Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:47:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1803037 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #350 Dátum: 2014.10.07 kedd, 23:12:09 »

A központi irodánk belső ipari területen van. LPG-s kocsira nem kapnám meg a behajtási engedélyt. Sétáljak én egy külső parkolóból? Amikor a világ egyik legszomorúbb dolga a gyalogos autós....

az szhar ügy...
A Te esetedben nem működik az elméletem akkor. De gondolom sejted hová akartam kilyukadni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2014.10.07 kedd, 23:24:17 »

az szhar ügy...
A Te esetedben nem működik az elméletem akkor. De gondolom sejted hová akartam kilyukadni.
Igen. De nem kalkuláltad be az Államkincstár és a templomegere faktort. Az LPG MOST nagyon megéri (érné). Ez tény. De elég ha valamelyik minisztériumi naplopónak kivételesen délben is beviszik a kv-t amitől esetleg felébred. A homlokára csap, hogy kellene virítani valamit a főnöke felé. Csinál egy gyönyörű kimutatást, hogy eddig sorrendben megszívatták az autósokat az E85-el utána a dizel adótartam növelésel, de hopp az LPG kimaradt a szórásból....utána szokás szerint jól előkészítve 2 nap alatt át is verik törvénymódosításként. Ha elsőre nem is fog sikerülni de negyedikre csak átmegy. Onnantól kezdve ott fogsz állni 15 liter/100km magas adótartammal.  Undecided
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #352 Dátum: 2014.10.07 kedd, 23:29:26 »

Igen. De nem kalkuláltad be az Államkincstár és a templomegere faktort. Az LPG MOST nagyon megéri (érné). Ez tény. De elég ha valamelyik minisztériumi naplopónak kivételesen délben is beviszik a kv-t amitől esetleg felébred. A homlokára csap, hogy kellene virítani valamit a főnöke felé. Csinál egy gyönyörű kimutatást, hogy eddig sorrendben megszívatták az autósokat az E85-el utána a dizel adótartam növelésel, de hopp az LPG kimaradt a szórásból....utána szokás szerint jól előkészítve 2 nap alatt át is verik törvénymódosításként. Ha elsőre nem is fog sikerülni de negyedikre csak átmegy. Onnantól kezdve ott fogsz állni 15 liter/100km magas adótartammal.  Undecided

Ebben az esetben én könnyen beszélek, mert átgurulok akkor Komarnoba (itt van egy köpésre), s 70EURcentért (most kb 220Ft) megveszem literjét az LPG-nek...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2014.10.07 kedd, 23:41:13 »

Ebben az esetben én könnyen beszélek, mert átgurulok akkor Komarnoba (itt van egy köpésre), s 70EURcentért (most kb 220Ft) megveszem literjét az LPG-nek...
Ez lehet megoldás.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #354 Dátum: 2014.10.07 kedd, 23:43:37 »

Ez lehet megoldás.

Ha MK5ben gondolkodnék, vszínű 2.0 Ecoboost (240LE) lenne. Sztem a benzinesek aránya nőni fog a jövőben.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #355 Dátum: 2014.10.07 kedd, 23:44:38 »

Ha MK5ben gondolkodnék, vszínű 2.0 Ecoboost (240LE) lenne. Sztem a benzinesek aránya nőni fog a jövőben.


Nincs bajom az MK4-emmel, de 2 benzines mellett ez valóban kerreg.  Roll Eyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2014.10.08 szerda, 00:19:56 »

Ha MK5ben gondolkodnék, vszínű 2.0 Ecoboost (240LE) lenne. Sztem a benzinesek aránya nőni fog a jövőben.

Én elég német mintára közlekedek pl 200 km az út a központig. Hetente 2x 3x legurulom oda-vissza + egyébb. Nem mindegy mennyi időt cseszek el az úton. 2.0Ecoboostal a mostani 8 literes tisztán autópálya fogyasztásom mennyi lenne? 12-15? Így az úton töltött idő legnagyobb része a benzinkúton tankolás lenne. Én maradok a dizelnél.
Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 14:17:05 »

2.0Ecoboostal a mostani 8 literes tisztán autópálya fogyasztásom mennyi lenne? 12-15?

Budapest-Frankfurt odafelé este/éjszaka/hajnal nyugis 130-140 tempomat: 8,3 l/100km, visszafelé napközben sietve, össze-vissza gyorsítva-lassítva 9l/100km.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #358 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 17:23:32 »

Budapest-Frankfurt odafelé este/éjszaka/hajnal nyugis 130-140 tempomat: 8,3 l/100km, visszafelé napközben sietve, össze-vissza gyorsítva-lassítva 9l/100km.
de stealt kíváncsi lenne arra is,hogy adott esetben 200km/h-ás sebességnél mennyi a fogyasztása. Wink nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 18:29:12 »

de stealt kíváncsi lenne arra is,hogy adott esetben 200km/h-ás sebességnél mennyi a fogyasztása. Wink nyes
OK, de akkor a mondeo.de oldalon kellene csetelnie, mert itthon a 2x2 sávokon még a 160 is életveszély...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #360 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 19:29:30 »

http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/egy_ilyen_mondeo_st_jot_tenne-13282
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.09 csütörtök, 19:47:12 írta AndyA » Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 19:47:24 »


Három!

 gun

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 21:15:21 »

Vezettük az új Ford Mondeót!

http://www.vezess.hu/teszt/ford-mondeo-2014/55545/

(aztán egy reklám videót lehet benne megnézni  gun)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 22:44:07 »

Vezettük az új Ford Mondeót!

http://www.vezess.hu/teszt/ford-mondeo-2014/55545/

(aztán egy reklám videót lehet benne megnézni  gun)

Azt írja: "Értelmes új extrák (.............., hangvezérlés)" wow1
Hangvezélés már az MKIII-ban is van/volt. Cool
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 22:45:15 »

Azt írja: "Értelmes új extrák (.............., hangvezérlés)" wow1
Hangvezélés már az MKIII-ban is van/volt. Cool

De ez a klímát is vezérli, meg ilyenek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 22:46:15 »

De ez a klímát is vezérli, meg ilyenek.
Az MKIII-ban is.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 22:53:23 »

Az MKIII-ban is.  Wink

Szólsz a zassonynak, hogy "tekerd mán odébb, kedves, két fokkal"? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 23:01:03 »

Szólsz a zassonynak, hogy "tekerd mán odébb, kedves, két fokkal"? Smiley

AndyA
Nem kell neki, mert az asszony MKIII-asában is már hangvezérlés kezeli a klimát, CD-t, telefont, rádiót. ( pont a telefonálgtás miatt rendeltem bele anno) Őszintén szólva az én IV-esemben se tud se többet se kevesebbet. Ugyanaz a menü. Ehhez sokat nem tudnak már hozzátenni.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 23:02:25 »

Szólsz a zassonynak, hogy "tekerd mán odébb, kedves, két fokkal"? Smiley

AndyA
Ti tényleg le vagytok maradva!  Cheesy
"Ráadásul van, ami még ennél is könnyebben, hangvezérléssel megoldható, legyen az valakinek a felhívása telefonon, a légkondicionáló rendszer átállítása, navigációs cél megadása, rádióállomás keresése, vagy a zenelejátszó médiumának átváltása."
Ezeket tudja az MKIII is, csak nincs USB vezérlés, mert az nincs benne, de CD-t és számot választani hangutasítással lehet itt is.
Nyilván kifinomultabb már a rendszer, a tovább fejlesztések miatt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 23:03:48 »

Az MKIII-ban is.  Wink

Jó... de ez még jobban tudja!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 23:03:56 »

Nem kell neki, mert az asszony MKIII-asában is már hangvezérlés kezeli a klimát, CD-t, telefont, rádiót. ( pont a telefonálgtás miatt rendeltem bele anno) Őszintén szólva az én IV-esemben se tud se többet se kevesebbet. Ugyanaz a menü. Ehhez sokat nem tudnak már hozzátenni.
Én csak telefonhíváshoz szoktam használni, ahhoz praktikus.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 23:04:49 »

Jó... de ez még jobban tudja!
Még jobban lehet, de nem új extra, mint ahogy az újságíró írta.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 23:08:17 »

Ti tényleg le vagytok maradva!  Cheesy
"Ráadásul van, ami még ennél is könnyebben, hangvezérléssel megoldható, legyen az valakinek a felhívása telefonon, a légkondicionáló rendszer átállítása, navigációs cél megadása, rádióállomás keresése, vagy a zenelejátszó médiumának átváltása."
Ezeket tudja az MKIII is, csak nincs USB vezérlés, mert az nincs benne, de CD-t és számot választani hangutasítással lehet itt is.
Nyilván kifinomultabb már a rendszer, a tovább fejlesztések miatt.
Az USB-t a IV-esbe rakták be. Ennyi a difi a III-as meg a IV-es között. Az V-ösbe meg lehet már bele rakják a wifi-t.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2014.10.10 péntek, 09:47:41 »

Ti tényleg le vagytok maradva!  Cheesy
"Ráadásul van, ami még ennél is könnyebben, hangvezérléssel megoldható, legyen az valakinek a felhívása telefonon, a légkondicionáló rendszer átállítása, navigációs cél megadása, rádióállomás keresése, vagy a zenelejátszó médiumának átváltása."
Ezeket tudja az MKIII is, csak nincs USB vezérlés, mert az nincs benne, de CD-t és számot választani hangutasítással lehet itt is.
Nyilván kifinomultabb már a rendszer, a tovább fejlesztések miatt.
Kiderült a Sync rendszert fejlesztették Sync2-re.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2014.10.10 péntek, 13:44:49 »

Azt írja: "Értelmes új extrák (.............., hangvezérlés)" wow1
Hangvezélés már az MKIII-ban is van/volt. Cool
Ráadásul azt írja, hogy "értelmes" Cheesy
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2014.10.10 péntek, 13:45:30 »

Ja, és ez volt már?

http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/egy_ilyen_mondeo_st_jot_tenne-13282

 vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #376 Dátum: 2014.10.10 péntek, 14:05:13 »

Keresem azt a cikket, ami a rossz dízelekről szól, totalcaros, de sehol nem találom.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2014.10.10 péntek, 15:05:53 »

Keresem azt a cikket, ami a rossz dízelekről szól, totalcaros, de sehol nem találom.  nyes


Nesze  eplus2
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2014.10.11 szombat, 09:31:30 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/11/a_2014-es_ford_mondeo_technikaja/

És megoldották - az új Mustang hátsó futóműje egy az egyben bement alá.   laugh
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.11 szombat, 16:42:50 írta Mikee » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2014.10.17 péntek, 10:14:34 »

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/10/17/naci_bunkerek_japan_kemek/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2014.10.18 szombat, 13:12:15 »

A Budaörsi úti Petrányiban kiállítottak két új Mondeót, az egyikbe be lehetett ülni (5 ajtós Candy Red? Titanium szinte minden extrával). Megnéztem, háááát..... Vegyesek az érzéseim. Szép, jó, de nem akkora előrelépés, mint amire számítottam. Láthatóan laposabb, ezért nagyobbnak tűnik, de a kereskedő szerint a méretek nem változtak. A csomagtér szerintem nagyobb, mint a mostanin, és már motoros mozgatású volt. A belseje nagyon modern, próbál a prémium autókra hasonlítani. A panorámatető hatalmas. Az érintős Sync2 lassú. A sok kütyüt mozgás közben kellene kipróbálni (tesztautó csak november közepén-végén lesz). Volt egy sötétszürke kombi is, de abba még beülni sem lehetett (az is Tit volt, de automata). Állítólag jövő héten viszik tovább az autókat másik szalonba, de nem tudom hova...
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2014.10.21 kedd, 00:24:45 »

A Budaörsi úti Petrányiban kiállítottak két új Mondeót, az egyikbe be lehetett ülni (5 ajtós Candy Red? Titanium szinte minden extrával). Megnéztem, háááát..... Vegyesek az érzéseim. Szép, jó, de nem akkora előrelépés, mint amire számítottam. Láthatóan laposabb, ezért nagyobbnak tűnik, de a kereskedő szerint a méretek nem változtak. A csomagtér szerintem nagyobb, mint a mostanin, és már motoros mozgatású volt. A belseje nagyon modern, próbál a prémium autókra hasonlítani. A panorámatető hatalmas. Az érintős Sync2 lassú. A sok kütyüt mozgás közben kellene kipróbálni (tesztautó csak november közepén-végén lesz). Volt egy sötétszürke kombi is, de abba még beülni sem lehetett (az is Tit volt, de automata). Állítólag jövő héten viszik tovább az autókat másik szalonba, de nem tudom hova...
lassan 2015 és még senki nem vezetett új mondit. ez azért szégyen, főleg hogy már amúgy legalább 2 éves.
araboknál kellett volna elkötnöm egyet. majd legközelebb. bár lehet hogy november végén megyünk  vigyor3
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:17:53 »

Teszt
http://totalcar.hu/tesztek/2014/10/23/ford_mondeo_2015_tannistest/
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:43:46 »

eljen
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2014.10.25 szombat, 03:35:44 »

lassan 2015 és még senki nem vezetett új mondit. ez azért szégyen, főleg hogy már amúgy legalább 2 éves.
araboknál kellett volna elkötnöm egyet. majd legközelebb. bár lehet hogy november végén megyünk  vigyor3
Ma vezettem egy Ford Fusion 2.0 EcoBoost-SE-t.
http://s17.postimg.org/81yokwae7/IMG_7679.jpg
http://s17.postimg.org/6e44jzlwf/IMG_7694.jpg

Kb 20 km-t mentem vele, húúúúú!!!
Fantasztikus. Majd holnap írok róla. Meg mentem egy gyönyörű Taurussal:
http://s18.postimg.org/yd49ascbt/20141024_174217.jpg
Talán még a Fusionnál is jobb. Sokkal.  rinya szomoru1
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2014.10.25 szombat, 09:39:33 »

Ma vezettem egy Ford Fusion 2.0 EcoBoost-SE-t.
http://s17.postimg.org/81yokwae7/IMG_7679.jpg
http://s17.postimg.org/6e44jzlwf/IMG_7694.jpg

Kb 20 km-t mentem vele, húúúúú!!!
Fantasztikus. Majd holnap írok róla. Meg mentem egy gyönyörű Taurussal:
http://s18.postimg.org/yd49ascbt/20141024_174217.jpg
Talán még a Fusionnál is jobb. Sokkal.  rinya szomoru1
Hol lehetett kipróbálni?  wow1 vigyor3
Irigyellek!  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2014.10.25 szombat, 10:44:48 »

Hol lehetett kipróbálni?  wow1 vigyor3
Irigyellek!  Wink
Kanada, Ontarió, Guelph autókereskedés. Egy éves, 32000 km-t futott, 22 000 kanadai dollár.   wow1 Nekifogtam a gyűjtögetésnek!  vigyor3 Wink
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:33:43 »

Kanada, Ontarió, Guelph autókereskedés. Egy éves, 32000 km-t futott, 22 000 kanadai dollár.   wow1 Nekifogtam a gyűjtögetésnek!  vigyor3 Wink
Óhhh, hát úgy könnyű, hogy Kanadában próbálgatunk!  eplus2
Itt Magyarországon ez még csak álom...  vigyor3
Sok sikert a gyűjtögetéshez, szorítok Neked!!  Wink Aztán ha meg van akkor a személyes tapasztalatokat várjuk!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #388 Dátum: 2014.10.25 szombat, 23:56:12 »

Ma vezettem egy Ford Fusion 2.0 EcoBoost-SE-t.
http://s17.postimg.org/81yokwae7/IMG_7679.jpg
http://s17.postimg.org/6e44jzlwf/IMG_7694.jpg

Kb 20 km-t mentem vele, húúúúú!!!
Fantasztikus. Majd holnap írok róla. Meg mentem egy gyönyörű Taurussal:
http://s18.postimg.org/yd49ascbt/20141024_174217.jpg
Talán még a Fusionnál is jobb. Sokkal.  rinya szomoru1

A Taurus nekem is tetszik. Kár, hogy az újabbakból (2010től ez full-size) még a németeknél sincs...
A még nem világegyenorrú 2010-2013as SHO-k tetszenek: 3.5 V6 Ecoboost, 2 turbó, 4wd, 365LE/470Nm, automata. 5154mm x 19533mm (alapterületre, mint a dömper, 1990kg.

Ami még ennél is jobban bejönne, azt ausztráliából kellene hozni (jó "ócsón"...): Ford Falcon FPV változata Wink vagyis FPV nevén: FPV FG GT-F 351: 5.0 V8 (Boss 351) 477LE(overboosttal:536), 570Nm, 0-100:5alatt, 80-120:2,7körül automatával... Wink
Külsőre fhos műanyag szedánnak néz ki.  eplus2 Csakazajobbkormány...  szomoru1
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 12:46:41 »

Közben elmentünk a Niagarához, így most nincs időm beszámolni a részletekről, majd, ha visszaértünk Guelphbe.  Wink
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 09:12:17 »

Gyalogosvédelem
http://a5.hu/auto/80-kmh-ig-kepes-gyalogosokra-vigyazni-az-uj-ford-mondeo
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #391 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 20:42:29 »

http://totalcar.hu/tesztek/2014/10/27/ford_mondeo_20_tdci_vs_volkswagen_passat_2.0_tdi/
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2014.10.28 kedd, 17:53:21 »

Szép, szép... Csak éppen az árakról nem szólt senki... Egy passat "jóval" drágább, mint egy mondeo... Használtan egy p, többet ér, mint egy m... Legalábbis a piac szerint... Szvsz: a különbség "absolutly geschmacksache".... Mint írtam, mikor 2 éve autót kerestem, nem volt olyan márka, amit vki nem szidott volna...
Tehát használt autó esetén: ha kifogod, veheszt egy trabit is kivisz a világból, ha nem, lehet bentley-d is...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #393 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 21:24:35 »

Itthon is:

http://www.autonavigator.hu/ujdonsag/aston_martin_cegautokent_proban_az_uj_ford_mondeo-13404
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.31 péntek, 08:34:25 írta AndyA » Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 22:12:10 »

rinya rinya
Hát... Huh? Én sirok,lehet nem leszek népszerű,de ebből a sok adatból és képből asszem 3érdemel figyelmet....
A fehér szinű verzió,a dieselek fogyasztása,meg a hütőrács-maszk kinek hogy tetszik.

Most amúgy is jó kedvem van...
Mi ez a xar hogy az 5ajtósba egy nagyobb lapos csomagot nem lehet betenni?Olyan girbe gurba az egész csomi alja. duhos2
A hibrid xar 388literes csomival ...köszi
A benzines 240lóerős autó 7.9et gyorsul.......a szemét xar 2.8i /235nm rel, 1982-4 es capri lenyomna egy ilyen mittom én milyen lomot.
Gyerekek ha ilyen autók jönnek el kell gondolkodni hogy ha kihalnak a négyesek lehet oszlatni a clubot  falbav
?..és akkor a merci müxeregységre hajazó órákat nem is emlitem meg .....tiszta xar ugy ahogy van  falbav

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 22:25:56 »

rinya rinya
Hát... Huh? Én sirok,lehet nem leszek népszerű,de ebből a sok adatból és képből asszem 3érdemel figyelmet....
A fehér szinű verzió,a dieselek fogyasztása,meg a hütőrács-maszk kinek hogy tetszik.

Most amúgy is jó kedvem van...
Mi ez a xar hogy az 5ajtósba egy nagyobb lapos csomagot nem lehet betenni?Olyan girbe gurba az egész csomi alja. duhos2
A hibrid xar 388literes csomival ...köszi
A benzines 240lóerős autó 7.9et gyorsul.......a szemét xar 2.8i /235nm rel, 1982-4 es capri lenyomna egy ilyen mittom én milyen lomot.
Gyerekek ha ilyen autók jönnek el kell gondolkodni hogy ha kihalnak a négyesek lehet oszlatni a clubot  falbav
?..és akkor a merci müxeregységre hajazó órákat nem is emlitem meg .....tiszta xar ugy ahogy van  falbav


Te ültél benne, láttad? Érezted? Én igen. Én nem lennék ilyen véleménnyel, amíg csak képen láttam. Ülj bele, menj vele, próbáld ki, majd mondj véleményt. Ne akard még osztani a klubot. Nem olyan sz@r ez azért! Ma néztem meg egy hibridet, kisebb a csomitartó, de azért sok cucc elfér benne. Valami kompromisszum kell, mivel az akksi sok helyet foglal. Viszont ha elindul ........ Kapaszkodhatnál!  vigyor3
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2014.11.01 szombat, 10:19:33 »

http://www.autonavigator.hu/ujdonsag/aston_martin_cegautokent_proban_az_uj_ford_mondeo-13404
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 18:55:32 »


Nekem nagyon bejön az eleje, de semmi más. Nyilván elfogadnám ha hozzám vágnák, de hogy ha telne rá nem ilyet vennék az biztos. Lehet hogy az én ízlésemen is van még mit csiszolni, de úgy látom, hogy az mk2 óta valami rossz irányba indult el a "dizájn" területén. Még pedig az, hogy optikailag egyre dagadtabbak a Mondeok. Az mk2 még egész sportosan nézett ki, az mk3 is amolyan "jókötésű" kinézetű volt, az mk4 már kezdett túlsúlyos lenni, de ez szerintem kicsit már túlzás. Számomra olyan hatása van, mintha a tervező táppénzre ment volna mikor megtervezte a kocsit az A oszlopig, viszont ahelyett hogy megvárták volna míg visszatér, gyorsan megrajzoltatták valakivel a többit. Aki viszont tapasztalat híján előkapott egy képet az mk4-ről és az alapján próbált valami újat alkotni, de mint a mellékelt ábra mutatja, nem sikerült vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.23 vasárnap, 19:03:20 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #398 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 20:13:41 »

Nekem nagyon bejön az eleje, de semmi más. Nyilván elfogadnám ha hozzám vágnák, de hogy ha telne rá nem ilyet vennék az biztos. Lehet hogy az én ízlésemen is van még mit csiszolni, de úgy látom, hogy az mk2 óta valami rossz irányba indult el a "dizájn" területén. Még pedig az, hogy optikailag egyre dagadtabbak a Mondeok. Az mk2 még egész sportosan nézett ki, az mk3 is amolyan "jókötésű" kinézetű volt, az mk4 már kezdett túlsúlyos lenni, de ez szerintem kicsit már túlzás. Számomra olyan hatása van, mintha a tervező táppénzre ment volna mikor megtervezte a kocsit az A oszlopig, viszont ahelyett hogy megvárták volna míg visszatér, gyorsan megrajzoltatták valakivel a többit. Aki viszont tapasztalat híján előkapott egy képet az mk4-ről és az alapján próbált valami újat alkotni, de mint a mellékelt ábra mutatja, nem sikerült vigyor3

Ma már a gyártók nagyon egy kaptafára hozzák aki a kocsikat.
Szép az MKV, a baj inkább csak az, hogy 2 évet késtek!  szomoru1
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 21:01:19 »

Ma már a gyártók nagyon egy kaptafára hozzák aki a kocsikat.
Szép az MKV, a baj inkább csak az, hogy 2 évet késtek!  szomoru1
Európában. Odaát már nem újdonság, meglehetősen szeretik. Sok van belőle, bár kis motorja miatt nem népszerű. Van a Fordnak sokkal népszerűbb szériája (mondjuk 3-4-5-6 ezer köbcentivel). Azt hozzá kell tegyem, ott a benzin 110 cent. (egy Kanadai dollár középárfolyamon 217 forint) Azaz 239 forint. Egy kezdő segédmunkás keresete 22 dollár óránként. Ebből következik, hogy egy Fusion (Mondeo 5) a legnagyobb motorral is a legkevésbé keresett autó, ennek ellenére rengeteg van. De sokkal több az ilyen:
http://s8.postimg.org/qms5hhpmd/2014_10_24_Ford_Fusion_Test_041.jpg
http://s17.postimg.org/54114ff73/2014_10_24_Ford_Fusion_Test_042.jpg
http://s30.postimg.org/mei0oymzl/2014_10_24_Ford_Fusion_Test_052.jpg
http://s29.postimg.org/ibwveyq5j/2014_10_24_Ford_Fusion_Test_049.jpg
Én ezt választanám, bár a Fusion is nagyon jó volt:
http://s21.postimg.org/met4r4fjb/1523945_715538925196411_5809541703113079738_o.jpg
 vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.