Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 01:46:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1807433 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2015.04.29 szerda, 21:42:46 »

Új élmények. A panoráma tető burkolata, vagy alatta valami nyöszörög. Úgy ahogyan a tesztekben írták. Kedden viszem a servicébe, megnézik mi lehet. Roll Eyes
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2015.04.29 szerda, 21:51:52 »

1.5 Ecoboost Gyorsulás: https://www.youtube.com/watch?v=o35uQ-WkbCI

Nem is rossz ekkora motortól másfél tonnás kasztnival a hátán.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
deki
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 21:16:51 »

1.5 Ecoboost Gyorsulás: https://www.youtube.com/watch?v=o35uQ-WkbCI

Nem is rossz ekkora motortól másfél tonnás kasztnival a hátán.

jahh érzem is.... nyes bár nálam a 70-es tábla nem villog  nyes  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.30 csütörtök, 21:19:05 írta deki » Naplózva
deki
Vendég
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 21:18:11 »

Új élmények. A panoráma tető burkolata, vagy alatta valami nyöszörög. Úgy ahogyan a tesztekben írták. Kedden viszem a servicébe, megnézik mi lehet. Roll Eyes


 Sad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 21:57:15 »

Nem annyira, simán meg lehet csinálni. Azért amiről itt szó van, az 180 paci, és nem 130, igaz a motor is más. Nekem a 163-al már jött ki 5,8-as számolt egy egész tankra, és csak kb a felénél mentem óvatosabban. Ha valaki nagypapásan vezet, nem jár sokat városban, azt is este amikor lehet haladni, akkor ki lehet hozni. Csak én ennyire nem vagyok türelmes. Az időm drágább mint a gázolaj.

Ennek fényében érdekes, hogy vannak olyanok akik 5 literes fogyikról írnak mk3 2.0-ás dízellel  eplus2

5 literes fogyit én nem egyszer csináltam, meg még jobbat is.
Amúgy meg nem sok köze van a motor csúcsteljesítményének a fogyasztáshoz.
A 180 lovas miért fogyasztana többet ugyanakkora terhelésnél, mint a 130-as?
Nem is fogyaszt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
deki
Vendég
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2015.05.02 szombat, 18:13:17 »

Egy újabb teszt:

http://www.voxnow.de/auto-mobil/automesse-shanghai.php?container_id=204189&player=1&season=0

8:20-nál kezdődik (van egy kis reklám is  hehe), rendesen lehúzzák a Passáthoz képest.
Mégis csak egy német adás nyes
Ami engem is meglepett, hogy 130 Kg több volt a súlya mint ami a műszaki lapon volt (jahh a Passatnak meg a rakodó tere volt nagyobbra feltünteve, s lám...lám eplus2), jahh szegény mondi nem bírt beparkolni. wow1

A végén azért elhangzik, hogy majdnem több mint 7000 EUR-al olcsóbb a Mondeo a Passathoz képest.
Szerintem a közel 13%-os ár különbséghez képest a felemlegetett hibák, kivéve a parkolást, elhanyagolhatóak.


« Utoljára szerkesztve: 2015.05.02 szombat, 18:17:13 írta deki » Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 08:13:16 »

Egy újabb teszt:

8:20-nál kezdődik (van egy kis reklám is  hehe), rendesen lehúzzák a Passáthoz képest.
Mégis csak egy német adás nyes

Szvsz: ez a megjegyzés nem kellett volna, én vasárnap délutánonként rendszeresen nézem ezt a műsort és az emberke eléggé objektíven szokta az autókat összehasonlítani. Standard program szerint.
De: nézzük a "negatív" tényeket:
1. nem bírt beparkolni
2. többet fogyaszt
3. gyenge minőségi munka hátul a csomagtartónál.

Pozitiv:
1. nagyobb csomitartó
2. 7T€ árelőny.
3. és az az én objektív véleményem hazulra: a passatot 20x "szívesebben" lopják el itthon, mint mondeot.  
A vizsgált negatívumokról csak annyit, hogy b4k előtt golf6-om volt előtte fóka. Mindhárom vasban 2 lityi 140 ló diesel. Bizony a golf-al 900km/50 lityi volt a fogyi, míg a másik kettővel 800km/50 lityi. A hátsó rész kritizált kialakítása is jogos.
Ennek ellenére sem vennék passátot, mert a két pozitívum nálam többet jelent.
Annak viszont örülök, hogy ár-érték arányban az mk5 is verhetetlen maradt.  
*ja. szerk: És egyet valóban elfelejtett a "Teszter" a kartondobozok pakolásánál: mint kombi gyarlatilag buktázott a passat, mert a hátsó üléseket lehajtva nincs egyenes rakodófelület, ergo aludni sem lehet benne. Passatkombi=műkedvelőkombi!
  
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.03 vasárnap, 10:59:33 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 11:14:31 »

Egy újabb teszt:

http://www.voxnow.de/auto-mobil/automesse-shanghai.php?container_id=204189&player=1&season=0

8:20-nál kezdődik (van egy kis reklám is  hehe), rendesen lehúzzák a Passáthoz képest.
Mégis csak egy német adás nyes
Ami engem is meglepett, hogy 130 Kg több volt a súlya mint ami a műszaki lapon volt (jahh a Passatnak meg a rakodó tere volt nagyobbra feltünteve, s lám...lám eplus2), jahh szegény mondi nem bírt beparkolni. wow1

A végén azért elhangzik, hogy majdnem több mint 7000 EUR-al olcsóbb a Mondeo a Passathoz képest.
Szerintem a közel 13%-os ár különbséghez képest a felemlegetett hibák, kivéve a parkolást, elhanyagolhatóak.




Kb az összes összehasonlítós tesztben a passat nyer a mondi ellen. Smiley

Minőségibbnek lehet minőségibb a passat, de nekem küllemre jobban bejön a mondi.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 11:56:48 »

Kb az összes összehasonlítós tesztben a passat nyer a mondi ellen. Smiley

Minőségibbnek lehet minőségibb a passat, de nekem küllemre jobban bejön a mondi.
Mondjuk, ha kivennék belőle azt a néhány százezer forintnyi pluszt, amivel drágább, nem tudom, nyerne-e?  Wink
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 12:01:44 »

Mondjuk, ha kivennék belőle azt a néhány százezer forintnyi pluszt, amivel drágább, nem tudom, nyerne-e?  Wink

szomorú ezt mondani, de alapvetően olyan apró dolgokban vannak különbségek, amikről azt sem tudjuk a fordban ülve, hogy vannak, nemhogy hiányoznának, de amikor egy hasonló korú 3as fapados bömbibe beültem tegnap, valahogy a mondeónál sokkal minőségibbnek tűnt, és pont emiatt drágábbak.
a konfigurátorral összerakva egy kb hasonló felszereltséget, nem nagymértékű ám az árkülönbség sem köztük.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 12:41:13 »

szomorú ezt mondani, de alapvetően olyan apró dolgokban vannak különbségek, amikről azt sem tudjuk a fordban ülve, hogy vannak, nemhogy hiányoznának, de amikor egy hasonló korú 3as fapados bömbibe beültem tegnap, valahogy a mondeónál sokkal minőségibbnek tűnt, és pont emiatt drágábbak.
a konfigurátorral összerakva egy kb hasonló felszereltséget, nem nagymértékű ám az árkülönbség sem köztük.
Igen, de azok csak listaárak. Amúgy kb. megfelelően pofátlanul alkudozva egy-egy raktáron lévő azonos felszereltségű modellre, kb. 0,5-0,8M a különbség. Persze, mint írtam a passatkombi csak műkedvelőknek való!  eplus2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #711 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 13:11:50 »

Igen, de azok csak listaárak. Amúgy kb. megfelelően pofátlanul alkudozva egy-egy raktáron lévő azonos felszereltségű modellre, kb. 0,5-0,8M a különbség. Persze, mint írtam a passatkombi csak műkedvelőknek való!  eplus2
A másik márkánál is ugyanúgy lehet alkudni. Wink
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #712 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 13:24:50 »

szomorú ezt mondani, de alapvetően olyan apró dolgokban vannak különbségek, amikről azt sem tudjuk a fordban ülve, hogy vannak, nemhogy hiányoznának, de amikor egy hasonló korú 3as fapados bömbibe beültem tegnap, valahogy a mondeónál sokkal minőségibbnek tűnt, és pont emiatt drágábbak.
a konfigurátorral összerakva egy kb hasonló felszereltséget, nem nagymértékű ám az árkülönbség sem köztük.
Naigen. Nagyon régóta fordos vagyok és az is leszek sokáig, de ~15e km-t lehúztam egy 2000-es 328i-vel (150e km). Nem összehasonlítható.

Azon az úton, amin az összes Fordom (Escort, Focus 2, Focus 3 Titanium, most az MK4 Ghia Exec) zörgött, a BMW-ben meg sem nyikkan semmi. A beltér tetszőleges elemére rátámaszkodva sem nyiszorog semmi. A kormányoszlopba belekapaszkodva nem mozdul meg 1 mm-t sem, ellenben a többivel. Full hangerőn sem rezgett a belső tükör a basszusra. A kulcsban nincs elemcsere, mert az autó tölti. 6 liter az ablakmosó tartálya, így belefér az 5 literes kiszerelés. Szélvédőmosás után nem folyik fel az ablaktörlőlapátról a lé 130-nál sem, sőt az oldalablakra sem. Stb.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 14:27:15 »

Naigen. Nagyon régóta fordos vagyok és az is leszek sokáig, de ~15e km-t lehúztam egy 2000-es 328i-vel (150e km). Nem összehasonlítható.

Azon az úton, amin az összes Fordom (Escort, Focus 2, Focus 3 Titanium, most az MK4 Ghia Exec) zörgött, a BMW-ben meg sem nyikkan semmi. A beltér tetszőleges elemére rátámaszkodva sem nyiszorog semmi. A kormányoszlopba belekapaszkodva nem mozdul meg 1 mm-t sem, ellenben a többivel. Full hangerőn sem rezgett a belső tükör a basszusra. A kulcsban nincs elemcsere, mert az autó tölti. 6 liter az ablakmosó tartálya, így belefér az 5 literes kiszerelés. Szélvédőmosás után nem folyik fel az ablaktörlőlapátról a lé 130-nál sem, sőt az oldalablakra sem. Stb.
Na ezért kezdődik ott a bmw ára, ahol a mondeo végződik. És kb ugyanazért a pénzért ugyanazt a felszereltséget kapja a vevő, csak kicsit minőségibb kivitelben. Ha új autóra vetemednék, ami mondjuk csak valami lottónyeremény esetén volna reális, nem a ford szalon felé venném az utam.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 15:18:11 »

Egy újabb teszt:

http://www.voxnow.de/auto-mobil/automesse-shanghai.php?container_id=204189&player=1&season=0

8:20-nál kezdődik (van egy kis reklám is  hehe), rendesen lehúzzák a Passáthoz képest.
 kivéve a parkolást, elhanyagolhatóak.

Sokszor megnéztem a parkolásos részt.Nem tudom mit higgyek el belőle.akárhányszor megnéztem mindig úgy tűnt mintha
a mondi 1/3al kisebb helyre próbálna beállni. (persze lehet csak úgy tűnt).Viszont sztem a senszorok elhelyezése lényegesen befolyásolhatta
qvázi beleszólhatott ebbe a sikertelen mutatványba.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #715 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 16:40:54 »

Sokszor megnéztem a parkolásos részt.Nem tudom mit higgyek el belőle.akárhányszor megnéztem mindig úgy tűnt mintha
a mondi 1/3al kisebb helyre próbálna beállni. (persze lehet csak úgy tűnt).Viszont sztem a senszorok elhelyezése lényegesen befolyásolhatta
qvázi beleszólhatott ebbe a sikertelen mutatványba.
Nekem is kisebbnek tűnik, bár akkor meg sem kellene próbálnia. Lehet, hogy volt némi "rásegítés". Nekem a Focus 3 baromi jól parkolt.

Viszont nagyon nehéz szegény. Sad
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 19:55:00 »

Na ezért kezdődik ott a bmw ára, ahol a mondeo végződik. És kb ugyanazért a pénzért ugyanazt a felszereltséget kapja a vevő, csak kicsit minőségibb kivitelben. Ha új autóra vetemednék, ami mondjuk csak valami lottónyeremény esetén volna reális, nem a ford szalon felé venném az utam.

Ez remélem a Vignale bevezetésével változni fog, de azt se árt észben tartani, hogy a BMW egy premium autókat gyártó márka a Ford meg egy erős középkategóriát képvisel.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 20:00:57 »

Ez remélem a Vignale bevezetésével változni fog, de azt se árt észben tartani, hogy a BMW egy premium autókat gyártó márka a Ford meg egy erős középkategóriát képvisel.
Ezt.mondom én is.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 20:18:01 »

Ez remélem a Vignale bevezetésével változni fog, de azt se árt észben tartani, hogy a BMW egy premium autókat gyártó márka a Ford meg egy erős középkategóriát képvisel.

Igen,de akkor már majdnem BMW árban lesz...
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2015.05.05 kedd, 23:14:10 »

Egy újabb teszt:

http://www.voxnow.de/auto-mobil/automesse-shanghai.php?container_id=204189&player=1&season=0

8:20-nál kezdődik (van egy kis reklám is  hehe), rendesen lehúzzák a Passáthoz képest.
Mégis csak egy német adás nyes
Ami engem is meglepett, hogy 130 Kg több volt a súlya mint ami a műszaki lapon volt (jahh a Passatnak meg a rakodó tere volt nagyobbra feltünteve, s lám...lám eplus2), jahh szegény mondi nem bírt beparkolni. wow1

A végén azért elhangzik, hogy majdnem több mint 7000 EUR-al olcsóbb a Mondeo a Passathoz képest.
Szerintem a közel 13%-os ár különbséghez képest a felemlegetett hibák, kivéve a parkolást, elhanyagolhatóak.



Én is olvastam a teszteket,de leaszarom már bocs.Annyira nem hoz lázba melyiken mit húznak le és mit dicsérnek.nekem ha a Mondeo kell és megtudom venni meg is veszem.Ha a másik kell szintén.Én így vagyok vele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2015.05.06 szerda, 21:47:06 »

Megoldódott a panorámatető nyöszörgése. Kiderült, hogy a hang nem belülről, hanem kívülről jött. Az üvegtető ragasztását kellett befújni valamilyen szerrel. Lényeg, hogy a nyöszörgés megszűnt.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 09:30:01 »

Megoldódott a panorámatető nyöszörgése. Kiderült, hogy a hang nem belülről, hanem kívülről jött. Az üvegtető ragasztását kellett befújni valamilyen szerrel. Lényeg, hogy a nyöszörgés megszűnt.

Ezt a tesztelőknek is megírhatnád  vigyor3.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2015.05.08 péntek, 00:43:09 »

Megoldódott a panorámatető nyöszörgése. Kiderült, hogy a hang nem belülről, hanem kívülről jött. Az üvegtető ragasztását kellett befújni valamilyen szerrel. Lényeg, hogy a nyöszörgés megszűnt.
kérdezz rá hogy mi volt az. sztem szilikonspray. csak azért mert 10-15 eső és némi kánikula után lehet megint nyöszörögni fog.
Naplózva
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2015.05.08 péntek, 21:13:15 »

kérdezz rá hogy mi volt az. sztem szilikonspray. csak azért mert 10-15 eső és némi kánikula után lehet megint nyöszörögni fog.

Meg fogom kérdezni, de nem szilikon volt. Valami olajos zsíros trutymó, mert valamennyi kifolyt alóla
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2015.05.13 szerda, 20:19:11 »

kérdezz rá hogy mi volt az. sztem szilikonspray. csak azért mert 10-15 eső és némi kánikula után lehet megint nyöszörögni fog.

FL után javítják!  Wink
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #725 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 22:42:47 »

Azt olvastam a legutolsó AutóMagazinban a 240LE-s újMondeo tesztjében, hogy amíg nem jön az ST, addig ez a legerősebb.
Ti tudtok vmit?  fejvakaras
(ha szeptemberig lesz 3.5V6 Ecoboost 4WD, akkor elgondolkodom; musztángos2.3sornégy nálam kizárva!  vigyor3)
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.24 vasárnap, 22:46:13 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #726 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 08:55:38 »

Azt olvastam a legutolsó AutóMagazinban a 240LE-s újMondeo tesztjében, hogy amíg nem jön az ST, addig ez a legerősebb.
Ti tudtok vmit?  fejvakaras
(ha szeptemberig lesz 3.5V6 Ecoboost 4WD, akkor elgondolkodom; musztángos2.3sornégy nálam kizárva!  vigyor3)
A német és az amerikai árlistán is a 2.0 4WD a legkomolyabb.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #727 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 10:20:24 »

A német és az amerikai árlistán is a 2.0 4WD a legkomolyabb.

A németek ennyit dobtak fel a témából:
http://www.autobild.de/artikel/ford-mondeo-st-2015-5370481.html
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 15:52:47 »

A németek ennyit dobtak fel a témából:
http://www.autobild.de/artikel/ford-mondeo-st-2015-5370481.html

azért a 310 ló is kellemes szám... nem?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #729 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 16:44:50 »

azért a 310 ló is kellemes szám... nem?

kisarkítom:
mit vennél inkább:
- egy 1000LE-s sornégyet?
- egy 500LE-s V8, V10-et?
Érted...
Az új Mustangból ill. a 2011 utániból is van 3,7-es 300lóval, de hát V6... Ha ennyi ló, meg ilyen drága, akkor legyen már kicsit tradícionálisabb.

Ráadásul a VVT technika mellett ezek a 310es számok olyan fordulaton jönnek csak, ahol az ember általában nem hajt autót...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 16:49:58 »

kisarkítom:
mit vennél inkább:
- egy 1000LE-s sornégyet?
- egy 500LE-s V8, V10-et?
Érted...
Az új Mustangból ill. a 2011 utániból is van 3,7-es 300lóval, de hát V6... Ha ennyi ló, meg ilyen drága, akkor legyen már kicsit tradícionálisabb.

Ráadásul a VVT technika mellett ezek a 310es számok olyan fordulaton jönnek csak, ahol az ember általában nem hajt autót...
te csak ne sarkíts. jönnek a fix trafik aztán végünk...
szerény véleményem szerint 250 ló/1500kg felett már annyira mindegy mi van a számlálóban, persze látom hogy neked nem mindegy.  vigyor3 Wink
még mindig kell a 4 ajtó?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #731 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 20:42:47 »

te csak ne sarkíts. jönnek a fix trafik aztán végünk...
szerény véleményem szerint 250 ló/1500kg felett már annyira mindegy mi van a számlálóban, persze látom hogy neked nem mindegy.  vigyor3 Wink
még mindig kell a 4 ajtó?

Kell. Eldöntöttem. Sportszedán lesz a Mondeoutód. De EU. Itt nem offolok vele.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 20:55:05 »

Túlléptem az 5000 km-t. Lecseréltettem az olajat és az olajszűrőt. A számlán pedig megjelent egy revízió tétel is. Ami már csak azért is érdekes mert semmi szükség rá, ráadásul nem is kértem, nem is írja elő semmi, és nem is csináltak semmit.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #733 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 23:24:56 »

kisarkítom:
mit vennél inkább:
- egy 1000LE-s sornégyet?
- egy 500LE-s V8, V10-et?
Érted...
Az új Mustangból ill. a 2011 utániból is van 3,7-es 300lóval, de hát V6... Ha ennyi ló, meg ilyen drága, akkor legyen már kicsit tradícionálisabb.

Ráadásul a VVT technika mellett ezek a 310es számok olyan fordulaton jönnek csak, ahol az ember általában nem hajt autót...
Szinte minden benzinesnek 5500-6500 között van a csúcsteljesítménye, legyen az szívó vagy feltöltött. Wink Nyilván sok kilóg felfelé meg néhány turbos lefelé (főleg az éppenturbos változatok). Ha legerősebb változat, akkor miért ne pörgetné az ember?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #734 Dátum: 2015.06.02 kedd, 02:40:05 »

Szinte minden benzinesnek 5500-6500 között van a csúcsteljesítménye, legyen az szívó vagy feltöltött. Wink Nyilván sok kilóg felfelé meg néhány turbos lefelé (főleg az éppenturbos változatok). Ha legerősebb változat, akkor miért ne pörgetné az ember?

Én nem huzatom mindig. Az offal sokszor úgy közlekedek, hogy 1200nél már vált.  eplus2
Egy fenterős meg ne legyen lent gyenge.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #735 Dátum: 2015.06.03 szerda, 21:41:36 »

Én nem huzatom mindig. Az offal sokszor úgy közlekedek, hogy 1200nél már vált.  eplus2
Egy fenterős meg ne legyen lent gyenge.
A szívó mindig gyenge lesz (relatíve, 300 lovas csúcsteljesítményű lent sem "gyenge").
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #736 Dátum: 2015.06.04 csütörtök, 21:03:05 »

...
 (relatíve, 300 lovas csúcsteljesítményű lent sem "gyenge").

igen. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #737 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 22:12:49 »

Ma volt kis időm, beültem egy MK5 Titaniumba, hogy legyen később mire nyálat csorgatni. Ilyenkor szinte mindent kipróbálok, megnyomkodom a gombokat stb. Nem volt kulcs, csak szalonban álló autó, így a beltérre figyeltem, műszeregység nélkül. A kiállított autóról írok, még mielőtt bárki magára venné a lentieket. Smiley Aki hajlamos erre, ne olvassa tovább.




SZUBJEKTÍV ON
-A beltéri világításnak 5 gombja van a plafonon egy sorban. Ha megnyomtam a bal szélsőt, az összes kicsit feljebb ment, még a jobb szélső is. Eközben az egész egység ment felfelé a kárpitba. Az MK4-ben sincs bebetonozva, a Focusban viszont ilyennek nyoma sincs.
-Ahányféle gomb, annyi kapcsolási érzet, semmi egységesség.
-A kormányállító karját nem lehet akárhogy visszatolni a rögzítóhelyzetbe, csak kicsit balra tolva.
-A könyöklőben a tárolóhely gyakorlatilag megszűnt, legalábbis sokkal kisebb.
-Fura a középkonzolban a rádió alatt a mély lyuk, nincs oldalfala, így nagyobb dolgokat vagy többet egymásra kíváncsi vagyok, hogy lehet berakni anélkül, hogy kanyarban kiessenek.
-Már az ajtót is benőtte a zongoralakk, ujjlenyomatot gyűjteni.
-Kényelmesen beülve a tetőoszlopok között ív és a fejem között 1 ökölnyi hely van nekem. Az MK4-ben majdnem kettő. Nagyon szűknek érezni a fejteret.
-Ötajtósban ültem, jobbra hátra nem egy autónyi, hanem egy komplett furgonnyi a holttér. MK4-et nem tudom, nekem kombi van.
-A könyöklő nem előrehúzható, így nekem ez sem kényelmes (mondjuk az MK4-ben sem, de a Focus tudja).
-A tempomat gombjai úgy lötyögnek, mint Michael Jackson orra anno (mindjárt leesik). A 8 éves MK4-é nem lötyög így. Egyébként is fura a gombelrendezés, mert nem a kormánykarikához közelebb eső gombok a resume és a cancel, hanem annál bentebb van. Mondjuk, hogy ez vagy az MK4 a rosszabb, azt nem tudom eldönteni, ezt legalább lehet egy kézzel használni.
-A szellőzőket oldalra fordítással lehet zárni. Így nem lehet mondjuk mindkét középsőt jobbra fordítani, mert a bal oldali ezzel elzár (így szoktam, ha egyedül vagyok).
-Klímagombok elrendezése, egyszerűen jobb volt az MK4 fl és a pre-fl is.

+Gyorsan találtam benne kényelmes helyet, mondjuk nem alap, hanem villamosszék volt benne. Az MK4-ben azért szöszöltem vele jócskán.
+Végre van gumis szalag a csomagtér oldalában, palackot rögzíteni.
+Polc a kesztyűtartóban. Azt nem tudom, ki lehet-e venni.
+Végre nem széttépni kell a duplafedelű könyöklőt, van rá kultúrmegoldás. Más kérdés, hogy az első 5 próbára csak a felső fedelete tudtam kinyitni, egyébként is elég megviselt volt már, ahova beakadnak a fülek. Mi lesz 5 év múlva?
+...?

Összességében a korábban sem egetverő minőségérzet ezekkel elég sokat esett, hiába a csillivilli filcezés a csukható tárolórekeszekben meg a belülről is vagány motorháztető-domborítás. Olyan volt, mint egy előszériás autó, amit még rendbe kell rakni.

SZUBJEKTÍV OFF

Összességében 15 percet benn ülve nem keltett bennem egyáltalán birtoklási vágyat az MK4 után. A Focus MK3 anno igen, nagyon (Focus MK2-ből ültem át). Ha most vennék új nagyautót, a konkurencia igen jó eséllyel indulna, pedig családilag 20+ éve fordosok vagyunk...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 22:47:34 »


SZUBJEKTÍV OFF

Összességében 15 percet benn ülve nem keltett bennem egyáltalán birtoklási vágyat az MK4 után. A Focus MK3 anno igen, nagyon (Focus MK2-ből ültem át). Ha most vennék új nagyautót, a konkurencia igen jó eséllyel indulna, pedig családilag 20+ éve fordosok vagyunk...
nálam meg a focus mk3 ilyen, majdhogynem hányingerem van/volt tőle mk3 mondeo-ból átülve, pedig max 10szer vezettem vigyor3 focus mk2-ben ültem vagy 2hónapja, egy olyat mondjuk el tudnék képzelni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2015.08.14 péntek, 17:54:25 »

Ma volt kis időm, beültem egy MK5 Titaniumba, hogy legyen később mire nyálat csorgatni. Ilyenkor szinte mindent kipróbálok, megnyomkodom a gombokat stb. Nem volt kulcs, csak szalonban álló autó, így a beltérre figyeltem, műszeregység nélkül. A kiállított autóról írok, még mielőtt bárki magára venné a lentieket. Smiley Aki hajlamos erre, ne olvassa tovább.

Az összeszerelés minőségét tekintve több ponton egyetértek veled. Mondom ezt 13 000 km után.

DE

Több hasonló fórumot olvasva a BMW sem jobb, bár az meg nem érdekel. Ugyanakkor ha a kényelmet, vezethetőséget és ár érték arányt nézek, akkor a Mondeónak nem sok ellenfele van. A Passatot hozták ki ugyan győztesnek, de szerintem az egy otromba batár, ami nagypapiknak való.

Nekem az alábbi tapasztalataim vannak eddig:

- beltéri világítás kapcsolókat egyik autómban sem nyomkodtam, valahogy ez kimaradt az életemből, de ma megnézem az tuti
- tempomat gombok nem lötyögnek, de az elrendezésük valóban logikátlan
- a holttér manapság egy áramvonalas autó velejárója. Akinek nem tetszik, vegye meg a bumfordi Passatot
- középső kartámasz beakasztója nyikorgott, filcet kellett rá ragasztanom
- jobb hátsó ajtó rolója zörög. nem nagyon, de zörög
- első kárpitok bizonyos zenéknél zörögnek, ami szerintem ciki
- a váltója (powershift) eddig első osztályú, nagyon meg vagyok elégedve vele
- 180 lovas, jól húz, fogyasztása szerintem tökéletes egy ekkora autóhoz. (megvétel óta 7,9 l, városban klímával 6,5-6,8 l)
- úttartás lehetne jobb, de nincs rá panaszom
- led fényszóró. hááát lehetne sokkal jobb. Ami benne van, talán épp megüti a mércét a fényerőt tekintve
- végsebesség 230 km/h gps szerint, bár lehet, hogy még menne feljebb
- a sync 2 kicsit átgondolatlan, navigációs hangvezérlés használhatatlan, magyar nyelv hiánya vicc

Hát nagy vonalakban ennyi
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #740 Dátum: 2015.08.14 péntek, 18:17:57 »

...Ugyanakkor ha a kényelmet, vezethetőséget és ár érték arányt nézek...
Ja, szerintem ezekkel még menthető, de a statikus próbán nálam sajnos nem ment át. Egyébként kár érte, mert kicsi hiányzik, ezekre kellene csak figyelni.
Naplózva
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2015.08.14 péntek, 18:20:48 »

Ja, szerintem ezekkel még menthető, de a statikus próbán nálam sajnos nem ment át. Egyébként kár érte, mert kicsi hiányzik, ezekre kellene csak figyelni.

Pusztán egy szalonautóban ücsörgés alapján nem szabad véleményt alkotni. Én pld a Passatba bele sem ültem, mert kimondottan otrombának és rondának tartottam.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2015.08.14 péntek, 21:44:49 »

Ma volt kis időm...
+Végre nem széttépni kell a duplafedelű könyöklőt, van rá kultúrmegoldás. Más kérdés, hogy az első 5 próbára csak a felső fedelete tudtam kinyitni...
mk4 fl esetén már megoldották. Alkalom adtán egy talin megnézheted blekinél...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 23:08:30 »

...Olyan volt, mint egy előszériás autó, amit még rendbe kell rakni...

Hát, az összeszerelés minőségével még gondok vannak. Hallom, hogy több autót át sem vettek. Nem tett jót a gyártás áthelyezése.
Én még várnék egy kicsit... most még nem érdemes MK5-öt venni. Lesz ez még jobb is.
Én láttam korai S-maxot  vigyor3 hááát...  pias
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #744 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 07:18:32 »

Hát, az összeszerelés minőségével még gondok vannak. Hallom, hogy több autót át sem vettek. Nem tett jót a gyártás áthelyezése.
Én még várnék egy kicsit... most még nem érdemes MK5-öt venni. Lesz ez még jobb is.
Én láttam korai S-maxot  vigyor3 hááát...  pias
Na jó, de ezt 3 éve gyártják, csak nem Európának.
Naplózva
deki
Vendég
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 19:50:18 »

UPDATE  -> 27 000 km

Nincs bocsánat az inaktivitásomért.

Elégedetségi faktorom még mindig 10 ből 9.5

A legutóbbi tizenegynéhány ezer km  tapasztalata:

 - Fogyasztás lsd aláírás (Spritmonitor.de) Az utóbbi időben mindha kezdene beállni, s egy kicsit lejebb menni.
 - Alapjárati zörgés meg van ,de mintha lágyult volna, vagy megszoktam  wow1
 - Ablakmosó fúvóka --> megbékéltem vele.   falbav
 - A legnagyobb problémám, hogy "eldobálja" a rögzített tempomat értéket, ami még mindig megvan. Szervíz tárt karok, nincs mit tenni, hiába adtam meg az általatok vázolt megoldást. Probléma megoldásból =0
 - Volt egy durrdefektem a jelző rendszer cirka 3-4 mp múlva jelzett. Hál istenek 30-nál volt, de ha ez 130-nál történik akkor ennek az előrejelzésnek semmi de semmi értelme
 - még mindig hulla kényelmes   wave
 - SYNC2 --> beszélem már az amerikai angolt. PL feleségem Zsuzsi-ként van rögzítve a telóba --> Szaszi-ra simmán hívja ect. szvl tanulni kell   taps
 - mp3 dolog nagyon fura azaz még mindig nem 100%, ha itt lenne ötetetek, megköszönném
 - fékek továbbra is kitűnőek
 - a kérdésem továbbra is  maradt még, szerintetek lehetséges útolag a gyári navit beletetetni?? GPS van benne mert mutatja merre haladok Észak, Dél--> a szervíz mereven elzárkózott.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #746 Dátum: 2015.08.18 kedd, 10:17:34 »

Ma elővettem egy MK5 árlistát, s megnéztem, hogy lényegi extrákkal mennyi lenne listaáron.
Viszont rögtön megakadtam: jól látom, hogy ülésklimatizálást nem lehet rendelni az MK5-be, csak a Vignale változatba?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #747 Dátum: 2015.08.18 kedd, 10:20:27 »

Ma elővettem egy MK5 árlistát, s megnéztem, hogy lényegi extrákkal mennyi lenne listaáron.
Viszont rögtön megakadtam: jól látom, hogy ülésklimatizálást nem lehet rendelni az MK5-be, csak a Vignale változatba?


Mk5-öt most nem veszünk, még csak árlistát sem nézegetünk. Év végén jön a facelift...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #748 Dátum: 2015.08.18 kedd, 11:02:17 »

UPDATE  -> 27 000 km

Nincs bocsánat az inaktivitásomért.

Elégedetségi faktorom még mindig 10 ből 9.5

A legutóbbi tizenegynéhány ezer km  tapasztalata:

 - Fogyasztás lsd aláírás (Spritmonitor.de) Az utóbbi időben mindha kezdene beállni, s egy kicsit lejebb menni.
 - Alapjárati zörgés meg van ,de mintha lágyult volna, vagy megszoktam  wow1
 - Ablakmosó fúvóka --> megbékéltem vele.   falbav
 - A legnagyobb problémám, hogy "eldobálja" a rögzített tempomat értéket, ami még mindig megvan. Szervíz tárt karok, nincs mit tenni, hiába adtam meg az általatok vázolt megoldást. Probléma megoldásból =0
 - Volt egy durrdefektem a jelző rendszer cirka 3-4 mp múlva jelzett. Hál istenek 30-nál volt, de ha ez 130-nál történik akkor ennek az előrejelzésnek semmi de semmi értelme
 - még mindig hulla kényelmes   wave
 - SYNC2 --> beszélem már az amerikai angolt. PL feleségem Zsuzsi-ként van rögzítve a telóba --> Szaszi-ra simmán hívja ect. szvl tanulni kell   taps
 - mp3 dolog nagyon fura azaz még mindig nem 100%, ha itt lenne ötetetek, megköszönném
 - fékek továbbra is kitűnőek
 - a kérdésem továbbra is  maradt még, szerintetek lehetséges útolag a gyári navit beletetetni?? GPS van benne mert mutatja merre haladok Észak, Dél--> a szervíz mereven elzárkózott.


Durrdefekt, előjelző? Hm.... Ez komoly?
Ilyen nem létezik.
Nyomás veszteséget figyel a rendszer és ahhoz, hogy jelezzem előbb még kell történnie. Tehát ezért jelez utána.

Iránytű van az autóban. Az nem GPS.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #749 Dátum: 2015.08.18 kedd, 11:31:47 »

Durrdefekt, előjelző? Hm.... Ez komoly?



Előjelző nincs, utójelző viszont van, és elég gyors... A gyerekek egyből számon kérnek, hogy "Apaaaaaaaaaaaaaa, mi volt ez?"   nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.