Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:11:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1802964 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 10:59:04 »

Én vezettem Fóka II-t 1.0 Ecoboosttal. Érdekes élmény volt... Kisebb kasztni, mint a Mondeo, és egy papírforma szerint csak 5 lóerővel gyengébb motor. Kár, hogy a fizikát nem a papírforma érdekli, hanem a rögvalóság.

Enyhe lejtőn felfelé, városi 50-től hármasban (amúgy négyest ajánlott hozzá az elektronika) padlógáz, azután vártam, hogy mi lesz. Azután szép lassan felértünk az emelkedő tetejére és lejteni kezdett az út - na, akkor végre elindult... falbav falbav falbav falbav falbav

Mindezt egy Mondeoba? Az ész botránya. Arról nem is beszélve, hogy a tesztautóban volt 7 lieteres a fogyi - Solymár, telepről ki a főútra, onnan városi 50-nel el a végéig (közben egyetlen mackósajt), utána országút a következő faluig, ott megint városi 50, forduló a benzinkútnál, majd ugyanez vissza. Azaz nem tipikus városi dugulós, sőt, és így tudott 7 litert az autó. Mennyi is a hivatalos adata...? Sad

AndyA
egyetértek, tökmindegy milyen motort faragnak bele, egy bizonyos tömeg megmozgatásához kell X energia, ami majdnem mindegy hogy 1.0-2.0 autó állítja elő, a nafta adja az energiát. nyílván vannak finomhangolások, meg hatékonyság, de sztem a kis turbós autók nem fogyasztanak kevesebbet mint a modern szívós társaik... az eltérés sztem pont 15% alatt van. akkor meg nem mindegy?

persze ne legyen igazam.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 11:18:25 »

egyetértek, tökmindegy milyen motort faragnak bele, egy bizonyos tömeg megmozgatásához kell X energia, ami majdnem mindegy hogy 1.0-2.0 autó állítja elő, a nafta adja az energiát. nyílván vannak finomhangolások, meg hatékonyság, de sztem a kis turbós autók nem fogyasztanak kevesebbet mint a modern szívós társaik... az eltérés sztem pont 15% alatt van. akkor meg nem mindegy?

persze ne legyen igazam.

Ezeknek a lényege, hogy elvileg kevesebb káros anyagot bocsátanak ki. Na persze, a névleges fogyasztás mellett. De ha ez sokkal több a valóságban, akkor hogyan is van ez...?

A másik meg az, hogy egy ekkora motorban semmiféle biztonsági tartalék nincs, pedig éppen elég sokszor van, hogy egy "erős gáz és ott sem vagyok" lenne a vészhelyzetre a megfelelő megoldás.

Tegnap sikerült kifognom egy plafonig pakolt VW Bora kombit 1.6-os cédulával a fenekén - felfelé menet egy jó kis kanyargós olasz hágón. Egyfolytában az ment, hogy kipörgette, gyorsult, elment kicsit. Indultam utána. Váltott, nem bírta a magasabb fokozatot, lassult, visszaváltás, újra gyorsítás... Közben meg estem utána, hogy alig bírtam fékezni. Én meg csak a gázt adtam vagy vettem el hármasban a 2.2 TDCi-vel. Hiába tudja az a motor is elvileg azt a pár tíz LE-t, ha egyszer nincs hozzá nyomaték, és pörgetni kell 4-5000-en, hogy felmenjen. Azt meg nem szeretik az emberek, ezért váltanak, mert úgy tanulták, hogy olyankor azt kell, azután persze nincs meg se a fordulat, se a nyomaték, ami felviszi az autót a hegyre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 11:20:24 »

egyetértek, tökmindegy milyen motort faragnak bele, egy bizonyos tömeg megmozgatásához kell X energia, ami majdnem mindegy hogy 1.0-2.0 autó állítja elő, a nafta adja az energiát. nyílván vannak finomhangolások, meg hatékonyság, de sztem a kis turbós autók nem fogyasztanak kevesebbet mint a modern szívós társaik... az eltérés sztem pont 15% alatt van. akkor meg nem mindegy?

persze ne legyen igazam.
Mondod ezt egy egynyócból  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 11:36:29 »

Mondod ezt egy egynyócból  eplus2

Azért az is fura ami az aláírásában van.A 2.2 jobban fogyaszt mint a 2.0...Ott valami gond van azzal a kétliteressel,vagy ütik-vágják...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 11:39:39 »

Azért az is fura ami az aláírásában van.A 2.2 jobban fogyaszt mint a 2.0...Ott valami gond van azzal a kétliteressel,vagy ütik-vágják...
Nem neki válaszoltam, de ha már AndyA-t hozod fel:
A 2.2-essel kizárólag pályázik, a 2.0 meg félig pálya, félig városi üzemben megy. Nekem inkább az a fura, hogy így megelégszik 6.6l-el. De ennek már nem sok köze van az MK5-höz.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 12:11:27 »

Mondod ezt egy egynyócból  eplus2
igen, mert ez dízel, 340 Nm
nem benzines 180-240Nm

és nekem nem kell visszakapcsolgatnom, még megpakolva sem.

ps.: ha szemétkedsz véged lesz szombaton, izzítom az asszonyt és szívószállal iszod a bubis vodkát.  eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 13:05:15 »

Azért az is fura ami az aláírásában van.A 2.2 jobban fogyaszt mint a 2.0...Ott valami gond van azzal a kétliteressel,vagy ütik-vágják...

A 2.2 szinte csak pálya, fix tempomat 130. A 2.0 meg szinte csak város, bár ott a fogyasztásnak "kedvezőbb" környék, Szentendrei út, 70-es táblázás, plusz néha azzal is egy kis autópálya.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 14:04:20 »

igen, mert ez dízel, 340 Nm
nem benzines 180-240Nm

és nekem nem kell visszakapcsolgatnom, még megpakolva sem.

ps.: ha szemétkedsz véged lesz szombaton, izzítom az asszonyt és szívószállal iszod a bubis vodkát.  eplus2
Áh, hagyjad. Viszek bort  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2014.08.19 kedd, 09:43:34 »

Áh, hagyjad. Viszek bort  eplus2
helyes  eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2014.08.19 kedd, 11:04:18 »

Nem neki válaszoltam, de ha már AndyA-t hozod fel:
A 2.2-essel kizárólag pályázik, a 2.0 meg félig pálya, félig városi üzemben megy. Nekem inkább az a fura, hogy így megelégszik 6.6l-el. De ennek már nem sok köze van az MK5-höz.
Pedig hidd el hogy a MKIII 2.2 megelégszik annyival. Zseniálisan jó a fogyasztása. Ugyanez már nem mondaható el a MKIV-es 2.2-esről (legalábbis a 200 lovasról) Az 1 literrel többet eszik mint a III-as úgyanúgy és ugyanott hajtva. Pedig paíron a gyári adat 1 decivel kevesebb lenne. Ha ugyanez a tendencia lesz az MV-nél is akkor az nem lenne túl jó.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2014.08.19 kedd, 12:26:56 »

Pedig hidd el hogy a MKIII 2.2 megelégszik annyival. Zseniálisan jó a fogyasztása. Ugyanez már nem mondaható el a MKIV-es 2.2-esről (legalábbis a 200 lovasról) Az 1 literrel többet eszik mint a III-as úgyanúgy és ugyanott hajtva. Pedig paíron a gyári adat 1 decivel kevesebb lenne. Ha ugyanez a tendencia lesz az MV-nél is akkor az nem lenne túl jó.
Én a 2.0l-es városban használt kocsira írtam, hogy fura, hogy ilyen körülmények között is eljár 6,6l-el. Nem a 2.2-es fogyasztását kérdőjeleztem meg.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2014.08.19 kedd, 12:40:27 »

Én a 2.0l-es városban használt kocsira írtam, hogy fura, hogy ilyen körülmények között is eljár 6,6l-el. Nem a 2.2-es fogyasztását kérdőjeleztem meg.

Menjünk a Fogyasztásba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #262 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 00:03:01 »

gyorsak a kis kinaiak!  wow1

http://www.alibaba.com/trade/search?err_biz_type=null&url_type=pro_list_subject_url_4&IndexArea=product_en&withInDays=7&viewAllCategory=Y&SearchText=Mondeo%20led%20head%20lamp&productId=2009167968&biz_type=Ta_latest_info&crm_mtn_tracelog_task_id=2306160c-195a-4060-8df1-ce95a96e7ab4&crm_mtn_tracelog_log_id=1327876124
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2014.08.27 szerda, 19:59:16 »

a világ sok részén már kapható kb 2 éve, nálunk van ridegtartás...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2014.08.27 szerda, 20:09:30 »

a világ sok részén már kapható kb 2 éve, nálunk van ridegtartás...
Miért, 2 éve futotta volna rá? Terv szerint én egy-két év múlva cserélek egy fl tit-re, mk5 csak ezután...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2014.08.27 szerda, 20:39:49 »

Miért, 2 éve futotta volna rá? Terv szerint én egy-két év múlva cserélek egy fl tit-re, mk5 csak ezután...
küldtem mailt  wave
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2014.08.27 szerda, 21:25:31 »

Miért, 2 éve futotta volna rá? Terv szerint én egy-két év múlva cserélek egy fl tit-re, mk5 csak ezután...
Ott a pont!  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2014.08.27 szerda, 21:47:17 »

küldtem mailt  wave
Válaszoltam! wave
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2014.08.27 szerda, 22:36:06 »

Válaszoltam! wave

Minket meg qtyára nem érdekel!

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2014.08.27 szerda, 23:09:09 »

Minket meg qtyára nem érdekel!

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
törölheted, sikerült. kösz
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2014.08.27 szerda, 23:13:05 »

Miért, 2 éve futotta volna rá? Terv szerint én egy-két év múlva cserélek egy fl tit-re, mk5 csak ezután...
nem, de nem is ezért írtam. nálunk ismeretlen az mk5 és a talált fejlesztés ezért furcsa. de pl az arab világban már highly welcome ez a lámpa. ezt írtam.


tessék olvasni és ne csak nézni a betűket  vigyor3

egyébként én kb megvárom a köv. 2 évet, mert a li-ion után kell jönnie egy rendes akkunak de mi még "nem látjuk igazán melyik lesz a befutó" majd utána egy ilyen hibrid. vagy full EV. addig meg egy fl tit-s nekem is tetszene  Wink
Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2014.09.02 kedd, 21:38:31 »

Egy kis ízelítő videó:

https://www.youtube.com/watch?v=SZSzc1SF5iU
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2014.09.02 kedd, 22:02:51 »

Nekem nincs rá szükségem így is akarom!!!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2014.09.03 szerda, 12:10:02 »

Nekem nincs rá szükségem így is akarom!!!  vigyor3
ez a fűtéssel egybeépített hifi viszont szomorú... cserélhetetlen és ha gáz lesz vele akkor mi lesz?

a belseje tényleg nem nagy szám, így 2014/2015 körül már lehetne szebbet is virítani... lásd új passat, suberb, stb.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2014.09.06 szombat, 19:55:15 »

ez a fűtéssel egybeépített hifi viszont szomorú... cserélhetetlen és ha gáz lesz vele akkor mi lesz?

a belseje tényleg nem nagy szám, így 2014/2015 körül már lehetne szebbet is virítani... lásd új passat, suberb, stb.
az igazi gond az, hogy két évet csúszott. Lassan már faceliftnek kellett volna jönnie.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2014.09.06 szombat, 20:07:37 »

Kivárták a 7 éves ciklusukat. Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #276 Dátum: 2014.09.06 szombat, 20:23:43 »

az igazi gond az, hogy két évet csúszott. Lassan már faceliftnek kellett volna jönnie.

ez a facelift ami jön: az USA változat faceliftje.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2014.09.06 szombat, 21:23:25 »

A 2.0turbo elég jól teljesít, a 3,6 V6-ot lenyomta 0-100 gyorsulásban.A fogyasztás az más kérdés Cheesy
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 13:30:21 »

ez a facelift ami jön: az USA változat faceliftje.

aham, akkor ez dupla faceliftes lesz ?  wow1
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2014.09.13 szombat, 21:24:19 »

https://www.facebook.com/video.php?v=763683340356918
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #280 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 10:04:07 »

Szubjektív véleményem, hogy
- sajna a hátulja dizájnban semmi (kombiban számomra Focus)
- az eleje azzal a ráccsal nagyon el lett rontva (a lámpa tetszik),
- a belseje meg... (számomra Fiesta),
- az extrákban olyan húdenagy előrelépést nem látok.
Motor: illett volna vmi 6 hengerest is berakni, megint csak egy tucatautó lesz.
Számomra a Mondeo éra így az MK4-gyel végetért. Smiley
Ha kényszerítenének, hogy vegyek, akkor 2.0SCTi(240Le)A6-ban gondolkodnék, de a 10M feletti listaár vicc...
Asszonynak vennék a városba hibridet, de max 7-ért.

Az Individual külső csomaggal hogyan néz ez ki?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 11:04:54 »

Szubjektív véleményem, hogy
- sajna a hátulja dizájnban semmi (kombiban számomra Focus)
- az eleje azzal a ráccsal nagyon el lett rontva (a lámpa tetszik),
- a belseje meg... (számomra Fiesta),
- az extrákban olyan húdenagy előrelépést nem látok.
Motor: illett volna vmi 6 hengerest is berakni, megint csak egy tucatautó lesz.
Számomra a Mondeo éra így az MK4-gyel végetért. Smiley
Ha kényszerítenének, hogy vegyek, akkor 2.0SCTi(240Le)A6-ban gondolkodnék, de a 10M feletti listaár vicc...
Asszonynak vennék a városba hibridet, de max 7-ért.

Az Individual külső csomaggal hogyan néz ez ki?

A popoja jó, főként a két kipuff... A többivel 1et értek.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 16:40:15 »

https://www.facebook.com/video.php?v=763683340356918&set=vb.147443255266577&type=2&theater
Nos a Lengyelek méár bemutatták.Nekem tetszik.A luxus kivitel meg még jobban.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 17:01:16 »

https://www.facebook.com/video.php?v=763683340356918&set=vb.147443255266577&type=2&theater
Nos a Lengyelek méár bemutatták.Nekem tetszik.A luxus kivitel meg még jobban.
Persze, kérdés: mit kapsz a pénzedért...
Ahogy azért itt olvasom, az őskövület mondesok sincsenek hanyatesve... De majd a használat megmutatja a frankót.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 18:38:49 »

https://www.facebook.com/video.php?v=763683340356918&set=vb.147443255266577&type=2&theater
Nos a Lengyelek méár bemutatták.Nekem tetszik.A luxus kivitel meg még jobban.

Igen bemutatták! Lásd három posttal korábban Cheesy
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 18:43:31 »

Persze, kérdés: mit kapsz a pénzedért...
Ahogy azért itt olvasom, az őskövület mondesok sincsenek hanyatesve... De majd a használat megmutatja a frankót.
Szerinted valaki azért veszi vagy nem veszi meg mert mit mondanak róla.Hányan mondták nekem mikor az MKIII-at szándékoztam venni,hogy milyen rossz meg a csúcsok és megvettem.ha lesz erre pénzem amit remélem meg is veszem gondolkodás nélkül.És nem hasonlítom össze mennyibe kerül a Super B pedig az is tetszik de akkor is Mondeo kell.Valaki elpártól majd valaki hozzá jön valaki marad ennél a márkánál.Ez van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 20:53:12 »

Szerinted valaki azért veszi vagy nem veszi meg mert mit mondanak róla.Hányan mondták nekem mikor az MKIII-at szándékoztam venni,hogy milyen rossz meg a csúcsok és megvettem.ha lesz erre pénzem amit remélem meg is veszem gondolkodás nélkül.És nem hasonlítom össze mennyibe kerül a Super B pedig az is tetszik de akkor is Mondeo kell.Valaki elpártól majd valaki hozzá jön valaki marad ennél a márkánál.Ez van.
Kissé félreértettél... Hogy mit kapunk majd a pénzünkért egy mk5 esetében, azt a használat majd megmutatja. Azért engedtessék meg nekünk, hogy kritikával illessük. Illetve szubjektív véleményekkel.
PS: ne "gondolkodás nélkül" vegyél mk5-öt, hanem mert mondjuk a legjobb ár-érték arányú a kategóriájában vagy...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 22:27:13 »

Kissé félreértettél... Hogy mit kapunk majd a pénzünkért egy mk5 esetében, azt a használat majd megmutatja. Azért engedtessék meg nekünk, hogy kritikával illessük. Illetve szubjektív véleményekkel.
PS: ne "gondolkodás nélkül" vegyél mk5-öt, hanem mert mondjuk a legjobb ár-érték arányú a kategóriájában vagy...
Aki fanatikus mint én az adott modelnél azt nézi van-e rá pénze vagy nincs.Ilyen esetben nem érdekel az ár-érték hanem a márka és kész.Azon belül gondolkodom,hogy mire jut.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 14:04:31 »

Aki fanatikus mint én az adott modelnél azt nézi van-e rá pénze vagy nincs.Ilyen esetben nem érdekel az ár-érték hanem a márka és kész.Azon belül gondolkodom,hogy mire jut.
Ezzel kellet volna kezdened... Fanatikus... Akkor minden tértek... integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 14:11:41 »

Ezzel kellet volna kezdened... Fanatikus... Akkor minden tértek... integet2
te is megveszed állandóan a drága fótit, egy csomót költesz rá, pedig lehet hogy ár/értékben jobban is kijöhetnél egy másik márkával  Wink  vigyor3
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 16:03:06 »

te is megveszed állandóan a drága fótit, egy csomót költesz rá, pedig lehet hogy ár/értékben jobban is kijöhetnél egy másik márkával  Wink  vigyor3
Ez így van, de mk5 még csak tesztelve (sem) lett általunk, a fótit meg már egy ideje pusztítom...  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #291 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 16:06:29 »

Ez így van, de mk5 még csak tesztelve (sem) lett általunk, a fótit meg már egy ideje pusztítom...  hehe

Jó, hogy mondod. Mikor lesz itthon kapható? Beszerzek egyet tartós tesztre. Valahogy úgy kellene intézni, hogy minitali időpontjára és akkor jól széthajthatjuk...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 16:15:34 »

Jó, hogy mondod. Mikor lesz itthon kapható? Beszerzek egyet tartós tesztre. Valahogy úgy kellene intézni, hogy minitali időpontjára és akkor jól széthajthatjuk...  nyes
De akkorra, amikor Janinál lesz kint Tatán a katonai gyakorlótéren a mini  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 19:33:16 »

S-Max
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/09/15/lelotte_a_poent_a_ford_itt_az_uj_s-max/
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 20:25:53 »

Jó, hogy mondod. Mikor lesz itthon kapható? Beszerzek egyet tartós tesztre. Valahogy úgy kellene intézni, hogy minitali időpontjára és akkor jól széthajthatjuk...  nyes
Hátha lesz vmi cross-over verzió.... Mert a mezei nem sokáig bírná....
Mondjuk mondeo4x4... 3.0tdci v6... (van olyan grimaszt, hogy álmodik a nyomor... Huh?)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #295 Dátum: 2014.09.24 szerda, 13:42:28 »

Hátha lesz vmi cross-over verzió.... Mert a mezei nem sokáig bírná....
Mondjuk mondeo4x4... 3.0tdci v6... (van olyan grimaszt, hogy álmodik a nyomor... Huh?)

3.0 V6 nem lesz, de ez is jó lehet, bár csak két literes ha jól értem:

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/09/24/szuper-dizelt_kinal_az_uj_ford_mondeo/
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2014.09.24 szerda, 14:09:38 »

3.0 V6 nem lesz, de ez is jó lehet, bár csak két literes ha jól értem:

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/09/24/szuper-dizelt_kinal_az_uj_ford_mondeo/
Hát ez elég  Cheesy, alfnak most több van a foximaxiban, Janinak a kisvasban....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #297 Dátum: 2014.09.24 szerda, 14:16:14 »

Hát ez elég  Cheesy, alfnak most több van a foximaxiban, Janinak a kisvasban....

Azokban ha jól emlékszem a gyárilag 175 lovas 2.2-esek vannak. Mennyire lettek húzva?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2014.09.24 szerda, 14:19:49 »

Hát ez elég  Cheesy, alfnak most több van a foximaxiban, Janinak a kisvasban....
Janinak tudtommal még a régi 2.2-ese van, "csak" 175 LE-vel. Persze attól még marhajól megy  nyes
A simlis-sámlis a zűrhajójában meg szerintem már ő sem tudja hány lovat tart zárva. eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2014.09.24 szerda, 14:23:08 »

Janinak tudtommal még a régi 2.2-ese van, "csak" 175 LE-vel. Persze attól még marhajól megy  nyes
A simlis-sámlis a zűrhajójában meg szerintem már ő sem tudja hány lovat tart zárva. eplus2

Nem is győzi a zabot tolni bele. Meg a mókusoknak a mogyorót (az a segédhajtás). Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.