerint jó a látásod.  eljen

Egyszerűsítek.
Attól függ, hogy mit raktak brle. Felszereltség, kivitel, évjárat.  wave



 taps Cheesy
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3841 Dátum: 2019.09.04 szerda, 15:48:15 »

Jó, de láttam már 2016-os Titániumot, kerek és szögletessel is. vigyor3

Tegyük fel, hogy Hold állásától függ. És, akkor mi van? Mi lesz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3842 Dátum: 2019.09.04 szerda, 17:43:29 »

Tegyük fel, hogy Hold állásától függ. És, akkor mi van? Mi lesz?

Semmi nem lesz. Csak kíváncsi voltam miért van ez az eltérés. Gondoltam valami facelifthez lehet köze, mint ahogy az MK3-nál is variálták a ködlámpát.

Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3843 Dátum: 2019.09.04 szerda, 17:58:27 »

Semmi nem lesz. Csak kíváncsi voltam miért van ez az eltérés. Gondoltam valami facelifthez lehet köze, mint ahogy az MK3-nál is variálták a ködlámpát.


volt időszak,amikor keverték,de az új modellek('19-től) már mind szögletes.Asszem. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3844 Dátum: 2019.09.04 szerda, 19:32:47 »

Semmi nem lesz. Csak kíváncsi voltam miért van ez az eltérés. Gondoltam valami facelifthez lehet köze, mint ahogy az MK3-nál is variálták a ködlámpát.



A mostani modelleknél nem ilyen egyszerű, mint az említett MK3-nél, hogy x ideig minden így és Y-tól meg minden úgy van minden autón.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3845 Dátum: 2019.09.05 csütörtök, 14:45:07 »

A mostani modelleknél nem ilyen egyszerű, mint az említett MK3-nél, hogy x ideig minden így és Y-tól meg minden úgy van minden autón.
Felszereltséggel függ össze.
Nekem pl ha megnézzük a katalogust, szögletesnek kellene lennie, csak hogy az estilyány+Titaniumiksz házasitása során kerek lett.

Ahogy a 19-es papucsok se grafitszürkék pont emiatt, hanem csillám-ezüst.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3846 Dátum: 2019.09.05 csütörtök, 22:23:54 »

Felszereltséggel függ össze.
Nekem pl ha megnézzük a katalogust, szögletesnek kellene lennie, csak hogy az estilyány+Titaniumiksz házasitása során kerek lett.

Ahogy a 19-es papucsok se grafitszürkék pont emiatt, hanem csillám-ezüst.

Csillám póni!? Cheesy eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #3847 Dátum: 2019.09.06 péntek, 05:39:24 »

Csillám póni!? Cheesy eplus2
Az. Smiley
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3848 Dátum: 2019.09.08 vasárnap, 10:54:17 »

Sziasztok,

izzócseréhez mindenképp le kell szerelni az első lökhárítót? Vagy elég a felső és kerékjáratnál lévő csavarokat oldani ahhoz, hogy el lehessen húzni annyira a lököst hogy kiférjen a lámpa?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3849 Dátum: 2019.09.08 vasárnap, 11:19:44 »

Sziasztok,

izzócseréhez mindenképp le kell szerelni az első lökhárítót? Vagy elég a felső és kerékjáratnál lévő csavarokat oldani ahhoz, hogy el lehessen húzni annyira a lököst hogy kiférjen a lámpa?

Milyen izzót akarsz cserélni?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.